He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ezt GUMA lelte - isteni! Én meg kiposztolom,)

2011.01.10. 21:04 Donna (Cara)mba

Annyira jó a klippje, hogy mindjárt ide kellett raknom:)
Guma linkelte be, sajnált egy oldalt tőle;)

Én meg juszt is kipakoltam:)

I'll change my style
Even change my smile
If the beatin' in my heart
Is too slow for you
Tell me, darlin', tell me, I'll change that too

I'll change my ways
Each night and every day
If there's something bout my lovin'
That don't please you
Tell me, darlin', tell me I'll change that too

I'll change my walk
Even change my talk
If there's something bout my kisses
That don't please you
Tell me, baby, tell me
I'll change that too

I'll change my style
Oh baby after while
If the beatin' in my heart is too slow for you
Tell me, honey, tell me
I'll change that too

I'll change my way
Every night and every day
If there's something bout my lovin' that don't please you
Just tell me, oh tell me, I'll change that too

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr332575202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2011.01.11. 10:11:57

Szép reggelt mindenkinek! (Kint köd, bent köd az agyamon;)
de
amúgy minden oké:)

Most kicsit nem leszek, mert dógom van:(

Majd gyüvök!:)

guma 2011.01.11. 10:19:14

itt is szürke minden! én meg : áhhhhhhhhh

de azért JÓ napot...

Donna (Cara)mba 2011.01.11. 10:38:34

@miről van itt nagybasz0: Én ma vajas-pirítóst ettem:)

Ajánlom kedves figyelmedbe;)

És igazi zöld teát ittam hozzá, mert az hosszú távon fogyaszt. De csak az igazi minőségű. Érdemes néhány forinttal többet rászánni, mert ha nem jó minőségű, akkor nem ér fogyókúra szempontjából semmit.

Akkor jó a magam szárította, igazi saját készítésű, szárított almahéj-tea:)kombinálva kis egyéb saját magam szedte, szárította gyimilssel:)))

guma 2011.01.11. 10:45:27

@Donna (Cara)mba: én töményebbre vágyom :)))

guma 2011.01.11. 10:49:21

@miről van itt nagybasz0: TE nagyon normális :(((

más nincs???? :)))

miről van itt nagybasz0 2011.01.11. 10:57:36

@guma: Nincs! Pangansius (cápaharcsa), igazából filézett, most állok neki, me gyorsan meg van! :)

guma 2011.01.11. 11:00:07

@miről van itt nagybasz0: sok fokhagymával - szeretem :))

de elbír egy kis mártást is! DDDDDDDDD

guma 2011.01.11. 15:47:41

ARLEQUIN!

CONV!

nem kell valami segítség nektek???? :)
eszméletlen mennyire eltűntetek! :(( OK minden? :)) DDD

Donna (Cara)mba 2011.01.11. 17:42:14

@guma: Van vagy volt egyáltalán a virtuális térben ilyen nevű illető, hogy Conv?
Vagy Arlequin?

Nem emléxem:(

guma 2011.01.11. 17:49:53

@Donna (Cara)mba: már nagyon gondolkodóba ejtenek! :)))

ezek összenőttek? DDD
nem jön az egyik - erre a másik sincs! :(((

teljesen elkutyulódok itt! ki fog engem "karbantartani", generálozni??? DDDDD

emlékszem amikor orromra koppintott valamelyik, vagy a oktatott :)
kell nekem ilyen hülye ragaszkodónak lenni, hogy a "koppintás" is hiányozzon... DDD

Donna (Cara)mba 2011.01.11. 21:24:01

@guma: Hiányoznak nekem is:(
Várom őket.
Egyszer majd csak megjelennek.
Meg a csípős nyelvű Necc is:)

Most máshol van dolguk, teendőjük, csavarognivalójuk:)

Majd jönnek...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.12. 01:23:15

@guma:
nekem éppen kellene segítség, mert összesen kettő kezem van, de nem hiszem, hogy képben vagy objektumorientált programozással, tehát maradok én aki dolgozom :)

guma 2011.01.12. 09:23:42

@Conv: van egy profi pesti csapat az ismerőseim közt :)

nem sárkányos, de kis repülője van az egyiknek és félelmetes jó humora (csipnéd őket! DD)

Donna (Cara)mba 2011.01.12. 10:34:18

@guma: Mekkora az a kis repülő?

guma 2011.01.12. 10:40:41

@Donna (Cara)mba: engem sosem érdekelt, hogy rákérdezzek! DDDDD

de pl a kollégák mentek vele, mert az építkezéshez a légi felvételt segítségével csinálták! :)))

én csak mindig a csavargást dumáltam meg vele :)
mikor, hova milyen élmény begyűjtésével ért el. a kalandok :) a hűjjjjjjeségek érdekeltek, mert annyira jó szövege van a srácnak! :))
engem csak a kocsija érdekelt, mert párszor vittek mikor a havernőmhöz utaztam pakkokkal...

guma 2011.01.12. 10:47:59

@Donna (Cara)mba: előjött a prostikra @Conv: a VB! :)))

csak már rászánnám magam a lottózásra! DDDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.01.12. 11:07:42

@guma: Á, reménytelen megjavítani az uraságot;)

Maradjon a prostiknál:)

Arra bezzeg van két keze;DDDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.01.12. 11:13:16

@guma: Akkor nem érdekel:(

Az én termékeimről nem köll légifotót csinyálni, képzeld, jól kinéznénk: háztartási kisgépek légifotóval reklámozva:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Igaz, eredetinek eredeti volna, de hogy vevőt hozna-e, háááát, abban nem vagyok bizonyos:DDD

Abszolut első ranagú a minőségük, ezért sokkal inkább célszerű a nagyon közeli fotózás:)

Ezt meg ha van kinti jó fény, magam is meg tudom csinálni:)

Szal nem érdekes.

Ha netelántán áttérek országimázsépítési filmek forgatására, akkor igen:)
Addig nem köll:D

felülni se akrok semmilyen repülő masinériára, néhányszor utaztam repelgéppel, de bekonyakozva és félig - átvitt értelemben - bepisilve:(

guma 2011.01.12. 11:16:08

@Donna (Cara)mba: de ő programozó! :)))

csak unalmas óráiban repked... DDDDD

Donna (Cara)mba 2011.01.12. 11:34:04

@guma: Convunk úgyis csak egy van, tehát így is elfogadjuk:)
Ugye?;)

Megér egy szippantásni Borkum-Riff koktélt;)
nekem legalábbis....

guma 2011.01.12. 11:38:49

@Donna (Cara)mba: nagyonis!!! :)))

TUDJA urasága ezt nagyon! :)
ez már nem csak elfogadás - IGÉNY!
(szegény, hogy kiakadhat néha, de majd csak lesz nekünk is egy doboza, ahol nem zavarjuk össze a rendszerét! :) DDDDDDDD)

na én szippantani nem merek, a má biztos! :)
csak nagyon messziről...

guma 2011.01.12. 20:16:43

@Conv: tiszteletem az úrnak! :))

ne tegye ezt velünk :))) DDDDDDDDD
szabad így eltűnni - életjel semmi...
már aggódtam volna, ha nem látom itt-ott feltűnni :)
már magamban "meggyanúsítottam" új kocsmával, "kapcsolattal" :) D

mit kíván a pultra? mi esne jól most?
szabad a vásár és rendelés :) DDDDDD

guma 2011.01.13. 19:20:01

@Conv: ha lesz egy pici időd, írd le - hogy kell az admin képlistájánál új dossziét nyitni amibe a régi képeket bedobálhatjuk (esetleg nevek szerint) mert még kitörölni sem tudom pl azt amit véletlenül dupláztam!

KÉRLEK :))) csak pihenésképp foglalkozz ezzel, nem sürgős!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.13. 20:48:01

szép estét, élek.

@guma: törölni a piros x-el kell. új mappát létrehozni az új könytár kiírás mellett a rublikába beírod a mappa nevét (nem használsz szóközt és ékezetet) és a létrehoz gombra kattintasz.

de miért akarod a régi képeket eltávolítani a helyükről nem értem.

tisztában vagy azzal, hogy ,ha onnan törölsz egy képet, vagy máshova hejezed, akkor a postból amihez volt szúrva, eltűnik?

guma 2011.01.13. 20:50:23

@Conv: bocs - még nem értem, mert pont Siófokkal telefonálok! :)))

guma 2011.01.13. 20:51:55

@Conv: ez mit bazzzzz?????????? :)))))))))))))

nem törölni akarom csak "csomagolni" :)) DDDDDD

guma 2011.01.13. 20:55:43

@Conv: na akkor semmit nem csinálok! :)))
(különben is nem értem - la vagyok agyilag strapálva, kézileg meg amortizálva! :)) DDDD)

HÁLÁM űldőzzzzz :))))))

Érzed???????

guma 2011.01.13. 21:00:25

@Conv: ohhhhhhh, ha nekem szépet! - NEKED gyönyörűt, fürgeséged miatt :)) (letettem a telefont és most kapcsoltam, hogy nem is köszöntem DDDD)!!!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.14. 00:38:21

@guma: ez azt bazz, hogy azt írtam: hejezed :)
muszály vót röhögnöm olyan lyól nézett így ki leírva :)

guma 2011.01.14. 00:47:16

@Conv: elnemtudodképzelnimimindennézettmajól ki:))))

csoda, hogy pici eszem még van!

mit csinálsz? :))

guma 2011.01.14. 00:52:36

@Conv: baaaazzzzzzzzzzz :)))
most esetttt le! DDDDDDDDDDD
de talán helyezni még tudok, ha irányítasz, ügyesen :) DD

guma 2011.01.14. 01:00:38

@Conv: baca meg! :)))

felébreszt teljesen, és itt hagy :( szépen vagyunk :) DDDD

most olvasom (engem már nem érint, több szempontból) :

az ausztrál bennszülötteknél az a szokás, hogy mindenkinek tilos az anyósával közvetlenül beszélni. Tisztelnie kell őt, de el kell kerülnie. Az anyós ezen felül nem étkezhet együtt a menyével/vejével és annak házastársával. A férjen/feleségen keresztül viszont kommunikálhatnak az anyóssal, így létezik ugyan kapcsolat, de közvetlen kontaktus nélkül.

A wiki szerint ez a szokás azért alakult ki, hogy elkerüljék a szokásos családi súrlódásokat. Ezek az ausztrál bennszülöttek tudnak valamit. :P

guma 2011.01.14. 11:06:24

@Conv: megvanbocsájtvaminden :))

ha röhögni tudsz, minden pénzt megér :)))))))

guma 2011.01.14. 13:17:17

@Conv: üzembe hejezlek! JÓ? DDDDDD

bibi van az új posztnál - egy óriási szünet ami nem tudom, miért és honnan jön! :)))
süti beállítások módosítása