He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

mindenkinek...

2010.12.24. 08:30 guma

http://www.jacquielawson.com/viewcard.asp?code=2007134554829&source=jl999

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Emberek: Hol a szánkó, Télapó?

Ezt a napot vártad egész éven át,

érezted sokszor, az élet néha bánt.

De, ha eljön az ünnep, a könnyet felejtsd el,

pár órára hidd el, a világ ünnepel.

 

Pierrot

Eljön a tél,

és lesz tán fehér karácsonyunk,

ami elfeledteti,

hogy annyi figyelem mellett még mi is

hibázhatunk.

 

Kosztolányi Dezső: Karácsony

Kik messze voltak, most mind összejönnek

a percet édes szóval ütni el,

amíg a tél a megfagyott mezőket

karcolja éles, kék jégkörmivel.

 

 

 

 

Reviczky Gyula: Karácsony

Mit is tegyen, mit is tehet
az ember itt gömbjén a bűnnek?...
Óh, boldog, a ki csak szeret,
mig egy csöpp vér erébe' lüktet.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr482534016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2010.12.24. 11:07:56

Békés, Boldog, Szeretetben Gazdag Karácsonyt, Mindenkinek!

www.youtube.com/watch?v=9CtMTBnXrgI&feature=related

Horizont 2010.12.24. 11:42:09

guma! Nagyon örülök, hogy posztot írtál:)))Köszi!
Békés nyugodt ünnepeket, családotok körében!!!!!

Marcellusca 2010.12.24. 15:34:17

@Horizont: Még el nem felejtem:
Isten Éltessen, Boldog Névnapot, Horizont "néni"! :DDDD

Horizont 2010.12.24. 19:40:17

@Marcellusca:
Nagyon figyelmes és kedves vagy, már kezdtem meghatódni amikor az utolsó szóhoz érkeztem :DDDDD Te bohó:)De azért köszönöm, ma a szeretet ünnepe van, megbocsájtom kilengésed:)

arlequin 2010.12.24. 20:28:58

béke-béke-béke
brekk-brekk-brekk
hekk-hekk-hekk
akarom mondani: VAÚ!

ÁLDOTT ÜNNEPET!

Donna (Cara)mba 2010.12.25. 19:45:53

@Horizont: Egy napos késéssel kívánok én is boldog névnapot!
Tegnap nem voltam számítógép közelben, ezért a késés.

És mivel kétszeresen vagy nő, ezért éljenek az Évák, akiket neveddel te szimbolizálsz a blogon:)

Horizont 2010.12.25. 20:01:44

@Donna (Cara)mba:
Nagyon kedves tőled, köszönöm. Zavarba hoztok!
(szeretem a nevem, legalább azt:D)
Láttad Marcellusca megint milyen kedves volt? A csibész:))

Donna (Cara)mba 2010.12.25. 21:49:29

@Horizont: Á, ne törődj vele:)

Engem az vigasztal, hogy már olyan öreg, hogy csakis liliomtiprás tudja lázba hozni;-D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.26. 14:31:48

@Horizont: Utólag kívánok neked Boldog Horizont Napot!
:-DDDDDDD
Kívánok kedvenc költőmmel Boldog Karácsonyt mindenkinek! Töltsétek el szeretetben egymással, és egyetek sok Bejglit! :-DDDD

DZSIDA JENŐ: KARÁCSONYI VERS

Itt van a szép, víg karácsony,
élünk dión, friss kalácson:
mennyi finom csemege!
Kicsi szíved remeg-e?

Karácsonyfa minden ága
csillog-villog: csupa drága
szép mennyei üzenet:
Kis Jézuska született.

Jó gyermekek mind örülnek,
kályha mellet körben ülnek,
aranymese, áhítat
minden szívet átitat.

Pásztorjátszók be-bejönnek
és kántálva ráköszönnek
a családra. Fura nép,
de énekük csuda szép.

Tiszta öröm tüze átég
A szemeken, a harangjáték
Szól, éjféli üzenet:
Kis Jézuska született!

Horizont 2010.12.26. 14:58:19

@Ásó[Mosó]maci: Köszönöm a Horizont napos köszöntést:DDDDDD
A vers jó. Nekem már mindenem remeg úgy elfáradtam:DDDDDDD De megérte:DDDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.26. 15:01:01

@Horizont: Szia!
Elhiszem! Én is elfáradtam, annyit ettem most ebédre is :-DDDDDDDDDD
És most pihenek! Nem én főzök! :-)

Horizont 2010.12.26. 16:13:40

@Ásó[Mosó]maci: Hát az evésbe is el lehet fáradni:) Azt sajnálom, hogy nem 1 hónapig tartó fáradság minimum.Biztos magamra kaptam 1- 2- X kilót. Hahahaha....Kiszuszogom magam aztán kezdődik minden elölről:)A nagy zabálás! Kocsonya, meg ez meg az:)))
süti beállítások módosítása