He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Sehol se talállak

2011.09.23. 08:56 miről van itt nagybasz0

22 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr853247680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.09.23. 12:56:55

:)

nem lehet megunni őket!

a verhetetlen :

www.youtube.com/watch?v=D6RaU9n4ZuI&feature=related

www.youtube.com/watch?v=dmI2rGkRuxI&feature=related

ezt nem hallottam még tőlük...

www.youtube.com/watch?v=YV8PIYrVVt4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=6NbXt9ubrUU&feature=player_embedded#!

Ayuamarca 2011.09.23. 18:01:57

@guma: Szia! Küldj már légyszi egy meghívót a ayuamarca@anonym.hu címre, hadd offoljak ismét :)

A régi hozzáférésem már nem él.

guma 2011.09.24. 06:36:12

@Ayuamarca: szia! :)))

írtam Donnának, mert én nem tudok ilyet küldeni és szerintem Conv sem.

tehát, remélem intézkedik. DDD

mi van veletek? a pici és az asszony otthon van már?

¦卍®Ξ™ 2011.09.24. 08:45:03

@guma: bárki tud akinek van admin joga.

guma 2011.09.24. 13:19:54

@¦卍®Ξ™: ezt sem tudtam :))))))))
ekkora hatalmam lenne! nem nekem való az, főleg ha azt sem tudom miként használni :)

látod még a feltételezésemben is hiba van! DDDDD

sajnálom, de hasonló dolgokkal csak Conv és Mérnők terhelhető! :)

guma 2011.09.24. 15:39:02

@¦卍®Ξ™: uram végig röhögtem a szócsatáját a VB-n! :)
istenem ezek a lelkes, tüzes fiatalok...
hogy irigylem ezt az egy dolgot tőlük, még képesek szívből (igaz értelem nélkül néha) valamiért kiállni, eszméért "harcolni".

szeretném ha ez a tűz lobogna bennem, de egyre zsibbadtabb vagyok csak. :)

guma 2011.09.24. 15:51:38

@¦卍®Ξ™: ja és megjött a válasz : elküldte a meghívót Donna!

Ayuamarca 2011.09.24. 17:30:49

@guma: köszönöm megkaptam :)))

guma 2011.09.24. 18:57:57

@Ayuamarca: Donnának köszönd, hogy ilyen fürge volt! :)))

nagyon ki van pedig, ezt a "csökkent üzemmódot" sajnos évekig átéltem.
nem is értem néha, hogy tudok itt ennyire felelőtlen, laza lenni. DDDDDDDDD

guma 2011.09.25. 01:49:00

@Ayuamarca: gyönyörű a baba! :)))

jó egészséget nektek és sok örömet, erőt a továbbiakhoz. :)
(most "szard" le a világot a nyugalom a legfontosabb egy darabig.)

bandika gazdája 2011.09.25. 12:45:47

@guma: Hol a baba, én mé nem látom! Látni szeretném!

bandika gazdája 2011.09.25. 13:43:04

@Ayuamarca: Megtaláltam a babát! Gyönyörű szép, de tényleg! Olyan az arcocskája mintha már értene valamit! Mégegyszer gratulálok! Szuperbaba!

Horizont 2011.09.25. 14:41:40

@Ayuamarca: Köszönöm a képeket, bearanyoztad a napomat:)))Nagy legény és gyönyörűséges a kis Kartal:) Az utolsó ahol nyitva a szeme hát az csodálatos! Szívből gratulálok és jó egészséget mindenkinek! Éjszakáitok nyugodtak?:DDDD Annyira irigyellek benneteket, olyan jó még nektek!
Én balga régen még azt hittem majd a 3 gyerekemnek szintén lesz 3 gyereke és akkor majd nekem lesz 9 unokám! Ma már kinevetem saját magam!Semmi nincs csodálatosabb gyermekünk születésénél! SEMMI!!!

bandika gazdája 2011.09.25. 16:27:54

@Horizont: Szerintetek nem külnlegesen szép baba? Szerintem igen. Mindegyik szép, de ő nagyon!

Horizont 2011.09.25. 16:41:57

@bandika gazdája:
Igazad van, megnézegettem még egyszer, gyönyörködtem:))))Minden kisbaba szép, de azért vannak árnyaltok:) De kis Kartal tényleg nagyon szép, formás kisbaba:) Meglepődtem, hogy pólyába tették a kórházba, csak nem visszatértek a jó öreg bevált dologhoz??

Horizont 2011.09.25. 17:51:37

@bandika gazdája: Nem is értettem, hogy a nagy modernségben miért szoktak le erről? Jó volt a babának jó volt a mamának a pólya!:DDD

¦卍®Ξ™ 2011.09.25. 21:02:57

@Horizont: amikor az enyémek születtek az is mind pólyában volt, ez azon múlik azt mondja anya, hogy visz-e be a kismama pólyát amibe belepakolják, vagy sem :)

bandika gazdája 2011.09.26. 10:07:33

@¦卍®Ξ™: Igen, de most kisütötték, hogy attól lesznek csípőficamosak, hogy bepólyázzuk őket. Érdekességképpen elmondanám, hogy apukám 1910-ben született, de van róla babafénykép. Ezen 8 hónapos, és be van pólyázva. Gondolom az igazság a kettő közt van. (Mint mindig! :-))

Horizont 2011.09.26. 18:52:25

@bandika gazdája: Szerintem ez hülyeség, hogy attól lesz csípőficamos! Nem hónapokig van benne ráadásul szerintem az már meg van születéskor (a ficamra való hajlam)a pólya egy szuper dolog kár, hogy sokan maradinak tartják! Na meg a modern babakocsik amiben már 4 hónaposan majdnem ül a gyerek!A szívem megszakad ha látok ilyen kocsiban csecsemőt!Oké ami szar volt hagyjuk le, de ami jó volt azt meg kellett volna tartani!
@¦卍®Ξ™: Ez a baj, ha már felajánlják a választási lehetőséget rögtön kibukik ki a hülye:)))))
süti beállítások módosítása