He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Ki hiszi ezt el?

2011.11.03. 14:40 miről van itt nagybasz0

11 komment

Címkék: nők

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr803350569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2011.11.03. 17:08:21

Hahahahaha ez jó! 15 perc??? Ki van zárva! Tőlem távol állt mindig ilyen, de volt olyan barátnőm aki az alattuk lévő boltba se szaladt le smink nélkül vagy melegítőben.Még az is lehet, hogy irigykedtem....:))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.11.03. 19:01:32

Egyszer sikerült. Csak az 5.00 és 5.15 volt, egy kemény elalvással fűszerezve. De sikerült, és becsszó, még arcot is festettem magamra! :)

¦卍®Ξ™ 2011.11.03. 20:07:12

simán lehet 15 perc alatt ennyire berúgni, hogy ekkora különbséget lásson az ember. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.11.04. 18:07:11

@miről van itt nagybasz0:
Jaja! Tudnék még mesélni a témában.
@¦卍®Ξ™:
Már reggel piálással kezdeni? Az az ember is tud élni. :))

¦卍®Ξ™ 2011.11.04. 18:48:35

@neccharisnyás útonálló: az a férfi, aki egy ilyenre ébred reggel hétkor a lakásban, az jobb ha inni kezd azonnal :)

Lone Wolf 2011.11.04. 23:03:08

@neccharisnyás útonálló:

van egy időtágító kézikészüléked, vagy mi? :)

Mert ehhez az kell.

És igen. visszatértem köreitekbe. Én már csak ilyen vagyok...

Feltűnök, meg eltűnök.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.11.05. 14:47:31

@¦卍®Ξ™: Igaz. Most, hogy így belegondolok, egyes nők hogy néznek ki smink nélkül..... gondolom este részegen fekszik le a pasas. Reggel meg horrorba illő sikolyt hallat?

@Lone Wolf: Á, dehogy. Már megbeszéltük: adrenalinfröccs. És az megvan, hogy a harisnyahúzás és blúzgombolás között bedobok egy bögre kávét a mikróba? :D
Amúgy, sziaaaaaa! Kóborolj csak. Én is szokok. ;)

guma 2011.11.06. 07:34:11

elárulom nektek : mindig a 7-es vagyok! nekem csak fésű és víz kell induláshoz. DDDDDD

@¦卍®Ξ™: vagyis kómában élnél a szesztől mellettem :) DDD

@neccharisnyás útonálló: ne gondolj bele... :) DDD

@Lone Wolf: üdv a fedélzeten (máshol azért nyüzsögsz ahogy láttam. DDDD)

@miről van itt nagybasz0: jaj, az minden jót előhoz! de ezt te is tudod :) D

Ayuamarca 2011.11.06. 11:00:29

Én kb 3 perc alatt indulok - voltam katona, hehe -, az asszony kb 2 óra alatt :D
Ideges is szokott lenni, amikor reggel kilenckor elkezdem húzni, hogy készüljön, készüljön, délben el kell indulni a buszhoz... :D

Lone Wolf 2011.11.06. 12:50:50

@guma:

V bőrön néha előfordulok, Mandíneren meg rendszeresen "boldogítom" A trollok, és széljobbosok / balosok életét.

:D
süti beállítások módosítása