He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Bolondok hajóján - NEM "áprilisi" összeállítás...

2011.04.05. 06:41 guma

Csak nektek! - rendhagyó szerkesztés, mert pár perc "jó és szép  hangulatot, érzést" szeretnék adni. :)

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr332787327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.04.05. 10:20:10

@Marcellusca (I'm NOT happy already): szia! :)))

??????????????
miért?
szöszi? v más miatt?

Marcellusca 2011.04.05. 12:00:29

@guma: Miért, miért?

Ne értetlenkeggyé mán! :)

Háppersze. :P

Marcellusca 2011.04.05. 14:06:25

@guma: @Ásó[Mosó]maci: Ja, ja. :(

De majd nézek valami fekete vadmacskát. :DDDD

Horizont 2011.04.05. 14:52:11

@Marcellusca (I'm NOT happy already):
Kérek egy fordítást:DDDDD Mi van a nevedben???

Marcellusca 2011.04.05. 15:40:52

@Horizont: Már NEM vagyok boldog. :(

Horizont 2011.04.05. 16:04:19

@Marcellusca (I'm NOT happy already):
Nahát mi van veled te férfi? Ilyet nem mondunk, és nem teszünk a nevünkbe! Persze vannak hullámvölgyek, de te egy FIATALEMBER vagy egy szép családdal, munkahellyel, és akinek egy ilyen édes nagy fia van az meg se mukkanjon:))))

Marcellusca 2011.04.05. 16:52:27

@Horizont: Azé' nem vagyok ám én annyira elkápicsorodva! :)
Lásd: @Marcellusca (I'm NOT happy already): :DDDD

Csak egy dal szövegét tudom idézni (mint Donnának):
‎"Bolond volnék, ha búsúlnék;
Ha a búnak helyet adnék.
Én a búnak utat adok;
Magam pedig vígan járok."

xDxDxD

Marcellusca 2011.04.05. 16:55:40

@Horizont: Ja, és találós kérdés:
Az idézet (@Marcellusca (I'm NOT happy already): ) melyik dalból van? :D

Horizont 2011.04.05. 17:09:49

@Marcellusca (I'm NOT happy already):
Bevallom nem tudom miből van! Kiborítsz ezekkel a szöszikkel+ fekete vadmacsekokkal! Tudod a női szolidaritás beindul!:DDDD

Marcellusca 2011.04.05. 17:14:48

@Horizont: Tudom. :)
Mit gondolsz, miért "húzlak" vele, Horizont "néni"? :P

www.youtube.com/watch?v=84WsADpBWEw

Horizont 2011.04.05. 17:40:05

@Marcellusca (I'm NOT happy already):
Te kis piszok dög:DDDDDDD
Különben meg csak óvnám a boldogságodat:)))Tudnék mesélni sok boldogtalan megzakkant pasiról akik későn bánták meg......Erre a témára nagyon rá tudok cuppanni:))))))Bocs.

Marcellusca 2011.04.05. 17:42:44

@guma: Hehe!
Ez kimaradt:

www.youtube.com/watch?v=q1UTQyFy3mw&feature=related

Jaaaaaj, van itten másik szöszi, meg barna, meg fekete még vörös is. :DDDD

guma 2011.04.05. 17:48:29

@Horizont: nagyon szeretem, ahogy "ugrasz" a témára! :)
még én hajlamos vagyok ilyenkor, téged cukkolni! BOCS!

@Marcellusca (I'm NOT happy already): én a könnyeimen keresztül hagytam neked is "vadászást"!

de látom már benned sem bízhatok!
tőlük is van egy variáció! PPPP (igaz nem a legjobb...)

www.youtube.com/watch?v=UvACaFCW8C0&feature=related

Marcellusca 2011.04.05. 17:50:18

@Horizont: Nincs is ezzel semmi probléma.
De, nehogy azt hidd, hogy én annyira más véleményen volnék!

Egyébként meg mutass olyan embert, akinek az életében nincs olyan dolog, tett, amit később nem bánt meg!
Szerintem ilyen nincs.
Csak a hibák/hülyeségek nagyságában van különbség.

Úgyhogy vigyázzatok, Leánykák, mer' itt a tavasz és vagyok, gyüvök! :DDDD

Marcellusca 2011.04.06. 15:57:11

@neccharisnyás útonálló: Locsolok (locsolnék) én, nem csak húsvétkor! :D

Marcellusca 2011.04.06. 16:00:30

@neccharisnyás útonálló: Ja, remélem azzal tisztában van, Kisnaccsád, hogy magácskát bármikor, bárhogy, bárhol meglocso'nám?! :DDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.04.06. 16:20:29

@Marcellusca: No, hát csak visszagyütt az
úr kedve! :DDDD
Az ilyeneket meg majd akkor, mikor én is megjelenek ilyen -ma nem volt kedve magát kisminkelni- -csokira vágyom- meg hasonló végű nickekkel. Maga komisz! :D

Marcellusca 2011.04.06. 16:53:57

@neccharisnyás útonálló: Mos' mé' ollan nagy baj, hogy tudatni szeretném a világgal, főleg ösmerősökkel, ha éppen jó, avagy sz@r napom/napjaim vannak? :)
Legalább mindenki tuggya, hogy mé' vagyok hülye/retardált/idióta/nemgondolkodó (megfelelő rész aláhúzandó! :D) aznap. :P

Egyébként meg: jogos. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.04.06. 17:18:18

@Marcellusca: Mé gond? Me' csak szánalmat meg sajnáltatást akar kicsikarni az arra fogékony nőneműekből. Derék férfiember büszkén viselje az életet. (különben még a végén azt hiszem, az évi 360 napot menstruáló hímnő fajtából való)
Hangulatjelentést meg majd én közlök, mikor rajtam van a havi hiszti. Elővigyázatosságból, hogy önhibáján kívül ne harapjam le az erre abszolúte vak ellenkező neműek fejét. Úgyis remekül bírnak házhoz jönni a pofonért.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.04.06. 17:26:13

Basszus, de felhúztam magam Mandineren azon a sok beszari jancsihuszáron! Ááá..... és akkor még én vagyok a szemét, hogy a magam megvédésében elsősorban magamra számítok? Ilyen alakok között ez csoda?

Marcellusca 2011.04.06. 17:58:05

@neccharisnyás útonálló: OK, megdumáltuk. :)))
De kikkkkérem maganak, hogy az ollan meteorszexuális, sefijjúselány, ill. kicsitfijjúkicsitlány kategórijjába akargyon besoro'ni! :DDDD

Marcellusca 2011.04.06. 18:00:27

@neccharisnyás útonálló: Nem tudom, miről van szó, de azt állapítottam meg, hogy elszaporodtak a hülyék.
Vagy már bárki vehet számítógépet és lehet internete.

A múltnap szorokinon akadtam ki (ismét) és nem sok hiányzott hozzá, hogy megint leseggfejezzem. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.04.07. 12:55:40

@Marcellusca: Bőcsészfijúnak híják szakberkekben. Kiskorú verziója meg az emós.

Erről a bevezetendő kötelező 3 hónapos v. mennyi sorkatonai kiképzésről szóló irományon akadtam ki. Jobban mondva az alatta firkálókon. De egy ilyen magafajta katonaviselt embernek nem magyarázom az álláspontom, hisz egyet értenénk.
süti beállítások módosítása