He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

nagyon nehéz az élet! :)))

2011.05.12. 06:21 guma




ráadás, mert most találtam! DDDD

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr12897374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2011.05.12. 09:00:26

Reggelt, Népek!

Igen. Az élet nehéz.

És kellően sz@r is. :(

guma 2011.05.12. 09:37:18

@Marcellusca: mi van veled? :)
(mesélj!)

nagyon "leültél" te is! :(
(valamit kezdeni kéne magunkkal, mert mindenki kifekszik...)

guma 2011.05.12. 13:49:32

@Marcellusca: PPP

nem "rabosítunk"! :) DDD
evezünk más vizekre.

www.youtube.com/watch?v=DPHM3yXVPSA

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.12. 16:25:20

Elsőnél azt hittem, hapsikám kutyapózban rókázik. Nagyon meglátszik a pesti gettóelejében létezés?

guma 2011.05.12. 16:32:56

@neccharisnyás útonálló: DDDDDDDDDDDDDDDDDD

szia kislány! :))))
dogozik!
vagy más fogalmad van a munkáról? :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.12. 16:50:02

@guma: Jó, utána már láttam, hogy fest/lakberendez, csinosít.
Csak tudod, mikor reggelente a buszra várva bámulod, ahogy a galambok csócsálják a hajnalban odahelyezett hányást, mindezt azután, hogy végigverekedted magad a szlöm állandó lakosságán - hajléktalan/kocsmából tántorgó vizel a sarkon, rétinégerek épp várják, hogy megkezdhessék a piacozást, családfő persze már elfoglalta helyét a drosztján. Szal ezek után ha ilyen pozícióban látsz egy embert, korántsem egyértelmű, mit is művel. Volt már, hogy cigósráccal ketten szedtük fel az alkeszt a flaszterről. Hál ég volt annyi pia benne, hogy ne érezze, mennyire hozzávágta magát.

Horizont 2011.05.12. 17:04:11

Mind a 4 filmecske gyöngyszemecske volt, jóízűt röhögtem. Bevallom életem során én is voltam becsiccsentve, még tiszta szerencse, hogy annak idején nem vettek filmre. Most rajtam is röhögne valahol valaki:DDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.12. 17:27:44

@Horizont: Innen jön az irányelvem, hogy embert részeges viselkedésért nem szólunk le, nem röhögünk rajta -csak ha velünk nevet- mert téged se röhögtek ki, mikor te voltál hasonló szituban.
Aztán persze vannak az ilyen agyrém szerzetek, hogy a porcelán felett tölti az egész éjszakát, ébren, majd reggel szégyelli magát, mint a bűn, hogy ez mennyire ciki -következő alkalommal pontosan ugyanezzel a koreográfiával fog megismétlődni a dolog- és mégis, milyen ember vagy TE hogy ilyeneket csinálsz. Csepp tudathasadás.

Horizont 2011.05.12. 17:55:06

@neccharisnyás útonálló:
Az én röhögésem nem "kiröhögés" hanem egy jóízű emberi röhögés:DDDD Rajtam is (és velem is) röhögtek annak idején! De a festő emberen nem lehetett nem röhögni, na és a tengerparti ürgén sem.Az ilyenek adják az élet savát-borsát:DDDD
De amúgy igazad van:)

Donna (Cara)mba 2011.05.12. 20:47:18

@Horizont: @neccharisnyás útonálló: Sziasztok! Piálunk, piálunk???
Aztán meg így járunk;)

Nem néztem még a linkeket, de sejtem, hogy jó lehet...

Én is voltam bizony eléggé illuminált állapotban fiatla koromban: akkor kegyetlenül fel vagyok dobva (illetve már csak voltam, múlt időben) és imádtam az életet. Csak a másnaposság, hát az kutya dolog.
No meg amikor a párnára hajtottam okos fejecskémet egy jóízű társasági vita vagy táncikálás után, itókával olajozva: engem a ringlispíl jelenség csúnyán megviselt és kis odafigyelésre késztetett a későbbiekben. Már csak a jókedv csúcsának eléréséig ittam, utána szigorúan ásványvíz.

Marcellusca 2011.05.13. 08:13:40

Reggelt, Népek!

Az most jó vagy rossz, hogy én még nem voltam ilyen, ho'trészeg? :P :D

guma 2011.05.13. 08:18:13

Jó reggelt!

@Marcellusca: nekem se sikerült ez a szint még. P
tehát csak jó lehet! DDDD

guma 2011.05.13. 11:58:37

@Ásó[Mosó]maci: :)))

DDDDDDDDDDDDDD
pakolsz, pakolsz?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.13. 14:59:29

én nem emlékszem, hogy voltam ilyen részeg :)

guma 2011.05.13. 15:50:00

@Conv: :)

mindenre te sem emlékezhetsz, de a "gugliban" sem néztél utána? DDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.13. 16:15:29

@guma: miért kellene nekem mindent észben tartani, vannak akik emlékeznek rá helyettem is :)

különben is, aki emlékszik mindenre, az még nem is volt igazán berúgva :) szóval ez amolyan comingout volt kétféle áthallással :)

guma 2011.05.13. 16:34:45

@Conv: ici-picit "ráéreztem", hogy vannak akik emlékeznek (helyetted is)! DDD
de videjó nincs róla? :)))

(én bevallom : szerettem volna néha a sárgaföldig leinni magam, de maximum csak rosszul lettem! :(
aztán felhagytam a kísérletezéssel. D
most ott tartok legtöbbször, hogy egy felestől vagy vigyorgok egész nap vagy elálmosodom.:)
aztán van amikor a szagok /pl ha valakiből dől a sör és unikum keverék/ annyira zavarnak, hogy rá sem tudok nézni a szeszre.)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.13. 16:43:23

@guma:
örülök, hogy ráéreztél :)
sokan nem értékelik a humorom. ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt gondolnám nem vagyok vicces :)

guma 2011.05.13. 16:48:35

@Conv: b@szki! :))))

no komment! DDDDDDDDDDD
(lásd másik poszt.)

guma 2011.05.13. 16:54:47

@Conv: jajajaj! :)

nem volt szándékom durva lenni. D
SŐT! :)

az a baj veled, hogy értékelik (nagyon is)! DDDD
csak a csavart rész, ami árnyal később esik le sokszor, mint a direkt "mondani való".

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.13. 16:59:06

@guma:

fura az élet, érdemtelenül jut az embereknek mindenféle, pl. nem érdemlem meg ezt a dícséretet, de ízületi gyulladásom van, és azt sem érdemlem meg.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.13. 17:05:31

éppen most olvastam, akvarell festés technikai tanfolyam akrill festékkel. nyolc órás tanfolyami képzés 40 000 Ft/fő :o

hmmm.. tusrajz technikai képzés filctollal még szintén hasznos lehet, és azt hiszem a gyurmagyakorlatok is a márvány erezeti hasadásának felismeréséhez szoboranyag kiválasztásánál.

és túljelentkezés van rá.

guma 2011.05.13. 17:14:44

@Conv: tudod oly sok mindent nem érdemlünk meg! :)
csak kapjuk, vagy jön. D

(neked hol jelentkezett a meg nem érdemelt?
mid nem mükszik rendesen?)

na ezért csökkentik a művészeti oktatást, mert arra van fizetőképes kereslet. :(
különben nagy az isten állatkertje (,ha van aki ezt kifizeti):

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.13. 17:16:42

@guma:
voltaképpen nincs ilyen gondom, de nem akartam tökéletesnek tűnni, hiszen én sem vagyok az, nekem pl. nincs hibám :)

guma 2011.05.13. 17:24:32

@Conv: mondom én, hogy nem vagy kompletttttt! :)

te meg a tökéletesség. :DDDDD
ez vicc! :)

viszont vannak szórakoztató és értékelhető "vonásaid".
elégedj meg ennyivel és jól sáfárkodj vele, mert kincset ér! :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.13. 17:32:17

@guma: kifejezetten azt állítottam, hogy nem vagyok tökéletes :)

miről van itt nagybasz0 2011.05.13. 17:38:11

@Conv: Néhány éve akartam csinyálni egy jobb agyféltekés rajztanfolyamot, de rájöttem, hogy ollan keves agyam van, hogy nincs jobb oldala. Csak úgy középen van valami az egyensúly miatt! Ezzel én is spóroltam kb. 40e-ret... de ami késik majd gyön.

guma 2011.05.13. 17:40:32

@Conv: olvastam! :)

csak nem értettem, hogy jutott eszedbe, hogy annak tűnnél vagy valaki ilyent gondolna rólad. DDDDDD
(jó nem piszkoskodom tovább! :)))
ízületi- (ín)hüvely - gyulladással is tökéletes vagy.)

guma 2011.05.13. 17:57:26

nagyon csendbe letettek. :)

akkor most zene :

www.youtube.com/watch?v=-eCvTx5nDDA

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.13. 18:09:39

@miről van itt nagybasz0: pedig az tényleg jó. asszony is elvégezte. tényleg megtanult rajzolni. azóta már öt perc alatt várja el, hogy megcsináljam a portrékat amit ő elvállal :)

miről van itt nagybasz0 2011.05.13. 18:29:21

@Conv: Eccer tuti megcsinálom én is, de először győjek egy kicsit egyenesbe...
süti beállítások módosítása