He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Egy kis zene is - régen "zenéltem" Nektek!

2011.09.01. 19:21 Donna (Cara)mba

Adott szavam, megtartottam
Többet adtam, mint kellene
A nyugtalanság rágja lelkem,
Hiába küzdöttem ellene

Amit kaptam mind itt hagytam
Vigyázzon ránk az ég
Könnypatakban, csendszavakban
Szerethetlek még

Mire jó az a szó, mi beszédre nem való
Az a tűz, ami ég, de meleget nem ad rég
Az érzés, ami bánt, s a végén magával ránt
Az, az ember, aki él, de embernek lenni fél.

Ismeretlen úton járok,
Társaim már nincsenek
Lábam nyomát szél takarja
Elszórtam mind a kincseket.

Amit kaptam mind itt hagytam
Vigyázzon ránk az ég
Könnypatakban, csendszavakban
Szerethetlek még

Mire jó az a szó, mi beszédre nem való
Az a tűz, ami ég, de meleget nem ad rég
Az érzés, ami bánt, s a végén magával ránt
Az, az ember, aki él, de embernek lenni fél.

Amit kaptam mind itt hagytam
Vigyázzon ránk az ég
Könnypatakban, csendszavakban
Szerethetlek még

Mire jó az a szó, mi beszédre nem való
Az a tűz, ami ég, de meleget nem ad rég
Az érzés, ami bánt, s a végén magával ránt
Az, az ember, aki él, de embernek lenni fél.
Az érzés, ami bánt, s a végén magával ránt
Az, az ember, aki él, de embernek lenni fél.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr903196181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.09.01. 21:20:38

Donna!

Fogalmad sincs mennyire vártam gondolataid, zenéd.

Kell ez a "helyrepofozás", szétesés szélén táncolok a hülyeségeim miatt...
Annyira koncentrálok "valamire", hogy semmi mást nem "látok", ez már szerintem a kor csapdája.

Ontom a hülyeséget lazítani, kikapcsolódni de csak szegény fiúk agyára megyek...

Szeretem, ha ránk nézel amikor van egy kis kedved emberek közé menni. "Vigyáz" egy kicsit ránk, mert látod mindenki, ha kényszerből is de "bezáródik és rohan" az élet meg elmegy mellettünk...

Donna (Cara)mba 2011.09.01. 21:25:15

@guma: Hidd el, ha tehetem jövök. Mindent Rád és Convra hagytam.
Ha van lelkierőm, jövök.
Sokat gondolok Rátok!
Minden nap egyszer valaki közületek az eszembe jut! Most muszáj elköszönnöm, mert holnap kemény napom lesz, írtam Horizontnak is.

Jó éjt Neked, Margaríta! És Köszönök mindent!

bandika gazdája 2011.09.02. 11:57:44

@guma: Senkinek sem mész az agyára! Csak szar érzés, hogy az ember nem tud segíteni! Ma benn jártam a városban és az egyik áruház mellett nekelt egy cigány fiú gitárral, előtte kalap. Esküszöm, ennyire tiszta szép éneket még nem hallottam mostanában. Adtam neki pénzt amennyit tudtam, és drukkolok neki (állítólag bekerült a 150 közé a Megasztárban).Nem tudom milyen esélye van, szerintem nem sok, de eszembe jutott a sok tátogó, és tényleg annyira igazságtalan az élet! Aranyos volt, fülig mosolygott! Körülötte többen álltak, és le voltak döbbenve, köztük a zeneiskola igazgatója. Kíváncsi leszek, bár eddig kihagytam ezt a műsort (is).
süti beállítások módosítása