He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

az üres kocsmában legalább zene szóljon...

2011.02.16. 07:16 guma

itt pedig jó countryt találsz (amit nem lehet beágyazni)!

https://www.youtube.com/watch?v=rTbu9OUddE4&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=YIam5QYhdQs&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=003_ulzGw4I&feature=related 

8 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr372664137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2011.02.16. 10:06:44

Sziasztok, elhagyott feleim, testvéreim az ivásban:)

Itt vagyok én, ha nem is láccok:)

És mindőtöket szeretlek...
Csak fáj az élet.

Tudod, az élet súlya, a világ gondja - a la Tankcsapda:)

guma 2011.02.16. 15:06:58

@Ásó[Mosó]maci: szia!
se zene, se gól??? :) de jóL vagy?

@Donna (Cara)mba: szia! :)

szemét élet, nagyon tud fájni...
(válaszoltam, kicsit hosszúra sikeredett, de talán elnézed... D )

guma 2011.02.16. 17:25:04

@Donna (Cara)mba: irigyelek, hogy tudsz mélyen, átfogóan foglalkozni valamivel...

ne add fel!
tessék kiélni gondolataid,ismereteid színeit, virágait.
egy vita, egy csalódás ennek gátja nem lehet, csak inspirálhat a következő lépésre!

emlékszel, betettem egy filmrészletet, hogy Horizont megismerjen egy gondolkodás világát.
nem sokkal később "beszélgetett" ő is amihez valahol bekapcsolódott Conv.

na azóta imádom a pasit, (addig csak elismertem és szerettem) olyan józan tiszta érvrendszerrel több oldalról türelemmel kifejtve próbálta megértetni gondolatait, ellenvéleményét aminek sosem tudtam ellenállni és lenyűgöz...
majd csak az egyetlen elképzelt, alá egyszer sem támasztott ellenérv hajtogatása után kiszállt a vitából...
Elítélhetsz, én sokat nevettem a szellemes szövegén és a végső "búcsú mondatán", pedig nagyon komoly téma volt.

látod nem bírom befogni sosem a pofám, pedig nem tudom és nem is akarom már (lehet, hogy jó lenne!) rendszerezni és hosszabb lére engedni gondolataim.
mindenbe csak belekapok, és ha érdekel akkor (nagy néha) esetleg teszek megjegyzést és ennyi...
egyedül a kocsma a kivétel, itt csevegek, szabadon sokszor értelmetlennek tűnő módon, mert van akiktől még most is tanulhatok, és vannak akik egyenesen elvarázsolnak, lelkemhez szólnak.

vagyis vidd a komoly gondolatokat továbbra is oda. ez nem játék, ahol be kell dobni a zsetont.
ez az életed egy része és nem vonulhatsz ki az életből mert szembejött az "ízléstelenség".
annál inkább az ízlésnek is helyet kell szorítani a placcon és ebben te nem vagy gyenge!

guma 2011.02.16. 19:53:51

Marcelluska csak nincs valami baj?? :)

TE mindig beszoktál köszöni, most hol vagy? :(

Marcellusca 2011.02.16. 20:04:29

Helló, Népek!

@guma: Ma, laza napom volt. :)
Délelőtt fejtágítás, délután ügyintézés, házi munka és most értem ide, pár perce. :D

Viszont nem megy a képbeillesztés, hiába Conv segítsége. :(

De, majd kitalálok még valamit. :)

guma 2011.02.16. 20:53:38

@Marcellusca (I'm happy): JÓL van ha JÓL vagy, akkor nyugodt vagyok!!! :)
mindjárt kapsz levelet, ha odajutok!
Addig írj te Convnak _ vagy hívd fel, mint írta.
Honlapján ott a telefon... DDD

Olyan kíváncsi vagyok már azokra a fákra amikkel ennyit és ilyen régóta kínlódsz! :))) D

guma 2011.02.16. 21:54:30

na már csak Arlequin és a Szellem járt erre "régen"! :)))
Necc meg eltávot élvez! :)
Kartal csavarog a héten Wolf meg felszívódott!

jó szórakozást vagy jó éjt mindenkinek!
süti beállítások módosítása