He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Kis könnyű dalocska szombat délutánra:)

2010.12.04. 13:35 Horizont

Megpróbálok életemben először egy videót is betenni. Ezt a dalt 9 éve hallottam amikor először láttam a tengert és ezt a dalt játszották egy hajón. Ismerős volt.Most tudtam eg mi volt ez a dal, St. Martint hallgattam és láss csodát ezt játszotta és ki volt írva Pireus gyermekei. Tetszik:)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr302492595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2010.12.04. 13:35:57

Nahát sikerült:))) Kicsit izgultam:))

guma 2010.12.04. 13:38:29

gratulálok! Én is egy régi számot hallgattam Darvas Ivántól most:))
Egy tegnapi szám magyar változatát... D

Horizont 2010.12.04. 13:41:53

@guma: Köszi. Ez az internet elővarázsolja belőlem agyereket annyira tudok örülni ha sikerül valami újat megcsinálnom.Ezt a fiúk nem érthetik, de honnan is érthetnék:)

guma 2010.12.04. 13:43:22

@Horizont: teljesen így vagyok vele!
Be is teszem az Ivánt!
Annyira letörtem most, hogy fel kell valamivel dobni, még ha el sem kap senki se.:)))

Horizont 2010.12.04. 13:45:01

@guma:
A teljes Mindörökké Off elkap!!
Neked ez nem elég??:)

Donna (Cara)mba 2010.12.04. 13:54:25

@Horizont: Nahát, annyira imádom ezt a nőt:) És a görögök is szeretnivaló nép:)
Nagy dáma, igazi.

Én még nana Mouskourit is kedveltem anno.

De régen is volt:)

Horizont 2010.12.04. 14:20:53

@Donna (Cara)mba: igazad van. Örök szerelem marad Görögország. mert az kifelejtettem, hogy Görögországban láttam meg életemben először a tengert mit mondjak 46 éves koromban. Mondjuk a legjobb találkozás volt. Mély nyomokat hagyott bennem:) Nekem fantasztikus nép! Lehet, hogy előző életemben ott éltem, mert a vonzódásom óriási:) A görögök? Irigyelni való az életszemléletük.
Régen voltak jó görög filmek is.
süti beállítások módosítása