He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy csepp dixie - van ennél jobb is, de hirtelenjében ezt találtam

2010.12.03. 21:43 Donna (Cara)mba

Ezt is ideteszem, Conv kiakad tőle:DDD

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr312491653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2010.12.04. 13:34:01

igaz nem nekem szántad Donna, de kellemes a szám!
Conv meg majd meghallgatja egyszer :) DDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.04. 13:59:16

@guma: Köszönöm:)

Conv észre se vette:(

El lett kényeztetve:)))
Ezután büntetni kell, nem jutalmazni;-D
Bár ős minőségileg ezt a zenét is büntetésnek venné:)))))
Jobb is, hogy nem hallgatott bele:)

guma 2010.12.04. 14:01:12

@Donna (Cara)mba: dohány megvonásra gondolsz :)
(ne máshol eregesse csak itt DDD)

Donna (Cara)mba 2010.12.04. 14:09:19

@guma: Ó, azt nem:) Azzal magam is büntetném;-D
Most is érzem a cherrie-malt whiskey vagy milyen keverék illatát:)))

Nem kasztrálunk;-D, mert ez azzal lenne szimbolikusan egyenértékű:)))))))

De mondjuk nem szólok hozzá? Az szted büntetés?

Sztem nem. Akkor büntetem, ha sokat locsogok neki:)))

Attól kimúlik, aztán lenyanyáz:))))) mert annyira kiborítom, hogy nem bír az idegeivel és a jómodorával;-D

Donna (Cara)mba 2010.12.04. 14:11:19

No, elvonulok kicsit.
Majd jövök.

guma 2010.12.04. 14:30:32

@Donna (Cara)mba: mit találtam Convnak!!!!!! Nem hiszed el. :))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.04. 17:57:32

Ez nem dixie.

ímhol az igazi egyetlen dixie:
www.youtube.com/watch?v=qJhnWgs5Okc
ez már egy kicsit tisztábban:
www.youtube.com/watch?v=XNID02byVV4

:)

persze nem árt, ha tudjuk, hogy dixie csak egy van a nevétől nem válik dixievé semmi:)

persze a déli államokat értik a dixie alatt többnyire, ezért a déli country zenét sokan keverik dixieként. Pedig legfeljebb annyiról van szó, hogy dixieland zenekarról van szó, azaz a konföderációs államok területéről származó zenekarról :)
Tehát dixieland-et szokás használni mint "stílus" név. nem dixie-t.
A dixie az a dixie, azaz a konföderációs államok nemhivatalos himnusza.

:)

guma 2010.12.04. 19:43:22

@Conv: uram!
ezért "tartjuk". :))) DDDDDDD
kell az eligazítás, ismeretterjesztés (bár Donna jelezte nem az igazi és ízlésednek megfelelő lesz DDD)

én meg közben találtam neked sört (illetve jött kínálási változatokkal, de nem mertem betenni ide a nyilvános helyre a másikban meg nem akartam partizánkodni :))))
mindez azután mikor pötitbe írtam neked valamit, (mikor elolvastam az előzőeket) tehát nem öncélú kedveskedés, csak így alakult...

Donna (Cara)mba 2010.12.04. 20:37:06

@guma: Úgy tűnik, ma csendes estét tartunk, mármint itt, a kocsmában.
Hiába, hétvége, közeleg a karácsony, takarítás, vásárlások, ádventi programok tarkítják az emberek hétvégéit.

Kívánok csendes jóéjt vagy zajos bulizást, vagy kellemes baráti találkozókat, beszélgetéseket. Kinek mit hoz a Mikulás:)
süti beállítások módosítása