He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vallomás!

2010.11.24. 15:57 guma

Pár hónap felforgattam az életem! A saját szabályaim megszegve, megszerettem pár embert... Hihetetlen csapat! Ésszel, tudással, humorral, érzékkel - érzéssel, figyelemmel, csibészséggel nem kicsit megáldva .

Évek óta csak szigorúan olvasott oldalon egyszer csak "megszólaltam".  A véleményemen kívül 1 vagy 2 embert is megszólítottam.

Meglepetésemre, senki nem vitatkozott, támadott, sőt... Elkezdtek kérdezgetni, igazat adni és amire  nem számítottam : privi leveleket kaptam. A hónap végén ebből a csapatból két emberrel leveleztem. Feloldódtam köztettek, amin ismerőseim, barátaim csodálkoznak, mert ezt a luxust tudatosan, évek óta csak szűk körben gyakoroltam. 

BOLONDOK HAJÓJA a következő meglepetés embereket hozta nekem:


Donna : szíve nyitott könyv, elegánsan szédít, csalogat és hálóz. Okossága, érzékeny anyagok változatos tárháza szolgálja az alapot.
Horizont  :  érdeklődő, figyelmes véleményét  mindenki szívesen veszi. Csatangol és jó kedvét nem vesztve gyűjti a szépségeket.
Necc Kisnacssád : pörög, éles, kedves, csípős szavaihoz köröm sem kell. Ha kedvel simogat vagy a napot és éjt is idehozza nekünk bőr szerelésében.
Arlequin : a költőien fantaszta, szófacsaró. Édes-bús, néha csípős szavakat beosztóan játékos,  elmés, csavargó bohoc, aki pajzán is tud lenni.
Conv : éles szócsaták bajnoka. Eszméletlen mennyiségű alapra épített tudás mellett megcsillantja humorát és lás csodát csibészes kedvességét, segitső készséggel se szűk markú.
Maci : ás-ás és szorgalmasan ás. Leleteit kedvel közkincsé teszi, örömet hoznak néha édes mézzel is ízesitett csemegéi. Tudással sem áll hadilábon. Figyelme, kedvessége mindenkit elér.
Marci : a bővérű baka képében figyel minden rezdülést,  néha pajzán, máskor érzelmes szívét adva old és köt a kis stratéga. Bár még a nevére nem szolgált rá, mert hadjárata elmaradt...
Mérnők-Szellem, vagy a hosszú nevű a világ és nett csavargást űzi. Be-betérve szinte szótlanul szór nekünk egy kis gyöngyöt és már itt sincs.  Mintha szentimentális lenne néha, de a következő látogatásnál ezt felejtetni akarja.
Pimpalini a fiatalok lelkesedését nem nélkülőzi amikor egy-egy témát átrág... Ő nagyon el tud tűnni hosszabb időre, de néha gondol ránk és betoppan.
Tesz-vesz,Lone Wolf mi még keveset "csevegtünk" ahoz, hogy ismerjelek benneteket egy kicsi. Véleményetek egy-egy témában szimpatikus, de ez nem elég még és kevest mond. Talán majd egyszer kiderül mit jelent nekem személyetek.

Tehát kedves kocsma, vagy hajós társak jó veletek mulatni és utazni... 

 

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr832470559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arlequin 2010.11.24. 16:32:54

VALLOMÁS:

Donna : szíve nyitott könny, hisztis mint a nők és szófosása van
Horizont : visszahúzódó, autista erkölcsbajnok aki pusztán a maga önző kedvére kéjeleg a neki tetsző dolgokban, ráadásul azt is idehányja
Necc Kisnacssád : a felvágott nyelvű kisasszony, akinek érdemes lenne egy kevés élettapasztalatot összekaparnia és nem a monitor előtt ülnie nekünk
Arlequin : egy idegbeteg állat, aki néha még magának is elhiszi, hogy bohóc, miközben szimplán őrült hasítékvadász
Covn : éles szócsaták lassú bajnoka. vak materialista aki azért nem hisz, mert még nem találkozott istennel, miközben nap-mint-nap beszélget vele. amikor segítő készségét szóba hozzák dagad csak a mája igazán.
Maci : a hullarabló. erről nem is kell többet mondani...
Marci : a pinabubus, akinek mindenről ugyanaz jut eszébe, vagy annak az ellentéte. még a sünt is megsunázza, ha a vakond elbújik. mellesleg pszichologizál, ami eléggé aljas dolog.
Mérnők-Szellem, vagy a hosszú nevű: sosincs otthon. nem alkot igazi közösséget. betoppan és pofázik, majd tovább lép.
Pimpalini: a hüje vadász aki állandóan a pampákat és szavannákat járja s próbál nem lelőlni valami állatot

Tesz-vesz,Lone Wolf: kakukktojások. az egyik politizál és farkast kiált folyamatosan a másik pedig... ejh, hagyjuk. olyan magányos egyébként is.

Horizont 2010.11.24. 16:38:24

Guma szédületes vagy!! Köszönjük ezt a véleménycsokrot! A virtuális baráti kör nagyon jó tud lenni, ha a megfelelő barátokra lelsz!!!
Én hálás vagyok itt a fiataloknak azért, hogy így befogadtak minket "öreglányokat" akik csak lányok vagyunk az "öreg" előtag nélkül!Mert itt aztán nagyon fiatalosnak érezhetjük magunkat!!!
Na, hogy te se maradj vélemény nélkül:
guma aki annyi mindent "hoz" nekünk itt is meg privibe is, pörög, rohan, kapkod, mint egy tinilány!Néha beletekeredik saját kommentjébe,
néha félreért valamit,de mi szeretjük mindennel együtt!Szíve hatalmas:)))Tud minket szeretni, és ez nagyon jó érzés!!!:)))

arlequin 2010.11.24. 16:40:18

@arlequin:
na most látom, hogy magamat - guma - kihagytam. csak egy pár szó: oktondi, de tökéletes.

köszönöm
pussz

Horizont 2010.11.24. 16:41:07

@arlequin: Hát nem is te lennél ha nem ilyeneket írnál! Te kis piszok bohóc:)Szerencséd, hogy magadról is így írtál:DDDDD
Elárulod ez mit jelent nálad??
"autista erkölcsbajnok"

guma 2010.11.24. 16:46:50

@Horizont: Nem hiszed el a fiaim és mennyem, de a barátaim is hüledeznek!!! :))) Pedig kocsmáztam, röhögtem, vitáztam eddig is. Ember hiány körülöttem sosem volt.

És rátapintottál a lényegre : nagyon tudok szeretni :))) De ez óriási hátrány is. DDD Akkor is ha nem ragadok az emberek elszoktak ilyen hétköznapi dologtól :))) Én meg nem mérlegelek (sajnos)!

@arlequin: Tőled ezt vártam. :)))
Nem hazudtoltad meg magad DDDD Ennyit röhögni, már beteges... :)))

guma 2010.11.24. 16:48:08

@arlequin: nem maradt az ki! az egész szövegben benne volt TÖKÉLETESEN :))))))))))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 17:46:43

@arlequin:

:))))

nem is beszélgetek vele minden nap.
vannak napok amikor nem vagyok egyedül egy pillanatra sem, ilyenkor nem szeretném, ha hülyének nézzenek, hogy magammal beszélek :)

a rohadék doki meg nekem azt mondta, hogy a pia az oka a májbajomnak :)

no, akkor most már nyugodtan iszok egy sört :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.24. 17:53:55

@Conv:
Nézem, nézem, de valahogy senki nincs kibékülve a nickeddel.
No, ideírom szépen: CONV!!! :)

Aki hivatalból ül a monitor előtt, azzal mivan, kedves Bohóc? :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.24. 18:00:54

@arlequin: Ha ilyen barátai vannak az embernek, nincs szüksége ellenségre :-DDD
@guma: Ilyeneket ne írj nekem, mert elvörösödök. :-P

arlequin 2010.11.24. 18:18:16

@neccharisnyás útonálló: szerinted én nem hivatalból nyomom itt a zigát?
néköm kötelességem abcúgolni a megjelenteket, úgyhogy magácska csak ne akarjon kibújni a felelősség alól.
hódolatom

arlequin 2010.11.24. 18:27:32

@Conv: soha ne higgy a doktoroknak, mert mindig igazuk van.

@Ásó[Mosó]maci: régi szúfi mondás:
"Uram, ments meg a barátaimtól, az ellenségeimmel magam is elbánok."
;-)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.24. 18:28:18

@arlequin:
Kibújni? Hát én álltam neki magyarázni a farbát? De rövid az emlékezete kendnek! :)

@Conv: Picur lila tehénke legelészik a szlovén dombokon. De gondoltak rád. EZ a fontos! Nem a forma.

guma 2010.11.24. 18:36:40

Basszus!!!!!!!!!
Ez már-már ....
@Conv: elnézést (nem igaz, hogy most is bénázok! megyek javítani:))))))))))))))))))
@neccharisnyás útonálló: lila tehén nem volt előttem, de pirost nem akartam most (meg se jött már cikiz is :( DD)

guma 2010.11.24. 18:46:10

@neccharisnyás útonálló: Szia :) persze az apró lila tehénnel, hogyne lenne az??? DDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.24. 18:53:43

@arlequin:
Ki akar a világ végéig élni? Bőven jó nekem, hogy megteszem, amiért ide hívtak, aztán megyek is. Legyen hely másoknak is. Nekik is vannak teendőik. Helynek meg igencsak szűkében vagyunk idelenn.

arlequin 2010.11.24. 18:59:30

OFF
mekkora hiszti megy a magánnyugdíj témában a VB-n.
kevesen gondolkodnak, az látszik.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.24. 19:00:26

@arlequin: Egy jó barát nem csak ígér, de be is tart! ;-D

Horizont 2010.11.24. 19:30:00

@arlequin: Már 820 komment, és mennyien már Gyurcsányt is szépnek látják!

arlequin 2010.11.24. 19:38:14

@Horizont: ebből is láccik mennyire kicsinyes anyagias féreggé változtatták a közgondolkozást.
na majd erről talán bővebben. később. 1-2 hónap ;-)

@Ásó[Mosó]maci:
jelentem: igyexem!
legjobb barátaimat mindig harcon/vitán keresztül ismertem meg. később persze beismerték, hogy nekem volt/van/lesz igazam... ;-)))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.24. 19:43:14

@arlequin: No én ezt soha nem ismerem be, hogy nekem van igazam! :-P

guma 2010.11.24. 19:44:28

@Ásó[Mosó]maci: mert a végén még sok barátod lesz mi :) DD

Horizont 2010.11.24. 22:13:46

@arlequin:
Gondolkoztam azon amit írtál rólam!Na eddig se turbóztam magam teli önbizalommal, de egy ilyen vélemény után nem is merek kommentelni:)

guma 2010.11.24. 22:20:26

@Horizont: Ezt nem mondod komolyan :))) Akkor Maci szegény mit szóljon DDDDDDDDDD

Ez egy óriási csibész és bohóc, azért @arlequin:, hogy cukkoljon. Nem jöttél rá :) forgatja a szót és az embert??

arlequin 2010.11.24. 22:28:38

@guma:
"Ez egy óriási csibész és bohóc, azért @arlequin:, hogy cukkoljon. Nem jöttél rá :) forgatja a szót és az embert??"

miket nem monda maga hölgyem. hogy ÉN nem mondok/írok igazat?

kikérem ezt másnak is, nemhogy magamnak...

Horizont 2010.11.24. 22:31:05

@guma: nem, nem én úgy gondolom igazat írt (ha magamba nézek:D) amúgy meg a király bolondja mindig igazat mond:)))Különben meg adok a véleményére!

guma 2010.11.24. 22:33:47

@arlequin: hol találsz ilyen meghatározást: NEM MOND IGAZAT???????? DDDDDDDDD

Számba ne adja már a tisztelt úr (és le se csapja, mert én csapom le: DDD)! Csak játékosságát hangsúlyoztam :) azt csak szabad! DDDDDDDD

guma 2010.11.24. 22:37:44

@Horizont: Mindig igazat mond, de megforgat, hogy elszédülj:)))
Mig kapkodod a levegőt, jót kuncog és keresi a következő fogást (nagyon csipem stílusát DDDDDD)

arlequin 2010.11.24. 22:58:12

@guma: @Horizont: na majd holnap kaptok. most keresem a fogást a párnámon. bedöntöm és magam alá gyűröm. s kegyesen engedélyezem, hogy a fejem alatt szolgálja meg a dógát.

guma 2010.11.25. 07:26:49

Jó reggelt! Szabadnapot veszek ki...DDD
@arlequin: nem kell nagyon rágyúrnod a "kapásra" - mert értettem, ha nem is tűnik ki szövegemből :)))

Igazd van csak "fordítva" : tökéletes oktondi! DDD

(oktondi = naiv, buta. :)
a hosszabb változat = gyagyás, lüke, naiv, balgatag, oktalan, tökéletlen, együgyű, buta, ostoba, hülye, bugyuta, korlátolt, agyilag zokni, bumburnyák, tökfilkó, síkagyú, agyatlan, félnótás, süsü, pupák, sötét, dinka, flúgos, csacsi, balga, tökkelütött, féleszű, idióta, eszetlen, gügye, bolond, tyúkeszű DD)

arlequin 2010.11.25. 07:45:38

@guma: látOM 1 nyelvet beszélünk. 5 öltéssel.

p.s.: még 1-2 nap és én is posztolok. hihi

Marcellusca 2010.11.25. 11:14:17

Hehe!
Egész jó kis jellemzés. :)
Mármint az enyém.

Mind Margarítáé, mind Bohócé. :DDDD
süti beállítások módosítása