He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Pshydelic trance

2010.12.04. 19:20 Lone Wolf

Tessék egy kis lazulós trance zene. Kár, hogy a szerzőjétől torrenten semmit nem tudok levadászni. Pedig az ilyent szeretem. Jól lehet rá meditálni. Mondjuk, a klip nem egy nagy szám, de nem is az a lényeg. ;)

168 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr182493262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2010.12.04. 19:32:24

oooooooooh :)
ez jó kis meditáció a semmibe :)))
az utóbbi időben hasonlókat hallgattam - kizárva mindent.
most kezdek kicsi ráhangolódni másra (ezért hat minden újdonságnak, illetve jönnek elő a régiek...)

de te nagyon szószátyár vagy :) és ha még így ki is kapcsolódsz a világból akkor nem könnyű az élet...

guma 2010.12.04. 23:02:24

Jó éjt. Szép álmokat az idetévedőknek!

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 09:49:17

Szeretem:)

Wolf, kedveled a Pink Floydot?
Régen tettem be tőlük zenét.

Na, majd talán ma.

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 09:59:10

@guma: Helló, Marguerite:)

Nekem úgy hinányzik az a makacs, vérig-csontig ütő-vágó Szorokin...
Mazochista vagyok:(

Nem szeretnék soha vele élőben találkozni, de nem tudom miért jár annyit az eszem nála:(
Nem bánom én már, akármilyen hazugnak és képmutatónak gondol, én csak szerettem, úgy, ahogy én tudok:(
De azt hiszem, neki az én személyiségem nagyon ártó...
Bánt, de ez az élet.

Néha benézek a régi offosra és elfog a szomorúság.

DE úgy kell nekem:) Nincs bennem semmi kompromisszumkészség, mindenre ugrok, hebehurgya vagyok, fecsegek.

Nehéz lehet az élete.
De megbírkózik ő vele.

Olyan vegyes felvágott ez a mi kis kocsmánk - és én mindőtöket szeretlek.
Más nem is ér bennem már semmit:)

A többi Cavinton meg Gingok Biloba;-DDDDDDD

Horizont 2010.12.05. 10:02:06

@Donna (Cara)mba:
Aki nagy lánggal ég, néha megpörkölődik:D
De mi így szeretünk:DDD

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 11:58:53

@Horizont: Kösz:) Néha füstje, koromja is vagyon az lángnak, nem mindig ég tisztán, éterien:)

Lone Wolf 2010.12.05. 12:58:29

@Donna (Cara)mba: Jöhet! Van pár jó számuk. :)

Lone Wolf 2010.12.05. 13:19:41

Ja, akit érdekel a pshydelic trance, most találtam egy jó kis válogatás sorozatot. :)

Keressetek rá a FAHRENHEIT PROJECT-re

Most is azt hallgatom. A Metallica-tól meg egyáltalán a zúzósabb zenéktől, most szétszakadna a fejem...

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 13:36:01

@Lone Wolf: Most tettem fel a Have a Cigart:)

Hallgasd meg, kérlek. Legalább egy valakinek tetszen egyetlen egy zene, amit felteszek:)

guma 2010.12.05. 14:18:45

@Donna (Cara)mba: jön a karácsonyi hangulat :))
Nosztalgia 1000-el :)

Vannak dolgok amit vagy megteszünk, vagy nem!!!!

Sírni felesleges, ha a ha marad :))))))
Hogy ki minek gondol - az akkor fontos, ha neked is jelent valamit a gondolata. Ha igen akkor mi a gondod?
Rajtad áll mit csinálsz, ha eldöntötted mit is akarsz :))

guma 2010.12.05. 14:26:35

@Lone Wolf: az a baj, hogy szinte csak hasonlókat hallgattam évekig!

Nem érdekelt se a szöveg se a hangos zene nagyon (mindent minimális hangerőn hallgatok :)) DDD) mert annyira zajos üzemben voltam évekig, hogy a végén ezt váltotta ki nálam...

Most a csapat miatt kezdek visszarázódni a mindennapokba és jöhet bármi :)))
Mert az előző elvisz, kiszakít kicsit az életből, ha akarod, ha nem! Tehát csak módjával élvezd és ha lehet kettesben :)))))))

Lone Wolf 2010.12.05. 14:56:41

@guma: Inkább egyedül meditálva valahol a delta, és agyhalál közötti állapotban, ahol vár rád a kapu őre...

AMI/AKI az összes szemét, ösztön fájdalom, félelem, és vágy, megoldatlan probléma ami az évek, és életek során felhalmozódott a tudat allatidban, és tudattalanodban. ;)

guma 2010.12.05. 15:14:02

@Lone Wolf: Nem szerencsés gondolat :)))

A fájdalom, az ösztön vagy a félelem és a vágy egyedül nehezebben elviselhető! Feloldani, kisöpörni a tudatból vagy alattiból csak "éteri társsal", zenével nem lehet...

Lone Wolf 2010.12.05. 15:33:38

@guma: :))) Tudom, és még ha ismered a megoldást, akkor is csak hetek hónapok alatt véghezvihető. Ami azt illeti, én totyogó korom óta be be tévedtem ebbe a tartományba... EZ tette olyan lehetetlenül nehézzé hogy egyáltalán felismerjem, megértsem hogy mivel is állok szemben. Arra hogy egyáltalán megsejtsem mi az az iszonyatos bénító félelmem, ami néha-néha álmomban elfog, hogy mik azok a rémálmok, hangok, érzések hallucinációk amivel ilyenkor találkoztam. Ehhez, az életemből 24 év kellett. Mire ez után összeszedegettem a puzzle darabjait cirka 5-6 évbe tellett. Az utóbbi 2 évben már csak az élethelyzetre volt szükségem, ami lehetővé teszi, hogy heteken át dolgozhassak, meditálhassak rajta zavartalanul, más által szinte lekötetlenül. Mert ez, külső segítség vezetés nélkül szinte, de csak SZINTE!!! Lehetetlen, vicces de regressziós hipnózis során előbb vittem át ezen másokat, mint én magam megtettem...

De most már ez is megvolt túlléptem rajta, megoldottam! De mindaz ami ott van, ott is marad. "Mindössze" annyi történt, hogy most már nem riaszt vissza, képes vagyok vele szembenézni, mert megoldottam. és ezáltal túlmenni az őrön, Be a fénybe, rá az útra. de ez kevés, ez nem a "megoldás" az út vége OLYAN NINCSEN! Hanem csupáncsak az igazi kezdete.

Ja... és @arlequin! A válasz a kérdésre amit régebben feltettél, egyetlen szó, és ez a szó minden nyelven minden korban UGYANAZT kell hogy jelentse. Minden más válasz csak duma. :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.05. 17:32:42

@Lone Wolf:

erről a regresszióshipnózis dologról jut eszembe, van egy sztorim, arról, amikor hipnotizáltak.

lehetett jelentkezni alanynak hipnózisos előadásokra.
háromnegyed órán keresztül voltam hipnózisban, és közben mindenfélékről kérdezgettek, mindenfélékról meséltem, a szote-n egy előadáson sok ember, profok és tanárok előtt. :)

háromnegyed óráig tartott, mert addigra untam meg és szépen búcsút intettem nekik.
háromnegyed órán keresztül úúúúú és áááááááá, aztán kopp.
egy pillanatig nem voltam hipnózisban, végig szopattam őket háromnegyed órán keresztül.
:)

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 18:42:31

@guma: Margarita, most én mondom: helyénvaló amit írsz Wolfnak, csak éppen ő is férfi:)

Dobozol...

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 18:45:48

@Lone Wolf: Na, én ha egyszer eljutnék komplett regresszióba, ott is maradnék:)

Jól elvolnék magammal:)

Végre kialukázhatnám évezredes fáradtságom:)

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 18:48:58

@Lone Wolf: Azért gyere néha, ha nem meditálsz...

Gyere a farkasfalkánkba:)))

Tévedés: a farkasok nem kegyetlenek, csak néha éhesek.

A farkas nagyon szép állat. A falkában meg rend van. Társadalom az övék...szigorú törvényekkel.

A farkas nem ember. Hál'istennek...

Lone Wolf 2010.12.05. 19:06:49

@Donna (Cara)mba: Az ember nem farkas. Sajnos???

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 19:12:33

@Lone Wolf: Azt hiszem néha sajnos...
A farkas nemes állat.

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 19:14:48

@Conv: Te aztán ki tudott ütni az embereket;-D
Fricska a tudósoknak is:)

Akkor én örömmel konstatálom, hogy csak az ízlésem, a szavaim, stb. "dezorientálnak", és ezt nem vered le rajtam, csak finoman;-D

Lone Wolf 2010.12.05. 19:19:05

@Donna (Cara)mba: AZ ember is! Csak gyakran túl nagy hangsúlyt kap az állat, és túl kicsit a nemes. ;)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.05. 20:17:35

Furcsa. Én pont hogy erre nem tudok meditálni. Pedig anno MRI-n az összes frekvenciát végigpróbálgattuk a sráccal. Az egyiktől szépen befordult a szemem, ellazultam és már szinte ott se voltam, de nagyrészt ilyen ment. Ettől meg úgy rángatott a szívem, abnormális lett a légzésem, hogy feszt arra koncentráltam, hogy az ágyon tartsam magam, körülményekhez képest a lehető legmozdulatlanabbul, mert nem lesz jó a felvétel. Miközben halálra idegesítette a tudatomat. :/

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 20:28:23

@neccharisnyás útonálló: Hát én kipróbálnám a hipnózist. Én már attól "csúcsra járatódnék", hogy kiléphetek magamból;-DDDDD
Lehet, meg nyögdécselnék is hozzá;-D

Szerintem én már attól transzba esnék, ha csak mondaná a hipnotizőr, hogy most mindjárt hipnotizálni fogom,-D

Pláne, ha jóképű ürge lenne az illető:)

A zenével nem törődnék, hallgatok én zenét normál állapotomban (már amennyire normálisnak vagyok tekinthető;-D

Nem tudom, igaz-e, de a hipnoztizáltsági állapothoz állítólag semmi köze az akaraterőnek.
A nagyon dús fantáziájúakat lehet könnyen hipnotizálni.

Azért erre az infóra nem tenném le a nagyesküt;)

Lone Wolf 2010.12.05. 20:29:44

@neccharisnyás útonálló: Ja hát ha zavar maga a stílus, akkor nem fog menni. :)

Hogyan is mondjam? Valahol a zene is olyan mint a f*sz...
Be kell fogadni. ;)

És a félreértések elkerülése végett! Ezt, mint a táncparkett ördöge mondom.

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 20:29:51

@neccharisnyás útonálló: Jó kis "koponyám körüli" utazásod lehetett az MRI:(

Azért az azt hiszem, nem vicces...

Donna (Cara)mba 2010.12.05. 20:31:04

@Lone Wolf: Stilizáljunk:)

Mondjuk úgy, hogy mint a falloszt;-D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.05. 21:41:29

@Donna (Cara)mba:
Nem, tiszta poén volt. Becsuktam a szemem, hogy ne zargasson a tudat, hogy bedugták a fejem egy gépbe, így aztán ott volt a lelkem a koponyámban "azokkal a hangokkal". Azzal szórakoztattam magam, hogy próbáltam kitalálni, mit is hallok. Pl. egerek kaparásznak a padláson. És jókat nevettem rajta.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.05. 21:43:00

@Lone Wolf: Mondom, fizikálisan okoz stresszt. Lehet, bírná a lelkem, ha közben nem kapnék szívrohamot vagy légszomjot.

guma 2010.12.05. 22:34:39

@Lone Wolf: érdekes szempont! de nem vezet sehova :)
Gyakorlatból tudom, tapasztaltam...

Azt is, hogy van nálam elsetebb és mindenhol csak a gond és probléma van - tehát a "merülés, menekülés" helyett beletemetkedhetsz a segítés különbőző formáiba. :)))
Terápia minden téren.

@Conv: már az ágyjelenetnél volt megjegyzésem, sőt, adomáztam is egy kicsit. :)
Egyszer rábacol a "legénykedésre", addig villogsz. DDD

Lone Wolf 2010.12.05. 22:36:34

@guma: :) Vagy csak nem úgy csináltad ahogy kellett volna. ;)

guma 2010.12.05. 22:41:57

@Lone Wolf: Nem tudom, hogy kellett volna :) Ez igaz!
Viszont kibillintett és mindent könnyebbé tett az biztos.. :)

Lone Wolf 2010.12.06. 02:21:19

@guma: Végső soron, erre megy ki az egész. :)

Ja... Meditáció kapcsán. Az agykontroll, nem a szó szoros értelmében vett "klasszikus" meditáció. meditálni azt jelenti, hogy befelé figyelni, és hallgatni a belső hangot.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.06. 09:35:21

@Lone Wolf: Üdv. Engem ez a zene inkább idegesít. Jobban el tudnám képzelni egy Goa party-n, mint az ágyban. Nem tudnék erre meditálni.
Mondjuk szinte mindig zenét hallgatok, kivéve akkor, amikor meditálok. Vagy ha meditálok, és zenét akarok hallgatni, akkor inkább valami klassikust. Bach D-mol Toccata-ját, esetleg Chopin-t. Ami összeköt. Olyat, ami nem ráz szét, ami harmonikus. Ez nekem nem harmonikus. Ez inkább szétráz.
Sőt, imádom Jean Michelle Jarre-t, de azt sem hallgatom meditációs zeneként.
Az meg, amikor egy búgó hang mondja, hogy most lehunyod a szemed, most ezt meg azt csinálsz, na attól tudok megvadulni.
Meditáció meg csak annyi, hogy figyelni. De még nem sikerült. Soha, egyszer sem teljesen!

guma 2010.12.06. 10:20:11

@Lone Wolf: nem kontrollozok tanult módon (csak hallottam ill. kicsit olvastam róla! )

Klasszikus módon, azért van egy kicsi agy mindenkinek, hogy használja - figyeljen befelé és kifelé vagy másra és magára is! :)))

Belső hangod szerintem akkor szólal meg igazán ha a külsőt is meghallod...
De ez csupán az én feltételezésem! És sokszor beszélek hülyeséget :)))

Donna (Cara)mba 2010.12.06. 10:27:40

@Ásó[Mosó]maci: Hallgasd meg inkább az AC/DC-t! A fiamnak ajánlottam - mert rá gondolok - ő meg NEM mindig csak a mamára gondol;-D - szal ott nincs kontroll:)))
Egy szem sem;-)

Ja, nem olvassa a blogot, még csak az kéne!;)
De így is érvényes, hogy minden jókat kívánok neki - meg imádja az észidíszít. Még mindig.

Marcellusca 2010.12.06. 10:51:11

Jaaaaajjjjjj, agyzsibbasztó zene. :(
Nem szeressem. :P

Ezt is csak 1 percig bírtam. :)

guma 2010.12.06. 13:26:26

@Marcellusca: nagyon csendben van uraságod :)))

Nem kell agyat zsibbasztani van másik! Sőt tehetsz is be valamit :) DDDDDD

Marcellusca 2010.12.06. 13:58:13

@guma: Az a baj, hogy most itten nagy szervezkedés, díszítgetés van, mer ugyi Mikulás meg gyönnek a dógozók gyerekei is, oszt, most nagy a fennforgás. :)))

Bele kezdek valamibe, biztos jönnek valami hülyeséggel. :D

Lone Wolf 2010.12.06. 14:04:08

@guma: "Belső hangod szerintem akkor szólal meg igazán ha a külsőt is meghallod..."

Lone Wolf 2010.12.06. 14:04:46

@Lone Wolf: A válasz meg lemaradt... :)

Jól látod!

guma 2010.12.06. 14:07:12

@Marcellusca: akkor tedd a dogód...:)))

Lone Wolf 2010.12.06. 14:08:58

@Ásó[Mosó]maci: "Mondjuk szinte mindig zenét hallgatok, kivéve akkor, amikor meditálok."

Ha mélymeditációról van szó, akkor én is inkább hagyom a zenét. Max az elején használom az ellazuláshoz, aztán lejár. A legmélyebb szintekre, még több évtizedes gyakorlattal sem egyszerű eljutni. Kell valami ami segít téged ellazulni. ;)

"Jean Michelle Jarre-t"
Őt én is szeretem. :) ÉS egyetértek meditációra nem való. Arra, inkább Mike Oldfield, és Vangelis lágyabb zenéit javasolnám.

"Az meg, amikor egy búgó hang mondja, hogy most lehunyod a szemed,"

Dettó! Az ilyentől én is a falra tudnák mászni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 14:27:36

És az milyen már, hogy mióta sikerült az agyam legrejtettebb zugából -kb. tudatalatti nyirkos, sötét csücske- kiseperni a szemetet, már nem bírok lemenni olyan mély meditációs szintre, mint előtte?

MARCELLUSCA, hát vagy? Örülök. Jövök korán, hátha elkaplak... erre dógod is van. Á, ez az én formám.

Marcellusca 2010.12.06. 14:41:31

@neccharisnyás útonálló: Vagyok ám, azé', csak nem biztos, hogy módom ban áll válaszolni. :)))

Csendesen figyelek. :DDDD

Lone Wolf 2010.12.06. 14:44:16

@neccharisnyás útonálló:

Ott vagy, csak megváltoztak a körülmények. ;) Már nem olyan a hatás, az érzés. Ha egy ahhoz hasonló, de tiszta élményre vágysz, azt elő kell idézned, meg kell teremtened. Mert most már nem csak egy vitorla nélküli hajó vagy, a saját belő óceánodon, a dúló viharban. Most már ott állsz a kormányos mögött, aki csak arra vár, hogy elindulhassatok.

Javíts ki, de most a totális de ellazító üresség érzése fogad és ez a maximum, amit ki tudsz hozni belőle? Ez a "startkocka"

Már más a "környezet" mást kell csinálnod, és máshogy. Itt most már koncentrálnod kell, elindulni arra az elméddel ahova menni akarsz. Akhasa, múlt, jelen, jövő, isten, a fény, barátaid, és szeretteid álma, vagy egyszerűen csak elmerülni a belső világodba, hogy szemügyre vedd, és gyarapítsad a kincseit. Nem számít.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 15:07:30

@Lone Wolf:
Furcsa, én mindegyik után anno úgy éreztem, mintha egy híd épülne a tudatalatti, ösztönös dolgaim, és a tudatos lelkem között. És azóta ennek az áldásait élvezem. Pl. durván érzem az emberek kisugárzását, hogy mi mozgatja őket, mennyi akaraterejük van, milyen emberek. Nomeg a testbeszédüket, mimikájukat. Persze, nem tudatosan. Csak épp a tudatalatti így súg a lelkemnek, és sokkal pontosabban eligazodom, kivel, miképpen kell bánni. Nem kóborlok "vakon" a világban. Ami nagy dolog, tekintve, micsoda alakok járkálnak közöttünk.
Bár, biztos durva lehet, mikor "lekapcsol" az agyam, és standby üzemmódban tolja a lelkem. Hiába is nem panaszkodott még senki.

Marcellusca 2010.12.06. 15:14:40

@neccharisnyás útonálló: Broááááffff. :)))

Kis házi pálesz meg borocska. :)
Lenne most jó! :DDDDD

Lone Wolf 2010.12.06. 15:31:38

@neccharisnyás útonálló:

"Furcsa, én mindegyik után anno úgy éreztem, mintha egy híd épülne a tudatalatti, ösztönös dolgaim, és a tudatos lelkem között."

Az a híd mindenkiben ott van, a kezdetektől fogva. Csak a legtöbbünk nem foglalkozik vele, elnyomja a megérzés, ihlet, intuíció hangját. Nem épült ott ki semmi kapcsolat mindig is ott volt az, és mindig is ott lesz. Egyszerűen csak felfedezted, megértetted és elkezdted használni. ;)

"Bár, biztos durva lehet, mikor "lekapcsol" az agyam, és standby üzemmódban tolja a lelkem."

Nem is kicsit, nagyon! Ez az, ami a frászt hozta rám, éveken át, mert egyszerűen nem értettem hogy mi a jó büdös ffranc van itt. És így ijesztő. A probléma ott volr, hogy bár bennem létezik a kerülőút, de ettől a kapun még nem nyitottam ki... csak a repedéseken lógtam át. Szóval, az összes szemét ott tornyosult a agyamban, átléphetetlenül. Mert aki, és ami vagy az mindenhova követ. És bizony, ilyenkor jött is.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 15:37:01

@Marcellusca: xDDDD
Én csináltam ezt a likőrös posztnál a Malackarajon. Likőr, anyám!
A martini amúgy mi? Borsürítmény? Desszertbor? Étvágygerjesztő? Ja, az nem, mert éhes sose vagyok tőle.

Fejtsük már meg!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 15:39:18

@guma:
EZ naggyon jó! Ha még tükörjég is lett volna abban a parkolóban..... ahogy lefejelte a csomagtartót, az egyszerűen PRICELESS! "Meglocsolta" a támoszlopot, vazze! xDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 15:40:17

@Marcellusca: Á, nem szeressem a meztelen csigákat, bocsi. Ősemberekre bukok. LOL

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 15:47:16

@Lone Wolf:
Dobozolni kell, drága. Fogtam, bepakoltam a sok szemetet egy dobozba, és zsupsz be jó mélyre. No persze csak azután, hogy jó alaposan átrágtam magam rajtuk, és már semmi kárt nem tudnak bennem okozni.
Meg úgy mindent szépen dobozokban tartok. és mindig az van nyitva, ami éppen kell. Akikkel éppen vagyok, ami éppen a szituáció.

Én valahogy így kötöttem az "agylekapcsolást" egy ingerhez, kb. mint Pavlov kutyája, így csak adott dolog váltja ki. De jó, mert ilyenkor pihen az agyam. Ilyenkor nem kell figyelnie, biztonságos a környezet, így nyugodtan ráér az akssik töltésére.

BTW hidd el, sokkal, de sokkal jobban kiakasztja az embereket, mikor észnél vagyok és figyelek. Mert a lelkem és a tudatalattim is nézi a viselkedésüket. És ettől megzavarodnak. Látszik rajtuk. Mert tudatalatt ők is érzik. Nem is volt még olyan részeg bunkó, aki helyből ki nem józanodott, és le nem nyugodott, miután sikerült felhergelnie, én meg rászóltam.

De jól tud ám jönni néha, ha az ember le tudja zsibbasztani magát deréktól lefelé. Bizonyos alhasi görcsök idején. Nem kaparom le a tapétát olyan gyorsan a falról. ;)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 15:50:40

@guma:
Bocs, de ez a fazon valami irdatlan gusztustalan. :S

Én is úgy tudom, hogy borszerzet, de ízre jóval töményebb annál. Nomeg ugye, a dzsémszbondos martinikeverés behozza ezt a koktélgyanút a képbe.... nem tudom.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 15:51:53

@Marcellusca:
Na azé mindennek van MÁR HATÁRA!!!!
Inkább jegeljük a témát.

Lone Wolf 2010.12.06. 15:56:02

@neccharisnyás útonálló:

"Dobozolni kell, drága. Fogtam, bepakoltam a sok szemetet egy dobozba, és zsupsz be jó mélyre."

Nem. Ez amit csináltál, egyike a legutolsó lépéseknek. De nem az utolsó! de úgy látom te már megjártad a sötétség útját, egyetlen fényszikrát követve. Követted a holdat, és újra megtaláltad magadban a gyereket a napot.

Az utolsó lépés ez; (És remélem hogy értesz angolul. :))

www.aeclectic.net/tarot/learn/meanings/judgement.shtml

Csak a történetet olvasd el. ha nem megy szólj, lefordítom.

Lone Wolf 2010.12.06. 15:57:41

@neccharisnyás útonálló:

"BTW hidd el, sokkal, de sokkal jobban kiakasztja az embereket, mikor észnél vagyok és figyelek."

Tudom hogy miről beszélsz. Ilyenkor olyan a tekinteted, mint a gyémánthegyű fúró. :) Ezzel én is ki tudom kergetni az embereket a világból.

Marcellusca 2010.12.06. 15:58:09

@neccharisnyás útonálló: OK! :DDDD

Az a baj, hogy csak ilyen csigákat mutogatnak. :)
Pedig mennyire nem férfikép ezek a csupasztestő, nyálasok!
Ááááááá....
xD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 16:09:01

@Lone Wolf:
Nem értek én ehhez a tarot cucchoz. És valahol tán nem is akarok. Mittomén.
Fogjuk föl úgy: történt valami, ami egészen az alapokig lerombolta azt, ami voltam. Mindent. Legyűrtem, kihúztam a méregfogát, sok-sok tusakodás után, majd az esetből, az akkori hozzáállásomból, a dolgot és természetét megértve, számítva egy újabb bekövetkeztére, szépen elkezdtem újraépíteni a "várat": magamat. De úgy, hogy minden téglában benne van a tudat, hogy ha még egyszer megtörténik, akkor mit is kell pontosan csinálnom, hogy minimális kárt tegyen bennem.

Mellesleg, nem hiszem, hogy le lehetne zárni valamit, hogy ha csak egy is, csak egyetlen egy, a dolgot kiváltó tényezők közül még ott van az életedben. Mindig meg lesz az esély rá, hogy feltörjenek benned a dolgok, csak sokkal gyengébben, és sokkal gyorsabban, sokkal hatékonyabban tudod elejüket venni. És soha többé nem tesznek már benned akkora kárt. Gondolom én.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 16:11:41

@Marcellusca:
Nem mondom, nekik is van hasznuk. Pl. jól lehet rájuk cuccokat kenegetni -mogyorókrém, ilyesmi. Csak valahogy néhány alhasi göndör pihe miatt képes vagyok lemondani egy kiadós nutellás nyalakodásról. Ez van. Ilyen ösztönlény vagyok. Szar nekem.

BTW nyam-nyam chocolate chip cookies! Had jöjjön vissza a hús a combomra, ha már olyan sikeresen felzabálta a méreg.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 16:13:12

@Lone Wolf:
Mennyémá, van aki bírja. Én is meglepődöm, de tényleg. Max. azt hiszi, olvasom a gondolatait, és ettől zavarba jön, de az istennek nem nézne más irányba. Tiszta jó!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 16:14:22

@Marcellusca: Nomeg a fejük! Tiszta kisfiúsak! Hát milyen férfi lesz az ilyenekből? :S

Lone Wolf 2010.12.06. 16:23:39

@neccharisnyás útonálló:

"feltörjenek benned a dolgok, csak sokkal gyengébben, és sokkal gyorsabban, sokkal hatékonyabban tudod elejüket venni."

Nem nem :) Tévedsz, de majd rájössz. És ezt itt most befejeztük. Nincs értelme tovább beszélni róla. Ha képes leszel feltenni a megfelelő kérdéseket válaszolok. De ne hidd hogy már a végéreértél.

"Mennyémá, van aki bírja."
Az enyémtől, még a macskáim is kikészülnek, ha odateszem magam. :P

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 16:29:02

@Lone Wolf:
Macskákkal mi kölcsönösen nem bírjuk egymást. Illetve... 1 darab volt, aminek a szemébe néztem, és hipp-hopp már ott törleszkedett a kerítés tetején. De ő még gyerekmacska volt.
Szerintem túlságosan hasonlítunk. Csak más az életritmusunk, így pont akkor találjuk meg egymást a közösségi énünkkel, amikor a másik a háta közepére kívánja a társaságot.

Kérdéseken nem értem, mit értesz. Nemtom, mit akarnék tőled kérdezni. A belső hangom, és a körülményekből levont következtetések szoktak választ nyújtani, ha kérdezősködhetnékem van.

Lone Wolf 2010.12.06. 16:36:50

@neccharisnyás útonálló: "Kérdéseken nem értem, mit értesz."

PONTOSAN ezért nincs értelme folytatni ezt a beszélgetést. Még azt sem sejted, hogy hol van a probléma. amikor erre rájöttél, utána állsz készen a következő lépés megtételéhez.

És igen, tudom, hogy most rosszabb vagyok mint arlequin.
"Keringőre" hívlak, majd a csúcspont előtt kiszállok...
Nade há't semmi nem korbácsolja fel jobban a vágyat. Egészen az egekig. :P (nomeg az indulatokat is...)

És igen én úgy érzem hogy nagyon is hasonlítunk egymásra. :) csak nekem olyan idióta életritmusom van, hogy el sem hiszed. Hja! az a fránya szerotonin szintem, meg az éveken át tartó éjszakai munka, és életmód... Egyszerűen erre állt rá a bioritmusom.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 16:45:23

@Lone Wolf:
Egyetem.... ismerős. Nomeg az egész éjszakás bulik, mert hajnalban indul az első ingázó vonat.

Á, macska vagyok én, nem vitás. Lemegy a nap, az ösztöneim felébrednek, én meg megyek kóborolni.

Azt meg még mindig nem értem, miért is lenne szükségem lelki vezetőre. Miért is lennék több vele, mint nélküle? Elég nagy baj, hogy ha az embernek a saját boldogulásához egy másik kell. Aki elmagyarázza neki, hogy is kéne élni az életét. Úgy, hogy gőze nincs arról, ki is az az ember. És, őszintén megvallva nem is lesz. Hisz legteljesebben csak is saját magunk érthetjük meg önmagunk.

Lone Wolf 2010.12.06. 16:49:15

@Lone Wolf: De tudod mit? Elmondom. Te nem legyőzted a problémáidat, hanem egyszerűen tanultál belőlük. De csak a fájdalom leckéjét. aztán elrejtetted, eldugtad őket. Az gondolva hogy ezzel meg is oldottad. De még mindig ott vannak nem igaz?

Szembenézni kell velük, és elfogadni őket, csak utána lesznek benned erővé, csak ezután szűnnek meg tehernek bilincsnek lenni. mert most azok. Nincs igazam?

Lone Wolf 2010.12.06. 16:52:22

@neccharisnyás útonálló: Nem is szabad elmagyarázni. :) Erre neked kell rájönni.

"Hisz legteljesebben csak is saját magunk érthetjük meg önmagunk."

És érted is?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 16:58:53

@Lone Wolf:
Arlequin után szabadon....
a férfi igent szeretem. :D

Lone Wolf 2010.12.06. 17:04:41

@neccharisnyás útonálló:

Akkor most magam után szabadon.

Én már annyit hallottam a női nemet, hogy egyszer szívesen venném az igent... XD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 17:05:16

Na B+! Nézzétek már a pandás cikket a zindexen. Aszondja elfogyott a kajájuk, ezért kezdtek bambuszt rágcsálni, aztán mikor már megint lett volna zsákmányállat, nem akartak többé húst enni, mert nem ízlett. Így lettek a pandák ősei vegák. Most komolyan, hülyék ezek???
Egy faj táplálkozása nem 1 hét alatt változik meg vagy alakul vissza. És legfőképp, az evolúciós változások nem akaratlagosság, hanem szükségszerűség mentén mennek végbe.

Ezek totál hülyék. Csak mert néhány nyomorult emberszabású kitalálta, hogy ő pofán köpi a természetet és vegyestáplálkozásúból átmegy full vegába, akaraterővel, és bánatos bocikon segítés címszóval pótolva a marháéhoz hasonló, cellulózt emészteni képes gyomor hiányát, ne gondolják már, hogy ez faji szinten is működik. Jéézus!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 17:06:23

@Marcellusca: Számot tép, sor vége, hányszor mondjam még! :DDDD

@Lone Wolf: Ne, ez olyan szomorú felhangú... :/

Lone Wolf 2010.12.06. 17:09:56

@neccharisnyás útonálló:

Semmi különös, csak egy eset ami nem jött össze. Különösebben nem foglalkoztat, de pár napig még rossz szájízem lesz tőle.

Annyit (ő) nem ér, nem ért meg hogy tombolós halálravedelős állapotba kerüljek. de sajnálom. ;)

Donna (Cara)mba 2010.12.06. 17:12:04

Mi van itt? Ördögűzés? Analízis?:)

No, én asszem egy üres, vaksi tükör vagyok. Csak a másik tudja megmutatni, milyen is vagyok valójában...

A kontrolltól - agyitól, bármilyentől én megőrülnék:(
Komoly...

Hál'istennek az ösztöneim ebben segítenek, hogy soha, semmilyen gyakorlás nem tudott rábírni olyan akraterőre, hogy mondjuk fekve maradjak TUDATOSAN és TUDATOSAN lazuljak.
ÁÁÁÁ, nem mén.
Azonnal minden tennivalóm eszembe jutott, pedig nem vagyok egy túl tevős-vevős fajta. Ugranom kellett, nem bírtam volna veszteg maradni egy minutáig se:(

Amúgy, meg ha nem gondolok tudatos ellazulásra, csak vagyok, mint a macskaállat:)
Bírom akármeddig.

Csak ne gondoljak rá. Hogy most figyelmet kizárni, meditálni, egy pontot nézni, lazulni...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 17:13:18

@Lone Wolf:
Ez ilyen. Arra meg kíváncsi lennék, hogy vedelnéd halálra magad. Nekem még öntudatlanra se sikerült. Sose. Akármennyit ittam, akárhogy kevertem, még mindig tudtam hol vagyok, és simán felképeltem bárkit. Tán még könnyebben is.

Marcellusca 2010.12.06. 17:13:41

@neccharisnyás útonálló: Bakker, hogy mindég a sorvégére kerülök. :))))))))
Pedig aszittem, hogy halad előttem az a sor. :DDDD

De okos, ügyes fijjú vagyok, ám, tudom, hogy egy sornak két vége van ... :DDDDDDDDDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 17:15:41

@Donna (Cara)mba:
Nem is szabad rá gondolni. Úgy nem megy. Pont azt kell, hogy semmire se gondolsz. Pl. ezért használják a légzést. Reflexből lélegzel, és ha tudatosan elkezded figyelni a ritmusát, lassan kiesik minden, és ellazulsz. Mert kb. az a ritmusa, mint a gyerkőcöt mikor ringatja az anyja.

Lone Wolf 2010.12.06. 17:15:45

@Donna (Cara)mba: Ne gondolj rózsaszín elefántokra! :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 17:17:36

@Marcellusca:
Mondtam. Az a másik. Hogy a sor elején becskázzátok egymást az életrevalóbbakkal. Csak azt is ügyesen köll, mert ha túl nagy zajjal vagytok, felhergeltek és közibétek vágok, akkó meg már azt kívánjátok, inkább egymás becskája hegyin akadnátok fenn inkább.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 17:18:26

@Lone Wolf:
Birkaszámlálás? :DDDD
Vazze! Dolgoztatod az agyad. Hát hogy tudna így leállni?

Lone Wolf 2010.12.06. 17:18:58

@neccharisnyás útonálló: Szófordulat volt. :) Nekem sem megy. Bár most hétvégén nem kellett volna hagynom hogy drága barátom, az egyik helyi disco tulaja a liter bor, 5 sör, meg 3 nagyjéger után még belémdiktáljon 3 fényt...

Másnap egy kicsit érdekes volt a látásom. Egész nap olyan volt mint amikor reflektorral úgy istenigazából a szemedbevilágítanak. Nem véletlenül hívják fénynek..

Donna (Cara)mba 2010.12.06. 17:20:01

@Marcellusca: Légy türelmes. A sorszámodat - tanúsítja az egész blog - már letépted.

Várggyál szépen.

De ha ilyen exhibicionista buzeráns mikulásokat teszel még ki, 100 éves nyanyánál se jucc soha a sor elejére;-DDD

Hét milyen hapik azok? He?

Ilyet érdemel közülünk bárki?

Na erre válaszoljon az úr:)

Inkább az öreg ürdüng, mint ezek a hasas pocakos, magamutogató szerencsétlenek vagy kigyúrt langyos tsigaállatok:(

Donna (Cara)mba 2010.12.06. 17:21:18

@neccharisnyás útonálló: Neked én mindent elhiszek. De hogy én erre képes volnék - hát azt bajosan:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 17:22:17

@Donna (Cara)mba:
Ez jó! Az egyik vonalon szidod, a másikon dícséred! Hát még a végin belédzúg, te! Azt jól összekapnak az uraddal! De legalább te jól fogsz szórakozni a kiskakasokon. ;)

Lone Wolf 2010.12.06. 17:23:00

@neccharisnyás útonálló: EZÉRT kell a lazulós zene. Pláne hogy kőkemény 140 pontos IQ-m van... Nem egyszerű dolog lefoglalni, hogy ne őrüljek bele az unalomba. :P

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 17:25:15

@Lone Wolf:
Áá, nem jáccok én ilyenekkel. Olyan nekem az ital, mint az étek. Ha kedvem van, magamhoz veszem. De csak míg kedvem van. És a pancsoltakat alapból nem szeressem. Válóok is volt ismerősi körben, hogy nem voltam vevő a koktélozásra - mondjuk, nem is én égtem, hogy kocsmában koktélt akarnék kevertetni magamnak. :P

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 17:27:46

@Lone Wolf:
Jaj, ne menőzzé már az IQ-ddal, lécci. Úgy tudom utálni.
Tök okosnak tartják magukat, azt semmiről nem lehet velük beszélgetni. Ehhez aztán tényleg kell a magas IQ. Hogy üljél, mint a tök, mert nekem épp a tetoválásokról van kedvem beszélni, nem Hegelről.

Lone Wolf 2010.12.06. 17:28:44

@neccharisnyás útonálló:

Jól teszed. Én is így szoktam csinálni, de most elég jó volt a hangulat ahhoz, hogy eleresszem a gyeplőt. ;) Ilyenkor meg már-már kötelező. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 17:33:25

@Lone Wolf:
Hááát, ne akard tudni hogy fúrtam belé magam egy vadiúj társaságba... öö, egy ideig barátné segített járni. Mert elfelejtettem.

Lone Wolf 2010.12.06. 17:35:14

@neccharisnyás útonálló: :)))

Jó, akkor mivel menőzzek? a tuti mobilommal? Nincs. Verda? nincs. Ja! Megvan!!! Megsúgom hogy megérek gépelni, mert éppen most fejeztem be az edzést, és már teljesen be vannak durranva a karizmaim.

Meg az oroszlánbuké is előjött. Megyek is zuhanyozni...

Ja, és tetkó sincs. Régóta gondolkodok rajta, de ezzel úgy vagyok, hogy nem akarok akármit magamra vésetni, mert az ott is marad. És ha megváltozik az ízlésem vagy éppen mégsem lett olyan jó, amilyennek elképzeltem...

Donna (Cara)mba 2010.12.06. 17:37:17

@neccharisnyás útonálló: Ha én belém még belémzúg valaki, ráhagyom a fele királyságom és adósságom;-)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 17:40:55

@Lone Wolf:
Varratni bizalmi kérdés. Nomeg, megnézni az illető előző munkáit.

Ne menőzzé. Akinél nem lehet, annak nem kell.

Edzettél, oroszlánszag alap.

Csórinak én is csóri vagyok. Nagy kunszt. Az ország nagyobbik fele csóri. Igyekszik életben maradni, hiába is dolgoznak a fejesek az ellenkezőjén.
Kocsija meg azoknak a szerencsés ingázóknak van, akiknek így vagy úgy összejött.
Mobilból olyan kell, ami célszerű.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 17:42:35

@Donna (Cara)mba: Az ADÓSSÁGOD!!!!!!! Hát te aztán megéred a pénzed! xDDDD
Szerintem ügyködj azon, hogy valami ellenszenves fazon zúgjon beléd, az megérdemli a sorscsapást, és az adósságot.

Donna (Cara)mba 2010.12.06. 17:51:00

@Lone Wolf: Á, ha akárki csajnak fontos a tetkó, az nem ér semmit, mint nő:(

Amúgy meg sztem már olyan unalmas...Még nekem is, 54 évesen:)

Világéletemben írtóztam a tetkós hapiktól...Igaz, én még olyan világban nőttem fel, ahol egy nyíllal átfúrt szív volt a tetkó, meg Szeretlek Erzsi:D

Lone Wolf 2010.12.06. 18:00:48

@neccharisnyás útonálló: És még a végére sem értem. 250 felülés, meg a bicepszgyakorlat még hátravan. de ahogy bedurrant a karom, kész istenkísértés lenne. majd úgy 2-3 óra múlva.

Varratás kapcsán meg, az összes környékbeli tetkóssal jó viszonyban vagyok. úgyhogy tudom mire számítsak, és ócsón kijönnék belőle. Csak nem tudom eldönteni, hogy egyáltalán mit is akarok... Itt kezdődnek a gondok, meg ott hogy nyaranta a ráérő időm valahol a NULLA közelében van. Már ha nem megy át negatív tartományba. Úgyhogy, istenigazából nem volt rá módom hogy végiggondoljam, hogy mit is akarok, annyira meg nem foglalkoztat, hogy plusz időt szakítsak rá. Ez valahol csak divathóbort... Azokból meg már kinőttem.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 18:02:13

@Donna (Cara)mba:
Én pedig láttam olyan szépeket. Marley rávarrva az emberke karjára, olyan részletgazdagon, annyira élethűen.
Vagy Akelás logó. Ha valakinek mond ez valamit.
Egyébként annyira nem hűdeelájulok tőle. Csak volt egy emberke, aki varrta a népet. Azért van bennem.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 18:04:14

@Lone Wolf:
Bennem van 1 dolog. Ha akkor is meg lesz még, mikor már látom, hogy ereszkedik rajtam a bűr, varratok.

Donna (Cara)mba 2010.12.06. 18:05:21

@neccharisnyás útonálló: Jóvannna:)
Nekem nincsenek ilyen emlékeim:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 18:07:46

@Donna (Cara)mba:
Naaztán. Nekem meg OLYAN nincsen. Most akkor fújjunk egymásra, mint két irigy macsek.

Donna (Cara)mba 2010.12.06. 18:08:38

@neccharisnyás útonálló: Mit varratsz? A majdani, 3-ik évezredbeli ráncaidat?

Addigra már kitalálnak valami csuda krémet:)

Mert csak nem tetkóra gondoltál?:)

Mit kínlódna veled a varrómester, hogy próbálná feszesre huzigálni rajtad a bőrt;) És mégse sikerülne, szétesne az egész remekmű, olyan freskó-szerű lenne:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 18:09:13

Velveten hír, hogy a nőcék meztelen tusolnak a kamerás villában. A népek vágták a cetlit, mint a kiskatona. Döbbenet!

Lone Wolf 2010.12.06. 18:09:43

@neccharisnyás útonálló: Ami azt illeti, saját elképzelésem nekem is van, csak vennem kellene a fáradtságot, hogy legalább a vázlatát papírra vessem....

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 18:10:42

@Donna (Cara)mba:
Olyan helyre akarom, ami nem elég húsos. Csonton akkorát nem nyúlik az anyag.

arlequin 2010.12.06. 18:20:24

@Lone Wolf: te meditálsz? szokol meditálni? úristen ments meg...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 18:21:29

@Lone Wolf:
Az hagyján. De most meg ott szapulják, hogy XY hogy néz ki. Á, dehát ez is olyan... aki oda bemegy az ezt is vállalja.
Én maradok a párom, nomeg a doki "riogatásánál" ilyen téren.

pimpalini 2010.12.06. 18:22:04

@arlequin:

Meditálni csak akkor jó, ha nincs ülőhely...

Lone Wolf 2010.12.06. 18:24:53

@neccharisnyás útonálló: Most már csak azt súgd meg, hogy te ezt honnan tudod, ha ennyire nem érdekel, meg fújsz rá? :)

arlequin 2010.12.06. 18:33:00

@pimpalini: ebben kettőt kell értsek velem!
miközben a legjobb a vécén, de meglep az udvaron is, miközben lefekve, mint Krisztus a sírban a legnehezebb/legkönnyebb. hja kérem. nem kétszerű, viszont jó!

@Lone Wolf: qss! nem mondtam, hogy beszélhecc a hejünkben. megint.

@neccharisnyás útonálló:

Lóálló
Olvasóharisnyák
Leventeszázada

erre gondoltál kisasszony?

Lone Wolf 2010.12.06. 18:33:14

@arlequin: Komolyra fordítva a szót. Volt most rá nyáron éppen elég időm. Kisebb-nagyobb megszakításokkal valamennyire mindig foglalkozok vele, de ez most minőségében más volt.

pimpalini 2010.12.06. 18:35:02

Az emberek nagy része rendszeresen tesz olyan dolgokat, amit nagy társaságban letagad...:)
Pl.: nézi a szar műsorokat, elolvassa a celebhíreket, Alfonz napján részegre issza magát és csendháborít, évente egyszer minimum közszeméremet sért, vásárol a teszkóban valamilyen gazdaságos ízű terméket, este 8 után fogyaszt csokoládét, hazudott már a párjának, nevetett már mások szerencsétlenségén, viccesnek találja, ha valaki rágyújt a végbélszelére, s gyakorolta már, vagy titokban vágyakozik a tömegszex után...:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 18:37:51

@Lone Wolf:
Az istenáldjon már meg! Végigolvasnád újra a témában a hszemet értő olvasás üzemmódban, és értelmeznéd? Köszönöm!

Lone Wolf 2010.12.06. 18:39:34

@neccharisnyás útonálló: Megáldott az már engem épp elég rendesen. Több nem kellene. :)

És nem lehet hogy egy kicsit komolyan veszed amit írtam? ;)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 18:41:57

@arlequin: Mellesleg a tegezés a rang megjelöléssel stíluszavart okoz. Kár.

arlequin 2010.12.06. 18:42:51

@Lone Wolf: és mi az a megyitálalás? valamilyen orvosság? esetleg drog? neaggyisten szokás? függőség?

Lone Wolf 2010.12.06. 18:43:06

@arlequin: "qss! nem mondtam, hogy beszélhecc a hejünkben. megint."

Kérdeztelek? kisfiam...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 18:45:44

@pimpalini:
Van hogy többet iszom, mint kellene. Noés. Index címlapon kint van a Velvet hírek. Ránézek. Lazítja az agyamat a költségvetés körüli hepajcikkek között. Noés. Fel van vágva a szám. Remek "idegbetegeket távoltartó" módszer. Noés. South Parkot is nézek. Noés.

Más meg veri a feleségét, gyerekét. Esetleg baltával darabolja.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 18:47:41

@Lone Wolf: Mittomén. Van, ami kihozza belőlem a hisztit instant.

arlequin 2010.12.06. 18:49:42

@Lone Wolf: HALANDÓ! EGY TERMÉSZETESEN TERMÉSZETFELETTI ERŐVEL NEM JÓ PACKÁZNI. AKARSZ KOCKÁZNI? HÖHÖHÖ

ha meg beteg vagy akkó' mönnyé az órvoshoz, hátha belehalsz...

pimpalini 2010.12.06. 19:01:45

@neccharisnyás útonálló:

:D
Nekem nem kell erről szabadkozni, nem vagyok különb senkinél, s nem is várok el senkitől semmit sem...:)) De azt aztán keményen be is hajtom...:))

Lone Wolf 2010.12.06. 19:07:17

@arlequin: Szabadság. ;)

ÉS ezzel mindent kitárgyaltunk.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 19:08:39

@pimpalini: Hogy bírod észben tartani kitől mit vársz el...? 8O

pimpalini 2010.12.06. 19:16:26

@neccharisnyás útonálló:

Fogalmam sincs.:) Ez attól függ, mennyire üres a kocsifeljáró, mennyi hó esik és mennyi marad meg. De még az sem biztos, hogyha sok marad meg, akkor lesz-e elég hely az autóknak beállni a garázsba, szóval tényleg nincs erre túl ésszerű magyarázat...:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.06. 19:18:19

@pimpalini:
Na MOST mentem vacsorázni. Alacsony vércukorral romlik a szövegértelmezőm.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.07. 08:58:33

Ahoi mindenkinek! Milyen jó beszélgetésről maradtam le :-(
Hát igen, a sok munka! Meg a csülök, pékné módra, amit tegnap záróebédként fogyasztottunk a kollégákkal. Mármint évzáró. Előre ittunk a bőrömre.
Szóval, meditülés. Nálam eléggé hektikus. Egy-két hónapig megy, utána abbahagyom, új móka után nézek. Aztán megint visszatérít hozzá valami. Vagy megérek a következő szintre. Megszereztem addig azokat a skillpontokat, amik kellenek a szintlépéshez? Nem tudom. Az biztos, hogy bármennyire is elszakadok tőle, valami mindig visszatérít. És akkor úgy érzem, csinálni kell. Sem előtte, sem utána.
Akkor, pont.
Most éppen abban az állapotban vagyok, hogy vonzódok vissza. A taszításon már túl vagyok. Mintha a gyújtópontban lenne valami, ami felé spirálisan (?) kerülnék. Örvény. De nem kör alakú, hanem ovális. Elenged, visszahúz. Mint, amikor a szív dobog. Ki, be.

pimpalini 2010.12.07. 13:52:18

@Ásó[Mosó]maci:

Dehát miért?:)

Amúgy nem próbáltam még, valószínűleg azért, amiért a jógát sem űztem sokáig...:)
Sokáig tart, ingerszegény cselekvés, s unalmas...:))

Lone Wolf 2010.12.07. 13:57:07

@Ásó[Mosó]maci: Jó megfogalmazás. És ez tényleg így működik. Vagy itt van az idő, a szellemi állapot, hogy továbblépj, és akkor érzed a késztetést, vagy nem. És akkor igazán mélyen meditálni nem is tudsz. Mégis hogyan menne, ha azt sem tudod hogy min kell? Ilyenkor max agykontrollozol. Persze, az sem rossz dolog.

És igen, amit mondtam, nem (csak) viccnek szántam, A meditáció önmagában kevés, önmagában betegség. Egy élet állapot mint bármi más. Mert ez csak egy eszköz a sok közül. De több eszközre van szükséged a megoldáshoz.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.07. 14:09:07

@Lone Wolf: Olvastam a beszélgetéseteket Neccel, néhány dolog eszembe jutott. Pl, hogy a dolgok dobozba rakása és eltemetése csak menekülés. Gondoltam, leírom ezt, de nem tettem. Mert én még meg sem találtam azokat a dolgokat, amiket Necc már becsomagolt. Legalábbis így érzem.
Az, hogy elindultam-e azon az úton, hogy valamelyest megismerjem magam, és uralkodjak felette, nem tudom. Mindenesetre ha igen,az nem rajtam múlt. Illetve, ha el is menekülnék a dolgok elől, akkor is elém áll, rám talál. Ezt élem meg.
Ezt nem panaszként mondom, inkább egy kikerülhetetlen tényként közlöm. Nem hadakozom ellene, szerintem elfogadtam. Inkább maga ellen hadakozom, mert nem érzem, hogy mindent megtennék. De azt is érzem, hogy ha jobban akarnám, akkor elinalna, eltűnne. Állandó kettősség. Jin és Jang. De mégis akaratlan egyensúly.

Lone Wolf 2010.12.07. 15:42:44

"hogy a dolgok dobozba rakása és eltemetése csak menekülés."

Igen. És erre mondtam neki, hogy ő csak a fájdalom leckéjét tanulta meg belőle. Már ezzel is előrébb van, de bizonyos szempontból meg visszavetette. 2 lépés előre, 1 hátra... EZ tipikusan az a megoldás.

"hogy ha jobban akarnám, akkor elinalna, eltűnne."

Igen. De ha ezt tudod, akkor mi tart vissza? :) Azt elmondhatom hogy engem mi tartott vissza 2 évig. Úgy gondoltam, hogy erre akkor leszek képes, ha megoldom a problémáimat. Pedig aztán? Pont fordítva van. Engem is utolért az emberekre oly' nagyon jellemző fordított "ördögtől való" gondolkodás átka. Holott, ez olyasmi, amire állandóan figyelek.

Valójában akkor tudom megoldani a problémáimat, ha ezt végigviszem.

"Állandó kettősség. Jin és Jang. De mégis akaratlan egyensúly."

És megint csak igen! Itt (is) csak az a kérdés, hogy mit hozol ki belőle, magadból.

A makacsság az egyaránt lehet az öszvér betonfejűsége, és a legyőzhetetlen ember kitartása, aki akkor is továbbmegy, ha más már feladta, és lefeküdt meghalni. ;)

Mert ez a jellemvonás mindkettőt magában hordozza, és mindkettőt jelenti. A kérdés csak az, hogy mit valósítasz meg belőle?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.07. 16:23:22

@Lone Wolf: Vannak nagy szavak, amiket az ember megvalósítana. Pl. Megismerni magad, uralkodni magadon, stb... De ezek üres szavak.
Talán az amit el lehetne érni, hogyha egy halottat lát az ember, akkor ne félelem járja át, hanem megnyugvás. Talán ez az, de ez sem biztos.
Majd holnap folytatjuk. Ma mennem kell.

Lone Wolf 2010.12.07. 16:31:17

@Ásó[Mosó]maci: Hát persze! Az utazásnak soha nincs vége. Hiába oldod meg régi problémáid, s' régi helyzeteid, és a mostaniakat. Újak mindig jönnek. Mindig van, mindig lehet egy új cél a távolban amit kiválaszthatsz. ÉS ez az ami széppé teszi az életet, minden nehézsége ellenére. :) (Erről jut eszembe... Tartozok nektek még egy posttal csak lusta vagyok nekiveselkedni. :) )

A trükk az, hogy elsajátítsad, ami a játszi könnyedséggel való megoldásukhoz kell. ez a különbség a valódi út vándora, és aközött aki még csak járni szeretné, de még csak botorkálni tud, vagy még azt sem. mert amit az útnak vél, valami egészen más.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.07. 20:01:38

@arlequin: Nem magának.
De ha már itt van... hogy is van ez a bátyózás?

Donna (Cara)mba 2010.12.07. 20:37:04

@neccharisnyás útonálló: No, Neccike, brávó, elnémítottad Bohócunkat:)

Kezdi a bátyózással, aztán lesz ami lesz alapon nyomul(na):P

Lone Wolf 2010.12.07. 23:51:41

@neccharisnyás útonálló: Fajtiszta turmix :B

2 házi egy fekete, meg egy szürke csíkos. Ha képeket is akarsz látni, róluk meg az elpasszolt kötykökről...

http://cid-c5b95751a07362be.photos.live.com/browse.aspx/Állatkodás

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 00:40:07

@Lone Wolf:
Rém helyesek! ;)

Node melyik változott sünivé? :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 00:41:02

Ha nem lenne itthon néhány potenciális macskaeledel, nekem is kellene 4 napos "vaksi" cirmi.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 15:42:58

@Lone Wolf:
Ja. Kismadarat. Ahonnan a növények kihaltak, ott rekordidőt érnek meg az állatok. Döbbenetes.

@Ásó[Mosó]maci: Nálunk itt a 100-as meg az M1. Nem kell őket keresni. Szem előtt vannak. ,)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.12.18. 00:06:40

@Lone Wolf:

ugye ez hallható fent:
KHETZAL - Glaciales Lacrimae
www.youtube.com/watch?v=_wCbbLbVXN8

itt több is van:
http://rapidshare.com/#!download|338l32|176214121|Khetzal_-_Corolle-2005-PsyCZ.rar|109172
süti beállítások módosítása