He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

csak úgy... :)

2011.04.05. 20:25 guma

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr292802874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.04.05. 22:10:36

@Marcellusca (I'm NOT happy already): köszi! :))

sikerült ( a lányokat látva ) átlendítened mai napon...
talán még aludni is tudok majd!
(csak az a holnap!
azon legyek még most túl valahogy...)

guma 2011.04.05. 22:37:48

@Marcellusca (I'm NOT happy already): ja és toldaléktól szabadulj meg!

nem szabad a szavakkal "játszani"! :)
még rád tapadnak.
nagyon jó az a MARCELLUSCA "natúrban". DDDD

Marcellusca 2011.04.06. 10:36:28

Reggelt!

@guma: Na, jó. :D
/Gondolkodtam mán rajta. :)))/

guma 2011.04.06. 11:51:00

NAPOT!

@Marcellusca: minyámás! :)
így szeretünk igazán. DDD

bocsánat de ezt nem hagyhattam ki - felülírtalak, mert személyes ügy is nekem!!! xD

nálunk most "együtt van itt" a születés és a ....

Donna (Cara)mba 2011.04.06. 12:40:53

@Marcellusca: Így a jó!:)

MARCELLUSCA CSAK EGY VAN, és hol happy, hol kevésbé happy, de alapvetően egy szeretnivaló hapsi;D

Donna (Cara)mba 2011.04.06. 14:49:06

@guma: Azok a pontok, azok, hogy mi van együtt nálatok...mire gondoljak?
Gyanítom, nem tartozik rám:(

guma 2011.04.06. 14:59:59

@Donna (Cara)mba: nem azért mert nem tartozik rád! :)

csak nehéz egy szülinapi jó kívánság mellett az ellenkezőjét említeni is...

a fiaim most rohangálnak - hogy ne kelljen nekik leutazgatni mindennap, holnaptól én fogom ezt tenni...

ma meg csak nézek ki a fejemből, és néha bekukkantok ide!
fura az élet és még furább dolgokat produkál!

küldök egy levelet, ha megígéred nem ájulsz el vagy robbansz fel!
én is ma kaptam, de szíven ütött!

Marcellusca 2011.04.06. 15:59:17

@guma: Ilyen az ÉLET. :(

Nálunk meg holnap lesz temetés.
Egyik nagynéném.

Donna (Cara)mba 2011.04.06. 16:51:18

@guma: Megígérem! Mindjárt meg is nézem!

Donna (Cara)mba 2011.04.06. 17:14:08

@guma: Azt hiszem, szavatartónak ismernek, akik ismernek.
De most nagyon nehezemre esik megállnom adott szavam: tudniillik, hogy nem robbanok ki/fel/szét, etc.

Hosszú jeremiádáknak elmúlt az ideje...

Én már egy ideje saját magam vagyok - saját magam világképével, véleményével, nem érdekel SEMMILYEN oldal.
Vannak rögeszméim, azok valszeg megmaradnak.

Ha fiatal és bátor volnék, most bozótharcos volnék...

Te átélted, amit átéltél, én átéltem egy kemény és egy puha diktatúrát és 20 év újbóli eredeti tőkefelhalmozást: mert ez az elmúlt 20 év az volt.
Csak én hüjjjje vagyok.
Rebellis hüjegyerek.
Az is maradok.

De EGYEDÜL. Hagyjanak békén, ott üvöltök, ahol kedvem tartja, azt amit kedvem tartja, amíg el nem visznek.

ÉN A HÁZAM NEM ADOM!!!
Azt is tudom, miként NEM ADOM! Ha beledöglök, AKKOR SEM!

Nekem nem kell menhely, miután végigdolgoztam az életem, és az állam elpakol - mint egy ócska bútort - egy olyan lakásba, amit visszabérlek. Aminek a kamatokkal már gyakorlatilag az egész árát kifizettem, csak éppen shortolt vagy long termre játszott a pénzemmel bank=állam.

Arról, hogy nincs melóm,megrendelésem, csak adóm, ki tehet? Hogy a KSH UGYANAZON a napon korrigálta az első negyedév hivatalos 30 ezer fő munkanélküliek számát?
Ki az istennek a nyila tartja el ezt a qrva államot???

A bérletet is csak fizetésből lehet fizetni, nem? És aztán majd öregkorára az ember hurcolkodik egy bőrönddel a szeméttelepre, majd a temetőbe?

Én nem kértem a Fideszből, mert megismertem én őket már korábbról.
Ma már nem kérek SENKIBŐL!

Majd ha lesz egy hiteles, alulról épitkező erő, majd, talán...
Vagy soha.

Na, itt most lelépek a Fórum Romanorumról, beszéljenek az okosok, a cézárok, szenátorok és klienseik.
Most ennek van ideje.

De lesz még másnak is ideje - még akkor is, ha én nem érem meg.

Mo-on nem volt forradalom, nem történt semmi. Csak a látszat csal olykor.
Hogy volt egyszer egy Antall, aki dumálgatott?
Na és?
Én is dumálgatok.

Donna (Cara)mba 2011.04.06. 17:18:49

Na, mék egy kicsinyég füvet nyírni:(

Beleadom a dühöm legalább...
süti beállítások módosítása