He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

égből

2010.12.17. 23:09 tesz-vesz

 

 

 

 

87 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr512523012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2010.12.18. 11:03:32

Helló, Népek!

Csak bekukkantottam főzés közben. :)

Mi van Necc-cel?
Tudja valaki?

Horizont 2010.12.18. 11:24:15

@Marcellusca: Ilyen rendes férjecskét:DDDDD Főz!
Én nem tudok róla semmit.Biztos dolga van. Remélem nem unt meg minket?:))

guma 2010.12.18. 11:34:19

@Marcellusca: nem jöttél brassóit enni, prdig szuper lett! :))

Már tegnap gondolkodtam Neccen, hogy elzavartam a sok "sziruppal"? DDDDDDDD

Na kárpótlásul egy kis sör éswysky, mert nem vagyok!
Ma 37 éves a kicsi.. DDDD

www.youtube.com/watch?v=MFeLsmI8Uxs&feature=related

www.youtube.com/watch?v=ZrsRM_0Kt3w&feature=related

Horizont 2010.12.18. 11:39:50

@guma: Isten éltesse:)) Kicsi?????:DDD

guma 2010.12.18. 11:43:46

@Horizont: köszi! nagyon sietett 8 hónapra 3,2kg-val és 54cm-vel jött és ma 194cm-s, de ő a kicsi...

Horizont 2010.12.18. 11:47:43

@guma: mennyi lett volna ha vár még 1 hónapot?:DDDDD

guma 2010.12.18. 11:55:36

@Horizont: azt mondta a doki, hogy finoman fogalmazva egy kis paci :))) DDDDDD

további szép napot! :) tűntem...

Donna (Cara)mba 2010.12.18. 12:06:11

@guma: Gratula mindkettőtöknek:)

Tényleg picur gyermeked van.

Akkor az enyém törpe? Ő csak 183 cm...

Horizont 2010.12.18. 12:35:28

@Donna (Cara)mba: Örülj neki, az enyém 196 cm (csak tudnám honnan?) elég sok gondot okozott, mivel finoman szólva nem egy sportoló típus:DD Ráadásul nem tetszettek neki soha a magas lányok:))

Donna (Cara)mba 2010.12.18. 13:11:19

@Horizont: Ez így van:) Az én fiamnál is egy nő 150 centinél kezdődik;)

Én arra vélek, hogy mert így praktikus: csak a hóna alá csapja, és már viheti is;-D

Majd még benézek, de most nekem kell mennem.

arlequin 2010.12.18. 13:15:33

@guma: @Horizont:
és most hány kilósak a picurok?
bírja még a mérleg?

Horizont 2010.12.18. 13:36:05

@arlequin: 164 cm vagyok és amikor lehajol puszit adni, kész is vagyok :) Hál istennek lement egy picivel a 100 alá:)Néha elnézem,úristen nemrégen szültem és tessék! A barátnőjét eleinte zavarta ez a magasság (el is hiszem) de mára megszokta:)

arlequin 2010.12.18. 13:45:26

@Horizont: hát ja. én is elnézem a lányom, hogy mitől ily szép? nem tőlem az bezonyos...

Horizont 2010.12.18. 13:48:21

@arlequin: Tuti az Édesanyja génjei!:))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.18. 21:08:13

@Marcellusca:
No miaz? Vagyok én. Tegnap koncerten voltam, hajnali egyre haza is estem, így aludtam 10ig.
Amúgy meg megint rámjött a wassalbertezés. (3x300 oldalból már csak 400 olvasatlan 3 nap alatt) Attól meg mélázós, pityergős hangulatom leledzik. Nemjó így kocsmába jönni. :/

Donna (Cara)mba 2010.12.18. 21:39:43

@neccharisnyás útonálló: Szia! De jó, hogy megvagy:)

Más nem számít:)

Én is megyek olvasni.

Csak nélküled nincs itt igaz színe a színnek, szürke, szürke, szürke....a hímek meg kötekedők lesznek:(

Donna (Cara)mba 2010.12.18. 21:42:19

Jóéjcakát, lányok!

Tartsátok féken a fiúkat, mert részeg fejjel mindjárt verekedésbe torkollik a békés együttlét;-D

Nna, jóét az uraknak is!
Osztán viselkeggyenek;)

guma 2010.12.18. 22:52:26

@neccharisnyás útonálló: köszi :))) te másik csavargó! :)
már valóban azt hittem idegeidre mentem :) DDDD

@Donna (Cara)mba: te meg tudjad mit beszélsz! :( DDD

@arlequin: vékony és csontos!
az idősebb a 187 cm. de nem tudnál belecsípni, és feldönteni sem tudná akárki, pedig nincs 90 :)))

Marcellusca 2010.12.19. 10:38:08

Reggelt, Népek!

@neccharisnyás útonálló: Helló!
Megnyugodtam. :)
Akkor nincs semmi komolyabb porbléma. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.19. 14:03:57

@Donna (Cara)mba:
Hát had kakaskodjanak. attól férfi a férfi! A nyüzüge megedződik, a rangsor kialakul.

@guma: Te? Hogyan? :)))

@Marcellusca: Porbléma nincs. Kiporszívóztam. ;D

Donna (Cara)mba 2010.12.19. 16:15:15

@neccharisnyás útonálló: Nem bánom én, ha egymásban kárt tesznek is:))))))

Csak a berendezés maradjon!

Férfiembőr gyün-megy. Nem lehet vele komolyan számolni.

Mint Szabó Magda nagyanyja, Rickl Mária mondta volt unokájának: Nem tudtad, lányom, hogy a férfi mind kártékony vadállat, akit fogni kell?:)
Mert csak kettőt tud: adósságot meg gyereket csinálni.

Meg a rangsort tanulják csak szépen meg, mint őseik. Ész is jó ha van, de a testi erő se kutya;)
Ahogy mondod, jányom!
Eszeden légy:)

Nálam már késő bánat:(

Horizont 2010.12.19. 17:26:56

@neccharisnyás útonálló: Fújjjjj, na ez hányinger!
Láttam egy másik nevet:kukini. Ezen mulattam:)

Horizont 2010.12.19. 18:40:42

@neccharisnyás útonálló:
Meglepjem a férjem egy ilyennel? :DDDDDDDD
mankini, kukini, csipkebetétes hósipkaszerű:DDD Választék van egy panasz szó nem lehet:)
Jaj de jól kiröhögtem magam:) Köszi!!

Donna (Cara)mba 2010.12.19. 18:51:47

@neccharisnyás útonálló: Neccike! Mondd, marad még férfi valahol e bolygón?

Donna (Cara)mba 2010.12.19. 18:56:10

@Horizont: No látod, legalább a mi időnkben még hímnemű vót a férfi:)

Nem is volt rossz akkor fiatalnak lenni:)

Ezek heréltek, eunuchok...

Úristen, szegény mai női populáció, ezekkel kell(ene) szeretkeznie!

Vagy ezek az izék a plüssmacijukkal masztiznak?:)))

Hát, ha mai tík lennék, és ilyen lenne a fehér férfi választék, akkor már inkább elmennék a Kalahari sivatagba:(
Akár gyalog is:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.19. 18:56:18

@Donna (Cara)mba: Ööö... hááát.
Várjuk meg az urakat, ők mit reagálnak. Akkor kiderül. De tény, hogy jártamban-keltemben bizony ritkábban jelez be a férfi-detektorom, mint régebben. Jó, ez valamelyest függ földrajzi helytől is. Pl. Gödör. xDDDDDDDDDD

Horizont 2010.12.19. 18:56:54

@Donna (Cara)mba:
Mi már megkaptuk a magunkét, nekem nem is kéne már, de mi lesz a fiatal nőkkel???
Nekem már a chippendale - s fiúk se jöttek be! Na de ezek???

Horizont 2010.12.19. 19:00:19

@neccharisnyás útonálló:
Hahahahahahaha "jelez be a férfi-detektorom"
Na ez a hét kommentje, annyira aranyos!Miket tudsz te mondani, pardon írni??? Tök jó!!

Donna (Cara)mba 2010.12.19. 19:03:50

@neccharisnyás útonálló: Nekem az az érzésem, hogy a divatdiktátorokat falhoz kellene állítani, mint emberiség kipusztítására törő terroristákat!

Ezek rosszabb mint az atom, a stressz, mint bármi.

Ezek a fehér ember kipusztítására törnek!

És ez utóbbi mondatomat nem szántam viccnek:(

Donna (Cara)mba 2010.12.19. 19:07:35

@neccharisnyás útonálló: Hála az égnek, van és működik a detektorod:)

Legalább egy valaki már biztos nem tör a kihalásunkra:)

Hát jányom, nem is kis feladat vár rád:)))
Ahogy így elnézem a helyzetet, ebbe komoly munkát kell feccolni, hogy a trend megváltozzék.

Indíts mozgalmat, sorozz női sereget: de ne hagyjuk a jussunkat: A Férfit, aki hímneműűűűűűűűűűűűűűűűűű:)

Nagyon is...:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.19. 19:13:19

@Donna (Cara)mba:
Volt egy South Park rész, ami azt az amcsi sorozatot figurázta ki, ahol 5 kályhameleg alak "szedte rendbe" az elhanyagolt férfinépet. Na, a kisiskolás lütyők kiderítették, hogy ezek a melegek tulajdonképpen egy földalatti rákkolónia álruhás tagjai, akiknek feladata, hogy meleggé tegyék a férfiakat, így mikor a felszínre jönnek, elfoglalni a bolygót, nem lesz, ki harcba szállhasson velük.
Piszok beteges, de ha belegondol az ember, valahol tán mégis igaz lesz?

Donna (Cara)mba 2010.12.20. 13:17:02

@neccharisnyás útonálló: Hát ehhez most milyen érzelmi jel dukál?
:) vagy :O, vagy vagy:( vagy¨:S

Jajmánehogy ez a csepp jó is az életben kimúljék:(

Jó vérű kölkeket kell csinyálni, sokat:)
Akik majd elveszik ezeknek a nőhímeknek a kedvit a farriszálástól, azt a hétszentségit a szodomita világának:(

Donna (Cara)mba 2010.12.20. 13:21:32

@Ásó[Mosó]maci: Ó, te, te:)

Elírás volt a részemről az álompasi;) De lehet, csak kicsit többet ittam a kelletténél:)

Én is miket össze nem hordok, így, szemtűl-szembe;-D

Ugyehogyugye:)

Mingyán megnő az önbizalom, nem csak 198 centire, vagy mennyi is vagyol, hanem a duplájára:)

Oszt ebbül következőleg rögvest 2 darab nőcit veszel magad mellé az ágyba, hogy bepótold a többi pasi(?) múlasztását.

Csupáncsak emberiességi okokból;-DDDDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.20. 13:37:00

@Donna (Cara)mba: Igen, ez a szándékom! Csak a barátnőm nem érti ezt meg, hogy csak a világ megmentésén munkálkodom, és ez egy kemény munka. Nincs is semmi köze a szórakozáshoz! :-DDDDDDD
Nem ittál te sokat, jól látod a helyzetet és a dolgok mikéntjét :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

guma 2010.12.20. 14:26:58

@Ásó[Mosó]maci: megérti az, csak nem akarja, hogy "lesántulj" a kemény munkában :))) DDDD

félti az "övét" :) DDDDDDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.20. 14:53:28

@guma: Én is féltem az övemet, jó kis bőröv. De mi köze van ennek a világ megmentéséhez? :-DDDD

guma 2010.12.20. 16:54:39

@Ásó[Mosó]maci: nem mindegy ki mikor milyen szándékkal nyúl hozzá :))) DDDDD

jó az az öv, ha védi a munkálkodáshoz vezető utat a rossz szándékok elől (PPPP)!

Donna (Cara)mba 2010.12.20. 17:15:37

@Ásó[Mosó]maci: Ez roppant érdekes:) A fiam barátnője se ért meg ilyesmiket:(

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.21. 08:15:35

Reggelt!
@Donna (Cara)mba: Ilyenek ezek a nők! :-D
@guma: Nem rossz az a szándék. :-DDD

guma 2010.12.21. 09:50:54

@Ásó[Mosó]maci: bocsi, de sajnos rossz szándéknál az enuch ugrott be... D
(ha neked nem rossz? te tudod! DDDDD)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.21. 10:05:52

@guma: Enuch? Az mi?
Háááát! Ilyenek ezek a mai fiatalok.....

Donna (Cara)mba 2010.12.21. 10:23:57

@Ásó[Mosó]maci: Szeintem csak elklimpírozta Margaríta:) Mint én is szoktam:(

Eunuch.

Abból gondolom, mert valahol én vetettem fel ezt a se hím-se-nőstény-se állapotot, talán a csipkés mankini-cukkininél vagy minél:D

Jaj, beteg vagyok tényleg, mint az állat, Pestre se tudtam menni, de a valahol belinkelt, vert (részemről akár agyonvert;) csipkés zöldségtartó (két tök+ egy uborka)heveny hányást okozott, influenza tünetekkel spékelve:(

Megijedtem, hogy ez KOR-és KÓRtünet:)

Ha hiszed, ha nem, még NEKEM is hiányoznának a hímállatok, azok a piszkok, az origináltak, valódilagosak;P

Ezek csak háremőrzésre lennének elvileg alkalmatosak, de mivel dógzni nem szeretnek, ezért hát a kifutó modell fiúkák gondolom ezen okból választották a far-rok riszálást (az a farok mást meg úgyse tud, talán még csovi-csovi-dzsászpert se....;)

Húú, menek a lavórért...

Hogy lehetne azt a linket deletelni a fejemből? Visszaveti a mélységes influenciába, így sohase lábadok ki belőle:(

De cukiság: mankini, cukkini, aprócska tököcske, minicske bébirépácska;-)))))))
Mint a mesében,D
Ellenben: kolosszális anál-fekál flashmob;-DDDDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.21. 10:30:09

@Donna (Cara)mba: Jujjj! Bevallom őszintén, én nem néztem meg a mankini linket, elég volt egyszer Borat nekem. Mármint a film.
Most én ezt hallgatom, hátha segít.
www.youtube.com/watch?v=mhViRRmCvTI

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.21. 10:37:39

@Donna (Cara)mba: Azt kifelejtettem, hogy
Jobbulást kívánok neked! Gyógyulj meg!

Donna (Cara)mba 2010.12.21. 10:48:51

@Ásó[Mosó]maci: Jó is a linked, meg "szezonja van":)

Isten őrizzen attól, hogy mankiniket meg cukkiniket kölljön szemlélned;)

Megbetegecc te is, úgy, hogy még a könnyed is csurog bele:)

Csak óvatosan az egészséggel, így ünnepek előtt.

Cukkini helyett inkább e' kis szilvóriumot gyógyszer gyanánt, melléje egy kis leveles, pihe könnyű tepertős pogácsát, rá halászlét, utána szőke mazsolás-fahéjas-kardamomos kalácsot.

A végére jöhet a forralt bor.

Tiszta egészség.

A csipkeneműt meg tán inkább emitt szemléld, hogy átmelengesse szívedet, elvégre a karácsony a szeretetről szól;-)

Például:
www.miraclefashion.hu/hu/default.asp

Vagy:
www.miracleofhollywood.com/sexy-fehernemu.html

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.21. 11:04:04

@Donna (Cara)mba: Ez majdnem jobban felmelengetett, mint a szilvórium!
Amit így elém tálaltál, az jöhet. Úgyis kezdek éhes lenni, így lassan dél felé.
(Mondtam már, hogy zseniális lett a Bogdányi? A Brassóit most már felejtem. Pedig a Brassóimat is dicsérték. De közelébe sem jut a Bogdányinak.)
Ma bédre Hurka-kolbász lesz. Sajnos nincs most hozzá párolt káposzta, van helyette cékla. Az is nagyon jó. Friss kenyérrel. Hmmmm.
Ez meggyógyít minden bajból.
www.youtube.com/watch?v=GAvU1fmTJ3c

Horizont 2010.12.21. 11:33:13

@Donna (Cara)mba:
Nem igaz, nem elég,hogy a testük jó, de még a fejük is:)) Felháborító:)

Donna (Cara)mba 2010.12.21. 11:39:51

@Ásó[Mosó]maci: Nagy kő esett le a szívemről:)

Akkor már egy férfit megmentettem a jövendő számára:)
Mozgalmamat tovább folytatom, úgy láccik, nem reménytelen ügyet karolok fel;-)

Hu-hu-hurka????

Só fennakkad:)

Nálunk 3 féle hurka van, úgymint:
- véres, tüdős, melyet kaporral, majorannával, és csomborddal fűszereznek
- májas hurka, melyet ősidők óta őrölt szegfűborssal és borssal bolondítanak
- a vegyes abáltfélékből készített síma fehér hurka

Ha nagyanyáméknál disznóvágás volt, mindig mindhárom félét készítették.

Ebédre savanyított káposztából készült leves: mindenféle-fajta hússal, fűllel, bőrkével, disznó farkájával:)
Ez egy isteni savanyú leves volt, telis-teli meglepi húsokkal:)
Frissen sült sima pecsenye követte, azt is a a disznó minden részéből: comb, hasaalja, lapocka, szűzpecsenye, amit jött:) Fokhagymával, jól megborsozva.)

Estére órrjából (ez a bontás során valahol a tarja részén bontott hús) készült húsleves csigatésztával vagy cérnametélttel (házival, persze, utána a friss, remegő, forró rengeteg főtt hús - isteni volt - zöldséggel, töltött káposzta, sült pecsenye, hurka, frissen sült kolbász és a végén házi szilvalekváros hájas tészta (ahogy Somogyban mondják: hájas kráfli).

Napközben meg a kinti mínuszban jöhetett a forralt bor, meg jól jött a menyecskékkel való incselkedés is - ez is fokozta a véráramlást és megóvott a megfázástól;)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.21. 11:50:23

@Donna (Cara)mba: Mi két hete vágtunk disznót, barátnőméknél. Csak egyfajta hurkát készítünk, abált dolgokból. Reggelire hagymás vér (Imádom. Az egyik legjobb étel a világon, ecetes almapaprikával, friss kenyérrel!!!)
Akkor ebédeltünk, mikor végeztünk, úgy 3 felé. Akkor meg Húsleves, csigatésztával, sült hurka-kolbász, sülthús, és utána sütemények.

Donna (Cara)mba 2010.12.21. 12:15:59

@Ásó[Mosó]maci: "Reggelire hagymás vér (Imádom"

Te Drakula:)

Marcellusca 2010.12.21. 12:22:03

@Ásó[Mosó]maci: Jáááááájjjj, azok a régi disznóvágások ... :)))

És, IGEEEEEN, hagymás vér, óóóóó, igeeeen. :D

Bakker, meg is éheztem. :DDDD

Marcellusca 2010.12.21. 12:26:46

@Donna (Cara)mba: Én milyen hülye vagyok! :)

Éhgyomorra olvasok ilyeneket. :DDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.21. 12:41:36

@Marcellusca: Szólj annak a szöszkének, ott az emeleten, hozzon neked valami jó fokhagymás tokaszalonnát, vecsési, házilagosan savanyított káposztával, estleg egy ki pörc (töpörc, tepertő - kinek, hogy) is megteszi, mert a fokhajmás tokaszalonna kicsit illatos:)
Melleje csakis jókora szelet házikenyeret, ropogós héjával:)

Aztán mondd a szöszkének, hogy egy olyan jó csontot is megropogtató csókkal megfizetsz a fáradtságért;Í)

Mert nem vagyol te sóher, ezért fáradtságot nem kímélve, alaposan megfizetsz;)

Jó tett helyébe jót várjál;-D

Marcellusca 2010.12.21. 12:55:56

@Donna (Cara)mba: Óóóó, drága, de jó is lenne! :)))

De, most magam alatt vagyok. Napok óta nem láttam. :(
Pedig már a látványa feldobja a napom. :D

Horizont 2010.12.21. 14:10:24

@Marcellusca: @Donna (Cara)mba:
Na de kérem, mi folyik itt??
Nem a (evős)disznóságokra gondolok, az lehet, jöhet:DDDDD

Most azon mosolygok magamban, hogy én se avattam be a férjem eme blog létezésébe, de én azért, hogy jól kibeszélhessem néha:)))Mert a VB-n néha lebuktam:)
De látom más se avatta be a párját:DDDDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.21. 14:29:03

@Horizont: Az enyimé ismeri :-DDDDDD
DE nem szól semmit :-D

Horizont 2010.12.21. 14:30:53

@Ásó[Mosó]maci: Még nem...:)
Okos asszony nem szól minden csip-csupért:)
De nem úgy a férjek:)

Marcellusca 2010.12.21. 15:02:15

@Ásó[Mosó]maci: Hehe!
Bátor ember. :)

Bááááár, aszongyák, hogy a bátorság és a hülyeség nagyon közel állnak egymáshoz. :D
Csak hajszálnyi a különbség. :DDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.21. 15:21:36

@Marcellusca: Mert azt hiszed, te kis buta, hogy asszonyod nem ismeri ezt a blogot??? :-DDD
Hahaha! Sokkal többet tudnak ők annál, mit sem képzelnéd! Azt is érzik, hogy merre jár a gondolatod, amikor azt mondod nekik, hogy az üres-dobozodban voltál! :-D
Nem szabad lebecsülni őket :-D

Donna (Cara)mba 2010.12.21. 15:37:06

@Ásó[Mosó]maci: De nem ám:)
Egy nő már messziről megérzi, hogy egy szöszkét vagy kis hamis szömű barnát bámultál valahol az utcán, a buszon, pedig ott se volt az asszonyka;)))

Ha nem érzi, akkor nem is nő:)

Persze legfeljebb nem szól, kivárja bölcsen a kritikus szólás-tömeget;-)
Akkor robban, mint a bomba, vagy csak vérfagyasztóan csendes.
Csend sem hagyja el ajkát:)
Megdermed az univerzum.
Talán ez utóbbi a legvégzetesebb állapot:))))))

(Magamról tudom;)

Marcellusca 2010.12.21. 15:41:03

@Ásó[Mosó]maci: Dehogy becsülöm le! :)
Okos asszonyka az! :)))
Nem véletlenül választottam. :D

Vagy Ő engem??? :DDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.21. 15:41:22

@Donna (Cara)mba: Tudom én azt jól! :-D
De azt is tudja, hogy amellett, hogy megettük az ebédet, még nézhetjük az étlapot! Főleg, ha az ebéd kiadós és laktató volt :-DDDDDD

Marcellusca 2010.12.21. 15:42:32

@Donna (Cara)mba: Óóóóó, a vihar előtti csendnél már csak maga a vihar a rosszabb. :)

Mert mindent a nyakadba zúdít. :D

Horizont 2010.12.21. 15:48:30

@Marcellusca:
Vihar??Tornádó,hurrikán,földrengés,cunami, vulkánkitörés! Minimum. A végén magadat összekaparni se lesz erőd. Jobb a békesség fiúk:)))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.21. 15:58:33

@Horizont: Köhm, köhm. Azért nehogymán a nyúl vigye a vadászpuskát! Mindennek van határa.
vastag bundám van, és egy medve nem ijed meg csak úgy egy macskától :-DDDDDD

Horizont 2010.12.21. 16:08:28

@Ásó[Mosó]maci:
Kedves Fiatalember Önnek még nagyon sok mindent meg kell tanulnia:DDDDDD Például azt is, hogy még véletlenül se a nyúl viszi a vadászpuskát, hanem a medvével cipelteti:DDDDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.21. 16:11:29

@Horizont: De ha használni kell, akkor a medve nem adja ki a kezéből :-DDDDDDD

Horizont 2010.12.21. 16:14:36

@Ásó[Mosó]maci:
Törődj bele, hogy nincs igazad:)Hehehehehehehehe...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.21. 16:19:44

@Horizont: Neked nincs igazad! Amikor egyszer régen, Donna meghívott még az Offolósra, előtte belém akartak karmolni nagyon, Neccel! Nem sikerült. Felhomályosítottam őket, hogy nekem három nővérem volt. Így minden rezdülésükből tanultam azok alatt a hosszú évek alatt, amiben felnőttem. De nem mondom azt, hogy megértem a nőket, mert az lehetetlen. :-DDDDDDDDD

Marcellusca 2010.12.21. 16:21:03

@Horizont: Na, erről beszélek. :)
Mindent a nyakamba/nyukunkba zúdít/zúdítotok.
Még azt is, ami nem aktuális.
Mert vagy rég lerendezett dolog, vagy nem is kapcsolódik az adott, éppen a kitörés okaként megjelölt problémához.
Csak tartogattátok magatokban, ahelyett, hogy akkor kibeszéltétek volna. :D

Horizont 2010.12.21. 16:26:51

@Marcellusca: Vevő is kéne a mondandónkra! Ha nincs rá, akkor tartogatjuk és a megfelelő alkalomkor zúdítunk:) De jó lenne a mostani eszecskémmel ifiasszonyka lenni:) Mennyi felesleges értelmetlen köröket futottam beismerem:(

@Ásó[Mosó]maci: Három nővéred van?? Na akkor egy szót se szóltam, te egy tanult kolléga vagy egy sima pasihoz képest:))Igazad van, borítékolom:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.21. 16:28:46

@Horizont: Köszi! Mondtam, hogy igazam van :-DDDDDDD
No, most mennem kell. MAjd leszek!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.21. 16:29:07

@Marcellusca:
Hisztis picsa effektus.
Ütném, hogy a fal adná a másikat.
És ráadásul nekem lehetne is.
A sok félkegyelmű meg fel se fogja, hogy tényleg megüthetik.

Horizont 2010.12.21. 16:29:20

@Ásó[Mosó]maci: ez jó szöveg:))))Ez is baj, az is baj. Semmi és senki nem tökéletes!Se saját magunk, se a másik. Az a jó, ha optimális szintet elér!

Marcellusca 2010.12.21. 16:40:42

@Horizont: Most mondom (és Te is írod): megfelelő alkalommal!!!
Az nem fél évvel később van! Az ott és akkor. Max 1-2 nap. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.21. 16:55:52

@Marcellusca:
Ma ilyen gecinapot tartok. Könyékig nyúkáltam a madárganéban, kilakoltattam jópár pókot, kijött rajtam egy mocsok torokgyulladás, harapok.

Marcellusca 2010.12.21. 17:02:25

@neccharisnyás útonálló: Hehe!
Vettem észre. :D

Valahogy megéreztem, hogy csöppet elcseszett napja volt, Kisnaccsád. :DDDD

guma 2010.12.21. 18:33:24

@Donna (Cara)mba: köszi! :))) rád mindig számíthatok!!! :)))
süti beállítások módosítása