He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Tél....

2011.01.26. 22:52 Horizont

Ezeket a képeket a teraszunkról kitekintve készítettem.

Ritka pillanat, hogy ilyen szép arcát mutatja a tél!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr1002616909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.01.27. 07:41:17

Horizont! nagyon jó képek és hihetetlen irigy lettem! :) D
minden vágyam - egy nagyobb erkély vagy terasz...
az életem ott tölteném! DDDDDDDDDD

Marcellusca 2011.01.27. 08:23:06

Helló, szia, szevasz!
Van nálatok terasz?
xDxDxD

Jók a képek.
Az ilyen telet szeretem igazán.
Mert ez (lenne) a tél valódi arca/színe.

Horizont 2011.01.27. 18:11:44

@guma: Igen én is nagyon szeretem a teraszt még üdülni is olyan helyen szeretek ahol van.
De ne irigykedj, mert igaz van teraszunk, de itt ülünk ebbe a bazi nagy házban és nem tudjuk eladni.200m2-es, a földszinten a szüleim mi meg az emeleten, külön lépcsőházzal. És egy 30m2-es terasz a garázs tetején. Családi ünnepeknek ideális. De apukám meghalt a 3 gyerek kirepült, költeni nem tudunk rá,gázszámla az egekben,anyagilag pocsékul állunk és senki nem vesz házat, pedig kinéztem egy szolid 3 szobásat:) Nehéz az élet!De van teraszom:))

guma 2011.01.27. 18:24:24

@Horizont: na akkor már nem is irigyellek :)))
nagy kiadás a fenntartás, mindenkit padlóra küld ha a bevétel meg a pincében...

Horizont 2011.01.27. 18:28:01

@guma: Hát igen! Csak tudod más amíg heten voltunk, akkor is sok volt a rezsi, de hasznosnak éreztem, mert olyan jó volt együtt:))))

guma 2011.01.27. 18:36:37

@Horizont: én is így jártam (nem családi házam, csak nagyobb lakás volt) és pár éve a költségek miatt költöztem kisebbe... :(
ma nincs pénz sehol, hogy váltson az ember!

Horizont 2011.01.27. 18:45:57

@guma: Okos voltál jókor léptél. Most esély sincs az eladásra. Nálunk ezt se lehet rugalmasan. Nagy család nagy ház, amikor csökken a család létszáma kis ház.Így kéne. Ha egy fiatal pár összekapar egy 45 m2-es lakást oda hogy szüljön 2-3 gyereket?

guma 2011.01.27. 19:04:17

@Horizont: ez semmikor sem egyszerű! :)

velem is ott élt anyu, mert egyszerűen senkivel nem jött ki...
és nem igazán lehet tudni, hogy a fiatalok mit és hogyan lépjenek. :)
az albérlet qva drága pesten és nem egyszerű kitermelni a kisebbnek ezt...
süti beállítások módosítása