He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Amikor a másolat lekörözi az eredetit:)

2011.05.29. 14:13 Horizont

Mindnyájan szörnyülködünk a Fluor kreálta Mizu c. sláger gagyiságán és hallatlan sikerén:((

De itt egy feldolgozás ami annyira jól sikerült, hogy csak dicsérni lehet.

Remélem nektek is tetszik:))

40 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr392940848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2011.05.29. 18:17:36

Szerintem ez is jobb, mint az eredeti:

www.youtube.com/watch?v=D6RaU9n4ZuI

Helló, Népek!

tokmányos 2011.05.30. 08:23:08

Üdv!Nem tudom mit jelent az "eredeti" ? Én először Ruzsa Magditól hallottam ezt a dalt.Felemelő,patetikus hangulatot sugároz az előadás mód.Egy reménytelen szerelmen keresztül, kifejezi a Székely emberek,Magyarországi reménytelen ragaszkodását,az anya országhoz.Eszembe jutott a magyarországi rezidensek,és a többi fiatal menekülése az országunkból.Az első refrén:"nem vagy itt jó helyen ", majd a záró refrénnél hozzáteszi: "nem vagy való nekem ". A közép részen : " talpam alatt ,sár, és ingovány..." Ha Te mást érzel írd meg! Csá :Öreg rocker!

guma 2011.05.30. 09:01:49

szép napot!

mit jelent az "eredeti"?
mindenkinek mást! :)))

mikor, hol, kivel, hogyan, stb hallotta változat is lehet valakinek az "eredeti".
és a fiúnak mikor a szerről lejött ez volt az eredeti, a Csik zenekar vagy Ruzsa megint eredeti és más érzést, értelmet ad a dalnak.

de ez "elmond" sok mindent az "eredetről" :

www.youtube.com/watch?v=VjWX-WPO6Hk&feature=related

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.30. 09:42:42

na ez a mizu dolog olyan, amiből jót nem lehet csinálni.
ez olyan szinten a legalja mindennek, ha a csomolungma magasságába is emelik pluszba bármilyen módon, akkor is a tengerszint alatt marad.

guma 2011.05.30. 10:02:41

@Conv: mintha hallottad volna a tegnapi dumánkat. DDD
:)

unokáimmal kicsit borzoltuk egymás ízlését. D
nem tehetek róla, de van ami nem jó (nekem) és igazat adok, abból jót nem lehet csinálni.

(apropó : miért bolondul meg a levelező rendszer és küldözget ismételten 1 levelet a nevemben, amikor ott sem vagyok a gépnél?
egész elképesztő, én is szellem leszek? DDDD)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.30. 10:04:42

@guma: csak tippjeim vannak:

1, vírus
2, vírus
3, valami időzítési beállítási hiba amit véletlenül csináltál (nem tudom milyen levelező szoftvert használsz)
4, kavinton

guma 2011.05.30. 10:17:26

@Conv: ha én azt tudnám (3.pont)! DDDD

az utsót már valóban beszerzem!
:)

merre jártál a napokban?
(a VB-n sem láttalak, már izgultam miattad. DDD
vagy pecáztál kicsit? ha igen akkor irigyellek!)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.30. 10:19:51

@guma: szex és munka egybekötve.
kemény szopás a melóban :)

guma 2011.05.30. 10:24:07

@Conv: akkor élvezted? :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.30. 10:29:17

@guma: öreg vagyok én már ehhez a megterhelő szexuális élethez, tehát nem :)

guma 2011.05.30. 10:41:04

@Conv: :))

1.edzés nincs???
2.mindig feledem a korod. DDD
3.meg hát fizetnek is érte, már ez sem dob fel? D
vagyis nem hiszek neked! :DDDDDDDD

(bacca meg már töröltem az eredetit és még mindig szórja ezt a hülye levelet a gmail.)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.30. 10:46:37

@guma: én sosem szerettem pénzért szexelni :)

guma 2011.05.30. 10:52:14

@Conv: "szex és munka egybekötve."

aha! :))
szerelemből dolgozol... DDD
különben mért kötnéd össze : "kemény szopás a melóban :)"

mindig tanulok tőled (mért nem előbb találkoztunk? DDD).

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.30. 10:56:30

@guma: kényszerből, hidd el ha lehetett volna, kihagyom a szopást a melóból :)

nekem nem elsődleges a szex mindenáron :)

guma 2011.05.30. 11:11:23

@Conv: mindenáron ne is, mert az sokba kerül! :)

viszont egészségesen rögtön összekapcsolod... D
(ilyenkor dühöngsz vagy röhögsz?
nem utólag, hanem közben...
én most a csap szereléssel "szopattam" meg magam!
és röhögtem, hogy ekkora marha nincs is!
azt hittem a kezem gyenge, pedig csak +tömítés kellett!)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.30. 11:20:58

@guma: amikor magam baszok el valamit, olyankor röhögök rajta, de az esetek 99%-ában a megrendelő hülyesége miatt szopok. Jelen esetben elmondtam mit kellene, hogyan és miért úgy, de ragaszkodott a faszságához. rendben, megcsináltam. aztán amikor készen van a rendszer, letesztelik és rájönnek, mégsem jó akkor szólnak, hogy hű ez tényleg nem jó így, csináljam meg ahogyan mondtam. de van rá még négy nap, mert akkor élesbe ki kell már rakniuk.

szóval, ezeken nem tudok röhögni.

guma 2011.05.30. 11:47:23

@Conv: nehéz az élet.
mindenki jobban ért a másik szakmájához, mint a sajátjához. :)

mások meg azt hiszik pénzük van és attól már mindent jól tudnak, értenek.
ez a legszarabb, ezen valóban nincs mit röhögni...

már szexeltünk, melóztunk is : még sincs este. :DDD
valami jó zenét vagy akármit nem hoznál a placcra? :)

guma 2011.05.30. 12:08:02

@Conv: nolámlám. DDDD
nem volt elég mára? :) xD

guma 2011.05.30. 12:25:05

@Conv: csakis. :D:D:D
különben is rossz aki másra gondol!

de nekem nagyon direkt ez a felszólító mód. :)
lájtosabb a hangulatom...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.05.30. 13:50:29

Napot népek!

Kedves Horizont! Szerintem ebből a Mizu-trágyából sem lehet várat építeni, bármennyire is jó zenekar a Kesh.
www.youtube.com/watch?v=rq3E4sYQYWg

Horizont 2011.05.30. 19:30:03

@Ásó[Mosó]maci:
Ez a zenei stílus nagyon bejön nekem. A csaj hangja még jobban bejön. És ez így együtt csodálatra késztetett, hogy abból a semmi inci-finci szarból ez lett helyette! Akkora lett a kontraszt, hogy behódoltam:)) Nem baj ugye?Körbenéztem Kesh ügyben:)) Jók.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.05.31. 09:02:28

@Horizont: Szerintem is jók, bár ez a Mizu nálam mindig kicsapja a biztosítékot. Ezért is mondtam, hogy ezt a szart, bármennyire is festik, alakítják, hozzátesznek, akkor is szar marad.

Ja, és mindenkinek 'napot!

Horizont 2011.05.31. 16:41:33

@Ásó[Mosó]maci:
Ezt se értem, mint a politikát:) Mond meg, hogyan lehet ilyen őrület egy ilyen számra. Már vagy 8 milliószor megnézték.Szeretném tudni mitől lesz egy ilyen dal sikeres???
Most már óvatosan írok, mert itt EGYESEK le,ki,megmosolyognak a naivitásomért:DDDDDDDD

miről van itt nagybasz0 2011.05.31. 18:31:53

Ez lehet, hogy eredeti! Jutalmat érdemel az aki kitalálja milyen nyelven partiznak itten errefelé!:)

www.youtube.com/watch?v=9I-I6yMx23g&feature=related

Horizont 2011.05.31. 18:39:34

@miről van itt nagybasz0:
Jézus Máriám, ezt is több mint 5 millióan nézték meg?? Azt írják róluk, hogy osztrák partyzene:) Nem tudtam megfejteni, mert ha németül akkor ügyesen titkolják nem lehet felismerni a hangzásból:)

miről van itt nagybasz0 2011.05.31. 18:49:28

@Horizont: Nincs ennyi osztrák az egész galakcisban! :)

Horizont 2011.05.31. 20:04:41

@miről van itt nagybasz0:
Akiről mik derülnek ki??? Pfuj:)))

miről van itt nagybasz0 2011.05.31. 20:42:23

@Horizont: Mik? Ja, hogy végig dugta a fél világot? De azt már akkor megtette, hogy híres lett! És csak azután dugta meg a világ másik felét! :))

guma 2011.05.31. 21:37:20

@Horizont: őszintén, melyikről nem derült ki még hasonló? :)

@miről van itt nagybasz0: hehehe! :)
témánál vagytok! D

Horizont 2011.05.31. 21:53:37

@miről van itt nagybasz0:
Deutsch Tompika róla vette a mintát:) Csak úgy gyártották a gyerekeket egyiket a másik után!

guma 2011.05.31. 21:59:54

@Horizont: nem jó a példád! DDDDDDDDDD

tompika állami pénzen, állami alkalmazott segítségével teljesítette a normát (ha jól elékszem akkor 500ezer/hó bérleti díj volt a villa amit 98-2002 között fizettünk neki állami pénzen).

svarci azért "öngondoskodó" volt, esetleg az asszony bukszáját csapolta kicsit. DDD
:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.06.01. 16:10:35

Napot embörök!

@miről van itt nagybasz0: Az Chuck Norris vót!

Egyébként ha ez a jó hangulatú sógori partyzene nem teccik, akkó itten van egy naon yooo!!!
Telyessen a hhatttásaa allááá kerrült em!

www.youtube.com/watch?v=2R3j6ge4Pow

miről van itt nagybasz0 2011.06.01. 16:27:41

@Ásó[Mosó]maci: Mindig tudtam, ho' a mackók is perverzek! :)) Végignézted mind a hat percet? :)
Csak azt sajnálom, hogy a végén olyan hirtelen lekeverték! >:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.06.01. 17:31:03

@miről van itt nagybasz0: Mit néztem! Hallgattam is! Egyszerűen nem tudtam betelni vele! :-DDD

guma 2011.08.09. 16:59:15

kapaszkodjatok meg! lebukott a Fluor Tomi! DDDD

Szécsi Pál elfeledett szövegét írta kicsi át

Íme az elfeledett Szécsi Pál dalszöveg:

Mi újság?

Csak akkor járok presszóba, ha úgy alakul,
és elég gyakran úgy alakul.
Bent megtalál kegyed a bárpultnál.
Mert nekem tetszetős ez a szituáció,
a sok ostobácska történet kiskegyedről.
Tegyünk most olyat,
melyre pironkodva gondolunk holnap!

Hölgyem, jó napot kívánok önnek,
illeszkedjünk, mint két fa építőkocka!
Figyeljen rám, kérem, elmondom az álláspontom.
Ön hölgy, én meg úr.
Na, mi újság? Mi újság? Mi újság?
süti beállítások módosítása