He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Modern konyha - saláta oroszosan

2011.06.17. 16:34 miről van itt nagybasz0

4 komment

Címkék: főzés

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr282992877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2011.06.17. 19:20:52

Annyira "főzésest" vártam. Becsaptál Te:DDD
A szerkesztésre kattintottam a szólj hozzá helyett, mert úgy megijedtem:)Mondjuk a szövegből egy büdös szót se értettem szokás szerint, de így is pont elég volt.Vagy így kéne előkészítenem a főzni valókat nekem is?:D
Ja és a lényeg 2,7 millió ember megnézte már ezt:(
+1 fő!!

Horizont 2011.06.18. 13:39:15

@miről van itt nagybasz0:
Felvidítottál!!!!Tényleg!! Köszönöm:DDDDDD

guma 2011.06.19. 05:19:18

@Horizont: nem, szabi sajnos! :)

muszáj melóznom, mert besűrűsödtek a tennivalóim és nem érek a végére, tiszta káosz van körülöttem...
így indulás előtt vagy éjjel nézek csak be, de akkor olyan, de olyan csend van itt...

a sok fiatal nem bírja a strapát! D
és látod csak néha lehet felrázni őket...

@miről van itt nagybasz0: na ez remek volt. :)

jót röhögtem és főztem - de nem jöttél egy adagért sem! :(

egy kis edzés lányoknak :

www.youtube.com/watch?v=lNh1e5tnPog&feature=player_embedded

fiúknak(hátha kicsit kedvet kapsz tölük DDD)

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=l6oiADjOdFg#at=20

ezek után már csak dadogni lehet

hu.netlog.com/go/explore/videos/videoid=hu-1285590
süti beállítások módosítása