He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Bocsánat! Ez politika - és szerintem nagyon durva...

2011.06.08. 19:37 guma

(Guma : Nem igen szoktam egy ideje politizálni, de ez kicsapta a biztit nálam! Nem akartam hinni fülemnek, szememnek. A Trianon nagyon mély seb a magyarok szívében. Ezért kérdés, miért kell a határon túli  magyarokat szó szerint veszélynek kitenni eszement politikusainknak! Felmérik mondataik hatását? Tudják milyen ösztönöknek szolgáltatják ki egy másik ország állampolgárait, akik MAGYAR nemzetiségűek!)

Kövér doktor bizony ismét belecsapott a lecsóba, és igaz is a megállapítása : a bős-nagymarosi vízmű egyoldalú felépítése által Pozsony megváltoztatta a magyar-szlovák határt, s ezt a helyzetet Magyarország a nemzetközi jog segítségével próbálta orvosolni, holott akár katonai erőt is alkalmazhatott volna.

- mondta mindezt egy szlovák lapnak egy olyan országban, ahol máig élénken él az 1938-as és 1968-as magyar bevonulások emléke.  

(Az, hogy katonai erőnk semmi ilyen akcióhoz, kit érdekel! Normális ez az ember? Még ha, igazat szólt is, a tényekről elfeledkezett! Ezt így megfogalmazni beteges szerintem. És ha jól emlékszem a Dunát Csehszlovákia fel "húzták", vagyis területet kaptunk hajózási út elterelésével!)

Itt pár korrekt mondat következik, de erre ki fog emlékezni a megtámadás lehetőségének említése után :

"Nagyobb önbizalomra lenne szükségük a szlovák kollégáknak. Értjük, hogy nem mondhatnak le azokról a területekről, amelyeket a trianoni szerződésnek köszönhetően kaptak, s amelyeken Szlovákia létrejött. De a magyar nemzet sem mondhat le egyetlen részéről sem, a szlovákiai magyarok szellemi és kulturális értelemben hozzánk tartoznak. És szintén nem mondhat le (a magyar nemzet) történelmének és kultúrájának azon részeiről, amelyek ezzel a területtel kötik össze" - jelentette ki az Országgyűlés elnöke.

"A nemzet egysége a határokra való tekintet nélkül is kialakítható, megtartható, főleg az egyesülő Európában" - mondta Kövér. Hozzátette: ő otthon érzi magát Komáromban és Révkomáromban is. Otthon érzi magát Kolozsvár főterén is. "Szellemi, kulturális vagy történelmi értelemben ez az én hazám is" - szögezte le a politikus.

Az interjúban Kövér emlékeztetett: Magyarország a magyar-szlovák alapszerződés óta már sokszor, ismételten elismerte a mai államhatárok érvényességét.


Ez az ember felálló farkát lengeti mindenhol, hátha valahol kap egy esélyt jó kis orgazmusra. Szegénységi bizonyítvány ez egy férfi részéről aki teljesítmény nélkül utójátékot akar. Szerintem egyik legvehemensebb magyar férfi aki nagyon sikeresen szétb@sza a nemzetstratégiát. Ha zavaros lett, bocs! Felindulás vezetett! A határon kívül élő magyarok helyébe gondoltam kicsit magam...

68 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr272968500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2011.06.08. 22:34:29

Nem merülnék bele a történelembe.
Csak annyit:
"miért kell a határon túli magyarokat szó szerint veszélynek kitenni eszement politikusainknak!"
Na de Margaríta! Csak a határon túli magyarokat teszik ki veszélynek? Minket talán nem?

guma 2011.06.09. 09:38:11

@Horizont: :)

kicsit más a helyzet ott ahol a magyar feliratot leszedik, a hivatalos magyar nyelvű ügyintézést hol engedélyezik, hol nem...
ahol ha magyarul beszélsz köztéren esetleg még meg is vernek, itt magyar katonai erő alkalmazásának emlegetése csak olaj a tűzre!

miről van itt nagybasz0 2011.06.09. 11:24:14

Ezek az illetők akik most vezetik az országot nem tudják milyen előadásra ültek be! Őket csak (irányítják)leöntötték nemzeti cukormázzal, kaptak egy noteszt a kezükbe és kötelezték őket, hogy néha bökjenek rá véletlen szerűen, egy sorra, amit nekik már előzőleg beleírtak...

pimpalini 2011.06.09. 11:33:08

Kövérnek tökéletesen igaza volt. Minden szava jogos. Határt tereltek el a saját irányukba, vagyis - kvázi - feladtak egy bizonyos területet. Elvégre a Duna fő sodorvonala a határfolyó a szerződések szerint.
Nem lehet egyszerre két kocsmában ülni, vagy éppen egyik alkalommal az érem egyik oldalát ünnepelni, ha meg a másikra esik, akkor meg azt...

miről van itt nagybasz0 2011.06.09. 11:36:11

@pimpalini: Csak nem gondolod, hogy komolyan mondja? :)

miről van itt nagybasz0 2011.06.09. 11:54:10

@guma: @pimpalini: Má najon ciki vót nekik a hálzet, hogy a jobbik utcahosszal elment, oszt oda kurjantottak a lackónak, hogy ő is mán valamit gyorsan!

guma 2011.06.09. 12:24:55

@miről van itt nagybasz0: valami hasonló történhetett...
haza szólt az egész, közben "megtámadták, befogták" a jobb oldali szakszervezeti vezető száját.

@pimpalini:

nem éltél 68-ban...
nem tudhatod, milyen rettenetes csend és szorongás lett ebben az országban hónapokig...
azt a változást sem élhetted át, hogy ezután ha turista magyar ment át undorodtak, és elfordultak tőle évek múlva is...

más szóval, elismertem a józan szavakat de ez az írás másról szól.
a lelkemről : ha védeni nem tudom, nem teszem ki veszélynek...

tokmányos 2011.06.09. 12:25:52

@miről van itt nagybasz0: Szevasz! Van aki tudja azért!Orbánt hol is képezték ki a "rendszarváltásra?Ki is támogatta az amerikai ösztöndíját? Soros Gyuri bácsi,ha jól emlékszem. Vaj mi az ő igazi zsidó neve? Gorbi papa a (lefosott fejű ).Ő is tagja volt a fejtágítón résztvevő mítinges csoportnak. Oszt valami inglis,meg német mai politikai vezetők is együtt tanulták a népek sanyargatásának technikáját!Mocskos zsidó bérenc mind.Úgy is mondhatnám hazaárulók!!!És én vagyok a rasszista Pista, meg anyátok ,tetves libsik , ezek tények.Vajh miért ment ki zorbán a választások után a FED bank "üdülőjébe "-fejtágítás.De a Gyurcsány koma is kint volt Angliában a Fed bank Európai központjában fejtágítón, a választások előtt.Ott volt,ahová az Angol királynő is csak engedéllyel léphet be.Csá!

miről van itt nagybasz0 2011.06.09. 12:31:27

@guma: Természetesen a sorkötelezettséget sem állítják vissza, mert ők félnek!

@pimpalini: Mit is kívánna a haza érdeke?

miről van itt nagybasz0 2011.06.09. 12:36:04

@tokmányos: Üdvözöllek! Természetesen a kiválasztottak kiválasztották őket...

tokmányos 2011.06.09. 12:39:09

@guma: Szeva Guma mama! "azt a változást sem élhetted át, hogy ezután ha turista magyar ment át undorodtak, és elfordultak tőle évek múlva is." Milyen igazat szóltál. Én ,és kis családom kiruccantunk 1989-nyarán ,még Csehszlovákiába.(A mai szlovákiai területre)A visszavezető utat keresve (Esztergomi komp), megkérdeztünk egy kerékpárját toló édesanyát, aki mellett,ott volt egy 12 év körüli kisfiú:Meg tudná mondani ,merre van a komp? A válasz : Tiszta magyarsággal- Én NEM TUDOK MAGYARUL! Még fel sem ocsúdtam ,kontrázok a gyerek : Te rohadt fasiszta!!!!Se köpni,se nyelni nem tudtam. Arról nem beszélve ,hogy kint létünk alatt ,egyszer nem szolgáltak ki bennünket,az étteremben. Miután felemeltem kicsit a hangomat ,odabasztak valami szar főtt kolbászt. Otthagytuk ,és eljöttünk.

tokmányos 2011.06.09. 13:28:39

Folyt. Életemben egyszer vertek el ,és miért? Tanulságos mese lesz fiatalok!A próba termemben helyet adtam a szkinhedeknek egy bulira. Rengeteg problémám volt aznap: ker.építési osztály, Apeh, a pici lányom pont kórházban (mandula műtét), és a bulira beszerezni az italokat. Soha nem iszom bulik levezetésekor,de most a társamnak szóltam : úgy berúgnék vidd a pultot légyszi. Pista bácsi nagy alkoholista 30 perc múlva már jó kedvű lett.Aztán a pabban sakkozgatunk,beszélgettünk. Egyszer csak feljön a beszélgetés alatt, NAGY MAGYARORSZÁG témaköre.Én pedig kifejtettem nézeteimet ,vesztemre..... Elmeséltem az előbbi hozzászólásomban említett szlovák sztorit ,vagy 30 szkinhednek. (ennyien fértek a pabba)Amúgy 150-en voltak.Próbáltam ok-oksági összefüggésekkel,párhuzamokkal operálni.Vesztemre kijelentettem : A mindenki által IGAZSÁGOS MÁTYÁS király is egy nagy geci volt.Én a hódításaira utaltam főképp.És a végső konklúzióként kijelentettem,ha nem igázott volna le Ő is népeket : EZ AZ ATROCITÁS NEM TÖRTÉNT VOLNA VELEM 1989-ben.Tulajdonképp Nincs NAGY MAGYARORSZÁG!Persze azért megjegyeztem ATTILÁT is.( A felsorolásból nem hagytam ki Nagy Sanyitól -Hitlerig ,Sztálinig senkit sem ,párhuzamként. (Nehogy történész bloggoló társaim időrendi problémák miatt betámadjatok!!!!) Nem untatlak benneteket a többi 2001-es érveléseimmel. A hepiendre nem emlékszem... Állítólag csak egyet tudtam ütni, az talált süllyedt,másnap 10 körül ébredeztem, csupa vér voltam, fejem ,mint buci,ingemen bakancs nyomok. ( A bünti megtörtént....fordított előjellel)Milyen érdekes, másnap a 6-os villamoson arról beszélt két fiatal: hallottad,hogy a Csepel Filling próbaterem tulajdonosát megverték a szkinhedek?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.09. 14:07:12

@tokmányos: Azt meséltem már, hogy negyedrészt felvidéki vagyok? Na, akar valaki fajint csempészős sztorikat a rendszerváltás előtt/körülről? ;)

guma 2011.06.09. 14:57:07

@tokmányos: :)
DDD

csodálom, hogy Conv még egy szót sem szólt. :)

tokmányos 2011.06.09. 16:21:52

@neccharisnyás útonálló: Szevasz bombázóóó!Nekem ,még nem sokat meséltél. Várom az ízes felvidéki stílusban előadott sztorikat.

tokmányos 2011.06.09. 16:23:51

@guma: Mire gondolsz Conv-al kapcsolatban? Csak nem szkinhed volt ő is? Remélem ,nem az ő kezét törettem el!

guma 2011.06.09. 16:41:57

@tokmányos: kötve hiszem.... DDD

de kicsit helyretenne, okosítana csapongó lelkivilágom vadhajtását lenyesné...

tokmányos 2011.06.09. 17:01:33

@guma: Majd figyelem a kocsma ajtó csapódását,ha Conv.bejön!Magunknak ,kettő bátorító,Conv-nak nyugtatóként, rendelek 3 unicumit,akarom mondani unicumot.Állítólag az gyógyszernek minősülő alkohol.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.09. 17:46:57

@tokmányos:

hát, attól függ mire gondolsz mint skin head :)
egy darabig én is annak tartottam magam és a társaságom, aztán később én és a társaságom is határozottan megsértődtünk azon, ha a köznyelv által skin head -nek nevezett suttyókkal összekevertek :)

de igen, bakancsban és farmerben, bomberben, bőr vagy farmer dzsekiben járok, már úgy nagyjából 1980 óta.

tokmányos 2011.06.09. 18:43:50

@Conv: Megosztok Veled ,és a többi kedves "kocsmázó" társunkkal egy titkomat.2000-ben járunk. Fidesz -Kisgazda vezetés közepén járunk." Dübörög" az általam rengetegszer bírált Széchenyi terv .Egyszer csak megjelennek a skin headok a próbatermemben,szeretnének itt próbálni.Társammal összenéztünk, mi a faszt csináljunk. Tartottuk magunkat az elveinkhez ,hogy cigányok be nem teszik a lábukat ide.Erre jön egy szélsőséges csoporthoz tartozó zenekar...Fekete ruhában,bakancsban agyon tetoválva. Bevállaltuk. A zenéjüket nem minősítem. Bizony zavart amikor a hitler jugen ,nótákhoz hasonló rigmusokat is hallottam.Tetszett,hogy a Nagy Magyarországért harcolnak a dalaikkal.Elutasítják a szégyenteljes trianoni szerződést.Zavart viszont,hogy nem hittek a zsidók legyilkolásában,legalább is a számokat túlzásnak tartották stb...(lehet,hogy utóbbiban van valami igazuk).Tetszett,hogy ruhájuk kifogástalanul tiszta volt,és illemtudók voltak. Szemben a punkokkal.(tarajosok) Ennyit az előjátékról. A titok jő :Egyik országos vezetőjük megkért,hadd tartsanak egy országos összejövetelt, persze zenekarokkal.Belementünk a társammal,de azért fostunk,mert belbiztonságiak tuti,hogy figyelték őket.Rendben lement az összejövetelük.( Ezt többször megismételték ,minden rendzavarás nélkül.)Aztán jött egy nagyobb kérés .Ez már nem országos összezörrenés volt.....elfogyott a tintám... bocsi!A 2001-es atrocitást(megverésemet) egy ,a magból kiváló,és hihetetlen ,de a punkok irányzatával azonosuló skin head csoport generálta. Biztos lesz kérdésetek .Tegyétek fel.

tokmányos 2011.06.09. 19:01:19

@miről van itt nagybasz0: Nem értem a kérdést!Melyik mesére gondolsz?

guma 2011.06.09. 19:09:26

@miről van itt nagybasz0: hagydmá! :)))

a második gyerekkor mindent előhoz - még nosztalgiát is. DDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.09. 19:16:34

@tokmányos: nem meglepő a dolog.

nekem akkor lett elegem a skinheadnek titulálásból amikor elkezdetek összekeverni bennünket a handabandázó focihuligánokkal és jajdekeményvagyokrészegen kopasz suttyókkal, meg nagymagyarországoskarlengetős idiótákkal.

én még a skinhead vonalat az erő és nemzeti gondolkodás, az egészségszimbólum, a drogellenesség és a kultúra ideológiájának jegyében kezdtem el, aztán ez mára oda jutott, hogy teljesen mást jelent mint a kezdetkor.

igaz, nem volt távol tőlünk az irredentizmus, a nacionalizmus, a holokauszt revizionizmus, (ami minden független, pártatlan, józan gondolkodású embernek valójában ismérve)nem szerettük a cigányokat, arabokat, (akkoriban az arabok minden közép és felsőfokú iskolában ott voltak és narkót árultak, valóban elvették a helyeket a magyar diákoktól, a cigáynok meg voltak mint most) de nem voltunk este hatra fekete részegen a parkban/kocsmában hőbörgő köcsögök, a történelemről, a tudományokról semmit nem tudó ősmagyarok.

2001-ben én már jobban utáltam az akkori "skinhead" közösséget, mint te :)

egy kis zene a skinehead-ról :)
www.youtube.com/watch?v=WcEhAIx1OB4

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.09. 19:29:57

@tokmányos: Á, asszimilálódtak.
skin headék magozott cserkók voltak-é? XD

tokmányos 2011.06.09. 19:30:52

@guma: Guma mama . Én most hülye vagyok?Vagy csak öreg? Téged sem értelek!

miről van itt nagybasz0 2011.06.09. 19:35:46

@tokmányos: "Zavart viszont,hogy nem hittek a zsidók legyilkolásában,legalább is a számokat túlzásnak tartották stb...(lehet,hogy utóbbiban van valami igazuk)."

Eze az.

tokmányos 2011.06.09. 20:08:23

@Conv: "(akkoriban az arabok minden közép és felsőfokú iskolában ott voltak és narkót árultak, valóban elvették a helyeket a magyar diákoktól " Jó ,hogy említetted az Arabokat ! Megint kicsit nosztalgiázom ,( Guma mama szavaival élve .) A kislányom azóta is neheztel rám,mert : "Apu nem engedtél táncolni" Ez is olyan 2001 körül történt. A lányom hetedikes.Az iskolájukba beférkőzött egy "táncot tanító csoport!"A gyerekek állati jól érezték magukat. Aztán tartottak a Várban ,egy exkluzív helyen egy bemutatót. De jó ,hogy elmentünk a mamával.Tele volt Arabokkal! A tánccal próbálták kifejezni ,a szülők elleni lázadásukat...( Én majdnem leszoptam magam meglepetésemben.)Igen, a gyerekek drogoztak,és a szülők ellenezték ...Másnap bementem a dirihez,a többi szülővel akiknek már a helyszínen felhívtam a figyelmét , hogy manipulálják a gyerekeket .És megkértük azonnal rúgja ki ezeket a tetveket az iskolából. Hogy a faszba nem tűnt fel a szülőknek az összefüggés. előszőr nem értették,majd rájöttek ők is!

tokmányos 2011.06.09. 20:19:00

@miről van itt nagybasz0: Nem akarom magamat zavarba ejteni,de ha szájba rágósan mondanád! Én elfáradtam. Utálom a zsidókat,de a tömeges irtásuk megtörtént,hogy hány ,mennyi vitatható.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.09. 20:36:13

@tokmányos:

arra gondolt, hogy a holokauszt mesében hiszel még? :)

jelesül a 6 millió elgázosított és kremóban elégetett zsidóban, a zsidó szappanban, az emberi bőrből készült kesztyűkben és lámpaernyőkben, a lángoló krematóriumkéményekben stb.
a holokauszt legenda az erről szól.
ha ezt elveszed akkor egyszerű népirtásról van szó, mint az ukránoké, a grúzoké, az indiánoké, a kínaiaké, az afgánoké.
ha elveszed ezeket a dolgokat, és nem hiszed el akkor holokauszt tagadó vagy, revizionista. akkor nem kezeled a világ legnagyobb és egyedi áldozataiként a zsidóságot. antiszemita vagy.

szóval hiszel a holokausztban, vagy a tényeknek hiszel és antiszemita náci vagy? :)

miről van itt nagybasz0 2011.06.09. 20:48:35

@tokmányos: Csak arra voltam kíváncsi, hogy képes vagy e időt szánni, utánamenni bizonyos dolgoknak, vagy hagyod magad az orrodnál fogva vezetni...

tokmányos 2011.06.09. 22:26:49

@miről van itt nagybasz0: Szarul esett,hogy tesztelni próbáltál ! "Nem akarom magamat zavarba ejteni,de ha szájba rágósan mondanád! Én elfáradtam. Utálom a zsidókat,de a tömeges irtásuk megtörtént,hogy hány ,mennyi vitatható. " Ha a skin headekkel kapcsolatos "nosztalgiámban ",ha nem is volt teljesen világos ,az idézetem már bizonyította a holokausz tagadását,és az antiszemita -Pista hozzáállásomat a zsidókhoz .Tiszta szívvel kinyíltam felétek ,és akkor kóstolgatást kapok...Tudjátok a nevem,láttátok a pofám, láthattátok,hogy nem vagyok a dobok virtuóza,de szeretem csinálni. Még nem beszéltem arról amiben tényleg profi vagyok. Ezután nem is beszélek semmiről sem, Megyek a picsába aludni.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.09. 22:47:28

@tokmányos:

ne lányoskodj érzékenykedj vazze! :)
nem volt semmi kóstolgatás vagy tesztelés, őszinte kérdés volt és egyenes, nem kell belemagyarázni semmit.

nehisztizzébazzeg mert odaadlak a zsákos embernek! :)

miről van itt nagybasz0 2011.06.09. 22:58:10

@tokmányos: Szeggye magát össze Rocker honvéd! De ezerrel! :)

guma 2011.06.10. 06:57:28

Napot!

@tokmányos: tesztelni téged?! DDD
ne légy beképzelt, mert ahogy észrevettem csak a csajok érdeklik! :)
amióta ide a csipetcsapatba kerültem @miről van itt nagybasz0: intenzíven hord "oktató" anyagot, mert szerinte én nem akarok mindent látni... D

az a vicc, hogy nem szélsőséges, csak ismeretei, elvei vannak ami néha elemi erővel "elönti" - szerintem "környezeti" hatásokra! :)

persze tévedhetek, bár ritkán szoktam ilyen vonalon, és majd csak elhiszi egyszer azt is, hogy a személyes tapasztalat is nyom latba valamit és a korommal megismert "cunamikövek" tisztelete is érnek valamit...

@Conv: pedig különszám, ha nem vigyázol bevisz az erdőbe, kérdezd csak meg Donnát ilyen irányú tapasztalatairól! DDDD
de a tegnapi csibészsége még nekem is új volt. :)
pedig, talán mindenkinél előbb felismerem "már!" amikor kell teljesen mást nézni nem azt amit látok, vagy pl piszokul értékelem iróniáját amit sokan észre sem vesznek, hanem a szavakra reagálnak csak, így jön létre sok jó szitu... D

Vagyis Tokmányos gatyát felkötni és neved után szorítani egyet, vagy tágítani azon a tokmányon amikor a csipetcsapattal kocsmázol...DDDD

tokmányos 2011.06.10. 07:26:55

@miről van itt nagybasz0:" Csak arra voltam kíváncsi, hogy képes vagy e időt szánni, utánamenni bizonyos dolgoknak, vagy hagyod magad az orrodnál fogva vezetni " Amióta megszülettem ,csak manipuláltak.Nem csak engem Téged is, mindenkit, és mai napokban is,sőt....!Pici gyerekkorom óta hajt egy egészséges megismerési vágy!15 éves koromra ,kis túlzással kiolvastam Dunaharaszti két könyvtárát.Indult a mesekönyvekkel.....Sajnos akkor ,még nem volt aki szelektálja az olvasni valóimat.6 évesen nem is ismerve a közlekedő edények elvét ,konstruáltam egy szerkezetet!Apámnak kigúvadtak a szemei(egy műszaki zseni volt),csak erre emlékszem...Én csak játszottam...

tokmányos 2011.06.10. 07:43:03

@tokmányos: Ha szexuális töltetű csipkelődéseket írok . Pina bubus vagyok! (Guma mama)Ha egy a sken hedekkel kapcsolatos "élményeimet" leírom,és érintőlegesen felmerül a zsidókkal kapcsolatosan pár sorom. Egy bugris paraszt vók,mert még a fogalmakkal sem vagyok tisztában.... " Te még hiszel a mesékben?"

tokmányos 2011.06.10. 07:58:34

@tokmányos: Egy cucológustól olvastam: ( A téma a családon belüli erőszak volt.) Az a férfi aki jól pofán bassza a feleségét ,nem biztos ,hogy az egy erődemonstráció stb.. Hanem SEGÉLYKIÁLLTÁS a nő általi elnyomásra!!! Elfogytak az észérvek stb..Fontos: Nem alkoholista férfiről van szó! Első olvasatra igen csak bicska nyitogató szavak...Az én "hisztim" látszatra hiszti!De sokkal mélyebb érzelmeket,gondolatokat,fájdalmakat, mások általi meg nem értést,ill. másokat nem értő gondolatokat takar.

tokmányos 2011.06.10. 08:12:49

@tokmányos: "Szeggye magát össze Rocker honvéd! De ezerrel! :)"Há mé nem ,őrnagy a megszólítás?A sorok között benne van egy lealacsonyítás!Tudat alatt nyomja nagybaszó. A sorok között megtanultam olvasni . Hiszti, mű felháborodás.... meg a tököm hiszti...
Értem én a rocker kicsit bátorító ( valamit elismerő) ,de a honvéd a hisztire utaló kifejezés is lehetett.

tokmányos 2011.06.10. 08:41:52

@guma: Gumácska ! Szerinted miért írtam Conv-nak Hasonlít a stílusa a fiaméhoz .Akit szeretek,tisztelek,felnézek rá) : Rövid,tömör,lényegre törők stb.. a szavai. Kértem nagybaszÓt,hogy egy szájba rágást tegyen má!Conv. érezte valami miatt nem értem " a Te hiszel még a mesékbe?" sorokat.Megtette helyette.Ez nem volt sértő. De a zsákos embert még visszakapja!!

guma 2011.06.10. 08:56:57

@tokmányos: nincs időm, de majd jővök!

addig is : én imádom ŐKET! :)
és még Maci és a Bohóc itt sincs...
engem mindegyik elvarázsol. DDD

ki így, ki úgy.
de valóba Bohóc és @Conv: totál nem mindennapi, tiszteletet kiváltó ürge.:)

viszont a többiek is nagyon jó játszótársak.
szegény @miről van itt nagybasz0: meg mostanában tele gonddal-bajjal (mint a lányok is) mégis figyel mindenkire, csupa szív... :)
nagyon szeretem őt. :)
próbáld elhinni, a cikizés nem tőle szokott jönni! DDD

miről van itt nagybasz0 2011.06.10. 12:48:01

@tokmányos: Elárulok egy titkot! Nálam a sorokat olvasd!
Katona koromban én honvédként vonultam és szereltem, nálam a karrier csúcsa a honvéd, 45óta, és ahogy elnézem a dolgokat az is marad egy darabig!
Ne képzelegj, ne kényeskedj, ilyet a lányok sem csinálnak, igaz fiúsítva vannak! De majd meglátod!

tokmányos 2011.06.10. 14:06:59

@miről van itt nagybasz0: Addig bastattok ezzel a kényeskedéssel,lányossal dumával,hogy a végén még átalakulok nővé!Most voltam pisilni ,és azt látom: kicsi,vékony,meg puha!Félek a következő vizelésnél megjelenik egy vágás is!Még azt is elviselném,de ha elkezd zsugorodni az agyam...Na lányok nyomjátok !Majd hisztizek megent.

tokmányos 2011.06.10. 14:07:33

@miről van itt nagybasz0: Addig bastattok ezzel a kényeskedéssel,lányossal dumával,hogy a végén még átalakulok nővé!Most voltam pisilni ,és azt látom: kicsi,vékony,meg puha!Félek a következő vizelésnél megjelenik egy vágás is!Még azt is elviselném,de ha elkezd zsugorodni az agyam...Na lányok nyomjátok !Majd hisztizek megent.

tokmányos 2011.06.10. 14:11:57

@tokmányos: Na ez jó nyomatékos lett, kétszer kattintottam az egérre. A fenébe, már a parkinson kór is kerülget...

guma 2011.06.10. 14:49:23

@tokmányos: DDD

nekem a kavintont emlegetik mindig a fijjúk! :)

én 38 nap híján 44 évet lehúztam villanyszerelőként amiben pár év színház és sok év zenészfeleség ideje beletartozott...

sosem szerettem (gyerekként se) ha ka végződést ragasztottak nevemhez, talán ezért volt rengeteg (néha nagyon "kreatív") becenevem!
ennyi idő a férfiak közt nagyon meggyőzött róla, hogy ezt csak akkor használják a férfiak, ha akarnak valamit, hiszen sosem szólítják egymást Pistikének, Józsikának, stb... DDDDD

nekem az évek alatt, hiába akartak többször rangot adni csapatjátékos (bajtársai közt megbecsült honvéd) maradtam, de ez legyen az én hülyeségem...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.10. 15:12:52

Najóvan, mostmár, nem baxtatni egymást, mert bizisten szétcsapok közöttetek! És nem röhögni, meg gúnyolni, hogy én olyat nem tudok, mert ha eldurran az agyam, a 160 kilós saturészeg pasasokat úgy megfutamítom, hogy csak néznétek!
Tessék szépen játszani abban a rohadt macskaszaros homokozóban! És nem csesztetni az újakat!

Röhej, bameg! Nyugdíjasok is csak ugyanott tartanak, mint a totyogósok: pelenkát hord mind.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.10. 15:38:16

@neccharisnyás útonálló:

parancs értettem!

ilyen pasasmegfutamítós dolgot már láttam :)

anno a csapattal szombathelyen játszottunk és este elmentünk bulizni (inni egy rockkocsmába) ott voltunk mi húszan, ( kicsi volt a becenevem a csapatban a 183 centimmel és 105 kilómmal) meg a vendéglátó csapat játékosai és a barátnőik, meg a szurkolóik páran.

egyszer csak az egyik barátoscsaj a wcben összeugrott valami másik csajjal aki nem oda tartozott hozzánk, hát megjelent 4 marcona rockerember és nekiálltak előbb messziről, aztán közelebbről a terem másik végében a wc mellett óbégatni a barátoscsajjal.
az meg egyre jobban belelovalta magát a dologba és felpakolt, neki akart menni a társaságnak. az egyiküket combon is rúgta, na mi ekkor álltunk fel úgy majd ötvenen kistermetűek, mert láttuk, hogy ebből balhé lesz.
természetesen amikor a kocsma negyede egyszerre feláll, az észrevehető mozgás, feltűnt a 4 szegecsembernek is és fogták mi a pálya, mutogattak egy kicsit még a barátoscsajnak kinyújtott ujjakkal, aztán amikor az elindult feléjük, akkor elhátráltak. na az így ment míg ki nem hátráltak az ajtón szépen.
a barátoscsaj dagadó mellekkel vissza hozzánk, és aszondja: - bazzeg én még ilyen nyuszi bandát nem láttam, egyedül kidobtam őket.
no itt csodálkozott egyet amikor úgy varázsütésre összeesett az egész banda a röhögéstől :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.10. 15:44:28

@Conv: Jaj, babó, nem kell ahhoz segítség. Megy az magától, ha az ember kellőképpen elő bírja szedni magából az állatot.

Marcellusca 2011.06.10. 15:49:42

@neccharisnyás útonálló: Hehe!
Én meg se szólaltam, Kisnaccsád! :)

Csak ültem itt a sarokban, oszt' vártam a fejleményeket. :)))
Hogy az Öregrocker sírva elmenekül vagy megküzd a kakasokkal? :D

Osztán megen at asszonynép tesz rendet. :DDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.10. 15:56:17

@Marcellusca: Ó, francse akar itt amazonkodni, csak épp marhára ki vagyok alapból is bukva, és ilyenkor aki jót akar, messze elkerül. Erre itt megy ez a ki-tudja-meddig-kinek-poén hergelés, azt meg alapból nem szerettem sose. Evvan.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.10. 15:57:54

@Marcellusca: Férjemet jól tartja-e az úr? Tanítja sok szépre-jóra, hogy kevesebb gondom legyen vele? :DDD

Marcellusca 2011.06.10. 16:02:15

@neccharisnyás útonálló: Hát, most én sem vagyok a topon, ezért sem szóltam bele.
Meg nem az én "küzdelmem". :)
És a dolgok még nem fajultak odáig, mint tesz-vesszel.
Úgyhogy maradtam csendes szemlélő. :D

Egyébként mi a baj?
Tudok, tudunk segíteni?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.10. 16:09:48

@Marcellusca: Virtuális ölelgetéssel max. Egyébként nem nagyon.
Tulképp roppant egyszerűen lehetne leélni az életet, ha nem lennének benne emberek. Mert a saját kis nyomi érdekeikkel, személyiségükkel istentelenül bele tudnak kavarni a nagy levesesfazékba. Vagy lehetne azt, hogy ilyen programozható emberkék lennének, és akkor te betáplálod, hogy azt szeretnéd, hogy ő ezt meg ezt csinálja, azt meg nem, és teljesen jó lenne minden. De ez így..... És amikor kiakadok az egészen, akkor meg csak jobban elromlik minden. Mert a fészkes fenébe teperek olyan veszettül, hogy én is egyszer benne lehessek a "boldog nyomik" nevezetű kosárban.

Marcellusca 2011.06.10. 16:31:34

@neccharisnyás útonálló: Hát, akkor érezze magát megölelgetve, Kisnaccsád, barátilag! :D

Én már régóta mondom, hogy hülyék az emberek.
Köztük én is. :)
De ettől is (lehet) szép az élet.
Milyen uncsi lenne, ha mindenki robotként élné az életét?
Bár vannak erre törekvések. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.10. 17:38:39

@Marcellusca: Az haggyán! Tegnap hallottam, hogy a kamaszokba chipet ültetnének a szülők, hogy mindig tudják, merre jár. Mint a kutyákba, bőr alá. :/ :DDDDDD
Azonnal beugrott egy régi Homáros poszt vmi szórólapról a hini-oltás idején, hogy a gonosz űrgyíkok az oltással akarják "megchipeltetni" az embereket, ezért csatlakozz te is vmi idióta földönkívüli galaktikus légiflottájához.

Hát sírok, komolyan mondom. Ezek után már nem csodálkozom, ha egyszer megvalósulna a futószalagról legördülő agy nélküli android, amibe azt táplálsz be, amit te szeretnél.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.10. 17:40:11

No mentem, úh mindenkinek szép 7végét!
(magamnak meg sohse ki nem ürülő borospalackot)

guma 2011.06.11. 10:03:35

Napot!

Nem elfelejteni ez még mindig a "Bolondok hajója"!
Lányok, fiúk tietek a terep! :)
sok jó zenét, dumát és rúgjátok szét a kocsma oldalát!

Kartal (rezervált) 2011.06.11. 15:16:23

@neccharisnyás útonálló: ez?
youtu.be/t4SKL7f9n58

@Conv: bameg! én voltam ilyen szegecsember, hosszú hajjal, feketében. de nem emberkedtem, nem is dobtak ki sehonnan. :)

Egyébként most jöttem meg éjjeles 12 órás melóból - mármint mostanában ébredeztem fel -, olyan vagyok mint a mosott sz.r. Még a kutyaszar is keserű ilyenkor. Megyek bevágok pár sört, józanul akarok gondolkodni.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.11. 15:21:26

@Kartal (rezervált):

őket sem dobta ki senki :)

rengeteg szegecsember, meg motorember és benzintyúk cimborám van, nem általánosításként mondtam az emberkedős dolgot.

emberkedős mindenféle "kaszt"ban van, a hülyeség ettől független :)

arlequin 2011.06.14. 15:00:16

na maradjunk annyiban, hogy kövér laca valamennyivel többet tud az eljövendő politikai kurzus vonaláról, mint szegény tótjaink, akik ahogy vannak ki lesznek hagyva a buliból...

egyébként üdv mindenkinek

"-miért van ekkora sötétség magyarországon?
-?!
-a törökök elvitték a holdat, a ruszkik a csillagokat, a cigányok pedig lopják a napot..."

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.14. 20:32:54

@arlequin: nem tudom eldönteni, hogy most a tótokat hülyézted le vagy a lacát gúnyoltad :)

arlequin 2011.06.16. 10:38:17

@Conv: jahát, öhmm, nos. én sem...
@neccharisnyás útonálló:
hölgyem
süti beállítások módosítása