He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Főzőcske, de okosan!

2010.12.17. 11:12 Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül)

Karácsonyi unicumos pulyka

Hogyan készítsük el a pulykát?

1. Vegyünk egy pulykát!
2. Egy pohár unicum.
3. Tegyük a pulykát a sütőbe!
4. Még két unicum.
5. Állítsuk a hőfokot 190 sütőre!
6. 3 unicum további.
7. Süssük a kapcsot be!
8. Most még tovum 4 univáb.
9. Pulykázzuk meg a zsírt!
10 Unicumot a másik palackot még.
11. Dugjunk pulykákat a homérumba!
12. Poharazzunk egy unicumot az öntbe!
13. Süssük az unicumot még egy óráig!
13+1. Gyöngyvirágos kék ibolya-a-a-a!…
14. Pulykáljuk meg az puha unicumját!
15. Vegyük ki a pulyákot az unicumból!
16. Édes anyám, sírhalmomra-a-a-a!…
17. Kiskút, kerekes kút…
18. Szeletum a pulyák darabbal többe!
19. Pusztuljunk tásztátum!
20. Palackoljunk még egy unicum vevétet!
21. Nyílára uccásik a krocsmrasumity!…
22. Állítsuk meg a teritumot és pulykoljunk még egy terítéket!
23. Leterít az unipulyák, és fogyjunk el!

49 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr552521512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 11:21:30

Mackó, ezek után szted megengedi a barátnőd, hogy te készítsd el a karácsonyi pulykát?

PS.
Nálunk nem lesz pulyka:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.17. 11:23:55

@Donna (Cara)mba: No, ezért nem készítek karácsonyi pulykát :-DDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 11:30:46

@Ásó[Mosó]maci: Én nyulat akartam egészben kisütni Szentestére, de nálunk csak a férjem szereti:(

Én elkészíteni imádom, de enni már nem eszem azt az aranyos kis állatkát...
Olyan, mintha valamelyik macsekomat enném meg:(

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.17. 12:03:13

@Donna (Cara)mba: Nem tudom, macskát még nem ettem..... :-DDDD
Három éve tűzdelt-pácolt őzgerincet sütöttem Cumberland-mártással, két éve pedig afrikai harcsából készítettem egy jó harcsapaprikást, nokedlivel.
Most, nem tudom hogy főzök-e.
Amikor az őzikét készítettem, egyik ismerős nem evett belőle, mert hogy őzike. Addig-addig beszéltem rá, hogy evett belőle, és ízlett neki. Utána mondtam neki, hogy:
- Most gondold el, hogy ez az őzike ott ugrándozik a mezőn, és nagy, barna szemeivel néz rád!
A gyerek rosszul lett :-DDDDDDD (Mondjuk, kis 16 éves csipa volt, nem nagyon bírom.)

Marcellusca 2010.12.17. 12:08:03

LOL!!!

Muszáj ezt Unicummal? :(
Vagy bárninemű, jófajta itókával behelyettesíthető? :)

@Donna (Cara)mba: Háááát, nyúzás után furcsán néz ki. :)
De fincsi. Szalonnával, fokhagymával megtűzdelve ... :)
Én kérnék belűle! :D

Marcellusca 2010.12.17. 12:14:47

@Ásó[Mosó]maci: Hehe!
Piszok állattya. :DDDD

Nagyapámmal játszottuk el, mikor megözvegyült és hétvégente más-más fiánál ebédelt, hogy a nyúlra azt mondtuk, hogy csirke. Mert ő nem szerette a nyulat, de, ha nem tudta, minden gond nélkül megette. :)))

De mi, utána nem árultuk el, hogy mit evett. :D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.17. 12:24:04

@Marcellusca:
én csigapörköltet adtam el a családnak zúzapörköltként :)

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 12:50:26

@Conv: Na, te is megéred a pénzed akkor, mint Mackó:)

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 12:52:42

@Marcellusca: Jaj, a nyulat elkészíteni nagyon szeretem. Először úgy állok neki az ilyen nemes pecsenyének, hogy nézem, forgatom, megszagolgatom a húsát, aztán elkezdek töprengeni, mi hozza jól ki az ízét, mi passzol hozzá:)

Drága a gáz, ezért kicsit a szívemmel-lelkemmel is sütök-főzök:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.17. 12:55:51

@Donna (Cara)mba: Miért?????? Nem én lőttem le az őzikét :-DDDDDDD

Marcellusca 2010.12.17. 13:03:39

@Conv: Hallottam már ilyenről is. :)

Marcellusca 2010.12.17. 13:06:40

Egyébként, erről a főzőcskéről ez jutott eszembe:

www.youtube.com/watch?v=tu-cWQ5po9M

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 13:07:00

@Lone Wolf: Rálépetem a lábadra? Bocs;)

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 13:23:56

@Marcellusca: Ó, a Kazal:)
Nagyon jó színész volt:)

És most jutott eszembe két bor: a traminit, azt nagyon kedveltem. Fehérborok között olyan illatos, száraz, isteni lehetne egy nyúlpecsenyéhez (ha szeretném a nyulat;-)

Á, és a kadarka.......

Egy földimnek van a Kadarissimája, Arad-ménesi. Hú, az angyalát nekije;)
Ahhoz egy jó kacsát sütnék, adnék a kacsához feltétlenül a sok fokhagyma mellé egy kis őrölt szegfűborsot, kevés füstölt borsot - nemrég tudtam meg, van ilyen, vettem is egy nagyon keveset, csak különleges alkalmakra - (durvára őrölve), aztán egy csipet majoránna, alája egy kevés dióolajat...Puhára párolva, a végén ropogósra sütve:)

Aztán gyühet akár a Holdviola is:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.17. 13:35:43

@Donna (Cara)mba: Kadarissima! Szép emlékek kötnek hozzá. Bár én a száraz-vörös híve vagyok, de az a kadarissima ott Arad-Ópáloson..... Isteni volt. Mint az Istenek nektárja...
Én holnap bogdányi aprópecsenyét fogok sütni, fokhagymával, gyulai kolbásszal, füstölt szalonnával és szűzpecsenyével..... Hozzá iszunk egy kis Bock féle kékoportót, majd. Hmmmm. :-)

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 13:46:41

@Ásó[Mosó]maci: Jaj, a receptet, csak úgy nagyvonalakban, mit raksz bele, hozzá, mivel, miből...:)

Ellopnám az ötleted:)
Kellene a kollekciómba:)

Szóval: Szűzpecsenye, kockázva? Gyulai gondolom karikázva, a füstölt szalonna valszeg kockázva vagy csíkokban.

De millen fűszerszámokkal?

Bár már meg is indult a fantáziám..meg se tudom állítani:)

A Bock, az is nemesuraknak-hölgyeknek vagyon kreálva;P

Egészségtekre, előre is:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.17. 13:56:55

@Donna (Cara)mba: Köszi!
Egyszerű a recept, nagyon:
www.stop.hu/articles/article.php?id=54445
Ugyanez van nekem szórul szóra.
+ kapsz tőlem egy bónusz kisfilmet, mert szereted a cicákat :-D
videa.hu/videok/allatok/hogyan-csomagoljunk-macskat-karacsony-macska-cXDPWa23Rul422Kk
Ja, és még egy receptet, ami igen gyorsan készen van, és nekem nagy kedvencem:
hu.shvoong.com/lifestyle/food-and-drink/1701245-hajni-makar%C3%B3nija/

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 14:11:09

@Ásó[Mosó]maci: A pecsenye recept linkje valahogy átalakult menet közben:)

De a macska-csomagolás az tündéri!

No meg ötletnek sem utolsó, mert abból van nálunk a legtöbb:)
Ergo: legpraktikusabb karácsonyi ajándékot az 5 macskámból tudom összeállítani:)

Csak azt nem tom, mit szól majd hozzá, aki kapja;-D

guma 2010.12.17. 14:57:52

@Marcellusca: ma ilen piszok, pedig nem így indított... DDDD

valami történt ott időközben! P

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.17. 15:12:40

További szép napot kívánok!
(Jobbra el!)

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 15:21:14

@guma: Medvékkel néha történnek dolgok, miket a medvék nem kötnek az orrunkra;)

guma 2010.12.17. 15:23:58

@Donna (Cara)mba: na de ilyen gyorsan vált a csibész.. :) DD
már a medve is hangulat ember? DDDD

Marcellusca 2010.12.17. 15:35:00

Én, ha lehet, nem sértek meg senkit, csak úgy, eccerűen egy adag Brassóit kérnék. :)
Nem tocsógósat, hanem kissé szárazabb, de jó fűszeres, paprikás, fokhagymás változatban. :)))

De csak, ha lehet. :D

guma 2010.12.17. 15:38:58

@Marcellusca: juj, ze vagy az emberem! :)))

pont ez jutott eszembe! sok-sok fokhagymával DDD

Marcellusca 2010.12.17. 15:40:08

@guma: Na, akko' ugorgyál neki, Asszony! Forogjon az a fakanál! :DDDDDDDDDDDDDDDD

guma 2010.12.17. 15:43:28

@Marcellusca: már mentem is...DDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 15:54:06

Főzzetek valami jót:)
Én most elmegyek kis időre. Majd este jövök megint a kocsmahivatalba:)

Horizont 2010.12.17. 17:16:48

Főzünk, főzünk? Pulyka, nyúl, őzike, csiga, brassói?Hozzá borocska?Ne merjetek panaszkodni jól megy nekünk itten, kinek is kell hálásnak lennünk?
A poszt jó, nagyot nevettem. Elárulom, én szombat, vasárnap úgy főzök, hogy meg szoktam inni közben egy -egy sört. És tudjátok miért? Mert jóllakottan nem tudok sört inni, nem fér belém, de éhesen nagyon tuti :DDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 20:36:05

@Horizont: Ezek már karácsonyi menük:)

Én már kiagyaltam, mit sütök-főzök és viszek fel a gyerekekhez Szentestére:)

Á, kettőnkért tudod ki csinálna akkora felhajtást:(
Utálok 2 személyre főzni.

Vagy receptnek főzök ki dolgokat, vagy ha jönnek a gyerekek, vagy mi megyünk fel hozzájuk:)

Férjuram panaszkodik is, hogy csak akkor eszik finomat, ha jön haza a fiam a barátnőjével:)

Olyankor meg is jegyzi: na, látszik, nem miattam megy a felhajtás:))))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.18. 17:19:21

@Donna (Cara)mba: Ebédre elkészítettem a Bogdányit! Hmmmmmmm. Isteni volt! Én szeretek két emberre is főzni. Sőt, magamnak is szeretek. Ezt olyan alkotásnak gondolom, ami nem egy, hanem két érzékszervet is megcéloz, minimum. De hármat is szokott, jó terítéssel.
A festmény, a fotó csak a szemnek kedves. A zene a fülnek. Egy szép virág a szemet és az orrot is gyönyörködteti. De az étel! Az ember öt érzékszerve közül hármat használ, a látást, a szaglást és az ízlelést.

Donna (Cara)mba 2010.12.18. 19:44:36

@Ásó[Mosó]maci: Igazad van:) De én már egy fél életet "kifőztem":)
Kettőre a szerelem/házasság legelején, aztán lassacskán hármónknak, majd négyőnknek, ha jöttek a gyerekek:)

Még van mit behoznod;-D

guma 2010.12.18. 23:24:14

@Marcellusca: sztrájkoltál az este? :)
nem fogtad össze szurkolásra a csapatot? :(

ki is esett kedvencünk :(((

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.19. 14:01:04

@guma: Az. Kiesett a Norbi. Pedig pont azon gondolkodtam, ha mégcsak playbacket raknak is alá, bőszen jó előadó lenne. Ugrabugrál, kiabál, grimaszol, megfogja az embereket.

Keresztes Ildi azért megérdemelne egy fenékbe billentést, hogy nem küldte el énektanárhoz. Ezzel a hangképzési módszerrel gyorsan el fog menni a hangja. :(

HALÁLOS TAVASZ MEGY A DUNÁN, MOOOSTT!!!!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.19. 14:04:57

@Ásó[Mosó]maci:
Máskor is! :)
Duna II-n este lesz egy "szagos" film.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.19. 14:22:09

@neccharisnyás útonálló: Az orvosi képalkotás története?
Akkor már inkább a Dunán az Utolsó régió :-)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.19. 14:52:37

@Ásó[Mosó]maci: :DDD Gyagya!
Szováthy Éva lesz az 9-től.

M2-n meg most megy az Abigél kitudja hanyadik része. Francokat nem tudnak belőni 1 időpontot vasárnap du. és akkor leadni hetente! Ez is olyan, hogy amikor adják, nézem. Megunhatatlan. Kíváncsi vagyok, az egykor Tormát játszó színésznő milyen filmet csinál belőle.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.19. 17:51:36

@neccharisnyás útonálló: :-DDDDD
Könnyezőset. :-DDDDD
Én most a Svéd-Norvég döntőt nézem :-D
Eszméletlenül jó!

Marcellusca 2010.12.19. 18:43:03

@guma: Ki, sajnos. :(((

De, legyünk őszinték!
Akármennyire tehetségkutató és azt az X-faktort keresik, ez mégis csak egy ének verseny.
És abban Norbi alulmarad. Nem egy énektálentum. :)
Viszont nagyon jó előadó. Azzal a bizonyos X-szel.

Úgyhogy - szvsz - Takács Nikolasznak kellene nyernie. Nagyon szép, képzett hangja van.
Csak hiányzik belőle a lazaság.

Vastag Csaba meg, számomra BROÁFFFF!
Már majdnem szaladtam a fürdőszobába a lavórért, mert szinte folyt a nyál a tévéből.
Kimondott műmájer.
Annyira látszik, hogy produkálja magát, szerepelni akar, csak a kamerának énekel.
És nem is túl jól. Unalmas.

Aki viszont hiányzik, az Janicsák Veca.
Neki is gyönyörű hangja van. Főleg, ahogy a "Most múlik"-ot énekelte.
www.youtube.com/watch?v=87w1mK-pDB4

Szóval, én igazából úgy számoltam (egészen a múlt hétig), hogy Janicsák - Takács - Király hármas döntő lesz, ahonnan már Norbi (érthető módon) nem jut tovább.

Horizont 2010.12.19. 19:09:39

@Marcellusca:
Sajnos kiesett, de most már jogos is volt az az igazság! De itt már nincs vesztes, aki élni tud ezzel az ismertséggel ezzel a kezdő lökéssel, az megcsinálhatja a szerencséjét.Nekem Ő marad az X faktor, csak úgy itthon:)
Nikolasnak drukkolok, sajnálom Vecát gyönyörű a hangja, de sajnos amíg ilyen betelefonálós szavazások vannak addig a női versenyzőknek nem sok az esélyük. (Emlékszem anno réges régen úgy lehetett szavazni már meg nem mondom mi volt, hogy fel kellett kapcsolni az összes villanyt és azt mérték meg országosan:)Mekkora baromság volt.)
Na ez a Csaba annyira látszik, hogy mindenre rájátszik, kiábrándító. Majd ő nyeri meg figyeld meg a végén, meg a sok libának ez a nyálaska jön be:(( Én csak a Norbi kedvéért néztem meg amikor felhívtad a figyelmem, de jó műsor volt tényleg!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.19. 19:30:09

@Horizont:
Vecában nekem az nem tetszett, hogy mennyi, 17 éves? És rendre olyan dalokat énekelt, rendre azt kérte tőle a zsűri, hogy hozza elő magából a dögöt, a femme fatale-t. Ami tényleg jó lett volna, mert tényleg csak az a csipetnyi nőstény dög hiányzott. De. Ennyi idősen mégis hogy? Kicsit idősebben, érettebben lazán hozta volna. De mikor néztem, rendre azt éreztem, hogy itt egy leányzó, akiből lesz nő, szó se róla, de még csak halad afelé, közben pedig a környezete elvárja, hogy úgy viselkedjen, ahogyan és amiről még fogalma sincs. És sajnáltam. Mert iszonyat ütősek lettek volna azok a dalok némi vad tűzzel benne.

Marcellusca 2010.12.19. 19:47:36

@Horizont: Hát, ja.
Én sem biztos, hogy nézem. :)

@neccharisnyás útonálló: Persze, persze. Biztos nem könnyű, fiatal lányként súlyos dalokat énekelni.
(Lásd: Dorka. Bele is bukott, rendesen.
www.youtube.com/watch?v=esjTi5i2w40
Ez annyira gáz volt, hogy ... Igaza volt Keresztesnek, hogy ehhez meg kell érni, meg kell élni dolgokat!)
De úgy gondolom, Veca jó dalokat választott és szépen énekelt.

Horizont 2010.12.19. 21:13:09

@neccharisnyás útonálló: @Marcellusca:
1989. oktober.19-én született megnéztem. Én meg idősebbnek gondoltam, olyan 25-26 évesnek. A hangja gyönyörű, de mindig valamilyen hiányérzet maradt bennem. Szerintem ő is meg Wolf Kati is olyan családi zenei háttérrel rendelkezik, hogy nem kell őket félteni. Mondta Wolf Kati, hogy ő már csinált egy lemezt az apjával két éve, csak hát a kutya nem ismerte, és ő ezért jött az X Faktorba, az ismertségért és ezt megkapta. Megint beigazolódott, hogy ennél a fránya TV-nél nincs nagyobb hatalom. Felemel aztán elejt.Az embereket jobban be tudja etetni a TV,mint a legdörzsöltebb politikus.Jó is lenne ha csak pozitív dologra használná magát.

Donna (Cara)mba 2010.12.19. 21:23:42

Közben meg nézzétek meg, mit posztolt Margaríta!

Hát, azt a szentséges kutyafáját ennek a boszorkányos némbernek;)))

Én kinyúltam azon, amit valahonnan előrámolt.

De honnan tud ilyenekre bukkanni?

Mondom, égetni való boszorkány:)
süti beállítások módosítása