He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

windowsswasztika

2010.11.15. 21:37 tesz-vesz

  

utálom, hogy a windows 200. változatában sincs az kékhalál elleni orvosság


 

 

 

157 komment

Címkék: teszvesz

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr792451183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.19. 22:23:16

@tesz-vesz: OK a win7 hibája :)

mondjuk nem tudom miért kellene a windowsnak (M$) felelősnek lennie a nem általa gyártott termékek hibaüzenet kezelésének hiányosságaiért :)
Tudod, ha adna az adott szoftver/hardwer valamilyen értékelhető hibaüzenetet, akkor azt tudná megjeleníteni a win. de mivel nincs így csak annyit tud megjeleníteni, hogy a win mit érzékel.

ez olyan mintha a toshibán kérnéd számon, hogy a mercidben nem jelzi ki az általad beépített sony autómagnó elektromos hibájának forrását a fedélzeti számítógép :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.20. 21:15:30

@Conv: nem tudom miért kellene a windowsnak (M$) felelősnek lennie a nem általa gyártott termékek hibaüzenet kezelésének hiányosságaiért"

???

mert csak egy hibaüzenetet kéne kiírni azért!
mert máshogy kéne ezt megoldani, vagy legalább a rendszer, ami nem tudja feldolgozni a hibát, az rá tudjon mutatni a hibás fájlra

www.youtube.com/watch?v=7Ntr-pw_6C0

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.20. 21:31:28

@tesz-vesz:

:) rá tud mutatni :) ott szokott lenni a memóriacímtár hivatkozása, amiben ott a bibi :)

nem tudom, te mit gondolsz a szoftverekről illetve az informatikáról, de nem gondolatolvasás és spiritiszta szeánsz a működése, hanem kemény matematika :)

azaz, csak olyat tud megjeleníteni egy szoftver amit beleprogramoztak.
namost, más szoftverek hibaüzeneteit és hibakezelést soha nem fogja senki beleprogramozni a saját szoftverébe, ilyenformán nincs amit megjelenítsen. majd ha a szoftver ad át hibaüzenetet akkor a win meg tudja jeleníteni, ha hibakezelési paraméterezést is ad át, akkor azt is tudja kezelni. addig csak annyit tud megmutatni, hogy a szoftver futása (mivelhogy memóriatárban bináris kódokként fut a szoftver, nem kiskacsaként úszik körben a fekete tóban, így nem tudja azt mondani a kiskacsa fennakadt a habok által sodort száraz faágon a bal part mellet a szélétől 3 méterre, pöcköld arrébb egy áhggal) hol akadt meg melyik memóriacímtárnál, és azt tudja letárolni.
Szakember ilyenkor tudja, hogy mit kell keresnie a logban, ellenőrizni tudja milyen szoftver próbált írni/vagy éppen írt arra a memória területre, így meg tudja állapítani a hiba okozójának mibenlétét.
Felhasználók általában nem értenek ehhez, egyrészt mert még ahhoz sem igen ért a többség, hogy a gombokon kívül nyomogasson bármit, másrészt még ha próbálták is neki számítástechnikai ismeretek tanfolyamon megtanítani a számítógép működését, annyit fogott fel belőle, hogy bekőgyugnijafalba, onnagyüna zinternet.

harmadrészt ha ilyen egyszerű lenne a működése a dolognak, akkor pistike legóból készítené a szoftvereket, nem pedig hosszú évekig tanulnák az emberek egy-egy programozási nyelv/terület ismeretét, alkalmazását.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.21. 19:26:28

@Conv: mit kell tennem pontosan h rámutasson pontosan?

azért tanulnak a windowsnál a programozók,h írjanak olyan programot, ami rámutat a hibára

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.21. 19:50:58

:) bazzeg nem érted, hogy ha nem a windows okozza a hibát, akkor és a szoftver/hardver nem küld hibaüzenetet, akkor nincs amit mutasson? bazzeg a windows az az asztal amin rajta van a pohár meg a kés meg a sülthalad. ha te megfulladsz a sülthal szálkájától és lefejeled az asztalon a kést mikor fuldokolsz, akkor az asztalon csak egy nyojm marad, hogy itt karcolta meg a kés, az nem, hogy te fuldokoltál a halszálkától :)

piszok nehéz a dolog mi, hogy a windows az csak egy futtatási környezet, ahhoz írják a szoftvereket, nem a windowst a szoftverekhez mi :) szal ha a windows nem kap üzenetet nincs amit megjelenítsen.

itt látod pl hogy mit tud megjeleníteni prohardver.hu/dl/upc/2009-08/219321_kekhalal.jpg meg itt saycz16.fw.hu/hd/kek.jpg meg itt files.blogter.hu/user_files/110172/k%C3%A9k.jpg meg itt m.blog.hu/te/techszerki/image/win7bsodnagy.jpg meg itt kepfeltoltes.hu/090810/20090810012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ezek mind win7-es kékhalál hibaüzik, mind más-más ok miatt egy közös van bennük. ott van a memóriacímtár paramétere, hogy hol döglött le az oprendszer. ebből szakember meg tudja nézni, hogy mi okozta a bajt.

szóval nem kell tenned semmit, automatikusan rámutat. mindig.

Donna (Cara)mba 2010.11.21. 20:28:29

@Conv: Szia! Te még bírod az okítást????????

Mégis a fiammal blogolok;-)

Neki van ekkora türelme, ha okítani kell:(
A zannyának is elmonggya századszoir is: anyu, nem jól értetted, amit mondtam.
Na, kezdem előlről, de figyelj...

És századszor is nekifut:)

Ha meg meló van, akkor éjjel-nappal folyamatosan meló van, enni is elfelejt kedves "beles" gyermekem:)
Ilyenkor a barátnővel való szóbeli foglalkozás is arra korlátozódik, hogy ad a barátnőjének 10 perc "meghallgatási" időt, hogy ne érezze már magát annyira elhanyagolva, aztán addig folytatja a melót, amíg meg nem lelte/oldotta a problémát...

Az emberfők "kivilágítását" is problémaként kezeli, és hatalmas türelemmel megoldja.
Ha ezredszer kell nekifutni, akkor ezerszer elmagyarázza;-DDDDD

Elképesztő:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.21. 22:21:31

@Conv: és a fiz memória listázása micsoda?
mi van ha nem várom meg? károsodás?

akkor miért nem ír ki többet? egy exét, egy fájlnevet?
miért kell számkódot írnia?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.21. 23:17:00

@tesz-vesz: mert nem tudja milyen program akart oda arra a memóriacímtár területre írni. ha tudott volna írni akkor tudná miaz, de mivel nem tudott írni, így nem tudja mi az :)

te meg tudnád mondani, ki akart írni egy lapra, ha csak annyit látnál belőle, hogy szét van tépve a tollal? :)

a fizikai memória a RAM. annak a memóriablokkjait nézi át, hogy sérült-e véletlenül valamelyik terület. nem feltétlenül történik károsodás ha nem várod meg, csak nem tudod meg, hogy van-e sérülés vagy sem. lehet, hogy csak annyi jelentkezik, hogy az 512 memória csak 504 -et tud foglalkoztatni majd, de ezt nem jelzi neked, mert nem várod meg az ellenőrzést.
aztán ez vezethet a későbbiekben megint kék halálhoz, meg mindenféle fizikai károsodáshoz is.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 16:08:33

@Conv: de ez olyan, mint mikor az autó nem jelzi hogy kiürül a tank. az az autó hibája

a windows nem jelzi, hogy van egy rossz program, hardver, ez a windows hibája is, hiszen ő felügyel mindent.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.22. 16:27:11

@tesz-vesz:
nem felügyel semmit a windows :) a windows egy megjelenítő eszköz. operációs rendszer. arra való, hogy szoftvereket futtasson.
Ha már autó, meg benzin viszonya, akkor az autóban a tank a windows, az autó a számítógép, a szoftverek amik futnak a windowson (ezek megjelenítéséért felelős a windows) pedig a benzin.
A tank ugye nem hibás azért mert elfogy a benzin. és még csak jeleznie sem kell.

Neked valami nagyon téves elképzeléseid vannak arról, hogy a windows micsoda, vagy mit csinál.

Másrészt pont ezért nem képes a windows ilyesmire amit elvársz tőle, mert ilyen informatikai ismeret szintű felhasználókra van kidolgozva, mint te is és a felhasználók túlnyomó többsége.
Arra tervezték, hogy ne zavarja a felhasználót mindenféle üzenetekkel, kérdésekkel, futtatási jogosultság kérésekkel, visszaellenőrzésekkel. minden le van benne automatizálva, és szinte minden hardvert képes kezelni, a felhasználó el van vágva a rendszermagtól és a jogosultságoktól ilyen szinten. Pont azért, hogy ne tudjanak még nagyobb kárt tenni benne az önjelölt szakemberek a rendszerben, még nagyobb kárt okozva mint amit az okoz, hogy leáll a szgép egy ponton, és dob egy kék képernyőt a szakember számára legfontosabb infókkal.
A hardverek gyártói és szoftverek gyártói kellenének, hogy a szoftvereik, hardvereik hibaüzenetet adjanak működési probléma esetén a windowsnak, ami megjeleníti őket (mert a windowsnak ez a dolga).
Ha nem kap ilyen jelet, akkor nincs amit megjelenítsen. Ha kap, akkor ad hibaüzenetet.

guma 2010.11.22. 17:53:37

@tesz-vesz: add már fel! ne nyüstöld szegényt mert napok óta csak ezt kapja @Conv: !

Mehetünk a "homokozóba" ha így folytatjuk. DDDDDDDDD
Ne tudd meg mennyire röhögök most az egészen (bocsbocsbocs!!!)

Lone Wolf 2010.11.22. 18:01:27

@tesz-vesz:"ha win7 alatt van kékhalálod akkor az nem a win7 hibája"

ilyet amúgy hogy a fenébe mondhatsz?"

...

Már megbocsáss! De hülyeséget beszélsz. Sok minden okozhat kékhalált. Harware hiba, Illesztőprogramhiba, Rosszult megírt alkalmazások, stb... ILYET hogy a kékhalál csak és kizárólag a kernel hibája nem lehet mondani.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 18:24:48

@Lone Wolf: és ki mondott?

elismerem, ha fizikai sérülés okozza a kékhalált az nem a windows hibája, most jó?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 18:25:27

@Conv: arra való, hogy szoftvereket futtasson"

nem csak megjeleníti őket?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 18:26:48

@Conv: de a tankon van egy érzékelő, ami jelez a vezetőnek, hogy kifogy a benzin.
ha nem jelez nyugodtan mondhatjuk, rossz a tank

guma 2010.11.22. 18:27:09

@Lone Wolf: én még ennél is zsenibb vagyok a géphez DDDD

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 18:30:20

@Conv: jó hajlandó vagyok elfelejteni a windowsnak h kékhalálom van, és billgatest se akarom fejbelőni
ha megjavul a gépem.

mit csináljak írjam ki a számot? már megnéztem a

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

legtöbbször ezt írta ki

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 18:59:00

@Conv: kékhalálban ezt írja ki:

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Stop 0x00000000 (0x0000000000000000, 0x0000000000000002, 0x0000000000000000, 0xFFFFF80003DFA477)

utána ezt írja ki windowsban:

A windows helyreállt egy váratlan leállás után

Probléma-aláírás:
Problémaesemény neve: BlueScreen
Operációs rendszer verziója: 6.1.7600.2.0.0.256.48
Területibeállítás-azonosító: 1038

További információk a problémáról:
BCCode: a
BCP1: 0000000000000000
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF80003DFA477
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1

A probléma leírását segítő fájlok:
C:\Windows\Minidump\112210-20373-01.dmp
C:\Users\mici\AppData\Local\Temp\WER-43758-0.sysdata.xml

Olvassa el online adatvédelmi nyilatkozatunkat:
go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x040e

Ha nem érhető el az online adatvédelmi nyilatkozat, olvassa el az offline változatot:
C:\Windows\system32\hu-HU\erofflps.txt

mit csináljak? SEGÍÍÍÍTSSS!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 19:00:11

ill ez:

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Stop 0x0000000A (0x0000000000000000, 0x0000000000000002, 0x0000000000000000, 0xFFFFF80003DFA477)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.22. 19:06:17

ez alapján valamelyik eszköznek a drivere az IRQ táblába nem tud írni, IRQ összeférhetetlenség van. más eszköz már foglalja a helyet.
valami más egyéb nincs az üzenetben? pl ilyen:

Technikai információ:

***STOP: 0x000000D1 (0x0000002A, 0x00000006, 0x00000000, 0xF7763AFB)
*** si3112r.sys - Address F7763AFB base at F775c000, Datestamp 3ed7e3b9

segítene, ha leírnád a gép konfigurációját, (kitérve arra is, a memória modulokból hány van, milyen típusúak)és a pontos, teljes hibaüzenetet is, milyen oprendszer, hivatalos-e vagy hackelt, mikor jelentkezik a hiba.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.22. 19:07:35

@tesz-vesz: bocs, közben beraktad a teljes üzenetet

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.22. 19:08:24

@tesz-vesz:
C:\Windows\Minidump\112210-20373-01.dmp ezt bemásolhatnád ide

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.22. 19:16:44

@tesz-vesz:

amikor elindítod az ikonnal a programot, akkor a windowsnak adsz parancsot, hogy a registryben található leírók alapján indítsa el a programot. a windows futtatja tehát a programot. a futtatás része a megjelenítés, és a futáshoz szükséges hardver és szoftver eszközök összekötése a futó programmal. feltéve, ha a program jól van megírva és a megfelelő adatokat biztosítja a windowsnak a futtatáshoz. amikor a szoftver szarul van megírva akkor nem biztos, hogy megfelelő adatokat szolgáltat ( mint az elején már írtam, pl a szoftver frissítésekor nem jól vagy egyáltalán nem ír a registrybe a frissítés állapotáról, így a windows nem megfelelő utasítást küld)
ugyanez van hardveres kompatibilitási problémák esetében is, nem jó helyre akarnak írni, nem jó helyre jegyzik be magukat, stb így megakad a program futása.

összefoglalva:

az operációs rendszer adja a hátteret a program futásához.
a program futtatása a program megjelenítésében nyilvánul meg.
ha nincs a windows nincs ami környezetben fusson a program, azaz nem jelenik meg.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 22:24:52

@Conv: de mibe nyissam meg? jegyzettömbe nem jók a karakterek

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 22:28:17

PAGEDU64 ° é” 2¬ ř˙˙PŽĄ ř˙˙0«Ł ř˙˙d† 
PAGE  w¤ß ř˙˙PAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEp@  ř˙˙PAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGE   €  + + S +  ‚ ŕäĐ
€ř˙˙
°$€ú˙˙ŘăĐ
€ř˙˙ ĺĐ
€ř˙˙ j(€ú˙˙  w¤ß ř˙˙ @űö˙˙đd'€ú˙˙   °$€ú˙˙ ψ ř˙˙ ôł0bk‹ľ•M@eŮĐ—šßđ” cV¤kůµ€DB:  € ψ ř˙˙ PAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGE PAGEŕt Ä,8mŠËPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEŇW ˙ PAGE  P GEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGE  ü˙ H  € Đ đ! đn Ŕs Xx  ˜‹ ž xä 5 ˙˙˙˙ŘăĐ
€ř˙˙ Xˆ @ ˜   P ţĹ !d ľµ # ű?    s p s y s . s y s €8 €ř˙˙ ? €ř˙˙  c r a s h d m p . s y s _€ř˙˙ ŕ_€ř˙˙  d u m p _ p c i i d e x @€ř˙˙ Ŕ@€ř˙˙  d u m p _ m s a h c i . #€ř˙˙ °#€ř˙˙  d u m p _ d u m p f v e °#€ř˙˙ ŕ$€ř˙˙€  ` $
€ú˙˙ @źź €ř˙˙  p
Ń
€ř˙˙ 1 € é” ř đO˙˙   Ŕ¤ź €ř˙˙ ˙@Ąź €ř˙˙@ €    €  + + S +  ‚ ŕäĐ
€ř˙˙
°$€ú˙˙ŘăĐ
€ř˙˙ ĺĐ
€ř˙˙ j(€ú˙˙  w¤ß ř˙˙ @űö˙˙đd'€ú˙˙   °$€ú˙˙ ψ ř˙˙ ôł0bk‹ľ•M@eŮĐ—šßđ” cV¤kůµ€DB: 
U   ţ˙˙˙@     @U¬ ř˙˙ U¬ ř˙˙ €W¬ ř˙˙ X¬ ř˙˙ W¬ ř˙˙ €V¬ ř˙˙ ŔW¬ ř˙˙ @V¬ ř˙˙ V¬ ř˙˙ ŔV¬ ř˙˙ €T¬ ř˙˙ @T¬ ř˙˙ @W¬ ř˙˙ ŔT¬ ř˙˙ ?Đ€ú˙˙€÷  ř˙˙€>Đ€ú˙˙ ř  ř˙˙ >Đ€ú˙˙€ř  ř˙˙€?Đ€ú˙˙ ÷  ř˙˙ rĐ€ú˙˙€”ˇ ř˙˙ RŃ€ú˙˙ ”ˇ ř˙˙PëĐ€ú˙˙ í  ř˙˙€=Đ€ú˙˙ ů  ř˙˙p×Í€ú˙˙ şˇ ř˙˙   PooL Đó› ř˙˙€î› ř˙˙@ź €ř˙˙ŕ~  ř˙˙  Öí .± €ú˙˙  Sp Őí 1ő Öí PooL Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ź €ř˙˙@ź €ř˙˙Üo ^í I ddD !ó €ú˙˙» čF dD W˝D ddD PooL0 Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ź €ř˙˙ ź €ř˙˙¦F ŮaD  łĚ Tú€ú˙˙
W
°Ě ´
łĚ PooL@ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙`ź €ř˙˙ ź €ř˙˙Ó€
,Ě (ƒ* ŃĘ€ú˙˙' = + ƒ* ށ+ (ƒ* PooLP Đó› ř˙˙€î› ř˙˙Ŕź €ř˙˙`ź €ř˙˙+˙*
‚*  ö ±ő
€ú˙˙ )% ó j˝ ö PooL` Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ź €ř˙˙Ŕź €ř˙˙Š$ ˘  ˛ ANý €ú˙˙ _Ű ˛ O ˛ PooLp Đó› ř˙˙€î› ř˙˙€ź €ř˙˙ ź €ř˙˙'Ű ń±  ĚO QKŕ €ú˙˙$ Şe ±O °* ĚO PooL€ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ŕź €ř˙˙€ź €ř˙˙he oO  Č“
qŹ€ú˙˙ Ą\ Ä“
Ż$ Č“
PooL Đó› ř˙˙€î› ř˙˙@ ź €ř˙˙ŕź €ř˙˙7\ a“
 ś= ěű€ú˙˙5 Ă ˜= Ű› ś= PooL  Đó› ř˙˙€î› ř˙˙  ź €ř˙˙@ ź €ř˙˙Ő W= ý  ËO ý 10 ý PooL° Đó› ř˙˙€î› ř˙˙
ź €ř˙˙  ź €ř˙˙-O b &s   ťĎ &s 9  &s PooLŔ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙`
ź €ř˙˙
ź €ř˙˙aĎ
s  «­ č€ú˙˙" /e ¤­ 6ö «­ PooLĐ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙Ŕ
ź €ř˙˙`
ź €ř˙˙e ‹­  dL %W€ú˙˙ oo QL Čn dL PooLŕ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ź €ř˙˙Ŕ
ź €ř˙˙jo LL  W ˇů€ú˙˙ ?\ W ¦\ W PooLđ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙€ ź €ř˙˙ ź €ř˙˙:\ ýV 4 }Źi !
/€ú˙˙• "úk IŹi uVj }Źi PooL  Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ŕ ź €ř˙˙€ ź €ř˙˙çřk #Ži  L !(
€ú˙˙ ·/ H “0 L PooL Đó› ř˙˙€î› ř˙˙@ ź €ř˙˙ŕ ź €ř˙˙ł/ D  &} Á’g€ú˙˙ p… %} p &} PooL  Đó› ř˙˙€î› ř˙˙  ź €ř˙˙@ ź €ř˙˙p… %} 4Ôż  % ‡ĎŔ 4Ôż şĺż 4Ôż PooL0 Đó› ř˙˙€î› ř˙˙
ź €ř˙˙  ź €ř˙˙LČŔ Íż  ˙P µ €ú˙˙ ác ýP ę\ ˙P PooL@ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙`
ź €ř˙˙
ź €ř˙˙˝c ŮP  ä– 0ü€ú˙˙˙ ,Ł â– Ž› ä– PooLP Đó› ř˙˙€î› ř˙˙Ŕ
ź €ř˙˙`
ź €ř˙˙ˆ˘ c– ) g± ±ll€ú˙˙Î 
µ˛ óf± »w± g± PooL` Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ź €ř˙˙Ŕ
ź €ř˙˙ µ˛ ňf±  łŚ 0˘ €ú˙˙ Îť ŻŚ y” łŚ PooLp Đó› ř˙˙€î› ř˙˙€ź €ř˙˙ ź €ř˙˙Íť ®Ś  \ N€ú˙˙ U2 X Ę. \ PooL€ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ŕź €ř˙˙€ź €ř˙˙U2 X
ĄW 1S€ú˙˙; /ěX ű¤W oX ĄW PooL Đó› ř˙˙€î› ř˙˙@ź €ř˙˙ŕź €ř˙˙+ěX ÷¤W  × á•Ł €ú˙˙ 5 Ő Y × PooL  Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ź €ř˙˙@ź €ř˙˙2 Ó  Ž
1H €ú˙˙ &" Ś
A Ž
PooL° Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ź €ř˙˙ ź €ř˙˙&" Ś
 ˝P5 ÁřP€ú˙˙ HĽ5 şP5 ›^5 ˝P5 PooLŔ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙`ź €ř˙˙ ź €ř˙˙BĽ5 ´P5  Đ
X+€ú˙˙  ( Í
Î Đ
PooLĐ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙Ŕź €ř˙˙`ź €ř˙˙ ( Ë
Ł   ě Ł ĺ Ł PooLŕ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ź €ř˙˙Ŕź €ř˙˙ě Ł xÝ   ˙ xÝ Ţ xÝ PooLđ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙€ź €ř˙˙ ź €ř˙˙ü uÝ 9{  " i[ 9{ vĹ 9{ PooL  Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ŕź €ř˙˙€ź €ř˙˙d[ 6{    PooL Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ úž €ř˙˙@úž €ř˙˙  ƒa ±ëĐ ř˙˙ Or a žq ƒa  PooL Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ űž €ř˙˙ úž €ř˙˙Br ra  â ‘†a ř˙˙  â µ÷ â  PooL0 Đó› ř˙˙€î› ř˙˙`űž €ř˙˙ űž €ř˙˙ç ćá  ˘úâ AƲ ř˙˙ Gvă žúâ żEă ˘úâ  PooL@ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙Ŕűž €ř˙˙`űž €ř˙˙€tă ˙řâ  ›Ë ±őČ ř˙˙ (ů —Ë ýđ ›Ë  PooLP Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ üž €ř˙˙Ŕűž €ř˙˙Üř WË  ;Ă aâ@  ř˙˙ ’Đ :Ă 8Î ;Ă  PooL` Đó› ř˙˙€î› ř˙˙€üž €ř˙˙ üž €ř˙˙ƒĐ +Ă  ň† aIÉ ř˙˙ ˙¦ î† © ň†  PooLp Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ŕüž €ř˙˙€üž €ř˙˙ö¦ ĺ†  =§ a,ă ř˙˙ q 9§ G =§  PooL€ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙@ýž €ř˙˙ŕüž €ř˙˙H §  żŚ 1b– ř˙˙ ¸ »Ś bá żŚ  PooL Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ýž €ř˙˙@ýž €ř˙˙ qŚ  # qŻŐ ř˙˙ŕ Ňe  u( #  PooL  Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ţž €ř˙˙ ýž €ř˙˙…e É  ĺŻ r÷ ř˙˙ :Ä áŻ w¸ ĺŻ  PooL° Đó› ř˙˙€î› ř˙˙`ţž €ř˙˙ ţž €ř˙˙Ä ŻŻ  xT Âö ř˙˙ý 
Ł tT «W xT  PooLŔ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙Ŕţž €ř˙˙`ţž €ř˙˙Ң >T  ˜~ q~ ř˙˙ A­ ”~ ëý ˜~  PooLĐ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ˙ž €ř˙˙Ŕţž €ř˙˙ ­ s~  82 L  ř˙˙ @ 42 ň4 82  PooLŕ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙€˙ž €ř˙˙ ˙ž €ř˙˙Í? ă1  )¸ q'N  ř˙˙ nŔ &¸ ůĽ )¸  PooLđ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ŕ˙ž €ř˙˙€˙ž €ř˙˙iŔ !¸  RK ˇ0O  ř˙˙ ŮR PK O RK  PooL  Đó› ř˙˙€î› ř˙˙@ ź €ř˙˙ŕ˙ž €ř˙˙ÖR MK  ˛ áÔţ ř˙˙ d3
˛ ®ę ˛  PooL Đó› ř˙˙€î› ř˙˙  ź €ř˙˙@ ź €ř˙˙)3
б t    Ő t  t
 t   PooL  Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ź €ř˙˙  ź €ř˙˙Ç f   ěl vŤ  ř˙˙ $t čl ěr ěl  PooL0 Đó› ř˙˙€î› ř˙˙`ź €ř˙˙ ź €ř˙˙t âl  Ť¶ ‘(c ř˙˙ nĘ ‹¶ Óş Ť¶  PooL@ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙Ŕź €ř˙˙`ź €ř˙˙jĘ ‡¶  Ü  QŮ– ř˙˙ 90 Ú  ë$ Ü   PooLP Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ź €ř˙˙Ŕź €ř˙˙30 Ô   …V Ĺś  ř˙˙ Ša „V —\ …V  PooL` Đó› ř˙˙€î› ř˙˙€ź €ř˙˙ ź €ř˙˙‰a ƒV  x” ŃIš  ř˙˙ E˘ u” – x”  PooLp Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ŕź €ř˙˙€ź €ř˙˙A˘ t”  Ĺ™ ±Ů± ř˙˙ QĄ Ă™ V  Ĺ™  PooL€ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙@ź €ř˙˙ŕź €ř˙˙QĄ Ă™  ˘ń a—·  ř˙˙  ü ˇń '  ˘ń  PooL Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ź €ř˙˙@ź €ř˙˙űű ťń  &Ó Pâ ř˙˙ Éä $Ó eÚ &Ó  PooL  Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ź €ř˙˙ ź €ř˙˙Éä $Ó  ü" Qá{  ř˙˙ ŕ+ ř" ]& ü"  PooL° Đó› ř˙˙€î› ř˙˙`ź €ř˙˙ ź €ř˙˙ŕ+ ř"  S˙ 9Y  ř˙˙ ¤ P˙ 
 S˙  PooLŔ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙Ŕź €ř˙˙`ź €ř˙˙ˇ O˙  i] áä”  ř˙˙ hd e] Üc i]  PooLĐ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ ź €ř˙˙Ŕź €ř˙˙ad ^] %ü   .& %ü ‘ %ü  PooLŕ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙€ź €ř˙˙ ź €ř˙˙%& ü  Ł: ŃĆś  ř˙˙ `H ź: ĎR Ł:  PooLđ Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ŕź €ř˙˙€ź €ř˙˙`H ź:  P áĘž ř˙˙ Ű L $ P  PooL  Đó› ř˙˙€î› ř˙˙ Ł ř˙˙ŕź €ř˙˙Ű L a`sé  ¸-8&Ę Äě   F   M4HÄC Ζ ?i Oˇ ˙˙˙}Î
od ŁŻ* ˜ zŘ (0 †8q( ý»€ú˙˙ ý»€ú˙˙  "Ćľ ź €ř˙˙ ź €ř˙˙ Ó °/ň€ř˙˙
 Ćľ  " Ľä$ Ľä$ ˆź €ř˙˙ˆź €ř˙˙ŚŁ`Đ˙˙˙˙ @Á€ú˙˙@Á€ú˙˙j/†×W Čź €ř˙˙Čź €ř˙˙teĐ˙˙˙˙ čź €ř˙˙čź €ř˙˙€ľgĐ˙˙˙˙ ź €ř˙˙ź €ř˙˙|@jĐ˙˙˙˙ (ź €ř˙˙(ź €ř˙˙lŠlĐ˙˙˙˙ Hź €ř˙˙Hź €ř˙˙,_nĐ˙˙˙˙ hź €ř˙˙hź €ř˙˙p[qĐ˙˙˙˙ ˆź €ř˙˙ˆź €ř˙˙`ĄsĐ˙˙˙˙ @ŚŢ €ú˙˙@ŚŢ €ú˙˙ÎďěřW Čź €ř˙˙Čź €ř˙˙ŇnxĐ˙˙˙˙ čź €ř˙˙čź €ř˙˙äězĐ˙˙˙˙ ź €ř˙˙ź €ř˙˙PB}Đ˙˙˙˙ PR]€ú˙˙P"Ń€ú˙˙ <ßŇW p«o€ú˙˙p«o€ú˙˙4űŁ×W hź €ř˙˙hź €ř˙˙ „Đ˙˙˙˙ ˆź €ř˙˙ˆź €ř˙˙i€üř˙˙˙˙ @Śb€ú˙˙`ˆ€ú˙˙‚ČVčW Čź €ř˙˙Čź €ř˙˙ s‹Đ˙˙˙˙ čź €ř˙˙čź €ř˙˙őŤĐ˙˙˙˙ ź €ř˙˙ź €ř˙˙ ?Đ˙˙˙˙ (ź €ř˙˙(ź €ř˙˙řş’Đ˙˙˙˙ đŨ€ú˙˙đŨ€ú˙˙͸9X hź €ř˙˙hź €ř˙˙ Z—Đ˙˙˙˙ ˆź €ř˙˙ˆź €ř˙˙Ŕ.™Đ˙˙˙˙ ¨ź €ř˙˙¨ź €ř˙˙ě%śĐ˙˙˙˙ – €ú˙˙– €ú˙˙ŔŘpˆ čź €ř˙˙čź €ř˙˙đö Đ˙˙˙˙ ź €ř˙˙ź €ř˙˙ŕ@ŁĐ˙˙˙˙ (ź €ř˙˙(ź €ř˙˙ńĄĐ˙˙˙˙ @ŃX€ú˙˙@ŃX€ú˙˙[?ŐęW @ř €ú˙˙@ř €ú˙˙4SĄX ˆź €ř˙˙ˆź €ř˙˙ß#ů˙˙˙˙ @,f€ú˙˙@,f€ú˙˙ëŁÝęW Čź €ř˙˙Čź €ř˙˙Ľ©±Đ˙˙˙˙ čź €ř˙˙čź €ř˙˙¬ółĐ˙˙˙˙ @śč€ú˙˙@śč€ú˙˙ĘzÚ×W (ź €ř˙˙(ź €ř˙˙\¸Đ˙˙˙˙ Hź €ř˙˙Hź €ř˙˙ »Đ˙˙˙˙ hź €ř˙˙hź €ř˙˙+4ů˙˙˙˙ ˆź €ř˙˙ˆź €ř˙˙Đ6ů˙˙˙˙ ¨ź €ř˙˙¨ź €ř˙˙°k"Ó˙˙˙˙ Čź €ř˙˙Čź €ř˙˙«ÄĐ˙˙˙˙ čź €ř˙˙čź €ř˙˙OE>ů˙˙˙˙ ź €ř˙˙ź €ř˙˙|wÉĐ˙˙˙˙ (ź €ř˙˙(ź €ř˙˙›Ŕ/Ń˙˙˙˙ Hź €ř˙˙Hź €ř˙˙Ö8Dů˙˙˙˙ hź €ř˙˙hź €ř˙˙΂Fů˙˙˙˙ ˆź €ř˙˙ˆź €ř˙˙`ÜŇĐ˙˙˙˙ ¨ź €ř˙˙¨ź €ř˙˙áŇ9Ń˙˙˙˙ Čź €ř˙˙Čź €ř˙˙L¨×Đ˙˙˙˙ čź €ř˙˙čź €ř˙˙H%ÚĐ˙˙˙˙ Ă• €ú˙˙Ă• €ú˙˙@ĽöP\ 0Ö
€ú˙˙0Ö
€ú˙˙XěUůW Hź €ř˙˙Hź €ř˙˙šWů˙˙˙˙ @<g€ú˙˙ŕj#€ú˙˙´ YůW á:€ú˙˙ů˛€ú˙˙¤Ő§ŐW @Ľ3€ú˙˙@Ľ3€ú˙˙¤_
ŘW Čź €ř˙˙Čź €ř˙˙ ŞęĐ˙˙˙˙ čź €ř˙˙čź €ř˙˙,íĐ˙˙˙˙ ź €ř˙˙ź €ř˙˙ vďĐ˙˙˙˙ (ź €ř˙˙(ź €ř˙˙–ŢQÓ˙˙˙˙ Hź €ř˙˙Hź €ř˙˙GôĐ˙˙˙˙ hź €ř˙˙hź €ř˙˙ ‘öĐ˙˙˙˙ ˆź €ř˙˙ˆź €ř˙˙oů˙˙˙˙ ¨ź €ř˙˙¨ź €ř˙˙ě\űĐ˙˙˙˙ €0¤ €ú˙˙€0¤ €ú˙˙oD¤X čź €ř˙˙čź €ř˙˙–~wů˙˙˙˙ ź €ř˙˙ź €ř˙˙úÖfŃ˙˙˙˙ @ĽI
€ú˙˙@1â€ú˙˙Wćň™ęu4~ Hź €ř˙˙Hź €ř˙˙ĚCŃ˙˙˙˙ @Aˆ€ú˙˙@Aˆ€ú˙˙ĽůW @ai €ú˙˙@ai €ú˙˙?{‚ůW @Ü;€ú˙˙@Ü;€ú˙˙Šˆ…ůW Čź €ř˙˙Čź €ř˙˙ĽŕŃ˙˙˙˙ čź €ř˙˙čź €ř˙˙kő‰ů˙˙˙˙ @\€ú˙˙@\€ú˙˙ś7żáW (ź €ř˙˙(ź €ř˙˙ů |Ń˙˙˙˙ @8ű €ú˙˙@8ű €ú˙˙+ŘŞíW P´_€ú˙˙@¬/€ú˙˙CďbßW @ó €ú˙˙ Ó(€ú˙˙ŘkAŘW @Ě'
€ú˙˙jé€ú˙˙mŐ‹ćW p»@€ú˙˙p»@€ú˙˙ąâŽćW čź €ř˙˙čź €ř˙˙€,&Ń˙˙˙˙  ź €ř˙˙ ź €ř˙˙|®(Ń˙˙˙˙ ( ź €ř˙˙( ź €ř˙˙lř*Ń˙˙˙˙ H ź €ř˙˙H ź €ř˙˙\B-Ń˙˙˙˙ h ź €ř˙˙h ź €ř˙˙pÉ/Ń˙˙˙˙ ˆ ź €ř˙˙ˆ ź €ř˙˙`2Ń˙˙˙˙ ¨ ź €ř˙˙¨ ź €ř˙˙5ä˜Ń˙˙˙˙ Č ź €ř˙˙Č ź €ř˙˙Lß6Ń˙˙˙˙ č ź €ř˙˙č ź €ř˙˙äŰśŃ˙˙˙˙ !ź €ř˙˙!ź €ř˙˙¦§;Ń˙˙˙˙ (!ź €ř˙˙(!ź €ř˙˙@ú=Ń˙˙˙˙ H!ź €ř˙˙H!ź €ř˙˙<|@Ń˙˙˙˙ h!ź €ř˙˙h!ź €ř˙˙,ĆBŃ˙˙˙˙ ˆ!ź €ř˙˙ˆ!ź €ř˙˙EŃ˙˙˙˙ ¨!ź €ř˙˙¨!ź €ř˙˙<Đ«Ń˙˙˙˙ Č!ź €ř˙˙Č!ź €ř˙˙«ŘIŃ˙˙˙˙ č!ź €ř˙˙č!ź €ř˙˙cLŃ˙˙˙˙ @ #
€ú˙˙@ #
€ú˙˙EdÖW ("ź €ř˙˙("ź €ř˙˙/µŃ˙˙˙˙ H"ź €ř˙˙H"ź €ř˙˙~SŃ˙˙˙˙ h"ź €ř˙˙h"ź €ř˙˙çÍů˙˙˙˙ šO€ú˙˙@ě
€ú˙˙Ś ÎůW ¨"ź €ř˙˙¨"ź €ř˙˙ě“ZŃ˙˙˙˙ @±ć €ú˙˙@±ć €ú˙˙"a°ňW č"ź €ř˙˙č"ź €ř˙˙đd_Ń˙˙˙˙ #ź €ř˙˙#ź €ř˙˙ŕ®aŃ˙˙˙˙ (#ź €ř˙˙(#ź €ř˙˙ĐřcŃ˙˙˙˙ H#ź €ř˙˙H#ź €ř˙˙ĚzfŃ˙˙˙˙ @1M€ú˙˙@1M€ú˙˙ăôŚŘW PŮH
€ú˙˙ 4y€ú˙˙qňĘÓW @÷+€ú˙˙@÷+€ú˙˙ƒĽxäW Č#ź €ř˙˙Č#ź €ř˙˙ŚDŇŃ˙˙˙˙ đ)P€ú˙˙đ)P€ú˙˙\čůW $ź €ř˙˙$ź €ř˙˙ćŕtŃ˙˙˙˙ @L €ú˙˙@L €ú˙˙Lŕ*őW H$ź €ř˙˙H$ź €ř˙˙ |yŃ˙˙˙˙ @ś"€ú˙˙ S€ú˙˙óůW @Ľ'€ú˙˙pšo€ú˙˙Ü:ęćW ¨$ź €ř˙˙¨$ź €ř˙˙|’€Ń˙˙˙˙ @śd€ú˙˙@śd€ú˙˙{ĺřůW  ¤+€ú˙˙ ¤+€ú˙˙ç@üůW %ź €ř˙˙%ź €ř˙˙|ĺ‡Ń˙˙˙˙ @!1€ú˙˙@!1€ú˙˙®gęÓW @áb€ú˙˙@áb€ú˙˙ňlúW @q€ú˙˙@q€ú˙˙~%ÚVX ˆ%ź €ř˙˙ˆ%ź €ř˙˙`J‘Ń˙˙˙˙ @!č€ú˙˙@<6€ú˙˙OHFőW Č%ź €ř˙˙Č%ź €ř˙˙L–Ń˙˙˙˙ @Qĺ€ú˙˙@Qĺ€ú˙˙"y˝X &ź €ř˙˙&ź €ř˙˙PçšŃ˙˙˙˙ (&ź €ř˙˙(&ź €ř˙˙@1ťŃ˙˙˙˙ H&ź €ř˙˙H&ź €ř˙˙<łźŃ˙˙˙˙ h&ź €ř˙˙h&ź €ř˙˙c˘Ń˙˙˙˙ ˆ&ź €ř˙˙ˆ&ź €ř˙˙G¤Ń˙˙˙˙ @<€ú˙˙@<€ú˙˙óÓş÷W Č&ź €ř˙˙Č&ź €ř˙˙ ©Ń˙˙˙˙ č&ź €ř˙˙č&ź €ř˙˙ě$«Ń˙˙˙˙ 'ź €ř˙˙'ź €ř˙˙Ün­Ń˙˙˙˙ ('ź €ř˙˙('ź €ř˙˙”WŇ˙˙˙˙ H'ź €ř˙˙H'ź €ř˙˙µ˛Ń˙˙˙˙ h'ź €ř˙˙h'ź €ř˙˙%µŃ˙˙˙˙ D=€ú˙˙ D=€ú˙˙µRÚŘW Pt‹ €ú˙˙Pt‹ €ú˙˙ąŇß Č'ź €ř˙˙Č'ź €ř˙˙ÜĽŃ˙˙˙˙ č'ź €ř˙˙č'ź €ř˙˙đ›ľŃ˙˙˙˙ (ź €ř˙˙(ź €ř˙˙ŕĺŔŃ˙˙˙˙ ((ź €ř˙˙((ź €ř˙˙ÜgĂŃ˙˙˙˙ H(ź €ř˙˙H(ź €ř˙˙ŔyĹŃ˙˙˙˙ h(ź €ř˙˙h(ź €ř˙˙4 ČŃ˙˙˙˙ ˆ(ź €ř˙˙ˆ(ź €ř˙˙Đ‚ĘŃ˙˙˙˙ 0ŤČ €ú˙˙0ŤČ €ú˙˙‡ .ÔW Č(ź €ř˙˙Č(ź €ř˙˙ĽNĎŃ˙˙˙˙ č(ź €ř˙˙č(ź €ř˙˙¬˜ŃŃ˙˙˙˙ )ź €ř˙˙)ź €ř˙˙JÔŃ˙˙˙˙ ()ź €ř˙˙()ź €ř˙˙CcÖŃ˙˙˙˙ H)ź €ř˙˙H)ź €ř˙˙p>ŘŃ˙˙˙˙ h)ź €ř˙˙h)ź €ř˙˙ýÚŃ˙˙˙˙ ˆ)ź €ř˙˙ˆ)ź €ř˙˙ŚÝŃ˙˙˙˙ @ŚM€ú˙˙@ŚM€ú˙˙j¨éäW Č)ź €ř˙˙Č)ź €ř˙˙WJâŃ˙˙˙˙ č)ź €ř˙˙č)ź €ř˙˙€šäŃ˙˙˙˙ fm €ú˙˙fm €ú˙˙ý§ÖW @QÇ €ú˙˙@QÇ €ú˙˙Ş‚TçW H*ź €ř˙˙H*ź €ř˙˙ZçëŃ˙˙˙˙ h*ź €ř˙˙h*ź €ř˙˙p7îŃ˙˙˙˙ ˆ*ź €ř˙˙ˆ*ź €ř˙˙`đŃ˙˙˙˙ ¨*ź €ř˙˙¨*ź €ř˙˙\óŃ˙˙˙˙ @§ €ú˙˙@§ €ú˙˙A3ÁéW ŕăË€ú˙˙ŕăË€ú˙˙ÎżçđW +ź €ř˙˙+ź €ř˙˙PúŃ˙˙˙˙ (+ź €ř˙˙(+ź €ř˙˙@hüŃ˙˙˙˙ @lŠ €ú˙˙@lŠ €ú˙˙ţH
X h+ź €ř˙˙h+ź €ř˙˙,4Ň˙˙˙˙ ˆ+ź €ř˙˙ˆ+ź €ř˙˙~Ň˙˙˙˙ P‰ €ú˙˙P‰ €ú˙˙‰§ĺW Č+ź €ř˙˙Č+ź €ř˙˙ OŇ˙˙˙˙ č+ź €ř˙˙č+ź €ř˙˙Ń
Ň˙˙˙˙ ,ź €ř˙˙,ź €ř˙˙ 
Ň˙˙˙˙ `«˘ €ú˙˙`«˘ €ú˙˙fz»_ąF H,ź €ř˙˙H,ź €ř˙˙ěŇ˙˙˙˙ h,ź €ř˙˙h,ź €ř˙˙ 6Ň˙˙˙˙ @ž €ú˙˙@ž €ú˙˙yZ«H\ ř:ź €ř˙˙ř:ź €ř˙˙,AŰÖW Č,ź €ř˙˙Č,ź €ř˙˙›ƒŇ˙˙˙˙ č,ź €ř˙˙č,ź €ř˙˙đŇŇ˙˙˙˙ @€ú˙˙@*€ú˙˙&-ŇW ŕŮ‹ €ú˙˙@ńô€ú˙˙Čł ŇW €Őř€ú˙˙€Őř€ú˙˙86$ŇW pU1€ú˙˙pU1€ú˙˙ů
&ŇW ßű €ú˙˙ßű €ú˙˙đS(ŇW ¨-ź €ř˙˙¨-ź €ř˙˙~ý+Ň˙˙˙˙ @< €ú˙˙@< €ú˙˙č6-ŇW č-ź €ř˙˙č-ź €ř˙˙Ú1/Ň˙˙˙˙ .ź €ř˙˙.ź €ř˙˙Ó{1Ň˙˙˙˙ (.ź €ř˙˙(.ź €ř˙˙Üě3Ň˙˙˙˙ H.ź €ř˙˙H.ź €ř˙˙IH7Ň˙˙˙˙ h.ź €ř˙˙h.ź €ř˙˙ƒ.:Ň˙˙˙˙ @Ü– €ú˙˙@Ü– €ú˙˙Ťź<ŇW źż€ú˙˙źż€ú˙˙ş›>ŇW Č.ź €ř˙˙Č.ź €ř˙˙źAŇ˙˙˙˙ č.ź €ř˙˙č.ź €ř˙˙—ËCŇ˙˙˙˙ /ź €ř˙˙/ź €ř˙˙ˇ<FŇ˙˙˙˙ (/ź €ř˙˙(/ź €ř˙˙Ş­HŇ˙˙˙˙ ŕxV€ú˙˙ŕxV€ú˙˙łKŇW h/ź €ř˙˙h/ź €ř˙˙zóLŇ˙˙˙˙ ˆ/ź €ř˙˙ˆ/ź €ř˙˙µŮOŇ˙˙˙˙ ¨/ź €ř˙˙¨/ź €ř˙˙J9QŇ˙˙˙˙ Č/ź €ř˙˙Č/ź €ř˙˙SŞSŇ˙˙˙˙ č/ź €ř˙˙č/ź €ř˙˙żWŇ˙˙˙˙ 0ź €ř˙˙0ź €ř˙˙¸OYŇ˙˙˙˙ `w΀ú˙˙`w΀ú˙˙±™[ŇW H0ź €ř˙˙H0ź €ř˙˙xn]Ň˙˙˙˙ h0ź €ř˙˙h0ź €ř˙˙p¸_Ň˙˙˙˙ Ĺ» €ú˙˙Ĺ» €ú˙˙ibŇW ¨0ź €ř˙˙¨0ź €ř˙˙0×cŇ˙˙˙˙ Č0ź €ř˙˙Č0ź €ř˙˙˝€gŇ˙˙˙˙ @ĚR€ú˙˙@E€ú˙˙¶ĘiŇW őS
€ú˙˙őS
€ú˙˙†ń\ńW (1ź €ř˙˙(1ź €ř˙˙lS
Đ˙˙˙˙ H1ź €ř˙˙H1ź €ř˙˙ęqŇ˙˙˙˙ h1ź €ř˙˙h1ź €ř˙˙p$Đ˙˙˙˙ ˆ1ź €ř˙˙ˆ1ź €ř˙˙`nĐ˙˙˙˙ pŁ€ú˙˙pŁ€ú˙˙çLvŇW Č1ź €ř˙˙Č1ź €ř˙˙L:Đ˙˙˙˙ č1ź €ř˙˙č1ź €ř˙˙m@|Ň˙˙˙˙ €őr €ú˙˙€ i €ú˙˙v±~ŇW (2ź €ř˙˙(2ź €ř˙˙"Ň˙˙˙˙ H2ź €ř˙˙H2ź €ř˙˙™şƒŇ˙˙˙˙ h2ź €ř˙˙h2ź €ř˙˙˘+†Ň˙˙˙˙ ˆ2ź €ř˙˙ˆ2ź €ř˙˙V¶ě˙˙˙˙ ¨2ź €ř˙˙¨2ź €ř˙˙0ň)Đ˙˙˙˙ O† €ú˙˙ŕq­ €ú˙˙]ć‹ŇW č2ź €ř˙˙č2ź €ř˙˙ßĚŤŇ˙˙˙˙ 3ź €ř˙˙3ź €ř˙˙ Đ0Đ˙˙˙˙ (3ź €ř˙˙(3ź €ř˙˙™‚3Đ˙˙˙˙ H3ź €ř˙˙H3ź €ř˙˙n1–Ň˙˙˙˙ h3ź €ř˙˙h3ź €ř˙˙ #8Đ˙˙˙˙ ˆ3ź €ř˙˙ˆ3ź €ř˙˙ü¤:Đ˙˙˙˙ ¨3ź €ř˙˙¨3ź €ř˙˙ěî<Đ˙˙˙˙ @÷"
€ú˙˙@÷"
€ú˙˙íČ ŐW č3ź €ř˙˙č3ź €ř˙˙đżAĐ˙˙˙˙ ߬ €ú˙˙߬ €ú˙˙ämĄŇW (4ź €ř˙˙(4ź €ř˙˙Ü‹FĐ˙˙˙˙ @l3€ú˙˙pŘr€ú˙˙„vżřW h4ź €ř˙˙h4ź €ř˙˙˛PKĐ˙˙˙˙ ˆ4ź €ř˙˙ˆ4ź €ř˙˙ëé®Ň˙˙˙˙ ¨4ź €ř˙˙¨4ź €ř˙˙ŔđOĐ˙˙˙˙ Č4ź €ř˙˙Č4ź €ř˙˙‚±Ň˙˙˙˙ č4ź €ř˙˙č4ź €ř˙˙ółŇ˙˙˙˙ 5ź €ř˙˙5ź €ř˙˙śWĐ˙˙˙˙ (5ź €ř˙˙(5ź €ř˙˙°ŤYĐ˙˙˙˙ H5ź €ř˙˙H5ź €ř˙˙ ×[Đ˙˙˙˙ Pf€ú˙˙Pf€ú˙˙÷PPďW  h,΀ú˙˙h,΀ú˙˙  ź €ř˙˙ ź €ř˙˙`ě“ ř˙˙đwţ€ř˙˙Đvţ€ř˙˙Řvţ€ř˙˙  d „ `  Ü&€ú˙˙ đ€ú˙˙   ŕt› ř˙˙ €6ź €ř˙˙€6ź €ř˙˙6ź €ř˙˙6ź €ř˙˙ 6ź €ř˙˙ 6ź €ř˙˙°6ź €ř˙˙°6ź €ř˙˙Ŕ6ź €ř˙˙Ŕ6ź €ř˙˙Đ6ź €ř˙˙Đ6ź €ř˙˙ŕ6ź €ř˙˙ŕ6ź €ř˙˙đ6ź €ř˙˙đ6ź €ř˙˙ 7ź €ř˙˙ 7ź €ř˙˙7ź €ř˙˙7ź €ř˙˙ 7ź €ř˙˙ 7ź €ř˙˙07ź €ř˙˙07ź €ř˙˙@7ź €ř˙˙@7ź €ř˙˙P7ź €ř˙˙P7ź €ř˙˙`7ź €ř˙˙`7ź €ř˙˙p7ź €ř˙˙p7ź €ř˙˙€7ź €ř˙˙€7ź €ř˙˙7ź €ř˙˙7ź €ř˙˙ 7ź €ř˙˙ 7ź €ř˙˙°7ź €ř˙˙°7ź €ř˙˙Ŕ7ź €ř˙˙Ŕ7ź €ř˙˙Đ7ź €ř˙˙Đ7ź €ř˙˙ŕ7ź €ř˙˙ŕ7ź €ř˙˙đ7ź €ř˙˙đ7ź €ř˙˙ 8ź €ř˙˙ 8ź €ř˙˙8ź €ř˙˙8ź €ř˙˙ 8ź €ř˙˙ 8ź €ř˙˙08ź €ř˙˙08ź €ř˙˙@8ź €ř˙˙@8ź €ř˙˙P8ź €ř˙˙P8ź €ř˙˙`8ź €ř˙˙`8ź €ř˙˙p8ź €ř˙˙p8ź €ř˙˙K4D Oâ
] 1^   ‚ í$ EĐ €;ˇ ř˙˙ĚŻ<ŚöC ‰
? śá´ăş rć {G Ü] 7 Ŕ ďB  –§ Mˆ JŔ  ‚ ÜC ŇW Ż2€ú˙˙Ű °›Đ
°1€ú˙˙ d \¨ p¤Á ř˙˙     ź €ř˙˙ ź €ř˙˙€Ľš ř˙˙€ńž €ř˙˙ ?ÎL ĎĎ
ý€L éSĐ
PÄ7€ú˙˙8Ĺ7€ú˙˙ Ä  ź €ř˙˙ ź €ř˙˙D{† ř˙˙ Ž÷3 mŠË  ą@ ŕ:ź €ř˙˙ŕ:ź €ř˙˙,AŰÖW ¨,ź €ř˙˙¨,ź €ř˙˙mFP!=  ˜: @ €  @ €   @ 0  ŕ € 60ň€ř˙˙čQ×€ú˙˙pÖ€ú˙˙  * Á¬ç€ú˙˙        <ź €ř˙˙ yP8# ‹'ůc b FŘo A }Ŕ /v?ËŕÇ c¨)cAtI ‘)‡!l&ň$`íŞ ę şwäC ¬î±ÇиG  N` " Ä˝ h˘ ) ’ wB 1   GenuineIntel ţ?[! 
 ňž €ř˙˙  ŘŇ} €ř đކ ř˙˙  X 8
€ú˙˙8
€ú˙˙H
€ú˙˙H
€ú˙˙ é” Xţ
€ú˙˙XÎR€ú˙˙     
€ú˙˙ 
€ú˙˙     M @ Ľ
€ú˙˙@™ €ú˙˙X‰]<     p
€ú˙˙p
€ú˙˙ ŔÜŠË t ¸Ľ
€ú˙˙č™ €ú˙˙ˆ× Đ| €ß ˜  …l €ú˙˙  ř   }z €ú˙˙@™ €ú˙˙ ͈ €ú˙˙ °^ ř˙˙jŔW ř˙˙Ôc Đ Ŕ őÁ ů˙˙ ă\ ř˙˙ @ ću Ó L č Ě ř˙˙P4ä€ú˙˙ ú~  °ł€ř˙˙uTorrent.exe  €˙
€ú˙˙€ĎR€ú˙˙ ŕý~ ‚Ő‘ đý~ ľ  ě 
€ú˙˙  ”€ú˙˙ŕľ
€ú˙˙™ €ú˙˙" $
 K  2 ľ Ő Y   $   ÷˙˙R<W“÷Ď : Pż
€ú˙˙€™ €ú˙˙ ˙ :X Đ M x
€ú˙˙ `Ç
€ú˙˙ ‰ €g€ú˙˙ đ[ů ř˙˙đ[ů ř˙˙Đ
 h $
€ú˙˙h $
€ú˙˙çŠęó ęyîó p
Ń
€ř˙˙ °Đ
€ř˙˙˙Đ
€ř˙˙   ° $
€ú˙˙° $
€ú˙˙Ŕ $
€ú˙˙Ŕ $
€ú˙˙0
€ú˙˙
 0ƒ7€ú˙˙ <6€ú˙˙–Ý €ú˙˙  ú~  ˝ řˇ$
€ú˙˙řˇ$
€ú˙˙ĺ!ŇW @ńô€ú˙˙ŕŮ‹ €ú˙˙#[×S“>x‹ q h1
€ú˙˙˜–Ý €ú˙˙` $
€ú˙˙0s3€ú˙˙hˇ$
€ú˙˙ Eć* ĐŃ
€ř˙˙ĐŃ
€ř˙˙` $
€ú˙˙ČŃ
€ř˙˙hˇ$
€ú˙˙   ` $
€ú˙˙ »ä$ (ˇ$
€ú˙˙(ˇ$
€ú˙˙` $
€ú˙˙  Ŕ–Ý €ú˙˙(2
€ú˙˙ŕ Ń
€ř˙˙Đ     0
€ú˙˙   ° $
€ú˙˙ ˘$
€ú˙˙ ˘$
€ú˙˙ ˘$
€ú˙˙°˘$
€ú˙˙°˘$
€ú˙˙  Ń
€ř˙˙XO< ` $
€ú˙˙° $
€ú˙˙° $
€ú˙˙đކ ř˙˙ôśŤ ř˙˙̸† ř˙˙ >   @Ł$
€ú˙˙@Ł$
€ú˙˙ X~3€ú˙˙X㎠€ú˙˙hŁ$
€ú˙˙hŁ$
€ú˙˙ <s 7k Źř›€ŠËČŁ$
€ú˙˙ČŁ$
€ú˙˙ `2Ńv ¤$
€ú˙˙ ¤$
€ú˙˙t ¤   (¤$
€ú˙˙(¤$
€ú˙˙ H¤$
€ú˙˙H¤$
€ú˙˙ xMB €3€ú˙˙€äŽ €ú˙˙  ¨ iĈ ř˙˙
 w¤ß ř˙˙ €ř˙˙ôł0bk‹ľ•M@eŮĐ—šßđ” cV¤kůµ€DB:  7z€ú˙˙Ýś ř˙˙ˆ¨ˇ ř˙˙ € ř˙˙˙ °$€ú˙˙ j(€ú˙˙đd'€ú˙˙   °$€ú˙˙ఈ ř˙˙đ7z€ú˙˙°$€ú˙˙ Á  € € , ,  ˙˙ p«‹€ú˙˙Ŕ7z€ú˙˙ €¨ˇ ř˙˙ÔŤD€ú˙˙  ®ß ř˙˙ÔŤD€ú˙˙ @ż@€ú˙˙˜ść€ú˙˙ŔĘ€ú˙˙Ýś ř˙˙ ř˙˙ ˙ @ @Tú€ú˙˙ w¤ß ř˙˙  ¸ćĐ
€ř˙˙  j(€ú˙˙Ô˙‰€ú˙˙$Ąß ř˙˙°$€ú˙˙p«‹€ú˙˙đd'€ú˙˙  €ú˙˙Śç€ř˙˙Ô˙‰€ú˙˙đd'€ú˙˙ űÔß ř˙˙°$€ú˙˙p«‹€ú˙˙ j(€ú˙˙ŘďĎ€ú˙˙°$€ú˙˙şÚ€ú˙˙ĐçĐ
€ř˙˙Ţ —*č€ř˙˙ ŘďĎ€ú˙˙đd'€ú˙˙p«‹€ú˙˙Ô˙‰€ú˙˙ j(€ú˙˙rÔß ř˙˙°$€ú˙˙¨$€ú˙˙ °$€ú˙˙«‹€ú˙˙ €ú˙˙OÉß ř˙˙ ąźß ř˙˙  °$€ú˙˙Éß ř˙˙p«‹€ú˙˙`#€ú˙˙ €d€ú˙˙ ĐÝ€ř˙˙  é ˆČß ř˙˙ RA€ú˙˙`#€ú˙˙ «‹€ú˙˙ ýĘß ř˙˙P@&€ú˙˙p«‹€ú˙˙ 8 €ú˙˙ RA€ú˙˙VŃß ř˙˙p«‹€ú˙˙ «‹€ú˙˙ ĐQA€ú˙˙P@&€ú˙˙Pqň€ú˙˙Çß ř˙˙ĐQA€ú˙˙é p«‹€ú˙˙qň€ú˙˙€éĐ
€ř˙˙0éĐ
€ř˙˙ €ř˙˙G7 €ř˙˙é š €ú˙˙ଋ€ú˙˙qň€ú˙˙Pqň€ú˙˙Ŕ—o€ř˙˙@rg€ú˙˙`ąř€ú˙˙  €ú˙˙@\ €ř˙˙é €ú˙˙ĐÝ€ř˙˙@ść€ú˙˙ěG
€ú˙˙ĐQA€ú˙˙Ŕ €ř˙˙  é `q€ú˙˙š €ú˙˙hÜĐ€ú˙˙  kč€ř˙˙ A&€ú˙˙ @ść€ú˙˙ j€ř˙˙  é ŕ7€ú˙˙Hč€ř˙˙ €ř˙˙`q€ú˙˙ČĎK€ú˙˙š €ú˙˙Ö ëĐ
€ř˙˙ şÚ€ú˙˙ Ö Ť*č€ř˙˙p ˆßĐ€ú˙˙š €ú˙˙ şÚ€ú˙˙p €ú˙˙.Śç€ř˙˙ óĹ€ú˙˙ ˙ć€ř˙˙ŔěG
€ú˙˙ŔěG
€ú˙˙Ŕ Ú€ú˙˙ şÚ€ú˙˙p €ř˙˙€ěĐ
€ř˙˙ŔěG
€ú˙˙ŔěG
€ú˙˙  ÷o€ř˙˙ŔěG
€ú˙˙ŔěG
€ú˙˙  @—+€ú˙˙ŔěG
€ú˙˙ŔěG
€ú˙˙  ŔěG
€ú˙˙ ä€ř˙˙ ˇV{€ř˙˙ €ř˙˙ŔěG
€ú˙˙ŔěG
€ú˙˙ A&€ú˙˙€T€ú˙˙@—+€ú˙˙@—+€ú˙˙óĹ€ú˙˙Q€ř˙˙ ôšo€ř˙˙ ˜Ĺ€ú˙˙ LĄ ˙˙ ŔěG
€ú˙˙…ĺ€ř˙˙xýĹ€ú˙˙xýĹ€ú˙˙ŔěG
€ú˙˙xýĹ€ú˙˙ €ú˙˙午€ř˙˙ îĐ
€ř˙˙ Q€ř˙˙óĹ€ú˙˙ Pć€ř˙˙ @—+€ú˙˙@—+€ú˙˙ €ú˙˙P3€ú˙˙ { €ú˙˙čz €ú˙˙ ôšo€ř˙˙(„ €ú˙˙@—+€ú˙˙ @—+€ú˙˙Pqň€ú˙˙ @—+€ú˙˙Â=ˆ€ř˙˙řîĐ
€ř˙˙  ¸„ €ú˙˙Pqň€ú˙˙z €ú˙˙ čz €ú˙˙ˇu€ř˙˙ ¸„ €ú˙˙ @—+€ú˙˙ { €ú˙˙IAˆ€ř˙˙ €ú˙˙ ¨îĐ
€ř˙˙@—+€ú˙˙  { €ú˙˙ 畈€ř˙˙ @—+€ú˙˙ ěl€ú˙˙  { €ú˙˙gďˆ€ř˙˙˙ @—+€ú˙˙@—+€ú˙˙ ôšo€ř˙˙ ±Ĺ€ú˙˙ ěl€ú˙˙™ŃÜ€ř˙˙ ěl€ú˙˙ A&€ú˙˙ şÚ€ú˙˙ŹlF ˙˙îk€ú˙˙   PóĐ
€ř˙˙ 0óĐ
€ř˙˙(óĐ
€ř˙˙÷ôƒ€ř˙˙ l €ú˙˙ o€ř˙˙ €ú˙˙ €ú˙˙ €ú˙˙e¬ ňTĐ
€ř˙˙0óĐ
€ř˙˙ŔňÄ€ú˙˙8]Á€ú˙˙€Ń €ú˙˙ ěl€ú˙˙  A&€ú˙˙9šo€ř˙˙ €ú˙˙ póĐ
€ř˙˙ ńĐ
€ř˙˙и„ €ú˙˙ ěl€ú˙˙ …W{€ř˙˙póĐ
€ř˙˙  A&€ú˙˙ €ú˙˙0ü €ú˙˙ ěl€ú˙˙˜ńĐ
€ř˙˙ vîl€ú˙˙N`†€ř˙˙  °‹„ €ú˙˙ îk€ú˙˙…ĺ€ř˙˙xýĹ€ú˙˙xýĹ€ú˙˙îk€ú˙˙xýĹ€ú˙˙˜ńĐ
€ř˙˙vîl€ú˙˙X\Á€ú˙˙X\Á€ú˙˙ €ř˙˙ ěl€ú˙˙  ńĐ
€ř˙˙ °ńĐ
€ř˙˙ Pć€ř˙˙ P-€ú˙˙P-€ú˙˙ €ú˙˙ é–€ř˙˙  X\Á€ú˙˙°Ľƒ €ú˙˙°Ľƒ €ú˙˙€Ń €ú˙˙ é–€ř˙˙gw†€ř˙˙ é–€ř˙˙ -€ú˙˙ –€ú˙˙  e¬ ňTĐ
€ř˙˙ ěl€ú˙˙ €ú˙˙Ç)€ú˙˙ °Ľƒ €ú˙˙€Ń €ú˙˙ ěl€ú˙˙ ]Á€ú˙˙  $ „îl€ú˙˙X\Á€ú˙˙ Ő4†€ř˙˙póĐ
€ř˙˙ PóĐ
€ř˙˙XóĐ
€ř˙˙Ç)€ú˙˙ l €ú˙˙  €ú˙˙Ç)€ú˙˙đČ)€ú˙˙ é–€ř˙˙$  °Ľƒ €ú˙˙ ôšo€ř˙˙ ±Ĺ€ú˙˙ ˘ ř˙˙˘ ř˙˙KDBG@ ° ř˙˙`Oˆ ř˙˙ čŘ  @Hˆ ř˙˙ PŽĄ ř˙˙0«Ł ř˙˙h«Ł ř˙˙pŁ ř˙˙`
Ł ř˙˙p0¬ ř˙˙„0¬ ř˙˙@»¨ ř˙˙ŔY¨ ř˙˙P© ř˙˙·Ł ř˙˙¨·Ł ř˙˙ ~ˇ ř˙˙ 2¬ ř˙˙ Č8¬ ř˙˙Ä$¤ ř˙˙2¬ ř˙˙č0¬ ř˙˙`0¬ ř˙˙€2¬ ř˙˙  0¬ ř˙˙ p1¬ ř˙˙Đ7¬ ř˙˙  4¬ ř˙˙¸¤ ř˙˙Ŕ¤ ř˙˙čŢ ř˙˙ŹĄ ř˙˙¤ ř˙˙ ¤ ř˙˙ T¬ ř˙˙@X¬ ř˙˙€X¬ ř˙˙ŔQ¬ ř˙˙$  ř˙˙Ŕ}ˇ ř˙˙ |ˇ ř˙˙࣠ř˙˙€¨ˇ ř˙˙0¬ ř˙˙ŕ0¬ ř˙˙ 0¬ ř˙˙Âˇ ř˙˙Ňˇ ř˙˙X@  ř˙˙ŚÂˇ ř˙˙đ–Ą ř˙˙€¨ś ř˙˙ 9¬ ř˙˙Ŕ1¬ ř˙˙HŽĄ ř˙˙H”Ł ř˙˙Ľ0¬ ř˙˙ôň˘ ř˙˙ŕ’Ą ř˙˙Đ)¤ ř˙˙đ¤ ř˙˙Ȥ ř˙˙ü#© ř˙˙80¬ ř˙˙ | ¸ 8 ( p d Đ8( MÚ! ôđ¸K $ ˜ `@  ř˙˙,@  ř˙˙ Ë¨ ř˙˙€N € @   3 + @ # S `ü¨ ř˙˙`ř¨ ř˙˙ ě¤ ř˙˙č¤ ř˙˙€gś ř˙˙ŘK xä ° ř˙˙ Đ] ‡´T Ć[J Ŕä €ß ř˙˙  6˝ ß[J ĺ đą ř˙˙   c“ Űß[J Hĺ Ĺ €ř˙˙ @ Ç€ fß[J °ĺ ĐÉ €ř˙˙ @ b÷ 'ŕ[J řĺ Ë €ř˙˙ ŕ F\ Á[J 8ć đĐ €ř˙˙ n ŕ[J xć €ŕ €ř˙˙ @
t.
źÁ[J Đć Ŕę €ř˙˙ đ  Á[J (ç °ë €ř˙˙ ` &k
2FŇJ xç ţ €ř˙˙  P Á[J Đç đÜ €ř˙˙ đ ƒŢ ŔĘ[J (č Ŕ €ř˙˙ p Ď Á[J xč  ţ €ř˙˙  
2 ţŔ[J Đč €ř˙˙ Đ KŔ ŰĘ[J (é Đ €ř˙˙ 0 yĺ Á[J xé €ř˙˙ P Eű Á[J Đé P€ř˙˙  †¶Ă[J (ę ŕ€ř˙˙ Ŕ ±ƒ µĂ[J €ę  €ř˙˙ P ňn Á[J Řę đ€ř˙˙ Ŕ :# AÁ[J 0ë °
€ř˙˙   ŔS Á[J ˆë P€ř˙˙  »e Á[J ŕë ŕ€ř˙˙   vŁ Á[J 8ě €€ř˙˙ ° íR ˝Ę[J ě 0€ř˙˙  Ĺś Á[J čě 0€ř˙˙ ° Ś ëňJ @í ŕ€ř˙˙ Ŕ d Á[J ˜í  €ř˙˙ @ DV Ä[J đí ŕ$€ř˙˙ 0 ˆ_ OÁ[J @î @A€ř˙˙ ŕ · |Á[J ˜î G€ř˙˙   ˛Ő VÁ[J đî ŔH€ř˙˙ 0 Hh Č[J @ď đO€ř˙˙  ^K ˙Ŕ[J ď Q€ř˙˙   Š9 Á[J čď po€ř˙˙   „Á[J 8đ `€ř˙˙  ló ŠÁ[J đ f€ř˙˙ ° Ą JČ[J čđ 0€€ř˙˙ Đ °( nÂ[J @ń °h€ř˙˙   B  dÁ[J ˜ń Pm€ř˙˙  r ~Ć[J đń  Q€ř˙˙ Ŕ Čh (Á[J Hň Pn€ř˙˙ € éŕ »XJ  ň `V€ř˙˙   Xó ŠÄ[J řň ~€ř˙˙  ý] Â[J Hó Đn€ř˙˙  Ď  úŔ[J  ó Z€ř˙˙   cD §Á[J řó  ]€ř˙˙ ` ˙ Á[J Hô €ř˙˙  ?# Á[J  ô ŕ€ř˙˙   š0 Á[J řô  Î€ř˙˙ Đ ] đc¤K Pő pŃ€ř˙˙  Űé Á[J  ő Ň€ř˙˙ p ë6 ŤĘ[J đő pŇ€ř˙˙ ŕ o> ‡Ĺ[J @ö PÓ€ř˙˙ P ÇŹ ‹Ĺ[J ˜ö  Ő€ř˙˙  ľś ?Ĺ[J đö  Ö€ř˙˙  ¬˙ bÎ[J H÷ 0×€ř˙˙  Őt bÎ[J  ÷ Ŕ×€ř˙˙  Í« cÎ[J ř÷ PŘ€ř˙˙ ° &q Á[J Hř Ů€ř˙˙  íš Á[J ˜ř Ú€ř˙˙ ŕ sĹ kÁ[J čř đŰ€ř˙˙ Đ Ńí nÁ[J 8ů Ŕ€ř˙˙   ęź „Á[J ˆů  Č€ř˙˙ P ł¦ xÁ[J ŕů đĚ€ř˙˙  {± ¶Ě[J 8ú ŔÜ€ř˙˙ ` §¨ ĹĚ[J ú €€ř˙˙ ` ܧ :Ě[J čú €Í€ř˙˙ đ h ¶Ě[J @ű €ˇ€ř˙˙ ° >ƒ íĚ[J ˜ű 0Ł€ř˙˙ @ W˝ dÎ[J đű p¤€ř˙˙  /° Â[J Hü €©€ř˙˙ Ŕ Ő> ^Á[J  ü @Ş€ř˙˙ ° tô ľĂ[J řü đŞ€ř˙˙ Ŕ
Ż .é+G pý °¬€ř˙˙ đ ?_ .Ĺ[J Čý  ­€ř˙˙ 0 H] *Â[J ţ е€ř˙˙ ŕ ř Â[J hţ °·€ř˙˙  g• ßÄ[J Ŕţ Ŕ¸€ř˙˙ ` 2° ÁĚ[J ˙ »€ř˙˙ ` ěô ýŔ[J p˙ Š€ř˙˙ €ÍŻ {V° idLJ Č˙ `:€ř˙˙ € ?Ú *XLJ  ŕÄ€ř˙˙ @ )! žPĹJ x  Ô€ř˙˙ ` D­ xĹ[J Đ  €Ř€ř˙˙ @ >  őË[J ( ŔÚ€ř˙˙ Đ n Ě[J € €:€ř˙˙ ` ´ŕ Ě[J Ř Ű€ř˙˙  Í Ě[J 0 `ç€ř˙˙ Đj “nj ·íŻJ ˆ 0R€ř˙˙ Đ úĹ 9Ě[J ŕ S€ř˙˙ 
f ýöŇI 8 T€ř˙˙ ŕ )^ Á[J  V€ř˙˙ đ Ĺ´ Á[J č đV€ř˙˙ € Tą ě_UJ 8 pY€ř˙˙ đ Ţĺ Á[J  `Z€ř˙˙ E :Ů ·Ă[J č °Z€ř˙˙ € Qö e˙AE @ 0[€ř˙˙  b ˇĘ[J   0\€ř˙˙ ` ľ’ đĚ[J ř ]€ř˙˙ @ D ăĚ[J P ŕ€ř˙˙ Ŕ ęc ŘĚ[J ¨ Ŕŕ€ř˙˙ đ ·f ăĚ[J  °ă€ř˙˙ ° š éĚ[J X  Ü€ř˙˙  “+ ęĚ[J ° `ĺ€ř˙˙   K' ńĚ[J  °Ţ€ř˙˙ ° ­Ă ŞÎ[J `

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 22:29:25

o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ r a s s s t p . s y s ' \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ r d p b u s . s y s ' \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ s w e n u m . s y s # \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ k s . s y s & \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ u m b u s . s y s ' \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ u s b h u b . s y s ( \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ N D P r o x y . S Y S ) \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ n v h d a 6 4 v . s y s ( \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ p o r t c l s . s y s % \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ d r m k . s y s ( \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ k s t h u n k . s y s ) \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ R T K V H D 6 4 . s y s  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ w i n 3 2 k . s y s & \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ D x a p i . s y s ' \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ h i d u s b . s y s ) \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ H I D C L A S S . S Y S ) \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ H I D P A R S E . S Y S % \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ U S B D . S Y S ' \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ m o u h i d . s y s ) \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ c r a s h d m p . s y s - \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ d u m p _ d u m p a t a . s y s , \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ d u m p _ m s a h c i . s y s - \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ d u m p _ d u m p f v e . s y s ( \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ u s b c c g p . s y s ( \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ s n p 2 u v c . s y s ' \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ S T R E A M . S Y S ( \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ s n c d u v c . S Y S ( \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ m o n i t o r . s y s  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ T S D D D . d l l ' \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ B T H U S B . s y s ( \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ b t h p o r t . s y s  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ c d d . d l l & \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ l u a f v . s y s ' \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ r f c o m m . s y s ( \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ B t h E n u m . s y s ' \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ b t h p a n . s y s ' \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ l l t d i o . s y s & \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ n w i f i . s y s ( \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ n d i s u i o . s y s ' \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ r s p n d r . s y s ' \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ b o w s e r . s y s ' \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ m p s d r v . s y s ' \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ m r x s m b . s y s ) \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ m r x s m b 1 0 . s y s ) \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ m r x s m b 2 0 . s y s ' \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ p e a u t h . s y s ' \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ s e c d r v . S Y S ' \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ s r v n e t . s y s )

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 22:29:59

D e v i c e \ H a r d d i s k V o l u m e 2 \ W i n d o w s \ S y s W O W 6 4 \ m s c t f . d l l  Ŕ° Ć.L Zu  ě x_
;Ű[J Zu \ D e v i c e \ H a r d d i s k V o l u m e 2 \ W i n d o w s \ S y s W O W 6 4 \ r p c r t 4 . d l l  Ŕ° ă.L {u Ŕ
ě Hä
oÚ[J ° {u \ D e v i c e \ H a r d d i s k V o l u m e 2 \ W i n d o w s \ S y s W O W 6 4 \ m s v c r t . d l l  Ŕ® ý.L †u Đ ě ć"
2Ű[J ° †u \ D e v i c e \ H a r d d i s k V o l u m e 2 \ W i n d o w s \ S y s W O W 6 4 \ u s p 1 0 . d l l  Ŕ® /L u  ě |ł 9Ű[J  u \ D e v i c e \ H a r d d i s k V o l u m e 2 \ W i n d o w s \ S y s W O W 6 4 \ i m m 3 2 . d l l   Ŕ° ./L źu  ě …V
<Ű[J  źu \ D e v i c e \ H a r d d i s k V o l u m e 2 \ W i n d o w s \ S y s W O W 6 4 \ u s e r 3 2 . d l l  Ŕ´ G/L Žv đ ě
e ĘÚ[J  Žv \ D e v i c e \ H a r d d i s k V o l u m e 2 \ W i n d o w s \ S y s W O W 6 4 \ o l e a u t 3 2 . d l l w s  Ŕ´ _/L —v
ě ˙)
~Ů[J  —v \ D e v i c e \ H a r d d i s k V o l u m e 2 \ W i n d o w s \ S y s W O W 6 4 \ a d v a p i 3 2 . d l l đÖ  Ŕ¸ x/L ˇv ` ě ,Ř ßŰ[J  ˇv \ D e v i c e \ H a r d d i s k V o l u m e 2 \ W i n d o w s \ S y s W O W 6 4 \ K e r n e l B a s e . d l l  Ŕ® ’/L Îv ° ě µ +ŕ[J Îv \ D e v i c e \ H a r d d i s k V o l u m e 2 \ W i n d o w s \ S y s t e m 3 2 \ n t d l l . d l l  Ŕ® «/L ěv  ě xŠ ;Ű[J  ěv \ D e v i c e \ H a r d d i s k V o l u m e 2 \ W i n d o w s \ S y s W O W 6 4 \ n t d l l . d l l  ŔÄ ě ż/L   0kz€ú˙˙ě ”  `á# ľÂ ř˙˙  ř˙˙  ƒ€T3/Yň‡áXč SkypeNames2.exe " C : \ P r o g r a m F i l e s ( x 8 6 ) \ S k y p e \ T o o l b a r s \ S h a r e d \ S k y p e N a m e s 2 . e x e

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 22:30:34

Č   Č                    Č    Č                  Č    Č    Č    Č Č Č Č Č Č    Č Č Č  ý3
'¦=
Fş‰<®!ă›Č H  Č  Č  Č  Č  yĎ› `ۈ €ú˙˙|îÍ€ř˙˙ÜĺÍ€ř˙˙ŕ‰ ř˙˙ şť’ `ۈ €ú˙˙|îÍ€ř˙˙ÜĺÍ€ř˙˙ŕ‰ ř˙˙ ”$  `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ ?$  `Ś €ú˙˙ÉBŃ€ř˙˙ `Ě €ř˙˙ »mŔ ů˙˙   <$  `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ \@
 `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ @
 `Ś €ú˙˙ÉBŃ€ř˙˙ `Ě €ř˙˙ hŔ ů˙˙   @
 `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ “\  `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ >\  `Ś €ú˙˙ÉBŃ€ř˙˙ `Ě €ř˙˙ Ă ů˙˙   ;\  `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ L `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ ČK `Ś €ú˙˙ÉBŃ€ř˙˙ `Ě €ř˙˙@÷ˇÂ ů˙˙   ĹK `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^  `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ Ä `Ś €ú˙˙ÉBŃ€ř˙˙ `Ě €ř˙˙Póß ů˙˙   Á `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ gm `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ m `Ś €ú˙˙ÉBŃ€ř˙˙ `Ě €ř˙˙€»Â ů˙˙   m `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ †ó `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ 1ó `Ś €ú˙˙ÉBŃ€ř˙˙ `Ě €ř˙˙Póß ů˙˙   .ó `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ X» `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ » `Ś €ú˙˙ÉBŃ€ř˙˙ `Ě €ř˙˙Póß ů˙˙   » `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ Ď| `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ z| `Ś €ú˙˙ÉBŃ€ř˙˙ `Ě €ř˙˙@÷ˇÂ ů˙˙   w| `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ U  `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^   `Ś €ú˙˙ÉBŃ€ř˙˙ `Ě €ř˙˙ mŔ ů˙˙   ý  `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ ŐŹţ `Ś €ú˙˙,<Ń€ř˙˙ ^ €Źţ `Ś €ú˙˙ÉBŃ€ř˙˙ `Ě €ř˙˙ mŔ ů˙˙   ž  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN öť  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN ćť  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN Óť  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN Ćť  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN ´ť  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN —ť  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN ˆť  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN tť  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN hť  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN Xť  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN Eť  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN 8ť  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN ť  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN ńś  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN Ýś  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN Ńś  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN Áś  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN Żś  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN ˇś  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN fś  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN #ś  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN s›  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN 4›  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN ›  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN ›  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN ůš  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN ăš  `; €ú˙˙Ą.Č€ř˙˙  €ú˙˙`â‹ €ú˙˙4 ADVN Ź \Ľ:×D˜Ť†öˆLgX  %   đÚ‰o  ƒ American Megatrends Inc. 207 08/31/2009   ASUSTeK Computer Inc. N61Vn 1.0   
ASUSTeK Computer Inc. N61Vn 1.0 MIDDLE  
  ASUSTeK Computer Inc. 1.0 ( żz ˙űëż‹ UUA  ˙˙ Socket 478 Intel Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU P7450 @ 2.13GHz PPN12345678901234567  €@ @   L1-Cache  €@ @   L1-Cache     L2-Cache     J3401 LAN   J4501 VGA 
 J5201 USB1   J5201 USB2   ˙˙J4800 HDMI 
 " J5101 SATA 1    ˙˙J4202 FlashCard    ˙˙J4301 ExpressCard    " J6601 eSATA    J3703 Audio Out    J3801 Mic In    J2502 USB3    !J4203 1394    ˙˙J5401 DockPort
 Ą
  PEG
 Ą PCIE1
 Ą PCIE2
 Ą PCIE3
 Ą PCIE4
 ƒ Gfx Card
 … NIC
 ‡ Audio Codec
 ‰ SATA Controller
  1394/FlashCardReader   ! DSN: DSN: DSN: SMI:00B2B0
" ˙ en|US|iso8859-1 #  € ţ˙ $ ˙˙? #  % # ţ˙@ @ 
€ *SODIMM0 BANK0 N/A N/A & ˙˙ % $ ˙˙˙ ' # ţ˙@ @ 
€ *SODIMM1 BANK1 N/A N/A ( ˙˙? ' $ ˙˙˙ ) Ě0*˙  In the back AS010Eh33E 09/10/25 M50--22 SMART Ver 0123 Lithium-Ion Č*  ASUSTeK Computer Inc. Notebook 1.0 + ‰ĂzlCÜGź4¨€
µlp
~ M H z   U , C o m p o n e n t I n f o r m a t i o n   & C o n f i g u r a t i o n D a t a  ˙˙˙˙˙˙˙˙  I d e n t i f i e r  L I n t e l 6 4 F a m i l y 6 M o d e l 2 3 S t e p p i n g 1 0 ( P r o c e s s o r N a m e S t r i n g  ` I n t e l ( R ) C o r e ( T M ) 2 D u o C P U P 7 4 5 0 @ 2 . 1 3 G H z " U p d a t e S i g n a t u r e   
 U p d a t e S t a t u s    " V e n d o r I d e n t i f i e r   G e n u i n e I n t e l M S R 8 B  
oŔ=ĐŽŘĹDş*úŕ5-°
GenuntelineI
GenuntelineI  z ťă ˙űëżz ťă ˙űëż  ±°đWV H0´,±°đWV H0´,   @ @  "@ @  "           
(  ( 
  #ˆôą  #ˆôą   ‹ 

 š    › ŠŐ ŠŐ  ś :ˆ 'ˆ  ť      ‰$—lS ‰$—lS  € Ŕ

€ €  €  €      €Intel(R) Core(TMIntel(R) Core(TM  €)2 Duo CPU P)2 Duo CPU P  €7450 @ 2.13GHz 7450 @ 2.13GHz  €  € @` @`  €  €$0 $0 Ň@;č °BH«ęqÉăF=ŃŘ APICl J_ASUS_APIC14241 MSFT— ŕţ FACPô ’_ASUS_FACP14241 MSFT— đúżúżDBGP4 ._ASUS_DBGP14241 MSFT—  HPET8 ’_ASUS_OEMHPET 1 MSFT— Ł†€  BOOT( &_ASUS_BOOT14241 MSFT— Q MCFG< |_ASUS_OEMMCFG 1 MSFT— OEMXv 5_ASUS_OEMX14241 MSFT— ś ECDTT |_ASUS_OEMECDT 1 MSFT—  f OEMBq -_ASUS_OEMB14241 MSFT—  Ŕ SSDTđ _PmRef CpuPm 0 INTL SLICv k_ASUS_Notebook' MSFT— ś ˆHČTŃLľÖ(,˜$  ťLMT,”ŐFżPß\ŮRJPH`é€ú˙˙¸ € D 4 cdrom LR  "öXGÖJÚątůz­áź4 ŔLR4   ¨tô1ó#pÂáV{EZoc\ŘÖú `é)€ú˙˙  LR<   ă¶ŘşĆ=6T´53ŃŢ»ŘÖú `é)€ú˙˙ `’˙€ú˙˙ LR(  T  "öXGÖJÚątůz­áźXÎőú 4 ŔLR8    ă¶ŘşĆ=6T´53ŃŢ»ŘÖú `é)€ú˙˙ >˛€ú˙˙ LR4  ¸  ¨tô1ó#pÂáV{EZoc\ŘÖú `é)€ú˙˙  LR4  đ  ¨tô1ó#pÂáV{EZoc\ŘÖú `é)€ú˙˙  LR4  $
ä'‘[;ć{{€s•ŘÖú `é)€ú˙˙  LR4 X ăa­ź˙h.ôţz?˛R"^ŘÖú `é)€ú˙˙  LR4
Ś ăa­ź˙h.ôţz?˛R"^ŘÖú `é)€ú˙˙  LR4 Ŕ ăa­ź˙h.ôţz?˛R"^ŘÖú `é)€ú˙˙  LR4 ô ăa­ź˙h.ôţz?˛R"^ŘÖú `é)€ú˙˙  LR4
( ăa­ź˙h.ôţz?˛R"^ŘÖú `é)€ú˙˙  LR$  \ xŤ°ĆÚ–ěż’4»ŘÖú LR4   Ů •źN Ś]ƒ” ű§mŘÖú `é)€ú˙˙  LR  ´ "öXGÖJÚątůz­áź4 ŔLR  č "öXGÖJÚątůz­áź4 ŔLR   "öXGÖJÚątůz­áź4 ŔLR  ( "öXGÖJÚątůz­áź4 ŔLR  H "öXGÖJÚątůz­áź4 ŔLR  h "öXGÖJÚątůz­áź4 ŔLR(  ˆ "öXGÖJÚątůz­áźŘßű 4 ŔLR  ¨ "öXGÖJÚątůz­áź4 ŔLR  Đ "öXGÖJÚątůz­áź4 ŔLR  đ "öXGÖJÚątůz­á

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 22:31:27

nagyobb kommentet lehet írni mint bejegyzést:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 22:35:19

@Conv: ezek csak részletek, ízelítők, kóstolók.
kis csemege

ránézel?

arlequin 2010.11.22. 22:37:49

@tesz-vesz: látom egészen absztrakt verseket írsz mostanság ;-)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 22:44:17

@arlequin: a belvárosban megbecsülik ezt is.
és emiatt jelenik meg végre a kötetem

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 22:45:10

végre befuthatok.
most jön el az én időm
és a kommunista korcsok reszjethetnek

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.22. 22:45:43

végre befuthatok.
most jön el az én időm
és a kommunista korcsok reszkethetnek

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.23. 00:28:54

@tesz-vesz: no inkább csomizd be rarba vagy zipbe és küldd el az info@i-honlapkeszites.hu-ra :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.23. 00:35:16

@Conv: jól látom egyébként hogy ez egy Asus N61VN notebook?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.23. 00:47:17

@Conv:
wifi driver gond lesz. tiltsd le vagy kapcsold ki a wifit és próbáld ki úgy, hogy akkor van-e kékhalál. ha nincs, akkor a wlan usb driverét kell frissíteni.

gyanítom, hogy ez lesz a gond, de majd ha átküldted a fájlt, talán többet látok.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.23. 10:06:32

@Conv: asus. jó gép. win7-be nem tudom pontosan megnézni milyen, de nagy gép.
miért kérded?

wifire tippelek én is. mert nem tudtam telepíteni a wireless routerhez kapott cd-t , próbáltam eltávolítani, mert utólag rájötttem van benn gyári, és nem is kellett volna nagyon cd, de nem tudtam.

wlan usb driverét? az mi? köszi

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.23. 10:24:06

@Conv: most eltávolítottam egy intel wireless wifi softwere-t.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.23. 10:52:37

@tesz-vesz:

meglestem a logot amit küldtél, ment a válasz mailban

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.23. 10:53:16

@tesz-vesz: remélhetően nem az alaplapra integrált wifi drivere volt az :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.23. 12:17:35

@Conv: ha az lett volna, akkor most nem tudnék netezni, nem?
:)

megnéztem a dátumát

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.23. 12:20:24

@Conv: és nem elég h unistalláltam ezt?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.23. 12:21:48

@Conv: asus. jó gép. win7-be nem tudom pontosan megnézni milyen, de nagy gép.
miért kérded?

guma 2010.11.23. 12:52:01

@Conv: kíváncsi vagyok mennyien regisztrálnak, jelentkeznek 64 helyre küldtem el (kocsmásoknak is! mert hátha elsikkad ebben a szövegáradatban!) DD :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.23. 13:37:08

@tesz-vesz: csak azért kérdeztem, mert vannak tipikus "betegségek" amik típushibák és ezekhez a gyártó később szokik kiadni javitópatcheket, updateket amik ingyen letölthetők.
gondoltam megnézem a dolgot.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.23. 13:41:47

@guma: köszönjük, remélhetőleg lesznek sokan.

guma 2010.11.23. 16:02:49

@Ásó[Mosó]maci: Szia! Mennyi sört nyeltél???

Reggel 1/2 9 felé nektek is küldtem az opera link mellett Conv kérését és linkjeit!
Szavazásra és terjesztésre. Valamint a decemberi esemény linkjét is bepakoltam!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.23. 19:33:40

@Conv: amúgy nem tom h integrált volt, de nem volt net.

és ez az volt, újra fel kellett raknom

de érdekes h dátum szerint volt ami ezelőtt volt, és azt a programot nettel töltöttel le.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.23. 20:32:19

mi wifi bele van építve a gépbe az az alaplapra integrált. ennek van egy drivere amit az alaplap telepítésekor fel kellett rakni.
ha nem volt neted, akkor két dolog volt lehetséges.
1, nem volt feltelepítve
2 fel volt telepítve csak nem volt aktiválva/le volt tiltva
sztem a 2. lehetőség állt fenn. amikor a netről leszedtél cuccot és felraktad (volna) akkor aktiválta/bekapcsolta automatikusan a már telepített cuccot és nem engedte telepíteni az új drivert. azonban mielőtt megszakította a folyamatot már felülírt valamit a registryben. ez okozhatta a wifi kártya inkompatibilitást, ami kékhalálhoz vezetett.

(vagy valami más történt, ám ezt nem tudom megállapítani így a blogon keresztül :))

Lone Wolf 2010.11.23. 20:35:44

Hm... Biosban érdemes lenne körülnézni, hogy nincs e letiltva, v hülyén beállítva.

Lone Wolf 2010.11.23. 20:39:25

@Lone Wolf: MEGJ; Elvileg van az alaplapomon, atheros ethernet. De letiltottam, és az illesztőprogramját sem telepítettem, mert nagyon úgy tűnik, hogy összeakad valamivel, és ez oda vezet hogy nem tudom használni az USB wi-fi modememet. Merthogy instabillá teszi. Állandóan esik kel, szakad...

Nem lehet hogy itt is hasonlóról van szó?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.23. 20:42:07

@Lone Wolf: ezt mondtam, hogy ez a gond :)
a hibaüzenet elég egyértelművé teszi, a log meg amit átküldött végképp.

offforever.blog.hu/2010/11/15/windowsswastica/fullcommentlist/1#c11656058

guma 2010.11.23. 20:56:21

@Conv: @Lone Wolf: @tesz-vesz: fiúk látom műszakban vagytok amikor meló, van nincs szórakozás...
Sziasztok tehát - nem zavarom e komoly szellemi munkát DDD

Hátha a gép is feléled (meg ti is holnapra). :)))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.23. 21:06:36

@Lone Wolf: de lehet

@Conv: hol tudom megnézni h integrált-e? csak a setupban? windows előtt?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.23. 21:09:14

@Conv: az a baj, h van mikor egy hétig semmi kékhalál, aztán meg 2 órában kettő is .

tehát ha wifit kikapcsolom, ki kéne két hétre, de akkor nem lehet netem.
ami érdekes, hogy két hétre hazamentem másik rooterhez, használtam wifit és soha nem volt kékhalálom, mintha a rooter zavarná be ezt a wifit.

Lone Wolf 2010.11.23. 21:20:47

@Conv: Igen. És ha több modem van a gépben, az általában ide vezet. Nem t'om hogy miért, de hajlamosak összeakadni. Fajta tökmindegy. A wi-fi és normál modemek mindenképpen. Wicces, hogy 2 wi-fi modem nem akad össze. csak a wi-fi normál, és a normál-normál párosítással vannak ilyen gondok.

Ugyanakkor úgy tűnik, hogy a mobilnet, és Bluetooth nem csinál ilyen problémát. Gondolom harveres szinten máshogy vannak kezelve, gyökeresen eltérő az illesztőprogramjuk, és ahogy a netet kezelik.

Lone Wolf 2010.11.23. 21:22:36

@tesz-vesz: Biosban nézz körül ott az integrál elemek között kellene körbenézni.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.23. 22:02:40

@tesz-vesz: milyen neted van? nem tudsz kábelen csatlakozni a netre?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.24. 07:45:41

@Conv: nem, más használja a kábelest. albérlet.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.24. 07:46:27

@Conv: @Lone Wolf: az ASUS amúgy jó márka?
meddig bírja egy ilyen laptop? mire kell vigyázni? hideg, meleg ütödés?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 09:42:22

@tesz-vesz:
Az Asus határozottan jó.
Nekem is azok vannak :) van amelyik már 8 éves és még mindig megy gond nélkül.

hideg, meleg, ütődés, víz amire vigyázni kell vele igen, ugyanúgy mint bármelyik másik laposnál :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.24. 12:53:19

@Conv: akkor ennek örülök

most mit csináljak? várjak a kékhalálra?

nem lehet megnézni vhogy, h minden oké -e?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 13:11:27

@tesz-vesz:

mást sajnos nem tudsz csinálni.

adhatnék tanácsot, miként próbáld kékhalálra bírni, de nem akarok kibaszni veled :)

guma 2010.11.24. 13:25:44

@Conv: de szerencsés @tesz-vesz: :)) DDDDD
(QVA jó mondat! D)

Lone Wolf 2010.11.24. 16:03:48

@tesz-vesz: Az Asus eléggé jó márka. Az uccsó alaplapom is az volt, még az elektrolitkondenzátoros fajtából, 1 kinyúvadt kondenzátorral, cirka 1,5 évig húzta amire lett pénzem lecserélni a gépet. Össz vissz 5 évig bírta a napi 20 órás használatot. A mostani is asus alaplapos. Bár, laptopjait nem ismerem, de ez alapján ROSSZAT nem mondhatok róla. Én még ezenkívül az MSI-t tudom ajánlani. Az a másik márka, ami nekem bevált.

A laptopoknál, meg ha most tervezed a vásárlását, azt mondom, hogy gondolkodj el egy szilárdtest (SSD) merevlemezen. Még mindig drágák, de már a megfizethető kategóriába kezd süllyedni a kapacitás/ár arányuk. És ugye, igaz hogy a laptopmerevlemezek elvileg fel vannak szerelve ütés és rázkódásálló technológiával, de azért nem árt vigyázni rájuk ezen a téren. (Szóval, ne focizzatok vele... ;-) ) És ezen ugye, egy mozgórész nélküli merevlemez rengeteget segít. Hideg/meleg meg... Annyi hogy ne felejtsed benn a 40 fokos autóban tűző napon, meg ne hagyd hogy megfagyjon. A maiak, már eléggé jól meg vannak ahhoz csinálva, hogy a normális mindennapi, de ésszel történő bánásmód mellett ne legyen bajuk. Szóval nem kell rájuk tojáshéjként vigyázni. Persze, az még soha nem ártott meg, ha az ember megbecsülte amije van.

Víz kapcsán: MINDEN elektronikai terméktől tartsátok őket távol. Észlény anyám bő egy éve nyírta ki így a tévénket. Föltette rá a virágcserepet, merthogy szépnek kell lennie a szobának, aztán megöntözte.

Kell mondanom hogy mi lett belőle?

Lone Wolf 2010.11.24. 16:07:24

@tesz-vesz: @Conv:

Ha IRQ ütközés a probléma, azt elvileg meg lehet nézni a Windowsban valahogyan nem? Ha minden igaz eszközkezelő kijelzi. Letesztelheted a kérdéses modult, hogy minden rendben van-e. Csak az a gond, hogy erre nem emlékszek, de elvileg programok is vannak erre. Csak ENNYIRE nem vagyok profi, hogy sok év után fejből vágjam. Conv?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 18:05:55

win7:
startmenü - vezérlőpult - teljesítményadatok és eszközök - speciális eszközök - speciális rendszeradatok megjelenítése... - hardvererőforrások - ütközés/megosztás
ugyanitt összetevők - problémás eszközök

xp:
startmenü - programok - kellékek - rendszereszközök - rendszerinformáció - Hardvererőforrások - Ütközés/Megosztás
ugyanitt összetevők - problémás eszközök

azonban ez nem 100% tuti mutat meg mindent.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 18:19:41

@Conv:
Nem minden IRQ-ütközés eredményez hibakódot, és sok újabb hardver csak névlegesen használ IRQ-címet. Így a Rendszerinformáció segédprogram használatakor ne lepődj meg, ha több eszköz ugyanazt az erőforrást használja (kivéve persze akkor, ha az Eszközkezelő problémát jelez).

itt jön az, amit nem ajánlok olyannak aki nem teljesen biztos abban, hogy mit csinál :)

Az IRQ- és egyéb ütközések megoldásának egyik módja, ha beleveted magadt a BIOS-ba. A Plug and Play támogatásával számos konfigurációs beállítás jelent meg a számítógépen. Az IRQ-címek kiosztásának módja: A BIOS beállításai között lennie kell egy PnP Configuration című résznek — itt állítható be a 16 IRQ-cím kiosztása. Alapértelmezés szerint ez automatikusan történik, de a BIOS lehetővé teszi a kézi beállítást is. Ha például valamelyik eszközhöz nem tudod az IRQ 7 kérelmet beállítani, törölheted azt a PnP-vezérlőnek felajánlott listából. Ha az egyik eszköz korábban ezt az IRQ-címet használta, annak a rendszer kioszt egy másikat, amivel továbbra is rendben kell működnie — viszont a problémás hardverelem számára máris biztosítható a szükséges IRQ-címet.

A hardver beállítása a Windowsban fárasztó lehet ugyan, de számos eszköz áll rendelkezésre az esetleges hibák kiderítése érdekében. Először mindig az Eszközkezelőt kell segítségül hívni, ezután a Rendszerinformáció segédprogramot, majd a BIOS-t. És ha minden beállítás helyesnek tűnik, vissza kell térni a kiinduláshoz, mert semmi kétség: illesztőprogram-problémája van. Ez driver frissítéssel legtöbbször megoldható.

Lone Wolf 2010.11.24. 19:32:05

@Conv: "A Plug and Play támogatásával számos konfigurációs beállítás jelent meg a számítógépen. Az IRQ-címek kiosztásának módja: A BIOS beállításai között lennie kell egy PnP Configuration című résznek"

Igen. Ezzel csak annyi a probléma, hogy utána előfordulhat hogy újra kell telepíteni a hardverelem illesztőprogramját, mert nem biztos hogy automatikusan le tudja kezelni az IRQ cím változását.

guma 2010.11.24. 19:35:17

@Lone Wolf: csodállak benneteket ezt így "távoktatásba" le konferenciázni nem semmi!!!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.24. 19:35:46

@Lone Wolf:
hát ezért írtam : "itt jön az, amit nem ajánlok olyannak aki nem teljesen biztos abban, hogy mit csinál :)"

Lone Wolf 2010.11.24. 20:18:20

@Conv: Én meg azért írtam, mert tudom hogy ezért írtad. :)

Egen... a Jó öreg tudom, hogy tudod, hogy tudom játék. :-B

Lone Wolf 2010.11.24. 20:20:56

@guma: Hja! A gyakorlat, meg az évek.

Bár, programozó vagy rendszergazda nem vagyok, de a tudásom túllép a power júzer kategórán. :)

guma 2010.11.24. 20:24:37

@Lone Wolf: Ezt ismerem! :))) Kollégáim fele így lett az! Mindenbe belebújtak és nálunk nagy a forgalom ilyen téren mert minden hajtás vezérelve van..
Van akit elcsábítottak, van aki nagy főnök lett, van aki feltörte a vállalati rendszer.. na ennyi elég.. DDD

Lone Wolf 2010.11.24. 20:28:05

@guma: "van aki feltörte a vállalati rendszer."

LOL! XD Hülye kódot használta főnök, vagy a rendszergazda mi? :)

guma 2010.11.24. 20:50:26

@Lone Wolf: Nincs igazad. Olyanokat is feltört amin még szakértők is elképedtek!
Ráadásul olyan helyekre is bement ahova előtte senki nem jutott be (pedig van kíváncsi a több mint 7000-es létszámba, elhiheted!)

Felhívták a vezérhez és ajánlatot tettek neki...DDD

guma 2010.11.25. 07:30:15

@Conv: Sok jelzőt és beosztást kaptál már a VB-n de ennek még örülni is fogsz, "kis nyikhaj" :))) DDDDDD

belekotty 2010.11.25. 06:49:39

- Figyu! A nyugdíjrendszer IBM mainframen van z/OS alatt DB2-ben tárolva. Szerintem ezekről te nem is halottál még és meg ezekkel dolgozom 25 éve. Ráadásul biztosítási rendszereket programozok, nem honlapocskákat készítek. Ja és multiknál voltam informatikai vezető! Fingod nincs a nagy informatikai rendszerekről, az ilyen kis nyikhajok azt hiszik hogy az olyan könnyű.

guma 2010.11.25. 10:10:09

@Conv: Na ma teljes elfoglaltságod lesz neked is!!!

belekotty 2010.11.25. 09:58:54
@Conv: Igen mond te nagyon okos! És neked mond valamit a Z/OS , assembler, CICS, 3270?
Mert a Nyufig ebben van írva. Meg sok batch programban, amihez te a Tivolival hozzá sem szagolsz. csakhogy ezekben van az utsó 50 év nyugdíj adata, te Tivoli klikker!
Fingod nincs az IBM mainframekről. Én gépi kódú programokat fejtek vissza olyan cégeknek akik elvesztették a forrást. Például a legutóbbi egy keleteurópai spéci karaktereket kezelő DB2 sortfiled exit. Tudod mi az Tivoli klikker? :-)) Idemásoljak neked egy ilyet?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.26. 16:18:32

@Conv: most volt egy

DRIVER_POWER_STATE_FAILURE

és most nézem az eszközkezelőt.

két microsoft virtual wifi miniport adapter van

a másik neve microsoft virtual wifi miniport adapter2

összeütközés van? töröljem az egyiket? eddig mintha nem láttam volna, most meg kettő lett lehet,
a telepítésem után

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.26. 16:22:27

@Lone Wolf: kösz a tanácsokat.

tesóm is letörölte a billentyűzetet. azóta ctrl elszállt. a takarítás nem öl meg, de minek kockáztatni

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.26. 16:26:48

@Conv: problémás eszközök alatt semmi sincs

az ütközés megosztásban mit nézzek?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.26. 17:47:53

@tesz-vesz:

már nem tudom követni mit csináltál, mit nem :) az elején mintha azt mondtad volna, hogy akartál telepíteni valami wi-fi cuccot, de nem ment, mert már valami volt telepítve.
aztán azt mondtad töröltél valami wi-fi cuccot, de nincs gond, mert van net.
most meg két wifi miniportot jelez a gép azt mondod :)

hány wifi driver volt felszuszakolva arra a gépre? :)

guma 2010.11.26. 17:57:15

@Conv: Vegyél már fáradságot és oda a posztba is valahogy tedd (tegyétek) be a szlszámot.
Én emlékeztem a porcelán ékszerekre, de nem akartam hülyeséget írni, mert tapasztalhatod néha keverem a dolgokat :)))

guma 2010.11.26. 18:10:54

@Conv: értem de ott a címük, kérd meg palmit.

De én is szabályt szegtem mert összeget is írtam db/árnál az pedig már REKLÁM! Még sem törölték!!!

TE is odaírhatod és az is valami, nem kell kattintgatni senkinek akkor!
De ha jól emlékszem a bank neve (BB, CIB, stb is kell ilyenkor!!! Erre figyelj a honlapon is!).

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.26. 18:24:38

@guma: nem kell megadni milyen bank, a szlaszám első sorozata adja meg, hogy milyen bank, ezt automatikusan lekezeli az utalás.

én sokkal bővebben írtam laspiéknak a dolgot, ott volt benne a szlaszám, nem véletlenül nem tették ki szerintem.

guma 2010.11.26. 18:41:32

@Conv: nem okoskodni akarok (mert azt tudom!9 csak sok helyen pár éve még KÉRTÉK betűvel is, ha hiszed, ha nem PPP

Ja a levélről nem tudtam, bocs :)

Lone Wolf 2010.11.27. 00:37:42

@tesz-vesz: Hmmm... A WI-FI USB-S? Általában akkor csinálhat ilyet, ha más USB portra dugod rá, mint amin előzőleg volt. Ilyenkor újratelepíti a drivert, az adott USB portnak címezve. Ha ez a helyzet, akkor nem kell vele foglalkozni. Csak akkor lesz aktív a másik port, ha arra átrakod a WI-FI adaptert.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.27. 12:37:44

@Conv: de pontosan leírtam pedig.

amikor beköltöztem vettem rootert.
a rooterhez volt cd, amit elkezdtem telepíteni, de már a vizsgálatnál megakadt, tehát nem hinném h másolt valamit mert csak keresett, azt írta ki h csatlakoztassam a rooter részeit egymáshoz, v válasszak más típust. szóval nem hinném h ez a baj, mert nem instalált semmi.

de mintha a kékhalál innentől kezdve lenne. előző albérletem kábeles volt, ott nem volt kékhalál, csak wifis netnél.

aztán töröltem vmit, aminek megnéztem a dátumát és ami fura mód két letöltés között volt. ezt töröltem, és volt is netem amíg újra nem indítottam :)
ezt felraktam újra.

szóval ennyi, itt tartunk

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.27. 12:41:06

@Lone Wolf: . A WI-FI USB-S"

hogy érted? mármint a rooter?
a rooterhez van kötve usb-n egy gép a másik szóbában. enyém vezeték nélküli.
de a rotteres most vitte át másik szobába a rootert, lehet másikba usb-be dugta vissza a kábeleket.
megkérdezem

Lone Wolf 2010.11.27. 17:26:17

Nem. Maga a Wi-fi modemed USB-s, vagy belső kártyás?

Lone Wolf 2010.11.27. 17:44:37

Tehát Ha jól értem, a router wi-fis, és a gépedhez még csatlakozik egy wi-fi modem, ami a routerről veszi le a jelet. Stimmel? A kérdés az, hogy a modemed USB-n át csatlakozik a gépedhez, vagy be van építve a gépházba?

Ha usb-s arról van itt szó, hogy másik USB csatlakozóra lett rádugva, és azért van két csatornán is rajta az illesztőprogramja. EZ normális.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.11.27. 19:53:31

@Lone Wolf: hát azt nem tudom milyen a wifim. modemes? belső kártyás? fogós kérdések ezek nekem.

jön be a net a másik szobába kábelon, én ahhoz vettem egy rootert...

inkább kérdezz az aranyoroszlán-gazdaságról.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.01.02. 11:34:14

@Lone Wolf: miért utálsz velem vitába szállni?:)
veled mindig kedves vagyok :)

polcz 2011.02.12. 11:18:11

Ha valaki bírja tudni, h kell bekapcsolni a mouhid.sys illesztőprogramot akkor segítsen nekem.
Köszönöm

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.02.12. 15:03:50

@polcz: én nem tudom. de ha tudnám elárulnám

gondolom a vezérlőpultnál kell kéziben rámenni, ha nincs semmi telepítője,
süti beállítások módosítása