He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2012 - Nibiru a végzet bolygólya

2011.07.27. 06:58 Conv

"A Nibiru egy feltételezett bolygó a naprendszerünkben, amelyet William Pickering és Percival Lowell matematikai számításaik alapján valószínűsítenek. Miután e tudósok megvizsgálták a bolygók mozgását, rájöttek, hogy egy eddig ismeretlen, jelentős tömegű bolygó is található a naprendszerben, bár azt egyelőre nem sikerült megfigyelni. A Naptól való nagy távolsága miatt a bolygó becsült Nap körüli keringési ideje több mint 3500 év lehet. Összetételéről, méretéről, tömegéről jelenleg nem állnak rendelkezésre információk. A bolygót emlegetik X-bolygó néven is."

wikipédia

1983-ban a NASA bejelentette, hogy megtalálták a tizedik bolygót. A Nibiru névre keresztelt égitestről már a Sumérok is említést tettek, és érdekes módon pont 2012-ben ér a Föld közelébe, amikor a maja kalendárium véget ér.

Amikor a 3600 évente visszatérő égitest ideér, a Föld minimum polaritást vált, de az is lehet, hogy megáll a forgásban néhány napra, vagy akár hetekre.

Ennek eredményeként vulkánkitörések, cunamik, földrengések és egyéb katasztrófák fognak bekövetkezni, de az is lehet, hogy hirtelen beáll a következő jégkorszak.

A NASA később helyesbített, és azóta is cáfolja a tizedik bolygó létezését. Tudományos módszerekkel még senki nem bizonyította, hogy volna. A találgatások és az elméletek viszont elkezdődtek

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr303103189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.07.27. 07:37:16

napot!
és puszi mindenkinek, remek ahogy fel-felbukkantok!
bár a jó kis összeröffenő csevej nagyon hiányzik!

Conv : jaj de örülök, hogy jut időd ránk is (bár most nekem nincs szinte semmi!) és posztolsz...

guma 2011.07.27. 17:33:20

Conv! :)))

iszonyúan komálom, ahogy minden bénaságot nagy nyugiban szó nélkül megoldasz.:)
(csodálatos egy ürge vagy! DDD
hogy csináltad?
pl a gépem asztalára én, hogyan tudom kitenni?

hogy "végtelenítetted" az előző videót, hogy folyamatos legyen?)

most nem is ömlesztek rád több kérdést... DDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.27. 18:52:46

betettem az oldalsávba egy html dobozt és abba tettem az órát

a géped asztalára webes felületű alkalmazást nem tudsz kitenni úgy, hogy az működjön is.

lejátszási listaként tettem be a hat videót.

guma 2011.07.27. 19:55:23

@Conv: DDDDDDDDDD
:)

html dobozt sem tudom mi és honnan vetted, hogy betedd!

(a többivel nem is fárasztalak. D)

Donna (Cara)mba 2011.07.27. 21:01:53

@Conv: @guma: Jó kis párbeszéd:)

Beszálhatok én is?;-D
Mondjuk értelmesnek tűnő hallgatással:)

Én asszem már csak akkor vagyok értelmes, ha sokat és soxor hallgatok:(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.27. 21:51:12

@guma:

eccerű.
az admin felületen a template kezelőben, a listából áthúztam egy html doboz modult az oldalsávba, megnyitottam szerkesztésre és beillesztettem az óra kódját, beigazítottam középre a center tag-al és elmentettem.

guma 2011.07.27. 22:01:12

@Conv: b@cki! DDDDDDDDDDDDD

megint nyertél!:)))))
komolyan vettem a segédanyagot, csak a lapozás nem megy! DDDDDD

nekem a középre (vagy jobbra) illesztés sem megy pl képeknél!
(volt amikor Donna meg Mérnők keretezte a videót azt sem tudom, hogy csinálták. DDD
egyátalán tudok valamit? ezt sem tudom!)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.27. 22:15:47

na most már azt is tudjátok hanyadika van milyen nap és kinek a névnapja.

guma 2011.07.27. 22:25:32

@Conv: lassan be kell szereznem egy kalapot, hogy valamit megemeljek! :)

miről van itt nagybasz0 2011.07.27. 23:05:46

@Conv: A névnapok alá kéne egy sörcsap! :))

Marcellusca 2011.07.28. 09:41:37

Reggelt, Népek!

Kicsit nem vagyok, oszt' mi minden vanik a zoldalon. :)

Nem tudom, ezektől-é-e, de qrva nehezen tölt be az oldal. :(((

Marcellusca 2011.07.28. 09:42:02

Reggelt, Népek!

Kicsit nem vagyok, oszt' mi minden vanik a zoldalon. :)

Nem tudom, ezektől-é-e, de qrva nehezen tölt be az oldal. :(((

guma 2011.07.28. 10:20:11

napot!!!

sehova a VB se tölt be.

@Conv: tökéletes!
:)

de ha kérhetném, tedd le a naptárhoz (ha lesz sörcsap, ha nem). D

bandika gazdája 2011.07.28. 11:49:33

@Conv: Ez az admin felület meg izé nagyon rosszulesett! Szerencsére a kistesóm intenzíven foglalkozik velem (hardveren végzett a Múszaki Egyetemen, de softverből él) én ezt csak részint értem, de ha ő nem lenne, én nem lennék itt (sem). Őszintén szólva azt sem tudom, egyáltalén lennék-e nélküle! De ez hosszú történet.

Marcellusca 2011.07.28. 12:18:49

Nem tudom, hogy a blogmotor szórakozik-e, de alig tudtam belépni. :(
Új posztot írni meg végképp nem enged. :(((

Akkor így:
Melóhelyen szóló zenék közt ez is elhangzik (naponta kb 5-ször, ááááá), a Kislyányok biztos örülnek neki. :DDD

www.youtube.com/watch?v=GFhHetkBmMA
süti beállítások módosítása