He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pardi Anna verse

2010.11.30. 20:13 Horizont

Pardi Anna: Este

Este 7 és 8 óra között
Európa nem tud mit kezdeni magával,
Ődöng az utcán, szórakozáshoz készülődik
leül a televízió elé,
S autóbuszokon, földalattin
megállótól megállóig
döcögteti a magányt.
Az újsághírek nem közlik azt,
hogy maffiába tömörülnek az utcasarkok
a szereleméhes férfiak ellen,-
a mennybemenetel realizálható
kalandjait fontolgatván a bárok előtt,
hogy tekintetük a bevallatlan lelki nyomor
prospektusai
amelyekben
az Egyetlenegy Elmúlt Igazi Rátalálás
reklámhirdetése ragyog.

                           /1974.május Kortárs/

 

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr612484390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2010.11.30. 20:50:08

már 1974-ben is ez volt baj! DDD

Na ne'! Mit nem találsz..DDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.30. 21:33:49

Én bizony ezután kifejezetten kritikusan foglak figyelni:)
Nem kell Téged kímélni;-D

Le a kalappal az akkori és mai ízlésed előtt:)
(Télen ugyanis hordok kalapot;-D

Ezt az értelmem és szívem összetalékozási - azaz metszéspontjáról - üzenem Neked:)

Ja, meg elárulom, de el ne mondd senkinek, erre esküdje meg;-DDD: versben nálam még Necc ilyen überalles ízlésű:)
De el ne mondd neki;-D
Titok:))))))

arlequin 2010.11.30. 22:04:37

ez egy szar vers.
jó lenne a mondanivaló, ha az írója tisztában lenne azzal amit mond.

de egyébként egy szar vers, ráadásul férfiellenes, ahelyett, hogy férfi-felszabadító lenne.

de sajnos szar. és dogmatikus ráadásul.

elnézést.

mellesleg ez a nő (pardi anna) nem nagyon mutatott fel semmi igazán buzdítót, csak pusztítót. sajnos. se rím se ritmus, csak mélyértelmű fos. ami hitet és lelket rombol.

hoppá! bocs.

és egyesek ezt éltetik. gratulálok.

guma 2010.11.30. 22:11:46

@arlequin: hol voltál :) Hiányoztál nekem! DDD

arlequin 2010.11.30. 23:22:24

@guma: dolgon. halottakon és élőkön keresztül.

most pedig legyetek jók. szunnya.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.01. 14:50:20

Ez a vers emlékeztet egy darabra. Németh László írta, asszem. Egy családot mutat be, kb. 1 órát az életükből, hogyan gondolkodnak, milyenek, illetve hogy mennyire hiábavaló dolgok után vágyakoznak, miközben nem látják a szemük előtt ott lévőt, jelen esetben, hogy az albérlőjük, akin bosszankodnak, hogy mennyi ideje van a fürdőben, maga Jézus.
Mondom, tán Németh László, de címe nem ugrik be.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.01. 15:04:10

Ez a vers emlékeztet egy darabra. Egy családot mutat be, kb. 1 órát az életükből, hogyan gondolkodnak, milyenek, illetve hogy mennyire hiábavaló dolgok után vágyakoznak, miközben nem látják a szemük előtt ott lévőt, jelen esetben, hogy az albérlőjük, akin bosszankodnak, hogy mennyi ideje van a fürdőben, maga Jézus.

Rákerestem. Szakonyi Károly írta Adáshiba címmel.

Donna (Cara)mba 2010.12.01. 15:15:38

@neccharisnyás útonálló: Szia, te másik kis kódorgó:)))))

Úgy hiányzol innen, mint levesből a só:(

guma 2010.12.01. 15:26:39

@Donna (Cara)mba: @neccharisnyás útonálló: Sziasztok! Megint lány tali. :) Rúgjunk már be egyszer DDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.01. 15:43:08

@Donna (Cara)mba: Ti itt örvendeztek a hónak, látod, én is az a család vagyok, aki mérgelődik, pedig lehet Jézus fürdik majd este a kádunkban:)

Pont holnap megyünk Pestre, fix időre, hajnalok hajnalán, havon, ónos esőn cúszkálva, oszt ilyenkor hiába a pálya:(

Csak azzé, hogy ott hagyjunk tengernyi pénzt egy pesti közjegyzői irodánál, mert Pécsen a közjegyző nem kóser közjegyző:(
Nem metélne le ennyi pénzt:(

Ez a pompás kirándulás kóstál nekünk mindenestül (előzetesen benyújtott hatósági okmányok, igazolások, földhivatali jelzálogjogok újbóli bejegyzéséért cirka 30 ezer magyar forint, aztán a bejegyzést igazoló kivonat - nem teljes, szerencsére, csak szemle - , közjegyzői kőccsíg 380 ezer HUF, benzinpénz Pest oda-vissza, adóhivatali igazolások, ingatlan biztosítási igazolások, hogy a káreset kedvezményezettje a jelzálogot bejegyző bank...szóval összegyün a félmilla:)))

Ennyi pénzen - az elébb írtam Tesz-vesznek, az Electroworld csődbe viszi magát, aztán most Kft-ét alapít, ennyi törzstőkével:S, mint amit mi fizetünk csak egy jelzálogjog (már évek óta fennálló jelzálogjogról van szó, nem újról) bejegyzéséért.
Úgy kalkulálunk, hogy kb. decembertől - a legoptimistábban számolva márciusig még húzzuk, aztán beledőlunk a kardunkba. Bele.
Ha még ezt az évet kihúztuk volna, ha...de nincs mit folytatni...
Bocsánat, hogy ismétlem magam, de nekem most ez njutott eszembe a hóesésről meg a kisjézusról:(

Na, ezért készül büntetni a médiahatóság mindenki pofáját, hogy kuss legyen:/

Ha így csinálják, belépek Thürmer pártjába;-D

Na, ilyen egyeseknek a hóesés:(

Azt nem írhatom, hogy eleven kis személyed nekem a napsütés, mert ma már minden szó az ellenkezőjét jelenti - és még mindennek ellenére ómódi a cekcuális irányultságom:)
Bár nem is tom, illik hogy ennyi nyomor után még az is maraggyon?;-DDDDDD

Szval maracc nekem a só a levesben:))))
Legyél a fiúknak a sunshine az életükben:)

Horizont 2010.12.01. 16:03:05

@arlequin:
Talán helyesebb lett volna azt írnod, hogy NEKED nem tetszik, NEKED szar, fos.(!!!)
Mellesleg megjegyzem, ha te (vagy bárki) bármilyen posztot feltesz, soha nem vetemednék arra, hogy "lefosozzam, leszarozzam". Vélemény és kritika lehet.
Mesterien értesz ahhoz, hogyan vedd el a másik kedvét attól, hogy idejárjon kikapcsolódni.

guma 2010.12.01. 16:09:52

@Horizont: üdv! Este elkerültük egymást és a metróknál is rég jártál :)))

Ne vedd szívedre - lelkedre! Emlékezz az autistára... Pedig csak annyit jelent a belső világát vetíti a valóság helyett (vagy ilyesmi)!
És már cseppet sem ijesztő, kedv, önbizalom letörő. DDD

Kapard ki a szemét, de ne akadj ki rajta...

Donna (Cara)mba 2010.12.01. 16:15:44

@Horizont: Kedves Horizont! Megfigyelted, hogy utána csend lett vagy másra tereltük a szót?

Mi is itt vagyunk.

Egyik így, másik úgy botlik el.

Néha elfut velünk a paripa, még ha maga a jóisten személyesen is adja szánkba a szót, mégis másképp jön ki a szánkon, mint amint szándékozzuk kimondani.

Én is hajjaj, hányszor megbotlottam:(

ÉN VÁRLAK.

Ha senki más, tedd meg kérlek, az én kedvemért gyere!

Egy ember is ember, nem? Én már nem is számítok?:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.01. 16:18:08

@Donna (Cara)mba: "Csalatkozom" én is.
Bár újabban keveset vagyok, de az itteni népekhez ragaszkodom. Szal gyere!
Én is csak agyat kilőni járok ide. Mai világban már az is nobeldíjas tudomány.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.01. 16:20:11

@Donna (Cara)mba: "Csalatkozom" én is. :-)

Bár újabban keveset vagyok, de az itteni népekhez ragaszkodom. Szal gyere!
Én is csak agyat kilőni járok ide. Mai világban már ez is kezd nobeldíjas tudománnyá válni.

Horizont 2010.12.01. 16:28:58

@guma: @Donna (Cara)mba: @neccharisnyás útonálló:
Nagyon kedvesek vagytok, megköszönöm.Gondoltam szó nélkül hagyom, de nem ez volt az első. És nagyon, de nagyon rosszul esett. Az öregség érzékenyebbé teszi az embert:) Annyira kevés jó dolog van már a kis életünkben, és annyira szeretek itt, (már előbb idenyitok mint a Vastagra) még ha nem is sokszor kommentelek! Nem szeretem a bántást.Necc találóan írta: "agyat kilőni járok ide" :)))Ne mérgezzük már ezt meg! Vagyis úgy gondolom ha én nem bántok meg senkit, ha lehet engem se. Szeretnék szeretni itt legalább, kint az életben nem olyan egyszerű ez!!!

guma 2010.12.01. 16:29:28

@Donna (Cara)mba: @neccharisnyás útonálló: ezt vártam csajok!!!

@Horizont: ez az a pont ahol rengeteg meglepetés éri az embert, minden téren. :)
Tökéletes kikapcsolódásra, csak ne vedd véresen komolyan! Már mondtam egyszer, más az a szó... Megtéveszt, de ne hagyd magad, beszéld és beszéltesd - megéri!

Donna (Cara)mba 2010.12.01. 16:30:46

@neccharisnyás útonálló: Á, az agykilövés MAGAS MŰVÉSZET! Soha ne feledd!

Az a totális művészet,a többi smafu;), szemfényvesztés...

Mert az agykilövés ÉLETVÉDELEM, az élnitudás egyetlenegy lehetősége soxor. Sajnos, attól tartok, nagyon soxor:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.01. 16:34:29

@Donna (Cara)mba: Várjá, ki ne hagyd a humorérzéket! Az a másik!
A nevetés megöli a félelmet, a szégyent, a fájdalmat.

arlequin 2010.12.01. 16:43:07

@Horizont: a magamét is, hidd el. és igazad van abban, hogy 'nekem' nem 'tetszik', de nem véletlenül van a komment felett a nevem hölgyem.
elnézést kérek, ha bármitől elvettem a kedvemet, nem akartam lelkébe taposni senkinek, csak túl őszinte (hörregykétpohár) kedvemben kapott el ez a... ... hmm, 'vers'.
férfiként különösen. mert ez a szöveg teljesen mást mond egy nőnek, mint nekünk. valahogy semelyik másik nem kommentálta rajtam kívül. feltűnt? persze lehet, hogy be se néztek...
egyébként egy rakás kedves dolgot szokol betenni, de ez betett ;-)
Meglátásom fenntartom.
Maradok tisztelettel és szeretettel.
Ölellek:
a.

p.s.: olvass jobb verseket ;-)

Donna (Cara)mba 2010.12.01. 16:43:35

@neccharisnyás útonálló: Na, pont azt felejtettem ki:(

Pedig az a námbervan: A HUMOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Donna (Cara)mba 2010.12.01. 16:48:19

@arlequin: Ez nemes gesztus volt:)

De nem baj, engem úgyse kímélsz, majd úgyis kioktacc viselkedésből meg belekotyogásból;-D

Én vagyok a csollány meg a ménkű esete:/

Horizont 2010.12.01. 16:50:12

@arlequin: Na ha ölelsz akkor így minden más!!!!
Jaj te bohó, nem az volt a bajom, hogy nem tetszett, hanem olyan bántón írtál! Fátylat rá!
A vers komor és élethű, és a mai világra is igaz!Ja és egy magányos korszakomban 20 évesen "tetszett" meg:)

guma 2010.12.01. 17:07:24

@arlequin: te csavargó!

neked is van "kedved" amikor elkap valami - ez újdonság.D

arlequin 2010.12.01. 17:19:05

@Horizont: eztetet a kérdést, hogy mikor teccik vkinek ez... ...nem is akartam presszionálni, de megérzetem nem csalt meg. hö.

@Donna (Cara)mba: oh, dehogy. ki kell magyarázni vhogyan, mert felakasztanak rögvest. ;-)

@guma: van olykor kedvem, de egyre inkább úgy látom, hogy teljesen megbízhatatlan egy valami. pl. most nincs kedvem dolgozni, mégse teszem, na ezt tedd össze. annyi munkám van/lenne, hogy inkább bele se kezdek ;-(((

guma 2010.12.01. 17:21:35

@arlequin: sajnállak:) más meg csak keresi a munkát...

Nem mentél zenét hallgatni -pedig már irigykedtem :)

arlequin 2010.12.01. 17:35:27

@guma: leszakadt az ónos eső. jégpálya minden. nem megyünk. ;-(

guma 2010.12.01. 17:41:09

@arlequin: nálunk is.

Ez meg vitte a kedved, mert már előre szabadságoltad magad - ismerem a szitut :(

Donna (Cara)mba 2010.12.01. 17:41:48

Holnap eresszetek meg egy sóhajt a Magasság Úrához, hogy tudjunk eljutni Pécsről Budapestre meg vissza.
Muszáj.

Ha ti lesztek megszorult helyzetben, majd viszonzom ugyanebben a valutában...
Ígérem.

guma 2010.12.01. 18:03:06

@Donna (Cara)mba: JÓ!!! Holnap sóhaj ma nevetés :

80 éves nagyapa betelefonál a rádióba
- Halló a játékra jelentkeznék!
- Nagyszerű!!! Lenne három kérdésem, felkészült?
- Igen!
- Szóval mi az: két keréken van és gurulni lehet vele?
- Bicikli!
- Nem rossz, de mi konkrétan a mountain-bike-ra gondoltunk...
Második kérdés
- Mi az négy kereke van, meg motorja is meg kormány, mi az?
- Autó!
- Nem rossz, de mi konkrétan az Audira gondoltunk...
Harmadik kérdés, de erre jó választ kell adnia
- Mi az szárnya van motorja, kerozinnal megy és repülni lehet vele?
- Repülő!
- Nem rossz, de mi konkrétan a Concorde-ra gondoltunk... Sajnos nem
nyert majd legközelebb!
- Elnézést, ne haragudjon, lehet nekem is egy kérdésem?
- Természetesen!
- Mi az az utca sarkon áll, és pénzért árulja magát?
- Hát kurva!
- Nem rossz, de én konkrétan az anyádra gondoltam...

Horizont 2010.12.01. 18:03:15

@Donna (Cara)mba:
Jó utat nektek és szerencsés hazaérkezést! Csak óvatosan, bár hiába ha más meg barom:) Már busszal jobban szeretek utazni, mert ott nem látok mindent és jobb úgy, mert a tűrésképességem is csökkenőben:) Na vigyázzatok tényleg és minden jót! És tessék bejelentkezni bármilyen késő is lesz, hogy tudjuk szerencsével jártatok! Hogyan másképp amúgy? Természetesen szerencsével!!!!!

guma 2010.12.01. 18:04:39

@Horizont: én is a busz és vonatra voksolok már inkább...

guma 2010.12.01. 18:07:34

@Horizont: van még!
Nevessünk?????

- Hol alszanak a bitek? - A hálókártyán

És mi a különbség a barát és a férj között?
- 35 perc.

Mi az? Használat előtt kicsi és lógós, használat közben kemény és nedves, használat után kicsi és csöpögős??? Esernyő

Mert szeretik a férfiakat a nők?
Azért mert állat kedvelők.

Egy nő két combján ül egy egy macska, középen van a harmadik. Melyik a legfiatalabb? -??? -A középső, mert az még cumizik.
süti beállítások módosítása