He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

hangok, dobok, csövek, zene kavalkádja...

2011.04.19. 15:51 guma

10 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr32839247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kartal (rezervált) 2011.04.19. 16:05:02

ezt honnan vetted? tudod mit kerestem én ezeket a faszikat? és nem találtam. erre Te így putty... :)))

guma 2011.04.19. 16:43:13

@Ásó[Mosó]maci: aranydrága MACI! :)))

már megszokhattad-e rövid ismeretségünk alatt, hogy amit tudok, sem tudok - ha írásról van szÓÓÓÓ! DDDDD

ráadásul itt azt a maradék eszem is elvesztem köztettek mindig. D
hogy is tudnék ilyen "semmiségre" is figyelni ilyen csapatban!
(a lépést sem bírom tartani, ha jó kedvetek van... DDDD)

Kartal (rezervált) 2011.04.19. 16:45:23

Ezek végre az őrült zseni kategória :)))

guma 2011.04.19. 17:06:24

@Kartal (rezervált): akkor az első szám neked, eredetiben!

első alkalom volt, hogy szintetizátort használtak, és sosem jelent meg kis lemezen... :))

www.youtube.com/watch?v=SCNeVHv3Mlg

Kartal (rezervált) 2011.04.19. 17:23:09

@guma: ezek nem is kopaszok :D
Ilyen jól ismered őket?

guma 2011.04.19. 17:28:17

@Kartal (rezervált): á, dehogy.
bár az én fiatalságom hozzák vissza, és beugrik sok minden ami nektek történelem... D

így ha valami tetszik rákeresek és "eltévedek" eszméletlen helyekre.

akkor a számról még egy érdekesség!
akkor egy 12 éves tornász 20 dollárt fizetett USGF (US Torna Szövetség) - nek, hogy engedélyezzék a gyakorlata alatt a számot, mert addig versenyeken csakis komolyzene részletek szólhattak!

guma 2011.04.19. 17:33:40

@Kartal (rezervált): ja és te is ismerheted, mert vagy 20-30 filmben felhasználták, plusz számtalan reklám zenéje lett.

guma 2011.04.19. 17:55:44

@Kartal (rezervált): hehehehe!
tudtam, hogy te is a fiammal lehetsz egyidős (, csak tudod nekem valóban 10, de majd 20 évvel fiatalabb haveri köröm is van, még most is, és ők ellátnak minden jóval és "rosszal").

qva jó! imádom őket, és üvöltöttem a gyerekeimmel és a csapatommal, meg roptam rá én is...
úgy főztem és csináltam bármit otthon, hogy ment a zene és ráztam egy kicsit közben.

szerencsére sok-sok fiatallal melóztam és ott (ügyeletben vagy meló végén pl kocsira várva) ez program volt!

daru bevizsgálás közben (fent a magasban a fahangom sem érdekelt senkit D), na ott míg mértük a berendezéseket, vagy a villamos szerszámok vizsgálatánál (ami csupa rutin volt) ne tud meg mit műveltünk!
süti beállítások módosítása