He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

ma is! :)))

2011.04.18. 05:40 guma

a napod még így is indítható: 

10 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr992835287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.04.18. 16:42:49

11-kor jóreggeltezni! Hisz az már majdnem "féldél". Ejj, ez is biztos ilyen szarvasi szokás!

:D

guma 2011.04.19. 00:04:10

csak nem "táborozni" mentettek? :)

esetleg más "csoportos" program jött képbe - akkor mára záróra... DDDD

guma 2011.04.19. 07:31:02

sziasztok! :)))

ekkora "forgalmat" azért kár csinálni... D
mi lesz velünk, ha még itt sincs élet?!

guma 2011.04.19. 08:27:21

@Ásó[Mosó]maci: DDDDDDDDDDDD

amíg?! :)))
na ezzel én is így vagyok. D

és megint tűnöm kell. (sajnos!)

(képzeld elbacták a gipszelést! LE kellett vágni. Igen ám de mivel az ő hibájuk az új gipsz e zsebükre ment volna, a gyerek meg szó szerint az ájulás határán volt, mert vénát szorítottak el.
így a szétfűrészelt gipszet kötszerrel 1 és 2cm-s hézaggal kötszerrel rögzítették!
na nem mesélek a napjaimról, mert rosszul lesztek!)

guma 2011.04.19. 09:06:04

@Ásó[Mosó]maci: köszi! :)

átadom.
most rohanok...
nem tudom mikor leszek, de leheljetek már egy kis élete! D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.04.19. 10:04:12

@guma: Úúúúú! Ilyen gipszes sztorim nekem is van akkoriból, mikor kitört a bokám. Bár ott én is benne voltam, hogy természetes ösztönnel, mikor már a lábamat úgy éreztem, hogy bírja, járni kezdtem rajta. A gipsz meg nehezen viselte a súlyomat. :D Én meg mehettem a kórházba leszedetni, mert a repedéseknél bevágott. De nem is kaptam vissza. Doki meg engem vont kérdőre, miért hagyattam begipszeltetni. Nagy LOL volt.
süti beállítások módosítása