He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

...

2010.12.02. 12:05 miről van itt nagybasz0

359 komment

Címkék: magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr92488092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2010.12.02. 12:51:02

lemaradtam valamiről???????

guma 2010.12.02. 13:25:52

@Conv: na, ne...
tegnap óta mi változott???????? (maga komolytalan ürge!)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 13:30:29

@guma:
történelmileg semmi, de el tudom képzelni, hogy tegnap még nem lelt rá erre a számra ami leírja a történelem ezen időszakát, mára pedig meglelte.

Ez pedig jelentős változásként, - lévén új információ birtokában megjött a lelkesedés az egyszerű és muzikális vélemény nyilvánításhoz - bizony ok lehet a posthoz :)

miről van itt nagybasz0 2010.12.02. 13:40:33

@guma: @Conv: Csak tele lett a tököm azzal, hogy "90-100 éve" nem történik itt semmi változás!

www.youtube.com/watch?v=lhS82gZUbaM&feature=player_embedded

guma 2010.12.02. 13:42:56

@Conv: na visszaszívva a komolytalanság. :)))

de én nem gondolom róla ezt, azt tapasztaltam nála alap e kor ismerete...

nekem meg roppant bűnöm, hogy utálom a propaganda minden típusát, mert sokáig bezár minden utat és erőszakot követ el és tart fenn.
ezt alig tudom megemészteni és elmondani értelmesen, mert ekkor az erőszakot is természetesnek veszi az ember...

guma 2010.12.02. 13:47:00

@miről van itt nagybasz0: de jó, hogy visszajöttél!

Komolyan elképedek hangulat változásaidon még ha kicsit ismerem is ilyen irányú gondolkodásod...

de ha 100 éve nem történt semmi, most meg még hülyébb jött - nem értem a csak 1 időre való mutogatást, még ha a zene és szöveg nem is rossz!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 13:48:11

@guma: miért ne lenne nála alap e kor ismerete? miből jött az le, hogy nem ismeri?

a propaganda hogy került most képbe?

guma 2010.12.02. 13:49:34

@Conv: téged valóban okosnak és érthetőnek tartalak.

HOL A HIBA BENNEM, hogy nem látom ennek a vonalnak a jó irányát????

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 13:51:53

@guma:
talán sokat segít a megértésben, ha kérdésre választ adsz/kapsz, nem pedig kérdést :)

guma 2010.12.02. 13:53:03

@Conv: az jött le, hogy ismeri : +azt tapasztaltam nála alap e kor ismerete..."

a propaganda : csak vonal egy hibás

guma 2010.12.02. 13:54:06

@miről van itt nagybasz0: ezt én is utálom!

nem gondoltam, hogy 2010-ben itt tartunk majd!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 13:55:49

@guma:

ezt írtad:
"de én nem gondolom róla ezt, azt tapasztaltam nála alap e kor ismerete..."

ok akkor elismered, ismeri a kort. akkor mit nem gondoltál róla?

"a propaganda : csak vonal egy hibás"
ezmiez?

guma 2010.12.02. 13:56:40

@Conv: bocs, nem igazán tudok ide koncentrálni...

propaganda : csak egy vonalat istenít vagy ítél el valamilyen célból

guma 2010.12.02. 13:58:04

@Conv: helyesen : (ezmiez?)csak egy vonal a hibás

guma 2010.12.02. 13:59:39

@Conv: káosz, minden téren és ember-embernek farkasa. Minden eladható, megvehető! A teljesítmény nélküli szavak főleg..

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 14:02:13

@guma: no de hogy került itt a propaganda a képbe a számmal kapcsolatban? :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 14:03:24

@guma:

és ez miben változtat azon a történelmi igazságon amiről a szám szól

miről van itt nagybasz0 2010.12.02. 14:07:15

@guma: Ez nem egy propaganda klip! Ez az igazság!
Bár tudom a 88-előtt, felnőtt, szocializálódott embereknek kicsit idegen, nap mint nap ezt látom, hallom, tapasztalom...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 14:08:19

no szóval összefoglalva egy postba a kérdések:

- mit nem gondoltál nagybasz0-ról?
- hogy került nálad a képbe a propaganda?
- milyen vonalnak a jó irányát nem látod?

már megint olyan érzésem van, hogy egészen másról beszélünk :)
Te a videoval a berakásával kapcsolatban írtad ezeket, vagy valami másik postra reagálsz?

guma 2010.12.02. 14:08:47

@Conv: semmiben, csak az egész elszomorít, és földbe döngöl...

nekem a lenin fiúk mellett szájbarágós képi propaganda a lendvai képe (elnézést, ha megbántok valakit) és a durvább fajta..

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 14:10:09

@miről van itt nagybasz0:
nem beszélve arról, hogy egy régi Ákos lemezen szereplő dal, amit rádió, tv, minden játszott már.
az hogy a valóságot írja le a vers az meg kétségtelen a történelmi tények ismeretében.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 14:11:31

@guma:

ezt végképp nem értem.
a lenin fiúk mellet propaganda a lendvai képe? :O

Marcellusca 2010.12.02. 14:16:29

Mi van itt??? :)))

Úristen, elszunyókáltam volna itt a sarokban? :DDDD

miről van itt nagybasz0 2010.12.02. 14:17:56

@guma: Nézd meg a videókat amiket belinkeltem, (Bogár, Kőrösi)!
Az igazság néha fáj!
Én igyekszem mindig oldani a feszültséget, de néha nálam is leold a biztosíték, amikor már túltöltődik a hócipőm! :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 14:20:07

@Marcellusca:
nem tom megmondani, mert nem értem én sem mi van, erre próbálok rájönni :)

miről van itt nagybasz0 2010.12.02. 14:21:47

@Marcellusca: Pirostelefon, piros ótó, piros bicákli? Hö? :D

guma 2010.12.02. 14:24:08

@Conv: 1,/ nem jó a kérdés!
nem róla, hanem hangulatáról nem gondoltam...(ezért kérdeztem lemaradtam valamiről? történt valami, hogy ma, most és itt ezt rakta fel.)

a szám képeinek felfűzése nekem propaganda anyagot adnak, mert túl sokat láttam hasonlót.
akkor is és most is irritál az ilyen érzelmi játék. (na egy személyes példa, de ne várj hasonlókat mert valóban utálok magamról mesélni, ha látszat nem is ez : 50-es évek. szinte mindenki pufajkát és munkásruhát visel, de a gyerekek már színes otthon készített ruhát is hordanak. NEKEM ágyneműből készül, az iskolában gyűjtést rendeznek számomra - anyám mindent visszaad...)
Filmeken, képeken itt mindenki jól él. és az ország irigyli ezt a várost. az emberek barakokban emeletes ágyakon alszanak. szoba pokroccal van határolva...

nem vagyok vita partner, mert nem tudok beszélni jól emberi dolgokról...
csak érzem az ocsmányságot. ebben a filmben is.

BOCS!

miről van itt nagybasz0 2010.12.02. 14:28:40

@guma: Én ezért offolok, nem is megyek a vb-re esatöbbi hey-re, mert nem bírom a xarakodást, xarpofozást, az egy helyben topogást, itt nyugtatom magam. :)

guma 2010.12.02. 14:30:11

@miről van itt nagybasz0: a körösi nagyon jó. Bogárt ne emlegesd a lelkét is eladta, nem csak a szavait

Az igazságot: se te sem én nem ismerjük, csak amit megmutatnak.
De valahol ott van tapasztalatunkban, életünkben és így hatnak ránk a részletek másképp.

miről van itt nagybasz0 2010.12.02. 14:31:56

@guma: De azért remélem érzed az igazságot... legbelül...

guma 2010.12.02. 14:34:28

@miről van itt nagybasz0: valahogy így vagyok én is.
Sőt tapasztalhatod, még itt is csak csapongok mint egy hülye.

Túl sok gőzt kell kiengednem, és ezért értékelem társaságotokat talán túlzottan is sokra.
Különleges összetételű és értékű emberek találkozási pontja lett (csak néha nézem mit keresek köztettek D) a kocsma.

guma 2010.12.02. 14:35:38

@miről van itt nagybasz0: nagyon is...

de mitől lett ma tele úraságod????

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 14:38:19

@guma: rendben, értem én, hogy neked ez kellemetlen, meg utálod a propagandát, ilyenekre visszaemlékezni, attól függetlenül ez a valóság volt, és felháborító, neked fájdalmas...

...de miért lenne érzelmi játék ezen tények megmutatása?
meg mitől a lenin fiúk mellett propaganda lendvai képe.

még mindig nem értem milyen vonalnak nem látod a jó irányát?

miről van itt nagybasz0 2010.12.02. 14:48:25

@guma: Sok kicsi sokra megy... de itt már a sokk, sok, qurva sok! :)

guma 2010.12.02. 14:48:40

@Conv: te is tudod nem mindegy mikor mit mutatunk, rögzitünk egymás mellé.
A tényeket lehet forgatni és durvább vagy boldogabb képet rajzolni vele.

Nem azonosítom lendvait a lenin fiúkkal és még értelmesnek is tartom. (értelmesebbnek mint a most uralkodók zömét - mielőtt rosszra gondolnátok!)

normális összefogás, gondolkodás vonalának irányát az ország érdekében.

guma 2010.12.02. 14:50:44

@miről van itt nagybasz0: ha kedven lenne most viccelni azt kérdezném : MIKOR INDULUNK???????

Horizont 2010.12.02. 14:54:28

Tudatlan vagyok valaki írja már meg nekem, hogy ki énekel?

guma 2010.12.02. 14:58:12

@Horizont: Az Ákos száma és mintha ő énekelne, csak más képeket tettek rá...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 14:58:59

@guma:

a klipben tények vannak, tényszerűen képi elemekkel mutatva a szöveghez illeszkedően szerintem, sem boldogabb, sem durvább kép nincs rajzolva a történelmi valóságnál.

én lendvait ezekkel a jelzőkkel nem illetném, sőt sok potenciális azonosságot látok vele kapcsolatban a lenin fiúkkal.
Már, ha te is a lendvai ildikó cenzorasszonyra gondolsz.

"normális összefogás, gondolkodás vonalának irányát az ország érdekében."

no, de ez a gondolat a jelennel, hogy jött pont a klippel kapcsolatba?

csak azért kérdezősködök, mert felháborodást véltem kiolvasni a klipre reagálásodból és érdekel az oka. nem, nem az érdekel miért gondolod amit gondolsz, hanem az, hogy mire gondolsz.

az oka pedig egyszerű. ha felháborodsz valami miatt, olyankor el is szokás mondani min háborodtál fel.
nem az érdekel, hogy a gondolataid miből erednek, mit éltél át, ami miatt azt gondolod, hanem hogy mik azok amit gondolsz.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 15:02:45

@guma: igen ő énekli a saját számát :)
és nem nem másik kép van rárakva, mert nincs eredetileg klip hozzá :)

arlequin 2010.12.02. 15:04:59

jah.

amit ezek műveltek az elmúlt 20 évben, az nagyobb gazemberség, mint az elmúlt 200...

guma 2010.12.02. 15:15:47

@Conv: én nem gondolom, hogy összefüggés van a cenzorasszonnyal

Az út az ugrálások miatt került csak a kliphez, egy másik kérdésre válaszolva.

A szünetekkel is ezt próbálom jelezni, hogy nincs teljesen összefüggésben azzal a ponttal, hanem előzőre úttal (csak legyen aki követi, én igyekszem válaszolni mindenre, így meg hülyeség is kijöhet :) az egészből).

A felháborodásom meg valóban az előbb említett propaganda anyag ügyes válogatásának szólt...

esik a hó. itt...

guma 2010.12.02. 15:16:54

@arlequin: ezt vártam!

Ezt a hangot, ezeket a szavakat. Köszi. Ölelek

arlequin 2010.12.02. 15:23:35

@guma: ebben nőttem fel, hogy mindenki - a botcsinálta jóindulatú politikusok - kapkodta a fejét, hogy "mi történik itt?"
utólag persze könnyű bölcsnek lenne.

kőrösit személyesen is ismerem. bár nem egészen tisztázott számomra a háttere...

a klippet meg se néztem. szerintem magamtól összerittyentenék egy-két órányi anyagot. de minek?

guma 2010.12.02. 15:23:58

@Conv: más téma : tudod, hogy ide hozták le a bp.n bezárt piróslámpás házak lányait... (csak úgy hátha érdekel.. D)

arlequin 2010.12.02. 15:24:31

@miről van itt nagybasz0: hááát. király uram előtt nekik is el kell számolni, és ha Ő addig hagyja, akkor hagyja.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 15:24:41

@arlequin: legalább meghallgattad, vagy ismered a számot?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 15:25:36

@guma: nem nagyon :) egyrészt mert múlt, tehát nincs mit kezdenem velük, másrészt egyébként sem :)

Horizont 2010.12.02. 15:27:20

Mindig döbbenetes nekem amikor ilyent látok a múltból. Mert mi nem ebben nőttünk fel, hogy erről tudjunk, vagyis másképp tudtuk. Honnan is tudtunk volna bármi másról mint amit elénk tártak, velünk tanítottak! Higgyétek el az én korosztályomnak nem volt könnyű ezt feldolgozni.
De azért azt gondolom a két dolgot nem kéne összemosni. A régit a maival. Régen más okból másért csináltak sok szemétséget, ezek meg a baloldaliság mögé bújva másfajta szemétséget csináltak.Persze mind a kettő tragédia. Szerintem.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 15:28:02

@guma: az utas dolgot akkor már értem miért nem értem :) nem lehet, ha az adott kérdésre ott válaszolsz ahol feltették a kérdést akkor sokkal követhetőbb a dolog :)

tudod, katt a válasz erre linkre és akkor annak szól a Válasz akinek szánod, arra a kérdésre amire szánod :)
így nem történik meg, hogy más postban válaszolsz más kérdésre, és nem néznek értetlenül :)

guma 2010.12.02. 15:29:41

@arlequin: legelöször a Kata könyve hozta igazán nyilvánosságra széles körbe ezt a "Jézus Mária! Győztünk!:)

Mennyi tisztességes, tenni akaró embert vágtak földhöz..

@Conv: felerősiteni és tápot adni a most kialakuló személyi kultusznak megágyazni.
Nem ezt akarták a készítők - de ez jön le (napi használatra).

guma 2010.12.02. 15:33:43

@Conv: nem feltételezés, hogy bármit kezdenél velük, de olyan érdekes kik építették a szoc.várost... :)
TE meg annyi érdekes dolgot tudsz, hogy egyik dobozodban hasznos lehet.. D

arlequin 2010.12.02. 15:34:46

@Conv: ismerem és már láttam ezt is. ;-(
másrészt az a múlt nagyon is itt van.

@guma: kata néni régi családi barát. volt. isten nyugosztalja. szerettem.

guma 2010.12.02. 15:35:53

@Horizont: az összemosást nagyon értik és számomra ez propaganda, még ha nem is így gondolja a többség...

guma 2010.12.02. 15:36:57

@arlequin: szerettem és olyan tiszta gondolatai voltak, amivel azonosulni lehetett mindig!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 15:42:11

@guma:

nekem nem jött le ilyen, sőt még csak utalást sem látok benne most kialakuló személyi kultuszra :o

lehet én nem ugyanazt nézem, de nekem egyszerűen a komcsi-zsidó vonal ganéságairól szól a klip tartalmi és szövegi része is. egy halvány gondolatnyi utalást sem találok benne személyi mai kultuszra vagy akár mai politikára.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 15:47:16

@guma: nem újdonság a a bárcarendszer eltörlése és a nyilvánosházak bezárásának következtében a "dolgozó nők" országszerte szortírozásának ténye, igazából ezzel kapcsolatban ami érdekességszámba megy, az nem az, hogy hova, hanem hogy milyen céllal tették őket. A legtöbbjük továbbra is űzte az ipart a polgári tevékenysége mellett megrendelésre pártfunkciknak, és közben jelentett.

guma 2010.12.02. 15:53:41

@Conv: ez nekem összetettebb : valóbban azt mondja mutatja amit megállapítasz.
Nálam már ez úgy jelentkezik : azért most és így fogalmaz, mert itt van ezek helyett akit lehet szolgálni..

És azt ne mond, hogy nem tett meg mindent ezért az új "piacért". lelkekért.
Nem tudom a mondanivaló a klipet függetleníteni az eseményektől, személyektől...

Látod a (pajzán vagy)nem magyar számokkal ezért van szerencsém.
Ha meg is értek valamit belőle nem kötöm máshoz csak az érzéshez.
Most pedig jól kibactam magammal - itt felejtettem magam köztetek és más kiesett teljesen... DD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 16:00:15

@guma:

na jó... én egyre kevesebbet értek abból amit mondasz :)

"Nálam már ez úgy jelentkezik : azért most és így fogalmaz, mert itt van ezek helyett akit lehet szolgálni.."

ki fogalmaz mit, kik helyett kell mást szolgálni, és ez hogy jön neked képbe? :)

"És azt ne mond, hogy nem tett meg mindent ezért az új "piacért". lelkekért.
Nem tudom a mondanivaló a klipet függetleníteni az eseményektől, személyektől..."

milyen piacért, milyen lelkekért és kicsoda tett mit?
milyen eseményektől nem tudod függetleníteni a klippet és miért kéne a benne szereplő személyektől függetleníteni a klippet? azért szerepelnek benne, mert róluk szól a szöveg.

esküszöm nem tudlak követni, mikor miről beszélsz.

segítsen már valaki, aki érti, hogy miről van szó, mert megőrülök, hogy nem értek egyetlen gondolatvezetést sem :)

arlequin 2010.12.02. 16:09:16

@Conv: ha kezdesz megőrülni, akkor felismerheted az egyetlen, szent, sérthetetlen, változatlan, igaz, helyes, üdvözítő, örök, görbén nyílegyenes utat... ;-)))

p.s.: remélem tudtam segíteni

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 16:14:34

@arlequin:
megnyugtat, ha szerinted a helyes úton járok :)

arlequin 2010.12.02. 16:17:29

@miről van itt nagybasz0: ugyanezt mondtam neki, de nem értette... ;-)

guma 2010.12.02. 16:21:04

@Conv: megpróbálom neked összefoglalni a miértre a választ.
kis türelem. dolog van...

guma 2010.12.02. 16:22:59

@Conv: @arlequin: @miről van itt nagybasz0: szét csapok köztetek
FÉRFIAK! EHHHHHHHH

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 16:27:28

@guma: ráérünk, megvárjuk, csak ne verekedj :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 16:29:43

@miről van itt nagybasz0:
elhatárolódom :)
nem értek egyet a nők lealacsonyításának ezen filozófiai vonalával, amely determinálja a nők érthetetlenségét.
én annak vagyok a híve, hogy hagyni kell őket szabad akaratukból bebizonyítani ezt :)

arlequin 2010.12.02. 16:31:12

@Conv: MIVAAAA?
én-e?
sínmasiniszta?
há mög vagy te ŐRŰVE embör?
me' akkor óvasd eztete:@arlequin:

p.s.: UFF!

@guma: közöttem ne csapj szét ;-)

miről van itt nagybasz0 2010.12.02. 16:32:24

@Conv: Én csak az érinthetetlenséget ellenzem! :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 16:34:15

@arlequin: persze-persze, most belemagyaráznál valami mást mi? :)

(suttogva: ott van az asszony melletted és nézi mit írsz? :))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 16:37:34

@miről van itt nagybasz0:

én ezen a téren azért nem tartom rossznak a korlátokat :)

pl: m.blog.hu/fr/fricska/image/vadai20090524.jpg
szegedma.hu/wp-content/gallery/gyujto2010_4/mszp_szeged_it-2.jpg

és most haragszom magamra, hogy állandóan érvelek, ettől kiégett a szemem.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 16:38:51

@miről van itt nagybasz0:
nem hiszem, arlequint azért határozottabbnak ismerem, tudja ő magától mit KELL írnia :)

miről van itt nagybasz0 2010.12.02. 16:43:08

@Conv: Még jó, hogy ott a kerítés! :)
Nem szabad nezgelődnyi+érvenyi eccere az tuti! :)

Horizont 2010.12.02. 16:46:31

@Conv: hajaj de még mennyire:))))
Most miről is van itt szó? Hiába olvasom a kommenteket nem tudok már rájönni:)

miről van itt nagybasz0 2010.12.02. 16:50:37

@Horizont: Asszem erről: Jobb ma egy sovány túzok, mint holnap egy kövér veréb! :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 16:52:15

hát voltaképpen arra próbálok rájönni, hogy min háborodott fel guma a video láttán, hol/hogy talál benne most kezdődő személyi kultuszra propagandát :)

guma 2010.12.02. 16:54:37

@miről van itt nagybasz0: na most mit merjek mondani (meg nem is látok - mondatod után könnyesre röhögöm magam)

és a "vérebet" sem értettem :)))

Horizont 2010.12.02. 17:00:39

@guma: ezek a fiúk megcsűrik csavarják a témát, mi meg nem győzünk velük lépést tartani:)))Ha tudjuk tartani egyáltalán!

Horizont 2010.12.02. 17:04:22

@guma: Képzeld a Vastagbőrön meg a fakanál mellé küldött Conv:) Nem kapok levegőt, csak kapkodom:)))

guma 2010.12.02. 17:06:05

@Horizont: ki leszünk rűgva!!!

látom még a VB.ről is eltanácsol @Conv: !

Valóban nem látom a röhögéstől a betűket - szünet....

guma 2010.12.02. 17:08:11

@Conv: nem tudom magam függetleníteni az előadótól, az előadott számtól akkor, ha jó ideje szinte csak politikát szolgál, minden megjelenésével.
a politika meg őt építi - ezt nem bírom a 80.as évek óta szétválasztani hazánkban.

ez az ember számomra hamis, még ha akadnak jó számai is.
nekem ő a mai dinnyés akit akkoriban polbeatnek hívtunk, de tudod, még ő is jobban belefeledkezett számaiba.
így már érthető vagyok kicsit?

Horizont 2010.12.02. 17:08:26

@guma: Beéget a sok gyöpös agyú előtt :)

guma 2010.12.02. 17:11:33

@Horizont: nem.:)

sziporkázik (eszközben nem válogatva- mert azért FÉRFI) és téged véd - másoktól :)))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 17:14:17

@Horizont: hát hogy jössz te ahhoz, hogy kioktasd technikai részletekbe feledkezett komoly férfiembereket a jóerkölcsről? :)

guma 2010.12.02. 17:18:30

@arlequin: hogyan mondjam el neked, amit nem lehet :)

nem csapkodok - csak mondom.

@Conv: csak családtagok képét a szövegbe, vagy más jó kis csemegét, ha kérhetem.

És feladtam a mecset ma - nem megy.

Horizont 2010.12.02. 17:19:14

@Conv: technikai részletekbe feledkezett??? Na ne má.. Legalább abba feledkeztek volna egyesek!

Horizont 2010.12.02. 17:23:07

Előbbi volt a 100. komment!
@Conv: Ma nagyon csillogsz, villogsz, nagyon formában vagy, láttam a másik posztnál is a VB-n!
Ja ez most dicséret akart lenni:))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 17:25:28

@guma:

Értem, tehát ha orbán viki, vagy akár gyurcsány feri mondana színtiszta igazat, a tényeket közölve, az függetlenül az igazságtartalmától propaganda lenne, mert éppen egy párt tagja?

(persze tudom, erre az esély nulla, hogy akár csak kötőszavakban igazat mondjanak :))

A hiba tehát akkor nem a zenében, szövegben, képi megjelenésben van, nem abban, hogy rossz időben tette be a klipet, hanem abban, hogy te a tényeket szubjektíven éled meg, nem objektíven.

Másrészt ez a tartalom és közlendő, amit a képi megjelenítés és a szöveg bemutat, a fityisztől legalább olyan távol van mint a maszoptól.
Ebben a komcsi-zsidó vonal kérdésben egyformán szemben állnak az ilyen jellegű kijelentésekkel. nem véletlenül.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 17:27:16

@Horizont:
áh, nyűglődök, az istennek nem bírom megtalálni a hibát itt a munkában amit csinálok, ilyenkor dől belőlem a hülyeség, hogy kiürítsem az agyam.

guma 2010.12.02. 17:31:18

@Conv: ne cikizzzzzzzz tovább ma. KÖNYÖRGÖM!
PITIZEK IS, JÓ?????

nem leszek érthető, ha beledöglök akkor sem (nem mellékesen meg valóban alig találom a röhögéstől a betűket :))))
Ezt sem hittem volna ma...

@miről van itt nagybasz0: ezt meg mivel érdemeltük ki (vagy csak melegebb éghajlatra küldesz vele ? DDD)

guma 2010.12.02. 17:32:30

@Conv: én már dicsérni sem merem, csak közvetve...

Horizont 2010.12.02. 17:39:05

@Conv: minden elismerésem ha te ilyen sziporkázóan tudod kiüríteni az agyad:DDDDDDD Nekem nem így szokott működni sajna:DDDDD

guma 2010.12.02. 17:41:57

@Horizont: képzeld el ha @arlequin: is besegítene neki...

nagyon ki lennénk mi is meg a VB is készítve, azt hiszem :)))

Horizont 2010.12.02. 17:43:34

@guma: Na még az kéne! Külön is súlyuk van, nem még együtt?

arlequin 2010.12.02. 17:46:23

@Conv: utólag szokja. olykor, néha, nem igazán. meg kérdezget, ki-kicsoda. de soha nem szól bele. annál jobban ismer ;-) jó asszony.

@miről van itt nagybasz0: diktálja Neked az öregördög, de én még abból is tanúni fogok. hörr.

@guma: azt nem es köll. komámasszon.

@Chonv: mer teli van az fejecskéd az hüleséggel. oszt üríteni köll, mi? jellemző.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 17:46:53

@Horizont:

öt gyerek mellett rászoktam, hogy inkább baromságokat beszélek mint káromkodjak :)

nem beszélve arról mennyi időt lehet nyerni a dolgok végiggondolására ezzel amikor ilyen stílusú dolgokat mondok az ügyfeleknek. percekig tudnak leblokkolni és töprengeni azon, hogy most mivan? ez komoly vagy csak vicc? :)

arlequin 2010.12.02. 17:50:08

@guma: a vb-t már csak hanyagolom. sajna. nem azért mert romlott a színvonal, hanem talán én romlottam?

pontosan: unom.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 17:52:30

@arlequin:
mindenki olyat kap amilyet megérdemel. te jó asszonyt kaptál, nálunk meg az ismerősök nem tudják eldönteni melyikünk a nagyobb marhaállat, én vagy az asszony :)

guma 2010.12.02. 17:56:18

@arlequin: romlunk mi is, segít a környezet mindig mindenben DDDDDD

Ha meg unalmas - arra kár minden perc... :)

Horizont 2010.12.02. 17:57:45

@Conv: Hahahahahaha:)
Szerinted @arlequin: jó asszonyt érdemel? Néha olyan vitriolos:) Vagy csak itt:)

Horizont 2010.12.02. 17:59:52

@Horizont: bocsánat most látom ez nem szép volt.
arlequin jó asszonyt érdemel!!! Mert jó ember!!!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 18:00:36

@Horizont:

ha nem érdemli, akkor meg egy piszok mázlista :)
De szerintem a főnöke odafigyel az ilyenre :)

guma 2010.12.02. 18:01:15

ha már behozta a kocsmába ezt a szép fiút @miről van itt nagybasz0: akkor hallgassunk tőle mást is :

www.youtube.com/watch?v=h7SkptvTsy0&feature=related

olyan szép kis barna csajok vokáloznak neki ... :)

miről van itt nagybasz0 2010.12.02. 18:01:50

@arlequin: Meg is egyeztünk, hogy nem visz el! ;)
Megvertem pókerben! :D

guma 2010.12.02. 18:02:14

@Horizont: már Donna is mondta, hogy egy tündér asszonyt fogott ki @arlequin:

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 18:04:51

@guma: ez a szépfiú és csapata az egyik legbotrányosabb banda az egyesült királyságban, a koncertjeiken erősebb rendőri jelenlét van, mintha a dohány utcai zsinagóga előtt tartana naggyűlést a magyar gárda őrző szárnya :)

arlequin 2010.12.02. 18:13:41

@Conv: apámtól tanultam a 'azt a cucurbita pepóját' (kukurbita pepó) káromkodást. jelentése: közönséges tök. ;-)

amit pedig magam faragtam ki a valóságból:

'sirasson meg téged az allium cepa!'

az allium cepa pedig a vöröshagyma ;-)))

Horizont 2010.12.02. 18:15:44

@arlequin: ez jó, én szoktam sírni az allium cepa felett:)

arlequin 2010.12.02. 18:17:07

@Conv: azaza! piszok mázlista. az. más magyarázat nem elégséges.

@miről van itt nagybasz0: na csengesd le gyorsan a blognak járó 33%-os szerencsejátékos adót! de izibe!

@guma: és? ezt dobta a gép. én hálálkodom, te pedig csodálkozol. és ez így van jól. höhöhö ;-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 18:18:15

@arlequin: az a sütőtök nem?

én az "irgumburgum" és az "aztapaszta" szitokszavakat használom, természetesen nem ordítva, ezek is alkalmasak a neheztelés kifejezésére nagyon :)
A kiscsaj konkrétan a normál hangsúlyú "szedtevetteteremtette" káromkodástól tud olyan mértékben pánikba esni, mint más gyerek a "jóqrvaanyádatteszájbabaszottrohadtszemétkölök"-től :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 18:22:23

@Conv: ja nem, megnéztem, az a másik káromkodás, a Cucurbita maxima :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 18:23:30

@guma: kötelező? mert ha nem, akkor inkább nem tenném a 40% adásidőbe :)

arlequin 2010.12.02. 18:25:16

@Horizont: vitriolos? azt reggelre szoktam nyomni egy felessel. utána durvább dolgok jönnek. pl.: fogmosás, pelenkázás, stb...

guma 2010.12.02. 18:26:18

@Conv: a szép fiú - olyan bukott angyal képű, kinek a szeme sem áll jól
a többit nem tudtam róla.

már nagyon észnél kell lenni ha @miről van itt nagybasz0: megkínál valamivel minket, de mindenre nem figyelhetek :) DDD

@arlequin: nem akartam csodálkozni, számomra természetes :)

guma 2010.12.02. 18:27:55

@Conv: dehogy itt minden szabadon választott gyakorlat, még az is, hogy merjek-e valaha veletek találkozni. )

guma 2010.12.02. 18:31:22

@arlequin: @Horizont: (egy pillanatig)csodálkozott kicsi:)

arlequin 2010.12.02. 18:40:49

@Conv: én szeretem még az 'irgum-burgum vasfazék'.
de ezeknek az általam faterolt szerencsétleneknek elég, ha a keresztnevükön szólítom őket, kissé morgósan....

no nem hiába hívott az asszony SS-tisztnek ;-)

p.s.: a latin neveket csak pontosan és szépen, ha meg lehet kérnem. ez bizony alliteráció, s messze van még a vakáció.

guma 2010.12.02. 18:48:39

@arlequin: el is hiszem mert hangod nekem is meglepetés volt:) nem is kell neked nagyon felemelni a hangod...D

@Conv: ezeket én is használtam meg : azt a hétszázát!
de ez már erős volt, mert mérges voltam...

Horizont 2010.12.02. 18:50:32

@arlequin: na ma estére kész is lettem:) Nem bírom a röhögést abbahagyni:) Ez a hónap (vagy az év?)kommentje!!
" az általam faterolt szerencsétleneknek"
:DDDDDDDDD Nagyon aranyos:)

arlequin 2010.12.02. 18:53:46

@guma: ostor, korbács, vessző. nehéz volt megszokni. pláne ahogy másnak szól. na, az külön tudomány. nehéz, de szép lehet.

@Horizont: hát hölgyem... ...ezt dobta a gép. kissé törtem a fejem, mit írjak, de ez sikerált.

guma 2010.12.02. 18:56:22

@Horizont: ma totál ki vagyok ütve, én is. :)))

Hihetetlen a nagyon komoly téma után ennyit röhögni és még a VB az 50 éves házasság utáni kis szadizmus, betett

guma 2010.12.02. 18:59:34

@arlequin: szép, na :)
határozott orgánum.
nem bolondos, cseppet sem - komolyan kell venni :)

Ja és nem kell mindent a gépre fogni, te is benne voltál :))

arlequin 2010.12.02. 19:03:09

@guma: elmúlik. ez is. kaptam, visszaadom. olykor éneklek. az jó. nekem ;-)))

guma 2010.12.02. 19:06:29

@miről van itt nagybasz0: megmertelek volna ilyennel gyanúsítani :)
mit nem gondolsz rólam :))) DDDDDDDDD
ezt most végtelenítem ... D

(hogy kell letölteni a számokat,még sosem foglalkoztam vele, de mostanában annyit félre tettem)

guma 2010.12.02. 19:09:35

@arlequin: én szólózni sosem mernék, mert néha társaságban is elhúzok egy szekeret, nemhogy a csapatot (bár mindenki udvarias, de hallásom azért kicsi van DDD)

arlequin 2010.12.02. 19:20:42

@Conv: ja! juteszembe.

nézz utána ennek a bandának:

renegade soundwave

külön küldöm neked a "renegade priest" c. számot, ha le tudod tölteni vhonnan. mert fenn van ám. valahol. na, azt nagyon szeressem. mondhatnám a kedvencem.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 19:27:45

@arlequin: a víz kiver a stílustól, nem szeressem :)

de rákerestem youtube-on, ott nincs ilyen számuk

arlequin 2010.12.02. 19:36:48

@Conv: nem hiába. azért mondtam. az idézett szám, csak 1-2 letöltőhelyen (ócsósítva) létezik.

egyesek naggyon csúnya szavakkal illették őket, amikor kiégett az egész rendszer és berobbantak a hangfalak. ;-)))

ne:
thepiratebay.org/torrent/4154324/Renegade_Soundwave_RSW_87-95___mp3_320kbs

és

www.last.fm/music/Renegade+Soundwave/The+Next+Chapter+of+Dub

és igen. 20 évesen szerettem. de most es ;-)))

guma 2010.12.02. 19:38:14

@arlequin: timár az bőrrel foglalkozik, és ezek szüűrre raktak

arlequin 2010.12.02. 19:39:46

@guma: ez olyan kifordítom-befordítom, mégis...

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 19:40:11

Sziasztok. Megvagyok. Megérkeztem szélbe-télbe kedves kis házikómba, mely ismét a banké, meg lett pöcsételve a nagy mulaccság.

Erre mi fogad? A Lenin fiúk:(

Irgalmak atyja, ne hagyj el. Én MÉG MINDIG NEM BÍROK bemenni a Terror Házába, jóllehet ott voltam, amikor Orbán megnyitotta.
Akkor azt hittem, a múlt végleg múlt és soha-soha komcsik nem lesznek.
Mekkorát tévedtem!

Vidítsatok fel lányok s fiúk, hogy az ott látott arcok barátságos bácsik és nénik...

HOL VAGY, NECC?
Aki fiatal is és bátor és eleven.

@Conv: Conv, én már múmia vagyok, igazad van a nyanya megszólítással...
Nem tudok erre virgonckodni. Valahogy nem megy.

No, Miről van ittnagybasz0, húzass egy nótát a cigánnyal, hadd tépje a vonót, hadd nyűjjön el száz hegedűt, nagybőgőt, hogy FELEDNI lehessen, ne kelljen EZEKET az arcokat soha többé látni!

Soha...

guma 2010.12.02. 19:51:12

@arlequin: na ezért nem szoktam tv-ni, most keresek valamit és bekapcsoltam.
a szűr nem bunda -te...
26 milkát el is vesztettek...

@Donna (Cara)mba: de jó, hogy esemény nélküli utad volt és célba értél.

ma nagyon nagyon nagyon lenin-fiúztunk az én kevergésemből kifolyólag. nem mintha hiányzott volna a téma, hiszen kerülöm mint macska a forró lábost...

Necc még nem volt.
Mérnők meg képzeld velünk volt majdnem egész nap...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 19:56:24

@arlequin: nekem továbbra sem nyerte el a tetszésem

arlequin 2010.12.02. 20:00:09

@Conv: reméltem is. ;-) azt hiszed, hogy bármi keresi a tetszésed? hát tévedsz.

de remélem tanultál belőle. mert a bölcs ember mindenkitől tanul. legalább is aszongyák.

visszatérve: senkit nem érdekel mi tetszik ;-)))
és tényleg így van koma!

na majd. légy jó. még a dextereket se volt időm megnézni. na mindjárt felhívlak ha nem vigyázol.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:01:00

@Donna (Cara)mba: szia, mire nem tudsz virgonckodni?

én ma egyetlen nőt sem értek miről beszél?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:02:36

@Conv: sőt semmit nem értek :) hogy került most képbe a szűr pl a tímárral együtt? :)

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 20:02:39

@Marcellusca: Ez az, erre a hangulatra gondoltam:)

Kirugjuk a ház falát és különben sohase halunk meg;-DDDD

Gavallér vagyol:)

guma 2010.12.02. 20:03:16

@Conv: ezt most valóban nem hiszem :)))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:03:44

@arlequin: tanultam, ha valami nem tetszik, nem nézem meg még egyszer, hátha már tetszik :)

guma 2010.12.02. 20:03:53

@Marcellusca: rendes volt tőled :) de hol vagy?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:05:10

@guma: hát pedig így van, halvány lila fingom nincs mire nem tud virgonckodni

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 20:05:29

@Conv: Megrázott a mai nap, és hazaérek, erre a Lenin fiúkat látom:(
Nincsenek kötélből az idegeim:(
Vitázni meg már nincs energiám...

Sztem te nem értesz engem, én meg értelek téged. Mulaccságos, nem?:)

Marcellusca 2010.12.02. 20:07:00

@Donna (Cara)mba: @guma:
Kűdöm a zösszes lyánynak, asszonynak és minden NŐnek: :DDDDD

www.youtube.com/watch?v=vlWDbUx-9Rg

Horizont 2010.12.02. 20:07:01

@Donna (Cara)mba: Örvendezünk, hogy megúsztad baj nélkül a hosszú utat:)Mindenhol jó de legjobb otthon!

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 20:07:07

@Conv: Conv, nincs kedved bevezetni egy Conv+ a többiek szótárt?:)

arlequin 2010.12.02. 20:07:14

@Conv: na ja. ez a veszély fennáll. rendesen. óvatoschnak köll lönni. mindég.

guma 2010.12.02. 20:09:03

@Conv: semmihez nem kapcsolódik OFFFFFFFFFFFFF

csak leírtam felháborodásom, hogy szinte semmilyen régi szakmát nem tudnak meghatározni, hogy mivel foglalkozott.
szégyen...
26 milliót veszítettek miatta,

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:09:48

@Donna (Cara)mba:
bazz, ma valami ilyen női összeesküvős nap van, hogy kikészítsék a pasikat?
hát mé nem lehet egy nyomorúságos kérdésre eccerűen válaszolni mindenféle mellébeszélés meg visszakérdezés nélkül? :)

mégegyszer kérdem, hátha választ kapok; mire nem tucc virgonckodni?

guma 2010.12.02. 20:11:01

@Conv: a lenin fiúkra (azt hiszem!!!)

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 20:11:44

@Conv: Akar a csuda virgonckodni, ez csak afféle mondás volt - lenyugodni akartam.

A vitában értettelek és Veled értettem egyet - de te kideríted a végén, hogy mégse:(

Ha én eccer -egyetlen egyszer eligazodok rajtad, vállon veregetem saját magam;-D

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 20:14:23

@Conv: Ma speciel az életem eseményei nagyon nem adnak okot a vidámkodásra, de még a sima, megállapodott, nyugodt kedélyállapotra se, alig várom már kocsmát, és erre még jön a Lenin fiúk bejátszás.
Le-targia.

Érted?

Marcellusca 2010.12.02. 20:15:09

www.youtube.com/watch?v=AT4bsSheUS8&feature=related

És, aki fikázná a linkeimet, küldöm eme nóta refrén részletét:
"Akinek nótája nincs ... " :D

www.youtube.com/watch?v=pYTh-aovBpc

Marcellusca 2010.12.02. 20:16:31

@Conv: Most mit értetlenkedel, vaze? :)))

Nem tud, hát nem tud. :D

Hogy, mé?
CSAK.
xD

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 20:17:33

@Conv:
Nem akarok SEMMIT MA ÉRTENI, feledni akarok: DELETE, törölni...minden agyi tartalmat...

Á, dehogy érted. Férfi vagy;-D
Nagyon:)

guma 2010.12.02. 20:19:18

@Conv: összeesküvés??? szólóztunk kicsit DDD

@Marcellusca: te meg megint magadban iszol? fárasztalak téged is, hogy elkerülsz? PPP (a nótát kösz szeresssem)

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 20:20:59

@Conv: Megnézem a tegnapi filmedet.

Csuda jófej vagy, te Conv, innen meg csak úgy tudnám folytatni: mintha a tulajdon fiammal vitáznék:)
Erre meg ugrassz:)
Pedig ez javarészében a legtöbb, amit elismerésül adhatok.
De te még arra se tartasz igényt, mert gondolkodol, tehát gondolkodol:)))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:21:33

@guma:
hát az nem meglepő, arra ki a fene tud virgonckodni?
szerintem nem is azért tette be nagybasz0, hogy viháncoljunk rajta.

@Donna (Cara)mba:
jah, így értem már csak az ERRE szó megzavart a "Nem tudok erre virgonckodni." mondatban. nekem ez valami meghatározott dologra utalásnak tűnt, nem általánosságnak.

akkor mielőtt lépünk a következő nem értettem dologra, még egy közbejött amit nem értek: milyen vitában? :)

ha itt a beszélgetésre gondolsz gumával, az nem vita volt, hanem csak próbáltam megérteni mire gondol, mert nem vágtam a felháborodás okát.
De már értem, és nem kárhoztatom érte, semmi ellenvetésem nincs az ő érzéseivel, személyes megítélésével a számmal/videoval szemben, csak nekem ugye eszembe sem jutott amire ő asszociált, ezért kérdezgettem mi a felháborodás oka.
nem vitaként, hiszen hogyan is vitázhatnék valaki szubjektív véleményével.
Nagy nehezen kihúztam belőle mi a gondja vele, én meg elmondtam én hogyan látom a klippet.

ha nem erre gondolsz, akkor marad a kérdés: milyen vitában? :)

és az előző dolog még mindig: honnan került elő a szűr és a tímár? :)

guma 2010.12.02. 20:22:17

@Marcellusca: jaj most ez jól esik..

hogyha nékem sok pénzem lesz...

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 20:23:39

@Marcellusca: Ez a pontos válasz.

Mert egy nő mondhat ilyet is, hogy csak. Mert.

És annak azért oka van.
Te, Marcellus, gyanús vagyol te nekem: vettél egy Nő-Férfi szótárt?;-DDDDDDDDD

Marcellusca 2010.12.02. 20:23:44

Na, még egy ráadás, oszt' már ölég. :D

www.youtube.com/watch?v=jpEyJvHSjts

guma 2010.12.02. 20:23:59

@Conv: hű te hapsi - nincs meg még a hiba???? DDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:25:32

@Marcellusca:
nekem niccsen nótám :( és szégyen nem szégyen, egynek a szövegét sem tudom.

illetve egyből tudok egy részletet, alkalom adtán ha nótázós társaság van, akkor ez mindig előkerül, ezt én is szoktam üvöltve énekelni, így azt hiszik ismerem a nótázós dürgést:
"Ződre van a ződre van a RIGLIZNI!!!" :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:28:20

@guma: az mán megvan (nincs valójában, de lecarom, inkább megcsináltam másként :))

no akkor: hogy került ide a szűr és a tímár? :)

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 20:28:56

@Conv: A vitát beszélgetésre módosítom. Ezzel lenullázom az előbbi "megértettelek", mert nem értettelek meg:(

Sajnálom:(

Egyes. Leülhetek:)))

guma 2010.12.02. 20:30:14

@Conv: sokáig nekem sem volt.
de van egy varázsa, a mulatásnak, a nótázásnak egy jó csapattal.
a nótastaféta meg egyenesen ilyen alkalomnál csúcs..

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 20:30:59

@Conv: Mondom:

"Megnézem a tegnapi filmedet."

Jelenidőben, illetve a nagyon közeli jövőre utalva:))))

Szeresselek úgy, ahogy vagy, de ezen ne keseredj nagyon el;-DDDD

Marcellusca 2010.12.02. 20:31:36

@Donna (Cara)mba: Mé? Van olyan? Sikerült valakinek megírnia? :)))
Az nem létezik! :DDDD

@Conv: www.youtube.com/watch?v=fPyednyBdo8

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:33:17

@Donna (Cara)mba:
ó hogy azt a kacifántos, nőszemélyfejbül származó bzzzzzzzzzzzzzzz-es logikát vinné el az ördög :))))))))))))

most akkor má meg tmit nem értettél meg, amit azt hittél eddig, hogy megértettél? :)))))))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:34:46

@Donna (Cara)mba:
mondom, hogy ma nem értek semmit amit nő mond :) azt olvastam: Megnéztem a tegnapi filmedet.

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 20:35:06

@Marcellusca: Ha eddig nem volt, akkor itt az ideje, hogy kiadd;-DDD

Mert te tudol valamit beszélni nőiül is (a tapasztalatod lerakódott, mint a guano), bár nem anyanyelvi szinten, de azt nem is lehet tőled elvárni;)

guma 2010.12.02. 20:36:07

@Conv: bekapcsoltam a tv-t mert kerestem valamit.
ment valami halom pénzért a játék : mivel dolgozik a timár?
a hülyék a szűrre tettek, bőr helyett.
mielőtt bejött volna a válasz, mérgemben ide írtam az egészet...
mint írtam feljebb OFFOLTAMMMMMMMMM

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:36:19

@guma: ezt szerintem csak addig élvezné a társaság míg én el nem kezdek énekelni :)

de erre az esély szerintem a 0-val egyenlő, mert nem vagyok egy tömeggyilkos típus :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:39:55

@guma:
jóvan, csak arlequinnek írtad válaszként, én meg kerestem vadul, hogy mire válasz :)

ha tudtam volna, hogy te ide kommenteled előzetes figyelmeztetés nélkül a televízió műsorokat, akkor nem kerestem volna okát, hogy hogyan került ide a szűr meg a tímár.

esküszöm. bizonyítékként, tessék, itt van a gödölye csengettyűje!
:)

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 20:41:24

@Conv: Annyi nő között, ahány téged körülvesz, még itt a virtuális térben is, én bizisten megértelek sztem értelmileg is, de érzelmileg is (talán):)
Én, a helyedben már csuprokat vagdosnék a földhöz mérgemben;-DDDD

A férjem már csinált olyat, hogy mikor nem értett sehogy se, odavágta a kávéscsészét kávéstul, hogy ripityomra tört. Utána elkussoltam és kicsit felnéztem a férjemre;)))

Kell néha az agyi menekülés, a Semmi Doboz:)

Eddig picurkát csipkelődtem: de komolyan, rajtad olyan sok dolgot értek meg saját "férfiaimról" (úgymint férj és fiúgyerök)

Nekem Te áldás vagy, én már valszeg kevésbé Neked:(

guma 2010.12.02. 20:41:41

@Conv: én dettó így volta, mert van önkritikám hidd el, ha nem is tapasztalod.:) DDD

ám ez egy idő után (nálam szesztől függetlenül) mindegy.
ha a csapat olyan akkor nem lehet kimaradni...

guma 2010.12.02. 20:47:24

@Conv: húsvétra gondoltál. :)))

én érteni nem akarok, már csak szeretek... vagy nem...
hallgatok... vagy pofázok (felelőtlenül). D

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 20:48:22

@Conv: A bzzzzzzz..... veszély nálam fokozott:)
Achtung!

Itt most abbahagyom. Te lettél a férfi-agy etalon nekem.

A családom békéjének és férfi tagjai megértésének nélkülözhetetlen eleme, homályos maszkulin agyi logikai kisüléseket új, ésszerű megvilágításba helyező és értelmező alanya;-DDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 20:51:37

@miről van itt nagybasz0: Azzé inkább valami magyarosch-dzsentri svihákosra gondútam;-D

Emmá túl polkorrekt;-D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:53:25

@guma:
nem tudom elképzelni, hogy úgy szórakozzak, hogy magyarnótákat, vagy cigánynótákat danolászok :)

ez nem azt jelenti, hogy mást nem szórakoztathat ez a dolog, csupán magamról nem tudom elképzelni, hogy szórakoztatna.

Donna (Cara)mba 2010.12.02. 20:54:59

No, megyek megnézni a Conv által tegnap feltett filmet:)

Jócccakát a kocsmának:)

A mulaccság tetőfokán oda lehet vágni egy-két poharat, olyan dzsentroid módra;-D - amitól pesze elhatárolódom:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:55:30

@guma:
én ugyan nem gondoltam a húsvétra, de attól tartok nem fogom megtudni, miért kellett volna arra gondolnom :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 20:57:19

@Donna (Cara)mba:
hát örülök neki, hogy értelmező kéziszótárrá avanzsáltam életedben :)

guma 2010.12.02. 20:59:46

@Donna (Cara)mba: jó éjt. a film pedig óriási...

@Conv: én úgy szerettem meg (sokáig elképzelni sem tudtam, hogy megszeretem), hogy sosem azzal indult, hogy nótázni megyünk, mulatunk...

ami igazán fura volt amikor nagy fiam csapatával összekapaszkodva nótáztunk, táncoltunk:) DDDDDDDDD

guma 2010.12.02. 21:09:35

@Conv: csengettyűs gödölye miatt ez ugrott be.

közben meg rájöttem, hogy nem jó, mert az nem bárány hanem kecske D
Bocs!!!!!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 21:10:06

@guma:
de gondolom szeretted már előtte is a magyarnótát, meg cigányzenét

guma 2010.12.02. 21:12:33

@Conv: nem igazán...
kimaradt az életemből. slágereket, sanzont, táncdalt, balladát, mindent de azt valahogy nem.

ez később jött képbe és nem a zenészekkel DDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 21:17:22

@guma:
hát voltaképpen csak azért tettem be a gödölye csengettyűjét, hogy ne lógjak ki a sorból és tegyek be valami abszolút nem a kérdéshez/válaszhoz tartozót én is :)

ne csak én legyek, aki nem érti mit keres ott valami abszolút nem oda tartozó :)

egyébként a gödölye csengettyűje a "sárkány és papucs" című mesében artúr király hősi történeteinek bizonyítékaként van említve :)

Tessék megnézni a mesét:
www.youtube.com/watch?v=PLFVVVR_G3w
hét részben van fenn.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 21:20:52

@guma:

akkor matematikai eshetősége a te történetedből kiindulva van annak is, hogy én esetleg valamikor nótáskedvű mulatozó leszek, mert megszeretem a magyarnótát és a cigányzenét :)

azonban jelen pillanatban részemről még, a nem kedvelés ezen irányzatokkal kapcsolatban nagyon kevéssé kifejező megfogalmazás :)

guma 2010.12.02. 21:21:37

@Conv: a melóhely hozta lassan-lassan.
sosem vonultam május 1-én. szuper üzem volt és 65-ben amikor odakerültem kitalálták a srácok, hogy mi főzünk és a felvonulókat a kiserdőben katonaságtól kölcsönzött sátorban várjuk.

este 10-kor jöttek a rendőrök. abba kellett hagyni a "hangoskodást" és feloszlattak minket...
Na azt a röhögést a városon át, az üres nagy ruhás kosárral elmesélni sem lehet. Később nálunk felrobbant a kávéfőző konyhát beterítve, na valahogy így kezdődött amibe később be-bekapcsolódtam.

guma 2010.12.02. 21:27:56

@Conv: nagyon lassan van rá lehetőség, de csak akkor ha olyanok között vagy ahol feloldodsz, "meghülyülsz"!:)))

ez szükséges hozzá.
te ritkán veszítheted el "magad", ilyenbe pedig akkor jó részt venni, ha belefeledkezel és a másik ritmusa, világa hat rád.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 21:29:27

@guma:
ez most megnyugtatott.

nekünk nincs kávéfőzőnk, tehát nem fenyeget a veszélye annak, hogy megkedvelem a magyarnótát :)

guma 2010.12.02. 21:39:45

@Conv: jöttek és kifestettek
most pedig csöveztek, csempéztek szereltek nóta nélkül, amikor költöztem...

kávéfőző - nem szükséges hozzá.
motoros bulikon is van azért ennek szerepe sokszor - nem jól tudom? :)

guma 2010.12.02. 21:41:38

@miről van itt nagybasz0: vagy még???
az az összeállításod nem rossz, de nem tudom van tudományos alapja is?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 21:43:48

@guma:
nem emlékszem nótaestekre ilyen bulikon :)

guma 2010.12.02. 21:45:33

@Conv: a fiad táncol és akkor sem vonz a zenéje nótára, táncra - mikor nézed hallgatod...

guma 2010.12.02. 21:49:08

@Conv: ja sokan kimennek a közeli kocsmába, ha már úgy állnak.

pedig az egy más életforma, de sok bőrszerkóst láttam mulatni alsóőrsnél..

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 21:49:31

@guma: ha jól emlékszem Kodály volt aki ezt legelőször megállapította.

és nem tudok egységes cigányzenéről, minden országbéli csoport cigányzenéje különbözik.
az adott nép zenéjét csiricsárézik szarrá meglátásom szerint.

illetve talán a kanál-kanna umca-kontra jajgatás kombó ami nevezhető egységes cigányzenének :)

arlequin 2010.12.02. 21:49:42

@Conv: na látod ezt én se.
bezzeg azt amit hiába keresek...

ez az:

www.youtube.com/watch?v=rlDllIIsYW4&feature=related

bár én nem így ismerem a szöveget...
hanem:

'söprik a pápai utcát,
masíroznak a katonák
116 éves barna kislány,
foga sincs már,
sétál a regiment után...'

no én eztet így ismerem.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 21:50:18

@guma: a népzene és a magyarnóta meg cigányzene két különböző dolog ám :)

arlequin 2010.12.02. 21:50:55

na jóccakát minden létezőnek.

arlequin 2010.12.02. 21:51:53

@Conv: az legalább 3 különböző dolog. már megbocsáss...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 21:53:08

@Conv: három különböző@arlequin:

asszem az a 116 éves száz tizenhat éves :)
és ez katonanóta, nem magyarnóta, ez megint más tészta.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 21:53:59

@arlequin: pontosan, köszönöm a segítséget :)

arlequin 2010.12.02. 21:58:52

@Conv: hallod... ebben olyan kavarcs van, hogy hajjaj. tiszta gáz az egész.
ez rendes:

www.youtube.com/watch?v=Gcq8bWLlpds

ez emberből van és magyar, ámbátor régi. de igen jó.

miről van itt nagybasz0 2010.12.02. 22:00:15

@guma: Saját szerény mögfigyelésem! :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 22:03:13

főleg a szaxi autentikus népzenei eszköz benne :)

guma 2010.12.02. 22:05:48

@arlequin: jó éjt!

átirata mindennek van bőségesen :)

DDD@Conv: valóban legalább három, de mindegyiknek van múlatós oldala. Vagy ebben is tévedek... :)

(nem rossz a 100 16 éves, hogy ez eszembe nem jutott volna:) DDDDD nagyon tudsz :))))))))

Jó a cigányzene meghatározás ismertetésed. Valami rémlik így, hogy Kodályt említetted.

arlequin 2010.12.02. 22:06:14

@Conv: jól nyomják az ifjak, igenis jól csinálják. lehet piszkálódni, de akkor is jó.

nem?

ifjak. érted? próbálkoznak, nem is rosszul. szerintem ügyesek és jók.

arlequin 2010.12.02. 22:07:00

@guma: jajj. majd hallgasd meg amikor eléneklem ;-)))

guma 2010.12.02. 22:07:44

@miről van itt nagybasz0: de látod még @Conv: is megerősít benne. :)

Te is sarokból figyeled az "életet" kezedben egy pohárral :)???

guma 2010.12.02. 22:09:33

@arlequin: komolyan mondtam, hogy imádlak benneteket de szerintem nem merek már veletek találkozni :)

guma 2010.12.02. 22:11:04

@arlequin: ez qva jó.
de szuper, hogy maradtam (leakartam az előbb lépni)...

arlequin 2010.12.02. 22:14:04

@guma: nagyon sok ügyes és érdemes ifjú van körülöttünk. akiket jó hallgatni, mert szívből csinálják.
sokan vannak. olyanok, mint a búvópatak. hirtelen szembejönnek.
isten áldja őket.

miről van itt nagybasz0 2010.12.02. 22:14:08

@guma: Nem, ha bulizok, akkó buleezok! :)
Közben igázom le a a galaxist+rabolok ezerrel! :D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.02. 22:15:17

@arlequin:
egy szóval nem mondtam, hogy rossz!!!

guma 2010.12.02. 22:22:35

szép álmokat fiúk!

@arlequin: így igaz! olyan szívet melengetőek, csak olyan nehéz is nekik egy ilyen út ma...

@miről van itt nagybasz0: akkor hagylak rabolni. :)
remélem nem bántottalak semmivel meg? és jössz többet, nem idegeltelek ki:))

@Conv: kösz a napot. kicsit kellett már csapongáson csillapítani.
jól csináltad :)

arlequin 2010.12.02. 22:31:15

@Conv: nha. grrr. hörrr. ügyesek. és kéremszépen a szaxi egy autentikus hannngszerrr. ráadásul ügyesen fújta. nemde? de.

csak ily borzalmas gyerekeket kívánok mindenhova. ennyivel megelégednék.

a formák és a stílusok változnak. a zene marad. pfűűű de bőcs vagyok má' megint...

arlequin 2010.12.02. 22:57:05

@Conv: nem. ezt a bor teszi. sőt még az se. még mindig józan vagyok.
mit beszélek egy istentagadónak....
nem sajnos, de megyek szunnyázni ;-)))

Marcellusca 2010.12.03. 09:32:06

Reggelt!

Látom a nótázás átment zeneelméleti diskurzusba. :)
De nem baj. Jó ez így. :D

@miről van itt nagybasz0: Stimmt. :)))
Ücsörgök, figyelek, aztán eccercsak elkap a "gépszíj", oszt' onnantúl buli van ezerrel! :DDDD

@Donna (Cara)mba: Valami illesmire teccet gondúni? :D

www.youtube.com/watch?v=BqtjUw9UdHg&feature=related

Marcellusca 2010.12.03. 09:34:29

Tennap láttam (sokadjára), naggggyon jóóóóóóó:

www.youtube.com/watch?v=U-4FWkGQpn0&feature=related

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 10:42:49

@Marcellusca: Sziasztok!

Igen. Pontosan. Jávor Pál fejezte ki azt az állapotot, amit magyar ember érez, mikor már szinte mindene elúszik, elveszik.

Ez nem Kodály.

Azt is szeretem. És az autentikus népzenét. Nagyon.

Én nem éltem abban a korban, de érzem (talán majdnem pontosan) milyen állapot az, amikor "magyarnótázunk" örömünkben vagy nagy bánatunkban. Esetleg "halálos" szerelmünkben. Vagy csak úgy, úszunk a világgal az űrben, örülve az élet mámorának.

Ennek az égegyadta világon semmi köze a cigányzenéhez - bár nagyon régen néha így is nevezték, de akkor sem a "roma-umcacára" gondoltak. Hanem a prímás húzta a nótát.
És ez nem is "Jó ebédhez szól a nóta". Jaj, dehogy! Ehhez kell igazán a kocsma, ehhez a hangulathoz!:)
Összekapaszkodni, vagy kiállni a placra és húzatni a nótánkat...

Ez egy kor relikviája. Tisztában vagyok vele, de úgy véltem - tévesen - , mindenki érti, mit érzek, mire gondolok:(

Minden Moriczban megtalálod ezt a prototípust, ezt a lecsúszott figurát, persze főleg férfiban, hiszen akkor nem illett volna a nőnek kiállni a placcra és huzatni a cigánnyal a fülibe, hogyaszonya: ácsi! Ezt húzzad!

Abszolut pontosan rá tudtál hangolódni, arra, amit tegnap éreztem. És mivel csak későn toppantam be a kocsmába, éppen csak leráztam a havat a csizmámról, már ugrottam is be, Hozzátok.

A butaság az volt a részemről, hogy nem tudtam kezelni néhány ellentmondásos érzelmet: a felháborodást a poszt képei láttán, az elkeseredést, ami tegnap végig kellett hogy kísérjen utunkon - na erre ivott a magyar dzsentri ilyenkor és csapott az asztalra, követelve: húzzad cigány, az anyád nemjóját!
Nem rosszból, csak elkeseredésében, és hogy ha lehet, még bírjon létezni. Holnap is meg holnapután is.

Ez egyéni érzés - de szilaj, kollektív hangulat kell mégis hozzá. Még az ánti-ánti-ánti világban se magyarnótáztak egymaguk a népek odahaza:)
Kocsma köllött:))))))) Ezerrel:))))
Ilyenkor mondta a magyar ember "mikor lesz a nyűtt vonódbul bot", stb. Ismerjük. Latinovits tudta ezt (is) szépen kifejezni.

Jávor - ő másképpen. Móricz megint másképpen.

Istenem,, kedves-kedves Conv, nem érthetett ebből egy kukkot se.

Arlequin értett - de ő hagyja, hadd vergődjön az ember jánya:(

És te értettél.
Tökéletesen.
Érdekes, tőled nem vártam:)
Szívből köszönöm, átsegítettél valami igen fájdalmas ponton.
Azon a ponton, ahol nem segít a ráció. Mert nem. A ráció megérti a dolgok működését - vagy se, de életteher hordozásában nem tud segíteni egy jó szóval, mert nem érti a szó hatalmát:(
A szó varázserejét. A mögöttes, mágikus tartalmát.

No, de túl vagyok a krízisen.

Szép napot adjon az ég, minden jóból nagykanállal adjon az ég:)

Marcellusca 2010.12.03. 10:55:06

@Donna (Cara)mba: Szia!

örülök, hogy "segíthettem". :)
Valahogy - talán az elmúlt napok kommentejid alapján - ,hogy mire gondoltál. Lehet, azért, mert nekem is vannak gondjaim és hasonlóan érzek.

És, hát sírva vigad, vigadva sirat a magyar. :)
Ahhó meg nóta köll! :DDDD

És szeretem a '30-sa, '40-es évekbeli filmeket.
Minden volt bennük. Szerelem, cselszövés, csalafintaság, öröm, bánat, búsulás, öröm, HUMOR és irónia.
Szeressem, na! :DDD

Jávor szépen tudott nótázni.
Utána (szvsz, akiket ismerek/ismerhettem) Bessenyei volt még nagy nótás.
Ma meg Vadász Dániel.
Csodás hangja van.
Láttam, hallottam, többször is az Operett Színházban.
Borsódzott a hátam.

Pedig nem vagyok egy érzelgős típus. :)
És főleg nem a férfiakra bukom. :D

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 11:02:09

@Marcellusca: Na, aztat osztán nem köll magyaráznod, hogy mire buksz;-DDDDDDD

Te, te piszok vadászó hímállatja;-DDDDD (ez az örök női csodálat volt, ami a férfinemnek szól - de nem érted te ezt se félre, és nem kéred ki magadnak a hangnemet;-DDDD - mert érted, mit írtam ilyen cseppet sem sziruposan;-))))))

Olannak vagyol teremtve, amillen egy férfi: szereti párját, odaadóan, szívből-igazán, de hímbűl van alapvetően az ösztönöd;-DDDDDD

(A fene a hímösztönötöket: a nő szereti is meg harcol is ellene - ki érti ezt?)

Marcellusca 2010.12.03. 11:10:13

@Donna (Cara)mba: Há', nem ez aggya a zélet savát, borsát? :)))
Kis "vadászat", ami inkább csak becserkelés, az izgalom miatt, a kis flörtök, a játékosság kedvéért, a széptevés, mert szeressék a NŐk, és a féfijja is szeret tetszeni és szereti, büszkeséggel tölti el melkassssát, ha teccik a NŐknek. :DDDD

Ehhh, bolond világ ez, kérem! :)))

És nem változik az évszázadok során. :(((

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 11:17:58

@Marcellusca: Na még csak akkéne, hogy változzon!

Ha a férjem világ életében csak rám nézett volna elolvadólag, az rövid időre még nagyon kellemes tud lenni, de hosszútávon: vérbeli nő sztem az ilyet nagyon megvetné.
Guvadt is a szöme, és még most is képes guvadni;-DDDD
Majd a száját is tátva felejti egy formás combocskán;-D

Hát nem felháborító?;-DDDDDDDD

Ez az örökös ellentmondás a szép ebben - az élet egyik fő íze, sója.

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 11:20:17

@Marcellusca: Node tartozok valamivel Convnak a tegnapi oktalanságomért.

Egy vers, nem túl eredeti a gondolat, de valamit elmond a költő, amit én nem tudok.

Varázsszavakkal.

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 12:21:19

Ma inkább hagyom a verset.

Hozzám szól és verset meg végképp nem akarok magyarázni...megjártam már vele, pedig csak azt mondtam el, amit nekem jelentett az adott vers:(

Majd máskor...

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 12:22:20

Sziasztok!

Legyen egy (vagyis inkább nagyon-nagyon sok) boldog napotok!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 14:06:36

Ez most így hogy?
Merthogy dec. 1.-je és az écces románok, az megvan, de másodikán?
Fiatal vagyok még a kötelező szovjet évfordulós ünnepekhez, valaki korepetáljon.

Egyébként meg tömény hányinger. Az összes. Lenne egy időgépem, először előremennék a jövőben, kiképezném magam génsebésznek, aztán vissza egészen a Proconsul-ig (ugye abból lett az ember, Maci?) és a fiacskájából kiműteném azt a nyomorult gént, ami saját fajtársai ellen uszítja, mikor már a létező összes életét veszélyeztető ragadozóval leszámolt.

Vagy baxxa meg, kirakom az egész bandát a grizzly-k közé, meg Szibériában a tigrisek közé, Kenyában az oroszlánokhoz, azt ott kiélhetik a nyomorult ösztöneiket. Ha, nem válnak táppá az 5. másodpercben az eltunyult reflexeiknek meg ösztöneiknek hála.

Ezt a mocskos bolsevik bandát amúgy is puszta kézzel ölném, annyira egy.... á, mindegy.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 14:10:42

@miről van itt nagybasz0: :D
Ecsém, abba is mennyi bolsi propagandát raktak....

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 14:24:18

@Conv: Min kuncog ott a sarokban, maga komisz? ;D

arlequin 2010.12.03. 14:47:01

@Donna (Cara)mba: vmikor dógozni is köll. ha az éccakába, akkor akkor. mert az alvás is munka. előkészület a másnapra. nem is taglalom mi volt ma... grrr... és még nincs vége, még hivatalosan se. majd úgy 7 körül talán, de addig...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 15:22:17

@Conv:
Ez nem jó stressz. A jófajta stressz előrébb visz. Pl. a fájdalom. Ami sarkall, hogy moccanj, csinálj valamit, hogy elmúljon. Ha mást nem, agykontrollal.
De ez pusztításra ösztönöz. És az sosem jó.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 15:24:25

@Conv:
Ez nem jó stressz. A jófajta stressz előrébb visz. Pl. a fájdalom. Ami sarkall, hogy moccanj, csinálj valamit, hogy elmúljon. Ha mást nem, agykontrollal.
De ez pusztításra ösztönöz. És az sosem jó.
Vagy csak én látom nem helyén valónak, hogy dühömben a környezetem leamortizálására vetemedjek, ki tudja...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 15:31:56

@neccharisnyás útonálló:
hát fordítsd a dühöt más ellen, ne a környezeted ellen. Alkoss.

vad horgolás, vészjósló vasalás, kegyetlen zoknistoppolás, és máris alkotó folyamattá vált a női düh :)

igen, tudom, ne is mondd, megyek anyámba :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.03. 15:40:44

@Conv: :DDDDD
Nyugi! Vannak nékem erre módozataim. Kispénzű, illetve hónap eleji "megjött a fizum -istencsászár vagyok" verzióban is.
Irdatlan mérges vagyok, romlik a mozgáskoordinációm -na ilyenkor szoktak fullrészegnek nézni- így a veszélyes szerszámokkal való ügyködés, mint a stoppolás, nem jáccik. Ráadásul, a csetlés-botlás mellé kikapcsolnak bizonyos receptorok az agyamban, így aztán frankón odavarrom a kezemhez a szoknyát, vagy pirosra sütöm a csuklóm a gázrózsa felett, ha nem szólnak rám. Nem eccerű! *sóhaj*

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 15:45:18

@neccharisnyás útonálló:

ugye jól látom, hogy veled kapcsoltaban nem azzal szokott dicsekedni a barátod, hogy milyen házias vagy? :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 17:17:02

@neccharisnyás útonálló: kezesszoknya és csuklósült :)

persze tudom, hogy "más" állapotban elkövethető dolgokról beszéltél, de próbáltam poénkodni.
Szarul na. Legalább azon röhögj :)

miről van itt nagybasz0 2010.12.03. 18:01:35

Jós'tét kívánok!

ámerika, ámerrikaa, mán megint történelmet gyártunk? hö!

www.youtube.com/watch?v=SQm50YiwKqE&feature=related

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 18:45:57

@arlequin: Együttérzek veled, kedves ivóczimbora! Ilyen kutyának való időben jobb lönne az kocsma meghitt, kissé pipafüstös melege;-D

Meglepőek az te szófordulattyaid, de azzzé annyira nem, hogy ne tudnám: ha van dolgod, ha nincs, ott hagysz a mélyvízben, és aszondod: jányom, járj!;-DDDD
Vagy ússzál:))))
Amellik jobban megyen vagy pássszentol hezzád:)

Mindegy, mölliket mondod, lényeg, hogy kapadozzak, el ne merüljek;)

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 18:50:19

@miről van itt nagybasz0: A béke háború, ugye, erre gondoltál?;-D

miről van itt nagybasz0 2010.12.03. 18:54:58

@Donna (Cara)mba: Trmsztsn! :)
Mán nagyon aktuális lenne egy...

guma 2010.12.03. 18:56:49

@miről van itt nagybasz0: ma nem tettél be jó kis adrenalinbombát :)
Semmilyent??? Több mint gyanús! DDD

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 18:58:25

@miről van itt nagybasz0: Sokan vagyunk:) Nem mi, a hanem ők;-DDDDD
Különben is, ők kezdték, nem?;-D
Mi csak visszaütünk:)

Ilyen a történelem:(

guma 2010.12.03. 18:58:53

@Conv: kezdek rájönni mért vagyok képtelen veled kommunikálni... DDD@Donna

(Cara)mba: Látom jobb egy árnyalattal a hangulatod :)))

guma 2010.12.03. 19:00:19

@miről van itt nagybasz0: megint együtt irtunk szinte :))

Ma folyamatosan így járok mindenkivel DDDDDDD

guma 2010.12.03. 19:16:04

@miről van itt nagybasz0: már megint rabolsz???????????

CSAK? Velünk mi lesz :))) ??????? HÉ!

guma 2010.12.03. 19:22:49

@miről van itt nagybasz0: olvasd el a VB a nem kis meccsét @Conv:nak! Óriási :))) DDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 19:24:46

@Donna (Cara)mba: Igen, ma a kocsmában is kocsmásabb a légkör.

Elképzelem Arlequint, amint valami jóféle dohánnyal tömött pipát szív:)

Tudod, vannak azok a nagyon extra dohányok, nahát, én annak úgy imádom az illatát:)

Az ojjan férfi vigyázzon jól magára, mert a nyakába ugrok és egy cuppanós csókot nyomok a szájára:)

Na jó, csak a homlokára:(

Mármint nem Arlequinnek, mert ő túl fiatalka:)

Egy tisztes 50-esnek, mondjuk;-D

Na, szal ellenálhatatlanul vonz a Borkum-Riff illata:)

Már megint folytattam volna, hogy a fiam is megpróbált pipázni, hogy férfiasabb legyen, már egyetemista volt, és az albérletben kint pipáztak, dumáltak a gangon, egy Benczúr utcai szép ódon házban (nagyon szeretett ott lakni) az egyik haverjával, és éjjelre kint hagyta a pipáját a gangon, hogy a szobában, lakásban ne kelljen éreznie annak a dohányszagot, aki nem kedveli - 4-en laktak ugyanis egy lakásban.

Mondd, normális vagyok én, hogy mindenről a kölkem tötte jut eszembe?:)
Á, 5-6 gyerök kölött volna nekem, hogy szétszóródjon az érdeklődés, vagy az aggodalom, mikor mi...

Na, visszakanyarodok: szeretem a jó pipafüstöt, a jó, igazi bárjazzt is...

Minden czudar dolog ellenére, asszem az ÉLETET szeretem:(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 19:26:43

@Donna (Cara)mba:

Borkum Riff?
Én aztat sodrok :)
nenézzzé!!! igen, pipadohányból sodrom a cigit :)

guma 2010.12.03. 19:28:07

@Donna (Cara)mba: jó is az. jobb mint az én büdös cigim :)))

Én is ugranék, egy ilyen nyakába, de állandóan fiatal jön :((

A kölkök meg mindig mindenre beugranak, ha akarod, ha nem. Mert sok-sok élmény volt velük :))) DDD

guma 2010.12.03. 19:30:01

@Conv: baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzza meg, megint együtt :)

Ha látom le sem írom :) PPPPPPPP
Meg kellett volna Donnáéval elégedned :) Ráfaragsz velünk mindig DDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 19:42:36

@Conv: Na ezt nem lehet igaz.........
Ilyen NINCS!

Eltekintek a nyakba-ugrástól. Megkérem majd ha jön holnap Necc, tegye meg helyettem:)

Úgyis ő a soha meg nem született jányom:)

Necc ügyileg meg ACHTUNG: jól jácca a felvett szerepét, ne tévesszen meg senkit;-D

Nagyonis igazi nő: házias is, meg minden, amit egy jövendő férj elvárhat, csak minek kösse az orrotokra?
Úgysem akar itt senki nősülni:) Ezt ő jól tudja, ezért jáccik veletek, mint maska az egerentyűvel és vezet félrefele;-)))))

Ej, ez a Borkum-Riff...
És izesített? Natúr? Mesélj, mesélj, mesélj....:))))))

guma 2010.12.03. 19:43:34

@Donna (Cara)mba: de most még nótát is beígértem neki DDDDDDDDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 19:45:34

1 rész black cavendish, 1 rész cherry, 2 rész malt whiskey-t szoktam keverni.

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 19:47:06

@guma: Hát akkor tartsd be az ígéretedet:)

Én verset ígértem, de rögvest vissza is vontam az ígéretemet...;-D

Hogyne már, hogy fitymálja:)))

(Megj.: a fitymál szó nem huncutság, se nem trágárság;-D
Le ne csapja senki, mert ez a labda NEM labda:)

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 19:48:10

@Conv: Na, most haltam be...

Megyek a Vbőrre, megnézni a produkciódat inkább;-D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 19:49:03

máhogy nem sodrás közben keverem, hanem még előtte a hármat egy dobozba :)
és piros rizzla-t használok papírnak :)
szűrőt meg nemigen... ezért mivel smucig vagyok, elég sokszor megégetem az ujjam és a pofám, mert uccsó milliméterig szopom :)

guma 2010.12.03. 19:50:40

@Donna (Cara)mba: ha megy a meccs .... lehet róla szó, : csinált ilyen fejenállós lehetőséget DDDD

guma 2010.12.03. 19:53:26

@Conv: pedid az utolsó mili a veszélyes :))) nagyon!

A többihez nem merek egy szót sem (bár a piros lap ismeretlen nekem), ma már jó szó elfogyott DDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 19:58:30

@Conv: Bocsánat, Uram, de ez már ösztöneimmel történő visszaélés;-)

Kérem, ne fokozza, mert feljelentem az erkölcsrendészeten:))))))

Maga egy veszedelmes veszekedett férfiú...

Ó, én liba. Ilyenbe botlani:(
De úgy kell nekem, minek jár a szám, hogy bzzzz........:(

Megírni nyilvánosan, hogy mire bukok?
Nooormális?

Nem, nem vagyok az.
Erkölcsös is asszem csak félig, mert muszáj;-DDDDDDDDDDDDDD

Uram, ezentúl hűvös és távolságtartó leszek Önnel;-DDDDD

Így visszaélni egy gyenge nő bizalmával, naivságával? Na de kérem, Uram...

Szal kikérem magamnak, hogy Ön veszedelmes ajzószerekkel riasztgat egy szegény nyanyát;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

guma 2010.12.03. 20:02:57

@Donna (Cara)mba: most kap röhögő görcsöt és fogja menekülőre, hogy itt felváltva olvadozunk :))) DD

guma 2010.12.03. 20:09:08

@Conv: szó elszáll...:) ??? DDDDDDDD

guma 2010.12.03. 20:14:15

@Donna (Cara)mba: feltétele van, nem csak úgy egyszerűen :)) DDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 20:27:20

@miről van itt nagybasz0: Nem málok én már semmit:))))

Így beletrafálni....

Tiszta ciki:(

Remélem, te nem Borkum Riffezel?:)

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 20:29:09

@Conv: Conv, nekem tényleg jobb hallgatnom:(((

A fenébe, mért kell nekem fecsegni?
Na, majd keresek valami bárjazzt, amit remélhetőleg utálni fox és helyrebillen az egyensúly:)))

Azt már meg se kérdem, hogy mit iszol:(

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 20:31:13

@Conv: Naccerű mérkőzéstek vala Hoplitával...xD

A jegyszedés igazán a lehető legjobb ötlet volt Margarita részéről;-DDDDDDD

De pomponos lányokat tényleg megérdemelt volna a "párbeszéd":)))

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 20:33:37

@miről van itt nagybasz0: Hogy te miket nem lelsz:)))

Nem értettem, hogy a manusz minek vakaródzik:)))

Az is a fittyhez tartozik?;-D

guma 2010.12.03. 20:35:13

@Donna (Cara)mba: te dumálsz :)))
én azt sem tudtam, hogy cigizik, itt szégyenkezem, hogy füstölök... DDD
aztán csatlakozom "illat határozódhoz" és most süllyesztőbe vonulok, mert még @miről van itt nagybasz0: sem rakott be semmit :)))

Átvettem az elüldöző szerepet - békén hagylak benneteket :))

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 20:35:48

@miről van itt nagybasz0: Be szép pár:D
Ritkán látni ilyen két összeillő embört.)

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 20:39:06

@guma: Most beszél a Mérnök, azért nem rak be semmit.

Olyan, mint a székelyember: két szóból is tud összetett mondatot fabrikálni (asszem Marcellus linkelte be - nagyon teccett):
Az embör az embör. Az asszony meg asszony.

Na, nem kell elmenned sehova, inkább beszéltessük a Mérnököt:)

Megkérdezem, tőle, mit iszik? Hátha ezzel nem fürdök be, mint a pipafüsttel xD

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 20:42:39

@guma: Elmenekült már:)

Sztem úgy gondolja, inkább megküzd 100 Hoplitával, minthogy ilyeneket hallgasson:)

Boszorkányokkal különben sem áll szóba, asszem:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 20:47:38

@Donna (Cara)mba: azért elmondom megint, hogy sört :)
Radeberger, Berliner, Wernesgrüner, Leffe, Pilsner Urquel, Zlaty Bazant, Staropramen, Kozel, Kinsale.

rövidből a szilvát
és whiskeyt.
Balantines, Glenfarclas, Chivas Regal, Jameson, Tullamore, Connemara.

ezen kívül és azért többnyire:
ásványvíz, vagy tonik citrommal :)

guma 2010.12.03. 20:54:37

@miről van itt nagybasz0: de csak elakadt a szavam először ::))))))) DDDDDDDDDDDDDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 20:57:29

@miről van itt nagybasz0: én néztem azonnal, de még mindig nem tok rá mit mondani :)

guma 2010.12.03. 20:58:29

@Conv: mi ez segíts :))
mert @miről van itt nagybasz0: elhallgatott DDD

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 21:00:56

@Conv: Nagy kő esett le a szívemről;-D

A sört sohase találtam izgalmschnak:(

Az olyan germánosan józan.

Na, hálistennek:) ez nem bódít:)

A másik kettő, na ott már bajok vannak:)

De a sör lejegel mindent, úgyhogy kösz, oké vagyok;-D

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 21:01:50

@guma: NEKED személyesen NEKED szóló posztot tett fel a Mérnök, te meg meg se nézed? Hát akkor mit szóljon?

miről van itt nagybasz0 2010.12.03. 21:02:32

@guma: @Conv: Asszem ha sokat bágóztok, megesz a titeket á krákágyil! :))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 21:05:23

@Donna (Cara)mba:

ebben lehet valami a sörrel kapcsolatban, így már értem miért olyan megnyugtató a sörözés :)

bezzeg amikor apa kimarad egy jó sörözésre olyankor nem azzal fogadjátok, hogy : - gyere apukám, bújj ide mellém, csináljunk valami izgalmasat, most úgyis szétuntad magad a sörözés közben :)

Donna (Cara)mba 2010.12.03. 21:05:44

@Donna (Cara)mba: Szóval nem vagyok oda a sörös hapikért:)
Ezzel szerencsésen jegeltük a témát;-D
De a Chivas Regal - az már ja. Meg a többi. Meg az igazi kisüsti.

guma 2010.12.03. 21:05:51

@Donna (Cara)mba: láttam! Csak nem értem :) kicsinál ez a sráccccccc DDDDDDDDDD

@miről van itt nagybasz0: de nem hagyod remélem :)

guma 2010.12.03. 21:08:02

@Conv: erre eszembe jutott egy jó vicc de nem szalonképes :) DDDDDDDDDDDD

különben is honnan tudod mit csinálunk (csinálok, csináltam)???
EHHHHHHHHHH

pont azt:) és akkor mi van!

guma 2010.12.03. 21:10:12

@miről van itt nagybasz0: hallottad (mázsa súly esett le), bíztam benned :) DDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 21:10:53

@miről van itt nagybasz0:
én aztat látom meg a hallom, de az sem rosszabb ha az esz meg, mint ha a rák a dohányzástól :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 21:11:49

@guma: mondd el itt a kocsmába, minek mennél át a szalonba viccet mesélni? :)

guma 2010.12.03. 21:16:56

@Conv: nem esz meg semmi! Igaz @miről van itt nagybasz0: ! Nem engeded a krokodilt ide csak bemutatkozni :)))

guma 2010.12.03. 21:18:46

@Conv: összeszedem magam, most még röhögök máson....

(a tegnapi mesefilm, meg óriási volt. Teljesen elfelejtettem pedig még a hangok is felejthetetlenek :)))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 21:23:47

@guma: úgy látom, akkor arra is jár az a német nevű fazon :)

miről van itt nagybasz0 2010.12.03. 21:30:20

@guma: Mögmondtam, hát mögmondtam! :)

guma 2010.12.03. 21:35:53

@Conv: másik helyen szórtam egy pajzánt...

@miről van itt nagybasz0: benned meg megbízom :) DDD
hogy is indulnék el veled :))) másképppppp

guma 2010.12.03. 22:25:26

@Conv: na megtaláltam az összeállítást :))) DDDD

Így látjuk mi nők szexuális együttléteink "utolsó "pillanatait (férfitípusonként)

1. A fáradékony. Az aktus után, (mintha vég kimerülne) nagy sóhajjal azonnal a fal felé fordul, és hangos horkolásba kezd.

2. A magabiztos: Önelégült mosollyal közli, hogy most végre elszívna egy cigit (mert megérdemli) és kilódul a konyhába.

3. A pedáns: Azonnal a fürdőszobába veszi az irányt, és végeláthatatlan ideig tisztítja magáról az esemény maradványait. Esetleg ágyneműt is cserél.

4. A sportos: Felkapja a joggingját és közli, hogy fut még egy-két kört, hogy feltöltődjön, aztán folytathatjuk...

5. A torkos: Az első óvatlan pillanatban kisurran a konyhába, és magába pakolja a vacsoramaradékot.

6. A TV őrült: Néhány perc múlva bekapcsolja a tv-t, mert ő még nem álmos, és egyébként is, éppen a kedvenc sportösszefoglalója megy

7. Az aggódó: Biztos nem szakadt ki drágám?- kérdéssel több oldalról is megvizsgálja a segédeszközt, meg a partnerét.

8. A macsó: Órákig képes beszélni és bizonygatni (önmagának), hogy ismét ő volt a legfantasztikusabb és a maximumot adta a dologba. Nekünk csak sűrűn bólogatni kell hozzá.

9. Az óvatos: Felpattan és végig ellenőrzi a lakást, vajon minden ajtó-ablak zárva van-e, a családtagok a helyükön, a villanyok leoltva...stb

10. Az alkoholista: Felkapja a párnája alá rejtett sörnyitót és a hűtőszekrény mellé költözik egy időre. Rosszabb esetben másnap reggelig marad a kocsmában.

De hol vannak azok a férfiak, akik a" fő műsor" után még elhalmoznak apró csókokkal, gyengéd érintésekkel, szavakkal?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.03. 23:33:47

@guma:

azt hittem poén lesz, nem tényfeltárás.
no mindegy.
a kérdésedre a válasz: egy részük azokkal a nőkkel van, akiknek nem szokott fájni a feje, le bírják hajtani a wc ülőkéjét, tudják, hogy a nap kezdetekor az orális szex jobban kisímítja a párnától gyűrött arcot mint a hélia-d, a másik részük pedig a szeretőjénél van, mert otthon ilyeneken sopánkodik az asszony :)

guma 2010.12.04. 07:53:05

jó reggggggelt!
@Conv: szándékosan hagytam el a poént :)))
kis időtöltésnek szántam így a reverendába bújás előtt :) DDD
5* (mert csak egy lényegtelen apróságot hagytál ki :) DDD)

Horizont 2010.12.04. 09:21:52

@Conv: :DDDDDDD
Higgyétek el örülni kell, hogy van "utána" akármilyen is, mert akkor az azt jelenti, hogy van előtte is:DDDDDDDDDDDDDDDDD

Horizont 2010.12.04. 09:58:00

Ki kell használni minden másodpercet, mert eljön az a kor amikor már nem igazán kell se az előtte se az utána :(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.04. 10:01:49

@Horizont: és a lényeg az, hogy van közben is... bár ezzel van a legtöbb baj.
ha alul vagyok, akkor fulladok, ha felül vagyok, akkor fáradok, ha oldalt fekve csinálom, akkor meg nem látom a tévét :)

Horizont 2010.12.04. 10:11:50

@Conv: ja persze a lényeget, ami a legjobb, lehagytam én balga: ami közben van!!!!!!:)))

arlequin 2010.12.04. 12:45:31

@Conv: szerintem, ha a tévét a fal felé fordítod, akkor nem lesznek ilyen gondjaid.

jó tanácsként mondom, de tényleg.

esetleg a rádió, mint köztes megoldás.
nálunk például a pesztós tésztánál tökéletesen működik, rá diót és még finomabb leszesz.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.04. 12:56:51

Előbb egy tv-t kéne beszerezni.

arlequin 2010.12.04. 12:58:39

@Conv: látod. az nekem sincs. akkó' meg mire ez a virtuállis (szoknya)felhajtás?

más: mennyire kenyed az angolt?

guma 2010.12.04. 13:07:03

Sziasztok!

@Conv: VAGY??????????

Donna (Cara)mba 2010.12.04. 13:13:04

@Conv: @arlequin: Gratulálok! Mától ti is tagjai vagytok a "Nem tévézők klubjának":)))

Az is igaz, egyelőre csak 3 tagja lenne a klubnak:)
De sok kicsi tévétlenség sokra menend;-D

Én se tévézek vagy 10 esztendeje.

Donna (Cara)mba 2010.12.04. 13:23:23

@Conv: Na, itt nem szabad valótlanságokat önmagunkról állítani, legfeljebb elhallgatni;)

Pödröd a jó cigarettákat, talán még a bajuszodat is, és nem átallasz panaszkodni?;-DDDDD

Ki hiszi el?;-D

Meg még tévéd sincs.

Azzé' leltem benned hibát: sörivó vagy.
Ja, meg még mást is: sokat gondolkodol:)))
Több hibád nincsen. Legfönnebb bűnöd, de azt a te materialista-imperialista istened úgyis megbocsátja:)

Ui. Ne töprengj azon, amit írok;-D
Mert nincs értelme. Semmise.
A lényeg az, hogy szólok, zümmögök kellemetes dolgokat a füledbe:)
Ennyi, oszt kész:)

guma 2010.12.04. 13:32:08

@Donna (Cara)mba: jó napot neked is!
Nem kell tv ha jó gépe van azon akármit megnéz :)))

Képzeld, kínlódtam egy posztot és fogalmam nincs mit tettem, de mentés után eltűnt az egész :(((

Na ki tudja elővarázsolni, ha még lehetséges - csak is @Conv: a tv nélküli DDDDDD
Kellett így elcsesznem a kis időm! Sirok...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.04. 13:33:08

@arlequin: hát elvagyok vele, de amit nem is értek, abban az asszonypajti kisegít... szinkrontolmácsként dolgozott... rá lehet mondani, hogy egészen jól érti :)

Donna (Cara)mba 2010.12.04. 13:36:21

@arlequin: Szia!

OFFOFFOFF
Meghallgattunk ma. A férjemnek nagyon tetszett a beszéded, azt mondta, valami effélén töprengett az utóbbi időben, csak nem tudta volna ilyen tisztán formába önteni..
Nekem természetesen szintén nagyon tetszett amit mondtál, de én azt is méltányolom, hogy hogyan mondtad. És az is nagyon tetszett.
Mindketten köszönjük, amit kaptunk, tényleg ajándékba.

Privi: Most először szeppentem meg Tőled:(
Ne nőjjél már tovább a szememben, mert a végén megkukulok, elakad a szavam és a végén csendben üldögélek...:) Akkor pedig nekem már végem;)
Te tudod, mennyire rangtisztelők vagyunk mi, erdélyiek. A rang itt sok formában értendő, remélem kihámozod, hogyan gondolom:)
Locsogok-fecsegek összevissza - és hiába szállok magamba, továbbra is ez maradok, akit innen, a blogról ismersz:(
De talán nem akkora baj ez.
No, azért összeszedem magam, előveszem néha a jobbik felem is - hátha van olyanom is...Ha csak picurika is, az is ölég lenne...

OFF bezárva

guma 2010.12.04. 13:39:27

@Conv: tele képekkel és teljesen kész volt :( ÉN HÜLYE!!!!

Donna (Cara)mba 2010.12.04. 13:44:50

@guma: Sajnos nem találtam semmit az adminban...
Én is jártam már így, ezért megtanultam: sokszor mentek. Néha a szerver vagy mi szórakozik, vagy esetleg nem nyomtam jól meg a Ment gombot, de jártam így.

Volt úgy, hogy az utolsó mentés nem sikerült, és elszállt mindenem, üres volt a mező, akkor s Szerkesztésben rámentem a Visszavonásra, és akkor kiköpte a sikertelen mentés előtti mentési állapotot. Így legalább csak kevés ment veszendőbe.

Azért remélem Conv tud segíteni, mert nagyon bosszantó tud lenni, amikor az ember dolgozik valamivel, vagy örömet akar okozni, és elszáll a levegőbe:(

Nagyon együttérzek...

guma 2010.12.04. 13:50:53

@Donna (Cara)mba: ja csak a cím maradt és totál üres volt minden...
Most az előbb meg a címet is töröltem, ne is lássam :(((

Donna (Cara)mba 2010.12.04. 13:55:35

@guma: Akkor már nem lehet segíteni, azt hiszem:(
süti beállítások módosítása