He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

már voltak itt : ki linken, ki a "képével"... DDD :)

2011.04.20. 06:09 guma

 

      A bolondok hajóján egy kis lazítás, nagyon időszerű.  :)))

 A sok-sok csavargó fiúnak, hogy lássanak egy pár jó kedvű bombázót a lányok pár sörhasit. De mindenki kapjon a zenétől, előadótól és nézőtől egy kis humort, játékot, hangulatot...

Ha valakinek az ízlését, erkölcsét sérti a pikáns nótázás - ő talál a posztok közt sok-sok más nézni, hallgatni valót!

Most a mulatozás folytatódik és szükséges a  : + 18-as "karika"... :) DDDDDD

(Mert előfordul, hogy "elfeledkeznek" jó kedvükben egyesek magukról! Tudom, hogy illetlen dolog borzolni a kedélyeket - miközben majd mindenki dolgozik. Viszont néha itt is meg kell osztani veletek az "oktatást" amit kapok!  Csak annyit tehetek, hogy lazítom 1-1 "átlagosabb" számmal! D)

      (ide belopok gyorsan egy verset is!  Nem csak azért mert... DDD)

 + ezt is meg kell osztanom veletek : ))) D

Rapai Ágnes

 Itt van az ősz

 
Lemondtam erről-arról. Neccharisnyát,
szexis harisnyatartót nem veszek már.
Kutyám se lesz. Se Hegelem. Se Kantom.
A Scalaban fellépni semmi sanszom.
 
Virágkötő sem leszek, szüfrazsett sem.
Kutatni kincsek után nem törekszem.
A völgyben tanyázom, de bánja a kánya!

Húzzak bakancsot? Tán vár a Himalaja?!

43 komment

Címkék: zene vers humor

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr842837036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2011.04.20. 18:39:03

Nagyon jó ez a vers:)))))))))

Magamra vettem;)

Horizont 2011.04.20. 19:08:24

@Donna (Cara)mba:
Bakancsom van, de szart se érek már vele, a Himalája nekem már nagyon magas:DDDDDDDDDDDDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.04.20. 20:18:42

Hehe! Mindig a Scalaval pédálózok, hogy "na ott nem fogok énekelni ezzel a hanggal!"

Donna (Cara)mba 2011.04.20. 22:17:29

@neccharisnyás útonálló: De sexis harisnyatartót vehecc;D

Igaz, ha van rá pénzem, engem se akadályoznak meg benne, szabad pógár vok, űgy szórom a pénzem, ahogy akarom:)

Nade - kérdem én - minek?
Kinek???;DDD

Nálad ez utóbbi szempont még nem szempont:)))

De Himaláját ne másszál, szerintem meg van az már mászva eléggé:)))
Annyian összetapodták mán, nem érdemes arra ráhajtani..;)

Donna (Cara)mba 2011.04.20. 22:20:13

@Horizont: Nem értem. Te is miért pont a Himaláját akarod megmászni?

Mert lehet még Hegeled meg Kantod.
És lehecc még szüfrazsett.

Ez rám is mind érvényes:)

Kivéve a Himaláját;)
Akarja a fene megmászni, mikor a lépcsőn is lihegek:)

Horizont 2011.04.20. 22:32:42

@Donna (Cara)mba:
Nem érted?:) Az a brutál, hogy már a lehetősége is odavan, hogy megmászhatom:) Mert akarna a franc mászni, de ha már nem is tehetem na az a dühítő:)))

Marcellusca 2011.04.21. 08:22:36

Reggelt, Népek!

@Donna (Cara)mba: Azt nem lehet, hogy a Himalája helyett Kisnaccságát "másszam" meg? :)))
Ha van rajta harisnya-tartó, ha nincs? :DDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.04.21. 08:57:38

Reggeltet!
@Marcellusca: LOL! :-DDDD
Hogy én mikről maradok le???

Marcellusca 2011.04.21. 09:32:08

@Ásó[Mosó]maci: Hehe!
Van, ki a csontokkal és van ki az élőkkel van elfoglalva. :DDDD

Donna (Cara)mba 2011.04.21. 10:18:58

@Horizont: Dehogynem értem. Értem én.
Csak nem akarom érteni;D

Donna (Cara)mba 2011.04.21. 10:29:01

@Marcellusca: Tudjajafene;D
Talán nem is vóna az olyan elviselhetetlen szenvedés;DDDDDDDDD
A lihegés is helyénvalóbb volna, mint lépcsőmászás esetén:)

Node Önnek, kedves Uraság, ottanék vagyon megmászásra több szemrevaló kis nőszemély. Meg még kegyelmességed a Himaláját is mejárhattya;)))))

Nem mondom, meggondolandó, amit ír, de én mégis átengedném a terepet a kéznél lévő hölgyeményeknek;)))
Vagy a Himalájának:DDDDDD

Csókoltatom Uraságod nagyjóságú szívét, amely megesend minden arra rászoruló embertársa szenvedése láttán, hallatán. (Főleg ha amaz reájaszoruló embertársa nőneműbeliségű;)))
Persze az se nem baj, ha a megszorult helyzetű kishölgyemény szép, karcsú, párductestű és alig múlt 18:)))

Jól gondolom?;D

Donna (Cara)mba 2011.04.21. 10:30:50

@Ásó[Mosó]maci: Te nem hegyet mászol, mert egy régész gödört ás:)
A hegymászó az hegyet mász, a régész meg gödröt ás, amibe ha nem vigyáz, maga esik bele;)

Nem maradtál le ergo semmiről;DDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.04.21. 10:36:51

@Marcellusca: Képzeld, Peggy Lee-ért a fiam odavan, mármint a zenéjéért, hangjáért.
De a nőt is - hiába a régise megjelenés - szépnek találta. Ezt akkor el is pletykáltam ittenék.
Conv akkor e témában kiosztott, hogy löttyedt amcsi csaj, és igazi szépség Ornella Muti.

Hát úgy van ez sztem, hogy sok az izgató nő e földi világban (még tán a pokolban vagy a menyországban is, nem tom, nem jártam még egyik helen se), úgyhogy a férfijembőr csak kapkodhattya a fejit;DDD

Hiába, nehéz egy férfi sorsa...;)

Donna (Cara)mba 2011.04.21. 12:47:18

@Conv: Te mindenhonnan megérzed, ha Rólad van szó???;DDD

Ornella Muti királynői, egy 21-i századi Vénusz, ez tény. Még én is látom. Mert mi nők is képesek vagyunk meglátni a másik nőn a szépet. Ez a női vetélkedési ösztönből fakad.

Majd azért még kifaggatom a fiam, milyen nők tetszenek neki:) Persze a barátnőjén kívül...

Azt tudom, hogy azokért a csajokért bolondul, akik viszonylag kistermetűek és nagyon-nagyon karcsú a derekuk, van mellük és csípőjük. Arányosan mindenből. De a nagyon karcsú derék az fontos. Inkább a láb legyen kissé nem első osztályú, ha már nem lehet minden tökéletes, de a nőnek legyen dereka.
Gondolom, mert szereti ölelgetni, és félkézzel is átérni;D
Ja, és szép mosolya. Ez a másik heppje:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.04.21. 13:35:11

@Donna (Cara)mba: Nekem a kéz a fontos. Nagyon kevés nőnek van szép, formás, kecses keze.
Általában egy nőn az elsők között van, hogy megnézem a kezét.
Szerencsére az asszonynak szép kecses kezei vannak :-D

Donna (Cara)mba 2011.04.21. 13:46:05

@Ásó[Mosó]maci: Ha kérhettem volna egy jó tündértől, milyen is legyek külsőre: nos, én is Monica Belluccit váalsztottam volna, hogy úgy nézzek ki:)

Donna (Cara)mba 2011.04.21. 13:51:39

@Marcellusca: Uraságod nagy tisztelője a női nemnek;DDD

Olyannyira, hogy ők töltik ki gondolatvilágának 99,99%-át:D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.04.21. 14:02:20

@Donna (Cara)mba: Én is nagy tisztelője vagyok a női nemnek, de sokkal jobban szeretem a női igent :-)

Donna (Cara)mba 2011.04.21. 14:04:33

@Ásó[Mosó]maci: Azt hiszem, ezt manapság ritka dolog. Az ánti-ánti világban volt ez fontos szempont.
A kéz valóban kifejező, sokat árul el a személyiségről.

Érdekes, nekem meg a férfi kéz volt fontos, arra vetettem egy pillantást, és máris sokat megtudtam a férfiról.

A fiamnak nagyon szép, erős, hosszú ujjú, csontos, férfias keze van.

Donna (Cara)mba 2011.04.21. 14:07:36

@Ásó[Mosó]maci: @Marcellusca: Most itthagyon Uraságtokat, nézegessék tovább a női nemet és igent:)

Én már csak bezavarok ebbe a magvas filozófiai mélységű eszmecserébe;DDDDDDDDDD

További jó "nőzést":)))))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.04.21. 14:15:56

@Donna (Cara)mba: Köszönjük, hogy jelenlétével feldobta sivár délutánunkat, hölgyem!
:-)

Donna (Cara)mba 2011.04.21. 14:38:29

@Ásó[Mosó]maci: Azt Uraságod tudja, mennyire sivár ott, ahol most leledzik, a délutánja:)

Megtisztelő, hogy én lehettem röpke időre, aki azt feldobom;D

Sőt továbbmegyek: nagy örömömre szolgált, hogy 2, ha Conv-ot is beszámítom, 3 úrral lehettem egyszerre;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ilyen még sohase volt az életemben:)

De úgy látszik, csak ki kell szépen várni mindent: eljön, ha elég türelmesek vogymuk;)

Már csak egy kézcsók az, ami még jobban feldobná a szürke napomat:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.04.21. 14:59:31

@Donna (Cara)mba: Kiskezicccsókolom! :-D
ÖÖÖ, izé, kezit csókolom drága naccság :-D
Három férfival egyszerre????
Hát, maga habzsolná az életet, igazán! :-D

Donna (Cara)mba 2011.04.21. 15:20:52

@Ásó[Mosó]maci: Á, csak aprádonként;D

További szép napot, Régész Úr!

Csontok helyett kívánok kis husikás csontokat inkább uraságodnak, az nem zörög:)))

S főképp nem ijesztő;)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.04.21. 15:37:17

@Donna (Cara)mba: Köszönöm.
További szép napot magácskának is!
Ja, és hogy csalja meg a királyné a királyt?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apródonként!
:-D

Marcellusca 2011.04.21. 15:46:49

@Donna (Cara)mba: Még szép!!! :)))

De csatlakoznék Maci kollégához: az IGENt sokkal jobban szeressem. :DD

Örülök, hogy sikerült kicsit felvidítanunk, Mia Donna! :DDDD

Donna (Cara)mba 2011.04.21. 15:49:25

@Ásó[Mosó]maci: Belátom, én térítettem ilyen irányba a beszélgetést. Szánom-bánom:(
Most jól megkaptam:(

Így vitázzon valaki egy régésszel...

Aki bármit is mond, az úgy stimmt, hisz a holtak már nem cáfolják meg:))))

Donna (Cara)mba 2011.04.21. 15:54:52

@Marcellusca: Ó, a szoknyapecérünk:)))

Óriási vagy udvarlásban.
Ezért szeretünk.

No, cserébe jó szivedért, kívánok sok szép szöszit, barnát, vöröset még az életedbe, csak úgy, mellesleg, stand-by állapotnak:)
Mert a főfeleség az mindig főfeleség, és Te ezt tudod.

De egy-egy szép szó, huncut tekintet adható néha másnak is, marad ott még elég a főfeleségnek is:)

Á, tényleg: neked hárem kellene:)

Elbírnál akár 20 nővel is:)
Csak a fizetésből nem futja, ugyebár...
Sok nő, sok kiadás:(

Marcellusca 2011.04.21. 16:10:42

@Donna (Cara)mba: Hát ez az. Az a K pénz. :(((

Egyébként szívesen lennék valami gazdag ókori római (ehhh, az a fertő, nincsenek gátlások) vagy módos hárem tulaj (kényeztetném és kényeztetnének a hölgyek). :DDDD

De, hát marad a "szomorú" valóság.
Persze itt is lehet játszadozni, csipkelődni, évődni, flörtölgetni. :)
De csakis módjával! :D

Donna (Cara)mba 2011.04.21. 16:14:34

@Marcellusca: Módjával, ja...

Sohase búsulj: jön még borúra ború;D
Addig is: éljünk ezerrel:)

No, elmék kis időre én is.

Remélem, betoppan valamelyik jányka és elkényeztetget kicsit:)

guma 2011.04.21. 17:48:33

Sziasztok Lányok, Fijuk! D

Azért lett egy kis élet a kocsmában, még @Conv: is beszólt 3 (három!) szót. xD

Bezzeg Kartal és Lee se...

guma 2011.04.21. 17:52:35

És Arlequin se nézett be?!
Pedig...

guma 2011.04.22. 07:09:39

További szép napokat kocsmázók! :)
süti beállítások módosítása