He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Donnánknak egy sírva vígados ripityom

2011.05.09. 12:15 miről van itt nagybasz0

 

9 komment

Címkék: ripityom

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr802889567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.05.09. 12:55:17

Ez kinek a ripitya? Az én ripityom, a te ripityod, vagy Donna ripitya??

:-DDDD

Marcellusca 2011.05.09. 14:32:26

Az a "Nem tudom az életemet .." nekem is kedvencem. :)

Mer' én senem túúúdom. :P

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.09. 15:33:06

De kell ilyen néha. És sosincs egy cigány, ki húzza! Me azok is inkább ajtóüveget törnek. Nomindegy, mit is akartam....?

Ja. Írjon már valamelyik úr valami szépet, amit a szívemre vehetek. Nehéz úgy sugározni, ha az ember jánya inkább az ásáson töri fejét. Önnönmaga elkaparásán.

Horizont 2011.05.09. 18:23:03

Na így mulatunk? Igaz Necc az urakat kéri, de elgondolkoztam nem is tudom mit írhatnék amúgy!
Jávor szépfiú volt, jó színész, sikeres aztán végül hogy végezte? Recept semmire nincs. Ripityem, rapatyom most én egy jót mulatok:)
Necc fel a fejjel sok minden vár még rád, nem kidőlni az elején:)

Donna (Cara)mba 2011.05.09. 20:15:40

Hát Mérnök, ezt a lelkemnek csücsökibül köszönöm:DDD

Ilyet se hallottam mostanság:)

Imádom, és asszemm jobb szerettem volna abba a korba élni...
Akko' se lett vón nehezebb, asszem, ez a keserves velág!

Úr vagyol tetül talpig:)
Így kitenni magadért, hát nem akármi.

Csókolom azt a huncut fejedet;DDD

Donna (Cara)mba 2011.05.09. 20:25:53

@neccharisnyás útonálló: Na ládd-e, jányka?
Se cigány aki húzza, mint régesrégen, hanem csak romákok vagynak, azok meg nem így húzzák el mainapság a nótánkat:(

Igazad vagyon az Urak elmarasztalásában is: egyik se veszi a csekélyke fáraccságot, hogy kicsikét udvarojjék a jánynak, csak lógattyák a zorrukat:(
Így csak hervadozni meg kornyadozni köll az fijjatal lányoknak:(, de még az fiatal (na, nem ANNYIRA) fiatal menyecskéknek is :(((

De a Mérnökbe azért bízhacc, ő megembereli előbb vagy utóbb magát, látod, reggeltájt kértem egy igazi magyarosch sírva vigadós-mulatóst, mert elúszik vagyon, élet, mint a cigarettli füst a levegőben...:(

És lámcsak, meg is kaptam a legszebb nótákat egyik legférfiasabb magyar férfiszínész előadásában a Mérnök Úrtól.

Azé' gondolom, előbb utóbb előveszi magát vagy ő, vagy Marcellus, és mond valami szépet.
Mibe kerül az, hátnemigaz???;DDDDD

Arlequin is tehetné kicsit a szépet, de szerintem csak vedeli az jó bort...

Donna (Cara)mba 2011.05.09. 20:39:59

@Marcellusca: Te is elrontottad?
Á, azt a legkönnyebb...:)))

Hát ha még pártunk és hőn szeretett vezérünk is besegít:(

De az előbbit csak halkan mondtam, a falnak is füle van, poloska meg annyi...;DDD

Kartalt már vitte is a fekete ótó:(

Kartal (rezervált) 2011.05.09. 21:48:37

vissza is hozott. de hogy ez a Kartal ugyanaz-e, azt nem lehet tudni...

:D
süti beállítások módosítása