He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

"szaporodtunk"! :)))

2011.09.19. 05:45 guma

Grammban és centiben mérik, mégis az életben Ő legnagyobb dolog.

 

                                     Petőfi Sándor: Fiam születésére  

Ide, ide fiamat kezembe,
Hadd szorítsam a szívemhez őt!
Mintha volnék újonnan teremtve,
Hogy életemnek ifjú lombja nőtt!


Üdvezellek, lelkem szép kis ága,
Üdvezellek, édes magzatom!
Sírásodnak bánatos zajába
Beleolvad örvendő dalom.

 

" Engem ne emeljen a magasba senki,

Ha nem tud addig tartani,

Míg tényleg megnövök,

Guggoljon ide mellém,

Ha nem csak hallani,

De érteni akar,

Hogy közel legyen

A szívdobogásunk."

(Bírtalan Ferenc: Míg megnövök)


  

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr343237485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.09.19. 05:58:27

Ayuamarca! :)))

gratulálok! minden jót és sok örömöt a családnak! :)

(már egész elképedtem eltűnéseden és a névváltáson blogodban. erre kiderül, hogy csak gyakorolsz... DDDDDD)

Ayuamarca 2011.09.19. 06:21:25

@guma: köszönöm a poszot és a jókívánságokat :)

Horizont 2011.09.19. 18:44:30

@guma: Gyönyörű a poszt olyan Margarítás:)))Köszönjük Neked!!

@Ayuamarca: Tényleg bent voltál végig a születésénél? Kár, hogy régen ez nem volt:( Nem ájultál el?? Már otthon vannak? Szép neve lett! Na azóta is oda- vissza vagyok!
Hallom a gyerekeimtől , hogy most "tejfakasztó" buli a divat a haverokkal:)) Apukának tejfakasztó??!!:))))
Na minden jót, sírás mentes éjszakákat:)))

guma 2011.09.19. 19:17:02

@Ayuamarca: tudod nekem nagyon bejött a szakállad :)))

csak az volt fura, hogy egy kis srác öregedett hirtelen qrva nagyot. DDDDDDD
dehát pici babának apa kell nem csak nagypapa. :)

Ayuamarca 2011.09.20. 10:10:45

@Horizont: Hát ha másét kellett volna végignéznem, lehet, hogy elájulok, de itt a feleségemről volt szó, és támogatnom kellett. Néha sokkal többre vagyunk képesek másokért, mint magunkért.

Tejfakasztó bulit még nem hallottam, de szerintem ez csak egy újabb indok arra, hogy aljas módon lerészegedjenek az ifjú apák. Én azóta - másfél napja - megittam kb öt üveg sört, semmi rövidet, és azzal vagyok elfoglalva, hogy amikor hazajöhetnek, rendes környezet fogadja őket, nem azzal, hogy berúgjak. Nem is értem mit kell ilyenkor annyira ünnepelni. Egy kollégán is azt mondja: első este berúgsz, aztán másnap majd megveszel mindent. Mondom, miért, ha nem vagyok részeg, nem szolgálnak ki, vagy mi? Áh, rossz vicc az egész...
Majd ha 20 éves lesz, és azt látom, hogy rendes, normális embert neveltem belőle, akkor ünneplek.

@guma: Hát ez a vörös-véres valami illik a szüléshez. Aztán majd idővel talán változtatok a képen megint. A régit nem akarom visszarakni, nem kell, hogy megtaláljanak a piócák.

Marcellusca 2011.09.20. 10:51:32

@Ayuamarca: Abszolute osztom véleményedet! :)

Én sem voltam bemákolva. Nem volt rá szükségem.
Anélkül is a mennyekben jártam!
És én is inkább azon voltam, hogy minél jobb feltételeket biztosítsak a hazatérésükhöz.

guma 2011.09.20. 10:59:30

jó olvasni benneteket :)

szuper ez a csapat, mindig mondtam! :)))))))

www.youtube.com/watch?v=TqmManfUlk0&feature=related

bandika gazdája 2011.09.20. 17:09:20

@Ayuamarca: Milyen piócák? Már tegnap sem értettem! Bántott téged valaki azért amit írtál?

bandika gazdája 2011.09.20. 17:14:12

@guma: Az a "farmeros" baba! Azon gondolkodtam, hogy vén hülye létemre nekifognék felnevelni egyet, ha valaki bedobná az udvarba, mint múltkor a kismacskát.
Így kénytelen vagyok "őt" cumiztatni. Aranyos. A neve Simon. Már nem akartam kismacskát, de ha már itt van ...

Ayuamarca 2011.09.20. 19:13:39

@bandika gazdája: volt rá példa. Pár embernek böktem a csőrét, aztán rám másztak. Jobb az ilyet megszüntetni, mielőtt élőben is megtalálnak.

Ayuamarca 2011.09.20. 19:15:07

@Marcellusca: így is van. Úgyhogy megyek porszívózni, aztán mosogatni :D (de tényleg ez az esti program)
Holnap vagy holnapután hazajöhetnek szeretteim a kórházból, rend kell legyen :)

Horizont 2011.09.20. 19:25:54

@Ayuamarca: Hát megváltozik az életetek:) Mindent bele! Én drukkolok! Mi háromszor csináltuk végig:))) Megéri:)

Ayuamarca 2011.09.20. 22:14:40

No, azt írja, hogy a hozzászólás elküldése sikerült. Csak épp a hozzászólásom elveszett a digitális szakadékok végtelenjében, mert itt nem jelent meg.
Megpróbálom másként.

guma 2011.09.20. 22:44:51

@Ayuamarca: lehet úgy is feltenni, hogy csak mi lássuk! :)

pakold a képet és megpróbálok segíteni, bár még nagyon béna vagyok... D

Ayuamarca 2011.09.21. 21:44:49

@guma: az a baj, ha több link van a hozzászólásban, akkor a blogmotor automatikusan törli azt.

guma 2011.09.22. 10:41:11

@Ayuamarca: nem is linkre gondoltam! :)))

tedd be posztként csak tagoknak, kicsit gyönyörködni! D
süti beállítások módosítása