He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

január 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

buci

2010.11.24. 12:53 tesz-vesz

 Pofátlanság és vérlázító hogy más földi halandó éveket ülne börtönben Stohl András pedig vígan mosolyoghat a képernyőn! Ilyen bicskanyitogató eset csak Magyarországon történhet?

http://www.facebook.com/nelegyenstohlaretekklubon

 

 

csatlakozz!

71 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr192470104

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Így utáljuk Bucit 2010.11.25. 15:58:16

A szombat este indult anti-buci csoport máris 5000 feletti tagot számlál.   Stohl András amúgy egy igazi aranyköpés generátor. Volt ugye tavasszal az "Óvakodj a részeg AutóStohl", amit imádtunk. Emlékeim szerint volt ilyen néven Fac...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2010.11.24. 13:00:19

Bizonyos emberek mindig, mindenhol mindent megengedhettek maguknak!!!
Ez most sem Stohl hibája - ugye tudod?
Pénzt hoz. A pénz nagy úr...

guma 2010.11.24. 13:21:28

@tesz-vesz: most és itt elfogadom a kemény szavaid, mert vélemény ez!

Ám sokszor nem tartom helyesnek blogodon - de erről ne most és ne itt vitatkozunk, mert nincs hozzá lelkierőm és kenterbe versz. :) Ezt az örömet meg nem adom meg neked. P DDDDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.11.24. 13:34:08

@tesz-vesz: Szerény véleményem szerint hatóságilag kellene agyonütni, mint egy takonykóros lovat.
Sosem bírtam ezt az "embert". Ez a "színész" meg van csinálva. A ker TV-k, főleg a retekklub felépítette, mint nagy színészt. Ő meg elszállt.
Röviden ennyi a véleményem

guma 2010.11.24. 13:39:54

@Ásó[Mosó]maci: Te is azt mondod mint én! Akkor nem azt kell agyoncsapni aki ezt csinálja emberekkel és velünk?

Aki meg elszállt - "kalitkába" kell tenni...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 13:40:13

Nekem volt alkalmam földbe taposni :)

jó régen volt már, meg nem tudom mondani az idejét, ifjúként rugbyzett, ha jól emlékszem az érdi csapatban. :)

guma 2010.11.24. 13:43:25

@Conv: Te kis "szerencsés"... D
De nem igazán jártál sikerrel azzal a "földbe" taposással, mert kimászott valahogy, valahol... D

(Az Árpa féle csapatban voltál?)

arlequin 2010.11.24. 13:49:54

ecce homo....

www.origo.hu/teve/20101122-stohl-andras-nem-olyan-oszinte-a-mosolyom.html?

"Decemberben kezdődik ügyének bírósági szakasza. Mit vár tőle?

- Nem akarok semmit sem eltitkolni, oda akarok állni, szembenézni azzal, amit tettem. Egyértelmű az eset, nincs mit trükközni, vállalom a felelősséget. Épp ezért lesz nyílt tárgyalás, ott lehet a sajtó: nem akarom, hogy zárt tárgyalás miatt spekuláció, találgatás induljon arról, mégis, mi zajlik az ajtók mögött."

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 13:49:58

@guma:

rugby. nem amerikai futball. nem vagyok én buzi.

guma 2010.11.24. 13:54:01

@Conv: Jajaj, most szönyeg széle jön?? DDD
Meg tudsz valahogy bocsátani? DDD A fene a szövegládámba, elbujdosom...
Állandóan kihúzom nálad a gyufát.:) DDDDDDDD

arlequin 2010.11.24. 13:56:00

@Conv: csodálatos fejlődési lehetőségek nyílnak meg előtted...

guma 2010.11.24. 13:57:51

@arlequin: Ez nagyon jó kép! Ilyent most az országházban is készül tucatjával (az a rengeteg kormánypárti képviselő hihetetlen arcokat produkál! némelyik még ijedt is. Vajon miért???)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 14:13:07

@guma: nincs gond, csak olyan mintha a teniszt és ping-pong-ot kevernéd :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 14:14:34

@arlequin:
gondolod sikeresebb leszek, ha melegre fejlődöm? :)

guma 2010.11.24. 14:19:12

@Conv: azt nem fogom, mert többször adták őket mikor még fogott az agyam. :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 14:23:55

egyébként nincs olyan lehetőség ennél a szavazósnál vagymiez (nincs facebook accom, halvány lila fingom nincs mi ez a link, csak sejtem), hogy stohl andris vigye a fenébe magával a rtl-t? :)

arlequin 2010.11.24. 16:16:36

@Conv: tudod. sok a gyerek, iskoláztatás, nyaralás, különtanárock... ;-))

"stohl andris vigye a fenébe magával a rtl-t? :)"
abban a pillanatban megbocsátanék neki, hallod, az biztos. ;-)
mondjuk nem is haragudtam rá, csak érte.

Horizont 2010.11.24. 16:23:53

RTL? Stohl? TV2? Damu?
Amikor arról olvastam, hogy a Jobbik szerint a kereskedelmi tévék helyét fel kéne szántani és a helyét beszórni sóval! Akkor még egy kicsit túlzónak éreztem! Ma már enyhének találom!
Mert lehet, hogy én nem nézem, lehet, hogy te nem nézed, meg tudjuk a távkapcsolón van egy csomó gomb! De kb. 2-3 millióan mégis nézik, gyerekek, kamaszok, fiatalok. Nagy lenne a felelősségük,de lerázzák egyetlen mondattal: erre van igény? Döbbenetes! Példaképek teremtődnek. Negatív előjellel! Azon túlmenően, hogy milyen példakép lehet egy Stohl, vagy egy Damu, (mind a kettő több esélyt kapott már) még az is felháborító, hogy kvázi megjutalmazza őket a csatorna a szerepléssel és a nagy fizetéssel! A ker. tévék saját készítésű műsoraik kritikán aluliak. És kikérem magamnak, hogy erre van igény!

arlequin 2010.11.24. 16:34:56

@Horizont: vonának sajnos -ismét- igaza volt... ;-(

Horizont 2010.11.24. 16:44:18

@arlequin:
Be kell látnom ez így van! A Vona aki nekem Zaza:)
Béreljünk buldózereket:)

guma 2010.11.24. 16:52:39

@Horizont: nem akarok rombolni én is! ELÉG, hogy mindent lerombolnak körülöttem!!!
@arlequin: - ha igaza is volt,nem a rombolás a járható út, számtalan lehetőség lenne másik útnak. De én egy hülye naiv tyúk vagyok mindig...

Horizont 2010.11.24. 17:23:02

@guma: Lenne számtalan másik út is, de ők egyiket se akarják használni, maradnak ezen a szaron. Melyik normális ember szeret rombolni? Jót nem, de ami szar az szar, megszüntetni kéne!!!

miről van itt nagybasz0 2010.11.24. 17:25:20

Mit is mondhatnék én, akinek a példaképe Dexter Morgan! Hehe! :))

Éljen a rugby!

Felszántani, hasznosítani!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.24. 17:59:11

@Conv:
Magát én most ezért kimondhatatlanul tisztelem!
Lehet, ha bucika annak idején nem áll át a rugby-ről a kokszra, nem itt tartana.
Node, megígérte Kolosy, hogy "minőségi szórakoztatást" kapunk. Íme, itt van.

guma 2010.11.24. 19:31:40

@Conv: a VB-n alapjaiban igazad van, ha NORMÁLIS országról beszélünk!
Itt azonban mutass valamit ami érinti a ráció határát 1-1 elképzelésesetén. A tettek pedig egyszerűen pofátlanok...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 19:43:38

@guma:

hát voltaképpen én leírtam, hogy mi lenne az az út ahogyan működnie kellene a dolognak, és hozzá is tettem, hogy azonban ez tuti nem így fog, mert mégiscsak a fityiszről van szó :)

aztán valahogy csak az nem maradt meg az olvasókban, hogy feltételes módban írtam, tehát, hogy kellene :)
valamiért készpénzként kezelték, hogy ez így működik, és elkezdték mondani, hogy de nemis, mert hát látható, hogy nem úgy van :)
mondjuk engem nem zavar, úgy vagyok a szövegértelmezéssel, mint Fülig Jimmy a pofonokkal, amikor felhánytorgatta neki a maláj erőművész, hogy nem balról várta a pofont:
"No, de kérem, nem állíthatok minden pofon mellé egy közlekedési rendőrt."

guma 2010.11.24. 19:51:55

@Conv: De csak azért mert ebben már senki nem hisz. )))
(amikor a 3%-ről 28-ra ugrott a lakás kamat, onnantól én sem hiszek "vezetőinknek")

Valamint feltételes módba beszéltek a 8 év alatt, hogy kellene mit csinálni...

Na innentől józanul hiába vezetsz le bármi (és személyeskedhetsz :) PP is) akkor is a tapasztalat győz az embereknél...

A végén igaza lesz fiamnak : én már semmi jó változást nem érek meg! Ez elszomorít nagyon!!!

guma 2010.11.24. 20:00:46

@Conv: "te is kapod a nyugdíjat" :))) DDDDDDD
Más példád is lett volna biztos. D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 20:03:07

@guma:

sajnos nem tudok mit kezdeni azzal, ha valamit leír az ember, hogy ha így lenne vagy úgy, akkor lenne jó, akkor azt azzal próbálják cáfolni, hogy de most nem így van, nézzem meg.

ez bizony nem a tapasztalat győzelme, hanem az ész hiányának győzelme az emberek felett

egy szóval nem mondtam, hogy így vagy úgy van, azt mondtam, hogy az lenne a jó ha így vagy úgy LENNE.

ennek a cáfolata nem az, hogy de nincs így, hanem az, hogy azt mondja valaki, nem lenne úgy jó, mert... és itt jön a cáfolat.

guma 2010.11.24. 20:04:51

@Conv: Ja és még mindig tetszik a trükköd az ajánlott bejegyzésekre. Többször nézem, de nem jövök rá a csoportosításra (tudom figyelni kell és nem élvezni, dehát a harmadik után már sosem figyelek.. DD )

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 20:19:19

@guma:

mivel azzal érveltél, hogy azért nem jó az állami nyugdíj pénztár kezelés mert nincs pénz, nincs miből fizetni, próbáltam rávilágítani, hogy ez baromság. a legjobban magadon tudhatod, úgyhogy nem igazán értem a dolgot.

ami leginkább tetszik, hogy mindegyik aki a magánnyugdíj befizetése átcsoportosítása miatt hisztizett, közben az államon kéri számon a nyugdíját, nem a magánnyugdíjpénztáron.
namost nem tudom mennyire vannak tisztában azzal, hogy a nyugdíjuknak mindössze 20%-át teszi ki a magánnyugdíjpénztári befizetése, a többit az államtól kapja. majd 25 év múlva akik nyugdíjba mennek. akik előbb azoknak arányosan kevesebb részt áll a magánnyugdíjpénztár és többet az állam.
szóval a leghangosabb lázongó a vbőrön (aki éppen jövőre megy nyugdíjba) nem tudom mi a faszt vergődik, a nyugdíjának 7%-a miatt, hogy ezentúl az államtól fogja azt is kapni.

én nagyon határozottan azon az állásponton vagyok, hogy egy lábon álló nyugdíjrendszer kell. állami vagy magán.
nem keverve.

aki pedig azon hisztizik, hogy szarban az ország és a nyugdíjrendszer összedől, az ne is csodálkozzon, hiszen magánnyugdíjpénztárba fizeti a pénzt, nem az államnak adja. ha az államnak adja, az államhoz megy a befizetett pénze megforgatásából keletkezett haszon.
jelenleg a magánnyugdíjpénztár nem garantál magasabb hozamot a befizetéseidre, mint az államkötvény. viszont magán bankok kezelik a pénzed és a nyereségük bizony jóval magasabb mint a te hozamod. ez a nyereség ha az államhoz megy máris az államkincstárát gyarapítja. érdekes módon azt felejtik el megemlíteni a magánnyugdíjpénztárak, hogy mennyi a nyereségük a befizetett pénzek megforgatásával. máris más lenne a kép, ha megtudnák az emberek, hogy a nyereségük akkora, hogy az egyik IMF hitelt nem kellett volna felvennie az országnak, ha ez az állam zsebében van. jelesül nem lenne a nyugdíjrendszer összeomlásának veszélye sem ilyen érv, amivel lehet riogatni a népeket.
az ellenzéki pártok, hogy miért nem emlegetik ezt, az több szempontból is érthető. anyagi és politikai érdekeltségek miatt.
a fityisz pedig már sokadszor bizonyítja be, hogy hülye a kommunikációhoz.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 20:41:00

@Conv: jah, és arról nem is beszélve, hogy a mostani három lábú nyugdíjrendszer ugye a kötelező állami, a kötelező magánnyugdíj és a választott magánnyugdíj pénztárak befizetéseiből áll össze.
szó sincs a magánnyugdíjpénztárak befizetéseinek elrablásáról tudtommal, csak a kötelező magánnyugdíjpénztári befizetések átcsoportosításáról van szó, és a kötelező magánnyugdíj pénztári befizetések megszüntetéséről majd.
a választott magánnyugdíjpénztári befizetésekhez senki nem nyúl.

guma 2010.11.24. 20:45:00

@Conv: mert felveheti az eddigi pénzt, ha nem lép át akkor érdekes világ elé néz... DDD

Sokan nem gondolják át ezeket és nem is tudják a csoportosításokat és összekevernek járadékot segéllyel, stb.

Semmi ígéretnek ebben az országban nem lehet hinni, ha a szerződéseket meg simán felrúgja az állam bizony nem szép világ jön...

Ismétlem : Nem a levezetésedben van hiba! Nem az állami kötvényben...
Az állami módszerek nem szalonképesek, törvényesek!

Valamint ugyan úgy szórja az állami pénzt és sógor-koma országot épít ami még hitelességét is elveszi az állami rendszereknek, hiába lenne jobb...

Nagyon elkeserít a helyzet, hiába van nyugdíjam. Mert van gyermekem és unokám...

Ahogy az állami vagyonnal bánnak nem vagyok biztos benne, hogy ha a kincstárba megy be a pénz az nem tűnne el. Engem ez bánt. Mert ez látom, tapasztalom. Tudod mi 99-2000-ben voltuk sok-sok milliárddal veszteségesek. Ne tudd meg mi ment itt...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 20:55:34

@Conv: a kötelező magánnyugdíjpénztárat azért rakták be annak idején a rendszerbe, hogy a felosztó-kirovó rendszert átállítsák a pénztári alapú (egyéni számla) rendszerre. csak közben a pénzügyi lobbi és az eu pénzpiaci nyomására megjelent a választott magánynyugdíj pénztárak sora (nyugdíjpénztár, öregkori biztosítás, stb) ez teljesen felborította az elindított rendszert.

ezt meg kell szüntetni.
a piacról a jogszabályok miatt nem lehet kiűzni a magánnyugdíj pénztárakat, viszont nem is szabad ilyen kezelhetetlen folyamatot hagyni, mint a három lábú rendszer. értelemszerűen vagy az állami nyugdíjat, vagy az állami kötelező magánnyugdíjat meg kell szüntetni.
az állami nyugdíjnak megvan az az előnye, amit a mostani nyugdíjasok élveznek, hogy bármennyi is volt a befizetés, van egy minimális megállapított összeg, amit megkapnak a közös kasszából.
a magánnyugdíjpénztárnál nincs ilyen, ott a befizetések után megy a kifizetés majd, az egyedileg vezetett számláról.

én az állami kötelező magánnyugdíjpénztári rendszert szeretném leginkább.
ez azt eredményezné, hogy mindenki a befizetése alapján kapja a nyugdíjat az egyedileg vezetett számlája alapján, viszont az állam garanciát vállal rá, hogy a pénzt megkapom, az államkötvények kamatának megfelelő kamattal.
ebben az esetben szarom le, hogy az államkötvény =%-os kamata felett mekkora összeget nyel be állambácsi a pénzem megforgatásával.

mondja itt a sok okos, hogy a választott magánnyugdíj pénztárak is garanciát vállalnak arra, hogy a tőkét és az akármennyi kamatot megkapom. ha csődbe megy a bank akkor is. no igen. honnan? megmondom: az állam fogja kifizetni. bankkonszolidáció címén a banknak. abból a pénzből amit az állami nyugdíjpénztárba fizetők betettek.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 20:58:02

@guma: ki az a mi akik sok-sok milliárddal veszteségesek voltatok?

"mert felveheti az eddigi pénzt, ha nem lép át akkor érdekes világ elé néz... DDD"

hogyan tetszik a mit mondani? :)

guma 2010.11.24. 21:14:27

@Conv: a vasgyár. Előttük se utánuk se volt ilyen!!!

Bocs, kevertem egy kicsit mert a harmadik "lábat" veheti fel egy összegben (bár talán a nyűgdíjpénztárit is). Sokan erre játszanak és nem nyugdíjként hanem tőkeként kezelik...

Nem vagyok világos, mert kevereg bennem jó pár adat és jogszabály, ami nagyon sokat változott a 83-as vizsgáimhoz képest, de a 89-eshez is! :)))
Azóta csak a kollektív szerződések miatti rész érdekelt.

Ráadásul soha nem alkalmaztam csak a társadalmi munkámhoz tettem le a felsőfokút, hogy tudjak normálisan tárgyalni. ((80 főt képviselni, segíteni, hogy lakást, vagy pénzt kapjanak személyek, vagy az üzem. Sőt embereket vegyenek fel...)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 21:30:17

@guma: no most, hogy tisztázzuk.
senki nem akarja rátenni a kezét a választott magánnyugdíjpénztári/öregkori biztosítási, pénzekre.

annyi történik, hogy eddig az állam egy közös kasszában és egy úgynevezett magánynugdíjpénztári kasszában (egyéni befizetések nyilvántartásával) kezelte a pénzt. a közös kassza pénzét eddig is arra használta az állam amire akarta, eddig is abba fektette amibe akarta, a lényeg az, hogy a mindenkori nyugdíjat ki tudja fizetni.(ami még vagy huszonöt évig a kifizetett nyugdíjak 80%-a) az úgynevezett kötelező magánnyugdíjat is az állam kezelte, azonban pénzintézeti keretek közt, nem lehetett hozzáférni és bármilyen célra felhasználni. Most annyi történik, hogy átkerül az állam egyik fiókjából a másikba a pénz egy időre és ezt a pénzt az állam felhasználja arra, hogy kirántsa az országot a szarból (ne kelljen felvenni úójabb hitelt, egy kicsit helyrerázódjon a gazdaság)
házi példa:( a fiad adott neked pénzt, hogy rakd neki félre szgépre, majd húsz év múlva jön érte,te pedig mert tönkrement a radiátor, elveszed a pénzt és veszel egy radiátort)
ezután miután féltérdre emelkedett a gazdaság a hason fekvésből, ( nem kell felvenni IMF hitelt, a gazdasági átalakulás megkezdődik, jobb az ország gazdasági megítélése, több a nagy befektető és a belső gazdaság is megélénkül)az állam visszateszi a pénzt két év múlva. ezután eldöntheti az ember, hogy megy választott magánnyugdíjpénztárba a kivett pénzével, vagy hagyja a pénzt és marad az állami nyugdíjpénztárban (ami remélhetőleg számla-pénztári lesz, nem a közös)

ugye, hogy nem ijesztő ez, ha tisztában van az ember azzal, hogy mi történik?
csak a sok hőbörgő lófaszt sem ért belőle, és jön azzal, hogy neki elrabolják a pénzét a magánnyugdíjpénztárakból és megszüntetik a magánnyugdíjpénztárakat.

nem sokan vannak akik kevéssé rajonganak a fityiszért mint én, de ez szerintem egy előrevezető lépés pont.

guma 2010.11.24. 21:39:29

@Conv: Rögtön elismertem, hogy jó a gondolatod!

De nem itt és nem most és nem így!!!
Mert feléli a pénzt klienturát fizet és jöhet az újabb és nagyobb hitel.

Alapokat kell változtatni mindenben és az ellenőrzést erősíteni, hogy ne tűnjön el ez is a zsákba, aminek nincs alja.

Vagyis az elméletben nincs vitánk. Ezt azonnal tisztáztam most is :)))
Csak a gyakorlat nem azt az utat mutatja ami járható!!!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 21:46:46

@guma:

nincs más lehetőség.
vagy valahonnan bevisz a kormány a pénztárcába ekkora összeget, vagy fel kell venni az IMF hitelt.
ami nagyságrenddel nagyobb, kötelezően.
emellett a nyugdíjrendszer átalakítása sem várhat, már vagy 15 évvel el van késve.
a kettőt összekötni nem rossz vonal.

a kommunikációja rossz a dolognak
az időpont az azért rossz, mert már régen meg kellett volna lépni.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 22:00:45

@guma:

hát hangulatos, de nem nagyon érti a dolgot ő sem :) egyik mondatban mintha érteni, hogy milyen pénzről van szó, a kötelező állami felügyelet alá tartozó magánnyugdíj pénzről, de a másikban már nem erről beszél:)

másrészt nem tudom mit mond a végén, nem látom értelmét:

"...minden egyéb megtakarításomat, így az önkéntes pénztáramat is elviszem az állam fennhatósága alól."

namost a kötelező nyugdíjpénztári van az állam fenhatósága alatt. az önkéntes az nincs, hova viszi. a kötelezőt meg hogy viszi el?

ilyen az amikor nem érti az ember miről van szó, de hőbörög hangzatos szavakkal.

ez pedig visító röhögőgörcsöt váltott ki belőlem:

"A döntés és a lehetőség a mi kezünkben van: ha akarunk ráverhetünk Matolcsy elvtárs megtakarításokat markoló mohó kezeire. Tegyük fel, hogy a manyup megtakarítással rendelkezők elég tökösek némi időhúzáshoz. Vagyis kivárnak, és nem lépegetnek sehova, fenyegessen bármivel Matolcsy és a kormány. Mi lesz ekkor? A semmi. Az üres kassza, a mibe nem folyik be az a 2700 milliárd, amire a jövő álomvetései épülnek. A befizetéseink nélkül Matolcsy és a költségvetése szopóágra kerül, kardozhatnak bármivel. A 2011-ben elkölteni szándékozott 530 milliárd mindjárt hiányként jelenik meg, amivel borul minden. Az a pillanat lesz az, ahol nem mi, hanem a kormány kerül döntéskényszerbe: vagy elkérik szépen a megtakarításokat, kidolgozott, normális keretek között a fenyegetőzés helyett, vagy megpróbálják valahonnan máshonnan összeszedni a kieső lóvét. "

he? mit várjanak ki a manyup tagok? :)
milyen kasszába nem folyik be a pénz is mitől nem? :)
ott a pénz az állam kezelésében, még utalnia sem kell csak a "cimkét" átragasztani :)
emellett azt hiszi, azzal tesz jót magának, hogy az államot hitelfelvételi kényszerbe hozza? :)

nagy az isten állatkertje :)

guma 2010.11.24. 22:07:21

@Conv: írtam : pár mondat tetszik benne :
Valahogy így kezdődik : DOLGOZZA KI...

guma 2010.11.24. 22:12:22

@Conv: Most egy Kaffka Margit írásából készült filmet akartam megnézni az m2.n

Én nem emlékszem, hogy valaha is gruppent olvastam tőle, most meg azt látok neve alatt.

Na ilyenkor akadok ki és már valóban nem értek semmit.

arlequin 2010.11.24. 22:25:24

@Conv: na akkor már megint 100%-an egyetértünk. basszameg. egy ateistával... ;-)))

arlequin 2010.11.25. 07:46:49

@guma: @Conv:
a VB-n már 1595 hsz van. megy a médiakommandó...

Marcellusca 2010.11.25. 11:06:03

@Conv: @arlequin: Lehet, én vagyok hülye, de - szvsz - nincs igazatok.
Már rég nem a 14 havi átutalások megakasztásáról van szó.

Akkor egy másik nézőpont:
Választottál egy pénzintézetet, hogy öreg, nyugdíjas napjaidon ne kelljen nyomorognod. Ezért fizeted oda a jövedelmed X%-át. Megegyezés, szervődési feltételek szerint.
Na, ezt a lóvét akarja most az állam.

Vagy, egy másik fajta pénzintézetnél (bank) vezetsz saját számlát, amire sk. fizetsz/utaltatsz X összeget havonta, amit majd nyugdíjas éveidben akarsz felélni.
A kettő közt mennyi különbség van? Itt is, ott is személyes számlád van.
És a banki megtakarításokat mikor akarja magának követelni az állam????!!!!

És semmi garancia nincs arra nézve, hogy az átvett nyilvántartások/MANYUP személyes számlák alapján fogja kiszámolni a nyugdíjadat.
Mert ez a kormány (is) úgy hazudik, mint a vízfolyás!!!
Emlékezzünk csak vissza, miről szóltak az első hírek!
Arról, hogy a MANYUP-ba utalandó 4+4%-ból az állam nem utalja a maga 4%-át. Ebből lett az, hogy a munkáltatók által (munkavállalók keresetéből) utalt pénzeket is "eltérítette" az állam.
Majd következik, hogy a már befizetett lóvékat is lenyúlja.

Ezek után mit higgyek el ennek a kormánynak????

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.25. 11:44:18

@Marcellusca:

a különbség annyi, hogy a kötelező mnyp-t bár pénzintézeti keretek közt kezeli egy pénzintézet, az állam adott rá garanciát, hogy azt a pénzt megkapod. ezért tudták kötelezővé tenni, ezért az állami rendszeren keresztül van beszedve.
ha ezt a pénzt valódi pénzintézet valódi befektetéseiből szedné el az állambácsi, szerinted nem itt hisztizne már az egész világ?
nem. itt nem arról van szó, hogy a pénz a pénzintézetnél van. az államkincstárban van. csupán az érték kezelése (befektetése) van a pénzintézetre bízva, hogy ne az állam törődjön azzal, hogy a pénz értéke megmaradjon, nőjön. a valóságban te nem pénzintézetet, hanem brókert választottál a pénzednek a mnyp-vel. Ezért szar a dolog, az államnál maradhatna a befektetések haszna ami jelenleg a pénzintézetnél csapódik le.
Ez az amit meg akarnak/kell szüntetni.

a másik egy olyan befizetésed, amihez semmi köze az államnak.

Marcellusca 2010.11.25. 12:12:40

@Conv: Az állami kezességvállalás/garancia csak a 2008-as veszteségesség után jött.

OK, szünjön meg az állami garanciavállalás.
De, ne zsarolja már az embereket, hogyha maradsz MANYUP-tag, akkor nem kapsz állami nyugdíjat, de a befizetésed az nagyon is kell.
Akkor ne kelljen az állami feneketlen vödörbe öntenem a lóvét - ha, már úgysem kapok érte semmit - ,hanem a teljes nyugdíjjárulékot utalják a MANYUP-nak!

Az egészről (és a - valódi - kÚrmányunkról) meg ennyi:

web.t-online.hu/leeds/Megvedik_a_nyugdijpenztarakat.jpg

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.25. 12:17:51

@Marcellusca:

nohát eztet mondtam én is :)

egy jó irányú elmozdulást a jelenlegi szartól elbasznak azzal, ahogyan kommunikálják, aztán még szarabbul vitelezik ki :) é

Marcellusca 2010.11.25. 12:40:02

@Conv: Hehe!

Na, ebből a szarból van már elege a Zembereknek. :)))

Mert, ezt már nehéz lesz lenyomni a torkukon.
Az AB bíróinak kinevezése, az AB megnyírbálása, a Szalai-féle médiacirkusz nem mond az emberek zömének semmit.
De, ez már zsebbe nyúlós téma. (Meg a februári fizu lista/utalás is.)
Ha nem is azonnal, de a nyugdíjas években az lesz.

guma 2010.11.25. 12:48:30

@Conv: @Marcellusca: Ez az ami miatt nem lehet hinni benne!!!Amit nem tudtam csak körülírni:

"Aggasztó az is, hogy bár a „visszaállamosítással” az állam kvázi-hitelt vesz fel a volt magánpénztártagoktól, azt jórészt folyó kiadásokra költi, ami szembemegy a józan költségvetési gazdálkodás szabályaival. A kormány kockázatos játékba kezdett – a folyamat így nem fenntartható."

guma 2010.11.25. 13:23:51

@miről van itt nagybasz0: ideértél (mindjárt megyek DDD)

guma 2010.11.25. 13:30:10

Senki nem áll szóba velem, időm sincs több. PÁPÁ!!!

Donna (Cara)mba 2010.11.25. 16:54:37

@miről van itt nagybasz0: Hogy te millen marhaságokat bírsz lelni;-D

Donna (Cara)mba 2010.11.25. 17:32:24

@Marcellusca: Csak nehogy későn döbbenj rá, hogy öreg napjaidra még mindig jobb az államra támaszkodni, itt, az offsoros-Soros-féle Kelet-európai világunkban:)

Egy magáncég mindig odébb állhat, lásd Madoff-féle óriási hazugság-piramist (meg hány ilyen még...), honnan tudod Te, hogy valójában mennyi jár majd Neked?
Ja, hogy amit a számládon befizettél? És ha azt mondják majd, bocs, de 100% helyett csak 30%-ot tudnak fizetni, mert nem térültek meg a pénzedből finanszírozott beruházások és nem fizették vissza még a kikölcsönzött tőkét se?
Csak nem gondolod, hogy van egy széf, azon az áll, hogy Marcellusca, és havonta ott beteszik mint a persely-kismalackába a pénzedet???? Oszt őrzik?:)

Azt te, meg én meg a többi jóhiszemű balga képzeli meg szeretné:)
Az általad befizetett pénz már lehet a Seychelle-szigeten virágzik és hajtja a hasznot - neked, persze, pajti, hogy neked, ki másnak?;-D

És ha szépen kihordanak mindent , mi vihető, a pénz az könnyen átutalható akárhova egy 2 perces banki tranzakcióval: eddig az 50 milliárd megmaradt pénzükből 30 milliárdot vittek külföldre. Akkko' mi van?
Majd 80 évesen fuss utánuk meg ügyvéd után;-DDD

Mikor már a tejbepapi és hejbepapi lösz;-D

Magyarországon NEM volt olyan befektetési alap, ami törvényesen működött volna. Eddig. Mit szólsz a Fundamentához?

A magyar állam olyan xar amilyen, de utoljára engedheti meg magának, hogy semmit se adjon nyugdíjat, lett légyen bármilyen rezsim.

Én nem bíznám a pénzemet se Ing-re, se Generálira, se senkire...Csak amit szigorúan muszáj.
Itt nálunk sajnos minden megeshet.

Ja, és a fő kérdés: miért tették KÖTELEZŐVÉ a magányugdíjpénztárakat? MIÉRT NEM VÁLASTHATOK ÉN? Na, nekem már itt gyanús volt a dolog, hogy ne mondjam: szagos.

A magánnyugdíjbiztosítók portfóliója igen bizonytalan befektetéseket finanszírozott, ha azt bebukja, bebukta a pénzecskédet:(
Osz akko' ős se fizet:(

MÉG nincs ideje ebben a sunyiságon alapuló gazdaságban a magánnyugdíjbiztosítóknak, amikor nagy óriás cégek simán leléphetnek, maguk után hagyva behajthatatlan adósságaikat:(

Plusz: a magánnyugdíjpénztáraknak eddig nagy buli a buli, mert csak szedték be a pénzeket, DE MÉG GYAKORLATILAG NEM KELLETT NYUGDÍJAKAT KIFIZETNI, küldeni havonta a "póstással" a lét:(

Beszedni könnyű - majd ha eljön az ideje, visszaadni a pénzt lesz hasfájós.

Ma még gyakorlatilag csak az ÁLLAM fizet nyugdíjat.

Könnyű más farokjával a csollányt...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.25. 17:49:58

@Lone Wolf:

ezek már nem azok amik, ezek erőltetett hokerájok csak :)

tudod, sülthúst és az égetett cukrot, ha szereti valaki, még nem feltétlenül akarja megenni a cukorbeteg nagyit aki bent égett a lakástűzben :)

Marcellusca 2010.11.25. 17:53:51

@Donna (Cara)mba: Csak halkan súgom meg, csak Neked, csak most, csak itt: engem (már) nem érint ez a huzavona. :)

De, attól még nagyon is felháborít.

guma 2010.11.25. 17:54:01

@Conv: @miről van itt nagybasz0: Bacca meg! Ez nagyobb hiba mint az "vn" :))) És tipikusan női is... DDD

Hát persze. hogy "megsértődtetek" : nálatok teljesen kihagytam ezt az igen férfias vonásotokat kedvenc időtöltésetek állandó jelenlevő vonalát - de majd ti kijavítjátok úgyis! OK DDDDDD

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.26. 16:05:21

csillag születik
http://video.xfree.hu/?n=sbarbara|fcca35c79620dc280fbc9ef2966ad5e3

@Conv: na azért:)
süti beállítások módosítása