He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Jesus Will Survive

2010.12.08. 20:17 Conv

 

Közeleg a karácsony, Jézus születésének(?) napja, ilíyenkor minden ember fejében megfordulnak gondulatok a megváltóval kapcsolatban, eszünkbe jutnak szeretteink, élők, s holtak egyaránt, s vele együtt a feltámadás ígérete is.

Elmondhatja bármelyikünk ezt az imádságot, amit egyik énekünk így fogalmaz meg:

Mutasd meg, hadd lássam, ki vagy nekem,
Hogy te vagy, te maradsz az életem.
Ne nézzek senkit, ne lássak mást,
Csak téged, Megváltóm, senki mást.

Jézus valóban feltámadt és él, ez azt is jelenti, hogy lehet vele találkozni.
Az Ő igéjében közeledik mindenkihez, és Szentlelkével győz meg mindenkit arról, hogy Ő él, rá számíthatunk, ráépíthetjük az életünket. Aki találkozni akar vele, az hallgassa a róla szóló bizonyságtételt. Keresse a benne hívők közösségét. Ő maga mondta: ahol akár csak ketten vagy hárman az én nevemben jönnek össze, ott vagyok közöttük. Így találkozik vele ma is sok-sok ember, a szentek közössége, a Krisztusban hívők nagy családja túlél mindent.

Talán csak a liberalizmust nem :)

66 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr682502861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2010.12.09. 00:30:23

egyesek a majmok bolygójának képzelik a földet...

nem hiszem és nem akarom a feltámadást, de senki hitét nem tenném gúny tárgyává!

aki hasonló dolgokra képes nem biztos, hogy liberális, inkább más "baja" lehet!
Vagyis nálam is hülyébb :)

guma 2010.12.09. 07:12:29

@neccharisnyás útonálló: (először is: mit csavarogsz az éjszakában egyedül???)

nekem sem :))

ám az óvodások színvonalát elérem és barátaim kipicsáznának, ha hasonló rohangálás jutna eszembe!

guma 2010.12.09. 07:38:24

" Ó emberek, kik mindent tudtok céltalan,
ezerféle mesterséget miért tanultatok,
és minden eszközt föl miért találtatok,
ha azt az egyet el nem éritek soha,
hogy észhez térítsétek azt, ki esztelen?"

Euripidész

"...a rossz, értelmetlen, mértéktelen és istentelen élet nem : rossz élet, hanem hosszas haldoklás."

Démokkritosz

Marcellusca 2010.12.09. 08:49:08

Mondom én, hogy alacsony az a kerítés! :DDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.09. 09:39:02

@guma: Reggelt'

Hehe!!!!!
Gorden Kaye : René i 'Allo 'Allo
:-DDDDDDDD 1'41-nél.
www.youtube.com/watch?v=t_JHBlm93g4&feature=related
Katarina Wittről meg csak ez jut eszembe:
celebreserve.com/Katarina_Witt/Katarina_Witt_2_33

arlequin 2010.12.09. 10:15:41

@Ásó[Mosó]maci: szép hölgy volt mindig is. ;-)

@guma: kíváncsi vagyok honnan szedte a szöveget hozzá, mert biztos nem ő írta. ;-)

a vidiót meg ismertem. jót röhögtem rajta. és nagyon sok embert ismerek akik vérig sértődtek volna... csakhogy én bolond vagyok. és kissé 'más'. bár ez nem juttat titeket megvilágosodáshoz. höhö

guma 2010.12.09. 10:19:25

@Ásó[Mosó]maci: DDDDDDDDDD

(szoktam mondani nagy az isten állatkertje.:) de az állatok is "okosabban" élnék mint mi...
mert : a részeg pl. részeg! Tehát piával is vigyázni!

www.funvid.eu/index.php?page=videos&section=view&vid_id=105194

guma 2010.12.09. 10:23:46

@arlequin: aranyos bolond vagy én meg meg hülye bolond!
(mint látod a vieó mennyiségben nem szenvedek hiányt számtalan helyről kapok. De ilyent nem és "a kutyusost" is csak nagy ritkán továbbítok...
Megvilágosodni meg reggel szoktam amikor kell a nap :)))

hogy ki írta : lényegtelen.. :)

Ő jegyzi itt! :))

(fene a jó dolgom, hogy örökké betévedek!:)))))

guma 2010.12.09. 10:32:22

@arlequin: ja neki is akartam egy kis csemegét adni! :)
(ki ne maradjon valamiből - bár biztos ismeri:) DDD)

Egy söröshordó a "szerzőnek" DDDDDDD

www.ize.hu/click.php?id=16794&url=http%3A%2F%2Fdamncoolpics.blogspot.com%2F2010%2F11%2Fbeer-keg-case-mod.html

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 10:35:28

Sziasztok! Nem vagyok én ellensége a liberalizmusnak, dehogy. Sőt épp ellenkezőleg.

Bocsi, hogy nem veszem a fáradtságot, hogy elővegyem a lexikont vagy átlapozzak a guglira, de az eszem meg a szívem azt mondja: liberálisnak lenni=szabadnak lenni gondolatban, szívben, akaratban=tolerálni más véleményét, még akkor is ha butaság, vagy rosszindulat vezeti, legfeljebb jogom van nem szeretni, de ha nem bánt egy éles késsel a hátamban, ez is belefér:)=egyenlőek vagyunk, de nem egyformák:)

No, akkor nekem ebből következik, hogy a "móka, katzagásch" kijár minden emberinek, akár vallásnak is, DE!!!
DE nem lehetnek akkor tabu vallások vagy hívő etnikumok!

Kérek mondjuk egy hasonló vidijót, a tolerancia apostolaitól, mondjuk Ábrahám ősatyánkról is. Vagy Júdáról.
De lehet Júdásról is:)

Félek, hogy érthető voltam;-D
Mindjárt értem jön már nem is a gondolatrendőrség, hanem a valódi, hiszen ezt a liberális alfa-ómegát komolyan gondoltam, és nem csak komolyan gondoltam, hanem le is írtam:(

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 10:39:24

@arlequin: Mán megen nőkön jár az eszed. Mi az hogy az eszed??? Egyenest a szemed legelteted nagy-nagy örömmel és lelket-testet átmelegítő jóérzéssel, ami kijár minden szépnek e Földön:)

Ó, te ádámfajzat;)
Meg a többi ádámfajzat ezen az oldalon, mind, mind egyformák vagytok, ha külsőleg különböztök is;-DDDDDDDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 10:40:04

@Ásó[Mosó]maci: Te is egy ádámfajzat vagy, Maci, tudd meg;-D

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 10:44:45

@Donna (Cara)mba: Ja, és Conv is egy ádámfjazat xD

Soha el nem feledem bűnös szevedélyét a Borkum Riff iránt, azmi romba döntehette szegény nőket mind-mind a környezetében;P

Ó, fertelem, fertelem xD :p

Bűnös fertő ez a föld az zösszes IGAZI, VALÓDILAGOS, bűnre csábító férfiálattyával egyetemben;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

A többi idétlen, akinek csak valahogy kijár (miért) ez a név, hogy férfi, na hozzájuk nem szól káromlásom:DDDDDDDDDD
Érdekes, ők cseppet se tudnak érdekelni;-P

arlequin 2010.12.09. 10:49:56

@Donna (Cara)mba: nem volt bennem akarat, hogy ugyanezt nagyjából leírjam...

ez a hasonló videó téma... ...nos igen. meg lehet nézni, hogy milyen, khmm, 'típusú' a színész. nem véletlenül csinálnak ilyen filmeket ám. érdekes, hogy convnak ez nem csöppent le.

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 11:06:38

@arlequin: Conv nem mond semmit ok nélkül: Conv TUDNI és ÉRTENI akar:)

Conv-nak minden szálka, amit ki kell piszkálni;-)
Így vagy úgy:))) Mindegy hogy;-D

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 11:37:07

Kiragadva önkényesen egy parány részletet:
"a Krisztusban hívők nagy családja túlél mindent.

Talán csak a liberalizmust nem :)"

magyarázom a magamét;-D
Jó?
Nem jó, de a képernyő elbírja:)

A vallásosság természetesen nem = nyugati-keresztény vallási felekezet.

Többnyire ezt értik alatta, nagyon tévesen. Vagy akarják érteni, szándékosan.

A nyugati-kereszténység, de meglehet az ortodoxia sem éli túl a liberalizmust.

DE A VALLÁS IGEN!

Bizony.
Vagy sajnos?
Döntse le ki-ki.

A LIBERALIZMUS nem fogja túlélni a VALLÁST!
Sajnos vagy nem sajnos. Kinek-kinek szája íze és érdeke szerint...- rábízom:)

Hogy az kinek lesz jó?
Cui prodest?
Én bizony nem tudom, instállom Allahot:)
Vagy azki Allah után jövend;-D

Atombomba, korlátozott nukleáris csapás?
Hát nem mindegy az a Természetnek/Darwinizmusank/valamely akármilyen néven nevezendő Teremtőnek?

Kifordítjuk a Földet a tengelyéből, az Öörk Rend forog tovább. Kiforog bennünket, ostoba, küldetéstudat nélküli kreálmányokat...

Van, a Vagyok, ami/aki vagyok, és ami örök. Vagy nem örök.
Nem mindegy?

LÉT/NEMLÉT/VALÓSÁG/KÁPRÁZAT, ugyan ki meri azt mondani: tudom mi melyik?
Én, én tudom. Pista vagy Marcsi, vagy Joe vagy Jill.
Logikus, nemde?

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 11:40:13

@Ásó[Mosó]maci: Szia, Ádám-Mackó! Megtiszteltél:DDDD
Én is köszönöm:)
Aláírás: 1 darab Éva, sk.
;P

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.09. 11:41:58

@arlequin:
szerintem az bolond, ki vérig sértődik rajta.

nem nézed ki belőlem, hogy ilyet írnék?
Ne feledd, sokáig éltem és hallgattam papok közt :)

a humorban egyébként én a legkevésbé keresek okokat, én magáért a humorért lelkesedek, s szánni tudom, aki a humorban az okot keresi.

Igen vannak célzott és rosszindulatú poénok, azonban magát a poént tudom értékelni.
Én tudtam röhögni amikor először hallottam, a dülledt szemű tojószárnyason is, a svájcisapkán is, ugyanúgy, ahogyan a zsidó vicceken, cigány vicceken, rendőr vicceken még akkor is, ha nem értek egyet a céljával.

@Donna (Cara)mba:
pl a sivatagi népek, akik saját vallásuk karikatúráját halállal kívánják megtorolni.

Összegezve, szerintem nincs olyan a világon, ami nem érdemelné meg, hogy poént csináljanak belőle, és nincs olyan a világon amiből ne lenne szabad poént csinálni.
Legfeljebb nem akkor és ott, vagy úgy.
Nem maga a poén a hibás, hanem a környezet, vagy a befogadó.

guma 2010.12.09. 11:43:02

@Donna (Cara)mba: ez jó! :)

csak nem : lenni vagy nem lenni?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.09. 11:46:22

@Donna (Cara)mba:
nos, akkor el kell dönteni a jövőre nézve, hogy melyik az amelyik tovább fennmarad, a monoteista vallás, a természeti vallás, vagy a liberalizmus, mely minden vallás ellentéte. :)

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 11:48:49

@guma: Á, hol vagyok én attól, hogy kollektíve feltegyek egy ilyen kérdést?

Legfeljebb magamnak:(

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 11:51:03

@Conv: Ez a kérdés az enyém?:)
Én döntsek?;-D

Hú, de jó nekemnek;-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.09. 11:52:30

@Donna (Cara)mba: ha már felvetetted a dolgot, illő állást foglalni :)

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 11:54:27

@Conv: Idézet Conv-tól:

"Összegezve, szerintem nincs olyan a világon, ami nem érdemelné meg, hogy poént csináljanak belőle, és nincs olyan a világon amiből ne lenne szabad poént csinálni.
Legfeljebb nem akkor és ott, vagy úgy.
Nem maga a poén a hibás, hanem a környezet, vagy a befogadó."

Egy csecsemő vagy gyerek megerőszakolása, annak mondjuk videóra vétele is poén és befogadás/vagy nem befogadás kérdése?
Hiszen nem maga a poén a hibás, ugye? Te mondád...

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 11:57:02

@Conv: Én már állást foglaltam, csak kivételesen nem vetted észre:)

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 11:37:07

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 11:59:09

@Donna (Cara)mba: Pontosítok: egy ilyen helyzet karikaturizálására gondoltam, természetesen.
Akkor az a poén ül?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.09. 12:01:22

@Conv:
nem árt figyelembe venni, hogy

- a monoteista vallás elítél mindent és mindenkit ami és aki nem azt az egy istent tiszteli, egyáltalán hitetlen. Nincs a monoteista vallásnál kirekesztőbb.

- a természeti vallások (ide sorolandó a keleti vallásfilozófiák, és a dualista istenhit, a többisten hit) elutasítják az egyistenhitet, és kizárják az elrendeltetettséget, ezek is kirekesztőek.

- a klasszikus liberalizmus (nem az internacionalista ballibről beszélek:)) viszont bár nem kirekesztő, alkalmatlan közösségi célokra ösztönzésre, a társadalmi alapegység, a közösségi összetartozás legerősebb eróziós eleme.

:))))))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.09. 12:02:45

@Donna (Cara)mba:
amennyiben ez szerinted, vagy szerinted bárkiszerint poén, azt hiszem nagyon félreismertelek

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 12:05:28

@Conv: Kemény válasz volt erre:

"Összegezve, szerintem nincs olyan a világon, ami nem érdemelné meg, hogy poént csináljanak belőle, és nincs olyan a világon amiből ne lenne szabad poént csinálni."

Bocs.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.09. 12:07:23

@Donna (Cara)mba:
bár én nem a vallás túléléséről beszéltem a postban, csupán a keresztény vallásról, de ám legyen, nézzük meg tágabb értelemben a dolgot, ahogyan te szemlélted meg.

Az állásfoglalásod szerint, tehát a jelenlegi vallási formák nem élik túl a liberalizmust, azonban maga a VALLÁS, mint valamiben való hit túléli.

Van valami elképzelésed is, arról, hogy milyen VALLÁS lesz ez, hogyan és miben nyilvánul meg?

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 12:09:02

@Conv: Szóval elnézést, de most szó szerint szándékoztam érteni, azt, amiben bizonyos voltam, te sem gondolod egy percig is, hogy poén tárgya lehetne.

Nem tudtam okosabban érvelni azon véleményem mellett, hogy IGENIS LÉTEZNEK OLYAN dolgok, amiből NEM SZABAD liberálisan sem poént csinálni.

Mert nem.

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 12:10:08

@Conv: Ezt írtam:

"A nyugati-kereszténység, de meglehet az ortodoxia sem éli túl a liberalizmust.
"

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.09. 12:12:26

@Donna (Cara)mba:

Te magáról az eseményről beszéltél,a megerőszakolásról, ennek videóra vételéről, nem pedig a poénról amit hozzá gyártanak.

Hogy értsd, pl egy kisgyermek megerőszakolásáról szóló poén:

A pedofil bemegy a bordélyházba.
- madam, kérném a legfiatalabb lányt!
Mire a madam felkiabál az emeletre:
- Juliska! gyere le!
Erre a pedofil szomorúan:
- Már tud járni? :(

ez egy végtelenül gyalázatos és eléggé soha el nem ítélhető esemény poénja, amin lehet röhögni.

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 12:17:42

@Conv: Nem, nincs.

Amire támaszkodok, lehet, hogy elég labilis: Jung elmélete szerint, a tudatos emberben a hit, mint olyan, pszichés funkció. Mindenkiben benne van. A kétely is hit. Negatív hit.

A "nincs semmi, csak amit látok, érzek, tudok: az is hit. A pillanatnyi tudásunk is utólagosan "hitnek" bizonyul, méghozzá téves hitnek:)

A hit, vallás, megkerülhetetlen, azóta, amióta az ember feltekintett az égre és tudta, a csillagok önmagán kívül léteznek:)
Meglátta azokat. Még ma is kutatja, mi is az a csillag?
Hiszi, hogy tudja, más meg azt hiszi, hogy nem tudja: ugyanaz a kettő bizonyos tekintetben, nem?:)

Az oroszlán oroszlán, hiszen nyilvánvaló, nem?
Aztán meg atomfelhő. Ma ez is nyilvánvaló, nem?
Lehet - sőt - fogjuk folytatni a kérdéseket. Ez jó. Nem baj.

De mi az oroszlán mint nomen? Mit fed?

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 12:19:45

@Conv: Korrigáltam rögtön:) Félreérthetően fogalmaztam.

Jó, soroljuk a jóízlés vagy kevésbé jóízlés, jólneveltség, kevésbé jólnevetlség kategóriájába...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.09. 12:32:48

@Donna (Cara)mba:

az azt hiszem és a hit valamiben, pl abban, hogy sikerül majd egyszer megfejtenem egy rejtélyt, nem azonos a vallási hittel.

Az első ismerethiányon, a második ismeretszerzési vágyon, a harmadik pedig az ismerethiány elfogadásán alapul.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.09. 12:34:33

@Donna (Cara)mba:

ezek viszont szubjektív, és főleg helyzetfüggő megítélések.
erről beszéltem.
"Legfeljebb nem akkor és ott, vagy úgy.
Nem maga a poén a hibás, hanem a környezet, vagy a befogadó. "

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 12:34:39

@Conv: Legyen meg neked a Te hited szerint;-)

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 12:40:44

No, ez is megvolt, még sincs este:)

Most elmenek kicsit, de benézek még:)

arlequin 2010.12.09. 12:55:48

@Conv: jhi-jhi-jhi.

bekaptad a hor-GOTT halacskám. ;-)))
mármint a ki mit (nem) tud írni kapcsán. erre mostan büszke fagyok. bár nincs annyira hideg.

olyan, hogy vallás=nem létező
van keresztény hagyomány, van buttista, hindu, muszlim stb... HAGYOMÁNY. és nem vallás. az már a megvallása a dolgoknak és sajátos magyar értelmezése.

eredetileg religio = re-ligere 'visszakötni' értelemben. tehát egy eszköz és nem cél.

Etymology

From religiōn-, the stem of the Latin religiō (“scrupulousness”, “pious misgivings”, “superstition”, “conscientiousness”, “sanctity”, “an object of veneration”, “cult-observance”, “reverence”), from religō (“I bind back or behind”), from re + ligō (“I tie, bind, or bandage”).
en.wiktionary.org/wiki/religion

tessék rendbeszedni a szavak értelmét. ahogy konfucse is ajánlotta volt régen.

a hitről pedig eztet írja a biblia:

"A hit pedig a reménylett dolgoknak valósága, és a nem látott dolgokról való meggyőződés."
(zsidókhoz írt levél 11.1)

érdekes egy definíció mi? nem látod napsugarat se, az lát téged, vagy fordítva? öhömmm.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.09. 13:07:59

@arlequin:

megvallom, nem tudlak követni mire vagy büszke :)

akkor most vallásos lettem e megvallástól, vagy nem létezőt tettem? :)

kár lenne etimológiát idehozni a dologba, hiszen a vallásnak mint köznapi értelemben vett szóhasználatát alkalmaztuk.

a szavak értelmének rendbetétele bizony erről szól, a megfelelő helyen a megfelelő értelmében használni a szavakat. Itt bizony imígyen volt helyes.

A remény az nem valóság, a nem látott/tapasztalt (lesd meg az eredeti arámit) dologról meggyőződés pedig ugyanolyan jogosultságot ad valóságként kezelésre eszerint az ufók híveinek is.

Nem kellene teológiai vonalat megnyitni objektív kérdésben, mert az csupán oda vezet, hogy elpolemizálunk a valóság mellé.

miről van itt nagybasz0 2010.12.09. 13:12:40

Jóreggeli! :)

@Conv: Jó a poszt! :)

@guma: Kellemes kis dalocska! :)

@Marcellusca: A kerítést már régen ellopták!

@Ásó[Mosó]maci: Naggyon nagy kedvencein voltak! :))
www.youtube.com/watch?v=Xtvm6xZSGCo&feature=related
Freddykrügert is kiszúrtam! Nagy fazon! :)
www.youtube.com/watch?v=oadT1bBCpYs

@arlequin: ;)
www.youtube.com/watch?v=1vKKV8uS98s

@Donna (Cara)mba: Sok a mögélhetési liberálista, akik ezt a szót is lejáratták, sok más szóval egyetemben!

guma 2010.12.09. 13:20:40

@miről van itt nagybasz0: szia!
örülök, ha tetszik (olyan erős szél fúj, hogy nincs kedvem elindulni :) pedig kellene)

Marcellusca 2010.12.09. 14:53:30

@miről van itt nagybasz0:
"A kerítést már régen ellopták!" - Akkor mindent értek. :D

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 15:09:48

@Marcellusca: Szép napot uraságodnak:)

Előbújt, mint medve a vackáról?

Mer eement már az a szöszi a szobájábul?;-D

Marcellusca 2010.12.09. 15:20:45

@Donna (Cara)mba: Óóóóó, ne is mongya! :)
Itt van fölöttem. :)
Valahol. :)))

De ma még nem is láttam. :S

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 15:22:17

@Marcellusca: Hát csalogass elő uraságod:) Ne csak nézzen és várjon tátott szájjal, mint a sült galambot szokás:)

Marcellusca 2010.12.09. 15:42:06

@Donna (Cara)mba: Áhhh, egy szinttel felettem van. :)))
És az már másik cég. :(

De a nevét már kinyomoztam. :D

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 17:49:04

@Marcellusca: Legalább Neked van a házon kívül, a munkahelyeden, az emeleten egy kis "napsugarad".

Kedves, ártatlan valami. Visszajelzel és visszajeleznek, hogy jó vagy:)

Horizont 2010.12.09. 18:38:25

@Donna (Cara)mba:
kis "napsugarad"????? Ez aranyos!Csak nehogy napszúrás legyen a vége, vagy fel(le)égés:DDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 19:32:22

@Horizont: Hát az már Marcellus baja;-D

Nálam, ha a férjem véletlenül lebukott:), hát jól megfontolta darab ideig a napsugározgatást;-DDDDDD

És azóta is együtt vagyunk, nem dőlt össze a világ. Kiheverte:)

Igaz, ő a barnákra és a veresekre bukik, de ammán mindegy;-DDD

Így is kikap itthon, meg úgy is kikap;-p

Horizont 2010.12.09. 19:59:40

@Donna (Cara)mba: mert nem elég ezeknek a férjecskéknek az otthon melengető napsugaracskái:) Pörög a vadászösztön meg a pörkölődés ezerrel, aztán jön a lenyugvó nap hanyatló ereje:DDDDDDDDD

Marcellusca 2010.12.09. 20:11:30

@Donna (Cara)mba: @Horizont:
Na, ölég legyen mán, Kislyányok! :)))

Donna (Cara)mba 2010.12.09. 20:21:19

@Marcellusca: Á, nem is igaz, amit mondunk, csak pletykálunk:)

Horizont 2010.12.09. 20:53:15

@Marcellusca:
Mi mindig csak és kizárólag a saját férjecskénkről írunk:))))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.10. 10:01:59

@Conv: Eszembe jutott egy film.
hu.wikipedia.org/wiki/Dogma_%28film%29http://hu.wikipedia.org/wiki/Dogma_%28film%29
Szakadtam rajta a röhögéstől.
legelején van egy szöveg, amit sajnos ne találok. A Film alkotói nem akarnak senkit vallásában, hitében megbántani, de szerintük Istennek is rendkívül jó humora van. Nézzük csak meg a kacsacsőrű emlőst!
.
.
.
.
.
.
.
Természetesen a Film alkotói nem akarják megbántani a kacsacsőrű emlőst sem, egy rendkívül aranyos állat...
Sajnos nem tudom idézni pontosan, de valami ilyesmiről van benne szó. De a katolikus liga be akarta tiltani.
Ja, és az egyik legjobb, hogy a katolikus egyház reklámja nem korszerű. 2000 éves jelképpel már nem lehet üzenni, ezért megalkották Krisztus havert!
hu.wikipedia.org/w/index.php?title=F%C3%A1jl:Dogma_snapshot_01.jpg&filetimestamp=20090115084811

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.10. 10:05:13

@Conv: Mit mond a pedofil a Nyugatiban?
.
.
.
.
- Szegedig kérek egy diákot!
:-DDDD
Ez is egy pedofil vicc! :-DD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.10. 10:14:10

@arlequin: Metafizika?
A vallás már intézményesített. A hit emberi tulajdonság. Hinni valamiben más, mint bizonyosnak lenni a létezésében. Lehet a szó bizonyosság? Ahhoz meg olyan távol vagyunk, mint Makó Csanádapácától.
Bármennyire is beszélünk a Hitről, vagy a Vallásról, csak a tenger felszínét kapargatjuk. De ez sem bizonyos :-)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.11. 16:17:49

"Leült az Ördög az orgonához
A sánta kántor menekült
A zsoltár metalba váltott
Nem a vég volt ez csak a kezdet"

:D
süti beállítások módosítása