He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

1 perc múlva éjfél!!!

2010.12.31. 23:59 guma

Régi szilveszterek 1933. : Párizs Folies - Bergerben

                                       1941. Magyar szilveszter

                         1946. Magyar Filmipari Szövetség szilvesztere

202 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr32551273

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ács József – SZILVESZTEREZŐK 2011.01.01. 10:36:16

A lépcsőház kürtőjében most nem sült hús szaga árad felfelé, hanem hangosra feltekert rock and roll. Visszafordulok, hogy magamba tömjek egy kis paprikás csirkét, mert különben nem fogom bírni az éjszakát. Papírtrombita bőg, mint a végítélet harsonája....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2011.01.03. 15:06:07

@Marcellusca: Ímhol la:

www.youtube.com/verify_age?next_url=http%3A//www.youtube.com/watch%3Fv%3D7wCSK97YVvE

De, ha jól veszem ki, akkor csak regisztrált felhasználók láthatják. :(

Marcellusca 2011.01.03. 15:34:17

@Ásó[Mosó]maci: Óóóóóóó, az a két cafka, ha egyszer .... :DDDDD

guma 2011.01.03. 15:35:31

@Marcellusca: @Ásó[Mosó]maci: na már megint témánál vagytok :) DDD

Három egér ül a kocsmában és dicsekszik:
- Én attól vagyok ilyen erős, hogy ha meglátok egy egércsapdát, akkor kirúgom a pöcköt és erőgyakorlatokat végzek a rugóval, utána meg nagy étvággyal megeszem a sajtot.
- Én meg attól vagyok ilyen makkegészséges, hogy ha patkánymérget látok akkor megeszem, mert az erősíti legjobban a szervezetem ellenállóképességét.
- Na most már elég a szövegből - hörpinti föl a sörét a harmadik. -Ideje hogy hazamenjek megdugni a macskámat.

A Róka ballag az erdőben elgondolkodva, a mindig kanos Nyuszika meg egyszercsak mögéugrik és irdatlanul megkeféli.
A Róka iszonyú haragra gerjed, és üldözőbe veszi a Nyuszit. Az meg szalad, szalad, beugrik egy bokorba, a másik oldalon kiugrik, fog egy újságot, és leül olvasni.
Odaér a Róka, de neki egyik nyuszi olyan, mint a másik, hát megkérdezi az olvasgató nyulat:
- Mondd, nem láttál erre rohanni egy Nyuszikát?
- Melyiket, amelyik megdugta a Rókát?
- Úristen, már az újság is megírta?!?!?!

guma 2011.01.03. 15:38:05

@Marcellusca: tiltkoznál 1000-el és kapkodnád a fejed (szinte látom)! DDDDDDDDD

guma 2011.01.03. 15:38:56

@Ásó[Mosó]maci: a jegesmedve nem volt elég más szám is kell? :))) DDD

guma 2011.01.03. 15:41:20

- Anyu! A tehén is marha? - érdeklődik Zolika.
- Igen, fiacskám. De főleg a férje.
- És ki a férje?
- A bika.
- Akkor kicsodája az ökör?
- A nagybácsija.
- És mi teszi ökörré az ökröt?
A mamának elakad a szava, de a férje gyorsan kisegíti:
- A rokonság.

Egy parasztnéni hajtja a kocsiját, amikor megállítja a rendőr.
- Néni, gond van a lovas kocsival. Úgy látom, eltört a lámpa a kocsirúdon, ez nagyon veszélyes. Most nem büntetem meg, de ígérje meg, azonnal megcsináltatja!
- Persze, aranyom, hazamegyek aztán a férjem majd felrak egy újat!
- Ja, és néném, szegény lónak a hmm... micsodájára tekeredett az istráng. Ez így állatkínzás, majd ezt is csináltassa meg az urával.
Hazamegy a néni, és újságolja a férjének, hogy majdnem megbüntette a rendőr.
- Na, ezt a lámpát kicserélem két perc alatt - mondja a férje. - Mondott még valamit a biztos úr?
- Hát nem egészen értettem, amit mondott, de szerinte valami gond van a dudával...

Két cápa úszik a tengerben, és beszélgetnek:
- Te, képzeld a múltkor úszom egy hajó után, egyszer csak beesik egy fickó a vízbe. Megettem, hát olyan részeg volt, hogy két hétig nem bírtam egyenesen úszni.
Mire a másik:
- Az semmi. Én is úszok egy hajó után és egyszer csak beesik egy nő a vízbe. Megettem, hát olyan üres volt a feje, hogy még most sem tudok lemerülni.

A varangyos béka megy az úton. Meglát egy táblát az útelágazásnál, aminek a következő a szövege:
"Okosak jobbra, szépek balra".
Erre a béka:
- Szakadjak ketté?

guma 2011.01.03. 15:44:43

és egy példa mese :

Bemegy egy nyápic fickó a kocsmába, és megkérdi:
- Bocsánat uraim, de nem a maguké az a pitbull kint az ajtó előtt, a parkolóórához kötve?
Egy kétméteres kopasz, dagadt, motorosruhát viselő fickó lassan megfordul, és felmordul:
- De, az enyém! Nem tetszik talán valami?
- Nos, uram, attól tartok, a helyzet az, hogy a kutyám megölte az ön pitbullját.
- Micsoda? Hát milyen kutyád van neked? - kérdi döbbenten a kolosszus.
- Nekem? Egy négy hetes palotapincsi.
- És el is higgyem, hogy az a zsebcirkáló megölte az én kutyámat? Mit csinált vele?
- Megakadt a torkán...

Marcellusca 2011.01.03. 16:10:11

@guma: Persze, hogy tiltakoznék.

Ha abba akarnák hagyni. :DDDDD

Marcellusca 2011.01.03. 16:14:56

Vak ember bemegy egy szombaton az étterembe. A pincér akarja hozni neki az étlapot, mire a vak ember:
- Ne hozzon nekem étlapot, mert úgysem látom, hozzon egy használt villát, megszagolom, és eldöntöm, hogy mit akarok.
Pincér hoz neki egy villát, a vak ember megszagolja:
- Oh, pörkölt nokedlivel, nagyon jó, azt kérek én is.
Megebédel, elmegy. Következő szombaton megint ugyanaz. Villa, megszagolja:
- Székelykáposzta, nagyon jó, én is azt kérek.
Ez így megy 5-6 szombaton keresztül, amikor a pincér elhatározza, hogymegvicceli a vakot, és mielőtt elmegy otthonról, egy villát a felesége bugyijához dörzsöl.
A vak megint kér egy villát, odanyújtja neki az előkészítettet.
A vak szagolgatja, majd megszólal:
- Jé, nem is tudtam, hogy a Marika itt dolgozik!

guma 2011.01.03. 16:22:14

@Marcellusca:

Családi idill:
- Drágám, hozd ide a sört a hűtőből!
- Varázsszó?
- Odabasszak?!

Három feleség, egy aki nem rég ment férjhez, egy aki pár éve már házas, valamint egy aki már 20 éve házasságban él, elhatározzák, hogy feldobják valamivel otthon a szexuális életüket. Abban egyeztek meg, hogy egy kis szado-mazoista módszert alkalmaznak majd és az élmény után beszámolnak az eredményről. Egy hét múlva találkoznak és elmesélik mi történt: A "friss" házasságban élő hölgy azt mondja:
- Párom munkahelyén egy földig érő fekete bőr kabátban jelentem meg, becsuktam az irodája ajtaját, majd amikor ledobtam magamról a szerkót és meglátta, hogy egy fekete bőr bikini van csak rajtam annyira felizgult, hogy az ostort már nem is kellett használnom, vad szeretkezésbe kezdtünk az íróasztalán.
Aki már pár éve házasságban él a következőt mondta:
- Nekem is hasonló élményem volt, a párom miután hazajött munkából, én is fekete bőrszerkóban várva álltam előtte, kettőt rácsaptam a fenekére a bőr ostorral, majd olyat szeretkeztünk, hogy egy második nászútra hívott.
A harmadik, "rutinos" hölgy, némi tétovázás után őszintén bevallotta:
- Rengeteget terveztem. A gyerekeket lepasszoltam a nagyszülőknél.
Parfümös olajfürdőt vettem. Én is beöltöztem a bőrszerkóba, még egy fekete maszkot is fölvettem. Amikor az uram hazajött a munkából lezuttyant a fotelbe, megragadta a TV távirányítóját, majd amikor rámnézett csak annyit mondott: "Hé Batman, mi van vacsorára?"

Marcellusca 2011.01.03. 17:46:30

@guma: Oóóóóóó, az első linkre már csak ez jelenik meg: "Sajnos nincs megjeleníthető bejegyzés..." :(((

A második naggggyon naaaaaaagy! :)

guma 2011.01.03. 19:44:48

@Marcellusca: a VB-n "a bátor szabadságharcosoknak Annamaritól" is belinkelve és ott megnyilik még!

neeskens 2011.01.03. 16:33:20
Ez volt már?

pilu.blog.hu/2010/12/28/szalai_annamaria_miami_press

Donna (Cara)mba 2011.01.03. 22:17:49

@Marcellusca: @guma: Gyerekek:) Légy esett a levesbe:(

A baj, hogy én majdnem minden Orbán-féle intézkedéssel egyetértek.

Gondolom most Margaríta, ledöftelek kicsit, de okos nő vagy, mindjárt politikusan lereagálod:)

Sok minden volt, amit tettek és nem tetszett, de nem az irány, hanem a teszetoszaság. Szarban vagyunk és nem egy vörösizsapbáró fog bennünket kirángatni belőle. Ez az ami hótsicher.

De az, hogy még meg se kezde a magyar elnöksége első munkanapját, és már ezt kellett írattatni, az számomra elegendő, hogy bebetonozzon Orbán mellé.

Íme, a sajtószabadság remeke:

(a tehénellésről nem is szóltam, amivel egy alapvetően művelt nőt tiszteltek meg azok, akik.)
No meg a megélhetési rasszistáink. Ja. Ha Orbán cigány, akkor miért nem lehetett ezt megélhetésijeink szerint kimondani t. roma/cigányeltárpajtásainkról?

Idézek:
"Újabb nyugati sajtókirohanások hazánk ellen

A Magyarországon tapasztalható gyűlölködésről és az EU hallgatásáról közölt elemzést a The Observer, a legnagyobb vasárnapi baloldali brit lap (a The Guardian hétvégi kiadása). Nick Cohen, a lap szemleírója szerint mindenki egyetértett abban, hogy nem kell felhajtást csinálni, amikor Orbán Viktor a hét végén átvette az EU-elnöki tisztséget. Az EU technokratái megengedik, hogy Orbán „eljátssza a nagyfiút” a nemzetközi porondon, ha a magyar kormányfő megengedi, hogy a színfalak mögött Brüsszel irányítsa Európát. Brüsszel ennek fejében biztosította a Fideszt, hogy nem fogja túlságosan közelről szemlélni, hogy Orbán Viktor miként irányítja Magyarországot – írta Cohen Ki száll szembe a gyűlölettel Magyarországon? című cikkében. Szerinte mindkét fél fenntartja azt a látszatot, hogy Magyarország tisztességes demokrácia, és nem ejtenek szót arról „a ronda kis államról”, amely Európa határain belül fejlődik ki. Hozzáteszi: „vegyük észre, hogy az Orbán patriótái által a Duna mentén épített »új társadalomból« ódon, visszataszító bűz árad.” A szemleíró később Fehéroroszországhoz és Venezuelához hasonlítja hazánkat, mondván e két baloldali vezetésű ország ugyanolyan vehemensen támadja a sajtószabadságot, mint a jobboldali Magyarország.

Miről beszélünk?

Kiből árad itt a bűz?

Nos, nekem nem tetszenek az ilyen írások.
Bízom benne, végre egy potens férfit kapunk, egy európai Putyint.

Ránk és Európára is ráfér. Nagyon is.

Ezt csak azért mondtam, hogy tiszta legyen a kép rólam. Nem hoztam be ide politikát, ezután is mellőzni próbálom minden áron.

De én ez vagyok és így, ilyen bűzhödötten gondolkodok.

Tisztességesebb, ha tudjátok rólam.

Ja, és a korona: NEM a Fideszre szavaztam:) A Jobbikra szavaztam, mert megelégeltem a férfiatlan, gyáva magatartást, a képmutatást, az iránynélküliséget, nincs szelete a közéletnek, amit nem.

Nem vagyok Fidesz fan, nincs Imenhotep, de pillanatnyilag Orbán az egyetlen nagy kaliberű, erősen elszánt férfi európai mércével mérve is. Mondom: nézetem szerint, az európai Putyin.

És Európa, ha hagyják, hogy valaki tényleg ne csak csinosítsa magát, mint egy gigerli, hanem egy politikustól erélyt, irányt és cselekvést vár, akkor az a magyarok Orbánja.

Nem akárkit adunk Európának.

Ezért nem lesz nap, hogy ne támadnák.
Nagyon nagy potentátoknak lesz okuk a nap minden egyes percében támadni az Unió soros Miniszterlenökét.

Remélem, érthető voltam.

guma 2011.01.04. 07:59:49

@Donna (Cara)mba: Drága, ha csak itt eset volna légy a levesbe, nem fájna a fejem! :))

Röviden : nem értek szinte egy intézkedésével sem egyet, mert nem látni a gondos tervezést, az ország érdekében tett lépéseket...

Ahogy meglépte a dolgokat az meg egyenesen a "kevergés" magas iskolája volt! :)

Jó ideje készült és végig vallotta az ellenkezőjét annak amit most csinál gazdasági és politikai vonalon. Erre számtalan videót iderakhatnék, de minek. Nem idegelem magam nyilatkozatainak idézésével.

Pl : Azt szomorúnak, rombolónak tartom, hogy törvényeket ír át, hogy legalizáljon embereket, akik párt és nem országérdeket szolgálnak!
Pl : Kiiktat minden ellenőrzést, ellensúlyt amit eddig követelt és minden szerveződést a civil szférában is ellehetetlenít.

Pl : Olyan lukat ütött intézkedéseivel a "háztartáson" amit nem győz foltozni, különböző trükkökkel. Célja az infláció növelés(?!)...

Pl : 1848 ellenforradalom volt, ami segíti az alkotmány átfogalmazását...

Pl : nem fogalmaz az új törvényekben világosan. Nincs meghatározva miért sújthat le pl a médiahatóság - vagyis alkalmazhatja megfélelmesítés vagy kicsinálás okán is!

Ez "bűz"! A belinkelt újság szerkesztője (erotikus lap volt a médiafőnők valamikori lapja)ezt részletezi azon a 17. oldalon anno...

Szeretném, ha igazad lenne és mindez az ország érdekét szolgálná.
Szeretném ha államférfi volna - de sajnos csak pártember, aki kicsinyesen és trükkök erdejével halássza le a maradék vagyont, úgy hogy semmit nem ad cserébe.

Februárban kiderül majd, hogy nekifog-e az alapok átszervezésének (ahogy igérik) vagy hagyja megfulladni az országot ebben a feneketlen pénznyelő zsákban ami most a működésének alapja...

A határokon kívül meg eddig is írtak mindent rólunk...
És ha végig gondolod, mennyi ember van "elítélve" jogilag akit a nép az évek óta tartó szöveg után BŰNÖSNEK tart, az magyarázatot ad arra, hogy miért nem hiszek "nagyságában, vezető" erejében...
Haszonélvezője a létrejött rendszernek, ahol százával fagynak meg otthonukban az emberek...
Nem tartom jó és okos vezetőnek!

De ez az én véleményem csupán!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.01.04. 09:21:57

@guma: Sziasztok! Jó reggeltet!
No, Margaríta, ezt szépen megfogalmaztad. De valahogy nekem az ATV populista, bérrettegők szájából elhangzott szövegei jutottak az írásodról eszembe.
Eddigi munkájukból egyetlen egy dolgot nem értek: miért 9 évre választják a médiatanács tagjait? Ez az egy. A többi szerintem nem hülyeség. (Gondolj csak Debreceni József esetére, aki végig vernyoghatta a sajtót, majd a bíróság előtt, az ominózus cikk után másfél évvel azt mondta, hogy ő közíró, így őneki nem kell igazakat írnia. Tudod, van az egyén szabadsága, és van a társadalmi érdek. Szerintem, és ezért is van hányingerem mindenféle neoliberális szarságtól, a többség érdeke előbbre való az egyénnél. Ha csak az egyént nézzük, akkor akár naponta jelenhetnek meg olyan cikkek, amik lejárathatnak bárkit, mindezt a sajtószabadság nevében. És itt van az, hogy miért van rendeletalkotási joga a médiatanácsnak. Mivel a bűn elkövetésére azonnal tud reagálni, a törvények értelmében. És ha ez nem tetszik az adott csatornának, mondjuk ha Benkő Dániel este 8 órakor a farkát lóbálja, és ezért megbünteti a médiatanács a Retekklubbot, akkor ha a retekklubb úgy gondolja, bíróságon megtámadhatja ezt a döntést. Mert a bíróság döntése, ha jól tudom, kötelező a médiatanácsra is. Itt most annyi történt, hogy megfordították a sort. Eddig a csatornát csak akkor büntethették meg, ha a bírósági döntés született, (mondjuk az ORTT eddig is beszüntethette az adást, így büntetve meg a csatornát, szóval ez sem új dolog.) most meg a csatornának kell védeni a maga igazát a bíróság előtt, ha nem tetszik neki a médiatanács ítélete.
Ez egy felfújt lufi. Az ellenzéknek szerintem az nem tetszik, hogy nincs delegáltjuk a médiatanácsban. Persze, ezt lehet antidemokratikusnak is mondani.De akkor antidemokratikus a 2/3-d is.
Mellesleg, én az eddigi munkájukat összességében pozitívnak értékelem.
- Tetszik, hogy nm szednek le még egy bőrt rólam. Az IMF, azért, mert Románia újabb megszorító intézkedéseket vezet be, megengedte neki, hogy a hiánya majdnem 7 %-os legyen. Ezért Rományia a nyugdíjakat 10, a közalkalmazottak bérét 25 %-kal csökkenti. Azért, mert a mostani kormányunk (szemben az előzővel) nem nyalt be tövig az IMF-nek, Brüsszel és az IMF nem engedte, hogy a hiányt a 2010-es hiánycél fölé vigye Magyarország.
Másik. MNYP. Akkor senki sem nyavajgott, amikor be kellett (kötelezően) lépni. Pedig, ha belegondolsz, az állam önként mondott le így magánszemélyek részére az egyik legnagyobb bevételéről a semmiért, miközben a nyugdíjak kifizetését megtartotta magának. Az, hogy a nyugdíjjárulékot, amit befizet az adózó, az ment egy magáncégnek, majd a mostani nyugdíjak kifizetésére hitelt vesz fel az állam, egyszerűen nonszensznek tartom. Természetesen azt meg egyszerűen szánalmasnak, hogy az imádott Brüsszel nem engedte, hogy a nyugdíj-befizetéseket bevételként könyveljék el, ezzel növelve papíron az éves GDP-t. Ez olyan, szerintem, mintha a befizetett adókat nem számolhatná el az állam bevételnek, mert közben a közszféra dolgozóit ki kell belőle fizetni.
Utána mg hőbörögnek, hogy az állam megszünteti az MNYP-ket. Ha egyszer nem gazdaságos az államnak. Persze, másként is lehetne ezt kezelni. Sok ember biztos örülne, hogy a megabankok adóztatása, vagy az MNYP-k megszüntetése helyett inkább iskolákat és kórházakat zárna be a kormány, mint korábban ez szokás volt.
Csakhogy azt elfelejti mindenki, hogy borzasztóan el vagyunk adósodva. És nem csak az állam, hanem a lakosság is. És, ami még rosszabb, hogy nem a Magyar Állam felé van a lakosság eladósodva, hanem valutában. A lakosság igen nagy részének nincs megtakarítása, eladósodott. Borzasztó nagy a munkanélküliség, és nagyjából kilátástalan az egész ország élete. De! És itt jön a De!
A legelső dolgot a MNYP-k deprivatizálásával, a költségvetési hiány lukainak betömését elkezdte a kormány. Valószínűleg ezzel csökkenti az államadósságot is. A másik: elkezdett egy közigazgatási reformot. Bár kis hír a kormányablakok létrehozása, de ez eddig a települési önkormányzatok dolga volt. Ha elfogadjuk azt, amit mondanak, két éven belül minden járási székhelyen lesznek ilyen kormányablakok. Ebből mi adódik? HA járási rendszer visszaállítása, közigazgatási szinten. Egy nagyobb léptékű közigazgatás létrehozása, és a települési önkormányzatok számának, szerintem, csökkentése. Tehát, lehet, hogy 3600 önkormányzat helyett lesz majd 1200. Ez nagyarányú csökkentéssel jár a közszférában. Persze, ez is sokaknak fájni fog, de szerintem ezt is meg kell lépni, ahhoz, hogy egy versenyképesebb állam legyen.
Lehetne sorolni még ezeket, de nekem dolgozni kell, meg úgyis a jövő fogja megmutatni, hogy jót cselekednek-e. Az utóbbi 70 év alatt az ország teljesen tönkre ment. Itt nem csak a Kádár-rendszerre és az utóbbi 8 évre gondolok, mivel az utóbbi 20 évben a nagy szabadság és csodavárás alatt szétlopták az országot. És hiába léptünk be az Únióba, attól nem lett jobb, csak könnyebben jön be a moslék nyugatról. Amit a mostani vezetés művel, szerintem, az szakítás az eddigi gondolatmenetekkel, mert rájöttek, hogy nem vezet sehová. És bármennyire viszket a tenyerem, amikor Szíjjártó Petikét meglátom, mégis úgy érzem, amennyire kapkodásnak látszik a munkájuk, nagyon jól tudják, jobban mind mondjuk egy Molnár Lajos, vagy Horváth Ágnes, hogy mit csinálnak.
Bocs, hogy kicsit hosszú voltam, írhattam volna még többet is, de most nem fogok.

guma 2011.01.04. 11:48:31

@Ásó[Mosó]maci: érdekes a megállapításod :)))

mert valóban nem tv-m kb 1 éve, csak 1-1 filmre kapcsolom be (olyannyira, hogy elfelejtettem pl még a csatornakiosztást is, így mindent csak keresek most :) DDDD)

Amit megfogalmaztam azt a nettről szedtem és nem válogattam az oldalak közt.

Most visszagondolva pl. te is vártad, hogy a pénz lekerül a múzeumokhoz, mert ezt mondták. Ma már kiderült, hogy nem...

Hozod az iskola, kórház példát.
Mond meg mitől egyházi egy iskola, ha az állam tartja fenn?! (a világ bármely pontján van hasonló?!!!)
Az egészségügyi berendezések a legdrágábbak ha naprakész szolgáltatást akarsz adni. Honnan lenne ennyi kórházra lóvé, hogy ne falusi és luxust kórházat üzemeltessünk iszonyú különbséggel biztosítva az ellátást?!
Vagy ha az egészségügy nem pénz kérdés, hogy került a törvénybe a pénzzel kiváltható sorrend a várakozási listán?

Na én ezek és sok más miatt fogalmaztam meg a véleményem, ami ezek szerint sziruposra sikerült.
Sajna nekem sincs most időm több...

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 12:35:39

@Ásó[Mosó]maci: Mackó, egyetértek veled. Tökéletesen.
Szarból (amit a jól dolgozó nem tudom kik) itthagytak a nyakunkon, most várat kell építenünk.

A kórházakat (itt, nálunk a városban 2 rendelőintézetet, 3 kórházat, egy szanatóriumot) privatizáltak, a benne zajlott egészségügyi szolgáltatás megszüntetésével egyszerre: üresen állnak egyelőre stabil állagúak és pazar fekvésű eü. intézmények, amelyeket itt naaaagy befektetők vásároltak meg, az egyiket úgy tudom, mintha éppen a Gruppo Milton vette volna meg a város szívében.
Jó nekünk az a ciprusi offshoros Gruppo.

Azóta télleg luxus minálunk az egészségügy;-D
Egy röntgengép például nagyon fiatalka: alig 20 esztendős:)

Nem rossz a'
Jányban pláne:)

Hogy mire vásárolták fel?

Majd megtudjuk:)

Biztos szegénykorháznak és otthonnak, amit majd karitatíve működtetnek;-D
ZTiszta ingyér, jakuzzival:)))

Ja.

Fiatal orvosaink meg kivándoroltak.

Jó volt nekünk a városi közlekedési vállalat eladása is szoci éra alatt a jelképes 1 forintos összegért, hogy majd olcsón, szakszerűen vissszalízingelik és működtetik. Kár, hogy feljelentés indult éppen most ellenük.

Én nem is tom, minek nem hagytuk meg azt a jó világot?:)

(Akinek jó, annak osztán jaó:) Fenékig.

Én konszolidáltam a bankokat, mind.
Engem ki konszolidált?

Gyurcsitől reméltem pedig:)))
Vagy Kóka szépfiútól.
Olyan kedves emberek voltak, mindig csak jót akartak. És snájdigok.
Csak az a buta Hagyó meg a végkielégítős akárkiné voltak rosszak.
Különben ment minden, mint a karikacsapás.
Nem mint ez a cigány Orbán, aki még saját magától is ellopta a nyugdíját:)))))))

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 12:43:02

No, hagyom a politikát mára és másra:)

Nem való az ilyen vegyes kocsmába:)
Nagy lesz csak a hangzavar.

Jobb, ha a zene szól:)

Marcellusca 2011.01.04. 13:50:40

@Donna (Cara)mba: @guma: @Ásó[Mosó]maci:
Én, inkább, nem mondok semmit. :P

Szerintem, úgyis tudjátok a véleményem. :)

Ja, egyébként nem olvastam végig a kommentjeiteket, csak az elejét, mert itt nem kívánok politizálni. :)))
De semmi gond, ha Ti igen. :D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.01.04. 13:55:14

@Marcellusca: Én is hagyom. Csak reagáltam Margaríta hozzászólásához. De lehet, hogy én vagyok megvezetve. :-)

Marcellusca 2011.01.04. 14:22:33

@Ásó[Mosó]maci: Szerintem, őszintén, férfiasan bevallva: mindannyian meg vagyunk vezetve. :P

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 14:26:41

@Marcellusca: @Ásó[Mosó]maci: Na ja:)

Mi, nők vezetünk meg:)

Azzé' nem is sejtitek, hol keressétek a hibát a rendszerben:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.04. 14:30:15

@Conv:

még a végén mégiscsak igaza lesz a novák emőkének és a vonának, hogy igen, volt szervezettség a 2006-os zavargásban és a tévészékháznál, csak semmi köze a jobbiknak hozzá :)

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 14:35:18

@Ásó[Mosó]maci: Jobb az azért, ha tudjuk egymásról a kényes pontjait.

Nem lehet mindig elkerülni, de az ember mindjárt észhez tud térni és nem megy bele butaságokba.

Én azért mondtam el a magamét, hogy tudjátok, én ezt meg ezt jónak tartom, tőlem eddig meg fiamtól se vettek el semmit, ezért nekem ez a jó (van jobb is, csak az már a paradisum:)

Innentől tudjátok: erre ne, mert Donna érzékeny rá;-DDD

Oszt ennyi.

Ezzel mög is vagyunk.

Margaríta okos nő (viselkedésben, konfliktuskezelésben meg van/lenne mit tanulnom tőle). Iparkodok is, csak még nem megy túl jól.

De szerintem már alakulok, mint a púpos gyerök:)

(Azt nem tudom, hogy Margaríta észre vette-e, hogy már nem keveredek annyiszor konfliktusba...S ugyan vajon miért?
Mert kiválasztottam valakit - nevét nem árulom el:) - akit megfigyeltem, miképpen tud kényes szitukat kezelni.
Á, dehogy Margarítáról van szó;-)

Hm, na, valaki másról, na, hogy is hívják...á, kiment a fejemből most a neve;)

guma 2011.01.04. 14:42:22

@Conv: na én ezt emliteni sem mertem, és pont holnapra raktam be a "számítógépes embereket" :)))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.04. 14:43:49

@Conv:
bocs marcellusca, most látom te is betetted a vbőrön, már régebben.
nyah így jár az aki csak egy oldalt nyit meg egyszerre :(

Marcellusca 2011.01.04. 14:44:14

@Conv: Most linkeskedtem be a VB-re. :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.01.04. 14:44:36

@Conv: Hááát. A Spiegellel hadilábon állok. A múltkor is volt egy riport benne, szerintem te linkelted be, amint azt ecsetelték, hogy mennyire fasiszta Magyarország. Két embert kérdeztek meg: TGM-t és Konrád Györgyöt. No Comment.
Mellesleg itt is vannak érdekességek:
kuruc.info/r/2/71753/

Az év pólója:
kuruc.info/r/22/71855/

Ez meg érdekes:
kuruc.info/r/6/71721/

guma 2011.01.04. 14:45:17

@Conv: arról nem beszélve, hogy a párt honlapjáról teljesen eltűntek a szervezéssel kapcsolatos rendőri egyeztetések amit büszkén propagált Dajcs akkoriban...

Marcellusca 2011.01.04. 14:45:58

@Conv: Vagy az, aki több oldalon is, össze-vissza szörfözik. :D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.04. 14:53:57

@Ásó[Mosó]maci:

jelen esetben nem kérdeztek, az orruk alá dugta a wikileaks, ha minden igaz. ha nem, akkor majd annamari megrendszabályozza őket :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.04. 14:55:34

@guma:
az akkor eltűnt amikor elkezdték mondani, hogy a jobbikkal nem köthet semmiféle egyeztetési és együttműködési szerződést a rendőrség mert nem alkotmányos, meg ilyesmi :)

guma 2011.01.04. 14:58:24

@Donna (Cara)mba: @Ásó[Mosó]maci: @Marcellusca: viszont itt valóban hülyeség politizálni, mert nagyjából tudjuk a nézeteket és eddig sem volt ez ütköző pont, 1-1 vélemény után! :)
akármi volt eddig is, sosem estünk egymásnak, és udvariasak voltunk nagyon :)

BOCS : amiért beraktam a két linket az pont az első volt! de sajnos csak a második nagyon politikai nyílt meg...

Donnám drága én amikor engem okosnak titulál valaki, mindig megkérdezem : szerinted, ha okos lennék itt lennék, és itt tartanék...

na ez hosszú :))) (de elárulom neked hívtak a város legszebb csúnya lányának, nem csak okosnak tartottak páran DDD)

Conv örülök, hogy "ráérsz" betérni, már csak Arlequin hiányzik és Necc (a Szellem meg Wolf nem igen nyítt szövegládát közöttünk, őket azért nem említem :))))))))))

guma 2011.01.04. 15:00:16

@Conv: pedig nagyon érdekes dolgok voltak ott, csak nem akarok pontatlanul idézni semmit :)

ilyenkor a hallgatást választom - mert az emlékezet hangulata engem nagyon befolyásol!!! :)

guma 2011.01.04. 15:02:12

gyerekek kiveszem az időzítést és beteszem élesbe a filmet! :)))

engem csodálattal töltött el, szörnyűségek bemutatása mellett is.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.01.04. 15:02:14

@guma:
ebédelek, közben ráérek :) de aztán vissza a munkához :(

Marcellusca 2011.01.04. 15:03:44

@Ásó[Mosó]maci: Őőőő, izé, a zuccsó érdekes. :)

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 15:03:53

@Conv: Á, akkor már tökéletesen nyugodt vagyok:)
Olyan jól tudjuk dezorganizálni magunkat, hogy annyira megtévesztjük ezzel a tipikusch magyarocsh harczi-taktikai manőverezéssel az ellenségeinket, hogy azoknak még az Európában oly jól ismert "a magyarok nyilaitól..." szavakat se kell érteniük, hogy megpucoljanak tőlünk, kezeket feltartva, futás közben:D

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 15:08:47

@guma: Nem tudom, hol tartanál, de jó helyen vagy, sztem:)

Mindenesetre nugisabb hely ez, mintha valami pulpitusba kéne kapaszkodnod, hogy elmond, amit már úgyis mindenki tud:)

guma 2011.01.04. 15:13:24

@Donna (Cara)mba: Na ezt a DONNÁT csipem, akinek ilyen humora is van :))) DDDDDDDDDD

(ha már a zenében ennyire osztozzunk kell egy kis különbség :) D NEM????)

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 15:27:55

@guma: Persze, különben ikerpár is lehetnénk néha:)
Ezt a kis apróságot leszámítva, eléggé sok a közös vonás bennünk valóban. A varázslatos, káprázatos szépségemről nem szólok, mert kérem szépen, én egy komoly hölgyemény vagyok:)
Ezt már sokszor bizonyítottam;)

És képzeld el azt a pechet: a hapik még nappal se, nemcsak a sötétben nem tudnának megkülönböztetni, egyikönk kétszer örülne, a másik meg egyszer se:)))

Merthát ketten csak becserkésznénk 1 darab közös hapit;) Arra még nekünk is van esélyünk.
Csak azért, mert pont éppen elmúltunk 20 évesek?
Na bumm, akkor mi van?
Az, hogy 21 évesek vagyunk:DDDDDDDD

UI. A wikileaks meg tényleg érdekel!
Ha be tudod tenni, tedd fel.
Sohase lehet tudni.

De ha ez igaz, akkor hallod megkaptuk akire én vágytam: a kis Putyinunkat:)))

Őt átadod gondolom teljes jogú magánhasználatomra;-D

De máson osztozunk, oké?

Egy kicsit nem olyan szép, egy kicsit nem olyan magas, de majd lehajolok hozzá:)
Szerelemben nincs akadály;-DDDDDDDDDD

guma 2011.01.04. 15:48:00

@Donna (Cara)mba: Fenn van! :) tanulságos!!! :)

szabad ország - szabad választás! :)))
Tiéd akit csak akarsz, hapsin nem veszünk össze :) DDD

Sőt...

Nekem ma is gond, hogy fiatalok "ragadnak" rám, nem győzőm kerülni a szitukat, már teljesen itthon ülő leszek :)DDD
És milyen a sors, a kocsma törzsközönsége is csupa ifjonc, még innen sem választhatok...
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

guma 2011.01.04. 15:51:15

@Ásó[Mosó]maci: hallottam róla, de nem olvastam :( DDD

Néha teljesen lemaradok dolgokról, úgy irtózom mostanában a nyomtatott világtól :)))
(Pedig a tetovált lányt is el kellene olvasni :)))

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 15:52:03

@Ásó[Mosó]maci: Hú, majd megrendelem. Nem járok már könyvesboltokba, mert én tényleg képtelen vagyok minimum 2 könyv nélkül kilépni az ajtón, és ekkor összeget már nem hagyhatok - sajnos - egy könyvesboltban.

Igen sajnálom, hogy nem jelenik meg több minőségi könyv olcsó, papírfedéllel, durva papírminőségben.
Engem nem zavarna.

Nem azért, mert nem szeretem a szépet. Nálunk a családban, a fiam barátnője, a fiam és én iszonyatos könyvfalók vagyunk:(

Könyvtárba meg már annyira nem marad időm járni...Nem esik utamba, nem akkor nyit, nem akkor zár, stb...

A fiam rákapott a közvetlenül képernyőről történő olvasásra, jól le is toltam.
Így is kegyetlenül rontjuk mindnyájan a szemünket, akik géppel dolgoznunk valamiképpen.

Szőrnyű, tudom, de én még ma is büszek vagyok arra, hogy volt egy szakasz népünk életében, amikor "hadi nagyhatalom" voltunk Európában:) Mókás, nem?

Úgy is mindig van nagyhatalom, egyszer meg mi voltunk.

Na meg a Római birodalmat is mi ozslattuk fel, igaz, még hun alteregó formánkban:)))))

Nem vagyunk mi azért senkik és semmik! ez nem lehet igaz.

Ha a szomszéd olájoknak ilyen törtténelmük lenne, nem lehetne velük szóba állni, olyan magasan hordanák az orrukat. Létrára kellene mászni minden halandónak, hogy beszélhessen velük;)

Zárjójelben: na a román, az aztán nacionalizmus a javából...Aki élt ott, az tudja.
Még Besszarábia is kell nekik, meg még ma is arról álmodoznak, hogy a Tiszáig tulképp övék lenne a világ:)
Ja, meg az anyukájuk bocsdkora. Az. Az a cifra díszes.

Irgumburgum.
Merjünk törpök lenni:)

A törpök nyilaitól mentsd meg Európát, Istenünk:)

Marcellusca 2011.01.04. 15:53:04

@Donna (Cara)mba: Atyám, hova kerültem? :)))
Grupi? "...ketten csak becserkésznénk 1 darab közös hapit...", de jó is lenne! :DDDD

Azt tudod, Donna, hogy mire kell vigyázni a gruppenszexnél?
.
.
Hogy ki ne maradj belőle! :DDDD

@guma: Mé' baj az, ha ragadnak rád a fiatalok?
Ők tesznek Téged is fiatallá. :)))

Csak arra vigyázz, ne legyen túl fijatalka! :)
Némi tapasztalat nem árt. :D

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 15:54:35

@guma: Hát ha Neked az a gond, hogy fiatalok ragadnak rád:)

Én ugyan nem bánkódnék:)))
Sőt:)

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 16:00:06

@Marcellusca: A grupival van ekis gondom;)

A sok nekem émelygős:(

Tudod, vigyázni kell a táplálkozással is, ami sok - azt nem szabad erőltetni:)

Tudja kutya, ha be tudok cserkészen 1 darab férfit, egy napra beérem én avval, nem köll néköm mán aznapra több;P

Én egy szerény, beosztó nő vagyok. Nem lehet mindent eccere behabzsidőzsizni:)

Holnapra akkor mi marad?

Holnap is lesz egy nap...

Marcellusca 2011.01.04. 16:02:40

@Donna (Cara)mba: Látom én, hogy szerény vagyol. :)
Még azt az egyet is megosztanád Margaritával. :D

guma 2011.01.04. 16:06:18

@Marcellusca: @Donna (Cara)mba: hova kerültem :)))
jeszusom! ennyi komolytalan embör egy rakáson DDDD

guma 2011.01.04. 16:12:06

@Donna (Cara)mba: én meg válogatós aki nehezen vált, de akkor nagyon hűséges, csak ne üljenek a "szoknyámon" :)))

@Marcellusca: Tudod fiaim vannak, nem lányaim! :))
ezért nem szükséges "legyőzni a vetélytársat", mint a hírességek és 1-2 lökött örökké fiatal nő teszi...

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 16:14:00

@guma: Á, nem vagyok komplett, és ki se gyógyulok belőle:)

Ja, meg nem is akarok most már egyáltalán.
Így akarok maradni:)

Ide nekem az oroszlánt, akarom mondani az első urat, aki az utamba kerül;PPPP

Ki ne merjen kerülni, mert akkor duplán fizet meg az elcseszett életért:))))

Nyá, nyám:))))))

Hol van, hol van?

Hiába forgatom a fejem, az utca éppen üres.
Na, ez se jön össze:)

Marcellusca 2011.01.04. 16:17:10

JUHÉÉÉÉÉ, Embörök!!!

Odáig vagyik meg vissza!

Láttam, találkoztam a Szöszivel!

Ment haza melóból.

És még integetett is!!!

xD

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 16:18:09

@Marcellusca: Mondom. Beosztó életet élek.

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 16:19:35

@Marcellusca: Na, akkor Veled se lehet ma normálisan beszélgetni.
Te is bolond, most már én is, hát akkor örüljünk, hogy vagyunk, élünk:)

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 16:20:15

@Marcellusca: De megérdemled, mert már vagy 1 hónapja böjtölöd a Szöszidet:)

guma 2011.01.04. 16:20:44

@Marcellusca: akkor vigyázzzzzzzz!!!! :))

az már mást is jelez, ha integet :)

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 16:22:40

@Marcellusca: Jut eszömbe: ha mán így vagy meg még leszel ígyebbúl is, csinyálj magadnak valami szöbb avatar pofázmányt, mert elriasztod:)

Nekem is váltig vissza köllött nézzelek az elején a fészbukon, hogy lássam azt a cefet nőfaló szömöd, ne ezt az izét;)

guma 2011.01.04. 16:26:36

@Donna (Cara)mba: látod én még a nőfaló szemét se láttam :)))

Csak a fiát amit linkelt - az meg szuper kis srác! :)

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 16:33:31

@guma: A fia az "anyja fia" asszem kinézetre, de ha az apjábul is örökölt valamit, akkor nem lesz egy nőgyülölő;)

Á, az apjának a szeme se áll jól:)

Szöszi, meg Necc után is sóvárogni, meg ez is, az is...)

Majd kap az asszonykátul, ha lebukik:)

De ez az embörgyerök ollan szerencsés, hogy le se bukik;)

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 16:36:35

@guma: Már látom is magam előtt: ébern álmodoozik, betett valami jó zenét...jaj, a Gábrielnél én már megsejtettem a jövőjét:)
Merthogy ammán eldőlt:)

Hajjaj:)
Nem lennék most a helyébe, az az igazság:)

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 16:37:31

Elmegyek kicsit, mert megint nagyon ideragadtam.(

Marcellusca 2011.01.04. 17:15:43

@Donna (Cara)mba: @guma: Aszongyátok, hogy ez jót jelent? :D

Marcellusca 2011.01.04. 17:16:39

@Donna (Cara)mba: Hehe!
Mégha csak Necc és a Szöszi után sóvárognék! :DDDD

guma 2011.01.04. 17:17:15

@Marcellusca: ha el nembacod! DDDDDDDDD

guma 2011.01.04. 18:07:10

@Marcellusca: hú, sosem voltam jó nyelvtanból! :))

ez most igekötő? DDDDDDDDDDDD
vagy hozzáadást jelöl. DDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 18:35:52

@Marcellusca: Mér, hányan vannak még?;-D

Mi/ki nem tellik még ki belőled:)

A telhetetlen.
Király nem akarsz-e lönni?:)

Marcellusca 2011.01.04. 18:36:01

@guma: Döntse el ki, ki maga! :DDDDD

Marcellusca 2011.01.04. 18:39:57

@Donna (Cara)mba: Háááááát, itt van még a fekete, kék szemű (vagy kettő), barna, kék szemű (vagy három), barna, barna szemű (vagy három) .... :))))

Ja, el ne felejtsem, a kis, kerek se... őőő, fenekű (vagy három) meg a nagy kerek .... :DDDD

Kirááály??? Ugyanmár!

De, épp ma javasoltak elnöknek a facebook-on. :D

Horizont 2011.01.04. 18:44:09

@Marcellusca: Milyen elnöknek? Sunnázónak??:))
"kék szemű (vagy kettő)" :DDDD Baszki 2 szeme van???
Olyan mókás ez a kommented jókat röhögcsélek nem baj ugye? De olyan aranyos vagy,lehetsz ahogy sóvárogsz:)))

guma 2011.01.04. 18:47:15

@Marcellusca: ki bízta rád ezt a "háremet" DDDDDDDD

(értelmezési problémáim vannak súlyosan! DDDD)

guma 2011.01.04. 18:48:13

@Horizont: látom te is értelmezéssel küszködsz :)))

Marcellusca 2011.01.04. 18:51:31

@Horizont: @guma: Jóvan, jóvan, csak nevetgéljetek! :P :)

Hát, a za zeggyik feladatom, hogy vigyázzak a lyányokra. :)
De, ezt mán offoltam a VB-ön is. :D

Horizont 2011.01.04. 18:52:26

@guma: ja! Kétszemű, háromszemű,kis kerek se, fenekű, (mint a bőrönd?) nagyon jó, olyan Marcelluscás:DDDDD
Találós kérdés? Hány jó nő dolgozik Marci munkahelyén?
Csendes felesége van-e Marcinak?? Hahahahahahaha bocsika @Marcellusca: de te dobtad fel a labdát, akarom mondani a csajokat:)

guma 2011.01.04. 18:54:53

@Marcellusca: munkahelyi titkokat dumálsz ki? :) DDD

Na szépen vagyunk! DDDDDDDDDDDDD

guma 2011.01.04. 18:57:15

@Horizont: nem vállalunk egy kis melót @Marcellusca: beosztottjaként :)))

Marcellusca 2011.01.04. 19:00:16

@Horizont: @guma: Hehe. :PPPPPP

Hány nő? Több száz!!! (És ez komoly!)
Mondom: van miből válogatnom. :)

De az a Szöszi, aki nem nálunk dolgozik .... :DDDD

Marcellusca 2011.01.04. 19:08:52

@Horizont: Ja, a bőröndről jut eszembe:
Nagy kufferbe jó pakolni! :)

Csak kínos vele utazni. :D

Viszont: deszkába is lehet szeget verni! :DDDD

guma 2011.01.04. 19:09:30

@Marcellusca: akkor jó :)))

a több 100-ban nem tűnünk fel ( te úgy lehetsz mint én voltam a fiúk közt - DDD - hordanak neked nyalánkságot? meg beállítanak hozzátok? anyáskodnak, vigyáznak rád? ha nem mi segítünk rajtad! DDDD)

Horizont 2011.01.04. 19:10:33

@Marcellusca:
Miről van itt akkor szó? Nem is nálad dolgozik????? Bőrönd vagy deszka? Csak vigyázz, mert 40 felett kitör a kapuzárási pánik a pasikon.

Marcellusca 2011.01.04. 19:49:49

@Horizont: Lehet, pont azért izgat a léte. :)))

Egyébként, se nem bőrönd, se nem deszka. :P

A kettő közt. Pont JÓ! :DDDD

Horizont 2011.01.04. 19:53:57

@Marcellusca:
jaj ó pardon nem akartam megbántani kis ő nagyságát:)
Nem tudom humorra venni, feleség szempontból nézem és nincsenek jó tapasztalataim:(

Marcellusca 2011.01.04. 20:02:17

@Horizont: Nem kell ám mindent olyan komolyan venni! :)

Donna (Cara)mba 2011.01.04. 20:16:31

@Horizont: Ha én lennék a feleség, készíttetnék neki egy torzító szemlencsét, és csak azzal engedném munkába járni:))))

Így minden nőt púposnak és lángosképűnek látna:)))

guma 2011.01.04. 20:24:19

@Horizont: @Donna (Cara)mba: na nehogy má becsukjátok a szemetek amikor egy jó hapit láttok :)))
akkor is torzító lencse kell :) hihihi

én csudára élvezem amikor valaki után csorgatják a nyálukat és a szemük majd kiesik a srácoknak... majd olyan gyorsan nyuszik lesznek, ha a nő veszi a lapot :))) DDDDDDDD

Horizont 2011.01.04. 21:42:36

@Marcellusca: Jól van nem is veszek, bocs értem én a viccet, csak annyi rossz van ilyen ügyben körülöttem:)

guma 2011.01.06. 13:15:07

@Ásó[Mosó]maci: POLITIKA! és csak azért, mert egy részét összefoglalja gondolataimnak, amit én NEM tudok így összeszedni!

Ezt biztos a korom hozza, és ti fiatalok nem tapasztalhatjátok, amit mi már részben átéltünk :)
ezért nem szívesen vitázom senkivel, ha nincs szemtől-szemben, mert engem a gondolkodás folyamatában a reakció is vezérel, alakít.

Tehát ismerjetek meg kicsit "világomból" (hozzá téve, hogy ráadásul bírom a Törököt, de mostanában kicsit csodálkozom rajta) és nézzétek el ha ezentúl kerülöm a POLITIKÁT!

oriblog.blog.hu/2010/12/11/torok_gabor_elemez_1938_hitler_jo_lepese#c12087118

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.01.06. 13:44:40

@guma: Szia! Mindenkinek!
Tudom, hogy nem jó belinkelni más honlapot, de ezt mégis megteszem. A honlapot ismeritek, csak nem tudom, ezt a postot is?
vastagbor.blog.hu/2011/01/06/ud_zrt_hanagfelvetelek_mocskos_ugyek

guma 2011.01.06. 14:08:14

@Ásó[Mosó]maci: az összest lementettem!
tavaly erre céloztam mert a Letter (vagy Tokfalvi) ezt már összeírta saját fejéből, hogy mi várható ezen a téren, de akkor nagyon ki lettem oktatva! :)))

Pedig nagyon sok szemétség ott van a pakliban, amiért én egy szót sem hiszek el ezeknek sem...

amit meg tapasztalok, na arra már szót sem vesztegetek!

guma 2011.01.06. 14:16:36

@Ásó[Mosó]maci: oh, most néztem rá!

mivel könyvjelzőbe tettem - le van tiltva :(((

Donna (Cara)mba 2011.01.06. 21:56:50

@guma: Jaj de jó, hogy ma kimaradtam a politika nevezetű fermedvényből:)

Igaz viszont ennek ára volt: ma egész nap pakkokat készítettem a fűtetlen raktárunkban:(
Pakkokat, mint Nyilas Misi:)

De dobozolósnak is jó lennék a Tóthék c. műben:)
Azt nagyon szerettem anno (mármint a darabot, Latinovitscsal).

Most már csak melegszek, mint tehen az istállóban:)

Donna (Cara)mba 2011.01.06. 22:01:17

Holnap még húzós nap, aztán hétvégén: jönnek a gyerekek!:))))))
süti beállítások módosítása