He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A "kedvenc"...

2010.11.18. 07:22 guma

"Nálunk" egy állatfarm van : menhelyről hozott kutya, állatkereskedésből az eladhatatlan sérült hangoskodó madárpár, a kolléganőtől származó sérült nyúl és a szomszéd macskája. Nem meglepő így a tini kedvenc száma ez: 

a filmet is nagyon szeretik, ezért egy kis hangolót is kaptok:

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr122456396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2010.11.18. 09:18:32

Na, így már mingyá' más. :)

guma 2010.11.18. 11:49:22

@Marcellusca: Milyen jó CONV a háznál!

Olyan higgadtan tudja az anyagot tolni a VB-n ami mindig meglep. D
(Most sem sikerült az avatart beraknom, csak ezt a hülye képet kaptam :(
Hiába mindenben béna vagyok. DDD)

Marcellusca 2010.11.18. 12:32:13

@guma: Ja, ja.

Ha van is némi egyetnemértés is köztünk, sosem tudom magam felhúzni miatta.
Vele lehet vitázni!!!

Míg másokkal azért nem vitatkozom, mert csak agybajt kapok tőlök. :D

guma 2010.11.18. 13:02:18

@Marcellusca: a legviccesebb az volt amikor a választási véleményem kapcsán "megszólított"!

Komolyan lenyűgözött érvelési stílusával (pedig addig is élveztem, figyeltem kicsit főleg az Arlequinel folytatott kis szócsatáit) és a végén, akkor ha nem is győzött meg egyszerűen meg kellett köszönöm, hogy gondolatait megosztotta velem (ez fura volt nekem).

És azóta is volt ilyen, pl a gyerek óvodai elhelyezése. Maradéktalanul jól érvelt és jól látta az összefüggéseket. Azonban itt is lett volna (hiába minden hol kilógok a sorból) a nagyszülőkkel kapcsolatos ellenvéleményem!!! Akkor viszont felborul a vitában a lényeg, ha odamondom - megtartottam tehát. Mert én nagyon figyelembe veszem a szülő kérést, és a gyerekét is. Bevezettem, hogy mondják el mit szeretnének csinálni. Ezt rangsorolják. Mellé teszem a szülői óhajt és akkor sakkozunk. DDDD Szabály, hogy eltérni nem lehet (jó néha 5-10 percet engedek DDD) a szokott és követelt rendtől, a többit meghatározhatják. Így mindig mindenkire, mindenre jútt
idő, mert ők figyelik az órát. Jó nem ???????
Szóval lenne néha vitám vele, de soha nem az alapokban...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.18. 13:55:34

@guma:

persze, nem minden nagyszülő egyforma, inkább általánosítás amit mondtam ezzel kapcsolatban, mindig van kivétel, ami ha nem is erősíti de a kontrasztjával szembetűnőbbé teszi az általánosítás valóságát, ebben az esetben azt, hogy miért nem a legcélszerűbb a nagyszülőkre bízni az óvoda helyett a csemetét.
Én nagyon komolyan gondolom emellett azt, hogy a hasonló korú emberkék közössége és az ő viselkedésükre adott reakció jobban fejleszti a kicsik szocializációját, mint a felnőttek társasága.
Óvoda, bölcsőde, sokkal alkalmasabb a szociális érzék és a tanulás (hasonló korúakkal rivalizál) fejlesztésére, mint az otthoni, felnőttekkel töltött idő.
Persze az alapok megismerése után nagyon fontos a szülők, nagyszülők iránymutatása a jellemfejlődéshez, azonban hiába minden ha gyakorlati tapasztalata nincs hasonló korú közösségben.

guma 2010.11.18. 14:03:29

@Conv: Na ezért nem szólaltam meg mert nálam is ELSŐ szempont a közösség élet a szociális nevelésre!

Horizont 2010.11.18. 15:18:13

@guma: Hogy a poszthoz is szóljak! Mindig csak az off:DDDDDDD
Nálunk csak kutya van.Már öregszik, lányvizsla. Dobtak már be a kerítésünkön pici kutyust, ékszerteknőst:) Találtam befogadókat nekik. Egyszer régen anyósom (!) vett a gyerekeknek egy papagájt,haragudtam rá, mert állandóan túlkiabált engem:)Nem anyós, hanem a papagáj:) Egy reggelre szegény felfújódott és meghalt:(Nem anyósom hanem a papagáj:)
Visszanyertem a terem:))

guma 2010.11.18. 15:28:52

@Horizont: A gyerekeknél van ez! Most a hétvégén a menhelyen voltunk, és már +kinézték" a kutya társát. DDD

Eszement csapat, mert a zsebpénzből az állatok szülinapja vagy csak úgy a jó falat lesz...
süti beállítások módosítása