He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Pénteki mosolyt, hogy vidám hétvégéd legyen. :)

2011.07.01. 08:11 guma

Röhögjünk a világon, ha már magunkon nem tudunk!

            

A nemzetközi humor előtt :      repül a repül a (beton?) csokor...  DDD

 

 

 

 

 

 

 

 

 a humor után nézetek be ide is egy kis mosolyért : http://gyuloltellensegeink.blog.hu/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a nevetés után kicsit tombolj...

34 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr753019148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2011.07.01. 09:35:17

Reggelt, Népek!

Asszem most nem nevetgélek egy darabig. :(((((((

Nem miattatok! :D

Donna (Cara)mba 2011.07.01. 10:23:56

@Marcellusca: Marcellus, most mennem kell, nem érek rá, éppen csak egy-két szóra futotta az üzenőfaladon:(
De visszatérek még a témára! Ez NEM CSAK A TE GONDOD, bár az ember először természetesen saját egzisztenciális fenyegettségének éli meg. Ez természetes.

Ha ezen a traumán túljutsz/tottunk, arra kell koncentrálnunk, hogy tudatosítsuk a még önfeledt boldogokban, hogy ma SEMMI SEM LEHETETLEN!

Tudod, úgy vagyunk összerakva, mi emberek, hogy azt hisszük, ez velünk nem eshet, meg. Pedig DEHOGYNEM!!!

De, MINDNYÁJUNKKAL megeshet, aki nem kőgazdag és ovi-párti!

Tudod, mit tudok hirtelen nyögni, mondani:
Phejjjj, mocskos............

Egy kínai modell építését elkezdhették volna már 1989-ben, kár volt ezért a 20 évért. Akkor legalább még mélyen benne voltunk a rutinban, a diktatúrában. Igaz, létbizonytalanság nem volt,mint ma.

És munkatáborok is csak az 50-es években...

Hát majd kiírják a munkalágerek fölé: Arbeit macht frei!

Ez a zorbán-féle út a munkához! Brávó!

guma 2011.07.01. 10:42:27

sziasztok! :)

@Marcellusca: mond mi történt veled?
@Donna (Cara)mba: felháborodásából érzem, hogy komoly nagyon!

bocsi, de nem tudok semmit... :(
üzenőfalat sem látok! :(

ezeket a beírásokat, meg sokkal előbb készítem...

Donna (Cara)mba 2011.07.01. 13:11:00

@guma: Majd Marcellusca elmondja.
Sajnos mindennapi történet.

Marcellusca 2011.07.01. 14:39:45

@Ásó[Mosó]maci: Köszi.

@Donna (Cara)mba: Hát, igen.
Az sem kizárt, hogy - az egyébként melóhelyen nem hangoztatott - politikai nézetem, megnyilvánulásaim is lehetnek az okok között. :(((
Ma már nem nehéz bárkit "lecsekkolni".
Pár klikk és sokmindent össze lehet rakni. Egy "szakembernek" nem is nehéz.

A mai naptól meg főleg mindenki jól gondolja meg, hogy mit mond/ír! Akár élő szóban, akár komment formájában.

Sajnos idáig jutottunk. SÜLLYEDTÜNK. Legalábbis egyesek.

@guma: "Csupán" annyi, hogy tegnap kirúgtak.
Azonnali hatállyal, indoklás nélkül.

Ilyen ez a pop...akarom mondani: biztonsági szakma.
Évekig dolgozol, különböző vállalkozásoknak, mindig újra kezdődő próbaidővel. És hiába telik el több, mint 3,5 év, Te akkor is csak próbaidős vagy.
Igazából az elintézési mód zavar, fáj.
Megjelenik a munkáltatóm, hogy a megbízónak ez a "kérése", de az ő megbízója (akinek gyakorlatilag dolgoztam) nem tud semmit az egészről.
Közlik velem, hogy szedjem össze a cuccaimat és most, azonnal hagyjam el a munkahelyem. Közben figyelik minden mozdulatomat és ki is kísérnek.
Mint egy bűnözőt! :((((((((((

guma 2011.07.01. 15:01:54

@Marcellusca: komolyan sírva fakadtam...

Marcellusca 2011.07.01. 15:42:36

@guma: Azé', azt nem köll! :)
Én sem tettem. Csak majd' szétvetett a düh.

És, persze, a kirúgásomat elrendelő sehol. :(
Akkor nem mert megjelenni.
Bezzeg előző nap még jópofizott és ma is ment oda (mert, hát az újat be kell tanítani /igaz, f.ngja sincs az egészről/), közben megszívatta a maradókat is, mert neki nem mindegy, melyik őr lesz az új kiscsajjal, írhatták át a vezénylésüket.

Horizont 2011.07.01. 17:03:21

@Marcellusca: Döbbenten olvaslak! Őszinte részvétem. Bocs nem találtam jobb mondatot! Milyen világ ez amiben élünk? Fel a fejjel majd csak lesz valami. Bizakodj!Tényleg annyira sajnállak, csak ez olyan hülye szó, van aki nem szereti ha sajnálják!!!

Marcellusca 2011.07.01. 17:42:48

@Horizont: Éngömet, Ti, Kislyányok, ne is ajná'jatok! :)))
Sajnáljátok a fiatalságotokat! :P :DDDD

Bocsi, de nem akarok depi lenni! :(
Próbálom valahogy szemenköpni a bánatot, letörtséget. :)

Bakker, még egy kupica pájinkát senem nyomtam le, hogy megnyugtasson. :D
Lehet, ezért nem nagyon aludtam az éjjel? :DD

Kartal (rezervált) 2011.07.01. 17:52:29

@Marcellusca: bameg! Ezt most hogy? Lenyomoztak? Elmondtad a cégnél? Mi van itt???

Még jó, hogy rólam összesen két ember tudja ki vagyok... és így is eljátszottam a gondolattal, hogy törlöm magam a blog.hu-ról. Lehet, meg is teszem.

@Donna (Cara)mba: én néha ott tartok, hogy kiírom a műszakbeosztásunkra ezt a három szót. Utána én is mehetnék lapátra.

guma 2011.07.01. 18:01:28

@Marcellusca: valóban minden felsoroltat szemen kell köpni, csak ez az egy út van a talpon maradáshoz! :)

és nem téged sajnállak, hanem az egész szemét helyzet hordalékát, ami mérgez, földhöz vág mindenkit...
és a szívem összeszorul, elég csak kiskocsmánk háza táján szétnéznem és kerülget a sírás, hogy mi jutott -e kis közösségnek : akik nem hülyék csak becsületesek és ebbe beleroppannak ki ezért, ki azért. :(((((((

guma 2011.07.01. 18:07:15

@Kartal (rezervált): nem tudom számít-e utólag ez valamit...

mi itt, kicsit megnyíltunk egymás felé is.
nem is gondolnám, hogy ez bármelyikünk hátrányára válna. eleinte, még a teljes nevemmel írtam, mert nem is tudtam, hogy lehet másként.

az elképeszt, hogy nektek az jutott amit én gyerek és tiniként átéltem.

Horizont 2011.07.01. 18:13:04

Basszus megyünk hátrafelé mint a rák? Most már aztán ne is szidjátok a szocializmust:)Csak nekünk még azért is más volt mert fordítva működött! Mi beleszülettünk a rendszerbe és fokozatosan hígult fel, enyhült. De most az úgymond "szabadság, demokrácia " után visszafelé kell lépnünk!!!Elkeserítő!

Marcellusca 2011.07.01. 18:13:42

@Kartal (rezervált): Dehogy kiabáltam el. Néhányan tudják, hogy ki vagyok (Ti sem mindent :P), a melóhelyen meg nem is igen politizáltam (tudod, amcsi multi), főleg nem a megbízókkal/előtt.

Biztonsági szolgálat, volt rendőr (szak. szolg.) főnökkel. :(

Lehet, télleg le kéne ülnünk sörözni/iszogatni egyet. :)
Mostanában ráérek. :DDDD

arlequin 2011.07.01. 18:32:43

@Marcellusca: mög lehetne szervezni. de csak folyékony fegyverekkel...

Donna (Cara)mba 2011.07.01. 20:33:55

@Marcellusca: Én egyelőre nem vagyok hajlandó kussolni! Lehet, drágán fizetek, de mégse vagyok hajlandó beállni a kussoló-sorba!

Legalább vonyítani engedjenek ebben a szép új demokratikus világban, a hétszázát neki!
Ha már mindenemet elvették, a gazembereket meg vattába csomagolják, nehogy sérüljenek az ellopott milliárdjaikkal!
A magyar népet meg kiverik a munkahelyéről, a házából!

Erre ment el 20 esztendő az életemből, hogy megérjem: örökös jobboldaliként elrabolják még a hitem is, egy úgymond jobboldali kormányzás alatt?

Hát nem. Nem és nem. Neeeeeeeeem!!!!!!!!!!!

Ugatok, vonyítok, és nem kussolok!

Donna (Cara)mba 2011.07.01. 20:37:33

@Kartal (rezervált): No, azért ha nem kussolna mindenki, egy egész országot mégse lehetne lapátra tenni!

Tartok tőle, updételnünk kell a magyarságról alkotott sztereotípiáinkat: például hogy bátor, forradalmi lelkületű nép vagyunk.

Már régesrég nem vagyunk azok!

Donna (Cara)mba 2011.07.01. 20:45:13

@Marcellusca: Szórják itt a polgári mentalitásúakat, a szabadon gondolkodókat, akár jobbról való, akár balról!

Ebben nagyon demokratikusak!

Nekünk, a férjemmel, örökös jobboldaliként, még anno a szocializmusban is jobboldali, polgári szemléletű elveket vallottunk, miért vegzáltak apeh, vámkommandó, munkaügyi kommandó, szívatott a bank meg aki csak létezik hivatal? Ültek a nyakunkon, dolgozni se lehetett tőlük.
Megmondom miért! Mert alig volt cég, ahova kimehettek...Volt vagy 2-3 sztender cég, ahova ki mertek menni, mert nazok nem rendelkeztek semmilyen "kényes, személyi kötődéssel".
A többinél a "jó politikai kapcsolatok" miatt muszáj volt se nem látni, se nem hallani...

Így működik a szép új világunk ma is!!!

Marcellusca 2011.07.01. 20:50:20

@arlequin: Hehe!
Ha felvállalod, hogy lesznek "sebesültek" ... :DDDD

@Donna (Cara)mba: Teljesen megértelek.
Pedig én sem a jobb(ik) oldalról jöttem.

Minden nagy remény nélkül, sikerült nagyon gyorsan kiábrándulni belőlük.
viktorkát meg sosem csíptem.
Már '88-'89 környékén mondtam, hogy vissza az agarakkal, nem eszik olyan forrón a kását, mint ahogy az a lánglelkű fiatal gondolja!

És eltelt 20 év.
Én is változtam. Baloldali szimpatizánsból jobbikos szavazó lettem. De - úgy érzem - az alap, ami miatt rájuk szavaztam nem változott bennem.
De, amekkora kurftlikat, vargabetűket leírt viktorka, attól egy normálisabb szélkakas is elhányná magát. Visszatért a gyökerekhez, a szocializmushoz.
Nem véletlen mondom: az a qrva szocializáció. :D

Marcellusca 2011.07.01. 20:54:21

@Donna (Cara)mba: A történelem ismétli önmagát. :(

De, mé' nem tudott még vagy 100 évet várni? :D

arlequin 2011.07.01. 20:56:09

@Marcellusca: hogyne. két deci pálinka és nyolc deci fröccs után mindenképpen.

Donna (Cara)mba 2011.07.01. 21:11:29

@Marcellusca: Való igaz! Erre szoktam én azt mondani: nem én változok, a pártok vándorolnak hol jobbra, hol balra, vagy csak az isten tudja milyen irányba fölöttem...
Annyi a kanyar, elvtelenség.

Én meg már maradok, aki vagyok.
Már címkét se ragasztok magamra. Nem érdemes. Ebben a nagy széljárásban: minek? Nem én forgolódok, a politika forgolódik mint egy ócska ringlispíl körülöttem:(

arlequin 2011.07.01. 21:36:54

na most akkó ténleg mög löhetne szervözni az blogtalálkozót. néköm van reája helyem ha csak 3 ember jön.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.07.01. 22:01:47

@arlequin: Én majd az egyik látogatóval elküldöm önmagam életnagyságú kartonmását. Jólesz? :DD Csak cserébe csomagoljatok nékem némi pálinkát. :))))

arlequin 2011.07.01. 22:18:58

@neccharisnyás útonálló: és mit mondok a feleségemnek? hogy egy kartonmással csaltam meg?

abszurd.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.07.01. 22:42:42

@arlequin: Nem. Csak szürreális. Lynch imádná. Kisvárosi fertő! :DDD

Marcelluscát meg szerződtetem 24 órás személyi testőr-szolgálatra. Kap egy puskát is, hogy hitelesebben játszhasson dzsíájdzsósat. Állítólag tud vele lőni. Azt mondta.

arlequin 2011.07.01. 22:55:54

dehogy. az csak szimpla önhazugság. a hús-vér hölgyek akiknek szemük is van azok az igaziak. ez a hülye lynch csak egy másik menekülési útvonalat biztosít a saját rémálmához. szimplán buta kérem az ilyen. szimplán buta. de mennyire...

guma 2011.07.02. 07:42:19

napot!!!

@Conv: neked hiányzik egy-két öltés az arcodról? DDD
:)

mindig jobbra számítok, aztán...
de legalább már értem a viccet :

- olyan a szemed mint a szőlő!
- ???
- taposni kell, hogy folyjon a leve...

@arlequin: egyezzetek meg a dátumban és aztán még az is előfordulhat, hogy megnézem 1 vagy 2 pohár fenekét...

Horizont 2011.07.02. 07:55:03

@Conv: Jézusom ez nagyon durva így szombat reggelre!!!!! Hová dugtad az avatarod képét??:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.02. 10:06:46

@Horizont:
nem tom, eddig fel sem tűnt.
de nagyon nem is érdekel :)

guma 2011.07.02. 18:15:45

@Conv: hogy kell így mindent eltüntetni?

nekem nem sikerült napok óta - pedig kísérleteztem...:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.02. 19:37:54

@guma:
halovány lila fingom nincs, én nem csináltam semmit az adatlapommal
süti beállítások módosítása