He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

egy vers sorai csendültek meg bennem : "ha megszeretlek"... :)))

2011.03.30. 08:48 guma

Van amire vigyázni kell...

Rajtad is, rajtam is  múlik : mit ér az élet és ad e szépséget!

Bujkálni kell, vagy vállalni a tiszta örömet, gondolatot jó zenét egy kis feloldódást még ha ez egy szűk körben valósul is meg. Nagyon fáj a tiszta szavak, gondolatok hiánya, kibeszélése. Értékek kiforgatása, ütemezése, "testre szabás". Valóban így kell lenni? Valóban ez marad emberi kapcsolat alapja? Szerelem és barátság, közvetlen nyílt beszélgetés csak ennyi? (Sokszor készültem megosztani egy - egy gondolatom. Most pár verssel pótlom felétek. Mert nem éri meg szótlannak maradni - még ha félre is értenek, vagy kilátástalannak tűnik a tiszta szó! Szerintem mindig van akiért, akikért ezt is érdemes bevállalni, mert hiányuk fájni tud...) Tőletek sokat kaptam, (szétszórtságom miatt nem is igen tudtam viszonozni, ami néha kedvem szegi) akkor is van ami számomra sokat ér nap mint nap... A gesztus. A szó. Egy - egy hangulat...   Mert az élet (tapasztalatom szerint, ha hiszed ha nem) : csak ennyi!

gondolatok, érzések ráadása :

7 komment

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr232784073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2011.03.30. 10:11:57

Nem vagyok verselős típus, de a Majomországot kidobtam a VB-re. :)))

Köszi, hogy lophattam. :DDDD

guma 2011.03.30. 15:40:06

@miről van itt nagybasz0: így menekülök...

magam alatt vagyok (ne a szomszédhoz küldj! D)

miről van itt nagybasz0 2011.03.30. 16:14:20

@guma: Akkó én mán nem tom, hogy hol lehetek, régen volt, ho' magam alatt voltam, de azóta sokat rosszabbodott a helyzet! :D

guma 2011.03.30. 20:40:24

sehol senki?

Donnát a versek sem csalták elő? :(
Necc sem kukkantott be! :(
Horizont és a fiúk csavarognak! :(

pedig @Marcellusca (I'm happy): jobbnál jobb számokat is szórt a kocsmába...

guma 2011.03.31. 10:10:27

reggelt!

oda sem megyek, csak küldök valamit Maci! :)))

(vigyázzzzzzzz 3-nál eldobni! DDDDD)

www.youtube.com/watch?v=TpvY2STNAJ0&feature=fvwrel
süti beállítások módosítása