He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Nosztalgia hullámom:)

2011.07.19. 11:03 Horizont

Hajdanán nagyon szerettem....A szövegét még jobban!

 

Már csak néhány csillag él
újságpapírt hord a szél
Felébred az állomás
és vár, újra vár

Dülöngél egy nagykabát
álmosan néz rá a lány
Szemében még különös
álma jár

Az első villamos már elindult felénk
csilingel, amerre jár
Az első villamosra vár
a napsugár

Hosszú volt az éjszaka
égen-földön folyt a tánc
A korlát láncainak dől
a csillagász

Az első villamos már elindult felénk
csilingel, amerre jár
Az első villamosra vár
a napsugár

 

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr93079513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.07.19. 12:38:13

a bullstar videóit, pps-it szeretem. :)

igényes a körülményekhez képest mindig a téma és a kép világa is.

Horizont 2011.07.19. 12:49:59

@guma:
Margaríta te már nagyon szakértően nyomod:)))Nem is tudtam hirtelen miről is van szó:))Már tudom:DDDD

miről van itt nagybasz0 2011.07.19. 19:02:48

Mán meginn ez a skyzoofrémia! :D

Donna (Cara)mba 2011.07.19. 19:15:53

@miről van itt nagybasz0: Nem baj! Itt amúgyis bolondok bolondoznak kínjukban vagy örömükben:)

Skizoférnünk még nics.
Én többes személyiség vok:)))))
Állandójan vitakozunk én meg én meg a Donna egymással, és sohase jutunk megezésre, merthogy nem is találkozunk odabent a fejem/ünk/ben/ban;-DDDDDD

Így mén e' Pártunk és Kormányunk és hőn szeretett vezérünk irányítása alatt:-DDDD
Jó' van dógunk, na, csak eztet akartam mondani;-DDDDDDD
El tudom tartani harmadsajátmagam, olyan jól megy nekem/ünk;-)
Engem, magamat meg a Donnát:)

Ui. A Led Zeppelin most is klasszis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szjúpör! Besztovól!

guma 2011.07.19. 19:25:38

@miről van itt nagybasz0: nyugalom, nyugalom é figyelem, figyelem. :)
én mind a hatan vagyok elhavazva!

www.youtube.com/watch?v=41HEOgoTaw0&feature=related

DDDDDDDDD

sok puszi a számért(, amit valami jó csajon biztos betudsz hajtani)... D

Donna (Cara)mba 2011.07.19. 19:42:57

@guma: Húú, te már hatan?;-D

Akkor téged már nagyon elvarázsolt ez a szép, kies valóság, hogy már annyian vagytok a fejeden belül;-D

Hiába, ilyen szép világban már csakis többen érdemes lennünk egy személyben, hogy még jobban ki tudjuk élvezni minden cseppjét, örömét;-D

Nincs igazunk?;-DDDDDD

guma 2011.07.19. 20:06:37

@Donna (Cara)mba: totál tehetetlen hat ökörnek érzem magam hónapok óta!

és képzeld a derékméretem nő tőle, de piszkosul. DD
mi az összefüggés szerinted? :)
a végén legelni is fogok?

Donna (Cara)mba 2011.07.19. 20:23:55

@guma: Nem is rossz ötlet a legelés, az ócsó és a zőccség is egészséges így nyáron;-)

Bár nálunk most éppen zörgőre száradt ki a fű, a gyümölcsfákat öntözni kellett, ma meg akkora felhőszakadás volt, viharral, jéggel, hogy már nagyon elegem van a jóból:(

Van néhány emberke, akibe nem sírnék, ha belécsapna a ménykű:)
Neveket nem írok, mert az személyiségi jogokat sértene;-DDDDDDDD
Meg persze sértené a demokráciát:))))
Azt. Ja....

Donna (Cara)mba 2011.07.19. 20:30:36

@guma: KBM!

Minden 10-ik alkalomkor ad megszólalási jogot.
Lehet, apintér vagy ki lassan olvassa a kommentjeimet?;-DDDDDDDDD

A pénzt azt biztos szaporábban "olvassa";-)))
Pedig van mit - vagy mégsenem?;-)

guma 2011.07.19. 20:35:22

@Donna (Cara)mba: á, majd csak később olvassa, hiszen nem fizették ki neki a cégét, amikor eladta... D
de milyen peches szegény, hiszen most milliárdos megrendelésekkel tömik éjjel nappal azt a céget.
biztos veri a fejét a falba, hogy miből maradt ki. :)))

Donna (Cara)mba 2011.07.19. 20:41:27

@guma: Ne monggggyyy mán ilyeneket!:-)))

Potyog a könnyem, annyira meghatódtam és annyira együttérző, szolidáris vagyok:)

És ha sírok-rívok, fogy a papirzsepi, aztán ha így folytatjuk gazdaságilag, azt is számolni kell és spórolni vele:)

Ezen meg csak ne nevess, mert én arról vagyok híres, hogy igyekszem lehetetlen blődségeket "megjósolni", eltúlozni, csak úgy, viccből, és a férjem a megmondhatója, a legképtelenebb ilyen megszólalásaim valóra váltak:(
Ez NEM vicc!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.07.20. 18:44:40

@Donna (Cara)mba: TE IS??!!!!!!!!!!!! O.o
Én már ki se mondom őket. Erre csak úgy a fejemből. Kiolvassa valaki (...vagy valami?) Nem is merek nagy rosszat gondolni senkire, mert érted, ha az is valóra válik... igaz, hogy csak én tudtam róla, de akkor is.

Donna (Cara)mba 2011.07.21. 08:32:33

@neccharisnyás útonálló: Én is:-DDDDDDD

A férjem ezek után már nem csoda, ha azt várja, hogy 1x csak már ki se nyissam a számat:)))

Még vagy 5-6 éve "megjósoltam", hogy mi a fenének is nem adjuk mi le az egész család a TB kártyánkat az állatdokinknál, aki fiatal, jóképű, piszok jó fej és "embergyógyszerekkel" is gyógyította kutyáimat, macskáimat.

Az egyik macskám kapott egy hatásos japán gyártmányú, jó drága "embernek való" kenőcsöt a bőrérzékenységére (ezt én TB-re már akkor a büdös életben nem kaptam volna meg).
Télen a fűtéstől nagyon kiszárad, bepirosodik a szemhéjam, és semmi kozmetikum nem segített. Nosza elő a hűtőből a macskának adott krémmel! Nem vicc, szinte semmi idő alatt megszűnt a bőrpír, a bőrszárazság.
Után felváltva használtuk a mcskámmal, ha szükség volt rá:-D

Félig térfásan megjegyeztem a dokinak: mi inkább nála adnánk le a TB kártyánkat, legyen ő a háziorvosunk:-D
Jó viccnek lácccott....:)

Ma a doki homeopátiával is gyógyít, a macskámat a túlvilágról hozta vissza.
Külföldön tanult komoly humán és állat homeopátiát, és tréfásan megkérdeztem: nem jöhetnénk mi is, nem csak a macskám?
Elfogadott most már bennünket is;-DDDDD
Második napja homeopatázunk mi is, tegnap tele voltam energiával:)))

Ez csak egy blődli példa, ami megvalósult, de se szeri se száma az ilyen "lehetetlenség" kategóriájú jóslataimnak, amit jól eltúlzott viccnek szántam, aztán bégyütt...:)

Ma már télleg vigyázok a számmal, meg a gondolataimmal is;-DDDDD

Szóval TE IS, lányom?.....;-DDDDD

Na, jó kis boszi-csapat ez...

Ügyeljetek velünk, Fiúk!!!!!!!!! ;-DDDDDDDDDDD
Achtung!
süti beállítások módosítása