He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

No de most őszintén

2011.03.29. 23:21 Conv

miért kellene , hogy nektek jobb legyen mint nekem? 

Miért éreznétek akár csak egy kicsit is jobban magatokat mint én?

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr982783684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.03.30. 07:22:48

JÓ reggelt minden betérőnek!

CONV : na de URAM! :))))

ki és mi tüzelt fel ennyire, hogy erre fanyalodj? D
(hű majdnem mást írtam, na de nőiességem visszafog.... LOL)

(ja és én is sajnálom, hogy az alkotmányozásról olyan szétszórtan megy a duma...)

Marcellusca 2011.03.30. 07:55:38

Reggelt, Népek!

Ez borzalom. :(
Nem baj, hogy 1 perig sem bírtam nézni? :D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.30. 09:11:53

@Marcellusca (I'm happy):
én az első 30 másodpercben lefagytam és kénytelen voltam végignézni, mozdulni sem tudtam. :)

áh, rákattintottam egy shortlinkre és ide vitt. rendesen leamortizálta az agyam, és gondoltam ha már engem rongálnak, bosszúból mindenkit kinyírok :)

hát el kell menni a tízezer alkotmányozós fórum valamelyikére és ott csak arról megy a vita. van olyan ahol 12 ezer komment van a témában. összeseégében, tartalmilag ugyanaz a 4-5 csak különböző variációkban :)

guma 2011.03.30. 09:26:47

@Conv:
én meg röhögtem, hogy min élvezkedsz! :)

pont minket?! DDD
(mit vétettünk?)

Marcellusca 2011.03.30. 10:07:16

@Conv: Asszem elérted célodat. :)))
Nekem sem lett jobb. :P
Ez a klipp, feldolgozás bűntet! :D

miről van itt nagybasz0 2011.03.30. 10:16:51

Esküszöm, ez a klip olyan mint a magyar foci, be kéne tiltani! :D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.03.30. 13:14:19

Napot!

Én nem merem megnézni. Nem akarok lefagyni, ma még van dolgom :-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.30. 14:54:29

@guma: mindenkit.
ez az állatot hozza ki az emberből. ez a klip maga az őrület kvintesszenciája, fertőz, rákot okoz és minden evolúciós gátlást kisüt az elmében :)

guma 2011.03.30. 15:15:44

Drága, drága @Conv:! :)

én napok óta állat vagyok...
(már említettem, de talán nem hiszed én átugrok ilyeneket, ám ha ti teszitek be akkor energiát szánok rá, s megnézem!
kínomban röhögtem, mert ez nem a szokásos csibészséged volt! :( D
mindig "meglepsz" valamivel!)

más : SEGÍTS! Nézd már meg kik ezek a hülyék!

egyszer tanácsoltad küldjem el az ürgét valahova, aki írogat!
megtettem - na azóta rendszeresen ír (én nem), hogy jó a humorérzékem.... :(
és más hülyeséget,(tegnap már ezt!)

Margit! Holnap mutatnék Önnek egy lehetőséget.

Kedves Margit!

Weiser István vagyok, az Agresszív mikulás,
a Besenyő István a Fociról, valamit a Cigányáldás
virus-marketing kampányok alkotója.

Először is szeretném megköszönni,
a fenti kampányokban történő aktív részvételét,
és remélem a továbbiakban is számíthatok közreműködésére.

Én jelenleg még elég keveset tudok Önről, mindössze annyit,
hogy van humorérzéke, de fogadok, hogy Ön se hallott még rólam,
úgyhogy 1:1 az állás. :) Amúgy online marketinggel,
weboldalak profittermelő képességének növelésével,
tanácsadással, tanítással foglalkozom.

Holnap egy különleges kampányban veszek részt,
ezért gondoltam itt az ideje, hogy személyesen írjak Önnek,
amennyiben érdekli a marketing, vagy értékesít valamilyen
terméket vagy szolgáltatást online vagy offline formában.

Ha a fenti téma érdektelen az Ön számára akkor
nem is fárasztanám tovább, kérem ezt a levelemet törölje!

Amennyiben viszont érdekli a marketing-tudomány,
úgy had küldjek Önnek egy különleges lehetőséget,
amely Magyarországon egy különleges kezdeményezés.

A Marketing elég összetett téma, felöleli a szövegírás, a hirdetés,
a filmezés, a fotózás a weboldalkészítés tudományát stb.
Minden területnek meg van a magyarországi mestere.
Ez a Magyarországi TOP 20 szakértő összeállított egy csomagot
kísérleti jelleggel a legnépszerűbb marketingkönyvekkel és
hanganyagokkal abból a célból, hogy segítsünk felismerni
a marketing jelentőségét.

Mivel egyike vagyok ezeknek, így lehetőségem van Önnek
ezt a csomagot önköltségi áron rendelkezésére bocsájtani,
amennyibe érdekli a téma.

Részletekkel holnap reggel jelentkezem!

Baráti üdvözlettel:

Weiser István
webvizionista

ui.: Ha van olyan ismerőse, akit érint vagy érdekelnek a marketingtudományok,
akkor megtenné hogy elküldi neki a holnapi levelem?

de még jött újabb ismeretlen hülye oldal ahonnan rendszeresen jelölgetnek, pedig nem hallottam létezésükről és soha egyszer sem mentem feléjük!

Tibor üzenetet küldött neked...

See this email in English, Deutsch, Français, Italiano, Español, Português or 20 other languages.
Tibor üzent neked...
A feladó nevét és az üzenet tartalmát csak te láthatod. Badoo-postafiókodból rögtön válaszolhatsz rá, vagy akár törölheted is. Kíváncsi vagy, mit írtak neked? Kattints ide:

Olvasd el üzenteidet...

Ők mind türelmesen várnak rád:

Laszlo
Szombathely, Magyarország Tündi
Irsa, Magyarország

Dr.Muco
Irsa, Magyarország

Ha a fenti link nem működik, kérjük másold át böngésződ címsorába:
eu1.badoo.com/0226382723/in/iYR.azIcj-A/?lang_id=36

Ez egy automatikus e-mail értesítés Tibor üzenetéről. Ha nem neked szól az értesítés, kérjük hagyd figyelmen kívül, és nemsokára törlődik rendszerünkből.

Üdvözlettel,
A Badoo csapata

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.30. 15:21:49

@guma: hát, ja :)
ez az ára annak, ha valaki mindenkinek továbbítgat leveleket, mindenféle teszteket töltöget ki, mindenféle levelezőlistákra felíratkozik :)

tedd spambe a feladót oszt jóvan :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.30. 15:23:49

@Conv:
jah és ezt nem neked írja, azt sem tudja, hogy a világon vagy :)
ez egy automata körlevél, amibe a levlistáról a rendszer automatikusan beilleszti a címzett nevét :)

miről van itt nagybasz0 2011.03.30. 15:30:50

@guma: Ilyen xarokat én is kapok, elég ha küldtél, vagy csak neked küldtek e-képelapot, vagy valamilyen hüle meghívót akármilyen közösségi oldalra, és már zúdul rád a szemét, hallgass Conv-ra!

guma 2011.03.30. 15:33:55

@Conv: nem töltögettem semmit - de valóban sok embernek adtam meg a címem!
három helyre beírtak tagnak a volt kollégák, még kilépni sem tudok, sőt az iwiwen is csak a szülinapom tudtam eltüntetni, amit azért tartok mert a kis kollégáim raktak fel, de senkit nem jelöltem vissza sokáig, és most sem teszem - de ott sem tudom pl, hogy szüntessem meg ha azt akarom.)

most tanulok tőletek és nyitva egy új fiókot csak valóban pár ember kapja meg, mert elképesztő ami zajlik mostanában...
(NEM tudom hol a spam és a gmail fiók még annál is ismeretlenebb számomra, kísérleti stádiumban vagyok teljesen!)

guma 2011.03.30. 15:37:32

@miről van itt nagybasz0: szia! :)

ja képeslapot azt kapok sokat!

csillagom, hogy hallgassak, ha azt sem tudom hol a spamgomb - jó majd este böngészek!!!

most azon lepődtem meg, hogy Maci írt a gmailon, és kiderült meghívtam dumára.
ÉN aki azt sem tudom hol kell ott dumálni...
(nem röhögni a hüjén!)

guma 2011.03.30. 15:38:22

@Conv: :) aha!

már meg is nyugodtam... DDDDDDD

Marcellusca 2011.03.30. 15:41:52

@guma: Tennap éngömet is meghíttál gmailos dumcsira. :)
Csak émmeg mán elfelejtettem a jelszavam, osztán nemtok beléje lépni a fiókomba. :D

miről van itt nagybasz0 2011.03.30. 15:44:11

@guma: A gmailen amikor belépsz látod a leveleket, minden levél előtt van egy kocka amit kilehet pipálnyi, vagy a már megnyitott levelet, "ez spam" feliratra kattintasz és kész, beteszi spambe, és talán ezek után, már mind odamegy ami attól az illetőtől jön!

Marcellusca 2011.03.30. 15:50:20

@miről van itt nagybasz0: Úgy, úgy.

Oszt' emiatt maj'nem lemaradtam a kötelezőm befizetéséről. :(
Mer' aza hüjjje biztosító kűdözgette a "hírleveleket", meguntam, egyet spamnek jelöltem, osztán, mikor kűtték azt a mélt, hogy hova, mikor és hogyan köll fizetni, automatice dobta a spames mappába. :)
Még jó, hogy kukázáskor azé' belenéztem. :D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.03.30. 16:15:00

@guma: De azóta sem dumálunk :-(

:-DDD

Elkezdtem nézni ezt a szart, és rájöttem,hogy nagyon szar. Annál is szarabb, mint gondoltam.

Így felvidítalak titeket egy sokkal jobbal!

www.youtube.com/watch?v=Oe3FG4EOgyU

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.03.30. 16:19:09

@Ásó[Mosó]maci: sní-sna-snapí snapi-snapi-snap...
őőőőőő.... akarom mondani, ezért ez is képes összeszorítani az elmét mogyorónyivá :)

Horizont 2011.03.30. 18:40:23

Hát ez egy gusztustalan hülye picsa! Már bocsánat, de borzalmas volt.

guma 2011.03.30. 19:08:13

@Ásó[Mosó]maci: ?)
nyertél, jobb mint amit @Conv: betett! DDDDD

(de mi ez a krokogyil mániátok??? D)

DUMÁLNI NEM TUDOM, HOGY KELL (fentebb már írtam, még azt sem tudtam, hogy benneteket ilyenre csábítottalak! DDD)!

majd tanulgatom - ami késik nem múlik...

guma 2011.03.30. 19:13:18

@Marcellusca (I'm happy): aztabetyár! :))))

egy óriási buli, majd nagy balhé...
életem egyetlen rendőrségi kihallgatását hoztad vissza emlékeimbe... DDD

Marcellusca 2011.03.30. 19:20:54

@guma: Na, bazzzz, émmeg csak fel akartam dobni egy kicsit a hangulatot. :(

Azé', remélem nem túl rossz emlékeket ébresztettem! :D

guma 2011.03.30. 19:36:27

@Marcellusca (I'm happy): feldobtad! :)))

isteni számok, imádom őket. DDDD

különben is mindenhol, mindig igazoltattak, aztán magyarázkodhattam, hogy nem én javítottam bele a személyimbe amit 14 évesen elváltként kaptam.... D

az meg egy óriási buli volt.
egy zenekarral (akkori srácom és munkatársam) mentünk a szomszéd falúba TSZ buliba.
a zenekarnak óriási tábora volt és a szüreti bálon több városi volt mint falusi.
17 sem éves voltam (utolsó éves nasis, de már két műszakban állományban dolgoztam!)
egy srác kicsit erőszakos volt (nem elég, hogy cigire gyújtott tánc közben) még ki is akart vinni "beszélgetni" erővel, mire én ott hagytam a placcon...
igen ám de bandafőnök volt és ezt a sértést nem tűrhette.
a barátnőm ismerte és előtte vele táncolt, odament hozzá és pofon csapta.
látnod kellett volna volna ahogy a srácok hangszereket eldobva ugráltak le a színpadról - tömegverekedés, stb
buli vége!
rendőrség, nekünk meg nem volt kimenőnk!
na a többit elképzelheted... DDDDDD

Marcellusca 2011.03.30. 20:14:09

@guma: Hát, az más világ volt. :( :DDDD

Ezt pedig küldöm a fel-feltűnő, majd köddé váló Kislyánynak:

www.youtube.com/watch?v=HMcHbh6HBDk

xD

A másik tüneménynek meg:

www.youtube.com/watch?v=5UKI1xVEEHk&feature=related

Marcellusca 2011.03.31. 09:58:54

@Ásó[Mosó]maci: Gerrelt!

Há', vaze, Neked sem a szomszédod a hüjjje! :DDDD

Marcellusca 2011.03.31. 10:03:59

@Marcellusca (I'm happy): Na, úmmeg zavarodtam @Ásó[Mosó]maci: -nak köszönhetően, hogy már írni sem tudok. :P

Szóval: Reggelt! :D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.03.31. 10:30:41

@Marcellusca (I'm happy): My blue jeans is Tight!
Wáááááááá ez már tényleg annyira szar, hogy már jó :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.03.31. 12:09:08

@Marcellusca (I'm happy): Ha a köddé váló én lennék... akkor köszi a nótát:)

Szeressem a régi nótákat:)
Bár ez még nálamnál is régebbi;)

De úgy eetrafáltál vele, mer' hogy most kezdtem el komojjan azon gondúkodni, hogy feladok mindent, oszt megvénülök tejjesen:(

Odajuték vala, hogy bőgök, mint a zálogos tehén (télleg zálogos vok, jelzálogos).

Pediglen de szerettem a zéletet...Olyan sokáig belülről fiatalnak éreztem magam, szerettem, ha köröttem bömböl a rákendról, imáttam a ruhatáramat, az illatszereimet, a kencéimet (nincs sok, de pont ölég vuót néköm), cipőimet, de mán nem kévánok semmit se:(
Ááááá, emmán a vég kezdete...

Puszijjjjon jól szájon helyettem a nótáért és rámdogulásodért egy angyaliszöszke:D

Marcellusca 2011.03.31. 12:50:12

@Donna (Cara)mba: Szívesen. :)

Azé' mer' nem jelenkezel még nem vagyol elfeledve.
/Ezt veheted fenyegetésnek is! :DDD/

Látom én, hogy valami nem "kerek" Nálad (meg írod is), épp' ezért próbállak kicsit felrázni. Hogy megőrizd fiatalságodat. :)))

Szóval: fel a fejjel!
Lesz ez még így se! :DDDD

Donna (Cara)mba 2011.03.31. 13:06:29

@Marcellusca (I'm happy): Na látod?:D

Tuttam én, kit szeressek rögvest a Vbőrön;DDD
Ott te voltál a zelső férfi a zéletemben;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hejjj, be szép idők is vótak azok...

Na jó, emitte-e, a retikülömben a szemföstékem:)
Kiföstöm a szömöm, oszt mán mingyán nem is réhatok, mert kiföstött szemmel - még vízálló szempillaföstékkel se - lehet bőgni:D

Röpülhet minden a fejem felől ebben a búval b..élelt velágban, ha ki van föstve a szömöm, akko' fijatal vagyok.
Mejjemet ki, hasamat be, egyenes tartás (hej, nagyanyám szegény hányszor vert hátba gyengéden bakfis koromban, hogy jány mög menyecske nem jár görnyedten, kihúzza magát, szép lögyön nékije járása meg tekéntete mosojjogjon, oszt úgy lehet férhe adni csak, vagy ha nem, akkor nagyon sok hozomány köll, ammeg nincs)- szóval mögfogadom áldott jó nagyanyám régesrégi intelmét:)

Nnna.

A Vbőrön meg te voltál az első (sajnos nem egyetlen férfi) a zéletemben:))))))))))))))

Ugyé, hogy e' nem baj?;D

Marcellusca 2011.03.31. 13:49:15

@Ásó[Mosó]maci: Hehe!
Már láttam a FB-on is. :)

Nagyon aranyosak!!! :D
süti beállítások módosítása