He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Boldog szülinapot a Mérnöknek (alias Miről van itt nagybasz0-nak)

2010.11.12. 20:34 Donna (Cara)mba

79 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr372445175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2010.11.12. 20:53:25

Kedvencem:)
Isten éltessen a nem tudom hanyadik születésnapodon és jó egészséget:DDDDD Te "hosszúnevű":)

miről van itt nagybasz0 2010.11.12. 20:56:51

Köszönöm szépen a jókívánságokat! :D

Kinek mit tölthetek? :))

Donna (Cara)mba 2010.11.12. 21:00:07

@miről van itt nagybasz0: Légy szíves ajánljál valamit.

Valami sznobosan jót:)

Nem értek a whiskyhez. Az elébb a Pipers' írtam, aztán a férjem aszonta, jobb a Chivas Regal.

Szóval segíts a választásban, légyszives!

Jeget sokat kérek:)

Lone Wolf 2010.11.12. 21:02:29

Nem ismerlek, de azért BSZ!

@Horizont SZIA! :)

Donna (Cara)mba 2010.11.12. 21:11:09

@miről van itt nagybasz0: @Lone Wolf: Urak: bemutatom Önöket egymásnak!

A hosszúnevű úr, akit én Mérnöknek titulálok, merthogy az a tisztes foglalkozása, világjáró volt asszem hosszú ideig.

Különösen rajzfilm videóival tűnik ki a közösségből: abban verhetetlen:)

Magányos Farkas Lovag úr pedig Vbőr törzskommentelő. Onnan ered a Horizonttal és velem való ismerettsége. Őurasága nem veti meg a viccet, tréfát.
Sőt.

Itt a helye, köztünk.

Tölts neki, kérlek, Mérnök. Ha nincs külön kívánsága, akkor neki is meg nekem is ajánlj egy jó whyskit:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.12. 21:13:29

szülcsinapcsit! :)

:torta: :lufi: :szivárvány: :konfetti: :mindenfélebizbaz:

nekem tőccsé GLENFARCLAS-t :)

miről van itt nagybasz0 2010.11.12. 21:13:33

@Lone Wolf: Köszi! Akkó töltők neked is valami erőst! :)

@Donna (Cara)mba: Igazából, most válámi jó kis Villányi vöröset gondoltam, pecsenyével kísérve! :D

Horizont 2010.11.12. 21:18:09

@miről van itt nagybasz0: Tudod mi a baj? Hogy a pecsenyének már elsőbbsége van nálam!Hahaha:)) Régi szép idők amikor ment még a piálás...

@Lone Wolf: Szia! örülök, hogy jöttél:)

miről van itt nagybasz0 2010.11.12. 21:18:27

@Conv: Mán ki is tőtöttem kérlekalássan, ne hagyd elpárologni! :)

miről van itt nagybasz0 2010.11.12. 21:20:18

@Horizont: Én keverem! :)
A sütinél is, édesre sós, sósra édes, aztán ezeket váltogatom!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.12. 21:21:16

@miről van itt nagybasz0:

dehogy hagyom, a molekuláit is összeszedem a levegőből :)

miről van itt nagybasz0 2010.11.12. 21:28:33

@Conv: Dexter kis tanítványain nem tud kifogni ám semmillen alkohol , így van ez itten errefelé! :))

Donna (Cara)mba 2010.11.12. 21:37:30

@miről van itt nagybasz0: Jöhet a pecsenye. Lehet sült lúd kásával? Azaz ludaskása?

Nagyanyám régen ilyet készített Márton napra,igaz az tegnap volt.

De leht nekem akármilyen pecsenye:. nyúl, oldalas, karaj, szarvas, vaddisznó, zsenge rántani való csibe, kecsege, főtt marhahús tormával...

Hozzá meg a vörös. A Villányi az királyi ital:)

Marcellusca 2010.11.12. 21:41:19

Isten É'tessen, Mérnők úr!

Lone Wolf 2010.11.12. 21:45:43

@miről van itt nagybasz0:

Kösz! Most akármennyi jöhet. Küldj át e-mailben pár üvegecskével. :D

Marcellusca 2010.11.12. 21:46:14

@miről van itt nagybasz0: Ja, Horizont-nak jó sokat és erőset tőccsé, mer' a Bűrön beléje kötöttem. :D

miről van itt nagybasz0 2010.11.12. 21:48:46

@Donna (Cara)mba: De mivel nem vajunk kispályások, csak ökörsütésről lehet itten nagybaszó! :D

@Marcellusca: Köszi! :) Mit iszol?

miről van itt nagybasz0 2010.11.12. 21:50:59

@Marcellusca: Mé mi vagyté nagymama? Te keménykötésű! :D

miről van itt nagybasz0 2010.11.12. 21:52:04

@Lone Wolf: Vénásan is lehet, akkor nincs szájszag! :))

Donna (Cara)mba 2010.11.12. 21:54:02

@Conv: Sajnos nem:(

Öregkorára is olyan egyenes tartása volt, hogy ma is, ha rágondolok, csak csudálom!

Engem, csupa szeretetből, kamaszkoromban az utcán mindig hátba vágott: húzd ki magad, jányom, ílyen görbén nem kellesz majd senkinek:)

Azt is elmondta, hogy a férfiember először a jány tartását nézi meg, aztán a lábát, azután a csípeje, a szeme, haja.

Ennek okábul sáros cipőben ne caplass sohase jányom...mondá nagyanyám.

Ilyeneket tanácsolt:)

Az egyenes tartás mindig eszembe jut, mert arra külön figyelnem kellett egész eddigi életem során:(
Ha elhagyom magam, kissé roggyantan járok:(

Mamám úgy követelte meg, hogy egyenesen, kihúzott derékkal, kopogósan, frissen lépkedjen az a leány, ha már eccer férjhe' akar menni:)

Márpedig okos jány férjhez akar menni...Pártában csak a legényfogás fortélyait nem ismerő vénlányok maradnak:)

Ilyen korszerű elvei voltak;-)

Marcellusca 2010.11.12. 21:55:58

@miről van itt nagybasz0: Na, akko' kössed bé néköm aztat a villányit, de izibe! :D

miről van itt nagybasz0 2010.11.12. 21:57:39

@Marcellusca: Akkó, neköd is vénásan rendel! :)

Donna (Cara)mba 2010.11.12. 22:03:38

@Lone Wolf: Én mindig találok neveket, saját használatra:) Ezek kedveskedésem jelei:)

De a Lovag megszólítást nem én alkalmaztam:) Valaki más, talán Arlequin üdvözölt így!

Majd kapsz tőlem más becéző nevet, ha jókedvemben találsz:)

Neccharisnyásból is így lett Necc:)Sokkal rövidebb, kedvesebb név:)

Donna (Cara)mba 2010.11.12. 22:04:27

@Marcellusca: Molesztálod a nőket? Szép, mondhatom:)

Donna (Cara)mba 2010.11.12. 22:06:57

@miről van itt nagybasz0: Mán hogyne lehetne szó ökörsütésről:)

De az férfidolog, úgyhogy azzal neked kell vesződnöd:)

Donna (Cara)mba 2010.11.12. 22:20:26

Mivel elcsendesült a kocsma, elfújom a gyertyákat.

Szép csillagos estét a kocsmából hazatántorgóknak:)

Valóban szépen tündökölnek a csillagok. Még a Fiastyúk is látszik! Az Esthajnal már lement, de majd hajnalban Conv megnézheti a Hajnalcsillagot, ő úgy is éjjel 2-kor fekszik és reggel 3-kor kel;-D

Horizont 2010.11.12. 22:28:05

@Donna (Cara)mba: Na én is jókor jövök amikor elcsendesedik a kocsma. Jöttem pihegni, mert kiakasztottak a Bőrön! Marcellusca a pernahajder:DDD is!! Egyenjogúság?? Kinyúltam:DDDDD
Kiverte a biztosítékukat "egyeseknek", hogy elengedik a nőket nyugdíjba!

Lone Wolf 2010.11.12. 22:45:31

@Donna (Cara)mba:

"De a Lovag megszólítást nem én alkalmaztam:) Valaki más, talán Arlequin"

Ő is túloz. Még ha nem is gondolta komolyan.

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 10:06:53

Szép Napot!

Nálunk hétágra süt:)

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 10:07:52

@Lone Wolf: Nagyon szép zenét tettél be éjszakára, olyan jó álmodósat:)

Biztos azért aludtam olyan jól:)

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 10:29:08

@Horizont: Szia! Olvastalak egy darabig benneteket. Marcellus kért is a Mérnöktől dupla adag színtiszta Villányi vörösbort, mert jól gyanította, hogy kap még a fejére tőled:)))

Nehéz kérdés ez, amióta itten van a nyakunkon az emancipáció!:(

Én úgy gondolom, hogy férfi-nő kapcsolatot soha nem lehet társadalmilag tökéletessé rendezni:(
Ha a nő háztartásbeli, vagy az ánti-ánti világban úrinő, ki van szolgáltatva a férfi pénzkereső képességének. Gyerekestől.
Nem jó, de akkor ez volt.

Aztán úgy gondoltuk, nosza menjen el a nő is dolgozni (mintha az otthoni munka nem lenne munka). Ebből következett aztán, hogy a férfi is végezzen hagyományosan női házimunkát, úgymint mosás, vasalás, piacra járás, főzés, takarítás.
Nem jó, de ez van.

Az előbb meglepődtem, mert felvetettem a férjemnek is ezt a "nők 40 évi munkaviszony után mehessenek nyugdíjba".
Totál elképedésemre, szinte kivetkőzve magából mondta: hát még mit nem akarnak a nők?:)))

Mondtam, menjen a Vbőrre, kitárgyalni sorstársaival a kérdést:)

Mert szerinte is a nők már valami felsőbbrendű faj lett, akiket ki kell szolgálni, akik mindenféle előjogot formálnak, mire akkor az egyenjogúság? Vénséges vén öregasszonyok virulnak, a férfiak meg kidőlnek már lassan 40 évesen.
A sok ráncos nyugdíjas öregasszony meg röhögve éli tovább életét.
Ez felháborító - szerinte. Ajánljon Orbán a sajátjából, a saját életéből a nőknek, de ne már a szerencsétlen, még aktív férfitársadalom nyakába varrja még ezt is:)

Na, ezzel Marcellus meg lesz elégedve, sztem egymás szavába vágva bólogatnának bőszen egymással a férjemmel nagy egyetértésben:))))

No, most megyek főzni.
Majd néha benézek.

miről van itt nagybasz0 2010.11.13. 11:09:55

Napsütéses jó reggelt kívánok! :)

miről van itt nagybasz0 2010.11.13. 11:17:50

@Donna (Cara)mba: Ezeket nemrég kaptam...

MAGVAS GONDOLATOK NŐ ÉS FÉRFI VISZONYÁRÓL......

Ha egy férfi elcsábítja a feleségedet, legjobb bosszú, ha hagyod hogy megtartsa.

David Bisso

Házasság után a férj és feleség egy érem két oldala lesz; sosem néznek egymásra mégis együtt maradnak.

Sacha Guitry

Mindenesetre nősülj meg. Ha jó asszonyt kapsz, boldog leszel. Ha rosszat, filozófus.
Socrates

Az asszonyok nagy célokra inspirálnak és megakadályozzák, hogy elérjük azokat.

Anonymous

A nagy kérdés... amire még nem tudtam válaszolni..., "Mit akar a nő?"

Dumas

Volt néhány szavam a feleségemmel - neki egész fejezetei voltak velem.

Sigmund Freud

Néhányan a hosszú házasság titkát kérdezik. Rendszeresen járunk étterembe, hetente kétszer. Egy kis gyertyafény, vacsora, lágy zene, tánc. Ő kedden megy, én pénteken.

Anonymous

Egyik feleségemmel sem volt szerencsém. Az első elhagyott, a második nem.

James Holt McGavra

A legbiztosabban úgy jegyezhetjük meg feleségünk születésnapját, hogy egyszer elfelejtjük.

Nash

Feleségem és én húsz évig boldogok voltunk. Azután találkoztunk.

Henny Youngman

Egy ember apróhirdetett: 'Feleség kerestetik'. Másnap száz levelet kapott.

Mindben ugyanaz állt: Az enyémet viheti!

Anonymous

Minden házas embernek hinnie kell valamiben. Én azt hiszem, iszom még egy pohárral!

Henrik Schaefer

:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 12:44:10

szép napot mindenkinek

@Donna (Cara)mba: négykor fekszik, hétkor kel :)

Horizont 2010.11.13. 14:04:52

@miről van itt nagybasz0:
Na ezek nagyon találóak jókat derültem.
Egyik kedvenc:"Feleségem és én húsz évig boldogok voltunk. Azután találkoztunk." Hahahahahaha...

Horizont 2010.11.13. 14:11:49

@Donna (Cara)mba: Tényleg bonyolult kérdés. Mindenkinek van egy kis igaza.Hagyjuk már ezt az egyenjogúságot, akkor nagyon tudnak virnyákolni a pasik ha kicsit is jó a nőknek az ő ellenükben.
Én azokra a nőkre gondolok akik 40 éve fizikai munkát végeznek és igenis megérdemlik hogy hazamehessenek. Meg írtam is, hogy a mi időnkben nem volt ennyi könnyebbség, segítség a háztartásban.Marcelluscánál nem tudtam eldönteni hogy most panaszkodik-e sanyarú sorsára(:DDD elmorzsoltam egy könnycseppet érte:DDD) vagy csak a férfiakat védi?
Mellesleg nem ez a nagy érvágás az országnak.Lehet, hogy Orbán úgy gondolja inkább menjenek haza és nem kell bölcsődéket építenie:))

miről van itt nagybasz0 2010.11.13. 14:34:55

@Horizont: Akko' erre varjá bélyeget! :))

-Kisasszony, ismét szeretnék szeretkezni Önnel!
- Mi az, hogy "ismét"?!
- Már tegnap is szerettem volna...

Két részeg nézegeti az italát a kocsmában. Felkiált az egyik:
- Öregem, láttál már jégkockát lyukkal a közepén?!
- Persze, 15 éve vagyok nős...

Marcellusca 2010.11.13. 18:21:49

@miről van itt nagybasz0:
Én majdnem minden nap szexelek.

Hétfőn is majdnem, kedden is majdnem .... :DDDDD

Marcellusca 2010.11.13. 18:23:27

@Horizont: Nem akarok itt belemenni a vitába, de ez fordítva is pont igaz.
Rinyálnak a nők, hogy nekik mennyivel rosszabb, de az ellen nem, ha pozitívan diszkriminálják őket.

Szóval 1:1. :DDDDDD

Horizont 2010.11.13. 18:26:42

@Marcellusca: Jaj jó van má, te kis egyenjogús pasika :DDDDDD
Olyan is van aki minden másnap szexel: karácsony másnap, húsvét másnap:) Van még másik másnap egyáltalán??

Most röhögtem azon amit küldtél:)))Kösz.

Marcellusca 2010.11.13. 18:34:47

@Horizont: Persze, hogy van: Pünkösd másnap. :)))

Úristen! Ennyit parázná'kodni egy évben! :DDDDDDD

Horizont 2010.11.13. 18:40:04

@Marcellusca:
Nem is tudtam a Pünkösdről! Szólok már itthon:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 19:02:53

@Conv: Nem alszol te túl sokat?;-D

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 19:10:02

@Marcellusca: Má' megint latorkodnál?;-DDD
Híjnye, és ilyen sűrűn?:)))

Nem lesz ez sokk?

UI. Kösz amit küldtél. A diplomatás hadüzenetes az valami fergeteges. Merthogy így volt igaz:)))
Eeképesztő, télleg nem csoda, hogy amikor valamicskáét magyarázni próbáltam 20-ik századi történelmünkből egy messziről gyütt partnerünknek, az nem értett semmit, akárhogyan is próbáltam elmondani:)

Feladtuk, így ma sincs tisztában Magyarország monarchiabeli szerepével, a második vh-val:)

Úgy döntött, inkább marad tudatlanságban, de ezen a népen eligazodni....

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 19:13:46

@Conv: Offolok: Elképesztő egy figura vagy! De komolyan:) Hogy lehet így még életben maradni, meg még dolgozni, etcetera? Te valami csudája vagy a természetnek:)

Én mindenesetre azóta sem tudtam napirendre térni fölötted, amióta elmondtad, hogy te gyakorlatilag 2-3 órát alszol.
Elképesztő, szavak nincsenek rád:)

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 19:15:40

@Horizont: Pünkösd hétfőjén a templomba köll menni, nem paráználkodni:))))
Bevallani összes korábbi paráználkodásodat, megfogadni, hogy soha többet...;)

Horizont 2010.11.13. 19:22:49

@Donna (Cara)mba: :DDDDDD
Nálunk már a paráználkodás dicsőség:)))Dehogyis fogadnám meg, hogy soha többé, erre a kis időre? Meg kell hagyni a lehetőségét:DDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 19:23:01

@Donna (Cara)mba:

hol érek én rá ilyen elvont dolgokkal foglalkozni, mint, hogy meghaljak kevés alvás okán? :)
Nekem ehhez súlyosabb érv kell, engem ezzel nem lehet meggyőzni arra, hogy megtegyem :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 19:24:20

@Horizont:

az baj.
az lenne dícséretes, ha természetes lenne még, nem pedig dicsőség :)

Horizont 2010.11.13. 19:27:54

@Conv: Hja kérem sok minden jó lenne még....

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 19:34:51

@Horizont: Most megkövezel:)

De tényleg most igazságtalan a mai 50-es férfiakkal szemben a nőknek 40 év fórt adni.

Miért? Mert a mai férfiak életkilátásai iszonyatosak Magyarországon.

Nem jövök itt én statisztikával, hanem az ismerőseink között nézek körül.

Férjem volt kollegája, valamivel idősebb volt mint a férjem, a felesége vagy 5 évvel idősebb nálam. Barátok voltunk. A férfi szintén vezető beosztásban, abban a zűrzavaros rendszerváltás utáni időkben. (Akkor privatizálták a bányát, nem volt egy kis ügy, hatalmas vagyon - az eetársak Horn alatt, de korábban is vitték ki, amit lehetett, és valakinek ezért felelősséget kellet vállalni - legalábbis akkor még úgy nézett ki a helyzet. Hogy aztán soha, senki nem akadt fenn a szűrőn, más történet).
Tehát iszonyatosan stresszes helyzet: politikai nyomás ezerrel.
A férfi nem bírta, a szívinfarktus kapott, amiből azért talpra állították, de le nem százalékolták. Dolgozott tovább, ugyanott, ugyanúgy. Mert miképpen tudta volna megfogadni az orvos tanácsait? Vajon? Sétáljon naponta ennyi meg ennyit a levegőn, nem egyszerre, beosztva, kerülni a stresszes helyzeteket, na, nem sorolom.
49 évesen elaludt örökre. Már vagy 10 éve a föld alatt alussza ki az életét:(

A felesége még kifogta, amikor 57 évesen lehetett nyugdíjba menni. Középvezető volt, nagy cégnél, szép pénzzel ment nyugdíjba, no meg kapta egy menedzser után járó özvegyi nyugdíjat, ami szintén nem 2 fillér volt. Plusz azért volt valami kis vagyonkájuk, nem olyan kimagaslóan sok, de azért nem is kevés.

Nem kellett otthagynia a 3 és fél szobás, 120 négyzetméteres társasházi lakást, holott egyedül maradt benne, mert a gyerekek Pesten, külföldön, nem is jött vissza egyik sem.

Lakása, kocsija, pénze: mindene megvan és meg is tudja tartani. Persze gyászolta a férjét, de a gyász se tart örökké. Elkezdett utazgatni a nagyvilágba: Egyiptom, Törökország, Marokkó, mit tudom én.
Nagymamamként nem terheli túl magát, mert a gyerekek elmentek oda, ahova a hivatásuk rendelte, ahol munkahelyet kaptak.

Nem érzi magát magányosnak, mert kommunikatív, ismeri a környéken mindenki gondját, búját, elbeszélget emberekkel.

Éli életét, vígan, egészségesen, kiegyensúlyozottan.

A férjének meg jutott szűken 50 év e földön.

Nos igen, lehet mondani erre, nem ez a jellemző.

Nem jellemző, valóban a fenti példa talán nem mindennapos. De tény: a nők túlélik a férfiakat és ez az olló csak nyílik, nyílik, míg már a nagypapa szót ki kell iktatni a szótárból a jövő nemzedékének:(

A férfiaknak is csak egyetlen életük van.

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 19:36:54

@Conv: Ej, de könnyen beszél az úr:)
Nem elég, hogy nem alszik és ezért mindenre marad ideje, de még ereje is;-D

Fiatalon, úgy könnyű:)

Horizont 2010.11.13. 19:42:11

@Donna (Cara)mba: Persze tudom mindenkinek van egy kis igazsága, dehogyis köveznélek meg, szeretem ahogy írsz!!! A szocializmusban a nők 55 évesen a férfiak 60 évesen mehettek nyugdíjba és a fegyveres erőknél a férfiak is 55 évesen.
Persze, hogy jó lenne ha a férfiak is mehetnének. De látod az én környezetemben meg olyan fizikai munkát végző nők vannak akiknek ez már jár! Tényleg azt gondolom, hogy Orbán bölcsőde építés helyett ezt találta ki:)
Igazság soha nincs, valami mindig fáj valakinek, valakivel mindig kiszúrnak stb.stb. Ilyen szar az élet.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 19:45:37

@Horizont:

figyi, nem csak öregecskedő feleséget lehet ám lecserélni, hanem öregecskedő férjet is, a tudomány mai álláspontja szerint, erre fel kell hívni apjuk figyelmét :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 19:46:33

@Donna (Cara)mba:

na, ha még beszélni sem tudnék könnyen :))))))))

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 19:48:38

@Conv: Most komolyan reagálok a felvetésedre:

A fenti hosszabb lére eresztett citátumom részben magyarázatot ad arra, amiről nagyon nem szívesen beszélünk. Én sem.

A rendszerváltás lenyúzott, megevett, felfalt egy generációt. Aki ebbe aktívként beleesett, annak, legtöbbjének, elég szomorúan alakult a sorsa. Egészsége ráment az elmúlt 20 esztendőnyi nyűglődésre - hacsak nem lopott az államtól, amikor ment a rablóprivatizáció.

Te fiatalabb vagy - úgy vélem - ezért a szervezetet sincs még annyira lenyűve, bár ok lett volna nálad is a kifulladásra, legalábbis az alapján, amit tudtunkra hoztál, hogy miképpen vállalkoztál, miket csináltál.

De te valami fenoménja vagy tényleg a természetnek, mert a szokványos emberi test ezt nem bírná, még ha százszor sportolna, egészségesen étkezne, stb., akkor sem.

Nem tudok igazán megoldást, azt hiszem ennek a mi (én és Horizont meg férjeink) generációjának elment a hajója és rábaxtunk az egész rendszerváltásra, ami a tetejében még csalódások halmaza, mert nem az lett belőle, amit gondoltunk. Nem egy osztrák, vagy finn fejlődési pályán ment a mi modellünk, hanem inkább valami poszt-orosz oligarchikus társadalmi berendezkedés felé. Ebből meg én biztos nem kértem. És mégis ezt kaptam, plusz azt a kínosan szomorú dolgot, hogy már azon marakszunk, mikor mehetnénk végre nyugdíjba, mert fáradtak vagyunk, de nagyon. Kizsigereltek.

Én emígy látom.

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 19:56:36

@Horizont: Az a baj, tudod, hogy a te igazságaid nálam is igazságok...
Igen egyformán látunk majdnem minden fontosabb kérdést.

Csak ma eltöprengtem (míg tettem, vettem, motyogattam, volt rá módom), hogy mi jutott a férjemnek már évek óta?

Sok a hibája, ami bosszant, persze. Én meg őt:)

De ma "belebújtam" a bőrébe, és éreztem, nem jó benne lenni:(

Megsajnáltam a férfiakat:) Megkíséreltem átélni, tőlük is mi mindent vár az élet. Milyen kihívásoknak kell megfelelniük folyamatosan, az öregedésnek nincs már valami pozitiv státusza - régen még lehettek bölcs öregpapák, unokájaik és dédunokájaik körében, mesélhettek régi időkről. A mai aktív 40-50 éves férfiak többségének erre nincs kilátása. Nincs és ez több mint szomorú. Egy egészségtelen nemzet vergődése.

Horizont 2010.11.13. 20:00:08

@Donna (Cara)mba: Na látod én is így vagyok, ránézve a férjemre néha összeszorul a szívem.(még ha néha morgok is rá, itt is:D) Húzza az igát, nincs mindig jól.Kevés a sikerélmény.Mi nők másképp dolgozunk fel sok mindent!Nem könnyebben csak másképp!

Horizont 2010.11.13. 20:09:57

@Conv: Képzeld el, hogy fél évvel fiatalabb is mint én. Donnának nagyon igaza van, nem könnyű ez.56 év meg 56 év.Még 10 évvel ezelőtt is másképp láttam másképp éltem az életem.Nem véletlenül ajánlom mindenkinek aki fiatalabb, hogy élvezzenek minden percet és használjanak ki mindent ami jó van, mert az öregség, öregedés nem egy fellobogózott diadalmenet.Ha itt élünk pláne nem. Mondjuk egy amerikai középosztálybeli idős ilyen korban kezdi a 2. életét, indul világ körüli útra.Én meg annak is örülök, hogy megéltük ezt a kort, (olyan sokan elmentek mellőlünk) meg örülünk, hogy mind a 3 gyerekünknek a kezébe diplomát adtunk ha már mást nem tudunk (anyagiakat).És várjuk az unokákat.Meg a nyugdíjat:DDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 20:10:28

@Donna (Cara)mba:

Ó... félreértettél...
Ne hidd, hogy nem tudom, látom azt amit leírtál az ismeretségi körömben, az a generáció, ha nem is egy egész emberöltőnyivel van előttem, de teljesen más mint az enyém.
Mind életfelfogásban, mind életmódban.
Vannak átfedések a dologban, de ez a közösség inkább a szüleinknek köszönhető akik neveltek bennünket, akiknél még akár generációs szinten sem voltak akkora mentalitás és életmódbéli különbségek, mint manapság 8-10 éves korkülönbségek esetében.

Én csupán egy kis humort próbáltam vinni a szomorú, elkerülhetetlen és megváltoztathatatlan valóságba, egy kis játékot.
A szemrehányás vagy akár csak furcsán nézés is nagyon távol állt tőlem.

Elnézést, ha félreérthető, vagy bántó/kellemetlenkedő voltam.

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 20:40:00

@Conv: Nem, egyáltalán nem voltál bántó:)
Ritkán "komolykodok", most ilyen hangulatom volt...

Talán nem is neked akartam én ezeket elmagyarázni, hanem felpanaszolni, valahová, oda fel, ahol úgysincs senki;-D

Nem hízelgés, komolyan nem az, de tőled olyan messze van minden bántó szándék, hogy bármit leírhatsz, úgysem venném annak:))))))))))

Akár nyílt színen megpróbálhatasz sértegetni, nem venné magamra, csak nevetnék:))))

Ilyennek tapasztaltalak:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 21:05:38

@Donna (Cara)mba:

hát bántásból nem is nagyon emlékszem, hogy bárkit is bármikor sértegettem volna, inkább figyelemfelhívásként valamire, rávezetésként szoktam vulgáris, személyeskedő lenni.

Amikor bántani akarok valakit, olyankor vagy tettekkel teszem, (keresztbe teszek neki, volt már pofozkodás is) vagy nagyon látványosan szarok rá :)

Amikor (főleg a neten) erősen fogalmazok, az indulati töltés kifejezése szándékosan, vagy a személyeskedés, vulgaritás majd minden esetben szándékos hangulatkeltés amiatt, hogy a mondanivalóm érzelmi töltetbe kerüljön úgy, hogy a másik személyesnek érezze amit mondani szándékozom.
Nem beszélve arról, hogy ilyenkor könnyebben leveti az álarcot a vitapartner, ha meg van egy kicsit hergelve, akkor pedig könnyebben tudja az érveit célozni az ember, könnyebben tudja meglelni a másik érveinek, felkészültségeinek a hiányosságait.
Elvégre, ha vitázik az ember, olyankor azért teszi, mert nyerni akar, s ilyenkor beidegződött rutinokat nehéz csak észérvekkel megdönteni, kell az érzelmi töltés elhelyezése, ami a védelmet gyengíti :)

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 21:46:28

@Conv: Nekem az érzelmi töltet a só, a fűszer;-D
Íiimááádom, nélküle szürke minden:(

Tehát érzelmi, indulati kifejezések nélkül számomra mit sem ér egy vita, egy beszélgetés. Olyan, m int egy unalmas felolvasás:(

Sajnálom, ebben is egyetértek;-D
Szörnyű lehetek számodra;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.11.13. 22:36:44

@Conv: Láttam, te vagy a film-kívánság listák kezelője és teljesítője:)

Pofátlan vagyok, tudom. De én sem tudok letölteni filmeket:(

Van egy film, amit szeretnék megnézni. Sokat ment a mozikban, nagy "sláger" volt, éppen ezért nem néztem meg, és a címe is olyan blődli volt. Amerikai szépség.

Aztán elolvastam valahol ennek a filmnek a jungi alapú elemzését és ez felkeltette bennem az érdeklődést.
Szabadkozok, hogy egy jungiánus elemzés alapján érdekel, remélem nem tartasz ezért sznobnak:(

A felvetés érdekel: a fiatalságról, a romlottságról, a férfi öregedési folyamatáról, szóval sok érdekes érzelmi kérdés vetődik fel állítólag a filmben.

Ha le tudod tölteni, amiképpen a Dextert, nagyon hálás lennék érte.

Ha sok idővel, vesződséggel jár, akkor vedd úgy, hogy nem szóltam.
Nem szeretnék sok plusz elfoglaltságot adni neked - sok idődet elrabolni.

Így is úgy is köszönöm és ha nem megy, akkor megértem.
Nem tudom ugyanis felmérni, mekkora ez az óhajom. Ha sokat kérek, bocsásd meg, mert csak tudatlanságból tettem.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.13. 22:46:47

@Donna (Cara)mba:

ha angolul megfelel, akkor feltolom majd ide a dexter helyére megnézni, vagy rapidra, letölteni. Feliratot is eszkábálok rá. vagy ha ráér pár napot, akkor lehet, hogy magyarul is megvan valahol valamelyik gépen, vagy dvd-n.

Donna (Cara)mba 2010.11.14. 09:06:23

@Conv: Jó angolul is:) A Dexter helyén tökéletes! Előre is köszi:)

Marcellusca 2010.11.14. 10:25:25

@Donna (Cara)mba: @Horizont: Őőőő, izé, nem is tudom, hogy kezdjem. :)
Azt hiszem, elértem, amit akartam.
Kis provokációval, de sikerült.
Hogy kicsit a férfiak szemével is nézzétek a világot. Vagy legalábbis próbáljátok meg.

Ugye, hogy mindjárt más a leányzó fekvése? :D

Marcellusca 2010.11.14. 10:29:25

@Conv: Abszolút egyetértek. :)
Csak olyankor könnyen elvész a mondani való. :(
Mert csak a hangulatra, a stílusra figyelnek és elkönyvelnek bunkó, primitív f@sznak.
Pedig ugyanazt mondod, csak érzelmi töltettel.
És sokan még így sem értik. :D

Marcellusca 2010.11.14. 10:33:01

@Donna (Cara)mba: Úgy, úgy!

Kell az a "b@szdmeg" is a mondandóba! :)
A megfelelő helyen, időben.
Úgy tud igazán hatásos és a kívánt célt elérő lenni a mondandónk (ha már más nincs).
És most nem az állandó, kötőszóként használt "B+ elésre" gondolok.

Donna (Cara)mba 2010.11.14. 11:11:33

@Marcellusca: Igen, így van, és jól tetted. Ha valakinek homlokegyenest más a véleménye valamiről, de érzem benne a jószándékot, azt, hogy nem megbántani akar, hanem ő is el akarja mondani, hogy hé, figyelj, innen is nézzed már a dolgokat - akkor azt hiszem, ha nem is azonnal, rá tudok hangolódni arra, hogy engedjek egy kicsit a magam nézetéből és vizsgáljam már meg kicsit közelebbről a másik embertársamat is.

A felvetésed nagyon helyénvaló volt, mert a férfi egyre inkább kipusztulóban lévő "állatfaj":(
Marad az etnikum - demográfiai robbanása, bár várható volt minden emberi számítás szerint, mégis szédítő ütemű. Beilleszkedése meg már annyira megkésett a sok liberális faxságtól, hogy nem is tudom...mit lehet erre még értelmeset mondani?

Marad a már mindenhol hemzsegő öregasszonyok szatyros hada, akiknek jár a gógyfürdő 2x egy évben, és fürgék, és élni vágyók, mindent be akarnak pótolni, amit nem kaptak meg fiatalkorukban...De ezt csak a fiatalabb nemzedék kárára lehet bepótolni, itt a bibi.
Lassan úgy nézünk ki, mint egy háború után, özvegy özvegy hátán, csak sokuknak már nem kell küzdeni, mint a háború után gyerekkel maradva, támasz nélkül, és férfi munkára befogva magukat.

(nehogy előjöjj nekem azzal a közhellyel, hogy anyádat is nyuggernek szólítod, mert nem erről beszélek, hanem egy társadalom etnikai, kor és nemi összetételről, ami vészes. Eljut a kezelhetetlen probléma szférájába hamarosan a jelenség, ha máris nem ott tart:(

Életük javarészét még a szocializmusban letöltő férfiak, akik el tudtak menni nyugdíjba, ők még bírják, itt vannak.

És utánuk egy nagy űr fog tátongani a kor és nem szerinti megoszlási grafikonon.

Meg egy egészséges társadalom szövetén is ott fog mállani az idő előtt elment férfiaink hűlt helye.

Horizont 2010.11.14. 11:44:41

@Marcellusca: Milyen leányzóról beszélsz te?? Pláne fekvéséről:DDDD Asszonypajtás fogadjunk nem ismeri eme blogot, meg másikat se:DDD
Na csak viccöltem mert az uram se ismeri ezt, azért "merek" róla írni itt.)) Egyszer a V.Bőrön vele példálóztam negatív dologban azt hittem nem is jár arra, de tévedtem mert berontott hozzám és "kikaptam":))))Vigyázni kell:)
Jó igazat adok nektek Donnával ebben a férfiaknak is járna dologban.De ki az aki visszautasít valami kis jót, még ha nem is igazságos.Anyukám 74 éves. És képzeljétek az összes vele egykorú ismerős nő (gyerekkorom óta ismerem őket) mind kivétel nélkül özvegy ASSZONY!!! Két özvegy férfit ismerek nekik is 50-55 között halt meg a feleségük.Azért a férfiak teste és szelleme kizsákmányolásán túl egészségesebb életet is élhetnének, ismerjük be.
süti beállítások módosítása