He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Jó estét! :)))

2011.07.18. 18:10 guma

amikor a Sing-sing is lehet romantikus :)

egy kis "Kalapács" az életnek!

hangulatom miatt, nem maradhatnak ki a német játékosok sem... DDD

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr523077333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.07.19. 05:44:16

@Marcellusca: @Ásó[Mosó]maci: jaj fiúk, mit csináltok velem? :)))
DDD

ez a két fickó kísértetiesen hasonlít két komára, akik átakartak vágni a napokban!
a ház előtt, kocsiból szólítottak le. azt gondoltam utcát keresnek, de nem. a szokásos ótvaros dumával termékeket akartak nekem "ajándékozni" 1000 ft-t mert a bemutatón használt darabokkal nem akartak haza indulni, és én olyan szimpatikus vagyok..
meg biztos szegény nyugdíjas, stb, stb. hiába mondtam, hogy nem érdekel - de csak elkezdték kipakolni az edény és késkészletet, a kávéskészletet, ajándék svájci női-férfi órát, és még kozmodiszket is a gerincemnek - és mindez csak 1000 ft.
nagyon siettem (csak papírokért ugrottam haza), a szövegládát elvágva mindent bepakoltam a szatyromba, edénykészletet megfogva mondtam mindjárt hozom az ezrest. segíteni akartak cipelni - de még a lépcsőházba sem engedtem be őket. fent ledobáltam mindent, fogtam a papírt és előkészítettem a pénzt, lementem és a kezébe nyomtam az egyiknek, majd robogtam tovább (időre mentem). rohan utánam, hogy mégsem elég...
na egy kicsit üldöztek, kiabáltak - akkor megálltam és kérdeztem kifizettem azt a pénzt amit kértek? akartam vásárolni? ha tovább zaklatnak rendőrt hívok. erre eltűntek...

kicsit mégis szégyenlem, hogy ezt csináltam, mert valóban jó minden, csak az óra bóvli. de fogalmam sincs mi lett volna, ha engedem segíteni nekik a lakásba felpakolni a cuccot...

Horizont 2011.07.19. 08:07:58

Jó reggelt mindenkinek! Megkezdtem évi rendes szabadságom:DDDDDD (most azzal, hogy nekiesek a lakásnak ganajozni:DDDDDD)Szép az élet!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.19. 09:01:16

@guma: A fagyi visszanyalt! :-DDDDDDDDD
@Horizont: Jó pihenést! :-)

Horizont 2011.07.19. 09:12:48

@Ásó[Mosó]maci: Majd utána.... Zuhany, sör, kiterülés:DDDDDD Ha lesz erőm felnyitni a sörös dobozt:DDDDD

bandika gazdája 2011.07.19. 10:23:23

@guma: Ez velem is megtörtént, azzal a különbséggel, hogy ezeknél edények sem voltak, csak fel akartak jönni megbeszélni a nyereményt. A lezárás is gyorsabb volt, mondtam, hogy megjegyeztem a rendszámukat, eltakarodnak a környékről, vagy hívjam a rendőröket. De fel is jöhetnek, a mellettem lakó is rendőrnyomozó! (Hazudtam, felettem lakik, és nagyon rendes faszi.)Úgy elszaladtak, mint a nyúl, csak visszafelé kiabáltak, hogy "hááát ha magának nem kell a nyeremény"! Sokan bedőlnek, és én ezt soha nem értem meg, pedig nem vagyok bizalmatlan! Meg kell jegyeznem, hogy igen jólöltözött, jó külsejű fiatalemberek voltak fehér ingben, nyakkendőben! Én ilyenektől nem veszek semmit.

bandika gazdája 2011.07.19. 10:26:42

@bandika gazdája: Egyszer egy öreg cigányasszony meg az unokája jött azzal a dumával, hogy erdélyi árvízkárosult menekültek. Mondtam, hogy ha bevallja, hogy azt sem tudja hol van Erdély, adok egy ezrest. Bevallotta, megkapta az ezrest. Viszont akárhányszor találkoztunk, többet nem kért tőlem! :-)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.19. 10:52:08

Még Szegeden jött oda egy Krisnás hozzám, hogy adjak már neki pár forintot. Odaadtam egy 50-est, mire megnézte, és így szólt:
Csak ennyi?
Erre én kikaptam a kezéből a pénzt, és otthagytam. Fél nap múlva odajött hozzám újra, én meg mondtam neki, hogy vagy eltakarodik a térről, vagy laposra lesz verve. Inkább az előbbit választotta.

guma 2011.07.19. 12:47:11

@bandika gazdája: az azért durvább valamennyire!
:)

én csak azért voltam ilyen szemét, mert elmentem barátnőmmel egyszer árú bemutató kirándulásra. komolyan padlót fogtam, hogy mennyire vevők az emberek a hülyítésre...
különben sem bírom a nyálas bizalmaskodást, de sokan ott ájuldoztak a hapsira.
ha nem lettek volna most is ennyire erőszakosak és megértik, hogy nem érdekel az árújuk és sietek : nem bacok ki ennyire velük!
süti beállítások módosítása