He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

A (18+-os kifejezés)-om kivan

2011.01.28. 23:29 Conv

Bonyolultak az emberi kapcsolatok. A legbonyolultabbak a párkapcsolatok. Nem tudom azonos neműek esetében hogyan működnek a dolgok párkapcsolatban, de férfi és nő párkapcsolata iszonyatosan nagy odafigyelést kíván. Állandóak a surlódások a két nem ellentétes gondolkodása és mentalitása miatt. A gondok MINDIG (a nő szerint) a férfi miatt vannak, természetesen a férfi szerint fordítva.

  A valóság azonban nem ilyen egyszerű. Igazábol nem vagyok szociológus, de saját tapasztalataim szerint a nő kezdi a veszekedést minden esetben.

 

Az ember dolgozik mint az állat, éjjel-nappal húzza az igát, egyszer leülne egy kicsit pihenni - nem szórakozni vagy valami, hanem csak úgy ülni és nézni ki a fejéből - és a telhetetlen némber jön és nem hagyja békén.

Természetesen ha nem válaszol az ember az a baj, ha válaszol az. Ha igazat mond, akkor az végképp baj.

Esetek: N = Nő, F = Férfi.

N: - Nem dolgozol?

F: - Nem.

N: - A tévét nézed?

F: - Igen.

N: - Fura. Mit nézel?

F: - A port.

És ekkor a nő veszekedni kezd.

A Nő sosem elégedett, még akkor sem amikor azt kapja amit kér.

F: - Mit szeretnél a születésnapodra?

N: - Legyen elegáns, piros, és menjen 0-ról 100-ra 3 másodperc alatt.

Vettem neki egy elegáns, piros fűrdőszobai mérleget

És akkor a nő veszekedni kezdett.

Ha kér valamit a nő nagyon gondold meg mit válaszolsz!

Reggel a tükörben magát nézegetve azt mondta:

N: -Rettenetesen nézek ki, öreg, kövér és ráncos vagyok. Most tényleg szükségem volna egy bókodra!

F: - De a látásod nagyon jó...

És akkor a nő veszekedni kezdett.

A nő bár rendkívül kíváncsi, de csak az érdekli amire Ő kíváncsi, ám az nagyon, viszont ha Te érdeklődsz valamivel kapcsolatban, az kész katasztrófa!

Elkísértem az osztálytalálkozójára. Egyik volt osztálytársa egyik poharat a másik után ürítette ki, és alaposan berúgott.

Megkérdeztem a feleségemet, hogy ismeri-e?

N: - Persze! Együtt jártunk, és mikor vége lett, elkezdett inni, és azóta nem tudta abbahagyni.

F: - Még mindig ünnepli?

És akkor a nő veszekedni kezdett.

Nőt ne kísérd el a nőt bevásárlásra, vagy, ha elkíséred, ne gondolkozz logikusan, ne legyen a szemed előtt a megvásárolt holmik gyakorlati értéke!

Az áruházban megkérdeztem a feleségemet, hogy ne vegyünk-e egy láda sört 3000 forintért?

Azt mondta, nem, és anélkül, hogy megkérdezett volna, vett valami beauty-krémet 20 000 forintért.

F: - Egy láda sör többet segítene abban, hogy szépnek lássalak, mint a krém.

És akkor a nő elkezdett veszekedni.

Ha nyaralást, pihentető utazást terveztek, mindenképpen Ő döntse el hova szeretnétek menni, ne adj tanácsot!

F: - Hova menjünk a házassági évfordulónkon?

N: - Valahová, ahol már rég nem voltam. Te mit ajánlasz?

F: - A konyha?

És akkor a nő elkezdett veszekedni.

 

Hát így.

 

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr932622170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.01.29. 00:37:47

TE, hogy én mennyire sajnállak! :) xDxDxDxDxDxDxD
még a gyomrom is megfájdult a röhögéstől...
(ráadásul most hangosan nem röhöghetek!)

mennyire tud hiányozni szellemes szövegetek azt ez az a kis szösszenet jól példázza. :)))
a kép is szenzációs!
de csal - ezt nem gondoltam volna rólad! D

ha vasárnap elmennek a fiúk összeszedek talán egy választ, mert szerintem NEM veszekedik veled a NŐ! :)
inkább... na nem részletezem :) D

Horizont 2011.01.29. 08:40:32

Nagyon jót mulattam és sajnos sok az igazságalapja. Ennyi évesen én már beláthatom:)))Ifiasszony koromban én is sokszor mellélőttem:))) De szeretném ha születne egy blog fordított alapállásból is!! Milyen egy férfi egy párkapcsolatban??
Kösz Conv nagyon tetszett:DDDD

Marcellusca 2011.01.29. 10:25:15

Reggelt, Mindegykinek!

Ez jó. :)
Méltán példázza, hogy a férfi nem tud igazából megfelelni a nőnek, mert neki semmi sem jó. :D

Ha őszinte vagy az a baj, ha hazudsz, füllentesz az a baj. :DDDD

Horizont 2011.01.29. 10:36:49

@Marcellusca: Nem, nem tévedsz ez nem arról szól! Az más kérdés, hogy a férfi ezt érzi:) Sajnos, most nem tudom kifejteni, mert főznöm kell:)

Marcellusca 2011.01.29. 10:40:12

@Horizont: Nehogy komolyan vedd már! :P

Tudom, hogy nem egyszerű a párkapcsolat, mint olyan. :)

Sokszor nem tudjuk, mi a jó válasz. :D
Nem szándékosan bántunk benneteket, hanem azért, mert "érzéketlenek" vagyunk. :DDDD

Na, menek én is, mert nekem is főznöm kell közben. :)

Horizont 2011.01.29. 10:42:36

@Marcellusca: Képzeld még én sem tudom 35 év után se:DDDDDD Rendes pasi vagy:) Jó főzést!

Marcellusca 2011.01.29. 11:04:00

Most mondjátok meg ... !

Miért facsarodik a szívem, szorul el a torkom és homályosodik a szemem, mindahányszor ezt hallom???

www.youtube.com/watch?v=VluEy1lvSfw&NR=1

guma 2011.01.29. 11:32:01

@Horizont: @Marcellusca: kellnekem gyorsan benéznem! :)

vagy röhögök vagy "elájulok"...

(évekig idejárt a nagy unokám szinkronúszó táborba nyáron. :)
most a "kis" fiam testedzésként a sok ülő, hátfájdító munka mellette fallabdázni kezdet és a csapat "házibajnokságot" itt rendez.
páran itt alszanak és főzők kívánságra, majd du megyek szurkolni... D

vagyis a városban van rengeteg szállás (kollesz, stb) csak én örökké elfelejtkezem erről...

guma 2011.01.29. 11:44:57

mennyire szeretem ezt a kocsmát és törzstagjait! :)
le sem lehet írni... :)))
mindenkit másért imádok - jó, hogy ilyenek vagytok! :)

arlequin 2011.01.29. 17:46:50

vacsora:
kecskesajtok, szalámi, vaj, friss zöldségek, sör/bor, felvágottak, kefír, cékla, uborka stb...

n: finom? kérsz még valamit?

f: eredetileg bundás kenyeret kértem...

"És akkor a nő veszekedni kezdett."

persze ilyen nem létezik. tudom. ezért csinálom inkább én a szombati-vasárnapi ebédet.

Marcellusca 2011.01.29. 19:14:17

@arlequin: Hehe!
Én is. :)

Asszonypajtás meg eszi, nem eszi, nem kap mást. :D

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.02.17. 15:32:29

nők vs/&/v férfiak ??

van egy kiselőadás (ill video arról),
amiben pár egyszerű szempont szerint
bontja az előadó a kérdést/kérdéskört

...éés nagyon helyén van (aszondom) !
/én (lényegében) ugyanezt hallottam vissza egy jóbarátom feleségétől, pedig ő nem látta a videót/

nézzétek, érdemes !

videa.hu/videok/emberek-vlogok/a-ferfi-agy-es-noi-no-vicces-hs5uIH2nDpJWyLj7

Donna (Cara)mba 2011.02.18. 20:50:41

@szorokin: Ez nagyon jó és abszolut egyetértek Gungorral:)

Ráadásul olyan jól ad elő, hogy az fergeteges;)

Én voltam az a csajszi anno, aki ha volt egy jó előadás, képes voltam az előadótermeben az első sorba furakodni, hogy jól lássak, halljak:)

Nem, egyáltalán nem voltam stréber:)

Csak vannak előadók, akik odaszögeznek a székhez, és akkor idegesít, ha a szomszédom éppen az uzsiját csámcsogja:/

Ez az érdeklődő vonás 30 éva alatt se halt ki belőlem:(

Régen ment itt poszton ez a link, de jó újból és újból meghallgatni - na meg nézni, milyen egy JÓ előadó!

Akkoriban sokat élcelődtünk is mi, csajok az idejáró srácokkal: már megint a semmi dobozodba vagy?

A házas/párban élő férfiaknak azt a tulajdonságát, hogy az eltelt évekkel arányosan, sőt négyzetesen növekvő tempóban menekülnek a Nothing Boxukba - azért ezzel adós maradt Marc Gunger;))))))))))))))))))

Donna (Cara)mba 2011.02.18. 20:54:12

@Donna (Cara)mba: Ja, a párban élőt azt úgy gondoltam: nővel párban élőt;)

Belátom, diszkriminatív megfogalmazás, nem tom, azonos neműek házassága esetében hogy néz ki, ha egyik is, másik is a nothing boxában van;DDDDDDD
Vagy egyik a nothing boxba, a másik meg problémamegold;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Pozor! Magas labda, nem lecsapni, mert pironkodni fogok:(
süti beállítások módosítása