He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Mester Tamás a guppi

2010.12.20. 17:14 tesz-vesz

Édesapja Mester Ákos újságíró, az egyik hetilap , a 168 óra főszerkesztője.

Számtalan jelentős rádiós személyiség kezdte pályáját az ő irányításával vagy dolgozott rádiós műhelyében. (Bocskay Zsolt, Bolgár György, Bölcs István, Emőd Pál, Farkas Zoltán, Fayer András, Forró Tamás, Gombár Csaba, Györffy Miklós, Havas Henrik, László József, László Péter, Obersowszky Péter, Orosz József, Ráday Eszter, Rangos Katalin, Simkó János, Szente László, Váradi Júlia, Wicsek Ferenc),

Emlékezetes televízió történeti esemény volt, mikor Hírháttér című műsorában üres székkel jelezte, hogy a hatalom képviselője nem kíván megszólalni!  ez aztán nagyon emlékezetes

 

 

"Az aki voltam, egy fényképről néz vissza rám
És nem hasonlít már, múlt és jelen
Valami elmúlt, ahogy lassan felnőttem én,
Mégis úgy vigyázol rám
Mint amikor még

Nem tudtam milyen jó nekem,
Hogy itt vagy, mindig így legyen!
Maradj velem s mindig itt legyél

Chorus: :)
Altass el, ringass mint régen,
Már értem a mesét,
Jól csak a szíveddel látsz
De néha még a szív is téved
Hát mindig itt legyél,
Hiszen semmi volnék Nélküled!

[Gitar solo...] han solo

Ezen a földön, mindig búcsúzni kell,
De soha ne félj, minden életedben
Ott leszek én is
Kérlek Isztenem, engedd, hogy így legyen
Így legyen
Mindig itt legyél

Chorus:
Altass el, ringass mint régen,
Már értem a mesét,
hogy jól csak a szíveddel látsz
De néha még a szív is téved
Hát mindig itt legyél,
Hiszen semmi volnék Nélküled

Semmi volnék, maradj velem

52 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr752528295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.20. 17:27:11

@neccharisnyás útonálló: olyan a feje mint egy guppinak.

egy gőte.

de mindezektől függetlenül nagyon nincs hangja, és hamis

Donna (Cara)mba 2010.12.20. 17:29:02

@tesz-vesz: Hát nem mindegy?:) Jó helyen született, jó helyre, jó időben;)
Jó országba. Olyan megéllhetésibe;)))

guma 2010.12.20. 17:31:45

@tesz-vesz: ez a jó meghatározás : hamis...

de vártalak mert akartam, vitázni veled kicsit, de most megint nincs több időm. :)))

Marcellusca 2010.12.20. 17:33:43

@tesz-vesz: Most hogy mondhatsz ilyet? A zország egyik legnagyobb ítészéről? :)))

Egyébként nekem már az furcsa volt, hogy oda beválasztották.
Miért? Mit tett le az asztalra?
Azt, hogy egyszámos sztárocska?

Amúgy meg nem tudom hova tenni ezt a fickót. :)
Melegnek férfias, férfinak meg túl buzis.
Olyan meteorszexuális. :)))
/Nem, nem elírás. Valóban meteorszexuálist írtam. Olyan Istencsapása. :DDDD/

Marcellusca 2010.12.20. 17:35:19

@guma: Úgy, úgy: hamis.
Az egész fickó. Olyan mesterkélt.

Marcellusca 2010.12.20. 17:50:58

@tesz-vesz: Hehe!

Szerintem kiegyezhetünk annyival, hogy ebben a magyar celebvilágban nagyon sok olyan "ember" van, aki megérdemelne néhány pofánb@szást egy szívlapáttal. :D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.20. 17:51:16

gyorsan berakok vmi rajzfilmet h elterelje a figyelmet

www.youtube.com/watch?v=nn2h3_aH3vo

guma 2010.12.20. 17:51:53

@tesz-vesz: na erről!

a KKBK szerinted is Konzervatív Költők Baráti Köre? :)))

mert ha igen(!) el kellene gondolkodnod néha a szóhasználatról...
szerintem 100x többen reagálnának 1-1 írásra, mert sok jó van, de engem is riaszt néha és nem akarom "ott látni a nevem" :)

ne sértődj meg rajta, mert ha tökös fickó vagy akkor tudod, hogy nem piszkálni akarlak!!!!

de most valóban nincs több időm. bocs!

guma 2010.12.20. 17:53:22

@Marcellusca: na ez mindjárt más fogalmazás, pedig ez sem lányregénybe való :) DDDDD - erről beszéltem @tesz-vesz:!

Horizont 2010.12.20. 18:05:32

@guma:
Teljesen igazat adok neked, mert én is pont így vagyok.Sokszor kommentelnék, régen meg is tettem, de elriadtam attól a nyers erőtől és az erőteljes zsidózástól. Pedig jó lenne a blog (!!!) ha ezeket a kinövéseket letudná farigcsálni @tesz-vesz:
Pedig ettől a Latinovits avatartól készülök elolvadni mindig...)

Donna (Cara)mba 2010.12.20. 19:00:37

@tesz-vesz: Most olvasom elképedve és felháborodva, hogy Délvidékre, ahol kívül rekedt magyarjaink élnek, Zentára, stb. koszovói romákat telepítenek be, vásárolja valaki/valami (?szervezet) fel a házakat nekik.

Azokat, akiket Nyugat-Európa finoman szólva nem tolerál, és keresi, hova sózná el őket.
Abban a nagy toleranciájukban, abban...Meg emberségükben.

Remélem a magyar elnökség idejében kimondatik: nem ismételjük meg sehol a II. vh. utáni kényszer lakossági ki-be, meg áttelepítéseket.
Mért, ez nem az?

Tömeges lakosság/etnikum erőszakos lakhelyváltoztatása.

Ilyen áruló, szarevő Nyugat-Európával csak a gödörbe jutunk. Kétszínű, mint volt mindig is.
Nagyon megérdemelnének egy jó kis történelmi leckét, nekünk már volt részünk elégben:(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.20. 19:38:20

@Donna (Cara)mba: én nem bánnék egy magyar-cigány cserét. ha ennyire kell nekik oda a cigány, akkor adunk mi nekik, és cserébe jöjjenek a magyarok :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.20. 20:34:13

@guma: ez csak vicc :D

az viszont tény h felkötném a komcsikat akik együttműködnek kékkel-v9r9ssel , és ellopják a nép vagyonát

kkbk.blog.hu/2010/03/15/akasszatok_fel_a_kommunistakat

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.20. 20:46:26

@Horizont: majd igyekszem akkor :)

na jóéjszakát

SICH HEIL!

卐 卐 卐 卐 卐 卐 卐 卐

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.20. 20:49:14

@Horizont: de nem ismered a pletykákat Latinovitsról?

merem azt hinni, h a politikai, etnikai , történelmi világnézetünk hasonló

kkbk.blog.hu/2009/08/09/latinovits_weores_majom_orszag

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.20. 21:00:34

@Conv: és a területek?:(

@Donna (Cara)mba: lehet a francik vásárolják fel nekik

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.20. 22:47:11

@tesz-vesz: és?

cserébe Magyarország nem lesz cigánylakta.

Horizont 2010.12.20. 22:52:49

@tesz-vesz:
Hát ezt kár volt belinkelned!Úgy látom megkíméllek ezentúl is sűrű látogatásomtól:)Nem is érdekelt soha pletykálnak-e Latinovitsról, és mit pletykálhatnak. Az meg engem különösen nem érdekel, hogy itt Magyarországon az illető zsidó-e? Most írhatnám azt neked, hogy ki nem szarja le, hogy a ruhatárban a vén nyanya zsidó-e? De már arra rájöttem, (nem most)hogy neked itt kezdődik és itt végződik egy ember. Zsidó-e vagy nem? További jó rágódást ezen, én a helyedben nem fecsérelnék el ennyi időt rövidek életemből ilyen baromságra!Be is fejezem, mert nem akarom a jó kocsmai hangulatot elrontani azzal, hogy berágom magam:) További jó zsidózást! Annyira nevetséges ha nem lenne szomorú.

arlequin 2010.12.20. 22:55:17

@Conv: @tesz-vesz: ismeritek ti a szerbeket testközelből? mert nem fogják ennyibe hagyni, az biztos.

@Horizont: jaj kedves hölgyem. összetett a kérdés nagyon. egyet kell értsek veled a kommentben, de ahogy mondják: 'szalonzsidózás márpedig nincs'... tesz-vesz pedig. hát igen.

Horizont 2010.12.20. 23:32:56

@arlequin:
Biztos az én készülékemben van a hiba:(((
Ha valaki ezt okosan érvekkel alátámasztaná....én nem a világ zsidó pénzes piszok mocskos urairól beszélek, hanem a hétköznapi emberekről. Honnan tudja valaki ki a zsidó ki nem? És miért fontos ez? És miért kell gyűlölködni? És mi van ha pl.Alföldi zsidó? Ha hülye nem azért hülye mert zsidó, ha abnormálisan állít színpadra műveket nem azért teszi, mert zsidó!!De van akinek ez az alap. Zsidó és kész!Engem meg az összes többi érdekel, vagy nem érdekel!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.20. 23:42:22

@arlequin: nem tudom a szerbeket miért zavarná, hogy a magyarlakta területekre cigányokat telepítenek. elvégre csinálják.

guma 2010.12.21. 04:49:54

@tesz-vesz: értem.

a gondolat "méltóságát" alátámasztja. erősíti de értemet is ad neki a jó időben és helyen használt szó!
jó is az ha a kifejezéseket, tudjuk alkalmazni megfelelően és nem zúdítjuk, ha kell ha nem mindenki nyakába.

kell (és divat is lett) a durva helyenként drasztikus, obszcén kifejezés. lassan már csak önmaga erősítésére ismételgetik és adnak neki "hétköznapi" rangot.

tudod én akkor sem akarok kísérleti nyúl lenni, amikor a szőke kék szemű ellen kell haragot táplálnom! lmpv-on sem akarom látni őket...

de szeretnék olyan országot ahol érték a munka és nem vagyonosodhatnak, élhetnek meg a politikusok abból nagyon jól, hogy kizsigerelik erkölcsileg, gazdaságilag az embereket, majd össze is ugrasszák őket, hogy addig a hátsó ajtón még azt is eltüntethessék ami a padláson még megmaradt...

guma 2010.12.21. 05:14:31

@tesz-vesz: komolyan csodálkozással töltesz el!

kezdesz rosszabb lenni, mint egy vénasszony :(

ha kihagytad, neked is ajánlom az APACSOK film megnézését, mert ha nem is adja vissza a kort de valamit megmutat belőle.

továbbá szeretettel ajánlom, hogy érdeklődésed ne legyen szinte csak "belterjes mondák" világára nyitott, mert valóban szaladnak az évek és így csak elfecsérled "látásod, értelmed, érzelmed"...

amiért ezt lemerem írni neked, az a napokban olvasott székely srác mondatai erősítik, mert nem mindegy a gyerekeinkre mit hagyunk. mit adunk és mire tanítjuk, hogy élhető országot építsenek!

idézete az írótól :

Azóta is sokan teszik fel a kérdést, hogyan lehetett az, hogy nem volt semmilyen harc, semmilyen kemény összeütközés az akkori ifjabb generáció, a nemzedékünk, és az idősebbek között. És úgy mondják ezt, mintha kötelező lett volna egy-egy ilyen összecsapás az előttünk járó nemzedékekkel, mint akikkel szükségszerűen meg kellett volna vívni a harcunkat, a forradalmunkat. Velük? Miért? A kenyéradó gazdáinkkal? Nem volt itt szükség semmilyen ajtót, falat döngető, mindent legolyószórózó, szőnyegbombázó fellépésre a részünkről. Hiszen kinyitották előttünk azt a jelképes ajtót, bebocsátottak, keblükre öleltek. Minden lehetőséget megkaptunk tőlük, hogy megmutathassuk magunk, hogy mit tudunk, mit írunk, és mit érünk. Kollegájukká, barátjukká, társukká fogadtak. Hülye lett volna, aki ezek után is harcolni akar.
....
Mint ahogy egy csomó mindent meg lehetett volna tanulni, a nélkül persze, hogy ő elvárt volna tőled/tőlünk valamit is, hogy valamiféle irályát, példáját valaki is kövesse. Még talán a pipához is azért fordultunk páran, mert az olyan férfias volt, olyan jól állott. Meg aztán Szilágyi is azt csinálta. Ő, azóta, ha jól tudom, negyven év után, egyik napról a másikra letette. És nem kezdte újra el.
....
Vannak olyan konzervatív, maradi dolgok, mint a tartás, az egyenes gerinc, a férfias kiállás a bizonyos helyzetekben, van olyan is, hogy tisztesség, becsület, hogy ne hajolni meg, ne dőlni be senkinek, semminek, semmilyen kényszer hatására. Egyebek mellett ilyen avítt dolgokra is lehetett volna példát kapni tőle. Már aki figyelt rá. És arra is, hogy mondjon bárki bármit, hogy dicsérjen, vagy gyalázzon, kánonok és kanonizátorok ide vagy oda, mert csak egy mérce van, egy igazi mérce, a saját, a belső. És ennek kell csak maradéktalanul megfelelni. Nem kell feltétlenül ott lenni a közepében, a centrumban, nem kell nyüzsögni, tündökölni. És ha valahonnan jöttél, márpedig mindenki jön valahonnan, akkor tartozol azoknak, főként magaddal szemben, elszámolással. És az lehetőleg olyan legyen, hogy azt te tudjad, amikor letetted a tollat a kezedből, hogy erre te ennyit érsz, nem többet, nem kevesebbet, ez már a lehetőségeidnek, a képességeidnek a maximuma. Tőle tudom.

Donna (Cara)mba 2010.12.21. 08:37:07

@Conv: A délvidéki magyaroknak ez egy cseppet sem vicces. Ajánlom a srbija insájd lapjukat, első kézből kaphatsz információt.

Ők ott laknak és egyelőre nem szándékoznak mindnyájan (mármint az ottani magyarok) Magyarországra áttelepedni.

NEKIK kell ezzel a hordával együtt élni és NEM A SZERBEKNEK.

Eddig talán érthető voltam.

A másik, amit azt hiszem te is elég jól ismersz: a mi, úgymond anyaországiak szégyenletes elutasításunk óta nem sokan vágyódnak kies hazánkba, még talán a nagyon szegény Kárpátaljáról sem.

Ilyen kollektív megszégyenülésben nekünk, magyaroknak, nem sokszor volt részünk. De ez bőségesen kitárgyalt téma. Az ejtett sebek, amit saját magunk ejtettünk saját magunkon, és még csak észre se vettük, hogy saját identitásunkat verjük pofán, amikor elutasítjuk a mostani határokon kívül rekedt magyarságot - most már pótoljuk azt a ragaszkodást más emberanyagból. Meg is fogjuk kapni, nem kell aggódni;)

A hátárontúliak kimennek - ha tudnak - Nyugatra. Munkát vállalni. Nem mert ott jobb, vagy kolbászból fonják a kalácsot, hanem mert egy idegen ha leidegenez, az nem fáj annyira, hiszen igaza van. És a kereset néhány euróval több. Ráadásul itt nálunk most már tényleg mi magunknak sincs elegendő munkahelyünkön. Most lenne az ideje a médiának lemenni még kurvábba, és riogatni a 23 millió románnal, akik azt a néhány állást is olcsóbban, svarcban elhappolják mondjuk a dolgos etnikumunktól. Ha persze konzekvensek lennének. Mármint a média, és a pénzhatalom, ami most is mögötte van, és írja nekik a betűket. Hatékonyabban talán mint Kádár anno.

Mihez lennének már szerencsétlenek lojálisak, mondd?

Szerintem rajtunk a sor jovátenni és szóvá tenni ezt a tarthatatlan etnikai tisztogatást nyugaton - ahonnan mint egy hulladék tárolóból hányják ide ami nekik nem kell, sűrűn emberijogozva közben szem- és gyomorforgatóan - ha már ilyen pozíciót töltünk be fél évig, mert míg Kelet-Európán még azt is számon kérik, amit az aztékok követtek el, mi még a saját életlehetőségünkkel se rendelkezhetünk.

Igenis jogunk van rendelkezni saját életlehetőségeinkkel. Másnak is, de NEKÜNK is. Határon innen és túl.

Marcellusca 2010.12.21. 08:44:11

Reggelt, Mindegykinek!

Hogy én miből maradtam ki. :)

Talán jobb is! :D

Horizont 2010.12.21. 08:50:23

@Marcellusca:Szia!
Hát nem mindig móka kacagás az élet még egy kocsmában se - sajnos!Legfeljebb jól berúgunk:)

Horizont 2010.12.21. 08:53:26

@tesz-vesz:
Azt hiszem te nem érted amit én írok neked, vagy nem is akarod érteni! Én azt nem mondom, hogy nincs zsidó kérdés a világban. De túlzásnak érzem, hogy a hétköznapjaidban azt kukkolod ki a zsidó ki nem. A HÉTKÖZNAPI ÉLETEDBEN! És azt is túlzásnak tartom, hogy mindenedbe beleszövöd ezt a zsidózást.Én nem így élem az életemet és ezért én ezt visszataszítónak találom.Ennyi.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.21. 09:13:23

eltűnt egy hosszú kommentem, úgyhogy én most kiakadtam.
mert elküldte, de eltűnt

Horizont 2010.12.21. 11:36:22

@tesz-vesz:
Olyan érzésem van veled kapcsolatban, hogy küldetéstudatod van:) Zsidóellenes küldetéstudatod!
De nem fogok ezen összeveszni! Jön a szeretet ünnepe:)
Én nem zsidózok, te zsidózol, ők zsidóznak.
Mi nem zsidózunk, ti zsidóztok, ők zsidóznak.

Horizont 2010.12.21. 11:37:57

@tesz-vesz: Ja a lényeg, és még jön a médiatörvény:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.21. 12:58:01

@Horizont: csak érdekel mit mondanál rá, te kérdeztél én válaszolok link formájában. a kérdésedre ott a válasz a linkben.

ha kérdezel gondolom válasz is vársz rá, és akkor én okítok, én nekem van küldetéstudatom, én vagyok a fanatikus?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.21. 12:59:19

@Horizont: amúgy a Piki-pletyka az olyan pletyka, hogy az nem pletyka.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.21. 13:23:48

@guma: de ha bajod van a szóhasználattal nyugodtan kritizáld meg

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.21. 13:26:36

@guma: ezt nem értem:

"a gondolat "méltóságát" alátámasztja. erősíti de értemet is ad neki a jó időben és helyen használt szó!
jó is az ha a kifejezéseket, tudjuk alkalmazni megfelelően és nem zúdítjuk, ha kell ha nem mindenki nyakába.

tudod én akkor sem akarok kísérleti nyúl lenni, amikor a szőke kék szemű ellen kell haragot táplálnom! lmpv-on sem akarom látni őket.."

kire vonatkoznak ezek, mire?

a többivel egyetértek

Horizont 2010.12.21. 13:47:15

@tesz-vesz: én nem írtam olyat, hogy te fanatikus vagy! Az súlyos dolog nem aggatom rá csak úgy mindenkire:) Nekem fanatikus pl. Geréb.
Ha kérdezik csak linkelgetsz nekem, nem válaszolsz "élőszóban" :DDDDD
Nagyon tudatlan vagyok, de ez mit jelent?
"Piki-pletyka"????

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.21. 16:06:18

@Donna (Cara)mba:
Én nemtom. Hallod csak azt hallom, hogy Csíkszeredán már csak 2011-re tudnak időpontot adni a népeknek könnyített állampolgárság ügyintézésére a hivatalnokok. Kárpátalján meg azon fő a fejük a népeknek, hogy a bolsi időkben begyűjtötték az egyházaktól az összes anyakönyvet, és most aki akarna állampolgit, súlyos pénzeket kellene hogy fizessen a központi levéltárnak vagy minek hogy kiadják. Csakhogy nincs nekik annyi. Mindenféle alapok szerveződnek, hogy pénzt gyűjtsenek nekik. Szal azért van, aki szeretné.

guma 2010.12.21. 18:23:21

@tesz-vesz: volt egy linked Petőfire, ez a rész erről szól :)))

amikor kell okkal használja az erős kifejezést, és nem koptatja feleslegesen értelmét...

az a baj velem, ha írva látom és nincs ott az ember akivel megvitathatom a gondolataim engem lebénít és kerülöm inkább minthogy ilyen szavakkal keveredjek arc nélküli hülye vitába!

a második bekezdés utal egy dokumentált kísérletre ahol a kék szemű, szőke ember volt mindenért a bűnös... le kellett állítani, nem részletezem miért. irodalma van, biztos utána tudsz nézni!
pár év után másik kísérletet szintén le kellet állítani, ahol villannyal büntethettek a diákok!

tehát csak hangosan gondolkodtam és nem vonatkozik senkire. csak beszéd minőségre és kinevezett "céltáblákra" ...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.22. 00:14:21

@guma: én nagyon ritkán vagyok antiszemita. személyesen találkozom egy zsidóval, mindig az embert látom, előbb megvárom mi a nemzethez való viszonyulása, akkor döntöm el, kedvelni fogom vagy sem.
így a szőkekékszem példa nem válik be.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.22. 00:15:44

@Horizont: miértnem kattintasz a linkre?

aért link, mert aabban benne van a aválasz.

nagyon rossz 40x leírni mindent, direkt erre találtam ki a zs-kategória címkét, amibe jó zsidókat is rakok.

guma 2010.12.22. 06:00:25

@tesz-vesz: aranyos vagy, de a nemzethez állást nem a szavak döntik el!!! :))
mondhatja nekem a film, hogy a "tisztaság" vonzotta oda amikor "csak a majális hangulat" jön át minden részletben...

őszinte sajnálatot ébreszt bennem a férfi hite egy álomvilág keresésével a politika színpada mellett!
pedig ott csak műsor megy, amit a eladnak neki. mert te is tudod van az a pénz amitől a "haj korpás lesz" a "rossz" között így találsz "jót" szerepelni!!!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.22. 21:59:12

@guma: a szavak csak megmutatják ki mit gondol. :)

arlequin 2010.12.23. 17:44:52

@tesz-vesz: vagy pont fordítva, eltakarják. egy profi hazudozó hihetetlen dolgokra képes. tényleg. odafigyel minden hangsúlyra, a zöngékre, a kiejtés kicsinyességeire. van egy jó kis könyvem erről.

az élőbeszéd teljesen más.

guma 2010.12.23. 20:46:52

@tesz-vesz: IGAZ! (ha a szövegértéssel nincs gond!)
++++ lásd :@arlequin: beírását!
süti beállítások módosítása