He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Hiába, a becsület már csak ilyen rövid...

2010.12.27. 23:01 miről van itt nagybasz0

86 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr992542973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2010.12.27. 23:15:01

szia! :)

csak ennyi(!?)...
ez örök "igazság"!

Marcellusca 2010.12.28. 09:54:39

@guma: Akkor nem csak nálam sz@rakodik a blog.hu. :DDDD

guma 2010.12.28. 10:01:04

@Marcellusca: úgy néz ki, mást se szeret:))) DDDDD

Horizont 2010.12.28. 10:04:36

Most így utólag is igazoltam magam, magam előtt, hogy miért imádtam a Révészt:)))Jó kis pasi volt:)

Ismerlek, néha kérsz,
Azt mondod, kell a pénz.
Mindig van, ki pénzt ígér,
A becsület ennél mégis többet ér!

Álmok közt ébren élsz,
Másoknak adni félsz,
Kóbor vagy mint a szél,
A becsület ennél mégis többet ér!

Közeledni tiszta szívvel hozzád nem lehet,
Elhagynak a jó barátok,
Elkerülnek majd az emberek.

Élni így nem lehet,
Rossz lesz majd az életed,
Megtépáz a gyönge szél,
A becsület ennél mégis többet ér!

Üldözöd a kétes hírnév, hiú árnyait
Szemeidben jóság bujkál,
szívedben mégis bűn lakik.

Élni így nem lehet,
Rossz lesz majd az életed,
Megtéveszt ki mit ígér,
A becsület ennél mégis többet ér!

guma 2010.12.28. 10:07:17

@Horizont: most rengeteg nagyon régi és új száma felkerült a videók közé...

csemegéz, van amit hihetetlen régen hallottam:)))

Marcellusca 2010.12.28. 10:12:30

@guma: Lehet, nem is nagyon fogok erőlködni vele. :(
Mert csak felhúzom magam rajta. :)

Úgyhogy ne vegyétek személyes sértésnek, ha napközben eltűnök! :DDDD

Marcellusca 2010.12.28. 10:13:37

@guma: Lehet, nem is nagyon fogok erőlködni vele. :(
Mert csak felhúzom magam rajta. :)

Úgyhogy ne vegyétek személyes sértésnek, ha napközben eltűnök! :DDDD

Horizont 2010.12.28. 10:14:46

@guma: Nemrég olvastam Révészről. Későn érő típus lehet:)Öt válás után megnősült és lett gyereke.30 évvel fiatalabb a felesége.A sors biológiai igazságtalansága:( És egy tanyán lakik, tán?

guma 2010.12.28. 10:15:04

@Marcellusca: te:)))
most viccelsz, ugye????? DDDDDDDDD

(nem ezen kell felhúznod magad!:) DDDDDDDD)

guma 2010.12.28. 10:16:40

@Horizont: meg az az élet sem kedvez a családnak! :)))

Főleg a zalatnay után nehéz lehetett az élet... DDD

Horizont 2010.12.28. 10:49:17

@guma: oké ez igaz:) Én arra céloztam, hogy milyen szemétség az élettől, hogy egy férfi gondol egyet és kezdheti 56 évesen amíg egy nő ugyan mit kezdhet 56 évesen?

guma 2010.12.28. 12:46:54

@neccharisnyás útonálló: helló!

meg sem merem kérdezni...

De qva jó szám, az biztos :))))

guma 2010.12.28. 13:00:21

@neccharisnyás útonálló: a szám hangulata vetett fel kérdést...

DE lehet (mint annyiszor) rosszul érzem :)))
(a srác is jó nem csak a szám DDDD )

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.28. 13:24:25

@guma: No itt a dalok szövege

Without the Night
friss szakítás, mikor még benne vannak a megszokások, emlékek, és ezen kínlódik

Miles Away
egy kapcsolat kihűlése, és a lelki vergődés, mikor ezt nem akarja elfogadni, azt hiszi visszafordítható

Bár utóbbi miatt raktam be a linket. Eszméletlen élmény volt pár éve élőben hallani.

guma 2010.12.28. 13:43:14

@neccharisnyás útonálló: a vergődés nagyon lejön :)))
az a van is nincs is állapot! :)))

na mentem megint...

Horizont 2010.12.29. 14:03:20

Kedves Blogger társaink! Mint tudjuk az élet nem mindig fenékig tejfel, nehézségek jönnek- mennek! Hullámvasúton ülünk mindnyájan!A mélység után a magasság jön! De ez a jó kis közösségünk tartson ki,virtuális barátságunk vészeljen át mindent, egymásnak adjunk egy kis pluszt!!!!MINDENKIT szeretettel ölelek!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.29. 23:00:20

Arlequin, Lone Wolf: tehettek egy szívességet. B@sszátok +!!!!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.30. 11:14:29

Éjszaka átrendeztem a kocsma berendezését. Meg csináltam némi hasábfát. :/

És ne kisasszonyozzál. Messze vagy te még azoktól, akiktől elviselem én ezt.

arlequin 2010.12.30. 12:20:55

@neccharisnyás útonálló: igen? átrendezted? és? jól tetted?
hasábfát én is csináltam. tegnap érkeztünk vissza, fel kellett fűteni a lakást. igaz az is, hogy kötelességből vágtam, nem idegből. de így is, úgy is vágni kellett, mert hideg volt.

a kisasszonnyal kapcsolatban pedig. én nagyon messze vagyok 'azoktól', mert azokat nem is ismerem. sőt. téged se. ámbár mivel egy nálamnál bizonyosan fiatalabb hölgynemű lény vagy ezért megengedem magamnak, márcsak a tisztesség okán. vagy hívjalak csajnak? esetleg csitrinek? avagy bármi másnak?
nem hinném, hogy megszólítások miatt kellene felhúznod magad.az ugyanis vagy azt mutatja, hogy nem ismered magad, vagy pedig eccerű túlzásba vitt büszkeséget. ami persze ugyanazt jelenti.

s majd ha veszed a fáradtságot és megmondod miért b@sszuk meg lone wolffal egyetemben, akkor bár hálás nem lennék, viszont talán megérthetném miért morcolódsz ily nagyon...

most mennem kell. létezik ám való világ is. brrr ;-DDD

Marcellusca 2010.12.30. 12:49:26

@arlequin: Hehe!
Erről: "vagy hívjalak csajnak? esetleg csitrinek?" egy vicc jut eszembe:
A bepiált nyuszika összetalálkozik a rókával. Billegés közben, kicsit nehezen artikulálva kérdezi:
- Most, téged, hogy szólítsalak? Rókafi? Rókakoma? Vagy egyszerűen csak lerókázzalak? :)))

Létezik való világ?
Csak nem a retekklubos műsort bámulod? :DDDDDDDD

arlequin 2010.12.30. 13:11:21

@Marcellusca: na. befűtöttem megint. etettem a kölköket. rendet raktam és fogok.

nincs TV-m. ;-)
csak a háló, mely igen bántó
ha hagyod és teszed, lelked megeszed.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.30. 13:44:14

@neccharisnyás útonálló:

és felmostak utánad, vagy visszaállították a bútorokat, vagy mi a baj?

én lassan senkit nem értek itt, hogy miről beszél :)

miről van itt nagybasz0 2010.12.30. 13:44:47

@Horizont: Én is ölelek mindenkit szeretettel! :)
Most, hogy vagy 5-6 kiló rám csúszott kerületileg, nem csak elméletileg, hanem most már gyakorlatilag is több embert tudok magamhoz ölelni! :))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.30. 13:52:13

@neccharisnyás útonálló:

és felmostak utánad, vagy visszaállították a bútorokat, vagy mi a baj?

én lassan senkit nem értek itt, hogy miről beszél :)

arlequin 2010.12.30. 13:57:52

@Conv: én speciel össze-vissza hablatyolok. azt meg se köll érteni ;-O

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.30. 14:25:53

@Conv:
Mindegy. Mán emút. De megőtem egy széket. Meg némi lambériát.

arlequin 2010.12.30. 14:33:24

@neccharisnyás útonálló: ha mindegy akkor ne morogjék, ha pedig morog, szolgáljon magyarázattal.

értve vagyok kisasszony?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.30. 14:55:19

@arlequin:
Magának tán nincsen nőnemű kedvese? Hát akkó meg mit kell így csodálkozni.

arlequin 2010.12.30. 14:56:03

@neccharisnyás útonálló: de van. éppen ezért mondom neki is...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.30. 15:56:25

Csodálom, hogy még semmit nem vágott hozzád, mikor rossz passzban találod meg a hűdeokos szövegeddel.

arlequin 2010.12.30. 16:39:18

@neccharisnyás útonálló: ezt most kinek válaszoltad? ;-)

ha hozzám is vágott valamit, az ránk tartozik.
te hozzánk vágtál VALAMIT ÉS NEM VAGY HAJLANDÓ SZÁMOT ADNI RÓLA.

hoppá, caps lock. elnézést, de nem törlöm vissza.

TEHÁT?

vagy csak vagdalthúst jáccik? hűdeokosan, felindulásból? ölég nevetséges, mondhatnám gyermeteg.

nehogy felelősséget vállaljon, különben méltatlan lesz szorokinhoz...

elnézést kívánok

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.30. 17:00:12

Nocsak, hol maradt az "ez nem a való világ" nézőpont? Hát francnak se sikeredik kendnek hozni a fene nagy steril személytelenséget, hamár annyira "nem ismerjük egymást"?

arlequin 2010.12.30. 17:46:06

@neccharisnyás útonálló: nézze kisasszony, ha nem akar válaszolni, nekem az is jó, de ne akaródzék össze-vissza bújkálni a felelősség elől. mert ez kb-nagyjából-cirka az.

csúszik, mint a kígyó, sikamlós, mint az angolna, de ezzel csak magát veri át. de ezt már egyszer megjegyeztem, ha nem tévedek...

válaszoljon a kérdésre, vagy húzzon a fenékre. és ne kötözködjön, ha nem tud. vagy nem képes vállalni a felelősséget érte, utólag meg kenni a taknyot.

csípős nyelve kedves és üdítő, de menekülése nyomorult és elkedvetlenítő. sőt. nemcsak az. hanem magának tükör.

tehát, kérdezem utoljára: miért b@sszuk meg?

többet nem kérdezem. ígérem. innentől fogva csak piszkálni fogom, ha nem válaszol.

az pedig, hogy a nem való világot sem érti meg és összekeveri a szezont a fazonnal, nos, ezt beírom tapasztalatlanságának kisasszonyyyyy. öhöm...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.30. 17:57:29

@arlequin:
Már a fenéken vagyunk, mindketten. Csodálkozom, hogy ez nem tűnt fel.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.30. 18:27:29

@arlequin:
Tudod, ezért bírlak téged. Folyton ámulásra késztetsz. Már várja az ember, hogy végre, na majd most leesik... denem! Inkább csavarintasz még hármat a logikán, csak hogy az eléd dobott dolog is beleférjen a nyakatekert elképzelésedbe XY-ról.
Mondom. Kész öröm néked firkálni. :)

arlequin 2010.12.30. 19:23:39

@neccharisnyás útonálló:

válaszolsz a kérdésre avagy sem?

ez nem csavar és nem félrebeszéd, hanem kérés.

tehát válaszolsz?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.30. 20:37:42

@arlequin:
Mivel már jó 6 órája megindokoltam, hogy már lényegtelen, érdektelen, nem látom be miért kellene. Tsók!

arlequin 2010.12.30. 20:59:07

@neccharisnyás útonálló:
magyarán mondva nem mersz válaszolni. elmenekültél, mint oly sokszor az életben.

nekem ez is jó.

neked jó?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.30. 21:50:48

@neccharisnyás útonálló:
mostammá én is nagyon kíváncsi vagyok miért is kellene, hogy a bohóc és a farkas megbaszódjon...

...nem vagyok ellene, nem zavar a dolog, tessék csak tessék legények, csak tudni szeretném miért :)

az egy elég csajos indok, hogy azé mert te mérges/bosszús/hisztis voltál.
ezt a választ asszem nehezen emésztem, tán valami konkrétum kéne, mi közük van a te hangulatodhoz, ami miatt szexuálást kívánsz nekik :)

guma 2010.12.31. 07:39:46

@neccharisnyás útonálló: ha szétverted volna nem csodálkoznék!:)

De ezen.... ?????????????

guma 2010.12.31. 07:42:06

@arlequin: @Marcellusca: le a kalappal előtettek! :)))

@Horizont: téged meg : pusszantalak! :)))
(hiába jó az "öreg" a háznál néha:)))))))))))

guma 2010.12.31. 07:46:01

@Horizont: Igazad van! Csatlakozom :Ölelek virtuális térben mindenkit!

guma 2010.12.31. 08:33:53

@miről van itt nagybasz0: ne ámítsd magad, mert a kezeid nem lettek hosszabbak :)))

ha a térfogatod nagyobb - akkor többen érünk át téged! :)
vagy rosszul gondolom? DDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.31. 15:00:49

@arlequin: Na, már megint csak kezded, hogy ismersz, miközben nem is?
Akkó mondom, miért háborodok fel a kisasszonyozásra. Beidegződés. Egy kapcsológomb. Rossz hangulatomban, ha valaki adott hangsúllyal vagy adott értelemben használja, megindul a kezem és vagy félsüket lesz vagy félvak, attól függően, mijét sikerül elkapnom. No értjük egymást, miszter? Ugye hogy nem csak az a két verzió van, amit kend fel tetszett vázolni? Éjjen, éjjen! Öröm és bódottá.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.31. 15:13:42

@Conv:
Hozzáállás terén volt 1-2 olyan húzásuk, ami miatt bekerültek a bögyömbe. Aztán ezek általában kijönnek, hisz úgy egészségesebb, ha kint, mint ha bent. Egyszer kiakadok, üvöltözök vagy hisztizek vagy sírok egy sort, kijön... és visszaáll a világ rendje.

Az hogy emellett még alapból is kicseszett mérges voltam -aminek oka lényegtelen-, nüansz.
Különben is inkább a virtuáltérben töröm a berendezést, mint a valósban. Csóró vagyok a kártérítéshez.

Aki meg ájuldozik, szoktassa magát, hogy vannak népek, akik farkasketrecben nőttek fel, és némileg hevesebben veszik a dolgokat. Főleg most, hogy annyi új Erdőelvén született honfitársunk költözik ide. Nem lesz már ez olyan ovis, langyi, tingli-tangli világ.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.01.08. 20:08:26

@arlequin:

"nehogy felelősséget vállaljon, különben méltatlan lesz szorokinhoz..."

ezmiezzzz
???????????????

miaf@szomm akar ez lenni ????

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.01.08. 20:10:52

@arlequin:

örülök h bátor és egyenes módon nem nekem címezted, amúgy.
gratula az egyenességedért !!

így a véletlenre volt bízva.
kíváncsi lennék h hány ilyen elejtett, kedves, jóindulatú megjegyzésed van még rám, v másokra vonatkozóan
......pfffffffff

arlequin 2011.01.09. 15:36:05

@szorokin: olvasd át a blogot ;-)
nem vannak. ;-D
de végre előbújtál. a sértett hiúságod mindig biztos pont.

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 18:14:44

@szorokin: Nos, ez a válasz sajnos talált, süllyedt, Szorokin:)

Még te sem vagy hiba nélkül való, nemhogy én;)

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 18:23:30

@arlequin: Hiányzol:(

Aszittem egy ideig, hogy nem.

És oly boldog voltam, amikor azt hittem, nekem már senki, soha, semmilyen eföldi alakban nem fog hiányozni:)

De balga teremtése vagyok a nagy Mindenségnek;)

A macskáimnak több eszük van, attól tartok:(

Ha van valami új ínyenc dolgod, pakold már fel, te egy hihetetlenül klassz kacat-tárház vagy;)

Ha meg nem, hát nem:)

Igyál egy kortyot az egészségemre.

Amúgy meg amit adtál nekem telefonon, annak hatása már másnap jelentkezett!
Aznap még makacs volt a fejem;)
Tudtad, hogy makacs vagyok és ellenállásokkal telisteli?

Ugye, hogy még csak nem is sejtetted?:DDDDDDDD

Ó, te Ózd, a Nagy Varászló!;)

Hitted-e?
Hogy tudsz adni? Nagyon sokat?

Jaj, te olyan bolondos egy igazi nagy Mágus és Bolond vagy, hogy az csuda!

guma 2011.01.09. 18:23:46

@szorokin: :) DDD én le sem mertem írni, hogy ez másnak is bejött már! :)))

(agyon csaphatsz - de mit érsz vele? DDDDD)

@Donna (Cara)mba: @arlequin: 5***

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 18:39:52

@guma: Hát látod, mind csilagozhatjuk Arlequint, ha eccer ránk se bagózik:(

Lehet azzé', me' nem is bagózik?:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.01.09. 18:44:28

@arlequin:

"olvasd át a blogot ;-)"

az ki van zárva.
eddig sem olvastam, eztán sem fogom.
ill nem sokkal többet olvastam, mint amennyit írtam ide.
...a játszmátokat neccessel olvastam, de az másról szól.

legyél egyenes, és célozz meg konkrétan engemet !
szólj hozzám !
hirdess nekem igét !
osszál !
de nekem, engemet célozva.
ne egy elejtett megjegyzéssel.
(palackpósta, taposóakna, stb ..)
amire télleg csak a vakvéletlen vagy az eleve elrendelésem vezetett ......

szóval miaf@szommmm is az a mondat ?????????

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.01.09. 18:51:16

@Donna (Cara)mba:

"Még te sem vagy hiba nélkül való"

persze, emberből vagyok, minden látszat ellenére nem vok gép.

amúgy arlinak is egyik gyenge ponty-ja
v harcsája a hiúsága v konkrétabban
bölcsességébe vetett hite.
asszem ez bassssszhatta fel neccest
mert ez a közös arliban és lónvolfban.

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 19:11:13

@szorokin: Már mér ne lehetne Arlequinnek gyenge pontja, nem is egy?:)

Vagy Lone Wolfnak? Vagy nekem?

Én likas vagyok ebből a szempontból, mint a szita:( illetve:)

És? Olyan nagy baj az, ha bárhonnan hozzám lehet érni, eltálálni?
Hiszed, hogy az olyan nagy katasztrófa?:)

Á, semmiség az, hidd el...

Az élethez képest mind-mind semmiség.

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 19:13:49

@szorokin: Már mér ne lehetne Arlequinnek gyenge pontja, nem is egy?:)

Vagy Lone Wolfnak? Vagy nekem?

Én likas vagyok ebből a szempontból, mint a szita:( illetve:)

És? Olyan nagy baj az, ha bárhonnan hozzám lehet érni, eltalálni?
Hiszed, hogy az olyan nagy katasztrófa?:)

Á, semmiség az, hidd el...

Az élethez képest mind-mind semmiség.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.01.09. 20:26:49

@Donna (Cara)mba:

nem kérdés, h méé lehetne v méé ne lehetne.

de van ott egy kérdésem, amire nem válaszolt.
az érdekel.

az a kérdés, ill az a kérdésem.
amire választ, EGYENES választ várok.

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 20:32:42

@szorokin: Oké, világos.

Jogod van kérdezni és választ kapni.

arlequin 2011.01.09. 20:51:36

@szorokin: egyenest? mikor olan görbe vagy, mint az égbolt? és egyenes mint az ökörhugyozás.
túl sokat gondolkozol szerintem.

egyébként ölellek. légy jó.

@Donna (Cara)mba: te is. sok a munka. majd pottytolok, ha tudok.

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 21:05:37

@arlequin: Rendben:)

Úgyis jösszméssz, ahogy néköd teccik;)

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 21:06:36

@arlequin: Meg még az sem lényeg, hogy posztolj.
Vagy. Tudom.

Ölég-a.:)))

guma 2011.01.09. 21:27:25

@arlequin: én már rosszalkodhatok! :) UGYE???? DDD

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 21:30:20

@guma: Mé' nem engem kérdezel?

IIIIGEEEN!!!!!!:))))

Sőt, ne halogasd:)
(Ezt most éppen komolyan gondoltam:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.01.09. 21:32:37

@arlequin:

na egyébkint én is :))

de vazzeee írj egy akármit oda az offosra is.
oda gecc régen írtál.

én csináltam neked egy gonoszkodó királyos
posztot, pl.
(amúgy történelmi szempontból korrekt a belga dal)

és nem kifogás, h nem szoktál sehova, stb

írjon egyet oda is kend !

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.01.09. 21:33:33

@arlequin:

kellemesen elmismásolta a választ
de spongyabobot rá akkó
azaz
leszharromh :)

guma 2011.01.09. 21:56:43

@szorokin: 5***

látod, TE is tudsz "lazítani" :)))

nem mindig a "szó" a fontos, hanem a háttér, tartalom, környezet és a cél :))

Pusszantalak! DDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 22:04:33

@guma: Persze, hogy tud. Ha AKAR, csak akkor:)

Közben rájöttem, miért lát ő engem olyannak, amilyennek...

Legalábbis asszem bevillant:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.01.09. 22:24:54

@guma:

Donna rájövésérűl:
könnyebb lehetett neki MOST rájönni, mint régebben,
mert volt sok levél odavissza ....
hála az ő kis/nagy karácsonyi akciójának ............

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 22:34:29

@szorokin: Mán még azt a kis levelezést is sajnálod tőlem;)

Nem vagyok én észkombájn, soha nem is voltam:)
Minek az, nem igaz? (melyik srégi dalban van ez a sor: minek az, nem igaz? Ezt is elfelejtettem:(

Nálam csak bezavarna abba a nagy sötétségbe, ami a zagyam:)

Azt a Teremtő kifelejtette belőlem:)
Csepügubancot rakott telisteli a koponyámba, hogy azért mégse kongjon;)

Fox te még úgyis annyi meglepetést tartogatni nekem, ha kedved úgy hozza, hogy csak töröm a fejem:(

Vagy nem írsz. Vagy átugrod, amit írok...

Mittom én mikre nem vagy képes?:)

guma 2011.01.09. 22:35:23

@szorokin: elmúlik minden idővel :)))

vagy megváltozik.
néha előnyére, néha ...

de én nagyon buta vagyok, és ennyire senkit nem ismerek itt,hogy mitől mire jön rá valaki! :) DDD

csak pofázok! :)))D

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 22:40:46

@guma: Azt én se nem tudom, mitől jövök rá, még azt se, hogy rája jövök-e?

Olyan vok mint a belinkelt kutyád:)
Futkározok a tükör előtt, jáccok, aztán azt hiszem, az a valóság:)

Donna (Cara)mba 2011.01.09. 22:43:29

Itt is elköszönök illemmel, ahogyan kell:)

Legyen mindenkinek meg az ő kívánsága szerint: az igazsága, teljesüljék a vágya:)

Ui. A komoly messzidzs: én még igazándiból vágyni se mernék semmire...Talán álmomban sem:(

Topic On:

Jóéjt!

guma 2011.01.11. 23:02:04

@neccharisnyás útonálló: @arlequin: @Conv:

igazolatlan hiányzás lesz a vége!!! :))

beköszönni, hogy jól vagytok! (ugrik a csp! DDD)
kezdődik az éjszakai műszak...

JÓ éjt mindenkinek.

guma 2011.01.12. 07:01:41

@Conv: :)))

Ez már valami! :)
süti beállítások módosítása