He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Dankeshane

2011.04.14. 19:25 miről van itt nagybasz0

6 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr332826491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.04.15. 20:54:07

Donna! meglepsz. :)

akármilyen és akármekkora baj volt a Mérnők zenéjére mindig "lecsaptál"... D

talán nem tetszik a fülbemászó dallam? :(
nahát...

Donna (Cara)mba 2011.04.16. 09:30:52

@guma: Dehogynem, nagyon is bírom:)))))

Jó a képi világa is, a Mérnök még ezt is úgy megleli...
Nagyon bírom a Mérnök stílusát, csak éppen most megdögleni sincs szinte se időm - na meg kedvem se - csak valahogy annyira összejöttek megint a dolgok:(

Mára se ígérekezik túl lazának a napom:(

guma 2011.04.16. 11:26:24

@Donna (Cara)mba: :)

sajnos így vagyok, én is.
tűnők is megint...

@miről van itt nagybasz0: sikeresen fejbe vágtál...

szerettem volna valaki mellett megöregedni!
nem tudtam megvalósítani.

most a fiaimnak épp meséltem, hogy talán 1 hónapja úgy gondolom - én amit lehetett megtettem a földön...
befejeztem tisztességgel mindent, ha távozom - csak ők vigyenek el valami szép nyugis helyre (ne temetőbe) és ott egy fát ültessenek fölém majd.
lehet, hogy majd így valakinek még egyszer adnak valamit "ágaim".

de nektek még annyi mindent meg kell oldani, és kicsit szebbé kell tenni a napokat.
akármennyire igaz és szívbemarkoló ez a dalszöveg - engem csak lebénít jobban, és rögzít egy "fájdalmat".
nem segít tovább lépni (élni), mert lüktet és visszhangja van agyamban, szívemben...

Marcellusca 2011.04.16. 18:42:10

@miről van itt nagybasz0: Huhhhh!
Nagyon ütős és nagyon igaz szöveg.
süti beállítások módosítása