He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Adatok hazánkról... (Nem idegelés a cél. Csak egy fajta összefoglaló, amivel hivatalosan, nem sűrűn találkozunk!)

2011.06.21. 11:05 guma

                         20 év számokban                             a magyar "kapitalizmus" diszkrét bája...

 

Jelzésértékű számadat: Bogár László közgazdász professzor szerint, a jelenlegi átlagos 120-130 ezer forintos havi fizetés vásárlóértékét tekintve ("folyó áron") annyit ér, mint az 1978-as átlagos munkabér, vagyis 3600 forint...!

Hozzáteszem: Míg 1978-ban egy egyedül élő az átlagos keresetéből a lakása rezsijére 20%-ot költött, addig ma, ez 80%.
! Döbbenetes...    


Magyarország népessége
.                                 1989-ben: 10 millió 374 ezer fő
                                                                              2009-ben: 10 millió 016 ezer fő

Magyarország külső adóssága                1989-ben: 21 milliárd USD
                                                                     2009-ben: 225 milliárd USD


Nyilvántartott munkanélküliek száma
.               1989-ben: mintegy 30 ezer fő
                                                                               2009-ben: mintegy 470 ezer fő


Létminimum alatt élők száma
.                   1989-ben: mintegy 900 ezer fő
                                                                      2009-ben: mintegy 3 millió 300 ezer fő


Hajléktalanok száma (becsült adat)
.                  1989-ben: 5-10 ezer fő
                                                                               2009-ben: 50-70 ezer fő


Újépítésű lakások száma
.                           1989-ben: 51 ezer 500 db.
                                                                       2009-ben: 28 ezer 400 db.


Házasságkötések száma
.                                   1989-ben: mintegy 70 ezer
                                                                              2009-ben: mintegy 42 ezer


Válások száma
.                         1980-as évek: 1000 házasságkötésre 350 válás
                                                    2000-es évek: 1000 házasságkötésre 590
válás


Élve születések száma
.                                     1989-ben: mintegy 127 ezer
                                                                             2009-ben: mintegy 96 ezer


Házasságon kívül született gyermekek száma
.


                      
1980-as évek: minden nyolcadik gyermek született házasságon kívül
                       2000-es évek: minden harmadik gyermek 
született házasságon kívül


Összes bűncselekmények száma
.                1989-ben: mintegy 225 ezer bűneset
                                                                          2009-ben: mintegy 410 ezer bűneset

72 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr293002347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miről van itt nagybasz0 2011.06.21. 14:20:09

Sztem ezek igencsak kozmetikázott adatok, a helyzet sokkal rosszabb!

guma 2011.06.21. 17:52:14

@arlequin: DDD komisz vagy, felcsaptál névadó szülőnek?

@miről van itt nagybasz0: gyanús volt, mert más adatokra emlékeztem , de nem találom a "jobbat" és hihetetlen káosz van a rengeted félretett anyag miatt gépemen (nincs időm rendszerezni!).

Tehát az uraké a terep, tessék javítani, pontosítani...

Horizont 2011.06.21. 18:18:01

1978-ban 3600 ft-os átlagbér? Lehet, hogy az átlag annyi volt, de én '77-ben 1800 ft-ot kerestem:( De többet ért mint a mostani 157 ezrem:)
Tényleg szépnek tűnő adatok:) Amúgy viszont egy tragédia. Miért rosszabbodik minden? Holott azt vártuk, hogy a fejlődéssel majd minden jobb lesz!!!

guma 2011.06.21. 19:03:18

@Horizont: nekem akkor (nem volt tudod szabad szombat!) és már volt 15 nap szabim váltóműszakban, folyamatos üzemnél 4050 is megvolt!

2800 lett mikor a gyerekek miatt állandó délelőttre váltottam, karbantartónak (és naponta volt az 50 kg-os lámpatest felhúzása (- öntöttvas ház, óriási fojtóval, orosz dizájn) a híddarunak, a macskáján állva fejem fölé emelve rátekerni a karmantyúra (később újítottunk akasztósra, de 850 db csarnoki mennyezetlámpánál sosem értél a végére), és szerencsére csak ekkor fordult elő mindig, hogy kiment a daru alólad és lógtál a lámpával a semmibe, jó esetben nem kemence vagy a forróvas felett...

és ez volt a könnyebb, nyugalmasabb meló amibe nem mert senki belepofázni, hogy csináld!

Horizont 2011.06.21. 19:06:57

@guma: Tudod mit azért a melóért meg is érdemelted! Sőt többet is:)))))Basszus, csak ámulok és bámulok rajtad:))))

guma 2011.06.21. 20:03:43

@Horizont: :) DDD
itt sokan éltek így, bár a legtöbb nő 5-10 évnél többet nem bírt ki (szakmailag tanulni meg még annyi sem!)

nem véletlenül kezdtem tanulni gyerekek mellett!
először a gimit (és 1-ső osztálytól, vagyis nem a könnyítettet!), majd a 3 év elektrikusit és a (Pestre járva) 4 év technikusit egyszerre, mert szinte azonos volt az anyag nagy része!
na ezt nem kívánom senkinek család, háztartás mellett (sőt nem fizette a cég az első évet, mert előtte szinte mindeni megbukott!)...

majd két év kihagyás és először az érintésvédelem, majd rá egy évre a szabványossági és villámvédelmi bevizsgáló sulija.
újabb két év szünetet már csak a személyügyi alap majd középfokú suli után már csak a szabvány és munkavédelmi éves frissítő képesítők jöttek még 2007-ben is.
tehát nagyon utálom a hasonlóan lestrapált agyakat, főleg, ha utána mást már nem is látnak, csak elteltek szakértői tudásukkal.

az itteni srácokat ezért imádom, mert senki sem beszűkült egypályás játékos.
én már csak ezt tudom értékelni...

miről van itt nagybasz0 2011.06.21. 20:11:28

A rokkantnyugdíjasok visszavezetése a munkába, a mai, korszerű, átgondolt, jó előre megtervezett technológiák segítségével!

www.youtube.com/watch?v=uio26UZqqSw&feature=related

guma 2011.06.21. 21:01:51

@miről van itt nagybasz0: DDD
:)

hasonló jutott eszembe, csak én ezt átéltem!
most írom, és szedem hozzá a képeket össze...
(sajnos kölcsönadtam a könyvet, pedig most nem csak idéznék belőle, hanem mindenki kezébe nyomnám a legszívesebben!)

tokmányos 2011.06.21. 22:46:20

@guma: Szevasz Guma Mama!Tiszteletre méltó élet út.A forgácsoló pályafutásom alatt a 70-es években egyetlen villanyszerelő hölggyel találkoztam.( Tmk-ás volt). Látszólag könnyű,tiszta szakma,de a gyakorlatban ez nem így volt!Persze sok függött a helyi sajátosságoktól is.Még két hétig nem érek rá az írásra,de utána,bekapcsolódom a kocsmai életetekbe. Ha másért nem ,csak hogy hisztizzek...

guma 2011.06.22. 06:31:52

@tokmányos: helló!
már hiányoltam a "hisztid". DDD
(remélem lányoddal minden rendben!)

semmi különleges nincs ebben.
ez a város így működött.
az országban itt fizetnek most sokkal több műszakpótlékot, mint amit a munkatörvénykönyv előír.
itt nem engedték a vasasok a nyugdíjasok kedvezményét elvenni - mert azt mondták holnap a miénket veszik el.
pedig itt sem angyalok élnek (sőt) csak talán kicsit jobban gondolkodnak és emlékeznek mi történt 98-02 között...

(ja és mama az unokáimnak vagyok, meg a régi kollégáknak, ha cukkolnak!
itt jó a "semlegesség" álarca mögé bújni nevemmel! DDD)

guma 2011.06.22. 08:20:46

@Horizont: @tokmányos: nem ment ki a fejemből, az "ámuldozás" vagy tisztelet. :)

Nekem ez valóban meglepő, mert ez volt akkor a hétköznapi (építkezésen a női segédmunkás javában cipelte a cementes zsákot, de volt még traktorosnő, stb nem egy abban az időben!).
nem volt nő és ifjúsági törvény - ha jól emlékszem 78-ban született!
akkor mérettem le a lámpát, mert a főnök vitatkozott velem, hogy nincs annyi. valóban volt ami csak 47,5 volt, de a többség 51 kilós volt!

folyamatosan meg nem én cseréltem, hanem a srácok, de összeszerelni, javítani, kiskocsin kivinni és felhúzni nekem is kellett.
mivel feszültség alatt kellett melózni (mert csak órákra nélkülözték a darukat, és a lámpák gyújtási ideje meg hosszú volt, én legtöbbször a földön a tokozott szekrényekben levő biztosítóknál voltam és ha az volt hibás igyekeztem "robbantás" nélkül gyorsan kicserélni...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.23. 12:35:40

@tokmányos: Csatlakozok Gumához! Ki ne hagyj a lányodat érintő infofolyamból. :)

tokmányos 2011.06.23. 13:52:34

@neccharisnyás útonálló: Köszi az érdeklődést.Nagyon,nagy türelemmel vagyok iránta.A pocija folyamatosan fáj???Ha eszik,azért,ha nem eszik azért!( Egykorúak vagytok,Ő most volt 21-én 24 éves. )Menj fel az IWIW-re üsd be ,Uzsonyik Tímea, meglátod milyen "ronda "!Mindig ezt nyomja, a tököm tele van már.A júli. 1-i kerti bulin megkapja a Takács Tamás : Zakatol a vonat,Pocsolyába léptem című nótákat tőlem ,a szülinapja alkalmából, Meg a P.Mobiltól:Menj tovább!!!(És el is énekelheti)Remélem egy kicsit feloldja a feszkókat benne.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.23. 18:24:54

@tokmányos: Hallod, csodaszép leányzó! És ugye ilyen esetben a véleményem kettőt ér, mert nő vagyok. :)
Urak, tessék menni, meglesni, ha szép lányt akartok látni!

Hasfájás amúgy lehet pszichoszomatikus. Nekem is minden ott köt ki, a vizsgadrukktól kezdve a migrénig. Hát ha meg még ráeszek erőspaprikát is -fú, deszeressem, nyamm!- rendre előkerül a savlekötő porocska, mert franc se akarja gyomorsavban feloldani az agyát.

tokmányos 2011.06.23. 21:47:41

@neccharisnyás útonálló: Hát ez az! Miért érzi magát kevesebbnek másoknál, 3 idegen nyelvet beszél profi logisztikus, mi kell még???Én nem neveltem bele kisebbségi érzést!Gondold el, velem sakkozott egy csapatban NB 2-ben.Az országos döntőben pechesen játszott ,hiszen kifogta az ifjusági korosztályos világbajnokot (Snejder Veronikát,meg az EB bronzos húúú milyen Zsuzsát,tök mindegy. De a Budapesti döntőn 4-ik lett. Jól táncol.A Cravmaga küzdősportban profi.És mégis kishitű????És szerintem csinos is.Úgy néz ki a második alkalommal volt ma a cucológusnál,talán használ?!Amúgy merre laksz? Mert szívesen meghívnálak jövőhéten a kerti bulira. A kocsma többi tagja nem reagált a meghívásomra két hete! Egyedül Horizont mama mondta,hogy nagy a távolság.

Horizont 2011.06.24. 18:55:07

@tokmányos: na te is :DDD Köszi! Marcellusca néniz te mamázol. Ki vagyok veletek a vízből papa:))))

Más! Én is megnéztem a leányzód! Gyönyörű és van kisugárzása. A kisebbségi érzést nem kell belenevelni senkibe. Az csak jön, nem magától mert ok nélkül nincs semmi. Nagyon helyes hogy szakemberhez ment, mert ez már az az eset amikor külső (szakember) segítsége nélkül nem megy a javulás. Önértékelési zavara van.Tiszta szívemből drukkolok neki és szorítok, hogy sikerüljön ebből kimásznia.Nem könnyű feladat és nem lesz rövid idő és nektek se lesz könnyű a hátteret biztosítani.A gyomra se véletlenül fáj!Tuti, hogy semmi szervi baja nincs.Szóval szorítok a kislányodért!!Ha jó híred van oszd meg velünk hogy mi is örülhessünk!Fel a fejjel és kitartás!!!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.24. 19:16:17

@Horizont: Kisugárzás... én is ezt akartam írni, csak visszakoztam, mert nő szájából ez annyira furcsán hangzik. De azon a képen a tengerrel(?) a háttérben, határozottan látszik.

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 19:32:11

@tokmányos: Nem vagyok fent az Iwiwen, úgyhogy sajnos nem tudom megnézni a lánykádat.
Igaza van Neccnek, hogy semmi köze a belső, szubejektív érzésnek a valósághoz némely megmagyarázhatatlan esetben. Pontosabban mi nem értjük, van annak valami logikája, csak egy furcsa, "torzító" logikája.

Végre jó kezekben van a lányod. Elképzelhető, hogy hosszabb lesz a küzdés, de a lényeg, hogy elkezdte. Lehetnek visszaesések, de az nem gond. A baj felismerése már lehetőséget ad a lányodnak arra, hogy tudja, mindig van segítség, kiút. Ez sztem nagyon fontos!

Engem eddig még nagyon szépen szólítottál...szinte elolvadtam a gyönyörűségtől:-) (Carambaba meg efféle). Remélem, örökre elfelejted a nénizést, mert itt arra ugrunk;-DDD mint a kilenfejű sárkányok, és akkor jajjj neked, Tokmányos:-)))))))

Mi itt mind-mind fiatal cicababák vagyunk;-DDD
Tsinosak, ketsesek, betsesek;-))))))))))))))))

Horizont 2011.06.24. 19:44:22

@Donna (Cara)mba: Elküldtem az iwiw fotót tokmányos lányáról neked e-mailben:)))) Megvagyok magammal elégedve, sikerült megcsinálnom:DDDDD Kicsi, szerény örömök, de örömök:))))

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 20:04:08

@Horizont: Köszi, de aranyos vagy! megyek, nézem is!
Tényleg ügyes vagy, hogy le tudtad szedni onnan. Fogalmam sincs, hogy csinálhattad. Angyal vagy!

Marcellusca 2011.06.24. 20:07:47

Helló!

@Horizont: @Donna (Cara)mba: Mi van, Kislyányok?
Valami nem teccik? :P

@tokmányos: Vártam, mikor szednek szét a fehérnépek. :D
Ugyanis, Horizont "néni" és guma "mama" )Te nevezted így!!!) nem nagyon szeretik, ha a korukra utalsz!
És Donna még terítékre sem került, ne is próbáld ki! :)))
Ez érthető is, mert ők örök fiatal, kacér, vadóc kislyányok! :)

Úgyhogy most egy ideig vezekelned kell! :DDDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 20:13:21

@Horizont: Az a kislány olyan gyönyörű azon a képen! Valami nagyon nőies és mégis bájosan kislányos atmoszféra árad belőle.
Egy igazi férfibolondító bombázó!

Ilyenkor az ember esze tényleg megáll, mi is történt velünk, gyermekeinkkel?

Horizont 2011.06.24. 20:13:37

@Marcellusca: Tudom,hogy néni vagyok, tudom én hol a helyem. Hahahahahaha. De más ha gyerekek hívnak így. Na! Nem olyan jó szembesülni ezzel. Ti meg már nem vagytok gyerekek. A korotok szerint legalább is:) Hahahahahahaha
A munkahelyemen se néniznek a fiatalok se, nem oda való:) Nehéz az élet! Majd kitalálok valamit nektek amivel belegyalogolok a férfiúi hiúságotokba:) Hahahahahaha!Na!

Horizont 2011.06.24. 20:15:59

@Donna (Cara)mba: Na ezért küldtem el neked, hogy milyen az élet. Kegyetlen. Én is olyan szépnek találtam és pont olyannak ahogy leírtad! Küldjünk neki pozitív energiákat, mi bölcs (nem öreg) leányok:)

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 20:16:05

@Marcellusca: Jót és helyesen szóltál:-)))

Tokmányost meg megtanítjuk, miképpen kell itt udvarolgatni ilyen fiatal vadóc nőknek, mint mi vagyunk...
Jó, hogy nem már szívlapáttal ront ránk;-DDD

Én speciel egyéb érintési módokat preferálok;-D

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 20:18:19

@Horizont: Aki itt nénizni, öregezni mer, azt móresre tanítjuk...
Elevenen felfaljuk;-D
Mi, a párduc-csapat:-)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.24. 20:19:50

Ó, várjatok, én most jutottam el odáig, hogy ne nézzek furcsán, mikor "csókolomoznak". Igaz, a 14 év alatti gyerkőcök, de akkor is. A 8 éves unokatestvérem, akinek meg szinte nagyító alatt figyeltem a növekedését, "néniz". Olyan fiatalnak érzem én még magam ehhez.

Marcellusca 2011.06.24. 20:26:27

@neccharisnyás útonálló: Hehehehehe!!!

És hogy szólít?
Necces néni? :)
Útonálló néni? :))) Na, jó ez nagyon durva, mert ez mást is jelenthet. :DDDD

Mint a viccben a nyuszika, mikor bepiálva tántorog hazafele és közben összefut a rókával. Akadozó nyelvvel kérdezi:
- Most hogy szólítsalak? Ravaszdi, vöröske vagy egyszerűen csak lerókázzalak?
xD

Nálam akkor jött el a vég, mikor a liftben az iggggen-igggen szemrevaló (értsd: "golyóérett"), 16-17 éves szomszéd kiscsaj csókolommal köszönt. :(
Assetuttam, merre van a lift-kijárat. :D

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 20:27:11

@neccharisnyás útonálló: Téged még szabad nénizni is, semmit nem von le női értékedből:-)

Na de bennünket???

Mi mind nekiesünk Tokmányosnak, ha nénizni meg mamázni merészel, te meg majd rászámolsz, jó?;-D

Horizont 2011.06.24. 20:30:26

@Marcellusca: na ugye, hogy ti is megborultok egy jól irányzott csókolomtól is? :DDDDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.24. 20:36:26

@Marcellusca: Lebácsiztak??? Hát ez LOL! Amúgy tudod miért?.... FIGYELEM, GONOSZSÁG KÖVETKEZIK!!!.... kamaszoknak 35ig még okésak a férfiak, azután már öregek.
Fúúúj, ez most decsúnya volt tőlem. Utólag is bocs a Kiégett Öreg Banya üzemmódért.

@Donna (Cara)mba: Jól van, tegyétek. Majd fellegyezem egy törülközővel. ;D

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 20:48:54

@neccharisnyás útonálló: Rendben;-DDDD
Ha tudná, mit foglalkozunk a személyével, távollétében...:-))))

Lehet, hogy ha visszajön, ő se marad adósunk?:-)

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 20:51:30

@neccharisnyás útonálló: Amúgy azért ciki, mert Marcellus a képe alapján olyan rosszfiús, fiatal csibész típusú.
Csintalan a nézése, még a képen is látni, szinte vetkőzteti azt, aki lencsevégre kapja:-) Már persze aha nőnemű az illető fotós;-D

Horizont 2011.06.24. 20:51:35

@neccharisnyás útonálló: na egy jóízűt röhögtem végre:))))

@Donna (Cara)mba: majd kapunk tőle:) Visszasírom még a "mamázást" is a végén:DDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.24. 21:28:31

@Donna (Cara)mba: Hát mit gondolsz, csak úgy találomra néztem ki a fiát férjemül? :D
De hogy nem fogom csókolomozni az apósom, az hótzicher! ;D

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 21:43:38

@neccharisnyás útonálló: Ha az alma nem esett messze a fájától, akkor jól jársz vele;-)
És lesz egy jófej apósod:-D

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 21:44:42

@Horizont: Nem, mégis jófiú, csibéknek nevezett bennünket:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.24. 21:48:47

@Donna (Cara)mba: Ó, múltkor már nagyon ajnározta. :D Asszem jó vásárt csinálok vele. És látod, bejön, amit mondtál: fiatalabb kell, mert azt még lehet alakítani. :DDD

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 21:58:23

@neccharisnyás útonálló: Ahogy mondod, lányom:-(
A férfiembert nem lehet elég korán kezdeni dresszírozni;-D

Háppersze, hogy jó vásárt csinálsz vele: lesz egy jófej férjed, ráadásul egy jóképű apósod. És ha meny leszel, jogod lesz az apósnak a kezire ütni, ha fiatal némberek után kapadozik:-)

Tehát Marcellusca jóra nevelése is meg van oldva!;-D
Nem fogunk furtonfurt aggódni Horizonttal csalfa miheztartásán:)

Marcellusca 2011.06.25. 08:52:52

@neccharisnyás útonálló: Hehe!
A Főnököt ki kell érdemelni! :P
Meg, különbenis, mit akar egy (akkor mán) véntyúk az én gyönyörűszép fijacskámtól? :DDD

De nekem mindegy, a lényeg, hogy én nem fizetek A Főnök helyett tartásdíjat! :DDDD

Horizont 2011.06.25. 09:20:49

@Marcellusca: Na ezt imádom!! Benézek ide főzés és mosás közben (:DD) és egy akkorát röhögtem! Mindjárt jobban mennek tovább a dolgok:))
Ne haragudj, de te egy olyan pasi vagy akit ha elképzelek, hogy a fia hordja majd haza a jó nőket, ki fogsz virulni tőle:DDDDD Jó esetben:) A rosszabbat nem vázolom:)))))

guma 2011.06.25. 10:21:59

@Horizont: DDD
:)

@Marcellusca: neked meg most, fogalmad sincs mit fogsz fizetni (ha kell)... :)

Donna (Cara)mba 2011.06.25. 11:14:21

@Marcellusca: Hú, te irigy hím(pellér)!:-)
Neked kellene Necc, ugye, az a bajod?;-DDD

Ha én volnék férfi, ezzel én is így lennék! Csípős nyelvű kis tündér-boszorkány, az ugye való lenne hozzád? A 25 évével?:)

Te vagyol vén Neccnek, sztem már kezitcsókolommal kell hogy köszönjön innentől fogva neked;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Marcellusca 2011.06.27. 08:15:26

@Horizont: Az biztos is! :D

@guma: Most senem óccsó, úgyhogy nem köllene a plusz kiadás. :)

@Donna (Cara)mba: Hehe!

Tudjátok mi a "legszebb"?
Az, hogy Necc-re tényleg igaz a mondás: "Ha az első (valódi) randim sikerül, akár a lányom is lehetne." :D

És mennyi 20-25 éves kiscsaj mászkál itt.
De, egyiknél sem ez jut elsőre eszembe! :DDDD

Donna (Cara)mba 2011.06.27. 10:34:59

@Marcellusca: Mármint hogy a lányod lehetne, az nem jut eszedbe, ugye jól gondolom? ;-D

Te, te szoknyapecér....

Donna (Cara)mba 2011.06.27. 10:37:51

@Donna (Cara)mba: Ja,a szoknyapecér az én részemről dícséretnek számít:-))))

Sajnos a szoknyapecér-típusúak voltak valaha a gyengéim:(
Volt régi szerelemeim mind-mind súrolták a Don Juanizmus határát...:(

Mindnek csibészes képe volt, a szemük meg huncutul ragyogott minden szoknyára....:)

Marcellusca 2011.06.27. 11:14:29

@Donna (Cara)mba: Ja, ja. :)))
Csak az, hogy a lányom anyja ... :DDDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.27. 12:09:12

Mit emleget itt engem mindenki a bokrok alatt, nem is tudom milyen értelemben. Franc a formátokat, már!!!

Donna (Cara)mba 2011.06.27. 13:37:46

@neccharisnyás útonálló: Mert jó a másikról pletykálni;-D, feltéve, ha nincs a közelben...
De most lebuktunk:(

Donna (Cara)mba 2011.06.27. 18:55:31

@neccharisnyás útonálló: Mondom, lebuktunk Marcellussal;-)

Máskor jobban megszervezzük az összeesküvést;-)))))))))))))

Néköm teccik az a huncut szöme:) Olyan asszonybolondítós;-)

Jó lesz apósnak, mondom én:))))))))))
És tud gyengéden udvarolni,azaz kellemesen hazudozni;-)))))))

Horizont 2011.06.27. 19:20:28

@Donna (Cara)mba:
Mi nők se vagyunk mindig komplettek:)
Miért mindig a "rosszfiúk" (tetszenek) tetszettek?? :)

Donna (Cara)mba 2011.06.27. 19:44:01

@Horizont: Annak csak a csuda-okos természet a megmondhatója...
De tényleg így van:)

Ezért is fordul elő, hogy nem vagyunk komplettek:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.27. 21:03:02

@Horizont:@Donna (Cara)mba: Me' megyünk a flancos ösztöneink után. Hajtja a hormon, verekedős, ergo nagy eséllyel lesz klánvezér, alfahím, hát naná, hogy az ő génjei kellenek a gyerökbe. Ősember ösztön ez, semmi más, kedves nőtársaim.

Donna (Cara)mba 2011.06.27. 21:27:27

@neccharisnyás útonálló: Az a baj, hogy sohase bántam:(

Jók azok sz ősi ösztönök, én mondom....;-))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.27. 21:38:13

@Donna (Cara)mba: Á, ebben a civilizált világban már elég sok kalamajkát tudnak okozni, ha nincsenek rendesen kézben tartva. Mondjuk ez igaz a józan eszünkre is.
Soma írt marha jó cikket a női lélek darabkáiról az ehavi Elle-ben. (nem találom online, pedig ideraknám) Furcsa, mert ő is, sőt anno Keresztes Ildikó is egy interjúban, mikor magukat jellemzik, egy az egyben kimondják azt, amiket magamról gondolok odabent.

Horizont 2011.06.27. 21:47:16

@neccharisnyás útonálló:
Szerintem a "mi" időnkben még másmilyen rosszak voltak a rossz fiúk is!Somát meg meg kéne hallgatnia sok mindenkinek nagyon jó látja a dolgokat és jókat is mond.Én Csernust is szeretem!:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.27. 21:58:22

@Horizont: Nem, nem. Soma bolond, mert azt mondja, úgy szereti az urát, ahogy van. Még a nap végén szagló talpát is. Hát hogy lehet ilyet mondani?!!!! Ne vicceljünk már, kérem szépen!
***remélem átjön az irónia***

Csernussal az a gondom, hogy -szerintem- nem mindenkinél működik ez a -megjegyzem általam is jónak tartott- módszer. Pl. néhány nőismerős egymás kezébe adta a 2 nemről szóló könyveit, és ahelyett, hogy megerősödött volna az önbizalmuk tőle, bátrabban bírtak volna felnőtt nőként létezni, még jobban megbolondultak. Aztán a nulla önbizalmukkal egymást húzták még lejjebb.

Horizont 2011.06.27. 22:08:11

@neccharisnyás útonálló: átjött:))))

Persze Csernus se mindenkinek jön, jöhet be! Lehet, hogyha most vagyok 25 éves nekem se jönne be, de így 50 (??) után, engem inkább utólag igazolt vissza, hogy igaza van. Vagy igazam van:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.28. 16:23:37

@Horizont: Tudod, vele szerintem az van, hogy tényleg kell, hogy legyen egy magabiztos személyiséged, egészséges önképed és önértékelésed, különben ez a "belemászok a képedbe és szembesítelek a hibáiddal" stílus csak arra jó, hogy az egyed bántásnak, sértegetésnek fogja fel. És visszatámadjon. Miközben még jobban begubózik.

Legalábbis valahogy azt veszem észre magamon, hogy sokkal jobban figyelek és megfogadom azok kritikáját, akik tisztában vannak vele, hogy ki is vagyok valójában. Pedig ők azok, akik igazán belém taposhatnának, de ismerjük egymást annyira, hogy tudjuk, a bírálat jobbító szándékból fakad és nem szándékos mélybe taszításból.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.28. 16:26:57

Á, basszus, úgy aggódok most egy bizonyos valakiért! A legrosszabb, hogy nem is vagyunk állandó kapcsolatban, így gőzöm sincs, hogy hogy van, tényleg sikerült akkora kárt tennünk egymásban, mint hinni vélem. Úristen, sírba visz a lelkiismeretem! :(

Horizont 2011.06.28. 16:43:55

@neccharisnyás útonálló:
Nagyon jó látod! A legfontosabb az egészséges önképed és önértékelésed, akkor senki nem tud a földbe döngölni, se elbizonytalanítani!És nagyon kell hinni abban, hogy jól csinálom! És még azt is tudni kell, ki az aki szeret,vagy kedvel és csak arra kell figyelni, a többinek a véleményét le kell sz@rni.Finoman:)Azért én egy Csernus könyvtől nem zizegnék be, mert az nem személyesen nekem szól, hanem általánosságban, ami érint azt rögzítem az agyamba a többit csak érdekességképpen olvasom.Saját magunkkal soha nem szabad bizonytalannak lenni. Beismerhetem magamnak másnak, hogy hülye voltam, de ettől padlóra feküdni?? Soha!
Jól gondolom, hogy hímneműért aggódsz??:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.28. 17:16:09

@Horizont: Úgy-úgy. Aggódik az ember másért, ha már magáért nem tud.

Horizont 2011.06.28. 17:24:08

@neccharisnyás útonálló:
Szerelmesnek lenni nem jobb mint aggódni?:))))

tokmányos 2011.06.28. 21:29:59

@Horizont: Az utolsó kb.15 hozzászólásaitokban ,milyen jól elcseverésztetek,mintha ,nem is a kocsmában lennétek,hanem egy boszorkány konyhában.Olyan önfeledet volt a csevely,csak mosolyogtam...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.30. 13:07:35

@tokmányos: Kocsmában is fordulhat ilyenbe a beszélgetés fonala, ha nincs férfiember a környéken.... ;)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.30. 15:14:48

Csodálkoznak a szülők, hogy el van "rontva" a világ?:

Tarzan félpucéran, üvöltözve rohangál...
Hamupipőke éjfélkor jár haza...
Pinokkió állandóan hazudik...
Aladdin lop...
Batman 220 km/h sebességgel repeszt... Csipkerózsika állandóan alszik...
Hófehérke pedig 7 férfival él együtt...
Pókember arra büszke, ahogy lóg...
Micimackót sem az eszéért szeretik...
Popey doppingol...
stb.

guma 2011.06.30. 20:35:38

@Conv: szerintem mi is ezért vagyunk "elrontva", mert ilyen a mesés világ! :)

@miről van itt nagybasz0: jó! :)
süti beállítások módosítása