He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

csavarogj velem (nem "válogatott" helyekre)...

2011.05.25. 06:43 guma

 Ez a nap más(?) mint a többi(?)... (DDD, nem tudom!)

Amazing Race

Amíg nem szoktam le a TV nézésről, ez volt a kedvenc sorozatom. Nagyon szerettem mert sok-sok apróságon keresztül embereket, viselkedéseket,  tájakat ismerhettem meg játékosan. Kis ízelítőt adok nektek ebből a kedvenc műsorból szülinapom alkalmából. Szerettem volna  a magyar részekből is betenni, de nem tudom megtalálni sem itt sem az ázsiai műsornál (- főleg az ázsiai nagyon jó).

 Amerikai ötlet volt ez az egyik, igazán izgalmas valóságshow. Később az Ázsiaiak is megvettek és remek sorozatot készítettek térségükről, szemben az eredetileg világ országait és nevezetességeit érzékeltetni szándékozó sorozattal. Ők csak a saját térségüket és nevezetességeiket akarták elénk tárni, ami cseppet sem volt unalmasabb a nagykanállal merítő eredeti ötletnél. Kiemelten a játék volt a céljuk és ezt a nyeremény összegével is hangsúlyozni akarták az 1 millió dollár helyett 100 ezer volt a tét. Hangsúlyozva :  ez nem igazán a pénzről szól, hanem kaland és lehetőség egy remek versenyre, ahol a feladatok megoldása rangsora is külön díjakat vagy búcsút hoz. Csapatokban és sokszor a 2 fős csapatok közti spontán szimpátia alapú szövetségben folyik a játék. Teljesítmények, ügyes helyzetfelismerések, összhang és szigorú szabályok között kell elérni a célt. Külön érdekessége a játéknak, hogy a kieső, távozó játékosok is nyernek többnyire az emberi kapcsolatukban. Jobban megismerik egymást és önmagukat! Itt lebukik a csaló "élősködő" egoista. Nyilvánvaló lesz a felelősség vállalása, a gyengeség, a gyengédség, a stabil személyiség, az akaraterő a tudatosság a helyzet felismerés az ész játéka... Tehát ahogyan veszít vagy nyer egy játékos, az mindent elárul életszemléletről, egyéniségről!
 

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr952915834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.05.25. 08:25:28

@miről van itt nagybasz0: köszi! :)

sajnos nincs hálom (büntibe vagyok! DDD)
most az irodában kicsit benéztem!

Puszi mindenkinek!

Marcellusca 2011.05.25. 08:33:43

Reggelt, Népek!

Bo'dogat, Margarita! :D

guma 2011.05.25. 09:41:08

@miről van itt nagybasz0: oké! :)

ideért egy adag. :(

(tegnap éjjel, ahogy beírtam a 3 szövegem, levágott a hálóról valami...
még jó, hogy előtte meghallgattam a Bikini számokat...
reggel fél hatkor felhívtam a szolgáltatót, intézkednek...
7-re fogászat, utána iroda.
csoportot viszek holnap Mórahalomra.)

mit mondjak - zajlik az élt örökké.
kínomban csak röhögök mindenen már!

Horizont 2011.05.25. 18:57:15

@guma:
Margaríta!Szeretettel kívánok neked születésnapodon minden szépet és jót, és a legfontosabbat jó egészséget!!! Te vagy a blogunk fáradhatatlan motorja!:))) Tartsd meg jó szokásod:DDDDDD

Nekem is kedvenc műsorom volt ez. Csak ne rohantak volna annyira:DDDDD Engem megütött volna guta, hogy ott vagyok egy csoda helyen és nem látok belőle sokat. Persze az 1 millió dollárból végigmentem volna ugyanazon az útvonalon, luxus kivitelben:DDDD

guma 2011.05.25. 19:31:11

@Horizont: köszi! :)))
most betudok lépni csak időm nem maradt. DDDD
első és egyetlen vagy (eddig) aki a műsort is észrevette. :D

motor itt mindenki a maga módján! :)
figyelünk valahogy, valamiért egymásra és legtöbbször értékeljük nagyon az emberi szót. :)
azt már meg sem kell említeni, mennyi új dolgot kapunk, ismerünk meg egymástól, egymásról.
nem ez a mai valóság.

a reakciók minőségét tapasztalni még ebben a laza szövetségben is ami köztünk spontán kialakult.
olyan szeretet, megértés tud megszólalni itt ami minden emberi kapcsolatban jó lenne.

elgondolkodtam, hogy ebben a kicsi kocsmai közösségben is mennyi emberi tragédia zajlik a háttérben...
ezeket a tragédiákat nem könnyű átélni és "egyedivé" teszi a valláshoz, hitthez, emberhez való viszonyunkat, életszemléletünket.

nekem ez az igazi ajándék.
a szűk szavú, vagy bolondozó srácokkal, néha felbukkanó egy szem lányunkkal, gazdasszonyunkkal és csavargó bolondunkkal...

Horizont 2011.05.25. 19:41:21

@guma: Minden szavaddal egyetértek:DDDD Jó itt!

guma 2011.05.25. 23:14:50

köszönöm a kedves szavakat és szép álmokat kívánok mindenkinek! :)

Marcellusca 2011.05.26. 17:53:26

@Horizont: @guma: Na, jóvammá, nem érzelgősköggyünk itten, Kislyányok! :)))

Egyébként minden szavatokkal egyetértek! :D

guma 2011.05.26. 20:18:15

@Marcellusca: te csibészek királya! :)

DDDDDDDDDDD
vigyázatok mert ma a szokásosnál is hülyébb vagyok...
olyanokat alakítottam, hogy na!
még a fürdőt is átvágtam és felháborodtam, hogy biztos elrontottak valamit.
gyorsan korrigálták.
később rájöttem, hogy magam és a sofőrt elfelejtettem a létszámba venni és befizetni.
visszakullogtam, mondom elnézést én vagyok a hunyó, kifizettem a plusz pénzt!
azt mondták vendégük voltam, ne fizessek.... DDDDD

tokmányos 2011.05.26. 20:46:29

@guma: Csípp,Csíppp!Ez egy jó trückkkk!Hányszor játszottad már el? (viccőtem)

guma 2011.05.26. 21:12:23

@tokmányos: "azabaj", hogy állandóan jól járnak miattam mások. D
vagyis valóban nagyban űzőm a trückkkök halmazát. :)

egyszer már saját zsebre is dolgozhatnék...
de asszem erre a kis időre már nem tudok megváltozni! D

tokmányos 2011.05.26. 21:17:27

@guma: Hali!Mit mondott az orvos, mennyi van hátra?

guma 2011.05.26. 21:33:39

@tokmányos: a fogászom semmi jóval nem kecsegtet, pedig egy apró törékeny nő.

a háziorvosommal meg már rég kitárgyaltuk, hogy felesleges matekozni mert 100, de még az 500 se jelent semmit az időben. :)
fene tudja miért hiszek neki, tehát porszemeket nem számolok...
süti beállítások módosítása