He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Fözöcske, de észnélkül

2011.05.17. 16:52 miről van itt nagybasz0

46 komment

Címkék: főzés

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr582911490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.05.17. 20:14:29

felszedtem 5-6 kg-t, tehát inkább futok mint főzők :)

guma 2011.05.18. 06:28:33

Szép napot! :)

(ilyenkor nem a főt étel [saláta és főzelék az igen] nekem a favorit - a friss dolgokat kívánom...
mert én már csak ilyen kívánós vagyok. DDD
nem fogyózom de utálom a felszedett kilók miatti nehezebb mozgást viszont a családra főzéskor elcsábulok én is...
ja és rászoktam a csokira - pedig sosem voltam édesszájú. D)

Marcellusca 2011.05.18. 08:08:36

Reggelt, Népek!

Hogy a férfiak nem nagyon vannak tisztában a dolgokkal: na, bumm. :)
De, hogy 20-as, 30-as nők sem, az már gáz. :(((

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.05.18. 08:15:00

Reggelt!
@Marcellusca: Csak a magad nevében beszélj! :-D

guma 2011.05.18. 08:53:23

@Ásó[Mosó]maci: miért? :))

tök jogos észrevételt tett @Marcellusca:! :)

szerintem is gáz. :(
én a fiaim amikor suliba mentek teát, rántottát kötelezően megtanítottam nekik, abból kiindulva, hogy úgyis játszik pl a tűzzel a gyerek, ha egyedül van otthon. DDD
később is csinálták velem (a nagy nem igazán szerette) a konyhai melót.
a kicsivel így a nagy már palacsintát süttetett pedig az csak óvodás volt, én meg a hajam téptem mire hazaértem, mert abban az időben még zsírt melegítettünk a sütéshez.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.05.18. 09:03:56

Megnéztem a filmeket, és
Atyaúristen!
Ez szánnivalóan siralmas. Kíváncsi vagyok, milyen pasijaik vannak ezeknek a csajoknak. Egyáltalán hol esznek ezek és mit? McDonalds meg Burger King? Vagy anyuci főz? Eszméletlen!
Nem tartom magam hűdejó szakácsank, de azért elfőzögetek, és szeretek főzni. De hogy egy nőnek egy PÖRKÖLT! már bonyolult, ezen teljesen lehidaltam.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.05.18. 09:05:21

@guma: Hogy a férfiak nem nagyon vannak tisztában a dolgokkal: na, bumm.
Erre mondtam :-D
Egy panírt sem tud összeállítani?
Így múlik el a világ dicsősége.

guma 2011.05.18. 09:14:51

@Ásó[Mosó]maci: de jó, hogy vagy kicsit! DDD

hiába, nem vagyok toppon :)
én meg másra reagáltam (7-kor a fogorvosnál kezdtem!) és csak benéztem, egy másik "program" előtt...

most kellene egy kis férfi erő, és közben a fürdőszoba csapját is kinyírtam!
nem is sorolom...
megyek csapot venni! :(

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.05.18. 09:17:55

@guma: Hát, tudod, mi a különbség az árva gyerek és a fürdőkád között?

A fürdőkádnak van csapja, az árva gyereknek meg nin csapja :-D

Egyébként ha olyan erős vagy, hogy kinyírod a csapot, akkor már nem is kell oda férfierő! :-D
Fogorvossal nyitni a napot pedig jó dolog. Nekem is el kellene már menni :-(

miről van itt nagybasz0 2011.05.18. 09:31:42

@Ásó[Mosó]maci: A habarást habverővel készítjük, a a rántásnak nyilvánvaló meg köze van a rántott húshoz! :))

Jóreggelit Mindenkinek!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.05.18. 09:50:45

@miről van itt nagybasz0: A töltöttkáposztánál pedig a káposztát káposztával töltik meg! :-D

Marcellusca 2011.05.18. 12:04:54

@Ásó[Mosó]maci: Héló, héló!
Nem magamról beszéltem. :P
Általában a férfiakról. (Főzés asszonyállat do'ga! :D)
Én igenis elboldogulok a konyhában!
Olyannyira, hogy legtöbbször én főzök.
Na, jó, nem kijevi csirkemellet, hanem alap, magyaros ételeket.
Sőt!
Én még azt is tudom, mi a különbség a barna és a fehér rántás között. :PPPP

De, hogy 20-as, 30-as csajok, nők azt sem tudják, hogy mi a különbség rántás és habarás között????

És, igen, jó a kérdés: milyenek lehetnek a párjaik?
Azoknak mik az elvárásaik? Tudják finanszírozni a mindennapi éttermi látogatásokat, kaja-, pizzarendeléseket?

Ehhh, ezek a mai fijatalok, mindég csak a .... :DDDD

guma 2011.05.18. 13:08:24

@Marcellusca: az unokám is főzött már meglepi ebédet :)

nagyon maradiak vagyunk azt hiszem ezekkel a kívánságainkkal is félre neveljük a gyereket. D

@Ásó[Mosó]maci: akó én fürdőkád vagyok mert nincs csapom (illetve most vettem, csak még nincs fent. D
a törés meg nem az én erőm, hanem a csap bele volt gyenge. :)
nem így értetted? DDDDD)

@miről van itt nagybasz0: hát ezen már túl vagyok. D
a pótlással kínlódunk mert pici a szám és nagy (a műszer) amit a néni belerak (képzeld még be is krémezte a szám, hogy nehogy "berepedjen". :)))
komolyan röhögtem.
mondtam nem is tudtam, hogy kozmetikai kezelést is vállal. DDDDD)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.05.18. 13:13:15

@Marcellusca: A kijevi csirkemellett Kijevből hozzák, mint a székelykáposztát Székelyföldről. :-P
Én is szeretek főzni. Hétvégén Bogdányi aprópecsenyét főztem, előtte meg csikóstokányt. (Az utóbbit habarni kell.)
Szerintem ezeknek a csajoknak nincs pasijuk, vagy nagyon igénytelenek.

Marcellusca 2011.05.18. 13:41:13

@Ásó[Mosó]maci: Ha csak úgy nem. :)))

Én sokszor meg vagyok lőve, mikor kérdezem:
- Mit főzzek?
- Mindegy.
- Na, azt nem tudom, mert elveszett a receptje és mán elfelejtettem. :D

Horizont 2011.05.18. 19:32:41

Szégyen:) Igen nagy szégyen. Rájöttem ezt is kitolják a nők mint a gyerekszülést.Hol esznek? Mit esznek?És mit etetnek?:)
Az én két kisleánykám se volt hajlandó mellettem megtanulni főzni. De amióta a szerelmükkel laknak olyan étkeket készítenek, hogy na! Örömmel,szerelemből, szeretetből.Munka után:)Semmi morgás!Mert így kéne működni a világnak!
Mellesleg ha az orrom alá tolnának egy mikrofont és még kamera is lenne és bumm kapnék egy sima kérdés, hát lehet hogy nem tudnám a választ:DDD
Az ember lánya először szerelemből igyekszik a párjának megtanulni főzni, aztán a gyerekek miatt igyekszik, aztán a végén megszokja és megszereti a főzést:)
Emlékszem életem első húslevesére, 20 éves koromban, főztem vagy fél napig, gyanús volt a színe is. De az én férjecském bőszen kanalazta és dicsért, hogy milyen finom. Aztán amikor én is elkezdtem enni, majd lefordultam a hokkedliről olyan pocsék volt:DDDDDDD Ma biztos a fejemre húzná fazekastól:DDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.18. 22:41:55

@Ásó[Mosó]maci: Nem, kérlek. A székelykáposzta káposzta közé rejtett, bicskával darabolt székelyporcikák. Beszerzési helye: a közeli kocsma Sepsiben. Bár a modern kornak hála, már létezik házhozszállítás, csak a darabolást neked kell önerőből megoldani.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.05.19. 08:59:22

@Horizont: Nem csak a nők tolják ki. Menyasszonyom egy iskolában tanít, és vele beszélgettünk a múltkor erről. Nincs család a gyerek mellett. És most nem arról beszélek, hogy annyit dolgoznak a szülők. A fiatal szülők nem mondanak le a gyerek miatt a buliról, odadobják hétvégenként a gyereket a nagyszülőknek (aki főz is rájuk), ők meg mennek a diszkóba, bulizni, berúgni stb... Hétköznap nem törődnek a gyerekkel, inkább van annyi számítógép internettel, hogy ők is, meg a gyerek is rámegy a világhálóra, mihelyst hazaért, és ott bonyolítják le a "családi életet".
Tanulni nem tanul semmit a gyerek, ki van csapva a "virtuális" utcára, ott azt szív magába, amit akar/tud. Virtuális cigányság. Ugyanez van a tv-vel. Közös étkezés, közös tanulás, bármi, ami elmélyíthetné a kapcsolatot szülő és gyerek között, eltűnik lassan. És ezután jönnek azok a gondolatok, hogy a tanárnak kell nevelni a diákot, és hasonlók. Mert a szülő képtelen rá.
Természetesen tisztelet a kivételnek, de azoknak a szülőknek halmozottan nehezebb a dolguk, akik nevelni szeretnék a gyerekeiket. Ugyanis különböző divatirányzatokat vesznek fel a fiatalok, amikben a fentebb említett virtuális cigányság az alap, és a nevelés a deviancia. Természetesen a mi időnkben is voltak divathullámok, de akkor valahogy a kötöttségek ellen lázadt minden gyerek, de nem volt "sikk" a deviánsnak lenni.
Lehetne itt sorolni, hogy mik történnek meg ötödikes osztályokban, de értelmetlen. Mindenki tudja, ismeri, de nem tud/akar érte tenni semmit. Lehet, hogy a világ teljesen megváltozott az utóbbi 20 év alatt, csak ezt nem tudjuk követni, és mi is hibásak vagyunk, hogy nem tudunk változni a korral. De akkor is devianciának érzem ezeket a dolgokat, nem természetesnek.
@neccharisnyás útonálló: :-DDD
Egyébként tudod, honnan ered a székelykáposzta elnevezés?
hu.wikipedia.org/wiki/Sz%C3%A9kelyk%C3%A1poszta

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.19. 13:03:12

@Ásó[Mosó]maci: Ja-ja. Belefutottam már. De mennyivel jobban hangzik már az, hogy valami jófajta székelyembör ujjacskáját ropogtatod a káposztalevéllel. XD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.05.19. 13:11:32

@neccharisnyás útonálló: Vagy jófajta székelyembör ropogtatja a káposztalevelet az ujjacskájával? :-)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.19. 13:29:22

@Ásó[Mosó]maci: És azt ugyan minek? Fehérnép dóga. Ő majd belévágja a bicsakot a Gazsiba. Az néki a dóga. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.20. 13:43:45

@Ásó[Mosó]maci: Nincsenek bennem annyira felborulva a szerepek, láthatod.
Most kérnék ide egy jófajta székelyviccet.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.20. 18:49:06

@neccharisnyás útonálló: éjszaka zörgetnek a székely ajtaján.

- kiaz? te vagy az fiam? - kiált ki az öreg székely.
csend a válasz.
kis idő eltellik, ismét zörgetnek az ajtón.
- ki az? te vagy az fiam? - kérdi ordítva az öreg
csend a válasz.
ismét zörgetnek kis idő elteltével
az öreg székely felveszi a kemencesutból a hamukaparó lapátot, odaugrik az ajtóhoz, feltépi és kisuhint rajta a vaksötétbe.
elégedetten nyugtázza a koppanást és a kaparólapát visszarúgását a tenyerében, lefekszik aludni.
békésen telik az éjszaka további része, hajnalban kel és megy megnézni, ki járhatott, mit csinálhatott az ajtó előtt.
kinyitja az ajtót, ott ül a fia vérbe borult fejjel, nagyokat pislogva az öregre
- te meg mia pádfaszájé nem szósz, hogy te vagy az, ha kérdeznek?
-bólintottam én idösapám.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.22. 14:55:20

@Conv: EZ.... ottvan! Gratulálok. ***fogja a fejét és sír örömében***
Röhej, hogy én is fejbeküldtem volna a piszkavassal azt, aki éjnek idején rám akarja törni az ajtót. :DDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.05.23. 08:35:30

Reggelt!
@neccharisnyás útonálló: Öreg székelyhez zörgetnek hajnal kettőkor, és közben ordítanak:
- Pesta bátyám! Pesta bátyám!
- Ki az???
- Én vagyok a Jóska! Pista bátyám! Van tentája?
- Hagyjál már békén aludni! Nincs tentám! Hajnalban minek kell felverni az egész házat ezért???!!! Hagyjál békén! Nincs tentám!!!!!
Visszafekszik az öreg, majd 4 óra körül meginz zörgetnek és ordítanak.
-Pesta bátyám! Pesta bátyám!
- Ki az mán megint????
- Én vagyok a Jóska! Hoztam tentát!
:-D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.23. 15:20:15

@Ásó[Mosó]maci: Egy szó: FACEPALM!
Iszonyat, hallod! I-szo-nyat! :DDD
Nincs valami linked ilyen viccekkel? Néha úúúgy rámférne. Monthy Python már uncsi.

guma 2011.05.23. 18:21:50

@miről van itt nagybasz0: én másra is megszoktam... :D

@neccharisnyás útonálló: @Ásó[Mosó]maci: @Conv:

Székely bácsi sakkozik a lovával.
Ezt látva átszól a szomszéd:
- A csudába, magának ilyen okos lova van?
Mire a székely gúnyosan:
- Ez okos? 4:2-re vezetek.

A vonaton odaszólnak a székelynek:
- Bácsi, húzza fel az ablakot, mert künn hideg van.
A székely felhúzza, de nem tudja megállni szó nélkül:
- No, most künn meleg van - e?

*Székely észjárású anyai ösztön *
Egy egyetemista srác meghívja ebédre az anyját az albérletbe, ahol lakik. Az ebédnél ott van a fiú lakótársa is, egy gyönyörű lány. Az anya folyton ez a lányt figyeli, és gyanítja, hogy valami viszonyuk is lehet. Amikor vége az ebédnek már egész biztos benne, hogy több van közöttük, mint egyszerű szobatársi kapcsolat. A srác szinte olvas anyja gondolataiban:
- Hidd el anya, tudom, mire gondolsz, de nincs közöttünk a világon semmi, mi csak lakótársak vagyunk!
Kb. egy hétre rá a lány gyanakvóan megy a sráchoz:
- Egy hete, mióta az anyád itt járt, nem találom a szép ezüst merőkanalat.
- Nem tudom elhinni, hogy ő lett volna aki elviszi, de azért most írok neki egy levelet, csak hogy biztos legyek benne.
Így a fiú leül az asztalhoz és írja a levelet:

"Kedves Anya! Nem mondom, hogy te vitted volna el az ezüst merőkanalat a lakásunkból, és azt sem mondom, hogy nem te voltál. De tény, hogy hiányzik azóta, hogy te itt jártál ebédelni."

Néhány napra rá megérkezik az anyja válasza:
"Kedves Fiam! Nem mondom, hogy te lefeküdtél azzal a lánnyal, de azt sem mondom, hogy nem. De tény, hogy ha ő a saját ágyában aludna, akkor mostanra már régen megtalálta volna azt a merőkanalat. Anyád"

És egy nem székely:
Két szomszédasszony összefut a folyosón, az egyik kissé rosszmájúan megjegyzi:
- Képzelje szomszédasszony, tegnap lent voltunk a Balatonon, és a strandon a maga férjét láttam egy feltűnően csinos fiatal lánnyal.
- Nézze szomszédasszony, a férjem már elmúlt 35 éves, hát csak nem mászkálhat a strandon kislapáttal meg vödörrel?

www.youtube.com/watch?v=bswxaeyQDFI&NR=1

guma 2011.05.23. 20:38:07

mindenki alszik? :)

jócakát!

guma 2011.05.23. 21:50:41

@miről van itt nagybasz0: akár höjhöj akár nem, mást kívánok... :)

miről van itt nagybasz0 2011.05.23. 22:30:47

@guma: Á most néztem meg a posztodat, ez egy partra vetett részeg túl zsíros hal! :)

guma 2011.05.23. 22:38:31

@miről van itt nagybasz0: ejha! DDD

megint kitört az elsöprő bőbeszédűséged vulkánja? :)

(az új posztba van. DDD)

guma 2011.05.23. 22:40:56

@miről van itt nagybasz0: nem tudtam, hogy a víznek ilyen hatása van.

guma 2011.05.24. 06:12:26

jó reggelt!

(itt található, kis székely utánpótlás. :) DDD)
süti beállítások módosítása