He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Régen postoltam!

2011.05.25. 10:40 Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül)

Elég régen postoltam, de most rávitt a lélek. Tegnap egy borzasztó "zenét" hallgattam meg, amit, gondoltam, megosztok veletek! Marcellusca már ismeri, lehet, hogy ti is végigszenvedtétek már.

Igen! Ez a Rágógumi!!!!!!!!!!!!

 

Egyszerűen nem tudom, mi a jó az ilyen műanyagokban. Mint ez, vagy a következő:

 

Biztos én vagy maradi, de valami megváltozott.

No mindegy, azért örüljünk, hogy jó idő van, és itt a nyár.

 

 

 

Mindenkinek szép napot!

Margit, neked meg Boldog 25. születésnapot kívánok!

59 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr492930932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.05.25. 11:07:41

Maci! :))
nem stimmel a számmisztika, mert ez csak 7.
én meg már a 8-t töltöttem. DDDD

miből maradtam ki! :)

(bár a szöveget már olvashattam itt...)
a nívó az mindent elárul kis hazánk lakóinak állapotáról!
tanuljon az a gyerek... :(

guma 2011.05.25. 13:54:50

@Ásó[Mosó]maci: neöregiccccccccs! :DDDDD

azt csak jövőre érem el. :)

tokmányos 2011.05.26. 09:55:16

Üdvözöllek bennetek! Főképp Horizontot!A 60-ik szülinapom egyik szösszenete. 38,2-es lázzal (10 éve nem voltam megfázva,hát mikor legyek ,csakis a szülinapomon.)Remélem Ti is úgy látjátok ,hogy a " műanyagtól" távolabb van ,ez kis nóta. ( A dobokat én püfölöm ) videa.hu/videok/zene/60-ik-szulinap-koncert-aGBczn4h0AnMT1gH Csá: Csoszi Fater!

tokmányos 2011.05.26. 10:39:16

T. Ásó Maci,meg mindenki!Amennyiben megnéztétek a nótámat ,ajánlom,kattintsatok rá a :Dream Theater tribut zenekarra!( Középen megtaláljátok az ablakban).Ott bőgőzik Tolmacsov Gyuri barátom akivel ,ha van ideje, a sok fellépése közben ,igyekszünk a horgászataink során minél több " sellőt" kifogni a vízből.A dobokat Magyarország egyik legtehetségesebb dobosa "ütögeti", a fronton Kis Zoli énekel , hátul Garda Zsuzsi vokálozik stb...Megtiszteltetés volt számomra a szülinapomon velük ,és még nagyon sok zenész barátommal együtt zenélni! Ennyit a zenéről,legközelebb ,majd egy nagyot UFF-olok ,akarom mondani offolok.

Horizont 2011.05.26. 16:33:13

Én ajánlottam tokmányosnak Vastagbőrös ismeretség okán, hogy "nézzen" be a kocsmánkba! Egy örökifjú "öreg" rocker:DDDDDD Örülök, hogy "szótfogadott":))
@tokmányos: szeretettel üdvözlünk a kocsmánkban!

tokmányos 2011.05.26. 17:02:02

@Horizont: Halihoóó! Köszönöm az "ajánló levelet"!Erre inni kő. Egészségetekre.

Marcellusca 2011.05.26. 17:50:27

Helló, Népek!

Kis tűz ... akarom mondani: tűz- és kiürítési gyakorlat, oszt', mire visszagyüvök hízik a társaság? :)
Na, nem úgy, hanem létszámilag. :D

@tokmányos: Üdvözlégy, "Öreg" rocker! :D

Horizont 2011.05.26. 18:18:44

@Marcellusca: Halihó! Ha én csak létszámilag híznék, a seggem földhöz verném. Hátha attól fogynék:DDDDDDD

tokmányos 2011.05.26. 19:26:32

@Marcellusca: Üdv! Köszönöm a fogadtatást,ezek szerint csak a volt főnököm utált,az elmúlt 60 év ,utolsó 7 évéből! Látom a Vb. cream-ja itt lesz lassan,már csak Eric Clapton hiányzik . ( Nem tudtam kihagyni)

tokmányos 2011.05.26. 19:39:27

@Horizont: Kedves Horizont! Látom nagy a szíved,mert gondolsz a bedőlt hitelesekre.....Miért is? "Ha én csak létszámilag híznék, a seggem földhöz verném. Hátha attól fogynék " Nem ,csak egy bomba tölcsér lenne az eredmény, melyben a bedőlt hitelesek egy részének a lakhatási gondjait megoldanád. (Nehogy megsértődj,mert megsértődöm)Itt Csepelen így szoktunk évődni a barátaimmal .... Ha pattog a labda Te is rúgj bele, hátha még a válogatottba is behívnak. Veled legalább, ha gólerőben,nem is ,de szépségben javulna csapat!54-es derékbőség? Szevasztok : Ne kíméljetek

Horizont 2011.05.26. 20:01:34

@tokmányos:
Hahahahahahaha 54-es???
Már az évszámom is több ...:))))))

guma 2011.05.26. 20:07:07

@Horizont: ejha! :))))))))
mire jövők meg! DDDD

gratulálok te csábító!

@tokmányos: üdv! :)

hozzzzz sok és jó zenét, mert a fiúk néha lusták vagy "havaznak".

itt örömet okoz minden hang, mely szívből szól.
(én is szülinapos voltam és barátnőm holnap lesz az!
nem tudtak közénk férkőzni az elmúlt pár évtized alatt. DDDD
nem mondom : jól kezdés, ezzel nyitni, rossz ember már nem lehetsz! DDDD)

Horizont 2011.05.26. 20:11:09

@guma: Ja kár hogy már csak virtuálisan csábítok(hatok):DDDD

tokmányos 2011.05.26. 20:14:54

@Horizont: Na most ,ezek után ,hogy szólítsalak? T. Nammmama! Tudod ,hogy miért írtam az 54-es derekat : egy simogatás,a durva beszólásom oldásáért.

guma 2011.05.26. 20:21:13

@tokmányos: elnézést! :)

bele kell pofáznom : az én címem te csak ne ajándékozd csak úgy... D

erre én vagyok jogosult. :)
@Horizont: csak várjon a sorára... D

Horizont 2011.05.26. 20:28:27

@guma: :DDDDDDD Már utolért a sorom:))))

@tokmányos: Mi itt edzettek vagyunk a férfiúi beszólásokra mi meg visszacsipkedünk:)))Várd csak ki te is a sorod:DDDD

tokmányos 2011.05.26. 20:30:49

@guma: Üdv!Megleptél ezzel a nótával:Bikini- iluziók . Meglepődtem az új lemezük "modernebb" hangvételén.Még sok szülit együtt ! Ha feltennék egy Hendrix-et örömet nyújtana, persze a saját bandám tolmácsolásában? Vagy felejtsem el? Csá!

guma 2011.05.26. 20:49:25

@tokmányos: imádom az örömzenét, még ha nem is "tökéletes" :DDDDD

ja!
engem a Bikini lepett meg vele (Mérnökön keresztül), és azt hiszem a srácoktól padlót fogsz.
Fantasztikus zenei világot pakolnak ide, totál megbolondítanak néha. DDD

guma 2011.05.26. 20:50:37

@Horizont: DDDD

akkor ünnep van! :)

tokmányos 2011.05.26. 21:42:23

@tokmányos: Majd nem elfelejtettem,ha arra jársz,azért a Jimi Hendrix Memoriál Band-ot feltétlen hallgasd meg (2009 Sziget Fesztivál)Szagán Gyuri barátom gitárjátéka oda ver.No meg Váti Andris sem úgy simogatja a dobokat ,mint én.Ezekre vagyok büszke ,hogy ilyen kaliberű zenészek megtiszteltek avval,hogy együtt játszhattam velük többször is. Nem a zenei tudásom miatt ,biztos.Most már tényleg jó éjszakát mindenkinek!

guma 2011.05.26. 21:54:00

@tokmányos: jó éjt!

(a Hendrix műsornál nem Dubán szerkója van a dobosnak?)

tokmányos 2011.05.26. 22:08:35

@guma: Nem, Amati,de lehet,hogy Megyesi, meg Trova cintányérok. Vicceltem.Szerintem Basix. Nem volt véleményed a produkcióról.... Nem a dob minősége volt a hibás,nálam .

guma 2011.05.26. 22:28:10

@tokmányos: bocs, de nekem a dob iszonyúan "ismerős" volt és ez most más útra visz...
(még az Amatit kicsit elhinném, mert a babákat nem látom jól.)

vélemény később, mikor újra hallgatom és nem nézem... D

guma 2011.05.27. 07:56:07

szép napot kocsmázok!
nem vagyok... de majd leszek!

Mérnők! postád van!

tokmányos 2011.05.27. 09:41:26

@guma: Háj!Kérdeztem a Szagán Gyurit ,több mint valószínű ,hogy egy Pearl dobcucc amin a Váti Andris dobol.(De mindenképpen egy master)Nekem egy nagy testű Tama Impriálom volt 24"-os lábbal.Most egy Finkei stúdió cuccom van kibaszott nagy felső tamokkal, meg egy Roland TD-3-as elektromos. két triggeres cinekkel. A feltöltött 2005 buliról annyit,hogy miért bőgőzik a Gyuri ,amikor egy isten a hedrix műfaj szólistájaként. A bőgősünk kiment Amerikába és nem volt neki snassz,hogy kisegítsen bennünket.

tokmányos 2011.05.27. 09:47:44

@guma: " (még az Amatit kicsit elhinném, mert a babákat nem látom jól.)" Hát a babákat ,már én sem látom jól a 3.75-ös közellátóval,De azért kitudom tapogatni őket!!!!Az ujjaimmal látok.Sőt az ujjaim TÖBBFUNKCIÓSAK!( Nem csak látok velük) Rosszra gondoltál..... dobolok is,velük.

guma 2011.05.27. 17:55:27

@tokmányos: no kár volt ennyire komolyan venned nosztalgia ébredésem. :D
sok közöm nem volt a dobokhoz, csak egyszer "áthúztam" a ruháját (jó lett!) és sokszor majd azt mondtam szidoloztam, de) nikkel tisztítóval segítettem rendbe tenni, stb, stb..
beülni mögé csak azért érdekelt, hogy tudom-e függetleníteni a kezeim és lábaim egymástól. akkor ment ez kicsit így tovább nem érdekelt mert nem vagyok egy tehetség zenei vonalon sem.

én csak szeretem a zenét, de roppant hangulatfüggő és eklektikus vagyok.
ami pár taktus után nem köt le azt már ott is hagyom.
itt a fiúk vettek rá később ilyenek meghallgatására és sokszor nem bántam meg a csábítást! DDD
bár van amin kiakadok, és az újra teret nyert "pol beat" sem lett kedvencem ma sem (kivétel akad).

rosszra meg nem gondolok (te többfunkciós ujjú).

miről van itt nagybasz0 2011.05.27. 19:26:17

Tiszteltetem a kocsmába betérőket!

Kjazalédigaga?

www.youtube.com/watch?v=E8ycKymifw0&feature=relmfu

Ez nem a Hobó? :))

tokmányos 2011.05.27. 19:52:46

@Ásó[Mosó]maci: Szevasz !Ha feltudom tenni,akkor megleplek.Egy Philadelphiai koncerten történt, hogy Hendrixnek beszart a gitárja,és a bőgő,és dob nyomott a csere alatt egy nagyon kis szólót. Ezt nem ismertem addig, így megközelítőleg hasonlót alkottam,egy bulin.

Donna (Cara)mba 2011.05.28. 20:11:59

@tokmányos: Szia, Tokmányos! Nem tudom, találkoztunk-e? Szerintem igen, régebben még a Vbőrön...Egy éve még bőszen kommenteltem a ott, aztán ide jöttem át, mert nem maradt időm sem energiám a létfenntartás (bedőlt cég, bedőlt hitelek, házunk részlete e hó 15-ig még kifizetve - szóval nyom a magyar nyomor és hőn szeretett Vezírünk padlógázzal belénk, neki a falnak)- szóval emez prózai, ám mégsem elhanyagolható okok miatt hanyagoltam mindent, mi még szép és jó...Aztán már erre a jó kis kocsmára se maradt lelkierőm. Na de majd...eccer.

Annyira örülök Neked, kell ide egy Rocker!

Légy üdvözölve és csókoltatva minden szép hölgyemény által:))))

Ha megírod az üzenőfalamra az email címedet, küldök Neked is admint, hogy Te is posztolhass zenéket és tisztességesen "kizöldülhess".

De felhatalmazom Margaritat vagí Horizontot, alias Gumat, hogy adja meg az email címem, és akkor oda is írhatsz.

Elfogadod az adminos meghívást? Itt valódilagos demokrácia műxik, mindeki mindenbe belepofázhat és megsenem viszi el a fekete ótó;-)

Csók (ha elfogadod): Donna

tokmányos 2011.05.29. 12:29:45

@Donna (Cara)mba: Hali!Örülök az "adminos" lehetőségnek. A csókodnak örülök,jó érzés ,hogy emlékeztek rám.Pusssssziiíííííííííííííííí!

Donna (Cara)mba 2011.05.29. 17:08:23

@tokmányos: Még egy bónusz csók, de ne feledd: valahol meg kell adnod az email címedet, amit a kommenteléshez is használsz (ez volna a célszerű, hogy egy adminos meghívót küldhessek!

tokmányos 2011.05.30. 11:50:39

@Donna (Cara)mba: Ha itt leírom azt csak a cream (Ti) látjátok? Mert akkó leírom ide.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.30. 11:57:41

@tokmányos: kattints rá donna nevére, és az adatlapján van egy üzenet küldése link, ott tudsz neki privát üzenetet küldeni. ott megadhatod a amil címed, azt csak ő látja akkor

tokmányos 2011.05.30. 13:36:44

@Conv: Köszi! Ez is megvót.Még a végén hekker (vagy hecker) lesz belőlem!DDDDDD.A diótörőt láttam gyerekkoromban,ezt a ....feltörőt akkor még állították színpadra.

Donna (Cara)mba 2011.05.30. 14:37:33

@tokmányos: Megkaptam az "üzit", csak több gondom is van!
Az email címedről, amit megadtál lemaradt a @ utáni rész:-(

Azt még ki tudtam volna küszöbölni, de nekem minduntalan belép a Facebook-os nyavalyatörés, és nem tudom elküldeni oda, ahova szeretném....

És itt jönne képbe Conv, aki majdnem mindent tud, amit meg nem tud az informatika világáról, azt nem is érdemes tudni!;-)

@Conv: Szia, virtuális világok doktora! Mi a fenét csináljak, ha beütöm az admint, és rámegyek mondjuk a beállításokra, de bármire, állandóan a Facebookba botlom, az macerál...

Egy adminos meghívót szeretnék küldeni Tokmányosnak.

Szégyenszemre kibabrált velem ez a nyomoronc faxbuk:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.30. 16:50:04

@tokmányos: Szijja! És még zenét is hoztál! Duplapuszi jár a nyakbaborulás mellé. 8)

Donna (Cara)mba 2011.05.30. 16:52:56

@tokmányos: Nem, itt mindenki mindenes, csak éppen Conv ért az informatikához. Régebben küldtem adminos meghívókat, meg még később is, de most valamit újított az Inda. Conv meg informatikus. Ezért őt kérdeztem.

Így már jó az emailcímed, csak valahogy el kell jutnom odáig, ahol meghívót küldhetek. Mivel folyton facebookozik nekem a blog adminos oldala, azért kellene Conv segítsége, hogy azt át tudjam "ugorni".

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.30. 17:30:36

@Donna (Cara)mba: halovány lila gőzöm nincs miről van szó, mit csinál nálad, mert nálam nem csinálja :o belépek adminba oszt ott vagyok, semmi facebook.

Donna (Cara)mba 2011.05.30. 20:14:36

@Conv: Nem tom megmutatni:-(
De én se értem.
No, majd legalább megeröltetem a fejem kicsit.
Talán nem fog nagyon megártani...
Ott vagyok a leggyengébb ugyanis:-(

guma 2011.05.30. 21:58:14

@Donna (Cara)mba: csodákat művel masinánk és olyan "értelmesen" tudjuk elmondani, hogy na... DDD

még szerencse, hogy "kora" ellenére bírja a strapát @Conv: közöttünk, amikor hiba behatárolást végzünk! D

Donna (Cara)mba 2011.05.31. 08:55:13

@guma: Nálam tényleg nem úgy jelenik meg a képernyőn az adminban a menüsor, mint régebben.
Végre rájöttem, hogy törölnöm kell mindjárt a menüsorba való belépésem előtt a facebookos invitációt, csak akkor léphetek be oda, ahonnan meghívót tudok küldeni.
De mivel ma nagyon kapkodós napom van, remélem, adminos meghívót küldtem Tokmányosnak, nem sima tag-meghívót!

Ha ma megjelenik és kizöldül, akkor oké. Ha nem, majd nekifutok még 1x.

Hiába, nehéz az élet ha az ember jánya mellett nem áll feszt egy informatikus;-DDDDDD

guma 2011.05.31. 09:10:24

@Donna (Cara)mba: hehe:)
régen minden - másvot! DDD
most tudom csak igazán, amikor @miről van itt nagybasz0: lédigagát hoz ide és az unokám egy egész jó számával ismertet meg a hétvégén... :)

különben,meglepetést szerez nekünk mindig ez a "ketyere" aztán bogarászhatunk kedvünkre. :)
(vagy ha benéz @Conv: kicsit iskoláztatjuk a felmerülő problémákban. DDD)

tokmányos 2011.06.03. 23:04:10

@Donna (Cara)mba: Szijja ! A Foxi Ladyt neked is küldtem,és az összes Lédinek!.Kicsit extázisba jöttem a nóta közben,előfordult ez már, zene nélkül is csinos lédikkel .

Donna (Cara)mba 2011.06.04. 19:37:44

@tokmányos: Ha Te azt tudnád, mennyire kellett ez a Foxy Lady most testemnek-lelkemnek!!!

Ha Te azt tudnád....
Szal ha Te azt tudnád...:-)

Csók-csók-csók: ha megfelel egy Donnától, aki még a Rolling Stonestól is odavagyon!
Szal a Rhytm and Blues-tól úgy en bloc - hát az is egy igazi sexi zene ... Nem gondolja Uraságod?
Pont így lüktet a vér...sztem;-D

pimpalini 2011.06.04. 20:35:37

Hát ez a két darab nagyon súlyos. A helyzet az, hogy a periódusos rendszer termékét fogyaszthatóbbnak tartom, nemcsak azért, mert a zenetévék is nyomatják, hanem mert a másik annyira idióta, gyenge, ostobenkó és mű, hogy hivatkozási alap lesz belőle. Ennél rosszabbat egyszerűen akkor sem lehet csinálni, ha ajtónyikorgást veszek fel.

Az persze rémisztő, hogy bulikban Fluort előszeretettel játsszák, s még az egyetemista közösség egy része is kedveli... no comment...

@Donna (Cara)mba:

Hát igen, azok még zenék voltak a javából.

Donna (Cara)mba 2011.06.04. 20:49:10

@pimpalini: Maximális egyetértés:-D És csók neked is - rég "láttalak"!

Ma telisteli van a kamarám el nem fogyasztott és el nem osztogatott csókokkal: ha elfogadod, jut Neked is egy, nem csak Tokmányosnak....

Ja, meg én még odavagyok egy két másik zenjéért is azért.

Mindjárt Santanat fogok hallgatni:-) Lesz asszem koncertjük Pesten mostanság valamikor. Kár, hogy én csupáncsak egy vidéki lány vagyok, aki már nehezen megy fel egy koncertre (férj már rég negligálja az ilyesmit);-D

pimpalini 2011.06.04. 20:58:55

@Donna (Cara)mba:

Természetesen beállok én is Tokmányos után, beváltani amit ígértél...:)

Mikor lesz Santana? Mostanában nem is hallgattam.

Amúgy most meg a Filmmúzeumon A nagy vonatrablás Sutherland-dal, Connery-vel és Leslie Ann Down-al. Érdemes megnézni, bár már kb. a 2/5-e elment.

Donna (Cara)mba 2011.06.04. 21:30:28

@pimpalini: Csak ma érvényes az akció;-D

Máris küldtem:-)

Asszem, nem is maradt több;-)

guma 2011.06.04. 21:40:47

@Donna (Cara)mba: pedig a baráti puszira én is igényt tartok, akkor is ha nem egy pusziszkodó egyén vagyok. :)
DDDD

Donna (Cara)mba 2011.06.04. 22:04:30

@guma: Én se vagyok puszizkodó:)
De egy baráti Neked is kijár:-) TE VAGY A BLOG LELKE!
Ez az igazság...
Ezért kapsz még a baráti mellé egy ivócimbis puszit is és sok-sok-sok hálás köszönetet.

guma 2011.06.05. 12:15:00

@Donna (Cara)mba: az ívócimbis külön jól jött, hátha ez inspirál és nem lesz pimpós a bor hűtőmben. :)

kisnacsád, ne essen túlzásba. :)
ha nem inspirál a többi lélek, tudod kit érdekelne ez a blog! DDD
:)))
süti beállítások módosítása