He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

rég volt vendégünk : a VERS

2011.03.09. 06:17 guma

Abigél és Süsü mellett írtak ilyent is...

Csukás István - Ülj ide mellém

Párban  Ülj ide mellém s nézzük együtt
  az utat, mely hozzád vezetett.
  Ne törődj most a kitérőkkel
  én is úgy jöttem, ahogy lehetett.
  Hol van már, aki kérdezett
  és hol van már az a felelet?
  Leolvasztotta a Nap
  a hátamra fagyott teleket.
  Zötyögtette a szívem,
  de most szeretem az utat
  mely hozzád vezetett.

 

Szabó Magda - Sírfelirat

Sír  Én sose jártam nélküled,
  csak most jöttem előre;
  az ifjúságod elgurult,
  azt őrzöm itt a földbe.
  A szál, mely fogta lelkemet,
  a fényes szál kibomlott,
  ne sírj, ha e kövek felé hajolsz,
  s nevem kimondod.
  Mert jössz te is. Úgy várlak itt,
  mint otthon, odafenn,
  s nem tudta más, hogy közeledsz,
  csak szívem és fülem.
  Majd rádnézek, mint annyiszor,
  hogy mit hoztál nekem,-
  ó, hozd magaddal a napot!
  Hideg van idelenn.

A versek és képek : a http://verspatika.freeblog.hu/-ról!

15 komment

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr42703567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2011.03.09. 20:18:10

Margit, ezek olyan csodás kis remekek...

Képzeld, egyiket se ismertem:(

Kösz, hogy megismertettél két gyönggyel a magyar költészet kalárisából:)

guma 2011.03.09. 20:47:19

@Donna (Cara)mba: köszönöm! :)))

jól esik a figyelmed, mert olyanokat töröltem ki, hogy ne tudd meg!
egyik szebb hangulatú volt mint a másik. :)

guma 2011.03.09. 21:50:53

kész a holnapi kaja is...
sehol - senki?

Donna (Cara)mba 2011.03.10. 10:48:17

@guma: Látod? Te is törölsz:)

Nekem meg "felhánytorgattad" a Szfinxet;D

guma 2011.03.10. 11:13:52

@Donna (Cara)mba: helló NÉPEK!

csak azért mert Mérnők-Szellem ide is Amandát tett nőnapra (!?)...
aztán halmozni akartam az "élvezeteket", amikor visszamentem (de ez legyen az én bajom.:) D)

Donna (Cara)mba 2011.03.10. 12:15:21

@guma: Nem, nem azért. Merthogy a nőnapit meg se néztem:(

A fiúk persze aranyosak voltak, hogy "nőnapoztak", de én ezen a napon kerülök minden ilyesmit.
Épp csak bekukkantottam, és akkor vevém észre milyen kötelező nagy nap van:)
Ezért gyorsan elhúztam....

Nem szeretem az egynapos "nőnapozást", "víznapozást", "földnapozást", stb., de hangsúlyozom: ez az én heppem:)
Nem kell velem törődni.
Ezer nő közül egy ha van ilyen, akit irritál...De lehet, hogy csak 1 millió, vagy 10 millió közül egyetlen vagyok:(

Szegény férjem se tanul belőle: csak meglepett egy valamilyen izé...átláccó bögrébe, valami tűzpiros izékre telepített orchideával:(
Ha valaki, hát neki ennyi év után tudnia illene:

a) utálom szívből a nőnapi kötelező virágosztogatást
b) utálom az orchideát, abszolut nem illik se hozzám, se ízlésvilágomhoz
c) utálom a műanyag színes szarral beszórt izét
d) csak a vágott virágot szeretem (kettő kivételével, úgymint szegfű és gerbera),lehet sok zölddel akár egyetlen szál is és SEMMI CSOMAGOLÁS, kis izé müttyűr masni, gyöngy, szalag, csillogás-villogás...szóval csak a virág önmagában, esetleg a zöldön kívül még fehér fátyolvirággal lazítva.

Na, szal nem láttam Amandát.
És emlékeztem, hogy pont ezt a számát már régen kitettem egyszer, EZÉRT töröltem.

Hát, ilyen prózai okok is vannak;D

Szép napot Nektek!:)

Marcellusca 2011.03.10. 14:58:57

@Donna (Cara)mba: Na, így járjon kedvetebe férfiembör. :)))

Egyébként teljes mértékben osztom véleményedet!
Mindig ezek az egynapos hülyeségek. :(
A többiben meg le se van sz@rva?
De azon az egy napon naggggyon oda figyelünk arra, amiről/akiről szól. :D

guma 2011.03.10. 18:04:36

@Donna (Cara)mba: én is ezt írtam, de nem lehet a figyelmességet kikerülni mindig! D

Különben is Zoltán mindig volt körülöttem néha 3-4... xD

@Marcellusca (I'm happy): el is várjuk! DDDDDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.03.11. 09:36:28

@Marcellusca (I'm happy): :DDD

Azzé' pusszantalak. Illetve küldök egy puszantást a csupasz mejjkasodra:)
Remélem, nem vagy csiklandós;D
Puhát, finomat, lágyat:)
Épp csak érintőlegeset:)
De lehet több is;D
Sorozat-pihe-puha pusszantás:)
Mivel nem vok a közeledben, felkérek egy fiatal Szöszit, ugyan legyen oly szíves, adja már át:)

Igazán nem nagy dolog, amire kérném:)

Donna (Cara)mba 2011.03.11. 09:39:19

@guma: Az életben dógom Zoltánnal/Zoltánokkal nem vót...

Más férfi nevek forogtakfenn életem röpke, szabad időszakában:)

Én is úgy vagyok: illő megköszönni a figyelmességet.

A magam kissé érdes módján ezt tegnap meg is tettem;D

Marcellusca 2011.03.11. 11:36:16

Helló, Mindenki!

@Donna (Cara)mba: Ó, igazán drága vagy! :)
Bár bejönne! :D
/De csak halkan súgom, mert Horizont "néni" megharagszik ránk. :DDDD/

Horizont 2011.03.14. 15:02:58

@Marcellusca (I'm happy): Na na ha késve is mindent látok mindent hallok:)))
süti beállítások módosítása