He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ARLEQUIN (így kell táncolni! DDDD)

2010.11.22. 18:31 guma

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr32466097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arlequin 2010.11.22. 18:58:55

elmegy... ;-)
én csak hat évet táncoltam. ebből először két év népitánc. az Öreg (Nagy Albert) alatt tanultam szegeden. tavaly ment el. isten nyugosztalja.
utána még 4 év klasszikust meg latint tanultam. heti 4 órában.
aztán jöttek a diszkók. mit mondjak? nem nagyon szerettek a fiúk. :-)
az én ízlésemnek ez a 'latin' páros egyszerű 'bohóckodás', erőfitogtatás és akrobatika. másfél perc után lihegett a fiú... észrevetted?
mi éjszakákat táncoltunk át két évtizeden keresztül. ma bálokon ropok, ha van jó partner, illetve hétvégenként népitánc egy csoporttal (most éppen szilágyságit tanulunk, mármint a csoport... gyorsan jönnek vissza a mozdulatok és szerény is vagyok ;-))
és persze az alkalmi táncházak, de ott inkább csak borozok, s hagyom az ifjúságot.

guma 2010.11.22. 19:07:14

@arlequin: egy időbe annyit emlegeted a táncot, zenét, hangszert, hogy amikor ez szembe jött rád gondoltam!
Ma nem tudom mennyit bírnék, de pár éve nem okozott gondot az éjszaka (a fiatalabb táncházazott mikor ideje engedte, most már nem jár! Nálunk is van volt jó együttes)

Bár nemnéptánc...D

De a világűrbe is csemegézhetsz velem.

arlequin 2010.11.22. 19:10:57

@guma: ja. az élet is tánc, kár hogy itt a parkett nem annyira sima...

guma 2010.11.22. 19:18:25

@arlequin: jó táncosnak ez nem lehet gond, főleg ha fiatal is hozzá... DDDDDDDDD

Marcellusca 2010.11.22. 19:23:24

Na, helló!

Olvasgatok vissza. :)
Csak sok a poszt és a komment. :)))

Vidijóról: Nagyon látványos, de sok.
@arlequin: -nel értek egyet.

Valaha én is táncoltam. Jártam tánciskolába és utána verseny-táncoltam egy kis ideig. A latin táncok voltak a kedvenceim.
A mostani, modern "táncokat" meg qrvára nem tudom értékelni. Nekem csak ugribugri az egész.
Nem tudom értelmezni.
Mondjuk egyébként sem. :D

Egyszer láttam egy páros népi táncot, amit értettem és nagyon tetszett.
Egy férfi és egy nő szerelmi huzavonája volt.
Olyan szépen, érthetően táncolták el, ahogy vonakodik a nő, a férfi próbálkozik, próbálkozik és mikor már feladná, akkor a nő lép.
Igenám, de akkor már a férfi játszik egy kicsit. :)
De, mielőtt szétrebbennének, mégiscsak győz a szerelem. :D

guma 2010.11.22. 19:27:21

@Marcellusca: Igen a tánccal mindent ellehet mondani...
Szavak sem kellenek!

@arlequin: Az akrobatikus táncot én meg színháznak fogom fel. Szórakoztat, ha jó a koreográfia. :))))))))

arlequin 2010.11.22. 19:29:38

@guma: egyetértek, de ennek semmi mondanivalója nem volt. ájulgatás/lábfelrúgás...

guma 2010.11.22. 19:30:49

@arlequin: valóban, de talán ez volt a szokatlan, ha figyelted a zsűrit :)

Marcellusca 2010.11.22. 19:37:08

@guma: Tánc és ZENE. :)

Imádom őket.

Pedig nem tudok se zenélni, se táncolni. :D

arlequin 2010.11.22. 19:38:26

@guma: figyeltem. a férfiak a nőt nézték, a nők pedig a férfit... ;-)

na ettől is eldobjátok a zagyat:

parkocka.hu/

guma 2010.11.22. 19:43:25

@arlequin: te is megtalálsz minden hülyeséget (kezedre verjek?????? DDDDDDDDDD)

@Marcellusca: sosem volt szempont számomra a tudás, mégis valahogy ment minden (abba hagyták az unokák a néptáncot a suliünnepen a tanár a kisebbet le is szólta finoman, mert a haját is levágatta. Viszont jár másikra és mutatja, hogy egy "hülye nevűt" tanulnak. Pár lépés után mondom : ez a letkis - nem tudom, hogy kell írni - jaja mama, honnan tudod. D)

Marcellusca 2010.11.22. 19:47:29

@guma: Na, most elárulok egy titkot. :)))
Valahogy magamat látom Király Norbiban. :)
Én is ilyen csúnyácska, csupakéz-csupaláb fickó voltam (vagyok??? :D), aki nem tudja, mit kezdjen hosszú végtagjaival, benne van a lábában a bugi, de nem szabályos tánc formájában, csak úgy ösztönösen jön. :DDDDDD

guma 2010.11.22. 19:54:26

@Marcellusca: NEM röhögni!!!
De ez lejött nekem a képekről. :) Ebben a fiatalabbat hozod, de ő vékonyabb, se zene - se tánc. Aztán kiderült benne van nem szokványos módon sőt zenélt is síppal a végén DDD

szövegben, hozzáállásban, mentalitásban a nagyobbra emlékeztetsz.
Pont ezért csíplek ennyire DDD
süti beállítások módosítása