He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

most múlik...

2010.12.05. 07:34 guma

45 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr72493906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2010.12.05. 09:59:30

Sziasztok!Ez a dal a Quimby előadásában olyan szépen szól és a videoklip meg egyszerűen gyönyörűség. Egy tény, hogy ez a dal, leginkább a szövege Kiss Tibor által íródott, bevallottan kábítószer témában. Mégis az emberek a szerelemmel azonosítják a dalt. A szerelem is függőség:)(a Quimby a kedvencem)
A Csík együttes feldolgozása is jó! De tegnap Janicsák Veca (aki nem is igazán jött be nekem eddig) úgy énekelte el ezt a dalt, hogy a hideg kirázott és legbelül sírtam, zokogtam!Milyen csodálatosan szép a magyar nyelv, hogy egy ilyen szép dal születhet:)

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 11:01:12

@Horizont: Á, én más témában töprengtem el tegnap este, milyen gyönyörű is ez a nyelv, és hogy el ne vesszen a Föld színéről, már majdnem az is mindegy nekem, ki fogja 100 év múlva beszélni:(
Csak beszéljék...Szépen. Ahogy ez a nyelv megkívánja. Régen a magyarember nem is így káromkodott...Még ez is olyan nyócker-szagú lett:(
Régen, a magyar paraszt leginkább az Istent káromolta, mert ugyan kivel szállhatott volna méltóbbal pörbe, hogy ilyen rongyos néha az élet? Még abban is volt valami fonák-nagyság. És az indulat őszinte, pillanatnyi, reményveszett kirobbanása...
Ma meg - ó, te nagyságos úristen...Mivé lett még az indulatunk, keserűségünk is...

Már - vagy még mindig - Szabó Magda korszakomat élem, és éppen 100x olvasom újra egy elemző-kötetét: A csekei monológot.

Abban olvastam két verselemzését tegnap este, és lenyűgözött a két vers és az elemzés is.

(Ja, nekem vannak ilyen korszakaim, vagy egy tucat írót-költőt örökké előveszek és újra és újra és újra, mindhalálig valszeg olvasom őket, akárhanyadszor:)
A család már megszokta:)

Ma meg énekesekben mintha annyi új tehetség született volna: csak ámulok! Csillaghullás lehetett és újhold fogantatásukkor, és régi tehetséges, nagy lelkek öltöttek új testet bennük;-D

Te is irodalom-bolond vagy, asszem:)

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 11:55:00

Ugye-ugye:) No, hát ez a magyarnótázás, csak a 21-ik századbeli izlésnek megfelelően előadva:)
Ez az igazi mulatós, nem a Lagzi Jajcsika és műzenekara:) Attól falnak megyek:(

Mai Jávor Pálok és más, hasonló, szilajkodó, duhajkodó embörök:)
Még részegségükben is szép embörök;-D

Azkik tudnak mulatni:))))))))))))
Urassan is mög parasztossan is. Mind a kettő originál:)

No, erről beszéltem én a minapában.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.05. 13:11:57

azt hiszem hamar elküldene Csík és Majorosi melegebb éghajlatra ezt a dumát hallva :)
Szerintem égnek állna a hajuk a magyarnótázásodtól :)

nemrégen élő adásban küldték el finoman (konkrétan bármi mással foglalkozni, nem zenével) a műsorvezetőt emiatt :)

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 13:14:50

@Donna (Cara)mba: Vagy szűröm, vagy megszüntetem inkább személyemet:)))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.05. 13:19:12

@Donna (Cara)mba:

:)
szokják mondani, a kimondott szót megváltoztatni már nem lehet, legfeljebb újra nem kimondani :)

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 13:34:00

@Conv: Nem, nem is szó szerint értettem:)

Csak nem tudom valahogy sem a szavaimat, sem magamat, sem a stílusomat legalább derengősen közvetíteni Feléd:)

Szerettem volna pedig...

Nem megy, nem megy. Nincs ezzel komolyabb baj...
De lehet, hogy olyan képbe mászó lehetek számodra:(
Asszem, inkább ez utóbbiról van szó:(

Azt hiszem idegenkedsz ettől a két vh közötti imádatomtól:)
Nekem lejön annak a kornak a hangulata, nagyon szeretem, és annyira iparkodtam átadni valamit belőle, de nem tudom elmagyarázni. Se Lili Marlene-t, se azt a germános hangját, amit imádok, vagy egy korabeli francia sanzont, vagy a magyar léleknek akkor megfelelő jávoros modoroskodást.
Nekem ezeknek ízük, színük, illatuk van:)))

No, ami ennyire nem megy, azt tényleg nem kell erőltetni!:)

Remélem pöfékelsz a finom illatos sodrott cigaretáddal:)

Megértés terén maradjunk meg talán ennyinél:)

Ez sem kevés;-D

guma 2010.12.05. 14:10:28

@Donna (Cara)mba: @Conv: sziasztok!

Gondoltam, hogy lesz egy kis szócséplés :))) PPPPPP

Nem véletlenül válogattam így:) DDDDD
Undok vagyok tudom :)

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 14:16:50

@guma: Ma azt hiszem, én már nem csépelek tovább:)
Leszerepeltem:(
Inkább letöltöm a fényképezőgépemről a készített fotókat:)
Leléptem, sziasztok!
Ez a nap nem az én napom, hiába:)))

guma 2010.12.05. 14:21:18

@Donna (Cara)mba: puszi, a homlokodra :)))

Mi a francot akarsz, te másnak megfelelni ennyire???
A te lelkivilágod a beszélgetést elbírja, nem kell itt most sem mást csinálni :))) DDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 14:25:43

@guma: Conv-nak meg akartam egy picit felelni:) De másnak is, persze.
No, hát ez nem mehet, mert a fizika törvényei, de még a metafizika:) törvényei se engedik meg, mert lehetetlen:)))

De azért elvonulok most mással babrálni, mert nem mindig jönnek úgy a szavak a számra, amiképpen gondolom:(

És ma ez van...

Remélem, azért estére benépesül a kocsmahivatal:)

Akkor egy kicsiny időre: szia!:)

guma 2010.12.05. 14:29:12

@Donna (Cara)mba: megfelelsz neki:)))))))
Különben nem látogatna ilyen sűrűn DDDDDDDDD

Úgy látszik a hülyeségnek is van varázsa :))) DDDDDDDD
(nem félreérteni! DDDDD)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.05. 17:14:31

@Donna (Cara)mba:

ugyanez az íz szín illat nekem is átjön csak ízlések és pofonok ugye. de ez nem jelenti azt egy színvonal felett, hogy bármiben is kevesebb lenne az ami nem jön be az embernek, míg másnak nagyon tetszik.

hangsúlyozom egy színvonal felett. mert azért lagzi lajcsi bármennyire is bejön sokaknak, azért az tényleg kevesebb mint a minimális érték :)

pimpalini 2010.12.05. 18:00:35

Nem értem Geszti Pétert...
Nem értem a magyar társadalmat...
Nem értem az afgán lótenyésztők kötőfék készítési szokásait...
Nem értem, miért nem értem...

Szóval miért is lenne ez az utóbbi 20 év legszebb magyar dala? Csak mert a hernyó olyan finom?
S hol van csonkapici ding dong-ja?:))

pimpalini 2010.12.05. 18:02:45

@Horizont:

Szeretem Vecát, nemcsak azért mert olyan álomalakja van, hogy mellette mindegyik fotómodell rituáliis öngyilkosságot követhetne el, a hangja miatt is. Ám itt nem mindig értettem a szöveget...:)
PErsze lehet, hogy azért, mert elfogult vagyok a drogosokkal kapcsolatban...:))

guma 2010.12.05. 18:19:04

@pimpalini: szia! De szeretem a beszólásaid :)))
Bocsánat, hogy nem a legtisztább felvétel került ide :)))
Oka és előzménye van! DDD
Máskor majd jobban figyelek :)

(Alig enged a rendszer belépni, mi van? Ki tudja????)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.05. 18:20:16

nekem csak most került a szemem elé ez, bocs, ha már olvastátok, de ez szerintem simán megérne egy fejlövést mindenkinek akinek köze van ehhez :)

index.hu/belfold/2010/11/30/az_eroforrasminiszterium_es_a_zsidogyanus_kopacsi-kurt_matyas/

:))))))))))))))

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 18:34:46

@Conv: A pofonokat hagyjuk:)
Én különben is karmolni, harapni szoktam;-DDD
Másodállásban macska vagyok:)

Azért hoztam fel mentségül és magyarázatul Jagzi Jajcsit (én már csak ilyen selypegve mondom a nevét, mert ehhez, hogy őt hallgassák, kreténnek, degenáráltnak, terheltnek kell lenni, feltétlenül), mert mikor meghallottam, hogy édes szűkebb szülőhazámban is eljutott az általa terjesztett fertőzés, ha férfi lettem volna, kardomba dőlök, ott, menten...

Na, mindegy, rossz szót használtam. A szavaknak is sok árnyalata van. Az én etimológiai szótáramban még az ánti-ánti-ánti-ánti világözönelőtti jelentése van a szónak:)))))))
A sok év alatt rárakódott minden xar, aminek semmi köze a mulatozáshoz, a szó ős-eredeti használatához...

Annyi jó amatőr erdélyi-székely meg partiumi zenekar van, hogy Oltot-Marost-mindhárom Köröst lehetne rekeszteni velük, és meghallottam ezt az izét:/...

Umcacca, umcacca, dub-dub-dub+végtelenítve:S

De azért óvatos leszek veled, mert én még ilyen mérnöki, matematikusi, filozófiai kategóriák precíz szabatosságára törekvő egyénnel csak fiam személyében találkoztam;-DDDD
Ha a kedve úgy hozza, elmegy még a szó etimológiai magyarázatáig, nehogy egy pontos vessző csorbát szenvedjen:)

Azt hittem, unikum:)

De nem;-D

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 18:38:42

@Conv: Katyvasz. Hülyék.
Utálom, amikor megcsonkítják azt, ami történelem.

Egy gyerek nem hülye, csak ha szisztematikusan annak nevelik.

Ha regősökről írnak, oké, tényleg voltak, léteztek, hozták-vitték a meséket, dalokat, mítoszokat, reminiszcenciákat, egy nép emlék- és mese töredékeit.

Van ősmagyar múlt, de nem ismerjük, csak annyira-amennyire eddig lehetséges volt. Tanítsák azt, jelenlegi tudásunk szerint korrektül.

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 18:40:31

@pimpalini: De jó neked, hogy csak ekkora a nem-értési listád:)))

Én már magammal is csak csínján állhatok szóba;-D

pimpalini 2010.12.06. 16:07:41

@guma:

A felvételt nem néztem, csak a dalt ismerem.:)

A szövegértést a tévés felvételre értettem, vagyis a szombat estire.

guma 2010.12.06. 16:10:19

@pimpalini: olyan "rejtélyes" tudsz lenni néha :)) DDDDDD

Semmi gond!

Én meg kicsit "szemétkedtem" :)

pimpalini 2010.12.06. 16:29:05

@neccharisnyás útonálló:

Az utóbbi időben rendszeresen előkerülök.:)

pimpalini 2010.12.06. 16:29:36

Mondhatnám azt is, hogy sokkal gyakrabban, mint előtte...

guma 2010.12.06. 16:30:22

@pimpalini: nem ez a "látszat" :)))

pimpalini 2010.12.06. 16:30:36

@guma:

Az attól függ, mit is tekintünk rejtélynek...:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 16:31:51

@pimpalini:
Hát valóban. A semmihez képest valóban gyakrabban. :P

guma 2010.12.06. 16:32:21

@pimpalini: csak ezeket a nagy szüneteket a jelenéseid közt :)
Mintha valamiért kerülnél mindenkit...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 16:34:08

@guma:
Ne gerjeszd az üldözési mániát... :)

guma 2010.12.06. 16:38:57

@neccharisnyás útonálló: mire gondolsz??

Nincs mániám még, de ha sokat járok ide még lesz (csak az nem üldözési : ))) DDDDDDDDD)

Megint tűnök kicsit - dologra DDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 16:40:53

@guma:
"Mintha valamiért kerülnél mindenkit... "

Az ilyen félmondatokkal szoktak kezdődni a nagy problémák. Ha az arra hajlamos túl sokat gondolkodik rajta.

guma 2010.12.06. 16:49:14

@neccharisnyás útonálló: hű,ha!!!

Lehet benne valami :))) Pedig csak arra gondoltam egy időben fél éjszakát is ránk szánt : MOST biztos kislány van a dologban (más oka van!) így kevés idő jut ránk :)) P

Ez komoly ok a kerülésre...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 16:52:30

@guma:
Húha! Találkozott valakivel? Nagy szerelem miatti hanyagolást mindig meg tudom bocsátani az uraknak. Ez nálam az aduász! :D

pimpalini 2010.12.06. 17:23:01

@neccharisnyás útonálló: @guma:

Igazából nincs különösebb oka...:) Van mikor rácsavarodok a netre, van mikor elvonókúrán vagyok...:))
A nő, mint "indok" minden férfinál fennáll, tehát akár még az is lehetne...:)))

De azért akkor is gondolok Rátok, amikor nem vagyok itt.:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 17:34:32

@pimpalini:
Gondoltam.
De attól még lehet nőre gondolni. És lehet neki örülni. 8)

pimpalini 2010.12.06. 17:46:57

@neccharisnyás útonálló:

Ez így van.:) Nem értek az emoikonokhoz, valaki felvilágosítana?
Mit jelentenek ezek?
:P
:H
:S
8)
:F
:O
:SDDGRGRGRBVR

guma 2010.12.06. 17:51:40

@pimpalini: Conv most foglalta össze kérésemre :)

Tessék:

ez :) és ez :-) mosolygást jelent, a :D az hangos nevetést, ez :O azt jelenti tátva maradt a szám a csodálkozástól, ez 8)és ez 8-)azt jelenti kikerekedett a szemem a :S azt jelenti zavarban vagyok vagy mindjárt sírok, a 8-O azt jelenti szemem szám tátva a meglepetéstől, a :/ azt jelenti elhúztam a számat a dolgon, a :( azt jelenti szomorú vagyok, a ;) és ;-) az kacsintást jelent, a >) azt jelenti összehúztam a szemöldököm, de mosolygok, a >( összehúztam a szemöldököm és szomorú vagyok, a >S azt jelenti összehúztam a szemöldököm és nagyon nem tetszik, a >/ azt jelenti összehúztam a szemöldököm, nagyon nem tetszik és elhúztam a számat, a :P az nyelvet nyújtottam rád, a :F pedig azt, hogy vámpír vagyok :)

szóval a : mindig a két szem, a - az orr (nem mindig használjuk)és ami utána jön az a száj állapota.

a( Y ) csöcsöket jelent, a ( y ) segget :)

a jó8 vagy god8 pedig azt jelenti jóéjt (éjt=nyolc)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 17:52:23

@pimpalini:
Fordítsd oldalra, és nézd a szájukat. A két pötty a szemük. Milyen arckifejezésre hasonlítanak?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 17:56:46

Nálam:

>) gonosz vigyor
;) kikacsintós mosoly
8) a "tudoood" bizalmaskodó nézés
o.O csodálkozás
:O 8O csodálkozás fokozatai
:/ "nomindegy" karakterekkel

Donna (Cara)mba 2010.12.06. 17:57:14

@neccharisnyás útonálló: Addig stimmt.

De az Ypszilonkon nem igazodtam el:(
Azokat megjegyzem, csak úgy, memoriter:)

pimpalini 2010.12.06. 18:09:52

@guma: @neccharisnyás útonálló:

Köszi, Guma, ez kimerítő felvilágosítás volt.:)
Az alapokkal én is tisztában voltam, de pl. a P-t nem értettem, mert ugye élőben utoljára 3 évesen nyújtottam valakire nyelvet (na jó lehet, hogy 7), így fogalmam sincs, milyen lelkiállapot leképezésekor kell használnom...:)
Gúny? Jóindulatú gúny? Kritika?:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 18:29:50

@pimpalini:
Arra, hogy értsd, ugratás, nem bántás. :D
süti beállítások módosítása