He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

zördeszka

2010.11.23. 22:23 tesz-vesz

 sibinháter?

 

"Felment a gyógyszerek ára, a figyesz nyerte a választást, vége a mónikasónak, valakin le kell vezetni a feszkót. "

frissítés: ez a mondat vicc, persze hogy hangos, rongáló, múzeum, emlékmű, és pofoznivaló pimasz kölykök ezek, de mégis érdekes egyes az emberek kultúrálatlan reakciója.

én is voltam hasonló helyzetben első két alkalommal normálisan, de szigorúan szóltam, és csak a harmadikra ordíbáltam, a negyedikkor meg utánukrohantam felpofozni a hangoskodó ostoba, pimasz kölyköket. volt két alkalmuk, amikor emberként kezeltem őket. de nem segített nekik. mások azért lehet megérdemlik elsőre is.

14 komment

Címkék: teszvesz

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr812469126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2010.11.24. 07:04:34

Jó reggelt!
tesz-vesz megállapításod HÜLYESÉG!!!
Semmi köze így a politikához, gyógyszerhez, stb...
Ez örök gond : pl a múzeumkert, a pad és sorolhatom nem a deszkázás helyszíne! Ha nem tudja a gyerek mit kell becsülni, vigyázni rá, az nevelési, oktatási hiányosság...

A legtöbb település, város nem gondoskodik normális helyről a gyerekek, fiatalok szabadidejének eltöltésének helyéről. Semmibe veszik igényeiket...
Még a normális, fogyasztási kényszer nélküli klubok is megszűntek, eltűntek...
(Van még (??) pl a budapesti éjszakai asztalitenisz "club" ami hihetetlen jól és hatásosan működött, és csak a hely meg a világítás, fűtés volt kiadás. De ezt kinek éri meg csinálni - pénzt nem lehet lenyúlni ilyen helyen!)

Faluban eszébe sem jut senkinek, más ablaka alatt hangoskodni, játszani, "zörögni" FOLYAMATOSAN! Városban pedig nincs helyük és normális terepük elvonulni!!!

A pihenés elengedhetetlen és létszükséglet! Bizonyos kor vagy feszítő tempójú, zajos, idegőrlő munka után az emberek többsége kívánja a csendet, nyugalmat...
És még a több műszakban (vagy a 12/24) dolgozókat meg sem említem.
Ezért : ablakok alatt nem célszerű, mert aki panelban él, vagy tömbházban tudja a zajszínt sokszor elviselhetetlen és feszültség növelő ütközések helyszíne.

Vagyis teljesen más az ok szerintem...
(bocsi, hosszú lettem - pedig szinte semmit nem mondtam!)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.24. 07:35:22

@guma: nem az én megállapításom
emellett poén, nem esett le

guma 2010.11.24. 08:11:10

@tesz-vesz: ne eset le, mert erre a témára harapok! DDD

Sajnálom a gyerekeket, a kamaszokat :)))
Eltűntek a grundok a klubok, stb... és nem megoldás, hogy harmadszor rohangálsz utána... PPPPPPPP

(De megnyugtató, ha NEM a TE MEGÁLLAPÍTÁSOD!!! :))))))))

(nekem is asus a gépem, de hülye vagyok hozzá és az is maradok, pedig állítólag hihetetlenűl sokat tud. A kollégák azt mondták anno : minden márka zsákbamacska. Nagy nevek is "robbantak" nálunk, és a névtelen sok-sok éve üzemel... Minden szerencse, mint az életben :)))

guma 2010.11.24. 08:16:59

@tesz-vesz: Nem esett le!
Erre a témára harapok!!! :))) Mindent elvettek a gyerekektől, kamaszoktól IS! Megszűnt minden te mert kergetheted őket. PPP
Ez qva jó :)))

Kár volt javítanod, bővítened beírásod. Pont azért mert ITT lehetőséged van korrigálni :))))
Engem megnyugtat, ha NEM a te VÉLEMÉNYED. Csók érte, mert ez már valami.

guma 2010.11.24. 12:16:35

Esetleg kicsit deszkázatok...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.24. 12:56:33

@guma: sírtak a gyerekek, de többet nem volt bajom velük! csak egyszer kellett megfenyegetni őket, ordítani velük, mutatva ki a férfi, mutatva, hogy bemegyek a házukba is ha kell, nem menekülhetnek!

én irányítok! én vagyok a férfi! :D

guma 2010.11.24. 13:03:12

@tesz-vesz: Ha te mondod - én elhiszem! :)DDDDD
Kiképeztek rá! DDDDDDD Valamint lelkem mélyén régi módi vagyok (csak praktikusan nadrágos) DDDDDDDDDDDDDDD

guma 2010.11.24. 13:05:22

@tesz-vesz: El is felejtem! Ha igaz amit most írsz miért kellett a "frissités" DDDDD
Nem bíztál magadban :)))??? Ledumáltalak:) Vagy miért :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.24. 13:08:30

@guma: mert félreértettél, nem esett le

guma 2010.11.24. 13:16:38

@tesz-vesz: ez nem ok! :)))

Magyarázatnak ITT van helye DDD Ha hülye és nem a érti viccedet valaki nem ott kell gondolataid rögtön magyarázni..D

guma 2010.11.26. 20:28:43

@tesz-vesz: azért qva kocsma ez, hogy nincs vélemény...

guma 2010.12.09. 12:24:05

@tesz-vesz: pardon! :)
a nincs vélemény nem neked szólt. DDDDDDD

guma 2010.12.09. 21:11:04

@tesz-vesz: bocsánat!

a kocsmára értettem...:)
csak véletlenül neked címeztem DDDDDDDDDD
süti beállítások módosítása